Zgadzam się z przedmówcą, a dokładniej - zaczynasz imprezę, włączasz wtyczkę, jak się dymnica nagrzeje (zgaśnie światełko) możesz dymić średnio ok. minuty, tak długo, aż sama dymnica przestanie wypuszczać dym, jak przestanie dymić zapala się światełko na pilociku i znów się nagrzewa, jak się nagrzeje kontrolka gaśnie i tak dalej... Jak coś jest jeszcze...
Witam, Panowie koniecznie trzeba grzać ekooil przed spalaniem w palniku ? Tak, trzeba zmienić gęstość oleju. cześć.. przefiltrować olej przez jak najdokładniejszy filtr (10 mikronów) - dobre rozdrobnienie.....niefiltrowany olej w krótkim czasie spowoduje wyżłobienia w dyszy wtryskowej palnika = po prostu zanieczyszczenia w oleju zużyją dysza wtryskowa...
moze ktos pomuc co to moze byc z tym dymieniem przy zapalaniu
Kolega miał taki silnik w seacie i też dymił przy zapalaniu, dodatkowo gasł jak się go przeciąneło na obrotach i wrzuciło na luz, usterkę zdiagnozował dopiero szósty mechanik z kolei, okazało się, że miał pompowtryski od innego modelu.
ale jak by silnik Panowie padał to by raczej miał ciężko zapalić by dymił sporo i by jakoś nie równo chodził czy się mylę ??? a on dobrze pali równo chodzi i dym puści tylko przy zapalaniu ;)
Czy wie ktoś co może jeszcze być przyczyną tego dymienia przy zapalaniu ? Wiem, żę diesel musi zakopcić jak się go zapala, ale nie aż tak jak to wygląda u mnie.Kolor dymu jest taki szaro-niebieski.Auto ma 109 tyś km 2006 rok 1.9TDI 105KM.Wymieniłem wszystkie świece na BERU i przez może kilka razy nie zakopcił, ale znów zaczął.
Witam serdecznie mam problem z moim Audi a mianowicie z pompa wtryskowawa , a wiec tak padła mi pompa wiec kupilem druga po regeneracji zalozylem odpowietrzylem auto pali czy cieple czy zimne kat wtrysku mam na -1 i jest taki problem jak jade na 3 lub 4 biegu i gaz w podłogę to przy 2tys. Obrotow zaczyna szarpac przerywac i dymić i zapala sie ESP komputer...
No więc tak. Autko pali zdecydowanie mniej. Ale przydałoby się troszkę więcej mocy. Może przepływomierz jest walnięty ?? jakie kroki poczynić dalej ?? A co do dymienia to jak zapalam pierwszy raz po nocy to chmura dymu a potem już nie dymi. Co sprawdzić w pierwszej kolejności.
Witam mam problem z nagrzewnicą olejową dymi nie zapala bucha ogniem foto jest ok . w jakim położeniu ma być śruba regulacji ? po zdjęciu pokrywy odpalał teraz już nie nagrzewnica firmy POWER TEC
Tu jest podobnie, ale nie wiem, czy dokładnie to samo. Gdyż, mój na wolnych obrotach i przy zapalaniu nie kopci.. Dymienie zaczyna się tylko i wyłącznie po przegazowaniu. Pozdrawiam.
Co tam , te 32 bary powinno być , jeżeli mniej i są duże różnice między cylindrami to oczywiście próba olejowa musi być , aby mieć odpowiedż co zawiniło - pierścienie i tłok , czy zawory?? Dodano po 1 A tak zapytam , dobrze zapala? , jak z dymieniem , kolorem dymu ??.
Wykopaliska! http://obrazki.elektroda.net/71_12725739...
Zaślepić możesz. Dymić nie powinien, ale kontrolka zapalać sie może. Chłodniczka nie ma z tym nic wspólnego chyba, że łapkami coś nie chcąco rozpiąłeś lub źle złożyłeś
witam mam problem z VITO mechanik który próbował naprawiać mojego mietka stwierdził usterkę cewki wtryskiwacza!!!!!!!!!!Auto chodziło normalnie nie dymiło ładnie zapalało aż pewnego razu pojechałem na zakupy po zgaszeniu nie mogłem odpalić niby łapał ale nie palił mechanik ściągnął go do warsztatu i stwierdził że to pompa ale sprawdził pompę i jest...
Jeden naukowiec poświęcił się i trochę akumulatorów podziurawił. w skrócie - rozładowane są bezpieczne, przedziurawione trochę dymią. Naładowane są niebezpieczne - po przedziurawieniu szybko się zapalają. Robił też eksperymenty ze zwarciami - skutki podobne. Naładowane i długo przegrzewane wybuchają. Medialne doniesienia są tylko tanią sensacją bez...
