Sprawdź czy nie zaśniedział 10 A bezpiecznik w skrzynce ze sterownikiem silnika. Dalej trzeba by podmienić sterownik silnika, sprawdź czy nie pływa w wodzie albo oleju w środku. Jakieś błędy generuje?
Witam.Panowie problem jest problem. Czy czytaliście wypowiedz kolegi Kazo79 ? tam jest wszystko napisane co potrzeba.Widze ze jest wkoło wałkowana sprawa co moze być.Sami w garażu przy pomocy Vag'a czy innych ustrojstw nienaprawicie silnika.Do tego jest potrzebna WIEDZA,NARZĘDZIA,MASZYNY.Krótko mówiąc samochód musi trafić na warsztat jesli chcesz tym...
Dzień dobry, to mój pierwszy post i zabawa z VCDS. Były kłopoty z przeładowaniem turbo w Golfie 4 ASZ. Została zregenerowana turbina z powodu wycieków oleju i niesprawnej gruszki. Na nowym turbo auto późno osiąga właściwą moc. Na pierwszym biegu jest tragedia, na wyższych już jakoś idzie. W załączniku logi grupy 11 a także log na pierwszym biegu. Ktoś...
Czujnik poziomu oleju i N75 to dwie różne sprawy. Jeden podłączony jest pod licznik a drugi pod sterownik silnika. Podłączyć wtyczkę do N75. Połączyć się z licznikiem i zobaczyć jaki widzi poziom oleju i jego temperaturę. Do sprawdzenia czujnika najlepszy jest oscyloskop. Może on nie mieć zasilania, może być uszkodzony lub nie podaje sygnału do licznika...
Nie przechodzi też adaptacji zaworu faz (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/8822744300_... Wstępna ocena dostępnych informacji Najnowsza obserwacja wskazuje, że test funkcjonalny przestawiania faz wałka rozrządu dolotu (tzw. VVT – Variable Valve Timing) kończy się błędem i komunikatem: • „Aktywacja wadliwa, aktywacja niemożliwa”...
nie zgadza mi się w żaden sposób ilość przewodów do podłączenia pod sam rozrusznik I alternator. do rozrusznika: 1 automat, 2 szczotki, 3 (6mmq)może być przejściowy, do rozrusznika: mogą być 2 czerwone 6mmq. Jakie to auto? czujnik ciśnienia oleju i temperatury cieczy, zaponiałem: czujnik ciśnienia oleju w głowicy, czujnik dynamiczny w podstawie filtra...
Czy to usterka obrotomierza może mieć wpływ na mruganie kontrolki ciśnienia oleju ( brak obrotów żle jest interpretowany przez dynamiczny system kontroli ciśnienia oleju )Czy ma ktoś oscylogram sygnału jaki powinien wychodzić z ecu do licznika (obrotomierza)?
Problem rozwiazany okazało się że skrzynia w niemczech byla składana z trzech różnych tak mi powiedzial mechanik co regenerował skrzynię. Regeneracja skrzyni,nowy konwerter ,zwiekszono ciśnienie oleju w skrzyni ,nowy soft i jedzi lepiej niz było Jest bardziej dynamiczny skrzynia nie zastanawia sie az tak dlugo przy zmianach biegów brak jakich kolwiek...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Niestety, mam ten sam problem, nikt nie odpisał. Podejrzewałem koło zmiennych faz ale jest ok, czujnik położenia przepustnicy jest ok. Podejrzewałem że niskie wolne obroty (600 obr/m) to objaw usterki ale nie - ładowanie jest (chociaż nieco słabsze), ciśnienie oleju jest, można się toczyć bez gazy nawet pod wzniesienie a silnikiem nie rzuca. Zauważyłem...
Witam Auto jw. czy to normalne że po przekręceniu stacyjki wraz z kontrolkami abs airbag gaśnie kontrolka oleju, nie wiem jak jest w 1.6 czy kontrolka oleju powinna zgasnąć dopiero po uruchomieniu silnika. Na jakimś forum octavi znalazłem iż np 1.9tdi jest dynamiczny pomiar ciśnienia oleju powyżej 1500obr/min i po przekręceniu stacyjki pozycje II kontrolka...
Tam jest dynamiczny odczyt ciśnienia oleju (tzn sprawdza czy ciśnienie rośnie wraz z obrotami i próg minimalny jest podnoszony). Po pierwsze zaprzestać jazdy i niepotrzebnego odpalania. Po drugie manometr w miejsce czujnika i pomiar ciśnienia oleju. Jak ciśnienie ok czujnik do wymiany. Jak nie będzie ok to silnik do gruntownego sprawdzenia. Na pewno...
