Dziękuję za błyskawiczną pomoc! na schemacie dwie zielone linie od przekaźnika rozumiem że to styki robocze. Między stykiem A1 przekaźnika a syreną jest zaznaczone linia przerywana, zastanawia mnie ona, zielona która idzie na syrenę to prąd po załączeniu przekaźnika, ale ta przerywana? należy podpiąć pod sterowanie jak na załączonym obrazie? http://obrazki.elektroda.pl/6604968600_1...
Krańcówki drzwiowe sprawdzone? jeśli jest dokładany alarm ,to krańcówka maski/bagażnika.
prawdopodobnie syrenka cyfrowa tylko dla alarmów dog, czarny krańcówka maski
Jaka separacja, jakie diody że się grzeje???, ludzie.... Nie zakładaj druciarstwa, wymień tylko wadliwy czujnik, lub poszukaj innej przyczyny pojawiania się impulsu na krańcówce. A najlepiej zmień elektryka!
Końcówki raczej takie : proste i działają . https://obrazki.elektroda.pl/8313542300_... te mają piny do wyboru : mogą łączyć lub rozłączać . Dodano po 2 Nie jestem pewny zastąpienia uziemienia minusem. masa w aucie to przecia "minus"
Mały przekaźniczek wysterowywany sygnałami z krańcówek (diody pozostaw), podający na wejście alarmu "żywą masę". Minus tego rozwiązania - zwiększony pobór prądu przy otwartych drzwiach (pracująca cewka przekaźnika)
Witam. Zakładam alarm do galaxy 99r tdi i mam problem z podłączeniem krańcówek drzwi . Nie mogę znaleźć wspólnej masy wszystkich drzwi , a muszę to zrobić , ponieważ mam kontrolki otwacia drzwi w liczniku . Jeżeli zepnę równolegle krańcówki to po otworzeniu jednych drzwi wszystkie kontrolki się zapalą. Odgrzałem już nawet kotleta na forum , ale widzę...
... nigdzie nie umie znaleźć minusa,... znajdziesz tylko sterowanie [+]. Konieczny będzie inwerter +/- lub zwykły przekaźnik. Czerwono/niebieski w54 polowym czarnym złączu za schowkiem, po stronie pasażera.
Sprawdź przewody w przepuście drzwiowym kierowcy .podejrzewam że instalator alarmu z krańcówką drzwiową podłączył się pod lampkę wewnętrzna (na podsufitce ). Jeśli uzbrajasz alarm a drzwi się nie zamykają i nie ryglują lampka nie gaśnie
Podczas kliknięcia przekaźnika , na zielonym i niebieskim z centralki musi pojawić się napięcie , jak będzie to pozostają siłowniki.
Krańcówki - potoczna nazwa włączników krańcowych. W tym przypadku chodzi o włączniki drzwiowe, które załączają oświetlenie sufitowe kabiny po otwarciu drzwi. Podłączenie alarmu do linii krańcówek zapobiega ponownemu, samoczynnemu uzbrajaniu alarmu.
Wszystkie informacje o 15:10 wysłałem na PW, więc po co to pytanie?
Dodatkowy kabel od krańcówki alarmu, nie ma wpływu, przyczny trzeba poszkać gdzie indziej.
Witam, parę dni temu moja Polówka wzbogaciła się o centralny zamek i alarm. Wszystko ładnie pracuje, działa i współgra, lecz zostało mi jeszcze podłączenie się do kierunkowskazów i krańcówek drzwi. Mógłbym poprosić o jakąś wskazówkę skąd mogę wziąć sygnał z kierunkowskazów (l i p) do centralki alarmowej oraz gdzie są podłączone krańcówki drzwi? Szukałem...
z ta wiazka jest dokladnie tak jak napisal norbert.s 4 przewody nie podlaczone nigdzie ani z jednej ani z drugiej strony. do wykozystania. pod maska wychodza w tej obudowie gdzie bsm pod sterownikiem silnika przytwierdzone do wiezki. nieraz na pierwszy rzut okiem nie widac. trzeba troche pogmerac i wydobyc.
Od alarmu fabrycznego. To zwykła krańcówka.
