Witam! Po włączeniu zapłonu powinno wciągnąć króciec, który znajduje się w środku dyszy. Pozdrawiam.
To co wyprasowałeś jest w zasadzie częścią niewymienną (jedynie z innego gaźnika) dysza główna jest wkręcona od spodu w to co wyprasowałeś (rozpylacz). Jeśli nie wprasujesz tego na odpowiednią głębokość zniszczyłeś gaźnik (nie będzie poprawnie pracował). Dysza wolnych obrotów jest pod mniejszym korkiem, dysza główna pod większym. Szukaj zestawu naprawczego...
Jest zapchana. Dysza pobiera paliwo wprost z komory pływakowej.
Witam. Dla sprostowania. Fiat 126p z roku 1989 był to FL. Czyli duża imitacja plastikowych wlotów powietrza. Dysza wolnych obrotów elektryczna (elektrozawór). A nie elegant.
dysza wolnych obrotów i swiatlo wsteczne sa na jednym bezpieczniku. Nad skrzynia biegów leci kabelek ktory lubi sie przetrzec i wtedy wywala bezpiecznik. Jak niemasz wstecznego to wlasnie to jest przyczyna
Dysza wolnych obrotów u Ciebie to nic innego jak elektrozawór kanału powietrza dodatkowego. Czy sam elektrozawór Ci się uszkodził czy coś innego, że odłaczyłeś ? Jeśli jest to elektrozawór to wyślij mi info na PW - cos może znajde dla Ciebie. Pozdrawiam !
Nic nie kupuj, jedź do mechanika, on zweryfikuje i naprawi usterki. Pewnie zapchana dysza wolnych obrotów lub zawiesza się elektrozaworek przy gaźniku. Ale to tylko gdybanie. Myślę, że cała naprawa nie przekroczy 100 zł.
Witam, jeszcze jest z boku dysza wolnych obrotów, po wykręceniu dobrze ją przedmuchać, powinno pomóc.Jeżeli nie to można zdjąć filtr powietrza górną część gażnika(tylko trzeba uważać na pływak) powykręcac dysze i wszystkie kanaliki profilaktycznie przedmuchać spreżonym powietrzem a zwłaszcza ten od wolnych obrotów.
Kolego proponuje dobrze wyczyścić gaźnik bo objaw jest taki jakby zapchana była dysza wolnych obrotów, później ewentualnie jeszcze jest kwestia regulacji mieszanki paliwowo powietrznej. po tych zabiegach powinien chodzić jak złoto.
To sprawa może być trudna w tym sensie, że bedzie ci potrzebna pomoc dobrego gaźnikowca. Gaźnik w Hondach jest w znacznej mierze sterowany podciśnieniowo. Może pospadały ci wężyki, albo popękały. Są też zawory termiczne na przewodach podciśnieniowych, które sterują pracą silnika. A może poprostu potrzeba wyregulować skład mieszanki wolnych obrotów....
Witam, a bezpiecznik sprawdzałeś?????????(od instalacji LPG) Być może się przepalił i odciął dopływ paliwa (jeśli jest elektryczna dysza wolnych obrotów)i co za tym idzie odciął dopływ gazu.Czy kontrolki na przełączniku od lpg się świeca???????
Zdemontuj komorę pływakową, wykręć i wyczyść dysze. Na zielono dysza od wolnych obrotów, na czerwono dysza główna. https://obrazki.elektroda.pl/2244898300_... Tu masz film jak wyczyścić cały gaźnik. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Witam . Wyprzedzenie zapłonu 3,8-3,9mm . Świeca 0,6mm . Platyny 0,25mm . W pierwszej kolejności ustawiamy przerwę na platynach , następnie wyprzedzenie zapłonu . Dysza wolnych obrotów tak jak podaje kol .JAFO . Warto sprawdzić kondensator . Jeśli powyższe zabiegi nieprzyniosą pożądanego rezultatu Warto przeczyścić tłumik , zanieczyszczony powoduje podobne...
Rozgrzej silnik i reguluj gaźnik. Dysza L wolne obroty dysza H wysokie, lecz uwaga dysza H jest to dawka paliwa jeśli ustawisz za mało wykończysz silnik
Witam Jaka dysza wolnych obrotów do PGO PMX 50? Nie da się jej niczym przetkać. Skuter z 2003r.
