I mój i twój regulator jest zwalony na bank. Membrana jest przebita. W moim jest przelot na drodze zbiornik - układ podciśnienia. W króćcu do podciśnienia nie może być benzyny. Teraz w listwie jest nie wiadomo jakie ciśnienie, za to mam pewność że część benzyny jest zasysana do przez kolektor ssący i trafia do dolotu razem z lpg. Nie wiem czy uszkodzenie...
Witam Problem dotyczy myjki Karcher 580 (dosyć stary model). Otóż myjka nie łapie wysokiego ciśnienia. Tak do 80bar jest OK później regulator odcina. Wymieniałem w tej myjce uszczelniacze wodne wysokiego ciśnienia wraz z pierścieniami dociskającymi, wszystkie oringi, wyczyściłem z kamienia blok pompy. Wszystko niby OK ale myjka nie "łapie" ciśnienia...
No i co z tego że nie wymienił tylko umył, jeśli umył dobrze to nie ma znaczenia. Ja znajomemu umyłem przewody i bak, wszystko działa. Zastanawiające jest ciśnienie -5 na szynie, to stawia pod znakiem zapytania wiarygodność sygnałów z czujnika. Natomiast działanie pompy można sprawdzić oscyloskopem, mierzy się falowanie ciśnienia. Można też zrobić inaczej,...
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Witam, Posiadam lagunę II 2.0 IDE. Pewnego dnia pojawił się u mnie problem z wtryskiem i ESP. W ASO wymienili mi regulator i czujnik ciśnienia paliwa. Niedługo potem sprawa się powtórzyła (tym razem błąd wtrysku i jakiś błąd o zanieczyszczeniach). Okazało się, że komputer jest uszkodzony i na okrągło zwiera masę dla regulatora ciśnienia przez co go...
To co koledzy opisujecie to są nieodłączne zjawiska działania regulatorów. Zapewne mamy do czynienia z długą linią, gdzie występuje sprężystość. Pozostaje dopasowanie funkcji regulatora do charakterystyki układu regulowanego. Ale najprościej to będzie osiągnąć przez wstawienie na wejściu ciśnienia do wyłącznika ciśnieniowego dyszy kalibracyjnej. Czyli...
Z tym batem toś Błażej doładował :] Googlowałem sporo, jeszcze nie wysyłałem zapytań do firm z czujnikami przemysłowymi, bo tam ceny nie podają ale już mi skóra cierpnie, czy jeszcze większy bacior nie wyjdzie. PS. Nie upieram się przy budżecie tylko minimalizuje potencjalnie chybioną inwestycję - kupić czujnik za 130-150zeta i stwierdzić "niedziała"...
a czy ubywa ci płynu i na pewno jest zapowietrzony ????? jezeli nie ubywa płynu i nie ma wycieku, hamulec jest odpowietrzony pompa sprawna a mimo to pedał hamulca "bierze" przy samej podłodze -to jest to wina samoregulatorów szczek hamulcowych ! owe samoregulatory odpowiadaja za to aby zużywające sie szczeki ham. nie wracały do konca po odpuszczeniu...
Pokaż całe zdjęcie regulatora. Ze zdjęcia nic nie wynika ponieważ nie wiadomo jakiego typu jest regulator i jak producent wykonał sterowanie ciśnieniem. Być może jet to wejście ciśnieniowe do regulatora i na wyjściu jego musi być ciśnienie za wyjściem (regulator ciśnienia). Proszę o zamieszczenie dokładniejszych zdjęć.
Heh a już myślałem, że ja czasami czytam co drugie słowo :D a tak na poważnie nie sprawdziłem jeszcze napięcia na regulatorze. Jutro zmierze i zobacze. Na wtorek załatwie sobie oscyloskop i sprawdzę co się dzieje na regulatorze bo może sterownik silnika zdechł :?:
Z tego co widzę to masz regulator ciśnienia umieszczony na przepustnicy systemowej, ciśnienie paliwa jest zmienne - uzależnione od podciśnienia w kolektorze ssącym. Z tego powodu masz drugi wąż (przelewowy) od przepustnicy do pompy paliwa (zbiornika). Nie widzę nigdzie w katalogu części czujnika ciśnienia paliwa, natomiast serwisówkę mam do wersji na...