Przyczyną niestabilnego odczytu kąta zapłonu faktycznie okazał się "zamęczony" łańcuch jeden jak i drugi. Po wymianie łańcuszków komputer idealnie radzi sobie z ustawieniem wymaganego kąta . Problem dymienia ustąpił. Trochę ciężko zapala, na ciepłym nawet gorzej. Spróbuję dawkę paliwa regulować w celu poprawienia "szybkości" zapalania .
Tak w ogóle to zawsze bez wyjątku pięknie zapalał gdyby nie to dymienie to bym dalej jeździł i się nim cieszył. A co oznaczają ząbki na uszczelce pod głowicą?
Sitko, to by ci nie zapalał na zimnym. I kopcił po zapaleniu.
No już osadziłem tuleje i tłoki no ale czekam do soboty bo jeszcze się uczę. A co do dymu to zimny ciężko wchodził w obroty no ale jak już się dobrze zagrzał to odrobinę mniej dymił i lepiej zapalał. We wcześniejszych postach pisałem że tuleje były porysowane przez co na pewno tracił kompresję, wszystkie wtryskiwacze pracowały jak by chciały a nie mogły...
To były ogniwa wtórne, czyli akumulatory. Naładowany akumulator po przebiciu chętnie się zapala. Rozładowany będzie lekko dymił. Próby prowadził i udokumentował Rosjanin. Akumulatory litowo jonowe nie lubią przeładowania. Niklowo metalowo wodorkowe, też to źle znoszą. Jednak w przypadku niklowych jedyny efekt przeładowania to rozszczelnienie akumulatora...
Nie dymi wogle ma moc zapala na mrozie jak dziecko więc raczej. Skoro nie dymi to masz sprawny silnik, bo brak powietrza lub podlewanie idzie w czarny dym. Dynamiczna jazda ssie paliwo, jak byś jeździł PSJ to by ci może i spalił 6l/100km.
OK moge założyć wężyki na przelewy wtrysków. Czy zauważę paliwo gdy będę kręcić rozrusznikiem ? Bo auto już nie zapala.
Sztomel, mam do ciebie jeszcze jedno pytanie... bo podczas odpalania od nie dawna leci mi dymek chyba biały i uciekło mi troszke płynu chłodniczego, czy może być to uszczelka i czy podłączenie pod komputer wykryje mi wade?? Jeżeli chodzi o tą uszczelkę to strasznie mam zaolejone śruby z pokrywy głowicy, może to mieć jakieś powiązanie?? spójż na zdjęcie...
Może znacie kogoś kto by ten pedał gazu reanimowł? Dodano po 3 czy wraz ze zgaśnięciem kontrolki edc, auto powinno przestać dymić. bo przedewszystkim mi na tym zależy. Jeśli edc zgaśnie, to na 90% zniknie dymienie, ponieważ motor będzie zasilany optymalnie, o co zadba właśnie EDC. Pozostałe 10% zużyte końcówki wtrysków, spalany olej i takie tam-filter...
Podstawiłem IRF'a i układ NE555. Dalej to samo, piszczy i zaczyna dymić.. ręce opadają. Nenówka normalnie się zapala pomimo tego, że IRF zaczyna się robić strasznie gorący. Narazie nie wkładam układu 74141 bo nie mam zamiaru latać za drugim, dobrze rozumiem, że przetwornica również bez obciążenia powinna działać poprawnie ? Ten dławik to 100miliH czy...
Nawet na pewno ma turbo, ale z uszkodzonym, dymił by raczej na niebiesko. Sprawdź, czy nie ubywa płynu chłodniczego. Bały, gęsty dym w połączeniu z problemami w uruchomieniu silnika i wydobywający się z wydechu nawet po zagrzaniu silnika, to najczęściej objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą, lub samej (pęknięcie) głowicy. Z drugiej strony, jak miałem...
Paliwo zalałem na pewno ok bo mam paragon znaczy ON nie wiem jak z jakością. Po wymianie rozrządu i filtrów oraz oleju auto zaczęło dymić na czarno podczas zapalania. Wydawał też dziwny dźwięk na wolnych obrotach, takie piszczenie, pojechałem na drugi dzień do mechanika sprawdził wszystko i zapewniał mnie że jest ok. Przejechałem ok 100 i podczas podjazdu...
