Mam goły alternator od suzuki swif.Czy moge podłączyć elektroniczny regulator alternatora z maluszka?
Podpowiem że regulator podobnie jak w japońskich alternatorach samochodowych jest zasilany z akumulatora (po stacyjce), alternator nie posiada diod wzbudzenia. Proponuję poszukać podobnego regulatora od innych silników motocyklowych (Suzuki, Kawasaki) lub też przystosować jakiś "Jezpol".
https://www.google.pl/search?client=oper... Pierwszy i trzeci link nie nastraja optymistycznie z tym C. bo wiem że się da tylko boję się ryzykować Skąd wiesz ? Ktoś już to robił z tym samym alternatorem, w tym samym aucie i silniku-sterownikiem silnika ?
Wiec zaloz alternator klasy 15 (150 A) od peugeota 307 n.p. i bedzie plug-and-play. Pokusilbym sie tez o wiekszy akumulator jako bufor (wyciagarki uzywasz sporadycznie i krotkoterminowo, wiec nie musi liczyc tylko na alternator). Teraz pytanie, czy może mieć to skutki uboczne niepożądane... Nie, jesli dobrze zrobione mechanicznie. Mize poza trwaloscia...
Wymiana akumulatora i alternatora załatwiła temat. Problem nie powracał.
Jeżeli jest przejście do masy to stator uszkodzony.
Niepotrzebnie robiłeś pomiar prądu zasilającego CDI. Lepiej gdybyś zrobił oscylogram napięcia zasilającego CDI, przy podłączonym module i cewce WN. Powinno być widać do jakiego napięcia ładuje się kondensator w zapłonie. Oscylogram napięcia na wyjściu modułu też jest bardzo mylący, podchodzi pod błąd pomiarowy. Dziwi mnie bardzo konstrukcja koła magnesowego....
Witam Miałem ten sam problem w Suzuki okazało się że pompa siadła. Przed zdjęciem paska proponuję rozruch z podniesioną maską i powinieneś zauważyć czy ślizga się na kole pompy czy alternatora. Jorge83 ma rację z tym że alternator daje większy opór, pompa powinna chodzić leciutko.
Witam Suzuki zrobiło bardzo podobne rozwiązanie: https://autokult.pl/29300,suzuki-baleno-... Osobiście bardziej podoba mi się podejście Toyoty.
Po pierwsze, to alternator w RG80 jest oparty na cewce "bezmasowej", ale widzę że podłączając regulator od chinola zmasowałeś jedno z wyprowadzeń. Po drugie to źle podłączyłeś ten regulator napięcia, wszystko na odwrót. Nic dziwnego że się regulatory paliły. Po trzecie, ponieważ oświetlenie jest zasilane bezpośrednio z akumulatora (patrz schemat: http://wandysku.dyn.pl/motoelektr/suzuki...
ja mam wiertarkę 1100W i daje radę z nawet 200A alternatorami.
Witam, mam Suzuki dr 350 i tez nie ma iskry, był wymieniany alternator bo podobno padło uzwojenie na cewce alternatora, nadal iskry brak :/ tzn przeskoczy raz na 15 razy kręcenia rozrusznikiem i koniec.
Dobry.Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć co muszę zdemontować żeby dostać się do alternatora w mojej lijanie?
Powierzchnia styku była jednolita? Jeżeli beda wrzery lub dolna (przeważnie) wytarta bedziesz musiał wymienić "dwie obraczki"-😄.
No plus z akusia na stacyjke i ze stacyjki na kontrolke i z kontrolki na alternator na zacisk L
Wiadomo że omomierzem nie sprawdzimy regulatora ale są pewne zależności które przy porównaniu dwóch takich samych elementów elektronicznych potrafią stwierdzić np.zwarcie tranzystora Do tej pory nie spotkałem się nigdy z podobnym zachowaniem stąd moje wątpliwości na dodatek stary regulator widać że był wymieniany i tak samo jak moje podstawiane nie...
Nr alternatora. Powinny być przód-35x15x11 tył 32x15x11
Skoro był zatarty to jest prawdopodobne że przeciąłeś uzwojenie lub uzwojenie ma zwarcie międzyfazowe. Najlepsze będzie kupno nowego alternatora.