Witam poszukuje opisu podłączenia alarmu w Fordzie Scorpio powyżej 95r. combi, przede wszystkim chodzi mi o krańcówki drzwiowe oraz ryglowanie centralnego zamka. krańcówki podpiąłem pod lampkę, lecz alarm wzbudza się po ok. 20 min. Centralny także podłączyłem, zamyka zamek domyka szyby, uzbraja oryginalny alarm, lecz nie rygluje, nie pomaga wydłużenie...
chyba się nie rozumiemy, może po otwarciu klapy czy szyby pojawia się masa na przewodzie brązowo-białym. Ale gdy klapa czy szyba jest zamknięta to mam tam +12V. I co mam te +12V podłączyć pod czujnik wzbudzenia alarmu? Przypomniało mi się jeszcze, że tego plusa nie ma jeżeli przełącznik oświetlenia bagażnika jest przełączony tzn. światło jest wyłączone...
Ma sygnalizować otwarcie drzwi Czyli zwykły kontaktron, dodatkowo gdzieś ukryty przełącznik do blokowania działania modułu. Jaki akumulator by się nadał? Zależy od tego jak długo taki system miałby czuwać bez konieczności doładowywania akumulatora(należałoby znać pobór prądu przez moduł w stanie gotowości i w momencie wysyłania wiadomości). Co do układu...
Tylko syrenka WFS. Czwarty przewód w syrence, to wejście krańcówki maski.
... Ale przynajmniej ma support potrafiący doradzić co się spartoliło :) Owszem , support na elektrodzie ;) Taka jest niestety jakość chińskich alarmów. Twój schemat jest OK, Krańcówki podłączasz, seperując diodami w niebieskim 17-pinowym złączu w skrzynce bezpiecznikowej. Pin3-szary, pin6-szary, pin11-brązowy.
Sygnalizacja niedomkniętych drzwi będzie działała tylko wtedy gdy krańcówka tych drzwi będzie zwarta w momencie uzbrajania alarmu. W niektórych samochodach jest tak, że krańcówka się zwiera dopiero wtedy gdy drzwi są uchylone. Są to auta które mają krańcówki w okolicy zawiasów drzwi przy przednim błotniku. Musisz sprawdzić czy jak nie domkniesz drzwi...
Syrena syrena 18zł kosztowała to szału niema. Dałem bezpiecznik 3A bo nie było w sklepie mniejszego akurat. Teraz schemat wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/7472959600_1...
Jakiś czas temu też miałem to auto na warsztacie, miałem podobny problem (u mnie oprócz tego nie zawsze działał komfort, raz działał a raz nie). W końcu wpiąłem się w kontrolkę otwarcia na desce, trochę zabawy z wyjęciem zegarów, ale do zrobienia.
To pod maska to jest krańcówka od alarmu. Jak dla mnie to przyczyną będzie IMMO. Tu masz procedure testu oraz opisane błedy: http://www.mazda6info.net/on_board_diagn...
Szukaj w dokumentacjach alarmów MAXICAR,MAGICAR, to jedna z tych chińskich wydumek
Alarm "dragon" nie wiem gdzie wpiąć się z przewodem do krańcówek drzwiowych. Na razie podłączony do oświetlenia wnętrza ale to nie jest dobrze bo reaguje na czasówkę lampki. W module komfortu też jest opóźnienie. Proszę o pomoc.
alarm jest pewnie sprawny lepiej poszukaj przyczyny typu krańcówka ,może czujnik wstrząsowy za czuły -najczęsciej gdy alarm wyje to jest wina peryferii
Kolejny scyzoryk się w kieszeni otwiera... Weź chłopie zmierz pobór prądu na wyjętym kluczyku i pozamykanych drzwiach beż żadnych swiatełek jeśli masz jakieś cuda alarmy to wciśnij krańcówkę maski i wtedy mierz bo inaczej to tołku nie dojdziemy.
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
Pika inaczej, bo to jest pamięć alarmu. Poszukaj pod maską wyłacznika (krańcówki )-pewnie dokładanej -pas przedni i ją odłacz na próbe; przyczyna mogą być jeszcze czujniki dodatkowe (wstrząsowe, ultradźwiękowe ).
hmmm, no i diody okazały się zbyteczne, puki co, ford zrobił to tak że już pomiędzy krańcówkami jest dioda, tak przynajmniej wynika z pomiarów, wpiąłem się do niebiesko-czarnego kabla idącego do modułu wygaszania lampki, m. in. na tym kablu było zwarcie z prawą krańcówką, jak na razie działa i mam nadzieję że tak zostanie
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
po co ktoś po wybiciu szyby miałby przez nią wsiadać? Po to aby nie otworzyć drzwi i nie uruchomić ewentualnego alarmu wyzwalanego z "krańcówki drzwi" bez czujnika ruchu. Podłącz pod czerwono/niebieski przewód (18pin) w 54-pinowym czarnym złączu za schowkiem po stronie pasażera.
