Coś jest zapchane. Zawór rozprężny lub dysza dławiąca drugą opcja to uszkodzony czujnik temperatury parownika przez co sterownik nie ogranicza pracy sprężarki klimatyzacji.
Odpinasz sprężarke i sprawdzasz jak działa. Czy nie chodzi za ciężko. Ale z twojego opisu można wywnioskować że sprężarka pada. Jeżeli tak jest to trzeba sprawdzić czy nie ma opiłków w układzie, jeżeli są to naprawa kosztowna bo cały układ do płukania Sprężarka, skraplacz dysza dławiąca do wymiany..
Witam . (at)ramozz Ma się to nijak do tego że rurki wracające do sprężarki są ciepłe. Brak odparowania czynnika świadczy o uszkodzonej dyszy dławiącej. Żadne modły z testerami nie naprawią auta. Ta ,tzw , dysza dławiąca ,. to nic innego jak regulator ciśnienia który powoduje zagęszczenie par czynnika po jego odparowaniu ,przez co jest wzrost wydajności...
No dobra, a jeśli chciałbym wymienić osuszacz to muszę jechać odciągnąć freon czy mogę go puścić w powietrze?
To są plastikowe pływaki, to pod spodem to grzałka. Piękny palnik, gratuluję! 🙂 Z tego co widzę to ciśnieniowiec. A jako reduktor zaworek zwrotno-dławiący? Jaką dyszę zapodałeś? Tak ciśnieniowiec, dysza 0,8 , powietrze 0,5-0,6bar. Jak zmienię zaworek dławiący na iglicowy protestuje też dyszę 1,0. Przy mniejszym ciśnieniu powietrza lepiej zapala.
tam jest dysza dławiąca nie zawór rozprężny.
Odnośnie wcześniejszych wpisów to w Passacie B5 nie ma zaworu rozprężnego tylko dysza dławiąca.
Źle ustawiona dysza wolnych obrotów.
Jeśli sprężarka załącza to do wentylatora masz bezpiecznik duży 40A obok pedału sprzęgła musisz odkręcić dolną część pulpitu po stronie kierowcy.Przyczyna że nie chłodzi ani troszke może być zapchana dysza dławiąca w rurce,zawór rozprężny lub sprężarka daje za małe ciśnienie.Jak byś mi podał ciśnienie LP i HP na załączonej klimie z tego można dużo się...
13 stopni z nawiewów, ktoś sobie chyba jaja robi z klienta. Każda klima to bardzo prościutki układ i nie ma tam tajemnic, sprężarka, dysza dławiąca lub zawór rozprężny, dwie chłodnice i rurki, aha jeszcze osuszacz. Skoro ciśnienia dobre to dysza do wymiany (koszt poniżej 10 zł). Przy sprawnie działającej klimie z nawiewów leci spokojnie 2 do 3 °C, ale...
Jaki ma silnik? Dokladne dane podaj. Dodano po 7 Ze schematu wynika ze masz dyszę dlawiaca.625 do 675 g r134 u ciebie wchodzi? Jesteś laikiem to skad znasz ciśnienia? Czy masz fizyczne dwa porty LP i HP? Wentylator dobrze jak startuje przy 17 barach. 1.8 16V F4P 770. Tak, około 650g. Tak, dysza dławiąca, znajduje się tutaj: https://obrazki.elektroda.pl/9750027900_...
Tak, dwie. Jedna jest widoczna, kiedy zdejmiesz założony na nią i na króciec zasilający przewód paliwowy - to jest dławiąca. Druga, to jest dysza paliwowa, którą do korpusu, a dokładnie do oprawki dyszy przykręca się urządzenie dozujące - czyli urządzenie do którego przyłączone są przewody paliwowe I NAJWAŻNIEJSZE!!! zbiornik paliwa nie może być WYŻEJ...
Witam. Gdzie jak nie tu. :D Mój problem dotyczy klimatyzacji w Audi A4 B5 z 1998 roku. Silnik 1.9 TDI 110KM. Około 10 miesięcy temu wymieniałem sprężarkę. Klimatyzacja działała bez zarzutu. Teraz przyszła wiosna, uruchamiam klimatyzację, a tu nic. Pojechałem więc do speca, który się tym zajmuje. Podłączył manometry i powiedział, że sprężarka próbuje,...
