W takim cyklu nie przejmuj się na zapas, będzie dobrze. A na próbę zanim wydasz kasę na transformator, weź akumulator od samochodu czy alarmu i sprawdź.
Zwiera się poprzez rezystancję. Regulowaną.
Jutro z samego rana ogarnę to i zobaczymy co będzie Będzie uśmiech na twarzy. Nie wiem czy dobrze z rysunku zinterpretowałeś wężyk z nr 20 - ten ma oczywiście iść do gruchy siłownika ciśnieniowego uchylającego zawór upustowy.
Jeszcze co do silnika- jedna ze świec była zalana olejem silnikowym, pokrywa silnika jednak sucha- pewnie się "ulało" no ale świeca wykręcona i wyczyszczona do sucha i to samo z jej okolicą. Nie wiem czy jest sens wymienić komplet świec na nowe? poczytaj na necie o tym - to moze byc poczatek konca. musisz sprawdzic u mechaniora Co mnie jeszcze zastanawia...
Czym się różni hamowanie dynamiczne (prądem stałym) silnika asynchronicznego pierścieniowego, od synchronizowania takiego samego silnika prądem stałym. W obu wypadkach wirnik się zasila prądem stałym i sposób połaczenia jest taki sam (wydaje mi się).
może podłączenie gwiazda trójkąt by pomogła? Silnik z wyciągarki wiec niech się kolega zastanowi co pisze i w jakim układzie uzwojeń pracuje silnik. Pierwsze pytanie czy silnik grzeje się na obu kierunkach czy w tylko jednym jeśli tak to na którym styczniku ? Proponuje sprawdzić poprawność połączeń mostków U2 V2 W2 oraz styki pomocnicze K1 K2 a także...
Strona wirnika zwarta, a na 2 fazy podajesz prąd stały. Są rożne schematy podłączenia związane z hamowaniem dynamicznym. Wystarczy poGooglać. Uważaj, żebyś czasem nie upalił silnika, lub urządzenia hamującego. Przed przystąpieniem do eksperymentu na żywym organizmie warto przeprowadzić symulację w Simulinku.
Warto przemyśleć zastosowanie regulatora prądu hamowania.
Albo przerywać wykonywanie pracy 140.HSPS0 - tak by załadowywało się od początku (o ile taka "niestabilność" silnika jest do przyjęcia).
Jeszcze nie? Tzn. próbowałeś? Czy jeszcze nie próbowałeś?
BS grupa 000 za wielki kąt wtrysku do regulacji, reszta powinna być OK.
Chce kupić jakiś samochód do 20tyś , najlepiej niemiecki . Nie starszy niż 99r . Z w miarę ekonomicznym ale też dynamicznym silnikiem . Co możecie mi doradzić ?
Użyj źródeł sterowanych.
Najlepszym wyznacznikiem będą logi dynamiczne silnika. One wskażą ewentualne zużycia. Od tego trzeba zacząć.
Jak sprawdzić ten zapłon? W "700" nie przestawisz, jest na stałe. Czujnik bez możliwości regulacji i wypust na kole pasowym silnika. Dynamiczne realizuje moduł.
Wcześniej w trasy jeździłem E87 118D. Teraz wybrałem się do Holandii moim Accordem V z 1996 roku. Moje zdziwienie było ogromne. Silnik 1.8 dawał sobie radę bez zająknięcia jechać 120-150. Przejechał za jednym zamachem prawie 1500 kilometrów i komfort, wygoda, wyciszenie było na dobrym poziomie. Szukam auta, które da mi to co ta Honda, ale będzie miało...
Może i nie musi. Warto sprawdzać dla pewności. Wszystko by wyszło jakbyś zrobił logi dynamiczne silnika.
Płytka PCB realizuje wyłącznie funkcję dynamicznego hamowania silnika. Zasila również stycznik.
