Układ dynamiczne kontroli ciśnienia oleju, który jest w zegarach potrzebuje do działania sygnału W z alternatora, oraz informacji z 2 czujników ciśnienia oleju
Sprawa z kontrolką ciśnienia nie jest taka prosta. Tu występuje dynamiczna kontrola ciśnienia oleju. Szczerze mówiąc czytałem o tym miesiąc temu i nie zagłębiałem się w to, bo nie dotyczyło mnie to (Passat'95 benzyna) z uwagi na brak problemu (ODPUKAĆ !). zrzuty:
Nie wszystkie ale też, na pewno kontrolka przegrzania silnika, ładowania akumulatora to do masy, migaczy do plusa i światła drogowe. Nie kojarzę tylko jak było kontrolka ciśnienia oleju bo chyba 2 miała już dynamiczną kontrolę ciśnienia i nie wiem czy to był osobny moduł czy było w liczniku. Jak osobny moduł to tylko jeden pin odpowiada kontrolce oleju...
A auto nie ma dynamicznej kontroli ciśnienia? i musi być powyżej 1,8bar przy 2tyś obr/min.
Moim zdaniem jeśli założysz licznik z obrotomierzem (oczywiście pasujący do rocznika auta, bo mogły być jakieś zmiany na przestrzeni produkcji) to obrotomierz będzie działał. Opieram się tutaj na wiedzy z Golfa 2 z silnikiem 1.6TD. Na 99% sygnał W z alternatora jest doprowadzony do licznika, a służy on do dynamicznej kontroli ciśnienia oleju (zależnej...
Tak, brązowy 0,8bar na górze odlewu aluminiowego do którego jest wkręcany filtr oleju, a biały 1,8bar od dołu Jak układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju drze ryja powyżej 2500rpm, to padł biały Ps. Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju pojawił się w golfie mkII w 1983r. czyli 26 lat temu, jak mechanik do tej pory nie wie jak on działa, to powinien...
Poczytaj sobie o dynamicznej kontroli ciśnienia oleju w VW.
Oczywiście że ma. Z alternatora bierze info o obrotach silnika, bez tego dynamiczna kontrola ciśnienia oleju nie działa.
Jeżeli po włączeniu zapłonu kontrolka ciśnienia oleju mruga, to masz układ dynamicznej kontroli ciśnienia, który posiada 2 czujniki
To się nazywa "dynamiczna kontrola ciśnienia oleju".
Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju sygnalizuje (akustycznie i migającą kontrolką) sytuację gdy silnik przekroczy 2100rpm i nie zadziała (zwarcie)czujnik ciśnienia oleju 1,8 bar (biały)
Czerwono czarny to po prostu "W" idzie tylko do zegarów, dla obrotomierza i dynamicznej kontroli ciśnienia oleju.
Sprawdzić ciśnienie oleju manometrem, to podstawa. Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju działa tak, że jak powyżej 2500 rpm nie zadziała czujnik 1,8 bar (ma się zewrzeć) to włącza alarm
Impulsy są doprowadzone do układu dynamicznej kontroli ciśnienia oleju. Oczywiście możesz je wykorzystać do obrotomierza elektronicznego
Normalnie przekładasz, sygnał tacho jest doprowadzony do układu dynamicznej kontroli ciśnienia oleju, więc nic nie trzeba dokładać
ten samochód nie posiada obrotomierza Sygnał obrotów i tak zawsze idzie do zegarów, dla dynamicznej kontroli ciśnienia oleju.
A poradzi ktoś z pompą oleju? Kontrolkę oleju zostaw w spokoju, dynamiczna kontrola ciśnienia oleju potrzebuje sygnału obrotów silnika, w tym przypadku z alternatora. Także dopóki nie zrobisz porządku z alternatorem "konewka" będzie migać.
Uszkodzenie układu dynamicznej kontroli ciśnienia oleju (znajduje się w liczniku) może powodować takie babole. Najważniejszy i tak jest pomiar ciśnienia oleju.
Nawet jak obrotomierza nie ma to i tak zegary potrzebują sygnał obrotów do dynamicznej kontroli ciśnienia oleju. W TDI/SDI i nowszych sygnał obrotów idzie ze sterownika silnika, nie z alternatora.