Niedorzecznośc. Samochód ciężarowy jelcz miał akumulatory 220Ah i alternator o wydajności 26A Stary mercedes W123D miał aku 88Ah i alt nawet 35A :) Ktoś narzekał na braki prądu? :) To suzuki jest na nippondenso,zaczynały się od 50A. Wytrzyma,ale czy gabaryty aku pozwolą na zamontowanie?
Po drugie: przy wyłączonym silniku,ustaw miernik na ampery ściągnij klemę + i go podłącz do niej i do klemy akumulatora i zobacz ile pobiera amper Sprawdzałem, jest takie samo jak przy wyłączonym silniku z podpiętymi klemami. Po pierwsze: nigdy nie ściągaj klem z akumulatora jak alternator pracuje. Wiem, że nie można, ale chciałem sprawdzić sprawność...
Witam, Suzuki 1.9 ddis 2008 kod błędu DF226 nienormalna wartość napięcia błąd stały świeci zygzak + spadek mocy ktoś ma jakieś sugestie ? gdzie szukać spadku lub nadmiernego napięcia ? Wstępna ocena dostępnych informacji Kod błędu DF226 w Suzuki 1.9 DDiS z 2008 roku wskazuje na problem z nienormalną wartością napięcia, co może być związane z układem...
Obcowzzbudny to po co niby magnesy? Motocykla nie znam, ale nie szkodzi. Faktycznie napisz coś więcej o instalacji, czyli właśnie o przewodach. Nawet nie wiemy na jakie napięcie jest ta instalacja. I może też coś więcej o regulatorze. Obcowzbudny alternator nie będzie regulowany stratnie. Jak się domyślam twój pomysł regulacji, czyli stabilizator napięcia...
a powiedz mi Błażeju co pada w tym alternatorze, bo całkiem możliwe że na dniach będe miał takiego z takimi samymi objawami też alternator był wymieniany ale padł i nie ma ładowania. Może razem coś zdziałamy Pozdrawiam.
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
130 tyś przebiegu? No popatrz, akurat mam na warsztacie mercedesa GL, też około 130 tyś. przebiegu i w alternatorze połowa części do wymiany, tak zużyte.
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Te 12.5 V i 8 V mierzone było na biegunach akumulatora, czy na za końcówkach alternatora? Jeżeli na akumulatorze, to zmierz na alternatorze. Jeżeli będzie duża różnica, to sprawdź jakość połączeń między alternatorem i akumulatorem, również te masowe.
Chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo to jest duża różnica pomiędzy modelami. Jaki gaźnik? To normalne że włączenie świateł obciąża alternator i silnik, ale przy prawidłowo wyregulowanej mieszance biegu jałowego nie powinno to być tak bardzo odczuwalne. Suzuki chłodzone powietrzem miało gaźnik Mikuni i to była jednym słowem tragedia. Wersje chłodzone...
Witam, w Suzuki Vitarze 1.6 '91 mam alternator 55A. Założyłem dodatkowe halogeny na kangura (55W), chciałbym jeszcze dołożyć ze 4 takie na dach, możliwe też że dojdzie wzmacniacz 2x50W. Sęk w tym, że przy włączonych wszystkich światłach, na wolnych obrotach napięcie spada do 12,3V, po dodaniu gazu dochodzi do 13,3V. Wypadałoby więc założyć jakiś mocniejszy...
niestety ale nie zgadza się ten opis z opisem z pokrywy bezpieczników nawet wartości bezpieczników są różne... bezpiecznik który się przepala to 20 A z opisem IG COIL co znaczy cewka a na twoim schemacie Fuse 12 - 10.0 A Przełącznik tylnych świateł przeciwmgłowych Diesel i benzyna maja te same skrzynki bezpiecznikowe-Sprawdz czy przewod czarno-bialy...
Tam jest alternator czy magneto?Bo to istotna różnica.Czy to chodzi o suzuki,taka crossówke,regulator pod zbiornikiem paliwa?