Witam. Posiadam Mercedesa 815, (cztero-cylindrowy ok.155kM) 4,2D silnik jest to autobus z zabudową Ernst Auwarter, z klimatyzacją Sutraka na dachu autobusu. Problem polega na tym, że po załączeniu klimatyzacji spadają obroty silnika z 650obr/min do 600 obr/min i w tym momencie auto zaczyna kopcić z rury wydechowej na biało wystarczy tylko lekko nogą...
A jak zapala dobrze? Możliwe ze wtryskiwacze leją lub za duża dawka paliwa jest ustawiona.
Witam, Pacjent Fiat Fiorino 1.3 D Multijet (225BXD1A, 225BXB1A, 225BXB11) 75KM, 55kW, przebieg 180 tysięcy Dymi z rury wydechowej z lekkim kolorem niebieskawym na wolnych. Kiedy Występuje ? Po rozgrzaniu silnika do osiągnięcia temperatury pracy działa prawidłowo - nie dymi. Jak już osiągnie temperaturę pracy na wolnych obrotach ( jazda w korkach ) zaczyna...
Czy zapala bez problemu? Może coś więcej.
Witam, mam problem z samochodem. Kia Carnival II z silnikiem 2.9 CRDI 2003 r.prod. Objawy są takie, że samochód zupełnie nie ma mocy, nie czuć załączania turbiny w okolicach 2 tys. obrotów, ciężko nawet ruszyć z pierwszego biegu, dodatkowo kopci na czarno. Pierwsze co zrobiłem to rozruszałem cięgna EGR i od podciśnieniowego zaworu ruszającego cięgnem...
Dziś po czyszczeniu gaźnika, wymianie przewodów doprowadzających napięcie do rozrusznika i przeglądzie rozrusznika traktorek ładnie zapala, nie dymi nie kopci ale jest jedno ale, właśnie. Jak się rozgrzeje to żeby od razu zapalił ładnie, muszę go gasić na wysokich obrotach czyli na "zajączku", i zapalać wtedy mogę czy na wolnych czy na wysokich obrotach...
ale czy przy zapalaniu przez dwumase by tak nie dymił. zauważyłem, że jak stoi na luzie i dodam leciutko gazu to przestaje telepać, później po około 10s znów zaczyna telepać. a może to świece? czy w porze letniej świece nic nie mają wspólnego z zapalaniem i pracą silnika?
No własnie mały ubytek,można tak jeździć czy wtryski mogą powiedzieć papa? Zlałem ropę czysta bez płynu jest, zlewałem też z powrotu do bańki pieniła się ale to chyba normalne? Po odstaniu czysta raczej . Ciężko zapala czy to usterka związana z tym dymieniem czy całkiem inna. Pompa wstępna czy zaworek powrotny przy zapalaniu utrudnia rozruch. Sprawdzałem...
W tej chwili pompa vacum jest zaoliwiona (trochę leje na silnik ), króciec z lewej strony się porusza ale jeszcze siedzi w gnieździe. Miałem już ją wymienić 2 lata temu , hamulec też miałem kiedyś twardy . Ale wymieniłem wężyki podciśnienia i się poprawiło . Teraz auto mi szarpie przy przyśpieszeniu powyżej 2,2tys obrotów. Tak jakby coś odcinało .Nic...
Witam serdecznie wszystkich Mam taki problem podczas porannego rozruchu moja vectra zapala i gaśnie po 3 krotnym uruchamianiu zaskoczy silnik nie równo pracuje jak by miał za chwilę zgasnąć dodaje gazu by nie zgasł. Za samochodem widać ogromną chmurę dymu białego dodając gazu nie równo wchodzi na obroty ma takie wahnięcia podczas jazdy wchodzi w typ...
Przychodzi zima i mrozy to zaczynają wychodzić te perełki z 100 tyś przebiegu :P a na poważnie. Jeżeli auto na ciepłym zapala i pracuje ok i bez dymienia to aby zapalało bez problemu trzeba: -ciśnienie sprężania, najprostrza rzecz do sprawdzenia a powie nam dużo o kondycji silnika -świece żarowe, sprawdza się albo opór albo grzanie na wymontowanej,...