Kondensator przy cewce to kondensator przeciwzakłóceniowy, ma być podpięty pod zacisk 15 (B+) cewki Do zacisku 1 cewki oprócz kable z aparatu zapłonowego był podpięty drugi, który idzie do zastawu wskaźników (układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju i ew obrotomierz)
Dynamiczna kontrola ciśnienia oleju potrzebuje sygnału obrotów silnika, w TD bierze go z alternatora, w TDI ze sterownika silnika. 1,9TD 90 konny Nie ma takiego, 1,9TD AAZ ma 75KM.
Impulsy do licznika są doprowadzone zawsze, jak jest wersja z zegarkiem zamiast obrotomierza, to służą do prawidłowej pracy układu dynamicznej kontroli ciśnienia oleju, niebieski kabel na którymś skrajnym pinie brązowej kostki
Zanikają impulsy z czujnika halla (albo z czujnika wału, o ile ten silnik ma), dlatego silnik gaśnie, a układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju zapala kontrolkę, z czujnikami ciśnienia oleju to nie ma nic wspólnego
Do sprawdzenia czujnik ciśnienia oleju z białą izolacją (ma zwierać powyżej 1,8 bar) A sam układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju jest w obrotomierzu (jeśli nie spełnione są warunki: obroty>2500rpm i zwarty czujnik wysokiego ciśnienia) to włącza sygnał akustyczny i zaczyna migać kontrolka
Czy to usterka obrotomierza może mieć wpływ na mruganie kontrolki ciśnienia oleju ( brak obrotów żle jest interpretowany przez dynamiczny system kontroli ciśnienia oleju )Czy ma ktoś oscylogram sygnału jaki powinien wychodzić z ecu do licznika (obrotomierza)?
8. kontrolka hamulca ręcznego, ale mało które modele ją miały w liczniku 9. czujnik ciśnienia oleju 0.3 bar (kontrolka) 10. kontrolka świec żarowych (diesel), w benzyniaku kontrolka ssania lub "check engine" 11. czujnik ciśnienia oleju 1.8 bar (dynamiczna kontrola ciśnienia), jak nie występuje to podpiąć do masy
Dziś po przejechaniu 200 km kontrolka zaczyna migać od 2050 rpm ale po zwolnieniu pedału gazu dalej miga,nawet na wolnych obrotach, gaśnie przy 3 tyś, czyli wnioskuję, że układ nie przełącza czujników bo górny mam odłączony czyli jest rozwarty prawidłowo. Jeżeli jest tutaj dynamiczna kontrola ciśnienia oleju, to jaki układ odpowiada za przełączanie...
na wolnych przy rozgrzanym silniku - 2 bar przy 2000 rpm - ok 4 bar przy 3000 rpm - 5 - 6 bar Ciśnienie oleju może być do 7 bar. Sprawdź układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju. Wszystko było mierzone w warsztacie u mechanika, który jest naprawdę dobry Jeżeli jest dobry to powinien wiedzieć jak sprawdzić. Dodam tylko, że olej wyciska i cały silnik...
Faktycznie, układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju w zegarach działa tak, że powyżej 2500 rpm, jeśli nie zadziała biały czujnik 1,8 bar (nie zewrze do masy) to włącza sygnał akustyczny i zaczyna migac kontrolka, jeśli sygnalizuje brak ciśnienia na wolnych obrotach, to problem raczej w braku sygnału prędkości obrotowej silnika, brany w dieslach z...
jaka jest przyczyna Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju. Lepiej daj to auto komuś kto wie co to jest. Ciśnienie sprawdzałem na zegarze jest ok Witam! ciśnienie wynosi 1.8 bar przy 2 tys/obr mało, powinno być tak na wolnych przy rozgrzanym silniku - 2 bar przy 2000 rpm - ok 4 bar przy 3000 rpm - 5 - 6 bar
podłączyłem dziś alternator, ładowanie działa idealnie, alternator wzbudza się bez podpiętej lin, zostały mi dwa kable niebieski d+ od kontrolki i zielony który też na wsuwkę był do starego alternatora podłączony. Palą mi się kontrolki w liczniku i licznik piszczy. Jak podłączyć lub oszukać brak podłączonych tych kabli co zostały mi od starego alternatora?...