Nie wiem jak tam masz wszystko wpięte ale może być tak że będziesz miał za słabą masę.
Instalacja, do tego czujniki, złącza, krańcówki do których może być alarm podpięty.
1. wykorzystaj tylko (-), a (+) należy obciąć; 2. dobrze kombinujesz; 3. tak jak piszesz, a biały do tego grubego na którym pojawia się zasilanie po stacyjce; 4. muszę coś więcej na ten temat zobaczyć - może schemat
Wielka prośba jak podpiąć alarm (krańcówki i kierunkowskazy ) w volvo v40 prod.1998 są moze jakieś schematy .Z góry wielkie THX gg.1103180
Krańcówka pod maską.
Witam. Było już gdzieś na forum, ale ogólnie zasada jest taka, że zwykła diody prostownicze wlutowywujesz w przewody od krańcówek(w stronę "kreseczką na diodzie do lampki oświetlenia") i do alarmu podłanczasz osobne przewody za diodą, czyli po stronie krańcówek. Zresztą zobacz też: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
Jeśli zamki się zamykają i dioda pulsuje to alarm się uzbraja, może krańcówki są niepodłączone/uszkodzone, poza tym z tego co pamiętam te alarmy długo się uzbrajają, ok.30s. Załącz poczekaj ok.1min. dla pewności, dopiero sprawdź otwierając drzwi z klucza, jak się nie włączy to sprawdź czy zareaguje na załączenie zapłonu. Mały przycisk wywołuje funkcję...
Uszkodzona centrala(przekaźnik kierunkowskazów). Co do samoistnego wzbudzania alarmu - czujnik ruchu, krańcówki do posprawdzania.
Tak to ma wyglądać, ważny jest kierunek włączenia diod, powinieneś użyć diod prostowniczych np. 1N4001: http://obrazki.elektroda.net/25_11993824... Jeśli pod maską masz osobną krańcówkę do alarmu (dorobioną) i włączysz ją jak narysowałem, to tam nie musisz mieć diody, jeśli masz oświetlenie komory silnika i podłączasz się pod jego krańcówkę to powinieneś...
odłącz alarm od krańcówki bagażnika i po problemie i nie piszcie o 2, 5 itd minutach całość usypiania to około 15-20 minut zależne od modelu z tym że odbywa się to wieloetapowo tzn co jakiś czas prąd maleje pozdrawiam
1999 Porsche Boxster Security Information Constant 12V+ Red/White Ignition Switch Harness Starter Yellow Ignition Switch Harness Ignition Black Ignition Switch Harness Trunk Pin Brown/Red (-) Trunk Light Parking Lights Gray/Black Gray/Red at Light Switch Door Trigger Brown/Yellow (-) Driver's Kick Panel Door Lock Brown/White (-) Driver's Kick Panel...
Podłącz pod ten przewód na którym po otworzeniu drzwi pojawia się masa.Na pewno będzie ok.Rafał.
Musisz się dostać do podłączenia alarmu z krańcówką drzwi.Tam myślę jest problem.Alarm ma jedną linię drzwi i są odseparowane diodami.Może zimny lut?
podłącz się pod lampkę oświetlenia wnętrza plusem i minusem do cewki przekaźnika, koniecznie oba prądy z lampki bo tam plus zanika i będzie walić alarmy
Odłącz od alarmu krańcówki-odczekaj 5godzin po włączeniu alarmu.Jeżeli nie będzie się wzbudzał to testuj podłaczając kolejno odłączone krańcówki. Pozdrawiam.
Gdzie tyle biorą?
Miedzy zamkiem a mod.CAN musi być tylko nir pamiętam jaki kolor,a może lepiej podlapke się wpiąć!
Do wylacznika drzwi ida wa przewody jeden masa a drugi jest impulsem prawdopodobie podpioles pod mase a podlaczenie przednich drzwi z tylnymi trzeba wykonac poprzez diody
Każdy alarm CAN uzbroi się dopiero po zamknięciu wszystkich drzwi samochodu. Ja bym zainstalował dodatkowy sterownik z pilotem, który zamykałby wyłącznie kabinę w czasie załadunku oraz alarm CAN, który dozorowałby całe auto na postoju.