Sprawdzilem dzis klape gaszaca, dziala prawidlowo. Przed odpaleniem jest otwarta i nie zamyka sie w trakcie rozruchu. Gasze to ja zamyka i po 2sek ponownie sie otwiera. Nawet slychac charakterystyczny dzwiek pykania po zgaszeniu. Dodaje filmik pod kątem dymienia (nie dymi)
Witam Voyager 2.5 crd 2003 rok przebieg 250tys Samochod ciezko odpala przy pierwszym rozruchu ,natomiast kazdy nastepny bez problemu Kopci na czarno czuc nieprzepalone paliwo generalnie jezdzi dobrze moc posiada tylko to dymienie i zapalanie Wtryski zostaly zrobione bo tez byl z nimi problem listwa do wtryskow sprawna problem zauwazylem po zmianie rozrzadu...
no wlasnie...vag nic nie pokazuje. zadnego bledu czujnik temperatury wymienialem w zeszlym roku bo silnik robil przegazowki i wowczas vag wywalil taki blad. auto nie dymi podczas zapalania i przegazowek. zapala tez bez problemu w przewodach od turbo sladowa obecnosc oleju-sprawdzilem tez kolektor i intercooler swiece nowe-wymienione w zime dzieki za...
Jeśli zapalają się kontrolki to masz zapis błędu w ECU,do tego odczyt parametrów i wiesz wszystko
Mam kłopot tzn kupiłem ursusa 1224 do transportu drewna, współpracuje z przyczepą samozaładowczą 10 tonową i na dobrą sprawę, to co zarobie po drodze zostawiam w CPN-ie. Według mnie coś jest nie tak, nie dymi, zapala dobrze, nigdzie nie cieknie, pracuje równo i miękko. Na 30 km przebiegu (mam szybką skrzynię 42km/h ) i do tego godzinę pracy hds na 1000...
Dodam jeszcze ze swiecila kontrolka silnika lecz teraz przestala chociaz od czasu do czasu zapala sie lecz po uruchomieniu silnika odrazu gasnie
o tłumiku nie pomyślałem, Warto zerknąć co w środku a przy okazji mała przeróbka żeby ciszej było :) Zerknę ale raczej to nie to. Cewka jest nowa. dwa dni temu przyszła. Rotor może być przestawiony muszę sprawdzić. No i chyba dokładniej przyjrzę sie całemu magneto bo zauważyłem że magnes z jednej strony ma większą przerwę niż z drugiej strony nawet...
Jakiego koloru jest ten dym? Dobrze Ci zapala na zimnym jak i na ciepłym silniku?
Dzisiaj wpadł mi w ręce Vw Sharan 2001 rok nie działa dogrzewacz Eberspacher najprawdopodobniej D5WZ. Komputerowo oki wszystko działa ale nie odpala tylko kopci, rozebrałem go świeca grzeje sitko dobre paliwo podaje ale się nie zapala tylko odparowywuje stąd dymienie i kapanie ropy z wydechu. Co do samej świecy to jest to Beru 8V napięcie na niej podczas...
Witam. Zaczęło mi auto mocno dymić na czarno przy ruszaniu z miejsca i przy przyspieszaniu. Zapala się check engine, odczytany kod błędu to P0127. Na postoju jak się przygazuje, nie puści ani dymka, tylko jak się jedzie, silnik pod obciążeniem, to czarno za mną.
auto jak w temacie,rok 2001,zapala sie kontrolka wtrysku,w pamieci blad ,regulacja poczatku wtrysku,wartosc ujemna. Gdy pali siekontrolka samochod nie am mocy,po przekroczeniu ok 3000 obr kontrolka gasnie i9 auto jedzie.Zauwazylem ,ze najczesciej usterka pojawia sie gdy samochod delikatnie sie toczy na odpuszczonym gazie ,gdy sie przyspiesza dosyc ostro...
Witam wszystkich mam do wymiany rozrząd w peugeot Boxer. 3.0 157KM. Proszę o radę czy wymieniać sam rozrząd czy iść dalej tak jak sugeruje mi mechanik i wymienić także dźwigienki zaworowe łącznie z zaworami.Niestety operacja ta wiąże się z dużymi kosztami wyjęcie wtrysków prawdopodobnie kończy się ich zniszczeniem.Peugeot jest z roku 2008 przebieg 520...
Witam Proszę o pomoc w następującym temacie. Kupiłem Focusa miesiąc temu. Oczywiście podczas jazdy próbnej jak to zwykle bywa wszystko było ok, auto ładnie chodziło, nie dymiło. Na drugi dzień podczas gwałtownego przyspieszenia przy około 80 km/h zaczęła sie świecić sprężynka i auto strasznie dymiło na biało. Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu...
Znajomy miał podobnie ale w a8, po zapalanie obrotomierz działał tylko kilka sekund.. wszystko zaczynało sie dymić a ładowanie miał na poziomie 18V. Wymienił regulator napięcia ale to nic nie dało.. winowajcą były diody w alternatorze.
Witam kupiłem opla zafire z silnikiem 2000cm 82kM, podczas zapalania gdy silnik jest zimny dymi co może być przyczyną Dubel. Kosz.