Źle ustawiona dysza wolnych obrotów.
Jak kopci to raczej sprawdź czy masz pierścienie na tłokach, a gaźnikowi raczej daj spokój. A jeśli dalej się będziesz upierał przy dyszach w gaźniku to jutro poszukam u siebie. Akurat znalazłem Dysze to : dla układu I-go stopnia: dysza główna paliwa 1,25 mm dysza paliwa wolnych obrotów 0,50 mm dla układu II-go stopnia: dysza główna paliwa 1,40 mm dysza...
Miałem taki gaźnik z silnikiem 110 i używanie ssania było praktycznie niepotrzebne chyba że był problem z luzem na zaworach. Być może przydałoby się przy niskich temperaturach ale ja poniżej 10'C nie korzystam z motorka. Widocznie dysza od wolnych obrotów jest lekko przewymiarowana i to wystarczy aby ułatwiać zapalanie na zimnym.
Ta regulacja tyczy się gaźnika od etz 251. On jest troszkę inny. Mam pytanie gdzie kupie konkretną dysza wolnych obrotów? Bo na allegro jest pełno zestawów ale nie wiadomo jaki rozmiar mają te ich dysze. Dziś trochę posiedzialem przy moto i stwierdzam że dostaje za mało paliwa. Tą dysze muszę jakoś zdobyć. Napisz dokładnie jaki model gaźnika masz,...
Może być to gaźnik a dokładniej dysza wolnych obrotów, przynajmniej objawy na to wskazują. Zazwyczaj nie ma większych problemów, jak jest założony filtr paliwa. Proponowałbym zacząć od przeglądu i czyszczenia gaźnika - dokładniej od komory pływaka i dyszy wolnych obrotów - ulubionych miejsc wszelkiej maści "paprochów i farfucli". pozdrawiam f.
Elektryczna dysz wolnych obrotów.
Gaźnik do wyczyszczenia zanieczyszczona dysza wolnych obrotów.
Witam, Problemem tych nowszych briggsów jest ich wykonanie, w tych plastikowych gaźnikach moduł dysz paliwa a w szczególności dysza wolnych obrotów (ta o mniejszej średnicy) zakleja się osadami z paliwa lub zanieczyszczeniami co często prowadzi do nierównomiernej/niestabilnej pracy silnika. Można ją zdemontować z gaźnika i spróbować wyczyścić,przetkać...
Poluzowana dysza wolnych obrotów
Dysza wolnych obrotów do sprawdzenia. Nie napisałeś jaki to maluch, ma elektrozawór na gaźniku?
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
W gaźniku wkręcone jest takie ustrojstwo do którego przyłączony jest kabelek jest to dysza wolnych obrotów sprawdź czy przy załączonym zapłonie tyka i czy nie jest zapchana. To na początek.
Witam jak dokładnie przeprowadzić regulację gaźnika w quad shineray 250 stxe . Dysza mieszanki Dysza wolnych obrotów I dysza która jest w komorze pływaka też jest regulowana jest na sprężynie Proszę o dokładny opis po kolei . Dziękuję
Nie wiem czy cos ci to pomoze, znalazłem tylko ustawienia dla gaźnika BST 33 SS (bo takie tez wystepowaly w niektórych rocznikach): Wolne obroty: 1500 +-100 obr/min dysza glowna: 135 wysokość pływaka: 14,6 +-1 mm zapinka iglicy: 3 od góry dysza wolnych obrotow: 42,5 sruba składu mieszanki wykrecona o 1 i 1/8 obrotu Mysle ze dla gaźnika 40 ustawienia...
Wie ktoś może czy to normalne że osłona dyszy głównej ma luz wchodzac w kadlub gaźnika? Dysza wolnych obrotów wchodzi ciasno a główną ma luz ok 0,5mm, nie powinno być to szczelne?
Może tak być jak piszesz. Podobne objawy miałem gdy dysza w gaźniku była zapchana. Na wolnych obrotach jakoś tam działał, jechać nie dało się, bo nie miał mocy; tyle tylko, że nie gasł.
Sama dysza wolnych obrotów ma w sobie otworki które się zatykają . Poprawka, dysza wolnych obrotów ma jedną dziurkę, którą może zatkać nawet ludzki włos. Przedmuchaj dobrze cały gaźnik sprężarką.