A napisz może jeszcze jaki to samochód? Jak jest podpięty czujnik ultra? Na pewno do wtyczki? Z objawów opisanych przez Ciebie podejrzewam podłączenie do przewodów głównej wiązki alarmu (krańcówka i/lub masa).
Dziękuje za informacje Carrier. Potwierz czy dobrze zrozumiałem; podłączam sie zwykłym wyjsciem z alarmu do krańcówek ( wyjście nr 10 z alarmu) pod lampke w kabel na którym przemiennie jest masa/12v i tam wstawiam diode aby masa z alarmu nie wskoczyła gdy lampka bedzie wyłaczona (czyli bedzie wtedy w tym miejscu 12v) ?
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
Witam mam problem z montażem alarmu. Poradzę sobie ze sterowaniem centralnym zamkiem , z dodatkowymi czujnikami kierunkami i innymi pierdołami ale problem sprawiają mi krańcówki. Alarm ma jeden przewód na krańcówki. Jak mam je podłączyć? otwarcie drzwi z przodu powoduje zaświecenie lampki z przodu. Otwarcie drzwi z tyłu analogicznie - lampki z tyłu....
Lepiej zamiast "odcinania" zasilania brelokiem (Jack) użyć ADC i zrobić wejście parametryczne (jak w prawdziwych alarmach). ADC zmierzy napięcie z dzielnika (rezystor w układzie do np. +5V i drugi przylutowany do Jack'a) i tylko w przypadku prawidłowego wyłączy alarm. https://obrazki.elektroda.pl/4440265300_...
Jeszcze raz posprawdzaj połączenia, tu może być problem. Parę dni temu też mieliśmy problem z super fortecą, niby wszystko działało ok tylko nie można było wyłączyć blokady. Masz sprawne krańcówki w drzwiach?
Podstawa to sprawdzić w instrukcji czy ma samo uzbrojenie Każdy ma. Nie widzi krańcówki drzwi(źle podpięty alarm), traktuje otwarcie jako przypadkowe i uzbraja się ponownie.
Sprawdziłbym jeszcze krańcówkę pod maską, bo taka powinna występować.
W krańcówce. Ewentualnie w przewodach w przelotce.
Moduł GEM(za schowkiem od strony pasażera) -szara kostka---czarno-pomarańczowy(drzwi tylne pasażera) -zielona kostka---czarno-czarno-pomarańczowy(drzw... tylne kierowcy) -biała kostka---czarno-czerwony(drzwi przednie kierowcy) -biała kostka---czarno-zielony(drzwi przednie pasażera) -niebieska kostka---niebieski,niebiesko-czerwony(ki...
połącz alarm z krańcówką tylnej klapy (jak nie ma to zamontuj)
Dziękuję za chęć pomocy. Niestety nie ma drugiej kolorowej, załączam zdjęcia, które może pomogą zidentyfikować alarm.
można dać tam,a można pod deską rozdzielczą,jak ci będzie łatwiej,ja daję pod deską bo centralny łapię z przodu a pod siedzenie idę tylko pod krańcówki.
Silicon Ultimate CD ma dokładnie wszystkie te funkcje. Przy naruszonej krańcówce daje cykl szybkich piknięć i nie uzbraja alarmu, ma osobny przewód komfortu, sterowanie zamkiem klasyczną masą, plus dodatkowo wbudowany interfejs przekaźnikowy, no i funkcję safety lock. Dodatkowo masz ciche i głośne uzbrajanie z pilota, oraz blokadę klawiszy pilota. Poza...
Przy pokrywie silnika też jest gdzieś krańcówka od alarmu ? Odłączyłem krańcówkę bagażnika póki co. I sprawdzę czy przestanie się sam włączać. Bo rozumiem że odłączenie krańcówek też załatwia sprawę tak ? Odłączyłem już 2 krańcówki bagażnika i pokrywy silnika. Zobaczymy co dalej. A żeby zdjąć krańcówki drzwi bocznych wystarczy wyjąc tylko same boczki...
Sprawdź czy po zamknięciu drzwi od razu gaśnie światło pod sufitem. Możliwe, że układ opóźniający "trzyma" masę po zamknięciu drzwi, natomiast centralka reaguje od razu po uzbrojeniu. Możesz sprawdzić to w prosty sposób. Zamknij drzwi i poczekaj pół minuty. Jak po tym czasie uzbroisz alarm i nie wzbudzi się, to wiadomo, że jest opóźnione wyłączanie...