Musisz określić 1. maksymalną częstotliwość sterowania wynikającą z wymaganej prędkości końcowej silnika 2. właściwości dynamiczne silnika wynikające z momentów oporowego, bezwładności oraz napędowego (silnika). Z tych parametrów wynika dopuszczalny minimalny czas rozruchu gwarantujący po pierwsze ruszenie silnika i po drugie rozruch bez poślizgu Stąd...
- czujnik (cęgi ) to sonda pojemnościowa W.N. do identyfikacji iskry 1 cylindra. - takie metody sa juz stosowane za niezbyt duże pieniądze, pozwalaja zmierzyc wszytkie parametry dynamiczne silnika. - zwykły czujnik , przetwornik piezoelektryczny za 1 zł sztuka , włozony do rury wydechowej lub karteru pozwala określić kondycję zaworów wydechowych, stan...
To że turbina daje dobre ciśnienie to nie znaczy że jest szczelna, może ona puszcza olej?
jednak zaskakującym jest dla mnie fakt, że urządzenie pozostaje w bezruchu, czyżby spadek napięcia byłby tak duży, by uniemożliwić cykl silnika? Po filmie wnioskuję, że w lampie znajduje się zwykła żarówka o mocy 25-40W. Nawet taka 40W pobiera prąd około 0.17A, i najwidoczniej to dużo za mało by silnik wogóle ruszył. Opór tarcia dynamicznego (tarcie...
na forum wszyscy jesteśmy kolegami :D , nie sugeruj się zdjęciem , to nie moje . Oczywiście , że hana200 lub pojedyncze magic jety będą lepsze niż na listwie. Warto też sprawdzić czy zamiast wiercić kolektor można zastosować adaptery pod wtryski benzynowe. Skompletowania wg powyższej propozycji instalacja z pewnością doskonale obsłuży nawet taki dynamiczny...
Zrobiłeś logi dynamiczne silnika? Spojrzałeś na Live Data w VCDS?
Najprościej tu chyba będzie kupić silnik z hamulcem Najprościej to będzie ściągnąć podręcznik użytkownika, np. stąd [url=https://www.hitachi.us/supportingdo... przeczytać od deski do deski ze zrozumieniem. Ustawić A044=3 czyli Sensorless Vector Control i cieszyć się zatrzymywaniem silnika bez...
Zakupiony mostek L293D może okazać się zbyt słaby dla dynamicznego sterowania nawet tak małych silników. W zupełności wystarczy.
Rezystor hamujacy, jest to rezystor, ktorym zwiera sie uzwojenia podczas hamowania dynamicznego silnika. Ponieważ wytraca sie na nim sporo mocy, podlacza się go jako zewnetrzy, o odpowiedniej mocy i chłodzeniu. Zobacz tutaj: https://control.com/textbook/variable-sp...
Mi bardziej chodzi o dynamiczny silnik z manualna skrzynia. macie jakies konkretne propozycje ?
Witam mam taki mały problem zrobiłem sobie dynamiczny kierunkowskazy tylko jak silnik nie jest zapalony to wszystko działa poprawnie Ale jak odpale silnik to dynamiczny kierunek wariuje ( film ) Samochód to Audi A4 B8 i pytanie co bym musiał dodać żeby led na odpalonym silniku nie wariował ??
U mnie miałem podobną sytuacje Szukałem cierpliwie Na finał wybór padł na citroena c3 2007 rok[ kupiony kilka lat do tyłu] Od właścicielki Krajowy Nie bity Z klimą I dynamicznym silnikiem 1,1 Od handlarza kupiliśmy jedno auto i o jedno za dużo i był to opel
Żeby zdiagnozować usterkę ,musisz podpiąć kabelek i zrobić logi dynamiczne silnika.
Powyższe logi są wykonane w trybie awaryjnym więc na ich podstawie nie da się określić czy tryb awaryjny jest następstwem przeładowania czy też niedoładowania turbo. Zasada jest taka, że przed każdym logowaniem dynamicznym, jeśli wcześniej sterownik silnika aktywował tryb awaryjny, należy zgasić i ponownie uruchomić silnik i dopiero wtedy zacząć logowanie.