Witajcie, Mam w pracy kilka siłowników pneumatycznych, które mają doprowadzone ciśnienie przewodami np. 6 mm, a przewodem 3 mm połączone są ze sobą zawory dławiące. Po co stosuje się takie układy? https://obrazki.elektroda.pl/4793859700_... https://obrazki.elektroda.pl/8171376300_... https://obrazki.elektroda.pl/5986491600_...
Materiały jakie otrzymałem na PW są, naprawdę obszerne opisują całą zasadę działania układu klimatyzacji (dokładnie w moim samochodzie) wraz z obiegiem czynnika chłodniczego, oraz co się z nim dzieje na poszczególnych etapach. Materiały i porady jakie otrzymałem, to lektura na kilka dni, a dzięki niej mogę na prawdę o wiele więcej sprawdzić sam niż...
Sprawdź czy dysza nie jest zapchana w gaźniku. Dławienie przy dodaniu gazu może o tym świadczyć
Nie chciałem się tak rozpisywać, ale temat przeczytałem cały. W układzie była uszkodzona sprężarka, więc wymieniłem ją na używaną (żadnych opiłków nie było). Później próba próżnią na noc, jako że zeszło to puściłem argon z co2 (bo to mam do spawarki), znalazłem nieszczelność na uszczelnieniu skraplacza, więc wymieniłem uszczelkę. Następna próba na 15...
Dysza rozprężna zwana także dyszą dławiąca a w etce jest opisana jako dławik. Wyczytalem ze zachodzą syfem i spada wydajność klimy. Wymienie bo koszt niewielki i roboty też chwile a podejrzewam że od nowości zawór ten nie był wymieniany.
Ok ale to musiał bym nalać do opryskiwacza wiadrem np 50l i kalibracje do końca z dysz robić. i liczyć impulsy wszystkich i dzielić na litry. Takich prób kilka. Mogę zrobić zobaczymy co pokaże ale to jest nie do opanowania bo miałem 304 za mało zostawało... dałem 307 to za dużo wychodzi... jaja... ręce opadają. Ale dziwne to jest że dziś np pryskałem...
pompkę hmm dałem nowe membrany świece nowe a do gaźnika to tak jak pisałem kupiłem preparat do czyszczenia gaźników wlałem cały do niego od strony dysz pływaka i pompy przyśpieszającej i nic
swieca zmieniana byla kilka razy nawet zaplon podstawiony drogi ,gaznik wyczyszczony caly lacznie z dyszami
Temat do zamknięcia. Problemem była za mała dysza.
Nie powiedziales najwazniejszej rzeczy czy twoj poldek jezdzi na gaz czy tez na benzynie Jak na gazie to sprobuj odkrecic zawor glowny o 1/4 obrotu odkrecaj tak nawet do 2 obrotow jesli to nie pomoze wroc do poczatku Jak na benzynie to moze to byc zawor hamowania silnikiem ZHS umieszczony w gazniku (gdzies byl opis jak to ustawic chyba nawet na www.fso.ptk.prv.pl...
Czy to wersja z silnikiem HiPer2 i gaźnikiem PHVA 17.5? Jeśli tak, to wymiana iglicy blokowanej (A22) na nieblokowaną (niestety nie wiem którą) i dopasowanie dyszy głównej.
Ja miałem podobnie 10 lat temu w skuterze z takim samym silnikiem. Odepnij filtr powietrza i przejedź się kilka metrów. Może być to... Tylko tak nie jeździj. I nie kupuj najtańszego filtra stożkowego, bo zniszczysz sobie cylinder jak ja. Ewentualnie jeśli zmieniałeś pojemność za mała dysza w gaźniku.
Panie dyszę masz do wymiany. Za bardzo dławi przepływ .
Membranki nie pomogły chyba jednak ta dysza za porady dzięki
Wymieniono zespół pompy z czujnikami, zrobiono kalibrację, teraz pracuje równo i nie gaśnie, ale spalanie paliwa wzrosło, około 11 litrów zamiast 8, błędy: P062B (sterownik wtryskiwaczy, za niskie napięcie zasilania) oraz błąd typu: nieprawidłowe dławienie we wszystkich czterech dyszach. W czym jeszcze może być problem?
Gaźnik trzeba wyczyścić z dyszą wolnych obrotów włącznie (dokładnie).
Zatkana dysza główna i rurka emulsyjna
Kolega już zwrócił uwagę że, problem jest w gażniku bo jak wleje paliwo bezpośrednio to pali, radzę szukać przyszyny w gażniku. Ja w takim momencie zwracam uwagę na elementy związane z tzw. ssaniem, jeżeli stosowna przepystnica nie działa odpowiednio bądź stosowna dysza jest zapchana dławię ręką wlot powietrza /po zdemontowaniu filtra powietrza/ i próbuję...
