Nie wszystkie ale też, na pewno kontrolka przegrzania silnika, ładowania akumulatora to do masy, migaczy do plusa i światła drogowe. Nie kojarzę tylko jak było kontrolka ciśnienia oleju bo chyba 2 miała już dynamiczną kontrolę ciśnienia i nie wiem czy to był osobny moduł czy było w liczniku. Jak osobny moduł to tylko jeden pin odpowiada kontrolce oleju...
Sprawa z kontrolką ciśnienia nie jest taka prosta. Tu występuje dynamiczna kontrola ciśnienia oleju. Szczerze mówiąc czytałem o tym miesiąc temu i nie zagłębiałem się w to, bo nie dotyczyło mnie to (Passat'95 benzyna) z uwagi na brak problemu (ODPUKAĆ !). zrzuty:
A poradzi ktoś z pompą oleju? Kontrolkę oleju zostaw w spokoju, dynamiczna kontrola ciśnienia oleju potrzebuje sygnału obrotów silnika, w tym przypadku z alternatora. Także dopóki nie zrobisz porządku z alternatorem "konewka" będzie migać.
Układ dynamiczne kontroli ciśnienia oleju, który jest w zegarach potrzebuje do działania sygnału W z alternatora, oraz informacji z 2 czujników ciśnienia oleju
bez podłączonego czujnika to go podłącz, w tym silniku są dwa czujniki niskiego ciśnienia NC i dynamicznego ciśnienia NO wiec zależy który odpinałeś.
Nie sądzę że ciśnienie jest ok. U znajomego w maździe było tak samo, jak jeździł do 90 i nie za bardzo dynamicznie to było ok ale wystarczyło pocisnąć chwilę albo jeździć dynamiczniej po mieście to po spadku obrotów do biegu jałowego zapalała się kontrolka ciśnienia. Jak zmierzyłem ciśnienie to na jałowym po rozgrzaniu było 0,5 bara.
Czy to usterka obrotomierza może mieć wpływ na mruganie kontrolki ciśnienia oleju ( brak obrotów żle jest interpretowany przez dynamiczny system kontroli ciśnienia oleju )Czy ma ktoś oscylogram sygnału jaki powinien wychodzić z ecu do licznika (obrotomierza)?
Jeżeli po włączeniu zapłonu kontrolka ciśnienia oleju mruga, to masz układ dynamicznej kontroli ciśnienia, który posiada 2 czujniki
Zanikają impulsy z czujnika halla (albo z czujnika wału, o ile ten silnik ma), dlatego silnik gaśnie, a układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju zapala kontrolkę, z czujnikami ciśnienia oleju to nie ma nic wspólnego
A auto nie ma dynamicznej kontroli ciśnienia? i musi być powyżej 1,8bar przy 2tyś obr/min.
Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju sygnalizuje (akustycznie i migającą kontrolką) sytuację gdy silnik przekroczy 2100rpm i nie zadziała (zwarcie)czujnik ciśnienia oleju 1,8 bar (biały)
Witam Auto jw. czy to normalne że po przekręceniu stacyjki wraz z kontrolkami abs airbag gaśnie kontrolka oleju, nie wiem jak jest w 1.6 czy kontrolka oleju powinna zgasnąć dopiero po uruchomieniu silnika. Na jakimś forum octavi znalazłem iż np 1.9tdi jest dynamiczny pomiar ciśnienia oleju powyżej 1500obr/min i po przekręceniu stacyjki pozycje II kontrolka...
Witam. Ja także miałem takie objawy, tylko w audi 80( silnik też 1.8) Jeździłem z duszą na ramieniu. U mnie okazało się,że zsunał sie z końcówki umnieszczonej na aparacie zapłonowym jeden kabelek.Końcówka znajduje się mniej wiecej w połowie wysokości obudowy aparatu zapłonowego. Stąd brane sa impulsy do pomiaru dynamicznego cisnienia oleju. Pozdrawiam.
8. kontrolka hamulca ręcznego, ale mało które modele ją miały w liczniku 9. czujnik ciśnienia oleju 0.3 bar (kontrolka) 10. kontrolka świec żarowych (diesel), w benzyniaku kontrolka ssania lub "check engine" 11. czujnik ciśnienia oleju 1.8 bar (dynamiczna kontrola ciśnienia), jak nie występuje to podpiąć do masy
Czerwono czarny to po prostu "W" idzie tylko do zegarów, dla obrotomierza i dynamicznej kontroli ciśnienia oleju.