Można by też do alarmu podpiąć, wystarczy prosta krańcówka pod tablicę.
W tym modelu chyba nie ma możliwości wyłączenia funkcji autouzbrajania.Podłącz impuls otwierania centralnego zamka pod przewód wyzwalania alarmu z krańcówki drzwi.
Seat Toledo 1L 92 rok Alarm podłączony pod przewód brązowo-biały (krańcówka drzwi) w wiązce przewodów w lewym progu. Według tego co pisze na forum powinno być dobrze ale nie jest. Alarm reaguję tylko na drzwi kierowcy. Domyślam się, że każde drzwi są od siebie odseparowane - gdzie szukać przewodu, który jest połączony z wszystkimi krańcówkami?
Sprawdź wiązkę która idzie przy zawiasach drzwi i krańcówki w zamkach, w tych golfach często gniły. Mogą to powodować również wcinki od alarmu w krańcówki drzwi.
Otworzyć skrzynkę, niech wyje i szybko krańcówkę zneutralizować np. owinąć kawałkiem drucika. Skasować alarm i wtedy już na otwartej spokojnie wejść w tryb serwisowy z kołków.
prawdopodobnie krańcówka pod maską ma zbyt mały skok,podnieś ją trochę,przeczyść i posmaruj wazeliną techniczną,woda z deszczu i z myjni rozpuszcza różne sole z otoczenia i tworzy mieszankę łączącą styk krańcówki z masą samochodu i stąd problem.
o przepraszam nie napisałem rok 2002 Mierzyłem kontrolka podpoiłem cały alarm oprócz krańcówek zostały mi 3 przewody ze starego alarmu na wszystkich jest minus nie rozłączalny wszytki z nich idą do słupka bocznego wzdłuż sufitu
A dlaczego trzeba odseparować krańcówki - mam alarm który może rozróżnić tylko dwie krańcówki (drzwi i bagażnik). Jeżeli mi nie zależy na np. otwieraniu bagażnika przy uzbrojonym alarmie to mogę wszystkie krańcówki połączyć ze sobą??? Dzięki Pozdrawiam Daniel
Kiedyś sam wykonałem taki alarm z dwoma krańcówkami. Działanie jest nieco inne. Aktywuję alarm poprzez zadzwonienie z telefonu (dwa "piknięcia" i się rozłącza) - o aktywacji otrzymuję SMSa. Gdy któraś krańcówka zadziała, to dostaję SMSa. Dezaktywacja - też dzwonek z telefonu. Jest podtrzymanie napięcia przy zaniku sieciowego (też z powiadomieniem o...
jak wyjdę z samochodu to nikt nie może zostać w samochodzie bo alarm sam się uzbraja Sprawdź, czy "krańcówka" drzwi kierowcy jest sprawna i podłączona do wejścia "drzwi" centralki alarmu. (przewód brązowy dla krańcówki drzwi kierowcy sterowanej masą)
Do niebieskiego od krańcówki maski, po zaprogramowaniu anty napadu krańcówka staje się przewodem do anty napadu
W tym New Beetle jeden styk zapalał kontrolkę na desce rozdzielczej, drugi oświetlenie bagażnika. Alarmu fabrycznego nie było. Oba jednocześnie podawały i wyłączały masę.
Może krańcówka drzwi ci dobrze nie łączy i alarm widzi to jako następne otwarcie drzwi i zapala diodę.Proponuje zacząć od sprawdzenia krańcówek.
robus_cz dobrze kombinuje, sygnał el anteny podłącz prze inwerter do krańcówki w alarmie. Przy włączaniu alarmu i włączonym radiu będzie stała masa na krańcówce, o czym alarm "zatrąbi".
Odepnij z konektora centralkę alarmu i zobacz czy świeci lampka oświetlenia wnętrza. Wewnątrz alarmu wejście krańcówek separowane są diodami.
Carrier Ci napisał, że w BSI. BSI to ,,skrzynka bezpieczników"(umownie). Moim zdaniem lepszy będzie inwerter (brak przepięć). Inwerter 4 przewody zsilanie +/-/wej+zBSI/wyj - do alarmu.