Mi też dymił po odpaleniu. Też zaobserwowałem powietrze w przewodach i z nim bezskutecznie walczyłem przez kilka tygodni. Okazało się, że to zupełnie nie to. Winny był czujnik temperatury powietrza znajdujący się w filtrze powietrza. Po wymianie problem się skończył mimo, że bąble w przewodach są dalej. U Ciebie problemem raczej będzie coś innego bo...
Niestety myślałem że odpalanie się poprawiło lecz pali tak samo jak wcześniej. Zauważyłem jeszcze ze jak postoi cała noc + pół dnia to już na prawdę ledwo co odpala, ale jak już zapali i od razu zgasze i odpale ponownie to zapala od strzała :( Pomoże Jeszce ktoś?
Zdemontuj piec, wyczyść go i sprawdź sitko na świecy czy jest całe. Dymienie i niezapalanie za każdym razem niekoniecznie znaczy uszkodzenie sterownika ale uszkodzenie mechaniczne w palenisku pieca.
Podkładki mam 0.5 mm w gniazdach świeci stal. Mierzyłem na zamontowanych głowicach swoją metodą, rozpylacze wystają ok 4-5 mm. Rozpylacze ustawione na kreskę. Powiedz jeśli wiesz grzeniuw jakie ciśnienie jest przed pompą z pompki zasilającej. Czy grubsza uszczelka jednej głowicy, tej nie palącej może mieć na to wpływ. Dodam iż przy zapalaniu jak i pełnej...
Witam! uporałem się z falowaniem.. dolałem dodatek do paliwa tzw. do czyszczenia wtryskiwaczy i silnik dobrze zapala :) Nie faluje już na wolnych. Lecz dymienie pozostało lecz mniejsze. lepiej zaczął przyspieszać i wogóle. Tylko jest problem bo podczas przyspieszania od 1500 obr/min słychać takie metaliczne stuki, samozapłony(wcześniej niż powinny)?
Witam. Mam problem z dymiącym VW Golfem 6, silnik 2.0 TDi CFHC. Po wymianie DPF na nowy, zaczął dymić później. Następny był EGR, bo się zacinał i wtryski. Nie ma żadnego błędu, po sprawdzeniu na VCDS. Dawki spalania były sprawdzane. Czasami tak dymi, że po jakimś czasie, zapala sie DPF a następnie wchodzi w tryb awaryjny.
Być może masz w tłumiku wodę i stąd to pryskanie. Zwłaszcza jak autko lata na krótkich dystansach tak się dzieje. A to dymienie przy mocnym dodaniu gazu to jest w nich jak najbardziej normalne tak samo przy zapalaniu. Sam mam a właściwie to miałem mk1 i znam te objawy. Oczywiście kolor dymu czarny a nie biały ( woda ) lub niebieski ( spalanie oleju...
W dwusuwie olej zawsze bedzie w tlumiku jak leje sie kiepski mixol. Moja rada jest taka-jesli motocykl normalnie "zapala", nie zalewa swiecy, ma wlasciwa moc i jezdzi to po co myslisz o rozbieraniu silnika? Dwusuw spala olej i bedzie kopcil, jak przeszkadza ci dym to kup czterosuw. A moze po prostu lejesz zbyt duzo tego oleju do paliwa? Poziom oleju...
Witam wszystkich moja zafirka 120KM 2006r poszarpuje między 2 a 3 tyś obrotów przy normalnym przyspieszaniu jeśli zaś przyspieszam agresywnie idzie płynnie, autko ogólnie ma moc zero dymienia jedyny błąd jaki wyskakuje to od świec żarowych zapala się wtedy auto z kluczykiem w czasie gdy grzeją świece później gaśnie. No i czyściłem egr i przepustnicę...
kolego na początku pisałeś że masz problem z rozrządem to może tez być przyczyną ciężkiego zapalania . jak zapłon będzie za wczesny noże przy kręceniu cofać wał może dymić na biało i będzie miał metaliczny dzwięk pracy a jesli będzie za póżno to bedzie dymił na czarno i nie będzie miał mocy
Witam W moim golfie V 1.6 BSE pojawiła się nie równa praca silnika na wolnych obrotach i bardzo mocne dymienie z rury wydechowej w momencie gdy dodaję lekko gazu tak do 1500 obr na zimno tego nie widać ale gdy się robi coraz cieplejszy to dymu przybywa z każdym przy gazowaniem ,czuć spalonym olejem ,gdy podczas jazdy zbytnio nie widac tego dymienia...
ponownie mam podobny problem jak na początku tylko teraz nie dymi, ale powyżej 800 obrotów zapala się edc, niema siły, silnik pracuje tak jakby nie palil na wszystkie cylindry, na ręcznej diagnostyce pokazuje bład 71, wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem smoka czy przypadkiem nie ma problemu z siatką, i nic nie pomaga
ciśnienia nie sprawdzałem ale przez uszczelniacze może tyle oleju brać? Tam jeszcze były swiece padniete ale wymieniłem..bo przed wymianą na zimnym silniku przy zapalaniu strasznie kopcil...