Kontrola dynamiczna ciśnienia oleju sygnalizuje jego brak, czujnik podpięty?
Z tego co pamiętam w większości starszych Vw dźwięk towarzyszący zapalaniu się kontrolki od oleju oznacza że jest coś nie tak z czujnikiem niskiego ciśnienia (przynajmniej w dieslu), nazywa się to dynamiczną kontrolą ciśnienia oleju. Czy brzęczyk daje o sobie znać poniżej czy powyżej 2-3 tys. obr/min? Dodano po 2 Warto zaopatrzyć się w książkę z serii...
proponuje pomiar ciśnienia paliwa , a następnie pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu , kontrola jest dynamiczna i przy bodajże zdjętej kostce czujnika temperatury (to ten z niebieską głowicą i dwoma pinami) jutro sprawdze procedure i moge ci ją przesłać
Witam Wszystkich ! Mam Audi B4 2.0 (ABK) z 1993 r. Podczas spokojnej jazdy zapala mi się czasem lampka ciśnienia oleju i popiskuje sobie buczek w desce rozdzielczej. Dzieje się to podczas jazdy z obrotami silnika tylko w granicach 2000-2300. Na postoju jak chwilę sobie silnik popracuje z tymi obrotami też się to pojawia. Wiem, że jest u mnie (chyba)...
Biały czujnik ciśnienia audi80 silnik abt/abk ma 1.8bar lub czerwony 2.5bar silnik abc/aah wszystkie gwint m10x1 Samochodowe czujniki załączają się przy niższym ciśnieniu. Głównie podstawowe wyłączają > 0,5bar NC, te co wyżej pisałem są NO do dynamicznej kontroli oleju.
Witam. Przychylam sie do pytania co to może byc z tym ciśnieniem... Objawy mam takie same ale juz drażni codzienne jechanie na 3 zeby rozgrzać skrzynie.... Kontrola dynamiczna podczas rozgrzewania pokazała powolny spadek ciśnienia i gdzies tak przy ciśnieniu niecałe 2 bar wywaliło błąd.... Wtedy ciśnienie wzrosło ponad 11 bar. Rozumiem ze na błędzie...
A może jakiś pomiar ciśnienia na początek zanim r........ silnik,najpierw pomiary a potem naprawy!!(oczywiście ciśnienia oleju,masz czujnik dynamicznej kontroli ciśienia)
W zegarach masz ustawiony próg kontroli ciśnienia "dynamicznego" czy jak go tam zwał. Poniżej 1500 nie bierze pod uwagę czujnika wysokiego ciśnienia, a przy ok 2000 obr pewnie masz wymagane ciśnienie. Wymień czujnik, zrób remont lub przestaw w zegarach próg kontroli na 1750 lub 2000obr w zależności co padło. Najlepiej po prostu zmierz manometrem ciśnienie...
dzięki za zainteresowanie napisz proszę co to jest dokładnie -kontrola ciśnienia CR-
w golfie tak jak i w passacie jest dynamiczna kontrola cisnienia oleju w zależnosci od obrotów jakie masz te ciśnienia na wolnych obrotach a mierzyć można w dowolnym punkcie układu smarowania u mnie w passacie 1.8 pomógł tylko szlif wału jesli sam zrobisz to koszt ok 400 zl szlif plus panewki
Kalkulator ESP BOSCH 8.1 Kod usterki C1301 Sformułowanie posprzedażne kodu usterki Niespójność między stycznikiem świateł stop i czujnikiem ciśnienia Opis diagnostyki Informacja pochodząca z zestyku światła Stop jest niespójna w stosunku do wartości zmierzonej przez wewnętrzny czujnik ciśnienia kalkulatora ESP Czujnik ciśnienia mierzy ciśnienie szczątkowe...
Kontrola poziomu, a ciśnienia oleju to dwie różne sprawy. VAG ma dynamiczny pomiar ciśnienia, nie wiem jak w tym przypadku jest dokładnie, ale z reguły odczyt z czujnika odbywa się powyżej bodaj 2000 obr./min. Odepnij przewód i przegazuj.