Dysza wolnych obrót Masz pewnie kawałek jakiegoś włoska
W sensie kompletności gaźnik jest ok, po przeróbce wymieniałem dyszę główną. Najpierw na 85, ale okazała się że za duża (zbyt bogata mieszanka). Potem na 78 i jest ok. Dysza wolnych obrotów też jest ok.
Tam w gaźniku jest elektromagnetyczna dysza wolnych obrotów. Włącz zapłon, zdejmij przewodzik i jak będziesz zdejmował i zakładał to ta dysza powinna tykać. Do gaźnika dochodzi tylko jeden przewód, dasz sobie rade na pewno.
Najczestsza przyczyna zatkana dysza wolnych obrotów, sprzawdić pod światło czy ma przelot niczym nie ograniczony
to nie paliwo tylko dysza wolnych obrotów w gazniku.pozdrawiam
Witam co do dysz to się pomyliłem dysza ssania jest dobra (60) a dysza wolnych obrotów jest zmieniona jest 35 powinna być 50
Gaźnik do czyszczenia, jest zatkana dysza wolnych obrotów.
Gaźnik z elektryczną dysza wolnych obrotów? Jak śruba to uszczelka (oring) na śrubie wolnych obrotów.
Może wykręcona (poluzowana ) dysza wolnych obrotów?
A co ma dysza wolnych obrotów do pracy silnika na gazie?
Zobacz,czy dysza wolnych obrotów ma zasilanie.
Masz zbyt niski poziom paliwa lub łapie sporo fałszywego powietrza. Zawory ustawione? Pokrywa zaworów nie dokręcona zbyt mocno? Dysza wolnych obrotów pewnie ma obcięty bolec, stąd brak reakcji, lub gaźnik już ma taki luz na osi przepustnicy.
Spróbuj kupić trochę dysz głównych i wolnych obrotów i posprawdzaj na których idzie najlepiej, zapłon w simsonie lubi sprawiać psikusy jest dużo filmików na yt jak przerobić go na zapłon CDI ale jeśli gaśnie na wolnych obrotach to może źle jest ustawiony skład mieszanki wolnych obrotów albo dysza mu nie pasuje może go zalewa?
Dysza wolnych obrotów jest na końcu elektrozaworu,można ją zdjąć i przeczyścić-ma być widoczny otworek.
Witam. Problem z skuterem Peugeot Looxor 2t z 2004 roku. Przebieg 31000 km. Ciągle zapychają się dysze w gaźniku. Kiedy skuter przestał odpalać, właściciel nie czyścił gaźnika, tylko wymienił go na nowy zamiennik. Przez jakiś czas działał. Po wyczyszczeniu obu gaźników, silnik na jednym lub drugim działa przez pewien czas. Co około 200 km dysze zatykają...
powodem trudnego odpalania po wyłączeniu silnika może byc to że parownik puszcza gaz,a gaśnięcie na wolnych obrotach to zapchana dysza wolnych obrotów,trzeba wykręcic elektrozawór z parownika i przeczyścic dysze która jest w tym otworze.ja miałem podobny problem i pomogło w moim volvo
może wystarczy przeczyścić gaźnik może być zatkana dysza wolnych obrotów abo łapie lewe powietrze
Witam! Mam problem z n maluszkiem brak wolnych obrotów. Duże obroty ,dysza wolnych obrotów sprawdzona ,linka od gazu ok,linka od ssania ok, olej ok, zawory i szczeliny ok. Co jest grane ? Moim zdaniem wyższy poziom inteligencji.
Sprawdzić czy jest napięcie na elektrozaworze ( z tyłu gaźnika od strony ściany grodziowej) zasilany jest chyba z bezpiecznika nr 17 . Może też być zapchana dysza wolnych .
Potrzebuje pomocy i porady z gaźnikiem pz20. Posiadam ten gaźnik w silniku 154FMI czyli 125cc z filtrem stożkowym i króćcem 20mm. Igilca jest w położeniu na samym dole dysza wolnych obrotów to 38 a dysza główna 72. Gaźnik często strzela szczególnie przy długim odpuszczeniu gazu np przy zjeździe z górki (po ponownym dodaniu gazu) lub przy toczeniu się...