Dla silników krokowych istotnym nieprzekraczalnym parametrem jest prąd. Mimo iż napięcie znamionowe wynosi 2V czy 4V, to w celu poprawy własności dynamicznych silnika zasila się sterownik ze znacznie wyższego napięcia, np 24-40V. Sterownik zawiera jednak tzw chopper, który przerywa zasilanie po osiągnięciu ustawionego prądu dopuszczalnego. Dlatego średnie...
Może źle się wyraziłem - chodzi o to że załóżmy stycznik K1 załącza silnik który steruje poprzez przekładnie jakąś prasą która ma w elemencie wykonać pewien otwór. Więc silnik ten pracuje przez jakąś chwilę czasu. Dopiero po wykonaniu otworu powinna rozpocząć się procedura hamowania dynamicznego silnika.
Driver silnika krokowego należy zasilać możliwie najwyższym napięciem, wówczas driver może uzyskać z silnika najlepszą charakterystykę dynamiczną. Zazwyczaj ograniczeniem jest maksymalne napięcie zasilania drivera, napięcie przebicia uzwojeń silnika jest raczej nieosiągalne. na naklejce jest podane napięcie 2.0 V i prąd 1.1A Z tego wynika tylko rezystancja...
Morph13 To już jawne przyznanie się do ujawniania praw autorskich ABB. :-) Jeśli ktoś opublikował książkę to raczej praw autorskich nie naruszy bo komercyjnej produkcji raczej kolega nie będzie prowadził, no ale różnie to bywa. Takie rzeczy to proszę na priw pisać. Co do przekładni masz rację jednak nie do końca. Przekładnia zależy od założonej szybkości...
Szczerze polecam Audi a3 świetny samochód świetnie się prowadzi miałem okazje nim jeździć znajoma go ma silnik bez awaryjny nigdy nie miała żadnych poważnych usterek .Silnik jest bardzo dynamiczny
przyczyną może być również układ wtryskowy ( centralka), podobny problem miałem w seicento.. wówczas padł komp, z sondom...
Jaki silnik? Zrób logi dynamiczne
Witam Poszukuję książki (w pdf-ie) Stanisława Osowskiego "Modelowanie i symulacja układów i procesów dynamicznych". Ewentualnie jeśli ktoś posiada tę pozycję to interesował by mnie ten podrozdział: -5.5. Model dynamiczny silnika krokowego 149 Pozdrawiam
Witam Sam rezystor będzie się palił bo podczas rozruchu silnik pobiera większy prąd, więc dając rezystor będziesz miał dużo mniej dynamiczny silnik. Potrzebna jest stabilizacja napięcia po to aby silnik bardziej obciążony mógł brać więcej prądu.
Jest jeszcze jedna metoda. Obciążeniem (hamulcem) może być silnik indukcyjny z hamowaniem dynamicznym. Do dwóch zacisków silnika podajemy regulowane napięcie stałe.
Dla mnie samochód elektryczny to komfort jazdy i niezawodny silnik. Nawet zwykła automatyczna skrzynia biegów w samochodzie spalinowym już znacząco zwiększa komfort jazdy np. w miejskich korkach. Natomiast super dynamiczny silnik BLDC to musi być skok jakościowy w porównaniu z silnikiem benzynowym i machaniem dźwignią zmiany biegów.
napewno sie wam spodoba, rozwiązanie autorskie, a przynajmniej w necie tego nie widzialem :|. szkoda roboty na typowe tranzystorowe "h-bridge". uln 2803 ma wbudowane diody "przepieciowe", w tym rozwiazaniu chronia one tranzystory. prad sterowania do 500mA, moga sie przydac jakies piko na silniku. i jak komus nie w smak silniki dynamiczne to tym mozna...