Ja miałem w stilo 1.9jtd problem z czujnikiem położenia wału. Czujnik musi działać poprawnie cały czas nie tylko na rozruchu. Inaczej komputer wyłączy Ci silnik. Kontrolkę "check engine" wyrzuci albo i nie. Czujnik został już ponoć sprawdzony i wszystko z nim ok. Pozostaje kwestia ciśnienia paliwa, gdyż po zgaśnięciu to jedyny błąd jaki wywala :( "...
Ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy ma wpływ na siły działające na pierścień krzywkowy a ciśnienie wewnętrzne w pompie ma równoważyć nacisk pierścienia na tłoczek regulatora. Ciśnienie wewnętrzne jest uzyskiwane przez zawór dławiący. Wymieniłbym filtr paliwa i dodał dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy plus olej mixol w proporcji 1:200. Problem mogł powstać...
Witam, mam taki problem z fiatem: otóż spalił się regulator ciśnienia w pompie paliwa, regulator wymieniony na nowy i auto nie odpala. Doszedłem do tego, że pompa paliwa w zbiorniku nie chciała się załączać po przekręceniu stacyjki. Podanie na krótko plusa pomogło, pompa ożyła i działa, ale zaczęło się tak dziać, że po przekręceniu stacyjki pompa pompuje...
Świece sprawne, czujnik temperatury sprawny, sterowanie świecami działa. Kompresji sam nie mierzyłem, ale poprzedni mechanik mierzył i jest w porządku, 28 i 27 bar. Ciśnienie mierzę za pompą paliwa a przed elektrozaworem od gaszenia. Dopóki elektrozawór jest zamknięty, mogę ręcznie, czy też rozrusznikiem nabić 0,5 bara ciśnienia. Jak tylko włączę zapłon...
Witam, Jestem posiadaczem opla corsy c z instalacją gazową jak w temacie. Auto przestało pracować na gazie podczas jazdy na gazie. Wyczyściłem filtry i po uruchomieniu auta silnik nadal nie pracował po przełączeniu się na gaz. Wcześniej była już taka sytuacja, wystarczyło przedmuchać filtry. Teraz wymieniłem w regulatorze membranę, wyczyściłem regulator....
Mam w pracy regulator LB-600 i muszę go tak zaprogramować, żeby działał z przetwornikiem ciśnienia. 4mA ma pokazywać -500Pa a 20mA ma pokazywać +500Pa. Na wyjściu przetwornika ma być tak jak wejściu 4 ... 20mA. Czy ktoś miał z tym regulatorem do czynienia ? ... i może mi pomóc ?
Musisz poczekać tak jak radzą moi poprzednicy. Jeśli głowica nie była dawno sciągana i samoregulatory, dźwigienki i tzw. "pastylki" ruszane to trzeba było zapewnić ich dokładny powrót w takim samym położeniu jak były. Ponieważ ściągałem to w swoim ponad 10 razy(kłopot tkwił w czym innym-w sworzniach tłokowych) to znaczyłem markerem nawet jak jest ustawiony...
Witam serdecznie forumowiczów. Problem jest złożony, dlatego zacznę od początku. Wyciągnąłem kilka dni temu silnik ze swojego stilo, żeby zdjąć i wyczyścić kolektor dolotowy, wymienić uszczelki pod obydwa kolektory, zaślepić EGR, wymienić rozrząd i uszczelnić wszelkie wycieki. Jako, że do zdjęcia kolektora dolotowego trzeba zdjąć pompę CR, to wykręciłem...
Regulator wymieniony, ciekawostką jest to że nie idzie go kupić w aso Opla. Dorwałem na aukcji jakiś koreański zamiennik za 35zł i działa.
Ale wtrysk to by lał na przelew, a przelewy suche. Z odłączoną wtyczką regulatora ciśnienie jest. Chyba że to inaczej ma działać. Lało się z zaworu bezpieczeństwa na listwie ale ona jest wymieniona.
Logicznie, w stanie spoczynkowym powinien być zamknięty, a dopiero po podaniu zasilania na wtyczkę powinien się otworzyć i przepuszczać paliwo. Mój przepuszcza cały czas w obie strony. Czy moje przypuszczenia są słuszne? Tak to działa? Nie znam tego samochodu (silnika), więc to co napiszę może być głupotą. Na zdjęciu pokazany jest regulator ciśnienia...
czy moze spotkał się ktoś z problemem nie gaśnięcia hdi-ka.po wyłączeniu zapłonu silnik pracuje jeszcze kilka sekund.w tym momencie pompa elektryczna w zbiorniku jest zasialna właśnie te kila sekund po wyłączeniu zapłonu.sterownik notuje błąd następującej treści anomalia regulatora ciśnienia paliwa.czy przyczyną moze być zabrudzone siteczko w tym czujniku.dzieje...