To nie jest gaźnik z tego silnika. Pewnie podróba w której dysze nie posiadają oznaczeń. Wówczas łatwo pomylić dyszę główną z dyszą ssania, na oko mają podobną średnicę otworu. Zmierz rzeczywistą przepustowość dysz, w cm³/min(at)1000mmH₂O. Chiński gaźnik będzie wyposażony w dyszę "super szmoc" i podrobioną iglicę o zmienionych wymiarach.
1.Sprawdź Układ zapłonowy pod względem przebić. 2.Sprawdź poziom paliwa w komorze paliwowej (ustaw pokrywę z pływakiem w pozycji pionowej, odległość pływaka od pokrywy powinna wynosic 7 mm). 3.Dyszę główną - 120.
Stacja niestety również DIY (kolba w stylu stacji 968), temperaturę odczytuję według napięcia dla wbudowanej termopary, prawdopodobnie typu K, źródłem powietrza jest zwykły kompresor-->reduktor z odwadniaczem-->zawór dławiący, ustawiam na tyle żeby tylko delikatnie dmuchało. I owszem, dla TSF6502 jest wykres, ale do wylutu go nie daję, bo AG (ta wersja...
Jeszcze jedno pytanie, po co ktoś wcześniej założył tak małe dysze paliwowe. I Dlaczego po wymianie dysz na odpowiednie i regulacjach motocykl zaczął się dławić przy 12 tys obrotów i to tylko podczas jazdy.
Może przy tych manewrach jakiś paproch wpadł do gaźnika i zatkał dyszę.
Maszyna zasilana gaźnikiem czy wtryskiwaczem? Jak gaźnikiem to najpewniej dysza paliwowa główna jest zapchana :) .
Za mało wody i pompa się dławi, czyli słabe ciśnienie na dyszach . Stąd niedomyte naczynia. Przedmuchaj wężyk od hydrostatu, może coś tam zablokowało
Witam Kupiłem Piaggio Zip zmienilem cylinder na 70cc stary nie mial już kompresji motorek jedzie 30h i go dławi.Nie wchodzi w obroty jest to zip ssl25 gdzie są blokady?? Gaznik dellorto 10 może za maly?? Dysza 74. bez tłumika to samo.Cdi zmienione
Witam mam problem z moją honda hm 70 2006. Po jeździe w deszczu moto zaciągnęło wodę. Silnik przepłukałem benzyna, gaznik wyczyściłem złożyłem wszystko i pojawił się problem. Moto chodzi elegancko na wolnych obrotach ale po dodaniu gazu w ogóle nie wchodzi w rezonans i nie ma wysokich obrotów. Dam gazu i zaczyna się dławić przerywać i strzelać z tlumika....
dysza 3 nie jest z pewnością za mała, to raczej coś jest w obiegu co dławi czynnik, miałem kiedyś tak z zaworem elektromagnetycznym, który był niedofrezowany. Może gdzieś przewody za małej średnicy , albo spłaszczone czy zawalcowane ? Filtr ?
Kolektora nie trzeba wyjmować, ja wyjąłem bo szukałem przyczyny. ten zawór znajduje się przy przepustnicy , są dwa identyczne .Nie powinieneś miec problemu ze znalezieniem i wymianą. Ja mam aktualnie dysze 2.2. A cz na dyszach 2.0 nie jest za słaby?
witam a mis sie wydaje ze zaduzo paliwa dostaje a za malo powietrza i go dlawi moze filtr powietrza albo dysza paliwa zaczela lac paliwa zadurzo
Witam. Ja bym jeszcze sprawdził: Zaworek zwrotny na chłodnicy EGR na którego temat było tutaj: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... zerknąć polecam do tłumika czy pod dyszą adblue nie ma skrystalizowanych złogów które mogą dławić przepływ spalin i proponuję wymienić zawór regulacji doładowania (jeśli jest możliwość to podmienić...
Witam Serdecznie 1.Nie dawno w moim skuterze zmieniłem cylinder na 100ccm na taki z allegro. (Tłok ma średnice 50mm) No i tak po zamianie wyregulowaniu zaworów itd nadal ma tyle samo mocy tz chodzi na równi ze zwykłymi seryjnymi. Dysza została zmieniona na 80 i nadal nie wiele mocniejszy. W seryjnym była 79. Myślałem ze może mała i wstawiłem 100 ale...