Ten stabilizator z trzema nożkami zasila wskaznik temperatury i poziomu paliwa.Jak jest uszkodzony to te wskaźniki żle wskazują.W liczniku jest oddzielny układ od dynamicznego mierzenia ciśnienia oleju.
ten samochód nie posiada obrotomierza Sygnał obrotów i tak zawsze idzie do zegarów, dla dynamicznej kontroli ciśnienia oleju.
Dziś po przejechaniu 200 km kontrolka zaczyna migać od 2050 rpm ale po zwolnieniu pedału gazu dalej miga,nawet na wolnych obrotach, gaśnie przy 3 tyś, czyli wnioskuję, że układ nie przełącza czujników bo górny mam odłączony czyli jest rozwarty prawidłowo. Jeżeli jest tutaj dynamiczna kontrola ciśnienia oleju, to jaki układ odpowiada za przełączanie...
Uszkodzenie układu dynamicznej kontroli ciśnienia oleju (znajduje się w liczniku) może powodować takie babole. Najważniejszy i tak jest pomiar ciśnienia oleju.
podłączyłem dziś alternator, ładowanie działa idealnie, alternator wzbudza się bez podpiętej lin, zostały mi dwa kable niebieski d+ od kontrolki i zielony który też na wsuwkę był do starego alternatora podłączony. Palą mi się kontrolki w liczniku i licznik piszczy. Jak podłączyć lub oszukać brak podłączonych tych kabli co zostały mi od starego alternatora?...
Nawet jak obrotomierza nie ma to i tak zegary potrzebują sygnał obrotów do dynamicznej kontroli ciśnienia oleju. W TDI/SDI i nowszych sygnał obrotów idzie ze sterownika silnika, nie z alternatora.
Do sprawdzenia czujnik ciśnienia oleju z białą izolacją (ma zwierać powyżej 1,8 bar) A sam układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju jest w obrotomierzu (jeśli nie spełnione są warunki: obroty>2500rpm i zwarty czujnik wysokiego ciśnienia) to włącza sygnał akustyczny i zaczyna migać kontrolka
Pisałem już, problem z ciśnieniem oleju spowoduje zaświecenie kontrolki na stałe a nie jej miganie W niektórych samochodach grupy VAG, spadek ciśnienia oleju jest sygnalizowany równomiernym pulsowaniem kontrolki a nie stałym świeceniem. Ale pulsowanie dotyczy dynamicznej kontroli z grupy vag czyli obroty powyżej 2tyś. Jak na postoju to może być kwesta...
Z tego co pamiętam w większości starszych Vw dźwięk towarzyszący zapalaniu się kontrolki od oleju oznacza że jest coś nie tak z czujnikiem niskiego ciśnienia (przynajmniej w dieslu), nazywa się to dynamiczną kontrolą ciśnienia oleju. Czy brzęczyk daje o sobie znać poniżej czy powyżej 2-3 tys. obr/min? Dodano po 2 Warto zaopatrzyć się w książkę z serii...
Witam Wszystkich ! Mam Audi B4 2.0 (ABK) z 1993 r. Podczas spokojnej jazdy zapala mi się czasem lampka ciśnienia oleju i popiskuje sobie buczek w desce rozdzielczej. Dzieje się to podczas jazdy z obrotami silnika tylko w granicach 2000-2300. Na postoju jak chwilę sobie silnik popracuje z tymi obrotami też się to pojawia. Wiem, że jest u mnie (chyba)...
Faktycznie, układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju w zegarach działa tak, że powyżej 2500 rpm, jeśli nie zadziała biały czujnik 1,8 bar (nie zewrze do masy) to włącza sygnał akustyczny i zaczyna migac kontrolka, jeśli sygnalizuje brak ciśnienia na wolnych obrotach, to problem raczej w braku sygnału prędkości obrotowej silnika, brany w dieslach z...
Tam jest dynamiczny odczyt ciśnienia oleju (tzn sprawdza czy ciśnienie rośnie wraz z obrotami i próg minimalny jest podnoszony). Po pierwsze zaprzestać jazdy i niepotrzebnego odpalania. Po drugie manometr w miejsce czujnika i pomiar ciśnienia oleju. Jak ciśnienie ok czujnik do wymiany. Jak nie będzie ok to silnik do gruntownego sprawdzenia. Na pewno...
na wolnych przy rozgrzanym silniku - 2 bar przy 2000 rpm - ok 4 bar przy 3000 rpm - 5 - 6 bar Ciśnienie oleju może być do 7 bar. Sprawdź układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju. Wszystko było mierzone w warsztacie u mechanika, który jest naprawdę dobry Jeżeli jest dobry to powinien wiedzieć jak sprawdzić. Dodam tylko, że olej wyciska i cały silnik...