Odnośnie sprzęgła - jeśli szwagier ostro traktował pojazd (palił gumę), to może być już zużyte (bądź przegrzane). Odnośnie mieszanki paliwowej - uważam, że za dużo dajesz oleju i w takim przypadku silnik będzie trudniej "zapalał", będzie świecę zalewał i nadmiernie dymił. Na próbę możesz zmniejszyć proporcję oleju do benzyny np. 1:40, przecież jest...
Męczyłem się podobnie tylko u mnie był problem z odpalaniem -nie miałem innych objawów stukania itp. Komputer nic nie wykazywał. Warto zapoznać się z ta lektura może coś ci się przyda ja mam to już za sobą. Miłego czytania temat trzeba czytać do końca żeby wyciągnąć właściwe wnioski. Dużo wspólnych objawów silnika. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Mam problem z porannym zapalaniem auta. Jak jest ciepły to pali ale brak mocy i dymi.
Jeżeli temp jest poniżej 0 albo chociaż tak żeby się załączyły świece żarowe to silniczek zapala od strzała bez nadmiernego dymienia. Jeśli silnik odpala przy minusowych temperaturach, to pompa nie kwalifikuje się jeszcze do regeneracji. Skoro przy grzaniu świec zapala bez problemu, to wystarczy zbocznikować ten czujnik odpowiednio dobranym rezystorem...
Tylko ta kompresja nie powoduje opisanych objawów. Zwróć zresztą uwagę że raz dział dobrze, raz źle. Więc co nagle się rozrząd poprawia i kompresja wraca? I gdzie potem znika? Nie dyskutuj. Widzisz chyba że człowiek bladego pojęcia nie ma o czym pisze, a silnika na oczy nie widział. Przy przestawionym rozrządzie byłby błąd braku synchronizacji, przy...
Merc ładny fajny ale IKARUS, kopci, dymi i na złośc zapala od sztycha. Ratunku bo go spalę. - wtryski OK (wkładki przestał stukac) - żadnych kontrolek - pompa wtryskowa nie cieknie - brak kodów usterek (multiplex) - kompresja ok 37. Wiem pompa na stół, ale może jakieś porady? Głupoty mnie nie interesują typu dziura w zbiorniku. Pozdrawiam moderatorów.
Własnie sprawdziłem zbiorniczek, nie ma żadnych bąbelków. Ale przy zapalaniu coraz bardziej dymi. Zastanawiam się czy moge jakos sprawdzić sam w domowych warunkach ten blok, czy jest pęknięty? I jeszcze jedno, ponieważ mieszkam w Dani i za niedługo musze wrócić do Poslki mam do przejechania 1100 km, czy dam rade tak dojechać?
Jak jest zimno ciężko go uruchomić. Przy -5 to już właściwie niemożliwe. Trzeba go grzać kilka razy i bardzo długo kręcić. W trakcie tego długiego kręcenia kaszle tak jakby na jednym garze i dymi na czarno. Jak już załapie to wszystko jest OK. Na ciepło zapala natychmiast. Świece żarowe grzeją. Wszystkie były sprawdzane. Napięcie do świec dochodzi.
http://obrazki.elektroda.pl/1509940900_1... http://obrazki.elektroda.pl/1509940900_1...
Nie wiem jak w twoim aucie ale w Astrze mojego ojca kontrolka świec zapala się tylko przy niskich temperaturach, chyba poniżej 5*C, czyli praktycznie tylko zimą. Wiem też, że silnik zapalał nawet gdy działała już tylko jedna świeca, tylko w tedy po zapaleniu bardzo dymił i nierówno pracował.
Wał był ustawiony w gmp, z tego co pamiętam, to inaczej nie da się zamontować tego przyrządu. https://obrazki.elektroda.pl/3032574100_... Dodano po 4 Martwi mnie to, dlaczego tak ciężko zapala, skoro tłoki kupione do pomierzonych tulei. Wrażenie jest takie, jakby był brak kompresji na cylindrach, no i to dymienie. Jutro postaram nagrać...