witam wszystkich potrzebuje zastąpić stary regulator odśrodkowy(stabilizacja obrotów) w robionym agregacie prądotwórczym na bazie silnika fiat126p. w grę wchodzi regulator elektroniczny typu P,jednakrze potrzebuje jakieś parametry dynamiczne tego silnika :model matematyczny(transmitancja),ewentualnie wykres odpowiedzi obrotów na wymuszenie skokowe...
zawieszenie - czesci tanie najwazniejsze - rozrzad karoseria - roznie bywa (lubi rdzewiec)tyl nadkola progi dynamiczny silnik
VW Up! Mamy od 4,5 roku. Wady samochodu - mało dynamiczny silnik. Za to mało pali. Wówczas za 46 k zł konfigurowało się go na maxa. Więcej miejsca z przodu jak w Polo 6R.
Mam problem. Jak mogę obliczyć P0, ΔP0, ΔPm, U1² mając dane: n= 2870 obr/min U=400V I1= 18,75 A I2=19A I3=22A P1=600W P2=280W
Ven VempirE - nie, on trochę inaczej, ona dostaje za darmo najnowszy, najbardziej ekonomiczny, ekologiczny i dynamiczny silnik jak jest dostępny na rynku i jeszcze jojczy że nie dali mu reszty samochodu
Do poloneza 1.6 GSI a jakie parowniki to zrobię jutro fotki i dodam chodzi mi które zestawienie parownik elektronika będzie oszczędne z zachowaniem w miarę dynamicznego silnika
Jak preferujecie TDI i Grupe VW to ze starszych modeli dużo ma silnik 2,5ccm jest on dosyć dynamiczny, a nie 1,9 i wyciskać 7 poty. Jak już podajesz propozycje "dynamicznych" silników, to weź również pod uwage jego awaryjność :D
Witaj, nie znam dokladnie oznaczenia silnika ale wiem ze ma on ok 100koni. Bardzo dynamiczny silnik, uwielbiam nim jezdzic. Niestety nie wiem jakiego syfu tesciu tam nalal bo to bylo robione pod moja nieobecnosc na wariackich papierach. A wiec uszczelnic uklad chlodzenia, wymienic olej i wszystkie filtry w pierwszej kolejnosci? Oczywoscie jutro objade...
Przeczyść lub wymień przepływkę lub sprawdź wężyki podciśnienia na ich szczelność. Chcesz się dowiedzieć więcej to wykonaj logi dynamiczne silnika.
Diagnostyka dynamiczna silnika, podgląda parametrów pracy, ciśnienie doładowania, wartość przepływomierza, zrobić logi wrzucić na forum.
Wstaw jednak ten kondensator nówkę.To wydatek tylko ok.10 zł. a będziesz miał pewność.Kondensatory silników na pomiarach miernikiem pojemności mogą wykazywać prawidłową pojemność a w stanie dynamicznym przy pracy rzeczywistej na obciążeniu mogą być be.
Na przeglądach wpisują już przebieg aut więc nic Ci to nie da. Mondziaka polecam, bardzo duże, komfortowe auto z mocnym dynamicznym silnikiem.
Ja swego czasu posiadałem toledo 2 i nie miałem nigdy żadnych problemów z nim tylko zmiany okresowe czyli oleje filtry oraz rozrząd :) czyli podstawowe rzeczy :) Miałem silnik 1.6 i bardzo się zdziwiłem bo był bardzo dynamiczny jak na tą pojemność
Poszukuję programu do tworzenia schematów elektrycznych zgodnego z normami UE. Musze w programie przerysować układ do hamowania dynamicznego silnika szeregowego, a układ jest wykonany na stycznikach, przekaźnikach itp. więc interesują mnie programy z elementami czysto elektrycznymi. Z góry dzięki za odpowiedzi!!!