Kontrola poziomu, a ciśnienia oleju to dwie różne sprawy. VAG ma dynamiczny pomiar ciśnienia, nie wiem jak w tym przypadku jest dokładnie, ale z reguły odczyt z czujnika odbywa się powyżej bodaj 2000 obr./min. Odepnij przewód i przegazuj.
ze styku W idzie sygnał na obrotomierz i informacja o obrotach do dynamicznego pomiaru ciśnienia oleju Wtyk "W" to nic innego, jak wyprowadzenie jednego z uzwojeń stojanu alternatora. DF - sygnał wejściowy wzbudzenia sterujący cewką wirnika. Najlepiej wymienić na właściwy .
Dioda ciśnienia oleju raczej włożona jest poprawnie, przed założeniem zegarów w aucie ta kontrolka działała, lecz później sama z siebie przestała świecić. Dodam że w liczniku wcześniej była przepalona dioda ładowania może nowa dioda została odwrotnie włożona i tu cała przyczyna. Nowa dioda ładowania świeci właściwie, problemem jest tutaj dioda od ciśnienia...
zrzuć kopułkę i zobacz czy nie zalałeś aparatu. Jeśli tak to wysusz. Sprawdź podpięcia obu czujników oleju. Witam Może to wina świec? Któraś nie domaga albo jest poluźniona? Może któryś kabel nie łączy? Kontrolka oleju przy wysokich obrotach to pewnie mało oleju. jest rozchlapywany po silniku i stąd jej świecenie. W VW jest układ dynamicznej kontroli...
jaka jest przyczyna Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju. Lepiej daj to auto komuś kto wie co to jest. Ciśnienie sprawdzałem na zegarze jest ok Witam! ciśnienie wynosi 1.8 bar przy 2 tys/obr mało, powinno być tak na wolnych przy rozgrzanym silniku - 2 bar przy 2000 rpm - ok 4 bar przy 3000 rpm - 5 - 6 bar
Też myślę że każdy może pozazdrościć takiego zużycia oleju jeżeli faktycznie jeździsz dynamicznie. PrzeprasZam ale nie masz pojęcia o mechanice jak sam stwierdziles na początku, w twoim przypadku należy kontaktować się zawsze z mechanikiem. W książce obsługi pojazdu wszystkie interwały są wykazane. 10 lat lub 160 tyś km - ale ludzie zmieniają od 60...
A te zegary typ B3 czy B4 ?? (B3 oddzielne trzy w ramce, B4 jako jedność) Nie wiem co to jest. LP HP? Nie mam pojęcia. Silnik ma dwa czujniki ciśnienia Low Pressure czyli czujnik NC kolor "niebieski" 0,3bar i czujnik High Pressure kolor "Biały" NO 1,8bar ten czujnik jest do dynamicznej kontroli.... Nie podałeś jaki silnik wiec dałem kolorystykę silników...
Witam, Jak pojeżdżę trochę szybciej to wyskakuje mi taki błąd: 17705 - Utrata cisnienia miedzy turbina a przepustnica (sprawdź DV) Na innym forum znalazłem taki opis "Najczęściej ten błąd jest spowodowany nieszczelnym DV ( dobra okazja żeby pozbyć się seryjnego ) , w 2-giej kolejności nieszczelność na wężach doładowania i ostatni najmniej prawdopodobny...
Polska? kolego ogarnij sie trochę, mechanika to moja pasja nie zawód... A moje wizyty u "Polskich mechaników" ograniczam do minimum po tym jak diagnozę mojego AEB ( zapalanie sie kontrolki ciśnienia oleju) diagnozowali ze to cos dziwnego bo ciśnienie jest ok, okazało sie ze pomiary ciśnienia robili na postoju nie pod obciążeniem... dopiero jak sam zainwestowałem...
witam!lagunkę 1,9 dci mam od ponad miesiąca przy kupnie była gruntowo przeglądana jedynie co wyszło na kompie u mechanika to zepsuty czujnik ciśnienia w przedniej oponie,okazał się że zaworek puszczał powietrze i została awaria naprawiona i kontrolka stop sama zgasła;) ale teraz od jakiegoś czasu gdy jest zima podczas jazdy na zimnym silniku co jakiś...
A ja napiszę, że wszyscy macie rację i wszyscy mylicie się. Wiem ile można wydać na naprawę układu paliwowego nowoczesnego diesla, wiem ile można się namęczyć, zanim uda się zdiagnozować z czego wynika błąd przepływu masy powietrza i przechodzenie w tryb awaryjny (nawiasem mówiąc wcale nie musi być to nawet usterka w "okolicach" przepływomierza). Wiem...