W większości samochodów z automatyczną skrzynią biegów chłodnica oleju umiejscowiona jest w chłodnicy cieczy chłodzącej silnik, i wykonanie dynamicznej wymiany oleju jest w miarę proste. W JF506E (Jatco) chłodnica oleju jest przykręcona do skrzyni biegów (podobnie jak w Vw AG4), i tu jest problem. Jedynym rozwiązaniem (tylko w Vw) to odkręcenie od dołu...
Dymi nie mocno ale cały czas, podczas ruszania deptajac ostro na gaz kłęby dymu się pojawiają, ostatni czas było upalnie bez wilgoci. Jest dynamiczny i ekonomiczny, 7.2 do 8.0 gazu, tyle że kopci. Czuć ewidentnie słodki zapach oleju w spalinach
jeśli na wolnych obrotach kąt wtrysku jest prawidłowy, a na wyższych staje się zbyt wczesny to macie problem z zaworem N-108 w pompie wtryskowej. to on odpowiada za dynamiczny kąt wtrysku Dodano po 1 jeśli na wolnych obrotach kąt wtrysku jest prawidłowy, a na wyższych staje się zbyt wczesny to macie problem z zaworem N-108 w pompie wtryskowej. to on...
Znajdziesz tu: http://oto.to/schematy/automat/statidyn.... . Przy pańskiej skrzynce będzie problem, konieczne specjalne "oprzyrządowanie", ponieważ chłodnica oleju umiejscowiona jest na skrzyni biegów a nie w chłodnicy cieczy chłodzącej silnika.
Witam , Mam nissana primerę P12 1,8 benzyna Bierze strasznie dużo oleju mam samochód od roku już zdążyłem wydać na naprawy 12 tys i dalej nic. Na 500 km bierze olej do sucha więc wymieniłem rozrząd planowałem głowice wymieniłem pierścienie panewki dosłownie wszystko po czym silnik szlag trafił pękł blok silnika . Miesiąc temu wymieniłem cały silnik...
jest to 1.6 wg mnie dobry silnik bardzo dynamiczny , jeździłem innymi bmw 1.6 i choć kręciły sie do odcięcia to miały gorsze przyspieszenie... i silnik nie bierze oleju
Jeszcze nie? Tzn. próbowałeś? Czy jeszcze nie próbowałeś?
Kontrola poziomu, a ciśnienia oleju to dwie różne sprawy. VAG ma dynamiczny pomiar ciśnienia, nie wiem jak w tym przypadku jest dokładnie, ale z reguły odczyt z czujnika odbywa się powyżej bodaj 2000 obr./min. Odepnij przewód i przegazuj.
Dodatki do oleju dodaje do skrzyni , gdy jest sprawna- powinny przedłużyć jej żywot. Ale najlepiej to przedłuża wymiana oleju zgodnie z zaleceniami, a jeśli jeździmy na krótkich odcinkach, albo w dynamiczny sposób, to radzę cześciej. Ja wymieniałem olej co 30,40 tys - wymiana statyczna, czyli realnie 2/3 oleju i nie było żadnych problemów ze skrzynią.
Witam cztery miesiące temu kupiłem niebieskiego WV Golfa 4 z 2000r z uszkodzonym śilnikiem 1.4 16v za małą kasę. Oczywiście nie zamierzałem robić remontu po przeczytaniu opini o tym silniku.Wymieniłem śilnik oczywiście sam bez dużej wiedzy o mechanice jedynie co posiadałem to zawziętość i satysfakcję że zrobię to sam z małą pomocą kolegów przy wyjęciu...
Kolejny copy/past Czy ktoś tu się denerwuje :D Jak pisałem wcześniej najpierw chce sam zrozumieć jak to ustrojstwo działa, a dopiero sam ew działać. Wiec na spokojnie rozmawiajmy. I zaznaczę, że cały czas myślę wyłącznie o inwerterze, bo w on/offie te rzeczy są jak by prostsze. Myślę po chłopsku, zakładam 2K przegrzania, co już daje nie pełne wykorzystanie...
Domyślam się, że z tymi panewkami to trudno z regułą, więc dodałem ten zwrot "pi razy drzwi". ;-) Niestety pytanie nie jest bez przyczyny. Ogólnie styl jazdo to: raczej delikatny, czasem dynamiczny [do 2,8k RPM]; raz na jakiś czas "odpieczenie kierownic turbo" [do 3,7k RPM]. Intensywność użytkowania auta: niska, raczej miejska. Obecnie olej 5W40 TD...