Na stole ustawiasz podstawowe wartośći. Dynamiczny początek tłoczenia oraz wartość narastania ciśnienia w przewodzie wysokiego ciśnienia możesz dokładniej sprawdzić na motorze. Przyjacielu... zaniechaj proszę takich herezji. Nie ma czegoś takiego jak dynamiczny początek tłoczenia, a tym bardziej wartość narastania ciśnienia. Zobacz jak wygląda karta...
Witam. Mam cytrynę c8 2.0 hdi 136 km silnik RHR układ wtryskowy Delphi Przebieg 58 tyś km na 100% autko stało około 3 miesięcy nie jeżdżone a potem się zaczęło. W czsie jazdy po przejechaniu kilkunastu kilometrów dobrze cisnąc miedzy miejscowościami do 160kmh dość dynamiczna jazda.Wchodzi w tryb awaryjny do2000obr/min.Błędy odczytane testerem P0093...
Pisales ze wymieniles czujniki.Jezeli tak to cos jest z ukladem dynamicznej kontroli cisnienia oleju.Tzn.uklad ktory mierzy cisnienie z jednego lub drugiego czujnika w zaleznosci od obrotow silnika.Podejrzewam ze kondensator sie zesechl i dlatego reaguje w takim dziwnym punkcie przejscia z jednego czujnika na drugi.
zrzuć kopułkę i zobacz czy nie zalałeś aparatu. Jeśli tak to wysusz. Sprawdź podpięcia obu czujników oleju. Witam Może to wina świec? Któraś nie domaga albo jest poluźniona? Może któryś kabel nie łączy? Kontrolka oleju przy wysokich obrotach to pewnie mało oleju. jest rozchlapywany po silniku i stąd jej świecenie. W VW jest układ dynamicznej kontroli...
Dioda ciśnienia oleju raczej włożona jest poprawnie, przed założeniem zegarów w aucie ta kontrolka działała, lecz później sama z siebie przestała świecić. Dodam że w liczniku wcześniej była przepalona dioda ładowania może nowa dioda została odwrotnie włożona i tu cała przyczyna. Nowa dioda ładowania świeci właściwie, problemem jest tutaj dioda od ciśnienia...
Witam. Mam problem z BMW e60 3.0d 231km 2006r. Podczas korzystania z pełnej mocy samochód wrzuca w tryb awaryjny ale nie zawsze. Przy normalnej jeździe jest wszystko ok tylko czasem jak mu się da to odwala i odcina moc. Pomimo wymiany Filtra paliwa (nr błędu-4587) nadal pokazuje jego błąd. Również pokazuje błędy 4570-Akceptowalność ciśnienia w szynie...
A te zegary typ B3 czy B4 ?? (B3 oddzielne trzy w ramce, B4 jako jedność) Nie wiem co to jest. LP HP? Nie mam pojęcia. Silnik ma dwa czujniki ciśnienia Low Pressure czyli czujnik NC kolor "niebieski" 0,3bar i czujnik High Pressure kolor "Biały" NO 1,8bar ten czujnik jest do dynamicznej kontroli.... Nie podałeś jaki silnik wiec dałem kolorystykę silników...
Pisałem już, problem z ciśnieniem oleju spowoduje zaświecenie kontrolki na stałe a nie jej miganie W niektórych samochodach grupy VAG, spadek ciśnienia oleju jest sygnalizowany równomiernym pulsowaniem kontrolki a nie stałym świeceniem. Ale pulsowanie dotyczy dynamicznej kontroli z grupy vag czyli obroty powyżej 2tyś. Jak na postoju to może być kwesta...
Nie jeździmy na rozcieńczonym paliwem oleju ! Do auta z DPF-em nie lejemy oleju byle jakiego , tylko o takim składzie , w którym pod uwagę wzięty jest DPF ! Oleje te podzczas spalania produkują małą ilość popiołu, który praktycznie nieodwracalnie zatyka komórki w DPF-ie . Nie myl załadowania filtra sadzą -"DP" -Diesel partickel z zapełnieniem popiołem...