Sterownik silnika krokowego powinien być zasilany możliwie wysokim napięciem, byle nie przekroczyć maksymalnego napięcia zasilania, rzecz jasna. Sterowanie uzwojenia silnika krokowego polega na ustalaniu pewnej wartości prądu tego uzwojenia, za pomocą regulacji impulsowej. Ponieważ wymuszenie jest napięciowe a obciążenie indukcyjne, przy ustalonej wartości...
Jak tylko będzie okazja to to sprawdzę ciśnienie sprężania i logi dynamiczne. Silnik przy obecnych mrozach zapala rewelacyjnie mimo, że akumulator mam w nim tylko 50ah Jakie ma być prawidłowe ciśnienie doładowania? - też bym chciał to sprawdzić
Bo znalazłem też informacje że chopper to ..układ do hamowania dynamicznego silnika. Czyli rozumiem że pojawia się osobny prąd który hamuje silnik. A twoja inf. mówi mi że jest to układ zabezpieczający czyli nadmiar prądu jest usuwany z silnika.
Poszukaj informacji o wyważaniu statycznym i dynamicznym silników i jego poszczególnych elementów. Jest sporo o wyważaniu korbowodów. Możesz poszukać także w prasie motocyklowej. Kiedyś w "Świecie motocykli" był wątek o usprawnianiu starych motocykli i tam była poruszana problematyka wyważania korbowodów.
nadal nie rozumiesz zasady sterowania mostkiem H , przecież masz wszystko w tabeli stanów http://obrazki.elektroda.net/66_12583872... zakładamy że EN = H , IN1 = L / IN2 = H praca silnika np. w prawo , IN1 = H / IN2 = L praca silnika w lewo , identyczne stany na wejściach IN silnik zatrzymany ( hamulec dynamiczny ) w dowolnym momencie zmiana...
izolując silnik od masy. I co to zmieni? Silnik musiał by mieć wyprowadzone osobno zaciski stojana i szczotek by mógł pracować nawrotnie. Tu można by tylko pomyśleć o jakimś hamulcu dynamicznym do tego pługa. Podawanie np. niewielkiego napięcia na silnik celem dynamicznego jego hamowania.
Jeżeli on ma 56tys przebiegu to już chyba robi drugie kółko. Proponuje ci jakiegoś starego diesla, mało palą. Może fiat uno, tani w eksploatacji i nawet dynamiczny silnik 1.7
Aby spełnić powyższe warunki musisz zastosować jakiś falownik. Tylko on pomoże w regulacji w zasadzie wszystkich parametrów dynamicznych silnika. P.S. Kolego nouki nie denerwuj się, założyciel tematu młody.30 , spisał całą (uniwersalną) tabelkę z katalogu silnika, posiadającą też rubryki dla silników trójfazowych.
2.0 za słaby do takiej budy i przestarzały. 2,3 juz lepiej i niewiele wiecej spali a juz sie trochę "odpycha" . Ogólnie wersja MKII to tylko odświeżona stara buda , który to model nie był zbyt udany. Ja szukałem kilka lat temu vana i przereklamowana trójca sharan/galaxy/alhambra odpadła w pierwszej kolejności na stosunek jakosc /cena . Kupiłem 30% tańsze...
Ale co w tym dziwnego chyba wiekszosc wspolczesnych konstrukcji ma wlasnie takie rozwiazania a te 50kW to jest bardzo maly silnik w piascie sa znacznie mocniejsze. Nie jest tu nic napisane o sprawnsci takiego napewdu - ok 75% , sprawnosc tradycyjnego silnika to ok 90% ale i tak jest to bardziej oplacalne ze wzgledu na mniej skomplikowane przekladnie.......
przeciez nie chodzi o regulacje. chodzi wlasnie o typowy softstart a potem hamowanie. jesli potrzeba dodatkowego momentu hamujacego (wozek zwalnia zbyt wolno po odlaczeniu silnika) to trzeba hamowac dynamicznie np. pradem stalym. ustawic konkretna wartosc pradu stalego czy wyprostowanego. i Hamowaniu dynamicznym silnika asynchronicznego bylo juz wielkorotnie...