VF3L35FAGES057997 Brand:Peugeot Model:308 Engine:N/A Region/Plant:France Check:G Year:2014 Sequential number:57997 Approx. mileage:43,766 km Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13626 89 1 0344 Data Początku Gwarancji04.04.2014 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*04 P4A9805806399 Informacje ogólne RODZAJ...
Prosze orozkodowanie vin. 308 t9. VF3LB9HPAES024351 Proszę: 308 (T9) HATCHBACK 5DRZW 1.6 HDi 92 (DV6DTED) SKRZYNIA MECHA 5 Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13588 89 1 0153 Data Początku Gwarancji10.02.2014 Numer seryjny silnika10 JBFB 3019755 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*01 P4A9802577599 Informacje...
podpiac manometr sprawdzic cisnienie i sprawa sie wyjasni gdybanie nic nie pomoze trzeba znac zasady działania dynamicznej kontroli cisnienia oleju zeby dywagowac w tym temacie to ja tyle jak spr cisnienie manometrem to sie wszystko wyjasni pomiar to ok 50 PLN
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam serdecznie, Mam prośbę. Czy mógłby mi ktoś rozkodować Vin w Peugeocie 1007 automat 1.6 16v? Nr VIN to : VF3KMNFUC20018578 Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam 1007 SEDAN/HATCHBACK 2 PRZESUWANYCH DRZWI 1.6 i 16v 110 (TU5JP4) BVMP 5 Charakterystyki pojazdu Model1007 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)10402 81 1 0347 Data Początku...
Samochód wzywają na kampanię serwisową. 308 (T9) KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) BVM 6 PRZEŁOŻENIA TYPU STT Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14416 89 1 0994 Data Początku Gwarancji29.07.2016 Numer seryjny silnika10 JBHR 0001264 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*12 P4A9806776799 Informacje ogólne...
Charakterystyki pojazdu 3008 (P84E) CROSS OVER 5-DRZWIOWY 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT Model 3008 (P84E) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14826 89 2 0708 Data Początku Gwarancji 31.08.2017 Numer seryjny silnika 10 JBHY 3061051 P4A 9813169299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
https://www.autodna.pl/vin/VF3LCBHZHGS12... Charakterystyki pojazdu Model 308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14416 89 1 0994 Data Początku Gwarancji 29.07.2016 Numer seryjny silnika 10 JBHR 0001264 NRE(homologacja) e2*2007/46*0405*12 P4A 9806776799 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU...
308 (T9) KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14704 89 1 0889 Data Początku Gwarancji30.03.2017 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*13 P4A9806777099 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT...
Za darmo Peugeot 308 VF3LC9HCGES147365 MARKAPeugeot MODEL308 TYP NADWOZIAEstate LICZBA DRZWI5 LICZBA MIEJSC5 KLASA POJAZDUSAMOCHÓD KOMPAKTOWY TYP POJAZDUPOJAZD OSOBOWY lub Producent Peugeot Model 308 (T9) Rodzaj nadwozia Kombi Typ paliwa Diesel Kraj producenta Francja Kolor lakieru GRIS ALUMINIUM Próbka koloru lakieru Norma emisji spalin NORMA CZYSTOŚCI...
VAG-COM Control Module Part Number: 036 906 034 DR Component and/or Version: MARELLI 4MV 5957 Software Coding: 00031 1 Znaleziony: 17912 - Intake Air System: Leak Detected P1504 - 35-10 - - - Intermittent Witam serdecznie forumowiczów. Pacjent:Bora 1,6 105km bez instalacji gazowej. Wymieniony czujnik ciśnienia powietrza(nie tani zamiennik).Przepustnica...
Dzień dobry, Tego typu problemów jest pełno nawet na tym portalu, jednak po przeczytaniu wielu zauważyłem że każdy z nich jest inny. Być może mój problem też jest indywidualny. Dlatego tworze nowy wątek. Napiszę dużo, ale postaram się zwięźle. Możliwe że coś pominę, więc jak będzie potrzeba to rozwinę na prośbę. . Opis sytuacji (w skrócie): Astra mam...
dynamiczna oleju dynamiczna kontrola ciśnienia kontrolka ciśnienia oleju corsa
opalarka grzeje przesyłanie sygnałów przez ethernet spalony zasilacz naprawić
electrolux mruga start reset bq20z70
Napis "SrCh" na dekoderze - co oznacza? Jak odblokować drzwiczki suszarki Bosch? Praktyczny przewodnik