Zapomniałem o jednym aspekcie a'propos opon. Kupiłem samochód na oponach letnich choć ich bieżnik wskazywał na wielosezonowość. Przejeździłem na nich dwie zimy, które ostatnio jak wiadomo są u nas relatywnie łagodne. W nieopanowany poślizg nigdy nie wpadłem aczkolwiek nie czułem się pewnie na śliskiej nawierzchni i na wiosnę tego roku podjąłem decyzję...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Jest coraz gorzej. Autko zaczyna mi gasnąć losowo przy pojawieniu się błędu P0191, ale nie zawsze. Szczególnie gaśnie przy przyspieszaniu: alarm i silnik robi małego kangurka i śpi :) próbowałem go przedmuchać dynamiczną jazdą, ale nic. Sądzicie że zaślepienie zaworu egr - pomoże , dodatkowo czujnik ciśnienia na listwie czy kolektorze ssącym - czy jest...
Nie sądzę że ciśnienie jest ok. U znajomego w maździe było tak samo, jak jeździł do 90 i nie za bardzo dynamicznie to było ok ale wystarczyło pocisnąć chwilę albo jeździć dynamiczniej po mieście to po spadku obrotów do biegu jałowego zapalała się kontrolka ciśnienia. Jak zmierzyłem ciśnienie to na jałowym po rozgrzaniu było 0,5 bara.
serwo66: mówiąc np. o kondensacie ze stali kwasoodpornej to nie ma ożebrowania :) więc do jednego worka nie można wrzucać wszystkich kotłów. Więcej części elektronicznych ? Pewnie :) ale jak piszesz od tego nie uciekniemy - zresztą to jest robione przez ludzi dla ludzi - komfort przede wszystkim :) przecież każdy z nas nie wyobraża sobie teraz samochodu...
Daj sobie spokój z obniżaniem ciśnienia -to staroć z bezpośrednim pojedynczym wtryskiem i zawsze będzie głośniejszy, tym bardziej przy początku tłoczenia ustawianym na "oko". Ustaw wzorcowo początek wtrysku przy użyciu czujnika zegarowego, to i głośny klekot powinien się uciszyć - wymagana kontrola dynamicznej regulacji kąta początku tłoczenia, możliwe...
Udało się podłączyć interfejsem ft232. co się okazalo ze auto było kalibrowane przez gazownika na 1.27 bara a najlepiej jeździło na cisnieniu 0,70 bara i jeździło tak bardzo dobrze i mało paliło i nic nie szarpało było dynamiczne po za tym ze kontrola check engine się paliła. zrobilem kalibracje na 0.70bara i było fatalnie. wiec podniosłem ciśnienie...
Zasadę działania turbiny i sterowania znam. Wprowadzę może w temat: padła turbina (uszczelnienia po stronie gorącej, łopatki pokrzywione, kierownica na żyletki), wywaliło olej w wydech; po zakupieniu turbiny po regeneracji i wykonaniu: - zmiana wężyków podciśnienia; - kontrola smarowania -drożne; - kontrola węża spływu oleju z turbo - drożny; - kontrola...
podpiac manometr sprawdzic cisnienie i sprawa sie wyjasni gdybanie nic nie pomoze trzeba znac zasady działania dynamicznej kontroli cisnienia oleju zeby dywagowac w tym temacie to ja tyle jak spr cisnienie manometrem to sie wszystko wyjasni pomiar to ok 50 PLN
kolego wmgaz dziękuję za link ale artykuł który się pod nim kryje traktuje o autach z gaźnikiem, a nie spotkałem żadnego fiata bravo z gaźnikiem. Jeśli istnieje podobny artykuł ale o autach z wielopunktowym wtryskiem to poproszę. Artykuł nie odnosi się tylko i wyłącznie do silników gaźnikowych, tyczy się on instalacji gazowych pierwszej i drugiej generacji....
Sądziłem, że usterka prosta, jednak brakło mi koncepcji. Bieg jałowy jest trochę za niski, silnik pracuje w zasadzie równo. Zimny silnik zaraz po uruchomieniu potrafi zgasnąć, trzeba go uruchamiać dwu - trzykrotnie, zanim jego praca się ustabilizuje. Obroty silnika osiągają wtedy niecały 1000/min. Po nagrzaniu obroty spadają do 550-600/min, podczas...