No to ewidentnie dyszę wolnych i średnich obrotów trzeba zmienić na wiekszą oraz można pokusić się o zmianę iglicy na cięszą. Dysza wolnych obrotów tam jest chyba 45 a średnich 55-65. Różnie je wkładali.
Podstawowa regulacja gaźnika. Dysza wolnych obrotów, czyli standardowy problem. I po kłopocie. A jak nie, to sprawdź stan silnika.
dokładnie 400zł oc na cały rok. blacha w bdb stanie, teraz nie odwrotu więc nie ma co sie zastanawiac dlaczego tak zrobiłem i nie ma co gdybać. przed kupnem zrobiłem z 30 km. i wszystko było ok. wydaje mi się że może być to dysza wolnych obrotów
Widzę, że zdążyłem przed edycją postu odpisać. Ty głupi bałwanie, a nie sądzisz, że jak naciśnie gaz do dechy to silnik ma powietrza w pizdu? I dysza wolnych obrotów, o Boże! Widąć poziom wypowiedzi świadczy o piszącym...
dysza wolnych obrotów jest rozbieralna na dwie części,bez względu czy to zwykła dysza czy elektrodysza mianowicie wysuwasz z niej tulejkę z otworkami po bokach i patrzysz czy środkowy otworek jest drożny.
Witam przedmuchaj gaźnik sprężonym powietrzem szczególnie kanał wolnych obrotów tam gdzie jest dysz wolnych obrotów i ponownie wyreguluj gaźnik. Dodano po 3 A jak przerwa w aparcie zapłonowym ?
no i o to chodziło, że to gaźnik jest a nie wtrysk. Do sprawdzenia\regulacji gaźnik - dysza wolnych obrotów w szczególności. Oczywiście jak WN sprawne.
Witam. Do punktu 1. musisz ustawić zapłon, co do punktu drugiego najpierw sprawdź dyszę wolnych obrotów i ustaw ją. Dysza wolnych obrotów jest to taki mały wkręt na którym znajduje się gumka, a zakończona jest szpikulcem. Jak to ustawić wkreć na maxa i odkręcaj np. dwa obroty i zobacza jak chodzi (metodą prób i błędów) najlepiej jest to ustawiać jeżeli...
Witam.......... Niedrożna dysza wolnych obrotów albo wkręcona do oporu bądź zatkana iglica do regulacji składu mieszanki. (kiedyś te dolegliwości mi się przytrafiły) Powodzenia...............
Ta mała, powinna być w takiej tulejce zaraz obok głównej, która jest po środku. Odkrecisz ją małym, płaskim srubokretem. Tu widać obie (gaźnik od dt125 ale też Mikuni - gaźniki są podobne): [url=https://i.ytimg.com/vi/k2gKQjWAXM4/... Zobacz obie, czy maja przelot. Ja miałem podobne objawy, gdy dysza wolnych obrotów była skorodowana.
Quad działa i odpalił bo przeczyściłem świece zapłonową. Ale gaśnie na wolnych obrotach jak mu trzymam lekko gaz to cały czas silnik pracuje ale jak puszcze gaz to gaśnie. Można go ponownie odpalić z gazem. Nic mu sie chyba poważnego nie stało. No to raczej wziąłbym gaźnik na warsztat, bo dysza wolnych obrotów może być niedrożna. Jeżeli stał całą zimę,...
To się nazywa DYSZA WOLNYCH OBROTÓW i w zależności od modelu i rocznika auta występowała zwykła lub elektromagnetyczna. Są wymienne. Nic nie trzeba obcinać, zaklepywać. Pływak jest jeden.
Gdzie mniejwiecej znajduje sie dysza wolnych obrotów? Mniejwiecej w jakiej częsci gaźnika, i jak wygląda ten zaworek odcinający dopływ paliwa (chyba nie gazu, bo gaz regulowany jest na wolnych obrotach przez parownik).
Ssanie cofnięte do samego końca, nie opiera się na lince? Poziom paliwa w komorze pływakowej właściwy? Dysza wolnych obrotów czysta? Fałszywego powietrza z pękniętej podstawy gaźnika nie łapie? Wszystko robisz zgodnie z instrukcją?