Witam Bardzo proszę o rozszyfrowanie poniższych błędów: RET 20040 EMS 8704 8706 4757 135 BSM 3088 Dodam jeszcze ,że po przejechaniu gdy samochód się zagrzeje zapala się kontrolka od Adblue i samochód dymi pod obciążeniem. Jeden z mechaników zalecił przeczyszczenie układu wydechowego. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje. Pozdrawiam
Witam. Znalazłem przyczynę nieprawidłowego napięcia na cewce przekaźnika. Na płycie bezpośrednio nad tą płytą było zwarcie komuś po prosty przy poprzedniej naprawie przez nieuwagę skapnęło kawałek cyny na ścieżkę zasilającą przekaźnik i ścieżką obok. Ale to nie koniec bo po usunięciu zwarcia przekaźnik normalnie wysterowuje styki ale trafo zaczyna się...
Bujałem się z tym problemem około 2 lat przyczyna zle złożony rozrząd i przestawiona pompa wtryskowa ,po ustawieniu pompy ,kąta wtrysku tutaj uwaga nie zrobią tego w pierwszym lepszym warsztacie potrzebny jest specjalny klucz.Polecam Roto Boscha w Warszawie na modlinskiej.Renówka pali na dotyk czy ciepła czy zimna nie ma różnicy silnik 1.9 dti 80km...
Typ silnika RFN. Rok dokładnie 1995. Jak się wczoraj okazało niema już pod maską złącza do odczytu kodów błyskowych tylko jest złacze OBD pod kierownicą. Czy z tego złącza też można odczytać kody ręcznie? Po podłączeniu pod KTS wyskakuje informacja "Brak komunikacji". Generalnie objawy to spadek mocy, brak odczucia załączanej sie turbiny, jest zdecydowanie...
Dziękować kolego, pomogłeś. Problem zniknął. Ogólnie zauważyłem że wytwornica ma fajny "patent" gdyż nie gaśnie diodia zewnętrzna(ta od gotowości) tylko jakaś wewnętrzna która się zapala jak wytwornica się nagrzewa. Czyli ogółem wytwornica cały czas bez przerwy jest gotowa do dymienia.
Sprawdziłem swiece i grzeją wszystkie i gdzie tu dalej szukać
Einspritzpumpe kaput ;-) Pompa do roboty. Jeśli byłaby słaba kompresja mocno dymiłby na biało, na starcie występuje tak wielka dawka że musi palić. Kompresja słaba pompa i pewnie wtryski wydatki czekają!
ngk to badziewie najlepsze wg mnie sa Championy (nawet zajechane dymiące kosiarki najlepiej zapalają na Championach), dobre też Beru i Denso, nawet polskie iskry są lepsze od ngk... (ngk często się przebijają, pękają porcelanki, a nawet calkiem obłupują...)
Kąt zapłonu faktycznie nic nie zmieni. Co do świec żarowych to w tym silniku przy temperaturach otoczenia typowo letnich świec może w ogóle nie być a będzie zapalał. (troszkę dłużej kreci podczas zapalania - niektórzy tego nawet nie dostrzegają ). Niestety ciśnienia nie są obiecujące. Przy tak niskich mogą być problemy na ciepło i dymienie. Rozwiązanie...
witam mam problem z traktorkiem.yanmar f195 z nietypowym silnikiem 3tnb80 mianowicie od jakiegoś czasu zaczoł dymić na siwo. mam go od ponad roku jak go kupiłem zmieniłem filtry bo paliwowy był tak zabity ze nie chciał jezdzic.Wyczyściłem cały uklad i zbiornik. po pół roku znowu zabiło filtr paliwowy i zaczoł przydymiać na siwo zmieniłem wszystkie filtry...
Witam! Mam podobny problem co kolega samochód strasznie dymi przy zapalaniu i bierze wodę z chłodnicy muszę wozić wodę w zapasie bo na płyn to chyba by nie urobił... Dziękuję za rade, to może być uszczelka pod głowicą... ----------------------------------------... MAZDA 626 GE 2.0 COMPREX 8V 1995 SEDAN
Witam Mam ten sam problem z zapalaniem zimnego silnika na mrozie(powyżej -5). Posiadam od 1,5 roku koparkę MF750 z silnikiem perkinsa 4 cyl. Przeprowadziłem remont silnika (ciśnienie sprężania było zbyt niskie na jednym cylindrze - 1,9Mpa) jednak przyniosło to tylko poprawę zapalania w lecie, a gdy przyszła zima problem od nowa się pojawił. wymieniłem...
Hmmm no właśnie ja też podejrzewam, że może to być szaleństwo czujnika, tylko nie mogę go nigdzie zlokalizować, a chciałbym go wymienić i wtedy sprawdzić co się będzie działo. Bo objaw jest naprawdę dziwny. Co do EDC. Po zapaleniu się EDC z silnikiem nic się nie dzieje. Żadnej utraty mocy, żadnych zmian podczas spalania, dymienia, itd. Praca silnika...