Mała myjka Kartcher .Wszystko było OK, skończyłem myć i wyłączyłem.Po miesiącu uruchomiłem ją i już nie dawała ciśnienia .Rozebrałem element sprężający, sprawdziłem sześć zaworków i działają poprawnie tzn. otwierają się i zamykają. Jaka jeszcze może być przyczyna? Nie wiem jaka jest zasada regulatora ciśnienia (może to jego wina?).
SOry że sie wtrącam do tematu , nie znam modelu samochodu :P, ale wydaje mi sięze powinieneś w normalny tradycyjny sposób odpowietrzyć układ , mówisz że zmieniłeś wszystkie elementy ukł przedniego i tylnego {klocki tarcze}OK , czy ten twój samochód posiada regulator siły hamowania pojedynczy czy dla każdego koła tylnego osobny? być może to on {one}...
Witam Mam do zrobienia projekt. Ma to być regulator ciśnienia w czterokondygnacyjnym budynku. Jego działanie ma być przedstawione w środowisku PSpice. Mogę posłużyć się modelem matematycznym lub analogiem elektrycznym(cewki, rezystory itp.). Założenia projektu: - przyjmuje że mam dane źródło wody o stałym ciśnieniu - na każdym piętrze budynku jest jeden...
Witam,posiadam Renault Clio 1.5 DCI ,autko nabyłem uszkodzone,zostało zrobione,jednak silnik nie pracuje jak trzeba.Po diagnozie clipem można odczytać błąd: Regulator ciśnienia paliwa 1 - wadliwe działanie. Dodam,że silnik chodzi nie równo i dymi,cięzko odpala. Nasuwa się pytanie,czy uszkodzony jest ten regulator,od czego zacząć. Pozdrawiam i z góry...
Auto zawsze traci moc i to tylko w tej jedynej sytuacji tj. po przekroczeniu prędkości ok 120-130 km/h i wtedy po zatrzymaniu nie słychać charakterystycznego gwizdu turbo po przygazówce. A jak wyłącze silnik i go uruchomie ponownie to wszystko działa ponownie do momentu przekroczenia owej prędkości ok.120-130km/h znowu traci moc.Na postoju na wolnych...
Jeszcze jedno na listwie clip pokazuje tylko 1 bar ciśnienia. Podpowiedź w programie naprawy nie działa, błąd z regulatorem pokazuje się gdy jest wtyczka podłączona, gdy miernik podłączam do wtyczki z zasilającej błędu już niema i gaśnie na wyświetlaczu komenda o błędzie wtrysku. Co do rozrusznika system chyba nie pozwala zakręcić rozrusznikiem gdy...
WITAM! Domniemam ,że masz regulator ciśnienia którym ustawiasz żądane ciśnienie w instalacji c.o. Wzrost ciśnienia jest normalny wraz ze wzrostem temperatury(obieg zamknięty). Tak się będzie działo. Zamontuj zawór bezpieczeństwa , który będzie CI upuszczał ciśnienie z instalacji.
Witam. Ta wersja 0.05 do 0,3 MPa, czyli 0.5 do 3 bar rzeczywiście powinna być ok. Sam fakt że reduktor ma mniejszy zakres regulacji, oraz jest wyprodukowany na niższe ciśnienia wyjściowe, powinno świadczyć o jego większej dokładności. Skoro jest większy, to pewnie ma i większą powierzchnie membrany, a jeśli tak, to będzie bardziej dokładny. Z charakterystyki...
Witam. Jaką rolę pełni przewód podciśnienia dołączony do regulatora ciśnienia paliwa. Na rysunku jest to pozycja nr 5 (książka Bujańskiego). Auto, to Lanos 1.6/16V 1998.
Witam! Musze zrobić projekt regulatora obrotów pompy. Pompa powinna utrzymać stałe ciśnienie w rurach w zależności od zamian ciśnienia spowodowanych odkręceniem kranu. Schemat regulatora musi być na tyle prosty żebym mógł zbudować go i przeanalizować w PSpice. >Ponadto mam zbadać działanie regulatora na obiekcie elektronicznym analogicznym do hydraulicznego....