To może być wina membranek lub złego składu mieszanki L. Ponadto plucie w tył paliwa jest częstym objawem przy uszkodzonej dyszy głównej
Fajnie, wczesne KO, w oryginale, ze zbiornikiem...cena też fajna... Sprawdź czy jest uszczelka pod głowicą a nie pytasz na forum :D to tylko cztery śruby. A sprawdzałeś czystość dyszy głównej gaźnika? Może masz tam jakiś syf gdzieś w środku i dlatego Ci się dławi.
Jeśli chcesz zostawić gaźnik od 50cm3, to nie ma bata żeby ci to spoko chodziło, nawet po wymianie dyszy paliwowej. Gaźnik od 50tki jest po prostu za wąski i będzie dławić silnik. Więc gaźnik kategorycznie do wymiany. Układ zapłonowy jest w zasadzie taki sam, jak cała elektronika. Jakbyś dał zdjęcia tych silników to można by konkretnie określić jaki...
No właśnie, na gaźniku mam 795366 Nikki, a w dokumentacji silnika nie ma takiego gaźnika. Wg sklepów ten gaźnik pasuje do kosiarek o mocy 17 HP, czyli większej niż mój, a chodził już ponad 12 lat. Zastanawiam się, czy kupić taki sam, czy dedykowany do mocy około 12 HP? Wylądają identycznie, może ewentualnie tylko dyszę trzeba będzie przełożyć?
Znalazłem źródło dochodzących odgłosów, i nie jest to pompa myjąca. Jak się okazuje w mojej zmywarce na tłoczeniu pompy myjącej jest umiejscowiony zawór/rozdzielacz trójdrożny napędzany silniczkiem, wkomponowany w dolny zbiornik wody, który ciągle przełącza natrysk na dysze dolne, górne i dysze boczne. Podczas jego pracy tarcza (dysk) ciągle się kręci...
Gdy odpiąłem filtr powietrza i zatkałem ręką otwór to jakby silnik ożył. Posiadam filtr paliwa. Spróbuję przeczyścić gaźnik jeszcze raz. Dodano po 4 Wyczyściłem gaźnik i okazało sie że jedna z dysz była zatkała. Wszystko ładnie jeździ. Dziękuje za pomoc.
Możliwe, że to od wydechu, bo normalnie wydobywa się głośny dźwięk, a jak się to stanie, to cichutko. Zapewne masz w nim zamontowany tuningowy wydech. Problem z mocą wynika wówczas z regulacji napędu (zbyt niskie obroty silnika), a dławienie i przerywanie z niedoregulowanego gaźnika (seryjne gaźniki zwykle nie nadają się tuningu, wymiana dyszy głównej...
Dziś zabrałem się za skuterka, dławił się więc zacząłęm grzebać przy gaźniku, najpierw reguacja, nic nie dało, potem odłączyłem paliwo żeby wypalił wszystko z gaźnika, jak zgasł, podłączyłem wężyk pod gaźnik i pociągałem podciśnieniem żeby zalać jakby na nowo gaźnik. Nic nie pomogło. Po 3 min zapalam znowu skuter, przed czym nie wykonałem żadnej czynności,...
Oczywiście wiem że spalanie będzie większe! Rozwiercenie dyszy paliwa na 1,6mm oraz przyspieszenie nieco zapłonu dało tyle, że silnik chodzi na pół ssania, na niskich obrotach się dławi, ale na średnich i wysokich idzie jak burza. Teraz czas na rurkę emulsyjną (szczelinową?) i dyszę powietrza. To powinno rozwiązać wszelkie kłopoty:)
Mogło zaciągnąć syf i zapchać dyszę, ew. zawór podciśnieniowy. Jak tam wygląda filtr paliwa?
Witam, mam problem z crosem Diabolini 125, kupiłem go miesiąc temu i odkąd go kupiłem dławił się przy gwałtownym dodaniu gazu, a teraz od paru dni ciepły czy zimny odpala tylko na ssaniu - czasem na ciepłym odpali bez ale bardzo rzadko. Próbowałem regulować iglicę, dyszę, czyściłem gaźnik, 2 razy wymieniłem świecę i dalej to nie pomogło.
Jak tam jest rozwiązane ssanie i czy nie ma jakiegoś zaworu odcinającego paliwo (zawór hamowania silnikiem)? Zacznij od sprawdzenia poziomu paliwa w gaźniku i sprawdzenia drożności dysz. Silnik gaśnie po nagrzaniu nagle, czy stopniowo traci moc/"dławi się". Gaśnie w czasie jazdy czy tylko na wolnych obrotach?