?? Co wy za głupoty opowiadacie? Jakie magneto? Magneto jeździł w "Czterech pancernych".. W Suzuki DR 800 Big zapłon jest elektroniczny bateryjny, a to co odkręciłeś to pokrywa alternatora który pracuje w oleju. Nie grzeb w ciemno bo więcej popsujesz niż naprawisz w tym motocyklu. Czy motocykl stracil iskrę nagle? Czy może po zimie nie potrafisz go...
Witam po dłuższej przerwie. No więc tak, dalej jest coś nie tak z tym regulatorem. Po odpaleniu silnika na zaciskach akumulatora, miernik pokazuje 13,8V. Po dodaniu gazu i puszczeniu, na zaciskach napięcie wynosi tylko 12,5V. Po włączeniu obciążenia (świateł)) napięcie znów wzrasta do ok 13,5V. Po dodaniu gazu (na wyższych obrotach napięcie na zaciskach...
witam odnosnie alternator.. mam problem którego nie potrafie sam rozwiązac,,,mam nadzieje że ktos mi z tym pomoże. mianowicie załozyłem do motocykla w którym kiedsy działała pradnica alternator od suzuki switfa (94r) wczoraj zrobiłem w motocyklu nowa instalacje i musz tera zpodłączyc w nią alternator.. alternator posiada jedno wyjscie na + (pod kabel...
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
ciekawe jaką wydajność ma twój alternator piszez ze wzmaki mają max 40A a alternator ? 90A ? poszukaj informacji w tym kierunku bo moze sie okazać ze alternator i bateria przy max obciązeniu pracują na "zwarciu"pozdrawiam
Wiem że trzeba podłączyć akumulator, alternator rozrusznik i aparat. Alternator to ostatnia i najmniej potrzebna rzecz do uruchomienia tego silnika poza budą.
18 stycznia 2014 jest moto weteran bazar w łodzi , jeśli się tam wybierasz lub ktoś z twoich znajomych to jest duże prawdopodobieństwo , że coś tam dopasujesz. Nawet nie od Suzuki, Kawasaki Yamaha również miały "alternator" rozwiązany w ten sposób.Bardziej można nazwać to prądnicą :) Działa jak dynamo w rowerze :)
A pomyślałeś o alternatorze- może nie wytrzyma Taaa, a dlaczego ma nie wytrzymac ? czy alternator to wytrzyma Nic mu nie będzie.
Cieszę się, ze pomogłem Wodniakowi, może to Kolega rozpropagować. Z łódkę i akumulatorem na niej, jest jeszcze jeden problem. Małe obciążenie instalacji. Jakie Kolega posiada na swej łódce odbiorniki energii elektrycznej obciążające alternator silnika podczas pracy ? Mam Suzuki 120hp, akumulator 45Ah i pracuje zawsze GPS, echosonda, kilka światel, prawie...
Posiadam schemat takiego regulatora na tyrystorach do kawasaki i suzuki Jest to regulator do pradnicy 3-fazowej (nie alternatora) Ja posiadam kawasaki gpz500 i tam jest własnie taka pradnica Jesli nadal potrezbujesz to skontaktuj sie ze mną na maila suzukirf900(at)interia.pl
Ja upieram się przy swoim. Akumulator musi być dobrany do mocy alternatora( na tabliczce znamionowej alternatora powinien być opis max aku który można podłączyć). Pozdrawiam
Myślę że to będzie alternator. Ale akumulator ile ma volt?. Bo jeśli 12 to norma że alternator ładuje z większą mocą i właśnie 14v to prawidłowe...
Mam taki co kolega podesłał Dodano po 3 Tylko zauważyłem że ten kabel od alternatora idzie pierw do akumulatora jakby i wtedy dopiero na drugą stronę motocykla do reduktora i znowu do akumulatora. Wiem że to jest nie możliwe bo to prąd przemienny.
Dla przypomnienia normalny tempomat mierzy prędkość pojazdu w trybie ciągłym i sam reguluje położeniem przepustnicy tak aby utrzymać stałą prędkość niezależnie czy wjeżdżasz w zakręt, z góry czy pod górę lub pod mocniejszy wiatr. Miałem we wszystkich samochodach. Dla mnie bezużyteczny system na polskich krętych wąskich drogach z przeszkodami.