Potrzebuję schemat układu albo gotowego urządzenia, które będzie utrzymywało/dążyło do utrzymania stałego ciśnienia powietrza w miechu. Elementem, który podaje informację o aktualnym ciśnieniu panującym w miechu jest czujnik ciśnienia, który pracuje w zakresie 0-1200Pa i daje na wyjściu proporcjonalne do ciśnienia napięcie 0-1200mV. Wydatek powietrza...
Witam proszę o pomoc. Jak działa regulator ciśnienia. Pompa sama wie kiedy się wyłączyć to znaczy kiedy " poczuje" że w układzie jest odpowiednie ciśnienie to się wyłącza. Pozdrawiam Przemek
Dzień dobry Nie bardzo rozumiem różnicę w działaniu pomiędzy regulatorem PID a ustawnikiem siłownika pneumatycznego (z ang. pozycjoner). Jeden jest wolny a drugi szybki. Mianowicie dla przykładu jest zawór regulacyjny wraz z założonym na niego pozycjonerem. Do ustawnika wchodzi sygnał sterujący stopniem otwarcia np. prądowy 4-20mA. Podajemy konkretną...
Witam dzisiaj rozmawiałem ze znajomym mechanikiem o działaniu podciśnieniowego regulatora ciśnienia w układzie paliwowym. W końcu nikt z nas nie potrafił dokładnie powiedzieć jak działa to ustrojstwo. Wiadomo, że zbudowany jest z metalowej puszki w środku której jest zawór sprężynowy, który w momencie, kiedy paliwo osiągnie większe ciśnienie niż jest...
Ja po prostu chce tylko drobnych wskazówek i tyle. Np czy wystarczy ten pierscień podgrzać i zrobi się elastyczny bardziej itp Dodano po 10 ja wiem że istnieje ryzyko że zepsuję to ale przecież i tak nie działa poprawnie wiec albo sie uda albo kupie nowe :)
jeżeli masz silnik G9U650,to masz elektryczną pompe paliwa w zbiorniku.Działa?
Witam, znajomy ma problem podczas odpalania samochodu "na kable" omyłkowo zostały pomylone bieguny przewodów przy akumulatorze. Mercedes S-Klasa W140 4.2l 92r Po całej przygodzie działa wszystko oprócz prędkościomierza, ciśnienia oleju i "średniego spalania". Żaden bezpiecznik pod maską się nie uszkodził. Mam pytanie czy w liczniku są jakieś regulatory...
Witam Czy ktoś wie jak działa reduktor ciśnienia powietrza w ursus c 360 Głównie chodzi mi o to jak zwiększyć lub zmniejszyć ciśnienie
Witajcie. W niedawno kupionym domu jest zamontowany Vaillant VUW OST 260 EX. Ogrzewanie i grzanie wody działało ok. Jedyne co zwróciło moją uwagę to wysokie ciśnienie w obiegu grzewczym - ponad 3 bar. W związku z remontem znacznej części domu zmienialiśmy lokalizację kilku grzejników co wiązało się ze spuszczeniem wody z obiegu. Zainteresował mnie fakt,...
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
Regulator ciśnienia paliwa działa poprawnie. Im wyższe ciśnienie w kolektorze, tym wyższe na listwie. Zły trop, musisz szukać dalej. edit: Może i jednak dobry trop, bo tu powinien trzymać 2,5 bez podciśnienia. Pewnie włożony niewłaściwy regulator, bo zazwyczaj są takie na 3 bary.
witam serdecznie, przeglądam forum od tygodnia ale nie znalazłem rozwiązania takiego problemu, również google nie pomogło. Kupiłem jakiś czas temu Xsare Picasso 2,0 hdi 90 KM silnik RHY rok 2000, miała niby mieć uszkodzony wtrysk lub wtryski. Komputer nie chciał się z nią połączyć więc zacząłem szukać powodów, okazało się, że sterownik silnika był spalony,...
Mam problem z CJ0, zachowuje się jakby dostawał ubogą mieszankę - po mocniejszym otwarciu przepustnicy, dławi się, dźwięk silnika jakby nie pracował na wszystkie gary. Pompa i filtr paliwa wymienione na nowe i pojawiła się poprawa na chwilę, później problem wrócił. Pomyślałem, że może regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej jest walnięty, ale...
jak zasysam powietrze z regulatora to ciśnienie delikatnie maleje. A jak dmuchne w niego to wzrasta . Może tu jest problem? Opisałeś właśnie prawidłowe działanie regulatora. Po to on jest żeby ciśnienie paliwa było stałe względem ciśnienia w kolektorze ssącym a nie atmosfery. Ze zdjętym wężykiem ma być równe 3 bary.