Kąt synchronizacji do sprawdzenia, Vag-01 Engine-08 Meas Block-grupa 004- 4 pole od lewej - oczywiście log statyczny - to na dobry początek skoro nie pokazuje błędu czujnika G40. Podaj jeszcze jakie masz problemy z logowaniem dynamicznym silnika to postaram Cię naprowadzić.
Dalej wychodzi że to wiertarka na 230 V: https://www.makita.pl/product/dp4011.htm... Wyłącznik w takich wiertarkach nigdy nie posiada funkcji hamowania dynamicznego. W tym modelu jest jeszcze przełącznik prawo-lewo zamieniający kolejność połączeń uzwojeń stojana względem szczotek (piny 1–4). Silnik komutatorowy będzie pracował z prądem stałym, tyle...
Problem badawczy, jakie przeliczenia wykonać, aby obliczyć (w warunkach jakie podałem wyżej) siłę uderzenia, jaką otrzyma pomarańczowy Jeżeli to ma być siła uderzenia, to problem wg mnie trzeba rozpatrywać w warunkach dynamicznych, a nie statycznych. W tym przypadku, za mało danych, można je oczywiście przyjąć, że są dane.
Mi się wydaje, że przy dynamicznych zmianach ciśnienia, które mają miejsce w silniku sterlinga szczelność absolutna nie jest wymagana. Najpierw bym próbował czy konstrukcja nie ruszy bez żadnych uszczelnień czyli dodatkowych oporów.
Cześć, Prośba aby ktoś zerkną na logi dynamiczne. Silnik AWX, przy niskich obrotach jak przyśpieszam potrafi szarpać, nierówno pracuje po czym po chwili przechodzi. Zrobiłem dziś logi dynamiczne i wydaje mi się o ile dobrze rozumiem, że początkowo turbina jest przeładowana. Czy dobrze rozumiem? https://obrazki.elektroda.pl/7632162400_...
1. Musisz przeliczyć jakiej mocy silnika potrzebujesz na zwiększone warunki temperaturowe (standardowo silniki produkowane są na temperaturę otoczenia 40 stopni, ten ma pracować przy 60stopniach). Wzór na przeliczenie mocy znajduje się na 567 stronie książki Napęd elektryczny Gogolewski Kuczewski. P40=P60 / (sqrt((Δϑg-Δϑ')/[...
Do zrobienia logi dynamiczne silnika, wtedy będzie widać jak zachowuje się ciśnienie doładowania. Ja by jeszcze sprawdził szczelność całego układu dolotowego bo może jest jakaś mała dziurka przez którą ucieka powietrze jak turbo zaczyna ładować. A to że po restarcie auto zaczyna jechać to jest normalne w przypadku kiedy komputer wpada w tryb awaryjny.
Sterowanie silnikiem DC musi uwzględniać masę slidera ( stała więc nie problem ), masę aparatu ( zmienna, problem ), parametry dynamiczne silnika ( stałe, nie problem ). Wiem że się da zrobić, ale zaprogramowanie układu z takimi ograniczeniam jest trudne i kończy się mułowato reagującymi układami albo układami z przeregulowaniem. Tylko ze można dołożyć...
Dzięki kledze "ElGregor" ale ja wiadomości to już znam. Chodzi mi o konkretne rozwiązania. Znam hamowanie tylko wyłącznie mechaniczne rozwiązanie elektromagnesem. Mam też doczynienia z hamowaniem dynamicznym silnika o mocy 5,3 MW zrobione to jest na zasadzie zwory wyprowadzeń w wypadkach awaryjnych ale po ok. 10 sec. Ja proszę o konkretne rozwiązanie....
Mniejsza indukcyjność = silnik bardziej dynamiczny. Jeśli zależy Ci aby frezarka była dynamiczna to weź z mniejszą indukcyjnością.