A może wina jest w dyszy na gaźniku? Dostaje za dużo powietrza i wtedy się dusi?
Tak jak w temacie motorower na pełnych obrotach nie przekracza 55km/h i zanim się rozpędzi też trochę mija. Jak dodam szybko gazu na luzie to gaśnie, a jak powoli i na "raty" to przerywa na wysokich jakby gasł albo go zalewało. Na 4 biegu rzadko tak przerywa. Kompresja na oko jest bo palca nie da rady utrzymać w gwincie świecy. Kolejna sprawa to jak...
Proponuje abyś najpierw sprawdził czy pływak w gaźniku nie jest uszkodzony to znaczy czy nie jest dziurawy,przeczyść cały gaźnik i wyreguluj mu też dyszę powietrza.Możesz też sprawdzić czy pompa podaje odpowiednią ilość paliwa.
Tak znalazłem, usterką w moim przypadku był przy pchany tłumik a właściwie to katalizator w nim był zapchany.Tłumik wybebeszyłem wstawiłem przegrody i rurki w zamian za katalizator,co prawda jest głośniejszy ale jedzie zamiast się wlec.Wymieniłem również dyszę główną w gaźniku ,na większą oczywiście,niestety nie pamiętam numeru .
Odpowiadając na pytanie, elektrozawór jest i przełącza bardzo dobrze (sprawdzone poza układem jak i w układzie). Dzisiaj postanowiłem zrobić jeszcze jeden elsperyment i puściłem proces odkamienienia (tzw. Calc Clean). Tutaj wszystko normalnie działało, ekspres przelewał i przez dyszę i przez otwory tam gdzie leci kawa. Po odkamienieniu postanowiłem...
Jeżeli chodzi o kolor (barwę) świecy zapłonowej to w załączeniu jest fragment artykułu o świecach. Cześć, dzięki za podpowiedź, u mnie świeca ciemnowiśniowa/czarna ale względnie sucha. Zapłon się nie przestawił bo to CDI bez impulsatora (iskra w momencie przejścia napięcia przez "0") W weekend rozbiorę gaźnik wyczyszczę i dam znać jak poszło. Btw w...
Cylinder nominalny? Jak wygląda świeca? Jaki rozmiar dyszy w nowym gaźniku? Proponowałbym przełożyć z oryginalnego. Poza tym stan uszczelki między gaźnikiem a króćcem ssącym, dobry?
W kosiarce jako pierwsze gaźnik do dokładnego przedmuchania, nie raz sam czyściłem po dwa razy gaźnik zanim pomogło, to jest ciężka usterka jak faluje na średnich obrotach a na wysokich i niskich nie. Ale brud jak najbardziej może być przyczyna takiego zachowania. Sprężynę sprawdzałeś i cięgno, więc potem zostaje regulacja gaźnika. W kosiarkach jest...
Polonez Caro 92-gaźnik po full remoncie silnika +głowica, nowy gaźnik ,przewody wys. nap. ,aparat zapłonowy ,świece PROBLEM1:zimny silnik -zapalam na ssaniu chodzi ok 3 sek i gaśnie i tak ze 4 razy ,póżniej jest ok z ciepłym nie ma problemu PROBLEM2: Pływa na wolnych obrotach w zakresie 1000-1500. Regulowałem wykręcając elektro- dyszę niebardzo pomaga....
Dysza wtryskiwaczy podmieniona i nic z tego. Nie przechodzi testu 1-2-3. Ale co znalazłem brak dławiła kryzy w dozowniku https://obrazki.elektroda.pl/5067382200_... Czy można to kupić oddzielnie czy cały dozownik do wymiany ?
Wygląda na niedrożną dyszę paliwa, ale skoro był czyszczony... Rozumiem, że silnik gaśnie również przy dodaniu gazu przy wyłączonym ssaniu? Zdaje się, jakby dławił się powietrzem przy wyłączonym ssaniu, ale trudno powiedzieć...
Sposób z wydrukiem testu dysz na papierze fotograficznym i późniejsze skanowanie okazał się pomocnym rozwiązaniem. Co zauważyłem? Po każdym czyszczeniu paskowanie występuje w innym miejscu. Jest to dosyć dziwne, tak jakby nie była to wina zaschniętych dysz, tylko jakby w tuszu były zanieczyszczenia i dławi dysze losowo, za każdym czyszczeniem zatykają...