Witam moim autem jest golf 4 1,4 16V 1998. w którym to kiedy puszczam gaz bez obciążenia silnika obroty spadają do 800 żeby po chwili się ustabilizować na 900, wymieniłem filtr powietrza, paliwa, świece, sprawdziłem zawór na kolektorze wydechowym, wszystkie rurki podciśnienia, zawór na filtrze węglowym wydaje się pracować normalnie. Moją uwagę skupiłem...
Dawno mnie nie było na tym forum ze względu na dużą ilość pracy, jednak wreszcie trafiło się coś, co mogę dość szeroko opisać. Cały projekt bardzo szczegółowo opisałem w moim portalu naukowym: Nie będę tu przepisywał szerokiego opisu, który zamieściłem na mojej stronie, w kilku zdaniach postaram się przedstawić mój projekt. Zwrócono się do naszej pracowni...
tak dla potomności: po założeniu nowej rurki gumowej między regulator, a metalowy porót paliwa do baku wszysko działa bez zarzutu, Poldek na autostradzie leci bez gadania >140km/h i wreszcie nie czuć benzyny :D
Witam. Panowie problem dotyczy auta w które niechcący się wpakowałem. Citroen 1.4 HDI 68km 2003r. Auto zgasło i nie odpala, dwie osoby już niby grzebały, wymieniały wtryski, pompę ale bez rezultatów. Podłączony do lexi brak błędów, sterownik nie jest zablokowany, synchronizacja rozrządu jest, obroty przy kręceniu >200, wszystkie temperatury poprawne,...
Witam wszystkich. Od 2-ch dni walczę z usterką w tym samochodzie, problemem jest stałe ciśnienie na szynie CR, niezależnie od obrotów wynosi ok 900 bar ( waha się od 880-920 ) Silnik pracuje, ale brakuje mu sporo do ideału. Regulator ciśnienia w pompoe CR Denso sprawny ( ma ok 2,7 om) , testowany w innym samochodzie ( po przełożeniu do drugiego samochodu...
Witam. Mam problem z odpaleniem Scenica II 1.9dci. Sytuacja wygląda tak, że chodził normalnie do następnego dnia, kiedy wyjechałem z parkingu, przejechałem 100m i stanął, potem już nie odpalił. Wcześniej przy uruchomieniu pojawiła się kontrolka od ładowania akumulatora, ale odpalił (było ok -13C) po czym po 100m zgasł. Próba uruchomienia nic nie dała....
Piszę ponieważ mam problem z moją Astrą H 1,9 CDTI 110kW. Od blisko roku mam problem z pojawiającym się błędem P0001 - za niskie ciśnienie szyny. Błąd pojawia się jak silnik jest zimny lecz okazało się ostatnio, że i to nie jest regułą. Czasami cały tydzień można jeździć i nic sie nie dzieje. Zazwyczaj ma to miejsce podczas mocniejszego przyspieszczanie...
Bez problemu wysteruje nim silnik jedno fazowy. Wyłącznik ten jest wyłącznikiem ciśnieniowym, zdemontowanym z znacznie większego kompresora. Z tego co kojarzę , to wspomniany przez siebie wyłącznik chłodniczy ma coś w rodzaju sprężyny zamiast wejścia powietrza. Wiem o tym, bo miałem kiedyś taki czujnik. Wyglądem są podobne do siebie, ale jeden jest...
witam Użytkuje od około 5 lat myjkę Karcher HDS895 (kupiłem używana - produkcja 1996r.). Do tej pory sprawowała się bez zarzutów. Pech chciał że około 4 tygodnie temu spalil mi się silnik w pompie . Generalnie dziwna sprawa - myłem sobie- odłożyłem lance i myjka normalnie się wyłączyła, odszedłem na 10 minut, wracam czuje mocny "smród", bezpieczniki...