Uszczelka zrobiona jeszcze zrobili termostat i nie szarpie samochód chodzi o wiele ciszej i jest bardziej dynamiczny wymieniłem uszczelkę pod glowica, poduszkę silnika, 4x cewki , 4x świece , pasek alternatora , filtr paliwa powietrza , płyn chlodniczy, 1 l oleju ,jakis dodatek do bezyny , smar jakiś , wyczyscilem silniczek krokowy, termostat . Koszt...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Serdecznie witam kolegę polecał bym ci prędzej Fita bravo lub bravę nie forda ani opla za bardzo gnija mam warsztat blacharski i wiem o co chodzi osobiście jeżdzę fiatem Tipo z 91r blacharka orginalna nic nie ruszane zero rdzy w tym roczniku fiat robił już blachę ocynk, silnik dynamiczny mało awaryjny mój fiacik ma przejechane 190tyś i nie bierze oleju...
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną. Dziekuje :) zaslepilem...
Witam Od kilku dni mojego sprintera dręczy pewna przypadłość. Mianowicie, po uruchomieniu silnika ( zwłaszcza rankiem, lub po długim postoju gdy ostygnie ) Włącza się kontrolka świec żarowych. Oczywiście po przekręceniu zapłonu kontrolka świec żarowych gaśnie, lecz ponownie zaświeca po około 20 sekundach od uruchomienia. Gaśnie dopiero po około minucie...
Hmm, znalazłem jeszcze jednego speca z okolic, ktory uwaza że wymiana dynamiczna oleju powinna załatwić sprawę ;). Jutro podjadę raz jeszcze na komputer i każe sobie zapisac kody błędów
Witam serdecznie! :sm9: Od bardzo dawna w mojej fabce miałem podobne przygody, przyzwyczaiłem się już do tego falowania silnika i stękających przez to plastików w budzie w niskich temperaturach, usłyszałem kilka razy od mechaniorów rozkładających ręce że "ten silnik tak ma".... Mój motor wszedł jednak na wyższy level, po postoju zimą, lub jak wilgotność...
Jestem nowy na forum, więc na wstępie witam wszystkich forumowiczów. Mam duży problem z moim Audi A5. Silnik 2.0 TFSI, 180 km benzyna, rok produkcji 2011, kod silnika CDNB, przebieg 160 000 km. Po kilku dniach użytkowania wyskoczyła mi mrugająca ikonka - check engine. Po podpięciu do komputera wyskakiwały błędy. PO30100 wykrycie przerywania zapłonu...
Witam posiadam Passata b5 2003r. 130km avf auto ma przejechane (tak pokazuje licznik)200 .000 od jakiegoś czasu czuję na kierownicy i drążku zmiany biegów duże wibracje wiem że wątków na ten temat jest pełno ale wszystko co sugerowali forumowicze zostało sprawdzone (dwumas sprzęgło działa poprawnie ,korekcje poprawne ,rozrząd po wymianie brak poprawy...
powiem ci ze lepiej zostawic na mineralnym zwlaszcza w silnikach z wiekszym przebiegiem lepiej bedzie jesli czesciej bedziesz wymienial olej gdyz mineralny szybciej sie zuzywa moze to byc zauwazalne przy rozruchu np w bardzo niskich temp rzedu ok -30 stopni na oleju zuzytym gdyz stracil juz czesc swoich wlasnosci w czasie eksploatacji jasli bedziesz...
Pisałeś że przejechałeś 160km. i myślisz że układ był nadal zapowietrzony Question ja nie myślałem, ja to WIEDZIAłEM! trzeba samochód troszkę "przegonić" żeby odpowietrzyć rozbudowany układ ogrzewania wnętrza kabiny Wahanie temperatury 70-80°C to też trochę spore różnice spowodowane charakterystyką wykonywania pomiaru - statyczny i dynamiczny Nigdzie...
Za tą kasę to polecam wycieczkę do p. Romualda.Lub innego dobrego serwisu asb. ...gdzie znaleźć p. Romualda lub innego p. Zdzisława w Warszawie lub okolicach Radomia, Zwolenia bo tam użytkowany jest samochód? Polećcie i na pewno skorzystamy! A druga rzecz, że mi nie chodzi tylko o wymianę oleju w automatycznej skrzyni biegów ale też na dynamicznym...
Nie kupuj auta z zagranicy, bo pojeździsz 2 miesiące u nas i całe zawieszenie do remontu będzie. Jeśli masz 8000zł to proponuję szukać auta za 6000zł. Zawsze zostanie Ci 2000zł na wymianę rozrządu, oleju i niezaplanowane "niespodzianki". A z samochodów to odradzam Renault 1.9Diesel - miał wujek i same problemy z nim miał. Golf III jest przereklamowany,...