Pomiędzy czerwonym i jednym z pozostałych będzie napięcie akumulatora. To + i - , pozostałe 3 to fazy alternatora, pomiędzy nimi ma być praktycznie zwarcie poniżej 1Ω
Witam Akumulator to jedno, a alternator to drugie. Nie możesz mieć poboru większej mocy niż moc alternatora, bo nawet gdy zainstalujesz akumulator od traktora po pewnym czasie będzie wyładowany Jerzy
Na jakimś zagranicznym forum znalazłem dość pokrętne wytłumaczenie, że te dwie dodatkowe diody podłączone do punktu środkowego stojana służą do prostowania trzeciej harmonicznej przebiegu prądu i dają dodatkową "wydajność" alternatora przy wysokich obrotach. Ale coś mi się nie chce wierzyć w tą teorię. Skąd ta trzecia harmoniczna w zwykłej trójfazowej...
Problem polega na podłączeniu alternatora marki mitshubishi z Suzuki samuraia 1.0 w aucie posiadałem alternator na kostkę z 2 pinami i jednym kablem oznaczonym B oznaczenie przy kostce to IG i L niestety nawalił nigdzie nie mogłem dostać takiego alternatora. Kupiłem na alledrogo alternator od samuraia 1.0 ale posiada kostkę na 3 piny i kabel B oznaczenie...
Nie można zastosować innego regulatora. Dostępny jest zamiennik WM Motor. Jedyna opcja przeróbki to zastosowanie alternatora od Aprilii SR50 (Morini gaźnik) i zapłonu DC-CDI. Nie daje gwarancji niezawodności i też trochę kosztuje...
Wygląda jakby nawalił jednak regulator napięcia, może luźne szczotki na alternatorze. Bo rozumiem że posprawdzałeś że nie ma luźnych połączeń, słabo zaciśniętych konektorów - szczególnie przy alternatorze ? Ogólnie możliwych przyczyn nie jest wiele: akumulator, rozrusznik, alternator (szczotki albo diody), regulator napięcia, stan połączeń styków/kostek,...
Witam. Proszę o pomoc w dostosowaniu "elektryki" na "łódce" - poniżej schemat blokowy. https://obrazki.elektroda.pl/2097641900_... Założenia są takie: - akumulatory AGM, pojemność jak na rysunku - lodówka (dane jak na rys.) powinna działać co najmniej 2 dni bez ładowania akumulatora. https://obrazki.elektroda.pl/9492291200_...
Jak to do ładowania uzywa sie tylko prostownika. W alternatorze regulator reguluje prad podawany na uzwojenie wirnika , w prądnicach zazwyczaj w moto japonskich jest 3 fazowa, i regulator jest zrobiony na 3 tyrystorach, Ja mam Kawasaki i mam pradnice 3 fazową Panowie przecież do ładowania aku, nie wystarczy tylko prostownik bo napiecie na mojej prądnicy...
A ja mam pytania do osób które zamotnowaly własnoręcznie wspomaganie w swoim seicencie. Czy jeśli mamy komplet części wraz z wiązkami i kostkami kablowymi to montaż jest trudny? Montowałem EPS w Corscie B i trochę zachodu było. Ponadto czy oryginalny alternator pociągnie? Bo wersje ze wspomaganiem na pewno miały większy? Czy jest duży problem z wymontowaniem...
Te 3 żółte przewody moga być wyprowadzeniem alternatora 3 fazowego samowzbudnego z wzbudzeniem magnesami trwałymi. Zmierz napiecie pomiedzy tymi przewodami 1-2, 2-3 , 3-1. Jesli wynosi ono ponad 60V prądu przemiennego i jest symetryczne to ok. Alternator taki współpracuje z reglerem i mostkiem prostowniczym w jednej obudowie. Taki regler możesz wstawić...
stare mosele suzuki i kawasaki mają alternatory na "plecach" silnika i są w miarę małe... http://moto.allegro.pl/item210535746_alt... na przykład taki A taki widzialem w K750: http://moto.allegro.pl/item208251945_alt...