Ciemna, ale zalana? Mimo wszystko to jest potwierdzenie, że masz zbyt bogatą dawkę paliwa w stosunku do powietrza. Tak są dostępne zestawy naprawcze gaźników chociażby na alledrogo. Piszesz, że zakupiłeś gaźnik, ale jaki? Są dwa typy z plastikową pokrywką i metalową. Różnią się detalami czyli właśnie jak mówisz brakiem regulacji iglicy, brakiem pompki...
A no widzisz. Nie mam danych do twojego auta ale prawdopodobnie masz dysze dławiącą (nie masz zaworu rozpręznego) jak jest "zalepiona" to możesz mieć takie objawy i należy ją wymienić na nową. Nie wiem jak w ciągnikach bo nie robie ale w osobówkach to są grosze. Co do klap w nagrzewnicy to musisz mieć jakaś klapę mieszającą. Co z tego że Ci powietrze...
witam - piszesz- gaśnie po chwili jak wróci do niskich obrotów - może to być zaworek iglicowy pływaka - jest zużyty nieszczelny ( w gaźniku w komorze pływakowej ) jeśli przed dodaniem gazu chodzi normalnie , jeśli kaszle od od momentu rozruchu - czyszczenie gaźnika ,dysza wolnych obrotów - jest dostępna z zewnątrz - za elektrozaworem lub sam elektrozawór...
Filtr paliwa to najlepiej wymienić, miałem raz taką usterkę, tyle że to w skuterze: filtr paliwa się rozpuścił tz to sitko papierowe w środku, zrobiły się małe granulki które zatykały wkoło dyszę w gaźniku ciężko było odpalić ale jak już odpalił to chodził tylko jeszcze co jakiś czas się dławił. Nigdy bym nie pomyślał wcześniej że sam filtr może narobić...
Po pierwsze regulacja gaźnika po wymianie cylindra na większy. Po drugie wymiana dyszy głównej na większą, prawdopodobnie samego gaźnika wymieniać nie trzeba. Po takim czasie należy sprawdzić/wymienić filtr powietrza.
Przekręcasz manetkę do oporu i nie wchodzi na obroty, a czasami nawet gaśnie?, na wolnych odpala? Jeśli tak to dysza główna gaźnika (przy pływaku, najlepiej odkręcić cały trzon kluczem 11, tam też się zbiera osad i zanieczyszczenia)
Skuter Aprilia rally 50 96r Silnik minarelli horizontal lc chłodzony cieczą. Przy prędkości 70km/h odcina zapłon. Odpuszczę gaz po paru sekundach zapłon wraca. Co jest przyczyną? Wymieniłem cały dolot paliwa na nowy tj. Membranę Króciec gaźnika Nowe węże gómowe Kranik Powiększyłem odpowietrznik baku. Jak i w gaźniku rozwierciłem króciec podciśnienia...
Jesli na ssaniu jest lepiej to istnieje duze prawdopodobienstwo ze przytkana jest dysza biegu jalowego lub caly uklad biegu jalowego. Wykrecal kolega dysze paliwowe z komory i przedmuchiwal rurki i dysze?
Dzisiaj po raz kolejny (nie pamiętam już który) wyciągnąłem gaźnik. Ustawiłem jeszcze raz poziom w komorze pływakowej, podniosłem iglicę na ostatni ząbek i wymieniłem świecę. W końcu przestała się dławić przy gwałtownym odkręceniu manetki. Morał z tego taki że dawka na dyszy głównej była za uboga. Teraz pozostaje problem uruchomienia jej na gorąco....
Dzięki za zainteresowanie, dół silnika jak dzwon uszkodzona była góra bo kupiłem motor bez rurki z dyszą która jest wkładana do kanału olejowego od strony sprzęgła i rozpyla olej na tłok jednocześnie dławiąc przepływ oleju i podnosi ciśnienie na kanałach idących na głowicy , jak ktoś by kupił taki motor od podobnych Makgajwer-ów to dodaje obrazek jak...
Witam wszystkich, dodam swoje trzy grosze na temat tego wynalazku, opierając się na swoich przemyśleniach, faktach technicznych i doświadczeniach. Na początek trochę teorii i czy w ogóle może to działać. Faktem jest że silnik spalinowy (benzynowy) pracuje ze sprawnością rzędu ~30%. Zwiększając jego sprawność o 100% będzie pracował ze sprawnością 60%...