Możesz mieć włączoną funkcję samouzbrajania alarmu po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu drzwi. Możliwe też, że działa u Ciebie funkcja ReArming - rozbrojony pilotem system ponownie się uzbraja po 20s jeżeli centralka nie zobaczy otwarcia drzwi lub przekręcenia stacyjki. Otwarcie każdych innych drzwi nie wyłącza alarmu. Instalator podłączył wejście drzwi...
niezła, wielofunkcyjna centralka alarmu to koszt w okolicach 150zł, syrena 25-50 w zależności czy z własnym zasilaniem czy bez, do tego jakieś czujniki, krańcówki pod klapy, przekaźniki do zmiany polaryzacji napięcia sterujacego centralem (w niektórych centralkach juz są wbudowane) i za jakieś 250 zeta masz całkiem niezły alarm sterujący zamkiem. ewentualnie...
Kolego rabson nie wiem dlaczego nie zrobiłeś nowego tematu w swojej sprawie tylko się podłaczasz pod stary post??? Co do twojego problema to upewnij się czy na pewno czuwanie alarmu nad krańcówkami drzwiowymi ustawiłeś z opóźnieniem - bo z tego co napisałeś to do końca nie jestem pewien czy tak jest jak myślisz (napisz jeszcze może co to za alarm w...
Dokładnie tak kupujesz krańcówkę drzwiową wiercisz dziurkę i ciągniesz przewód. Koszt nie wielki a będzie działało. Co do twojego problemu to krańcówka maski na pewno jest źle ustawiony i dlatego alarm wyje i nie działa automatyczne uzbrajanie. POZDRAWIAM
nie działa wyłącznik otwarcia drzwi zapalający lampkę i alarm po jakimś czasie dozbraja alarm,sprawdż krańcówkę,wyczyść ewentualanie wymień i problem zniknie.
Będzie ci jeszcze potrzebna syrenka, krańcówka przedniej maski i ewentualnie jakieś czujniki dodatkowe typu ultradźwięki lub mikrofale. Jest to wtedy taki dobry zestaw. POZDRAWIAM
brak alarmu i krańcówki pod maską, drzwi zamknięte-oświetlenie wewnętrzne zgaszone. Odziwo chwilowo wszystko wróciło do normy bez pomocy.
W żadnym z tych napędów nie ma wyjść sygnalizujących położenia krańcowe. Musisz do Zamela dołożyć dodatkowe krańcówki - np. zwykłe najtańsze kontaktronowe czujki od alarmów, kontaktrony mocujesz na szynie, magnes na wózku.
jeżeli jakoś udało ci sie wyłączyć alarm to spróbuj zewrzeć krańcówkę pod maską, alarm będzie widział otwartą klapę i sie nie uzbroi
ja zawsze w Fabii na krańcówki zakładam przekaźnik, bo mimo separacji diodami co ok 20-25 min na przewodzie od krańcówek pojawia się jakaś szczątkowa masa i wypala alarm.
Panie Dawidzie, Bardzo dziękuję za radę. Już przy odkręcaniu kabelków z obecnie zamontowanej krańcówki alarm wykrył sabotaż. Okazuje się za zamontowana krańcówka jest uszkodzona. Nie brałem tego pod uwagę z racji że zestaw był nowy. Temat do zamknięcia.
roberto13 a może masę alarmu podłączyłeś do przewodu krańcówki i jak stoi masa na otwartych drzwiach to alarm działa a na zamkniętych nie ma masy masę alarmu(czarny przewód) podłączyłem do masy samochodu. Ale sprawdzę to też.( zamienie przewód masy alarmu z przewodem do krańcówki) Dzięki za radę
Brązowo biały na nim są krańcówki. Minusem !!
instalator alarmu podłączył krańcówkę alarmu pod lampkę podsufitową , objaw jest taki że jak wyłączysz alarm to możesz go ponownie włączyć , a jak otworzysz drzwi to napięcie na lampce delikatnie przygasa i seo świruje i nie reaguje na pilota , ja zastosowałem przekaźnik z kondensatorkiem i diodą prostowniczą efekt był taki że jak napięcie delikatnie...
Problem z podłączeniem krańcówek drzwi , z alarmu wychodzą trzy kable 1.+door sw 2.-door sw 3.pin sw.neg. trigger Jak mam to podłączyć , czy tylko jeden kabel zalerzności od wyzwalania - czy + . A co zrobić z pozostałymi nie podłaczać
dioda alarm krańcówka krańcówka drzwi alarm passat krańcówka alarm
nissan secure airbag kasowanie automat świateł dziennych
Jak wpisać kod do radia Chrysler? Instrukcja krok po kroku Czyszczenie układów scalonych: techniki i narzędzia