Po co 2 razy logujesz ten sam parametr (obroty)? Parametry z dopiskiem OBDII są standardowymi PIDami OBD-II Nie mam doświadczenia :( A co z czujnikiem wałka rozrządu? (CMPLev) Czy przebieg jest prawidłowy? na wolnych obrotach 2,2 bara, To o wiele za mało na jednopunkt, w wielopunkcie jeszcze gożej. W full wtrysku ciśnienie ma operować w pobliżu 3,5...
posprawdzam instalacje, zastanawiam sie jak sprawdzic poprawność działania tego regulatora wydatku VCV lub ewentualnie w jakim zakresie powinien pracować na wolnych obrotach. Dodano po 7 Panowie istalacja sprawdzona wszystko ok. Jeszcze raz dla pewności wykręciłem regulator ciśnienia i regulator wydatku aktywowałem na zewnątrz - napięcie dochodzi obydwa...
W instalacji jest ciśnienie 7 Bar - za regulatorem 1,5 Bara W instalacji jest ciśnienie 3 Bar - za regulatorem 1,5 Bara w instalacji ciśnienie 1,6 Bar - za regulatorem dalej 1,5 Bara ? w instalacji ciśnienie 1 Bar - jakie za regulatorem: jeden Bar, czy brak wody ? :)
no to od początku jeśli włożę sterownik nr.1 to chwilowe ciśnienie też podchodzi po 1800 podmieniłem już regulator ciśnienia nic to nie zmieniło ....podmieniłem ecu żeby się upewnić czy wiązka regulator etc. działa poprawnie i po zmianie ciśnienie paliwa w pozadku samochód opdpala jeździ no ale nie steruje zaworkiem od aktuatora turbo czyli doładowania...
Sorki trochę się podepnę... Mam ten sam kompresor i złapała go taka przypadłość, że nabija do granicznego ciśnienia po czym wybija zawór... ciśnienie spada do ok. 6 bar i tak w kółko... Cały czas pracuje sprężarka, ciśnienie dobija i wywala zawór ... Co ciekawe , regulatorem zmniejszam ciśnienie do np. 4 bar słychać małe rozprężenie ale silnik się nadal...
1 - regulator ciśnienia 2,3 - elektrozawory 4,5 - zawory sterowane pneumatycznie 6,7 - dławiki 8,9 - siłowniki 10,11 - krańcówki pneumatyczne 12 - zawór podwójny sygnału, zaworów logiczny AND Na wejściu jest regulowane ciśnienie powietrza, poszczególne elektrozawory podają impuls przełączający zawory sterowane pneumatycznie które to podają powietrze...
Nierównej walki ciąg dalszy. Z laptopem już ok. Z niemocy i braku pomysłów zakupiłem cały zespół wtrysku, komplet z przepustnicą, czujnikami. Złożyłem wszystko na nowych uszczelkach, zresetowałem komputer metodą kolegi Tzok. Po odpaleniu kompletnie żadnej różnicy. No może poza tym że silnik odpala i pracuje dużo gorzej - proszę pamiętać że u mnie ktoś...
Odgrzewam kotleta ale mam ten sam problem z tym samym modelem, to znaczy Junkers działa ale regulator przepływu musi być cały czas wkręcony ("minimalny przepływ wody") żeby nie ciekło. Zauważyłem że po wymontowaniu zaworu jest tam jakiś czarny plastikowy "oring", czy ten element powoduje cieknięcie? Po zdemontowaniu osłony i próbie odkręcenia zaworu...
Zamówiłem regulator ori bosch i niestety jest identycznie. Jeżeli to nie regulator to mam podejrzenie na wydajność pompy paliwa niestety. Gdy wóz jest zimny to chodzi jakby nigdy nic. Ciśnienie rzeczywiste pięknie podąża za tym założonym przez sterownik. Czym jest cieplejszy tym bardziej i szybciej zaczyna kuleć gdy da mu się ostro w gaz przy wyższych...
Witam Mam problem z passatem B7 1,6 TDI , przebieg 230 tys silnik szarpie/ przerywa na zimnym od razu po odpaleniu szczególnie gdy temp spada poniżej 5st C . Tak dzieje się zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy przez pierwsze 5km. Jak silnik się zagrzeje jak ręką odjął... Jeden mechanik obstawia na wtryski, drugi że zacząłby od wymiany regulatora...
Takie serwisy zapewne kasują z mapy silnika działanie regulatora ciśnienia, który obniża ciśnienie na biegu jałowym; rozwiązanie, które zostało wprowadzone dla ekologii (normy emisji spalin).