Witam. Posiadam samochód RENAULT 19 1.9D F8Q z 1995 roku i mam problem z codziennym odpalaniem, nie ważne czy jest mróz – 20stopni czy plus 20st. Wymienione zostało: świece żarowe, sprawdzone wtryskiwacze – są OK, nie leją, sprawdzone ciśnienie sprężania, wymienione filtry paliwa, powietrza, oleju + olej. A samochód dalej bardzo ciężko startuje...
witam mam pare pytań odnosnie mojej Skodziny slyszalem od kolegi ze mozna sprawdzic czy silnik jest przegrzany w prosty sposob przy wlaczonym silniku wystarczy wyciagnac bagnet z oleju silnikowego i jest zacznie leciec para i pryska olej silnikowy to wlasnie jest objaw przegrzanego silnika i rzeczywiscie tak u mnie sie dzieje tylko ze silnik pracuje...
witam mam pare pytań odnosnie mojej Skodziny slyszalem od kolegi ze mozna sprawdzic czy silnik jest przegrzany w prosty sposob przy wlaczonym silniku wystarczy wyciagnac bagnet z oleju silnikowego i jest zacznie leciec para i pryska olej silnikowy to wlasnie jest objaw przegrzanego silnika i rzeczywiscie tak u mnie sie dzieje tylko ze silnik pracuje...
Turbina jest od Lanca Dedra 1.9 td,kolektory są dorobione z rury kwadratowej o ściance 3 mm ,pomimo że to nie żaden baranek też nie żle się spisują ,turbina jest zamocowana bezpośrednio nad kolektorem wydechowym wylot spalin z turba grubościennymi kolankami do tłumnika,tak że nic na zewnątrz nie zdradza uturbienia silnika prócz dzwięku.Między filtrem...
Układ dynamiczne kontroli ciśnienia oleju, który jest w zegarach potrzebuje do działania sygnału W z alternatora, oraz informacji z 2 czujników ciśnienia oleju
Jak zdejmiesz miskę to wyleci olej tylko ze skrzyni , zostaniew konwerterze, przy statycznej wymianie nie wymieni sie całkowicie oleju potrzebna jest wymiana dynamiczna ale i taka wymiana jest stosowana. Poozdrawiam....
Albo jednak źle ustawiony rozrząd nie ten rozrząd. Powodem może też być niewłaściwy olej z racji że on jest medium wykonawczym przestawienia tak samo jego ciśnienie. Generalnie silniki z kołami zmiennych faz są wrażliwe na lepkość dynamiczną oleju w całym zakresie temperatur.
Grubościenna rura kanalizacyjna o średnicy 110 mm i długości ok 90 cm miałaby pojemność pożądaną - ok. 8 L. Do tego dorobić tłok i dwie ściany końcowe; Do przesuwania tłoka z ciśnieniem 0,5 bar (taki sobie wypływ) potrzeba by ok 20 kgs?!
Dzięki Romuald. Olej już zamówiony, w sobotę go zaleje i zobacze co i jak. Jeszcze raz dzięki. Dodano po 4 A jeszcze jedno pytanko. Czy w obecnej chwili gdy nie ma jeszcze założonej chłodnicy , po zapaleniu auta nie zaciągnie skrzynka sama oleju podając go do węża od chłodnicy? Słyszałem o wymianie "dynamicznej " polegającej na tym że jednym wężem...
Sprawa z kontrolką ciśnienia nie jest taka prosta. Tu występuje dynamiczna kontrola ciśnienia oleju. Szczerze mówiąc czytałem o tym miesiąc temu i nie zagłębiałem się w to, bo nie dotyczyło mnie to (Passat'95 benzyna) z uwagi na brak problemu (ODPUKAĆ !). zrzuty:
U mnie dziwny problem - czytam wszystkie fora i nikt nie ma tak jak ja. Pacjent: Grand Scenic 2.0 automat (DP0) Jeśli skrzynia jest zimna to zmienia biegi bardzo ładnie, a jak się rozgrzeje to jest bardzo dziwnie: Przy jeździe emeryckiej (lekkie dodawanie gazu) szarpie przy zmianie biegów w górę(przy redukcji zazwyczaj jest ok), ale jak jeżdżę dynamiczniej...
Wszystko odnośnie zagadnienia wymiany oleju w skrzyni jest na polskim forum W203: wymiana dynamiczna, rodzaje oleju, najcześciej spotykane usterki.
Są dwa rodzaje wymiany oleju statyczna i dynamiczna. Olej musi być zagrzany do temperatury pracy później spuszczasz po odkręceniu miski wymiana filtra odpowiedniego zakręcasz i zalewasz nowy. Przy dynamicznej trzeba trochę umiejętności i mieć sprzęt.
dynamiczny wymian oleju dynamiczny wymiana oleju automat dynamiczny układ kontroli oleju
zasilanie tableta rodzaje przełączników pralka buczy pracy
eax65424001 schema zacisk akumulatora
SEW MOVIDRIVE MDX61B – silnik buczy, diagnostyka falownika, ustawienia PWM, hałas Opel Zafira A 1.8 125KM 2001 – lokalizacja przekaźnika sterownika silnika ECU