(at)sly_1978 Czytać nie umiesz? Chce rozkodować VIN. Charakterystyki pojazdu Model 407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10748 CJ 2 0111 Data Początku Gwarancji 23.01.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0297*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 407 TYP NADWOZIA HATCHBACK...
Dane z ServiceBox'a Peugeota Model 3008 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12394 89 2 0592 Data Początku Gwarancji 22.11.2010 NRE(homologacja) e2*2001/116*0377*04 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 3008 TYP NADWOZIA CROSS OVER 5-DRZWIOWY WYKOŃCZENIE ŚREDNI ŚREDNI SILNIK DIESEL...
Witajcie, Mam w pracy kilka siłowników pneumatycznych, które mają doprowadzone ciśnienie przewodami np. 6 mm, a przewodem 3 mm połączone są ze sobą zawory dławiące. Po co stosuje się takie układy? https://obrazki.elektroda.pl/4793859700_... https://obrazki.elektroda.pl/8171376300_... https://obrazki.elektroda.pl/5986491600_...
308 HATCHBACK 5DRZW 1.6 THP 16v 150 BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11488 89 1 0852 Data Początku Gwarancji29.05.2008 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA...
Cześć, poniżej rozkodowany VIN : Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12497 89 1 0217 Data Początku Gwarancji01.03.2011 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*29 P4A9665526199 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKDIESEL...
Witam nie jest to żaden subwoofer ani układ elektroniczny ale coś innego.... jest to praca na konkurs fizyczny w mojej szkole (mam zamiar wygrać wiec się postarałem (w zeszłum roku wygrała praca tylu samojedzący ptak na podstawie nelektromagnesy który poruszał ptaka :] ) W SKRÓCIE Jets to pistolet pneumatyczny strzelajacy grochem, (także śrutem lub...
Chyba tyle wystarczy Model207 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12223 81 2 0013 Data Początku Gwarancji15.06.2010 Numer seryjny silnika10 FGAR 0807679 NRE(homologacja)e2*2001/116*0340*17 P4A9666569899 RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU207 TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIETRENDY A72 SILNIKWTRYSK...
Eh .... pomysł by wykorzystać wtryskiwacz jest jak najbardziej racjonalny, jeśli paliwo będzie miało możliwość całkowicie dynamicznego cofnięcia się do chłodnej strefy i skroplenia to mamy że tek powiem "miecz obosieczny" :D Ciśnienie owszem nie wzrośnie ale z drugiej strony para nie będzie miała wystarczającej energii by z odpowiednią siłą przenikać...
Witam serdecznie, Mam prośbę. Czy mógłby mi ktoś rozkodować Vin w Peugeocie 1007 automat 1.6 16v? Nr VIN to : VF3KMNFUC20018578 Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam 1007 SEDAN/HATCHBACK 2 PRZESUWANYCH DRZWI 1.6 i 16v 110 (TU5JP4) BVMP 5 Charakterystyki pojazdu Model1007 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)10402 81 1 0347 Data Początku...
Witam, czy pomoglby ktos w rozkodowaniu VF38ERHR8BL025760 POJAZD Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12560 CJ 1 0846 Data Początku Gwarancji25.05.2011 Numer seryjny silnika10 DYXH 4129398 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*... P4A9691080899 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT...
Proszę bardzo. Dane pojazdu Linia produktu C5 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09650 CJ 1 0539 Data Początku Gwarancji 19.05.2003 Numer seryjny silnika 10 DYPL 4000741 OPB R005 NRE e2*98/14*0220*03 Informacje ogólne Dane pojazdu WYKOŃCZENIE WYSOKA ŚREDNIA RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA EZR - LAKIER SZAROŚĆ...
VF3L35FAGES057997 Brand:Peugeot Model:308 Engine:N/A Region/Plant:France Check:G Year:2014 Sequential number:57997 Approx. mileage:43,766 km Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13626 89 1 0344 Data Początku Gwarancji04.04.2014 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*04 P4A9805806399 Informacje ogólne RODZAJ...
Samochód wzywają na kampanię serwisową. 308 (T9) KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) BVM 6 PRZEŁOŻENIA TYPU STT Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14416 89 1 0994 Data Początku Gwarancji29.07.2016 Numer seryjny silnika10 JBHR 0001264 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*12 P4A9806776799 Informacje ogólne...