Albo biorąc pod uwagę raczej niewielką ( z racji wymiarów) wydajność takiego alternatoran prosty stabilizator szeregowy na tranzystorach mocy. Nie, nie. Na takim stabilizatorze odłoży się kilkadziesiąt watów. U mnie w motorowerze suzuki obciążenie wynosi ~100W, przy czym prądnica daje napięcie 30V na srednich i wysokich oborotach. Czyli na tabilizatorze...
Witam, Mam taki mały problem, chciałbym zamontować dodatkowe oświetlenie do mojego resoraka Jimmiego:) i nie wiem czy alternator to uciągnie: - 3 halogeny (3 x H3 55w): Wesem Ho2 Alternator mam 70A, Nie wiem czy to istotne ale akumulator mam nowy kupiony rok temu i jest taki taki: Yuasa Dane techniczne: Numer handlowy 46B24L / 46B24P Napięcie 12V Pojemność...
Włożyłem sobie do suzuki swift zamiast 50A alternator 90A z Kia Clarus II , alternator to Kia precison Works http://obrazki.elektroda.pl/4443748900_1... W tych autkach też występowały alternatory firmy Mando do których jest pełno regulatorów napięcia , ja nie mogę nigdzie odszukać do tego oryginału od KIa ;/ Sprawa jest taka że bez obciążenia...
Wyjmij alternator i zawieź do elektryka.
Jaki rodzaj alternatora i regulatora napięcia został tam zastosowany?
Mam pytanie i proźbe spalil mi sie alternator w suzuki gsxr 600 ( uzwojenie ma przbicie na obudowe zwoju) chciał bym sprawdzic regulator napięcia czy tez nie jest uszkodzony ??? jak to sprawdzic ???
Światła + nadmuch = obciążony alternator alternator napędzany jest przez silnik z czego wynika ze alternator powoduje ten problem spróbuj zrobić tak naładuj akumulator prostownikiem potem zdejmij pasek co napędza alternator odpal samochód i włącz światła i nadmuch i patrz czy obroty wzrosną jeśli nie to problem tkwi w obwodach alternatora ( świateł...
Sądzę że to raczej nie rozrusznik. Możliwe że świece zapłonowe. Może też to być alternator lub zepsuty akumulator.
Masz tam dynamicznie sterowanie LIN alternatora. Jak nic się nie dzieje nie wymyslaj.
Co mu da zapłon CDI jeśli on nie ma go skąd zasilić bo ma alternator obcowzbudzalny. Musiałbyś przerobić ten alternator na samo wzbudzalny ( to kwestia chyba podłączenia szczotek alternatora ) ale nie jestem tego pewien i mogły by nastąpić problemy z odpaleniem (początkowy brak prądu). Nie lepiej kupić jakiś mały AQ 12V i przyspawać jakąś półkę na niego...
Chodziło o to czy ruszanie bez gazu jest takie samo jak w tamtym- czy ci nie gaśnie itp, a nie o to czy idzie do odcięcia. Na wolnych obrotach silnik potrzebuje tylko kapkę mocy, a włączenie świateł zabiera jej połowę (piszę dla kontrastu). Można też zbadać jaki prąd płynie z alternatora w momencie włączenia świateł. Jak sprawa się zmienia gdy włączone...
Czy to samochodowe czy motocyklowy to jego budowa jest taka sama tą w dalszym ciągu silnik prądu stałego, szeregowy. Sposób zazębiania taki czy siaki bez znaczenia dość podobny sposób od 20 paru lat podobny w samochodach co niektórych marek masz rozrusznik zaziębiony na stałe. A po drodze tak czy siak masz sprzęgło jednokieunkowe. Bez znaczenia czy...
Posiadam małe autko Suzuki Swift GTi , które seryjnie ma alternator 50 lub 55A . Jako że posiadam sporo muzyki w aucie ( dwa wzmacniacze 300watt rms w 4ohm i 170watt rms drugi ) założyłem sobie alternator Mando z Kia Clarus II 2.0 16v DOHC o mocy 90A. Obecnie mam akumulator 55AH firmy Moll i po wiecznym niedoładowywaniu małym alternatorem jest już powoli...