Po prostu kupiłem auto nie dawno i tak sobie obserwuję co tam się w nim dzieje. Niestety problem nadal nie rozwiązany. Tu podłączona próbówka pod świece żarową temperatura -4 silnik zimny, może ktoś wie czy tak powinien wyglądać przepływ prądu? Jak widać żarówka zapala się tylko na chwilą i gaśnie, powtarza się to 2 razy po przekręceniu kluczyka. https://www.youtube.com/watch?v=LRPUy-pP...
Razem z paskiem wymień śrubę od małego koła rozrządu (7zł).Większość silnlkow ktora uszkodziła się przez rozrząd to źle zaprojektowane mocowanie małego koła rozrządu.Obowiązkowo wymień śrubę na nową i właściwie ją dokręć. To rozrząd ma wpływ na zapalanie auta?
Kupiłem webasto dw 50 i po zamontowaniu wszystko było ok. Tylko jak nastawiałem na rano na mrozie nie odpalało albo z drugim włączeniem zaś po odpaleniu działało od razu. Potem przestało i na ciepło zapalać. Dymi na biało i wydaje dziwne dzwięki po czym sie wyłącza. sprawdziłem sztyft żarowy czujnik płomienia, pompka podaje paliwo, wydech i ssanie są...
Witam! Sprawdź testem przelewowym wtryski. Jeśli wtrysk mocno leje,to pompa WC nie jest w stanie podać tak dużej ilości paliwa i spada ciśnienie na listwie (u Ciebie -29Bar w stosunku do zalecanego), za duża korekcja 4,59 (dopuszczalne max.3). Należy też zmierzyć kompresje, zwłaszcza na 1 cylindrze. A czy silnik bierze olej? Zapalał na mrozie normalnie?...
tez zabieg juz robiłem, nawet dostał rezystor żeby sprawdzić efekt. Efektu brak zapala moze moze delikatnie szybciej ale bąka puszcza takiego jak zawsze. Zdecydowanie nie jest to normalne
Witam serdecznie Od paru dni jestem posiadaczką w/w samochodu i ponieważ jest to samochód z Niemiec, to nie mam instrukcji po polsku. Czy ktoś mógłby mnie oświecić, na temat tego, jakie kontrolki powinny się zaświecać przy włączonym zapłonie? Bo nie wiem czy wszystkie działają... Po drugie, chciałam zapytać, czy to normalnie, że ten samochód tak wolno...
Mam takowy problem gdy odpalam autko na benzynie przy ciepłym silniku następuje dławienie się silnika dochodzi nawet do zgaśnięcia a jak się mocno wciśnie gaz to następuje dymienie na czarno z rury wydechowej. Jednakże gdy jest zimny zapala bez problemy nie ma żadnych problemów z dławieniem i gaśnięciem. Wszystko działa prawidłowo. Sprawa jest o tyle...
Witam, mam problem z silnikiem w traktorku Stiga,o mocy 8,5km . Silnik zapala ale nie chce wejść na obroty zaczyna dymić na czarno i strzelać z tłumika, następnie gaśnie i nie daje się uruchomić przez 30 minut aż zupełnie wystygnie. Jak do tej pory to wymieniłem świece na nową i odkręciłem tłumik aby sprawdzić czy nie jest przytkany, ale nic to nie...
Kolego, olej w dolocie z odpowietrznika występuje zawsze. Nie ma idealnych separatorów oleju, które pozwolą w 100% oddzielić olej od wyziewów z komory silnika. Jeżeli silnik zapala dobrze, to ja bym sobie dał spokój i przestał się niepotrzebnie stresować. Napisz tylko czy dymienie ustało, jak z mocą i rozruch zimnego silnika.
Witam wszystkich serdecznie. Jestem szczęśliwym posiadaczem Opla Corsy B z silnikiem 1.6 GSI. Na czym polega mój problem: Samochód odebrałem od mechanika 2 dni temu. Auto trafiło do naprawy ponieważ spalało kolosalne ilości oleju, oraz strasznie dymiło. Wymienione zostały: Pierścienie, Komplet uszczelek, Planowana Głowica, Uszczelniacze, Siemeringi,...
ursus dymić dymić przyśpieszać honda dymić
schemat kuchni mastercook uzwojenie robocze corsa hamulce
cadillac escalade philips senseo
Jak sprawdzić wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej? Kasowanie trybu awaryjnego w silniku Mercury 115