Witam, Posiadam Peugeot 407SW, 2.0 benzyna z LPG , 136 KM. 2004 rok. Samochód ewidentnie coś boli. Objawy: - minutę po odpaleniu dymi na biało, siwo cały czas czy zimny czy ciepły, - ewidentnie brak mu mocy, - na mniejszych obrotach dławi go i przerywa, - czasem słychać strzał w tłumiku , niespalona mieszanka, - czuć niedopalone paliwo z wydechu w spalinach,...
Witaj, Mam następujący problem. Auto jechało bez problemów i nagle po około godzinie postoju, nie mogłem go uruchomić. Podpiąłem komputer i na "szynie " miałem tylko 60 barów i podczas kręcenia silnikiem ciśnienie nie wzrosło. Wróciłem do niego dwa dni później z plakatem i po kilku obrotach, o dziwo ożył. Działał bezbłędnie przez kolejny miesiąc, do...
Ok dzięki bede cos działał.
Mam problem a mianowicie błąd MID128 PPID124 FMI 4 i FMI5 Czytałem trochę w internecie że jest to błąd od regulatora ciśnienia spalin czy jakoś tak i ma to coś wspólnego z hamulcem górskim który u mnie działa a przeważnie nie działa i jest ten błąd u innych jakiś pomysł na to ?
Na odłączony orbitrol idzie 180 bar , po podłączeniu orbitrola ciśnienie spada w całym układzie do 70 bar . Jest po drodze zawór lub regulator ciśnienia ale nie znam jego parametrów
Ta pompka w kanistrze nie ma znaczenia, ona ma podać paliwo pompie CR i dopiero pompa CR robi robotę, dlatego bez różnicy czy masz tam 9, 5 czy 15 barów. Auto, sądząc po wykresie, nie działa prawidłowo bo nie ma dobrego ciśnienia paliwa. Pompa CR pewnie zawalona syfem, może przewody paliwowe też. Przy okazji jesteś pewien, że mierzyłeś ile podaje pompka...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Witam, jeżeli dalej masz problem z odpaleniem to sprawdź czy rozdzielacz podaje paliwo na wszystkie wtryski, dodatkowo sprawdz regulator ciśnienia po lewej stronie rozdzielacza. Trzeba jeszcze odpowietrzyć układ, przerabiałem to na swoim pasku. pomogło.
Na samym dole strony 61 czytamy: -Zintergowany z pompą regulator ciśnienia umożliwia ciągłe dostosowywanie się parametrów pracy pompy do aktualnych wymagań instalacji. na stronie przetwornikiem różnicy ciśnień . Ateraz do was, którzy twierdza że pompa sprawsza obroty a potem te obroty reguluje, albo ze mierzy prad, sprawdzie co znaczy "przetwornik różnicy...
Witam!! Podłączam sie do tematu. Ja mam podobny problem co kolega , lecz mój Ducato 2.8 JTD 2003r. gaśnie w trakcie jazdy (gasnie w różnych sytuacjach jak chce) ,ale nigdy na biegu jałowym i na postoju. Odpala normalnie, mocy mu nie brakuje, tylko pali sie cały czas kontrolka silnika i przy gaszeniu silnika gaśnie z opóźnieniem. Byłem już u różnych...
No i niestety na razie jestem w martwym punkcie myjka nie działa jak powinna. Z tego co jeszcze sprawdziłem to wykręciłem 3 śruby na górze pompy i taki dekiel na 3 ampule (chyba zaworki) ale nic tam ciekawego nie znalazłem, zatykałem palcem chemie też nie pomaga. Może jeszcze to, że manometr pokazuje mi prawie 200 bar a jak zacznę myć to spada na niecałe...
Kąt synchronizacji jest minus 1 max często minus 0.5. W układzie paliwowym była regenerowana pompka w baku bo nie dawała 0.5 bar ale po tym problem został taki sam. Podejrzenia na pompę tandem lub uszczelniacze pompo wtrysków z tym że uszczelniacze wymieniałem pół roku temu na boscha komplet. Popa tandemowa pompuje prawidłowo 5 bar na wolnych obrotach...
Jak uszczelnisz układ paliwowy to będziemy dyskutować. Niewielkie bąble mogą powodować dymienie, bo są wtryskiwane z paliwem i zakłócają pracę wtryskiwacza. Rozrzedzają też paliwo w pompie, przez co wpływają na inne działanie regulatorów mechanicznych. Co do dźwięku to jest diesel, więc ma klekotać, a na wolnych obrotach nie dymić.