Znaczy się, wiem na pewno, iż w tym rg jest zwykła prądnica, alternatora nie ma ;) .
Ja bym się nie pitolił, tylko wziął "podkowę"/prostownik z rozwalonego alternatora makarona, fiata czy cokolwiek i podłączył z głową obciążenie. Z opisu nie wiadomo czy to, w zasadzie tylko z nazwy "alternator", samowzbudne koło magnesowe wyrabia napięciowo i wygląda, że usterka jest na cewkach. Tak wynika ze schematu, który mam. A przebicia do masy...
Z alternatora wychodzą tylko dwa przewody pomarańczowy i grubszy czerwony. Pomarańczowy idzie ma cztery bezpieczniki.
3 żółte do alternatora (można zamieniać miejscami) a kolejne dwa to plus i minus na klemy akumulatora i to wszystko
Dla niewtajemniczonych - w motocyklach stosuje sie alternatory z magnesami trwałymi. Taki alternator nie może pracować bez obciążenia - napięcie potrafi narosnąć nawet do kilkuset wolt - przebija izolację międzyzwojową i alternator na śmietnik. Odpalenie silnika z podłączonym regulatorem bez innych obciążeń spowoduje próbę utrzymania napięcia przez...
Może rolę odgrywają tętnienia z alternatora?
Jakiej produkcji ten alternator?
Moje pytanie brzmi: czy mogę włożyć aku o większej pojemności - około 50Ah nie wymieniając alternatora? Jeżeli tylko się zmieści w zasobniku to zakładaj śmiało większy , w okresie zimowym będzie łatwiejszy rozruch , alternator spokojnie da sobie radę nawet z jeszcze większym . :D
Wszystko wskazuje na lichy akumulator, nie przyjmuje prądu i komputer uważa że jest w pełni naładowany Z tym się zgadzam, zresztą zanim auto do mnie trafiło, podczas rozmowy telefonicznej, kazałem właścicielowi założyć inny akumulator na próbę i pojeździć bo nie wyglądało mi to na inną usterkę. Podobno tak zrobił i były te same objawy. Faktycznie akumulator...
i sygnał D+ z alternatora. Nie w aucie autora tematu
Akumulator do sprawdzenia/naładowania oraz alternator. Wydaje mi się, że po prostu nie masz w samochodzie ładowania.
To tajemnica jak sądzę, czy alternator Bosch czy Valeo? Ps-sprawdź, czy nie puszcza frajlaufszajba.
Posiadam Suzuki Maruti z silnikiem 800 z 1992 roku. Ostatnio aerometr (czy jak to się tam zwie) na akumulatorze z zielonego zrobił się biały. Na akumulatorze są oznaczenia: - zielony (naładowany) - czarny (rozładowany) - biały (uszkodzenie, zgłosić się do ASO) Na forum czytałem, że białe jest wtedy jak jest za mała gęstość elektrolitu w akumulatorze....
Tragedia sprawa beznadziejna wiem sam kiedyś szukałem ,ale w czym problem?Chyba nie z alternatorem....?
Sprawdz ten alternator bo sie okaze ze bedziesz mial niepotrzebny wydatek.
Jeżeli alternator ładuje tak jak powinien sprawdź sobie pobór prądu z akumulatora w czasie postoju używając do tego amperomierza .
Jak będzie za duży to nie będzie doładowywany, a alternator będzie za bardzo obciążony. Za mały- pojawią się po jakimś czasie problemy z rozruchem. Kup odpowiednik tego co masz, najlepiej z dostępem do cel.
Uzwojenie alternatora zasila także nietypowo rozwiązany moduł CDI, więc albo uszkodzenie nastąpiło teraz, albo jest jakaś inna kombinacja zapłonem. Z tego co dostrzegłem na zdjęciach to jest zamontowany oryginalny moduł zapłonowy.