Pomimo prostoty silnika,regulacji trochę jest. Zacznijmy od gaźnika, sprawdź dopływ powietrza, czy jest swobodny i niczym dławiony, następnie dobrze byłoby rozkręcić gaźnik sprawdzić czystość w komorze pływaka oraz drożność dysz, do czyszczenia nie używaj żadnych stalowych drutów a jedynie miedziany lub żyłkę, zawleczka na przepustnicy z reguły powinna...
Tą dźwignię regulatora, zostaw w spokoju. Ustaw śrubki dysz, tak jak pisałem, śrubką od przepustnicy ustaw około 3000 obrotów. Rozgrzej silnik, śrubkę wolnych obrotów wykręcaj powoli aż silnik zacznie się dławić. Zapamiętaj jej ustawienie, teraz wkręcaj ja do momentu dławienia silnika. Ustaw ją w środkowym położeniu, pomiędzy tymi skrajnymi ustawieniami....
To ciśnienie jest od razu po włączaniu klimatyzacji czy powoli rośnie do 25? Czy w momencie włączenia klimatyzacji staruje wentylator na chłodnicy? Wiesz może jakie było ciśnienie po stornie LP? Może masz brudną dysze dławiącą.
Witam. Wczoraj złożyłem mój skuter Barton Firefox 50 2T po remoncie. Cylinderek Airsal 70 aluminium, oraz kupiłem gaźnik chyba Mikuni 17,5 mm. Podczas składania sprawdziłem wszystko: stan korby oraz wału, uszczelniaczy, membrany. I problem jest taki, że kiedy go odpalam, to na wolnych chodzi bardzo ładnie, ale po próbie odjechania dławi go i gaśnie,...
Gaźnik wymieniony na nowy, czy tylko czyszczony? Nieprecyzyjnie to napisałeś. Generalnie te skutery są blokowane konstrukcyjnie niemal w każdym podzespole silnika — z tego powodu wymiana części na nowe (nieoryginalne) kończy się gorszą pracą silnika, zmniejszeniem prędkości/mocy, a nawet uniemożliwia jazdę. Gaźnik ma śmiesznie małą dyszę główną. Filtr...
Ja bym sprawdził drożność skraplacza, pomiar ciśnienia ani manualny ani z testera nic nie da, czujnik ciśnienia jest za skraplaczem, wiec jak ten będzie zapchany, nie rozłączy klimatyzacji, a sprężarka od za dużego ciśnienia będzie się blokować, lub wystrzeli gumowy wąż z zacisku. Poleć majstrowi aby napełnił układ dużo mniejszą ilością czynnika, np...
Ścierniwo spadało równomiernie, lecz co jakiś czas tamowało się. Po puknięciu młotkiem w okolicach zaworów ścierniwo odtykało się na jakiś czas. Pytanie jest co powoduje zator ścierniwa? Nie jestem ekspertem ,znawcą ani wielkim praktykantem i być może udzielę niewłaściwej odpowiedzi, ale pozwól że wyrażę swoja opinię jeśli napiszę głupoty wybaczcie....
instalacja na dziadowskich wtryskach, wyklepały się Odkąd tylko została zamontowana ta instalacja check się zapala. Nie chcę podważać Twojego zdania, bo możesz mieć rację, ale nawet bubel z początku działałby dobrze chyba. Może faktycznie wybiorę się do kumpla, żeby to podregulował porządnie. Z tego co wiem, jest na tyle pazerny, że nie chce kupić...
Witam!! Jak masz pełno gumowych wezykow podolaczanych do gaznika to masz gaznik elektroniczny AISAN, wtedy proponuje przejrzec wszystkie przewody i sprawdzic czy ktorys z nich nie jest pekniety (wtedy auto moze sie dusic, dlawic, a czasem wrecz odwrotnie, oborty strasznie wzrastaja) Zdaza sie ze jakis paproch zatyka dysze doprowadzajaca paliwo do gaznika...
Cześć, niedawno skończyłem składać motorek, taki zlepek różnych chińskich części, ale do rzeczy. Gaźnik pz27, dysza chyba 100. Wydech to kolanko z Suzuki GZ125, przedłużone rurą 35mm Tłumik z allegro, kupiony ze względu na wygląd. I tu zaczyna się problem, jest bardzo głośny. Konstrukcja przelotowa. Stwierdziłem że dorobię własny db killer. Jest to...
Podane przeze mnie powyżej informacje, pliki i linki tłumaczą dokładnie, jak i czym należy przeprowadzić regulację i jaki miernik nadaje się do wstępnego sprawdzenia sondy. Poczytaj dokładnie . W większości znanych reduktorów wkręcanie regulatora wstępnego napięcia głównej membrany powoduje zmniejszenie "czułości" na podciśnienie w układzie dolotowym,...