A przecież to dysza wolnych obrotów odpowiada za wolne obroty silnika. Powinna być podłączona do zasilania cewki zapłonowej lub przed zasilanie przewodu oporowego, jeśli jest. A jeśli jest niepodłączona i zamknięta, to pewnie wolne obroty są uzyskane na jakiś dziwnych ustawieniach gaźnika i po otwarciu przepustnicy silnik się zalewa. Zresztą pełna dokumentacja...
Może trochę dokładniej,rozrusznik na linkę czy z elektromagnesem,prądnica czy alternator,jaka cewka,aparat zapłonowy z palcem czy bez,dysza wolnych obrotów elektroniczna czy zwykła i na koniec czujnik położenia wału.
Czasem przyczyną takich obiawów jest zatkany fiłtr gazu przy parowniku lub przytkana dysza wolnych obrotów w samym parowniku i tą ostatnią usterkę musi naprawić gazownik w stacji diagnostycznej
1)Sprawdź luz na zaworach w tych mrozach to bardzo ważna sprawa 2)Dysza główna w gaźniku najprawdopodobniej zapchana , do sprawdzenia też dysza wolnych obrotów. 3)Pompa paliwa sprawna? czy puszcza bąbelki powietrza?
Zawory mają złe luzy. Prawidłowe to ssący 0,20mm a wydechowy 0,25mm - to jedno. Ja jednak podejrzewałbym też zabrudzenie gaźnika (szczególnie dysza wolnych obrotów). Mimo czyszczenia, a często właśnie po czyszczeniu - jakiś zapomniany "paproch" lubi ją zatkać, a jest ta dysza najmniejszej średnicy, najłatwiej sie zapcha. No i podregulować może skład...
I jeszcze powiedz czy masz w nim gaz??ale moim zdaniem jest zapchana dysza od wolnych obrotów!!!
No to jak sie nie znasz to jak możesz sprawdzić czy jest iskra na świecy, czy kąt wyprzedzenia zapłonu jest dobry, luz na zaworach odpowiedni, czy paliwo dochodzi, czy dysza wolnych obrotów nie jest zapchana itd ?!
Z objawów to wynika że jest źle ustawiony gaźnik . Zbyt uboga mieszanka co skutkuje przegrzewaniem się silnika i spadkiem mocy . Silnik złożony jest raczej dobrze bo piszesz że na wolnych obrotach pracuje dobrze i się nie grzeje . Ale wtedy w gaźniku pracuje dysza wolnych obrotów więc jest ok.
Ja bym zaczął od wyjęcia i przeczyszczenie gaźnika. Regulowałeś gaźnik? Może łapie jakieś lewe powietrze? U mnie kiedyś odkręciła się dysza.
Miałem to szczęście jeździć maluchami składanymi w garażu od podwozia, żaden nigdy nie stanął w trasie a jeździły w poprzek polski nie raz. Zatkana dysza wolnych obrotów czy inne 5 minutówki to w zasadzie nie awarie ;) - to maluch.
Przyczyna prozaiczna: zanieczyszczona dysza biegu jałowego (wolnych obrotów) Wykręcić dyszę przedmuchać (nie przepychać!) i wyregulować wolne obroty na gorącym silniku. Trenowałem ten temat wielokrotnie - ale takie mamy "czyste" paliwo!
Mogła ci się zapchać dysza wolnych obrotów przestawić śruba regulacyjna składu mieszanki, urwać pływak w gaźniku lub się wyrobić. trachnąć zaworek nad pływakiem, wyrobić przepustnica, przestwić zapłon, walnąć kondensator, przestawić się przerwa na przerywaczu... Więcej typowych usterek malucha w tej chwili nie pamiętam. Ale lista jest na prawdę długa...
Klejenie podstawy nic nie daje, tylko wymiana,. Wyrywa ci paliwo z dyszy głownej na wolnych obrotach bo z jakiegoś powodu ma zaubogo w układzie wolnych obrotów. Np. niedrążna dysza paliwa wolnych obrotów lub zubożone nadmiernie na składzie miesznki.