Prosze orozkodowanie vin. 308 t9. VF3LB9HPAES024351 Proszę: 308 (T9) HATCHBACK 5DRZW 1.6 HDi 92 (DV6DTED) SKRZYNIA MECHA 5 Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13588 89 1 0153 Data Początku Gwarancji10.02.2014 Numer seryjny silnika10 JBFB 3019755 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*01 P4A9802577599 Informacje...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
https://www.autodna.pl/vin/VF3LCBHZHGS12... Charakterystyki pojazdu Model 308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14416 89 1 0994 Data Początku Gwarancji 29.07.2016 Numer seryjny silnika 10 JBHR 0001264 NRE(homologacja) e2*2007/46*0405*12 P4A 9806776799 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU...
poproszę o rozkodowanie vin vf7rwx8zabl540357 dane pojazdu linia produktu c5 (x7) nr apv/pr (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12656 cj 1 0286 data początku gwarancji 13.07.2011 numer seryjny silnika 10 trk1 0549597 opb h000 nre e2*2001/116*0360*19 p4a 9666040099 informacje ogólne rodzaj produktu pojazd specjalny znak handlowy/typ elementu citroen...
Dla mnie ta strona nie działa. Z Service Box Peugeot: 407 HATCHBACK 4DRZW 2.0 HDi 138 FAP BVM 6 Charakterystyki pojazdu Model407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11301 CJ 2 0361 Data Początku Gwarancji31.03.2008 NRE(homologacja)e2*2001/116*0297*07 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA...
Charakterystyki pojazdu Model3008 (T84E) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13598 89 2 0418 Data Początku Gwarancji20.03.2014 Numer seryjny silnika10 DYZD 4060778 NRE(homologacja)e2*2001/116*0377*16 P4A9803190299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU3008 (T84E) TYP NADWOZIACROSS...
Witam, czy mógłbym prosić o rozkodowanie VIN: VF38DRHC8CL046168 Z góry dziękuję Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12966 CJ 1 0279 Data Początku Gwarancji18.06.2012 Numer seryjny silnika10 DYZC 4009966 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*... P4A9667228099 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD...
Dane z ServiceBox Citroen Dane pojazdu Linia produktuC5 (X7) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11994 CJ 1 0316 Data Początku Gwarancji30.09.2009 OPBH4KA NREe2*2001/116*0360*07 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUCITROEN LINIA PRODUKTUC5 (X7) TYP NADWOZIAHATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKWTRYSK...
Witam Mam prośbę o rozkodowanie numeru VIN Z góry dziękuję VF38EAHVMEL017722 Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13667 CJ 1 0094 Data Początku Gwarancji25.04.2014 Numer seryjny silnika10 DYZH 4006274 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*20 P4A9805532299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
307 RESTYL KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 92 (DV6ATED4) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model 307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11190 89 2 0016 Data Początku Gwarancji 16.08.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0301*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 307 RESTYL TYP NADWOZIA...
Charakterystyki pojazdu Model 307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11062 89 1 0306 Data Początku Gwarancji 29.03.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0243*10 Informacje ogólne Charakterystyka pojazdu Zasilanie silnika SILNIK WTRYSK TU5JP4 CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA...
308 (T9) KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14704 89 1 0889 Data Początku Gwarancji30.03.2017 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*13 P4A9806777099 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT...
Charakterystyki pojazdu 3008 (P84E) CROSS OVER 5-DRZWIOWY 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT Model 3008 (P84E) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14826 89 2 0708 Data Początku Gwarancji 31.08.2017 Numer seryjny silnika 10 JBHY 3061051 P4A 9813169299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
VIN VF3CUBHZMHY153587 Numer seryjny silnika 10 JBGX 3080682 NRE(homologacja) e2*2007/46*0070*39 P4A 9807589199 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 2008 TYP NADWOZIA CROSS OVER 5-DRZWIOWY WYKOŃCZENIE ŚREDNI ŚREDNI SILNIK DIESEL TURBO DV6FC FAP 88KW PRZENIESIENIE NAPĘDU BVM 6 PRZEŁOŻENIA...