Czemu nic nie piszesz o błędu początku wtrysku? Co z czujnikiem temperatury paliwa? Albo zapytam inaczej, w sterowniku silnika grzebane było. Dodano po 58 Ja poproszę dynamiczne 008 011. Wtryski nie są pierwszej młodości, silnik chyba już tez. Kompresje patrzyłeś?
Co wy? Jakieś kompleksy macie, że tak kategorycznie stwierdzacie, że 200km/h - jest nie możliwe w tym golfie? Jeśli jest silnik 1.8 - 90KM to całkiem nieźle można się rozbujać takim golfikiem. Nie mówię, że jest to jakiś dynamiczny silnik. Ale jeżdzę passatem z silnikiem 1.8 RP - 90KM i na LPG rozbujałem go do 180km/h. Nie twierdzę również, że rozpędził...
:) hehhe niezłe :) zakupcie przetwornice 12/220 i jakis jak najmniejszy mikser(liczy sie pradozernosc). do tego podepniecie co trzeba i to do wzmacniacza do samochodu :) i na właczonym silniku jazda :)
kąt w granicach 50-55 dynamiczny czy diagnozujesz bo vagcom ma do tego wykresy i wszystko widać pozdrawiam
To to jest wszystko co chciałem wiedzieć, więc spokojnie mogę ustawić 12V i5A i nic mi się nie powinno spalic? Możesz ustawić 5 A dla jednego drivera -> silnika, dla wszystkich trzeba będzie ustawić większy prąd wyjściowy zasilacza. Możesz ustawić 12 V a potem zwiększać napięcie zasilania (byle nie przekroczyć maksymalnego napięcia zasilania drivera,...
Niestety dla mnie nie wszystko jest jasne. Zwykle do hamowania dynamicznego wykorzystuje się dwie fazy silnika 3-fazowego a nie trzy. Dlatego jeżeli nie jesteś mocny w układach tyrystorowych lepiej poczekać do poniedziałku. I tak na marginesie jeżeli napięcie sinus. skuteczne będzie 220V i zastosujemy diodę to otrzymamy napięcie skuteczne 156V, napięcie...
Log dynamiczny w miejscu gdzie gaśnie silnik pokaże co go boli.
Jezeli uszczelka byla wymieniana i auto jedzie kiepsko, jak twierdzisz to zacznij moze od tego co bylo demontowane czyli rozrzad, przeplywomierz i turbo do glowicy jakos mi nie pasuje. Zacznij od sprawdzenia rozrzadu. Z tego co pamietam ten silnik to jakis wynalazek co ma caly rozrzad na kolach zebatych i zeby to ustawic to trzeba miec specjalne blokady,...
Nie UPG tylko mała nieszczelność, zaczyna pod ciśnieniem wyciekać i odparuje nim spadnie kropelka. Zobacz jeszcze czy nagrzewnica nie podcieka, nie masz mokrych dywaników, słodkiego zapachu w aucie, parujących szyb. Osobiście stawiam na drobną nieszczelność, w okolicach silnika.
W załączniku.
Zdemontuj silnik z pralki i w pierwszej kolejności sprawdź szczotki węglowe bo raczej ich już nie będzie. Po wyjęciu szczotek zobaczysz jak pracuje silnik kręcąc wirnikiem dynamicznie dłonią: https://youtu.be/KHA6VFrzAL0
Drogi kolego czy mi jest żal to raczej bym niepowiedział ,bo nie wiesz czym jeżdże na codzień.Jeżdziłem Vectrami ze wszystkimi silnikami i z całą stanowczością moge powiedzieć ,że silnik 1.8 16v jest jednym z gorszych jeśli chodzi o osiągi.To co piszesz o mocy i momencie to i owszem są troche większe ,ale liczy się jak silnik oddaje moc i moment a 1.8...