Dysz wolnych obrotów na benzynie - zgoda, ale na LPG? Wydaje mi się że potrzebna ci gruntowna diagnostyka silnika, może kable wn mają przebicie? Skład mieszanki nieodpowiedni ? Proponowałbym zaufany warsztat i....będzie po kłopocie Tak na marginesie idzie wiosna , to czas zrobić w/w przegląd. Powodzenia
Witam. Musisz się chyba jednak udać do mechanika, ponieważ najprawdopodobniej masz uszkodzony i rozregulowany gaźnik. Uszkodzenie to polega na łapaniu lewego powietrza przez gaźnik. Albo będzie to przepustnica do regulacji, albo wewnętrzna dysza wolnych obrotów(jest tam taka mała uszczelka, która czasmi potrafi się wyłamać). pozdrawiam
Witam . Cały czas walczę z moją dr'ką .. Kiedyś na każdym biegu rwała na koło A teraz? Filtr powietrza wyczyszczony, nasączony Gaźnik wyczyszczony, nowa dysza wolnych obrotów. Dusił się na większych obrotach to podniosłem iglice o 1 i niby lepiej ale problem nadal występuje. Już chyba próbowałem wszystkiego ale jak nie urok to sraczka i już brak mi...
Witaj! Mam paska 1.8 monowtrysk. Od jakiegoś czasu też mam problemy z obrotami na biegu jałowym, i to tylko gdy jest na gazie (obroty spadają na ok. 500 obrotów i przełącza się na benzyne). Dzisiaj doszedłem do wniosku, że najwyraźniej nawaliła dysza wolnych obrotów. Gdy odłączam od niej kabelek, silnik wchodzi na nieco wyższe obroty. Jutro pojade do...
Wg mnie jest źle wyregulowana dysza wolnych obrotów i dlatego nie ma płynnego przejscia z obrotów niskich w średnie (brakuje silnikowi paliwa własnie podczas dodawania gazu) , Gaźnik wg mniie jeszcze raz do regulacji , tak jak kolega wyzej napisał analizator może sie nie sprawdzić jak sie nie wie jak z niego korzystać.
To na 99% silnik krokowy(zawór bocznikowy) Koszt \:oryginał ok 300zł , podróba ok 90zł + wymiana (dwie śrubki M5 ) :) tak tak na pewno tam jest silnik krokowy/ bocznikowy, a wogóle to tam jest dysza wolnych obrotów :D
W kosiarce jako pierwsze gaźnik do dokładnego przedmuchania, nie raz sam czyściłem po dwa razy gaźnik zanim pomogło, to jest ciężka usterka jak faluje na średnich obrotach a na wysokich i niskich nie. Ale brud jak najbardziej może być przyczyna takiego zachowania. Sprężynę sprawdzałeś i cięgno, więc potem zostaje regulacja gaźnika. W kosiarkach jest...
W tico jest elektrozaworek który zamyka paliwo wolnych obrotów przy hamowaniu silnikiem, duże podciśnienie za przepustnicą. Gażnik jest bardzo skomplikowany. Żadko który samochód ma katalizator na gazniku. Przez dziesięć lat przejechałem 350 tys i nigdy nie miałem kłopotu z kopułką . Przewody wysokiego napięcia wymieniałem trzy razy. Szczególnie dziadoskie...
Witaj! Mam paska 1.8 monowtrysk 1989. Od jakiegoś czasu też mam problemy z obrotami na biegu jałowym, i to tylko gdy jest na gazie (obroty spadają na ok. 500 obrotów i przełącza się na benzyne). Dzisiaj doszedłem do wniosku, że najwyraźniej nawaliła dysza wolnych obrotów. Gdy odłączam od niej kabelek, silnik wchodzi na nieco wyższe obroty. Jutro pojade...
Po pierwsze zastosuj rade kolegi ion-tichy .drugie -zatkana dysza wolnych obrotów (mosiężna śrubka pod zwykły wkrętak , odkręcić przedmuchać zakręcić) . Trzecie padł kondensator przy aparacie zapłonowym(po odłączeniu silnik chodzi bez zmian) . Dymi na biało- ropa w baku lub popękane pierścienie .
zapchana dysza ta obok drazka przepustnicy. wykrecic wydmuchac wkrecic. nie trzeba rozbierac gaznika itp. mam eleganta i dzieje sie tak samo. Ta dysza to dysza wolnych obrotów i gdyby była zapchana gasł by po odpuszczeniu gazu, a autor tematu pisze ze dusi go przy dodawniu gazu, wiec albo zatkany przewód doprowadzjacy powietrze, albo dysze od mieszanki...