Możesz sprawdzić czy się zgadza wyposażenie. Charakterystyki pojazdu Linia produktu C5 (X7) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 13216 CJ 1 0140 Data Początku Gwarancji 31.01.2013 OPB H00F NRE(homologacja) e2*2001/116*0360*25 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN LINIA PRODUKTU C5 (X7) TYP NADWOZIA...
Za darmo Peugeot 308 VF3LC9HCGES147365 MARKAPeugeot MODEL308 TYP NADWOZIAEstate LICZBA DRZWI5 LICZBA MIEJSC5 KLASA POJAZDUSAMOCHÓD KOMPAKTOWY TYP POJAZDUPOJAZD OSOBOWY lub Producent Peugeot Model 308 (T9) Rodzaj nadwozia Kombi Typ paliwa Diesel Kraj producenta Francja Kolor lakieru GRIS ALUMINIUM Próbka koloru lakieru Norma emisji spalin NORMA CZYSTOŚCI...
Kakibara, Darfur5, dziekuje za odp. Odnośnie spalania, w Manie powinno być mniejsze niż w Volvie, wiem ponieważ zawodowo zajmuję się szkoleniem z ekonomicznej jazdy, oraz testami samochodów ciężarowych, jeździłem MANami które spalały 19-20 litrów w dość trudnym terenie. Ładunki te same, trasa ta sama, tydzień w tydzień. U nas jest podobnie. Jak Volvo...
Charakterystyki pojazdu Model207 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11309 76 1 0052 Data Początku Gwarancji03.06.2008 Numer seryjny silnika10 FGAE 0150363 NRE(homologacja)e2*2001/116*0340*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU207 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEPREMIUM...
307 RESTYL KOMBI REKREACYJNE 1.6 HDi 92 (DV6ATED4) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11454 89 2 0189 Data Początku Gwarancji16.06.2008 Numer seryjny silnika10 JBAV 0062186 NRE(homologacja)e2*2001/116*0301*04 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT...
Poszukuję informacji jak te : Model 407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10748 CJ 2 0111 Data Początku Gwarancji 23.01.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0297*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 407 TYP NADWOZIA HATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIE AA SILNIK DIESEL...
Czy mogę prosić o rozkodowanie nr vin VF38DAHRMFL039508 - wyposażenie 508 HATCHBACK 4DRZW 2.0 HDi 150 FAP (DW10FD) BVM 6 (Z funkcją stop & start) Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14185 CJ 1 0125 Numer seryjny silnika10 DYZH 4026980 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*26 P4A9810108999 Informacje ogólne RODZAJ...
Tryb awaryjny zawsze wystąpi jeśli rzeczywiste ciśnienie doładowania będzie odbiegać od zadanego (w znacznej odchyłce) dłużej niż 5 sekund a jeśli chodzi o jego sygnalizowanie to niejednokrotnie jest również i tak, że sterownik silnika nie pokaże żadnego błędu związanego z przeładowaniem bądź niedoładowaniem mimo, iż takowe występuje a zwłaszcza nie...
Charakterystyki pojazdu VIN: VF33H9HZC84683157 Nazwa: Model 307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10794 89 2 0348 Data Początku Gwarancji 01.09.2006 NRE(homologacja) e2*2001/116*0287*03 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 307 RESTYL TYP NADWOZIA KOMBI REKREACYJNE WYKOŃCZENIE...
Najlepiej weź w rękę książkę przeglądów i zobacz jaki roczny przebieg miało to auto przez pierwszy okres użytkowania, a średnią pomnóż przez wiek auta, tak najprościej. Co do przeszłości, jeżeli znasz język, a auto jest serwisowane do momentu wyrejestrowania, to zadzwoń do serwisu i zapytaj o to auta, ponieważ serwisy za granicą notują przebieg auta,...
dynamiczna kontrolka ciśnienia oleju wymiana dynamiczna dynamiczna klawiatura
dioda przestała świecić rozebrać konica pralka candy zapchana
klimatyzator haier electrolux mruga start
Oprogramowanie do kamery Panasonic WV-CS570 PTZ Wymiana szczotek silnika w pralce Logik - krok po kroku