Hamowanie silnikiem - najlepiej byłoby odzyskiwać energię: Po co? Po to aby co rusz katować akumulator impulsami prądowymi kilkudziesięciu amperów (nie zapominajcie koledzy, że to auto dla dzieci - z zasady może być często rozpędzanie/zatrzymywane)? Nie będzie tu wielkich zysków - poza znacznym pogorszeniem warunków pracy akumulatora. Ale czy ten układ...
Seata ci odradzam w razie sprzedarzy ich cena szybko maleje.Ford może być awaryjny. A najlepiej wybrać VW, w razie awari która żadko się zdarza częsci tanie.No i masz tam fajne dynamiczne silniki, a dwa ostatnie miejsca są wygodnie nie tak np. Ford.
Ja jeżdziłem alfą166 z tym silnikiem ipowiem że w porównaniu do tdi jest to silnik dużo bardziej dynamiczny a jego awaryjnośc jest taka sama jak innych silników wszystko zależy od użytkowania
Toyota Yaris 1.0 Bezawaryjny silnik, pali tyle co nic (w mieście ok 5-5.5l). Ma 68KM i chociaż to tylko 1.0 to jest w miarę dynamiczny (najlżejszy silnik 3-cylindrowy o tej pojemności). Może do Toyoty części nie są najtańsze, ale jak kupisz niecofany z rozsądnym przebiegiem to można by powiedzieć, że będziesz tylko lał i jeździł.
Jeżeli ma być to auto reprezentatywne to może Mazda 6? 2.0 136KM lub nowsza wersja już 143 km. Oczywiście kombi. Zarazem jest to auto eleganckie ale bardzo dynamiczny silnik pali około 6l na sto mieszany. jak będziesz miał okazje to zrób jazdę testową i sam ocenisz :) Jeżeli chodzi o mnie nie zamieniłbym ją na żadnego VW, Audi czy BMW. Fajnymi samochodami...
Słabe sprzęgło 2.2 ale silnik jak na diesla bardzo dobry mało awaryjny , co do benzyny 1.8 mniejsze koszty eksploatacji , dynamiczny i cichy silnik jak na benzynę .
Witam. Szukam kogoś kto pomoże mi zrozumieć i opisać temat: "Badania Symulacyjne i Synteza obwodu Silnika trójfazowego" Mam przeprowadzone badania symulacyjne w Mathcad, lecz bez żadnych opisów , nic z tego nie rozumię, Jakieś schematy zastępcze Teta, Gamma, Charakterystyki dynamiczne silnika wedlug Г-schematu zastepczego, itp W załączniku załączam...
Acha, czyli jak po odpieciu bedzie sie działo to co teraz to znaczy ze lambda padła. A jesli chodzi o koło zmiennych faz rozrzadu to jakie sa objawy jak sie popsuje? Nie,nie w przypadku lambdy jeśli praca silnika w przełożeniu na dynamikę się unormuję tzn nie będzie raz dynamiczny a raz zamulony tylko stały w swojej dynamice to znaczy że lambda przekłamuje...
Witam,czy możecie podpowiedzieć mi gdzie i kto profesjonalnie regeneruje sterowniki do pompy VP 44.W moim focusie jest następujące zjawisko ,w okolicach 2300 2400 orotów przy dynamicznym przyspieszaniu ,nagle silnik się wyłącza,co prawda nie zawsze.Należy wyłączyć zapłon i jest ok,czasami też jadę i nagle nie ciągnie turbina ,ponownie wyłączamy zapłon...
hamować dynamiczny silnik dynamiczny mikrofon routing dynamiczny
naprawa sensor airbag zasilać miniusb iskrownik ustawić
sharp lodówka lampy miniaturowe
Windows 10 Pro – niedziałające klawisze F8 i F9 w notebooku, Fn Lock, sterowniki, BIOS Aprilia Scarabeo - Silnik przerywa i nie wkręca się na obroty