To mam podnieść iglice jak dobrze zrozumiałem. prosze o odpowiedz Ustawienie iglicy nie wpływa na skład mieszanki wolnych obrotów. Trzeba sprawdzić drożność dysz i ustawienie śrub regulacyjnych oraz szczelność układu.
Możliwe, że dysza do wolnych obrotów, w każdym razie zmieniłem obie uszczelki i w końcu udało się wyregulować. Nawet nie przyszło mi na myśl, że przez taką głupote może sie pierniczyć wszystko. Dzięki za pomoc. pozdrawiam
Witam Mam problem z golfem 2 1.6 kat rok 1990. Obroty mu faluja na postoju - nic wielkiego ale chciałbym ta usterke usunac. Słyszałem że należy sprobować wyczyscic silniczek krokowy - czy ten silnik go posiada? Gdzie go szukac? Moze to raczej tam jest dysza wolnych obrotów? Moze jakies podpowiedzi gdzie szukac, lub jak to wyglada;) pozdrawiam!
mam trabanta z silnikiem 1300ccm, irytuje mnie gaźnik z automatycznym ssaniem i ciągłe problemy z wolnymi obrotami. . Jeżdziłem kilka lat na takim silniku i znam ten ból... :D Jest to silnik VW, gażnik pierońsko wredny na zanieczyszczenia paliwa. Zapycha się dysza wolnych obrotów i to powoduje kłopoty. Jedyna rada: dobry filtr paliwa i czyszczenie...
neos posiada silnik prawie nie do zajechania. w końcu to yamaha, choć dwusuw, ale zblokowany elektronicznie, żeby nie osiągał więcej niż 50km. te silniczki są bardzo wrażliwe na czystość filtra powietrza. sprawdź. poza tym tam nie ma filtra benzyny, przy pojemności 2,5 l zbiornika łatwo o wodę w zbiorniku. jeżeli nie "kicha" (więc wody w gaźniku nie...
przed wymianą sprawdź czy ośka na której był palec niema nadmiernego luzu bo to przez nadmierny luz na ośce aparatu zapłonowego nadmierne wycierają się styki w kopułce albo dawno niebyła wymieniana kopułka sprawdź przerwę na kowadełku przerywacza jak wymiana kopułki i palca nic nie da i objawy nadal będą to niech jedna osoba kręci rozrusznikiem a ty...
Witam robił już ktoś taki projekt ? W mojej WSK zamontowany jest cylinder na membramie 6 kanałowy do tego posiadam gaznik mikuni 20 Jak mam dobrać do niego dysze żeby szybko wchodził na obroty i szybko z nich spadał wchodzi ładnie lecz wolno spadają według mnie jakie różnice się zakłada między dysza gówna a wolnych obrotów doradzi ktoś żeby to dobrze...
Co do regulacji wycieraczce kto było to takie pokrętło na desce ale to nie było w wersji podstawowej. To pokrętło chyba sterowało szybkością kręcenia silniczka od wycieraczek, w tych starych wersjach (kapliczka) chyba w ogóle nie było pracy przerywanej (niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę). Tam też nie było kontrolki od ssania, w późniejszych wersjach...
kolego na bank: albo w paliwie woda lub inaczej ochszczone :) albo przytkana dysza elektroniczna wolnych obrotów albo jak czyścił styki przerywacza zrobił zadużą przerwę i robi zwarcie naobudowe albo nie ma iskry
Jeżeli dysza wolnych obrotów ma elektrozawór to go sprawdź, może się zawiesił. On właśnie służy do tego celu aby silnik nie dostawał samozapłonu. Iglica powinna pracować lekko i bez zacięć a po podłączeniu napięcia elektromagnes ma ją wciągać. Zdarza się, że elektrozawór przestaje się otwierać i wtedy obcina się iglicę aby były wolne obroty. Być może...
dysza obrót wolne obrót cordoba wolne obrót wysoki obrót wolne obrót
podświetlenie łącznika peugeot boxer kluczyk alkoholem izopropylowym
Moduł komfortu nie działa po podłączeniu w Passacie B5 1.9 TDI 90KM kombi Czujniki w parowniku lodówki Samsung - ile ich jest?