Kol.sztomel nie zgadzam się z twoją opinią sam to zpraktykowałem i wiem że pracuje normalnie na wolnych obrotach jedynie moc się zwiększa i spalanie x2. ja też się nie mogę z Tobą zgodzić, kilkanaście lat temu też jeździłem maluchem i nie pisz, że przy lewym powietrzu 2x zwiększa się moc silnika :D, silnik samym powietrzem nie pojedzie a co tu jeszcze...
Cześć na początku zaznaczam że jestem w tym temacie lajkonikiem :) Mam poloneza gaźnikowego z instalacją gazową. Problem wygląda tak jak jadę sobie na gazie to przy osiągnięciu obrotów powyżej 20 tys zaczyna go dławić strasznie nie da się jeździć. Na benzynie raczej ok (choc tez miałem raz podobnie ale przy dużo wyższych obrotach). Nie da się na gazie...
Wynik pomiaru ciśnienia sprężania jest zależny od użytego przyrządu (jego konstrukcji). Według serwisówki jednego z producentów ciśnienie standard to 7 at, a limit to 4 at. Pomiar podobnego silnika miernikiem ZUP wyszedłby dobre 10 bar, a chińskim inflatorem pewnie 5 bar. Proszę sprawdzić jak długą iskrę daje układ zapłonowy, jeśli będzie krótka (ok....
kompresja 9,5 KG /cm2 tłumik czysty bez śladu sadzy i niedopalonego paliwa, tłok prawie jak nowy ,pierścień nie ma luzu na rowku, wężyk impulsowy jest dobry ,wężyki od paliwa też, przerwa pomiędzy modułem a kołem magnetycznym 0,2mm, odpalałem na wstawieniach L 1,5 ob. H 1ob. filtr paliwa chyba podmienię od wykaszarki dla zdiagnozowania usterki ,docelowo...
cześć. Skuter z silnikiem 157qmj 150cm odpala bezproblemowo, wchodzi na obroty 2000-2200 można dodawać gazu ,wkręca się na obroty i schodzi dobrze. (Przebieg 3500km) Po 10 minutach pracy na jałowych gaśnie . Po zadziałaniu ssania elektrycznego (5 min) nie da się dodać gazu bo gaśnie,dławi się.Po nagrzaniu i dodaniu gazu obroty nie chcą spadać , trzymają...
Jakiś czas temu szukałem informacji na temat modyfikacji Rometa Ogara 202 Fi (gaźnik elektroniczny). Znalazłem parę ciekawych artykułów, lecz w końcu samodzielnie podjąłem się modyfikacji. Chciałbym się więc podzielić efektami - może pomogą one innym właścicielom motorka :D Oczywiście, w niektórych przypadkach zainspirowałem się innymi artykułami. KAŻDA...
w przypadku ograniczenia dopływu wody do pompy To się rozwiązuje dławiąc przepływ wody na "tłoczeniu". Nawet w wielkich pompach przemysłowych stosuje się dławienie na "tłoczeniu" a nigdy na "ssaniu". W takij pompie do fontanny można by to też zrobić, zastosować jakąś mechaniczną przesłonę na rurce podającej wodę od wirnika do dyszy fontanny. Takie...
Świece i kable do świec też miesiąc temu wymieniałem na nowe. W listopadzie rozrusznik też był wymieniany na nowy. Mam nadzieję że to wina tego akumulatora ale martwi mnie to że jak próbowaliśmy go odpalić na kable też nie odpalił. Zadam teraz głupie pytanie. W poniedziałek jadę kupić nowy akumulator. Jeżeli zamontuje ten nowy a maluch i tak i tak nie...
Wczoraj miałem przypadek, który zdarza się bardzo rzadko, i wprawia w osłupienie niejednego mechanika. Auto to XF105, 510 hp, dosłownie roczny (pierwszy raz zarejestrowany w lutym 2011r), przebieg to 96 tysięcy kilometrów.Eksploatowany głównie na autostradach. Problem: kierowca zgłasza iż często lampka MIL zaświeca się w czasie jazdy by po chwili zgasnąć....
dławiący silnik zawór dławiący dławiący zawora
kapilary termostatu mastercook kasowanie stanu licznika alarm krańcówka
lista kanałów android firmware telefunken
Programowanie pilota do bramy Splendor Janus Piec włączony, ale nie grzeje - możliwe przyczyny