Nie ta obcja pasek jest wielobieżny bez rozebrania nic nie stwierdzisz jednak musisz się upewnić że na alternatorze jest takie samo napięcie jak na akumulatorze.P
Witaj kolego jak wyżej pisano zerknij na alternator i jego moc mam wrażenie że przecholowałeś z mocą pobieraną H4 to zapewne 50-55W czy to strzelanie występuje też gdy dodatkowa lampa jest wyłączona
Czyli normalnie podpinam +do+ -do- i sprawdziam miernikiem jakim prądem ładuje? I jakie powinny być wartości takie jak pod alternatorem czyli koło 14v i jak sprawdzić ile ma amper
Kup jakiś zwykły na 5 kabli. Podłącz po kolorach i będzie działać. Tylko musisz pociąć i polutowac kable. 3 żółte kable to trzy fazy alternatora, a czerwony i czarny to plus i minus.
Na wyjsciu z alternatora na kazdej fazie 18v na wolnych, a przy 5000 obr ok 60-65V AC. Pomiary trzeba robić pod obciążeniem! Blisko mocy nominalnej. Niech alternator się nagrzeje! Jak możesz, to wyjmij stojan i pooglądaj i powąchaj (to nie jest żart) uzwojenia i miejsca łączenia uzwojeń z kablami. Jesli masz szanse na induktor to zmierz rezystancję...
Dokładnie, zwykły regulator od skutera nie pasuje - inne rozwiązanie alternatora. Potrzebujesz oryginalnego regulatora, który jest przeznaczony do uzwojenia alternatora "bezmasowego", gdzie światła są zasilane z akumulatora. Alternatywnie możesz pokombinować z zastosowaniem regulatora od chińczyka który ma światła z akumulatora - j.w. od quada, niektóre...
Witam Mam problem z regulatorem w moim gsx600f poszukuje jakiegos odpowiednika najlepiej z auta bo najlatwiej sa dostepne. Alternator to Denso 1002114910. Prosze o pomoc bo juz sie pogubilem w tym wszystkim. Jedni mowia ze trzeba dobrac odpowiedni a inni ze byle jaki aby byl pod 12v. Czy ten regulator musi miec jakas konkretna specyfikacje? Z tego co...
Na pewno moduły CDI zasila cewka o rezystancji 4.5Ω? Google wskazuje schematy układów zapłonowych z dwiema osobnymi cewkami zasilającymi CDI oraz uzwojeniem ładowania. Gdyby rzeczywiście CDI było zasilane z cewki o niskiej rezystancji i napięciu, to wówczas w module musiałby zostać zastosowany układ podbijający napięcie, co ze względu na niepotrzebne...
bardzo ciekawe z tym silnikiem że niby taki sam tylko inaczej montowany a czym się różni dokładniej, jakim osprzętem ? alternator ? łapy? skrzynia pasuje ?
Jeśli to taki sam układ jak w DR bigu (w sumie w dwóch modelach o największej pojemności), to masz na stojanie alternatora dodatkową cewkę (największa i zdaje się na samej górze), która zasila niezależnie moduł zapłonowy. Dodatkowo jest mała cewka wyzwalająca. Opisz rodzaj awarii.
A prądnica/alternator nie ma tabliczki znamionowej ? Jeśli to jest prądnica na 12V, to możesz tylko oszacować prąd na podstawie średnicy drutu jakim cewka jest nawinięta. Można przyjąć 10A/mm2 przekroju
dzieki za rady mam jeszcze jedno pytanie chodzi mi czy mozna dac wiekszy akumulator w tej chwili mam 35ah do tego autka i jak bym zmienil na 45ah to trzeba zmienic tez alternator
Witam serdecznie :) Mój problem polega na rozładowującym się akumulatorze w moim motocyklu (SUZUKI SV 650S). Zmierzyłem pobór prądu na postoju i jest znikomy 2mA. Coś dziwnego dzieję się gdy przekręcę zapłon. Wtedy pobieran prąd =1,3A (światłą, kierunki itp są wyłaczone). Alternator wydaję sie być sprawny bo na pracującym silniku napięcie łądowania...
suzuki alternator alternator suzuki regulator alternator suzuki
centralka alarm mercedes virus total klawisz sleep
chevrolet nubira odrzutnik oleju
Podłączenie joysticka do sterownika silnika DC BTS7960B Bateria termostatyczna przepuszcza ciepłą wodę - przyczyny i rozwiązania