Poprzedni właściciel twierdzi że jest nowa wraz z regulatorem ciśnienia na listwie .który przekaźnik jest za pompkę odpowiedzialny? chyba, że jakiś czujnik ciśnienia jest? Zaraz idę poszukać. Dodano po 43 Odkręciłem dwa przewody paliwowe na silniku idące do listwy na klucz 19 i włączyłem zapłon i nic nie leci a przy wsłuchiwaniu się koło zbiornika usłyszałem...
Witam. Auto świeżo kupione, przez pierwsze 20 tyś km, wszystko było w porządku, potem klient miał wrażenie iż problem narasta, a polega on na tym iż ECU silnika zgłasza generalnie 3 błędy, dwa dotyczące "sygnał czujnika wału do czujników wałka rozrządu (sygnał nie prawidłowy) strona wlotowa oraz strona wylotowa, czasem dwa na raz, czasem zamiennie,...
Masy ok , wszystkie sterowniki odpięte i sprawdzone pod względem styku. Nie wiem jak sprawdzić regulator ciśnienia paliwa, może w nim tkwi problem, że auto gaśnie w czasie jazdy.
Pierwsza sprawa czujnik temperatury, być może widzi -40stopni i daje dawkę taką że ciśnienie spada ale raczej to mało prawdopodobne, ja bym w tym przypadku wymienił wtryski bo pewno leją i tak się dzieje lub regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej puszcza paliwo na powrót, najpierw wyjm listwe wtryskową i pokręć silnikiem zobacz jak wtryski...
Post stary ale odpowiem bo moze komuś się przyda. Miałem ostatnio identycznie - ciężko było odpalić i przygasał na wolnych obrotach. Przyczyny były dwie: - świece i przewody do wymiany - regulator ciśnienia paliwa Po wymianie silnik chodzi jak nowy ;)
Witam serdecznie. Mam nadzieję, że Państwo pomożecie. Szukam, szukam, kombinuję, może mądrzejsze ludzie z doswiadczeniem mnie na coś naprowadzą :) Pacjent: Boxer 2.8hdi, 2005r. Dotychczasowo działał perfekcyjnie. W okolicach grudnia po tygodniowym postoju nie odpalił. Kręcił zdrowo, ale nie odpalił. Mechanik wymyślał głupoty, a przy aucie nic nie zrobił,...
Tak wygląda u kuzyna w 5245: Powinien tam być czujnik na dwa konektory (jeden to sygnał do manometra, a drugi do kontrolki ostrzegawczej), ale nie wnikam. Tam też już 1/2 elektryki nie działa, a to wersja instalacji z pierwszych lat produkcji. Wychodzi na to, że u Ciebie został utrącony czujnik i otwór w przyłączu zaspawany. I pewnie instalacja też...
Wymień filtr, zobacz co się dzieje z ciśnienie. Czujniki na listwie lubią się uszkodzić, ale również w tych pompach padają regulatory ciśnienia i robią się kwiatki. Na biegu jałowym chyba 260 bar powinno być (do odpalenia coś od 140-200). Pod obciążeniem może bodajże dochodzić do 1800
Tak mi się też wydaje i na pompie jest regulator ciśnienia myślę że sprawdzony bo były przypadki przetartych przewodów w wiązkach a ludzie pól silnika wymieniali
A i jeszcze jedno. Kocioł pracuje teraz dobrze, ale po interwencji serwisanta pojawił się dźwięk, którego wcześniej nie było. Słychać świst/szum powietrza dochodzącego do komory spalania. Może to ułatwi odgadnięcie, co mechanik zrobił, że piec działa i ma odpowiednie ciśnienie powietrza, a jednocześnie kazał robić zdjęcia komina.
A od czego zaczął się problem? Kojarzę że regulator ciśnienia paliwa musi być od fiata, ponieważ od renault jest identyczny ale nie działa w fiacie
(at)stachul1 A czy to może prowadzić do jakiegoś urządzenia, z którego Tata korzystał włączając ciepło z poziomu aplikacji? Sprzęt SONOFF Tak to może być do tego. przepraszam ale wcześniej gdzieś przegapiłem tą informacje. Wiesz gdzie jest to urządzenie które współpracuje z aplikacją? Masz taką aplikacje aby samemu sterować? Niebieski zawór pozwala...
Hi Ten sam problem gryzę w moim 207 Wymieniłem regulator ciśnienia na pompie , filtr paliwa Sprawdzone wtryski , żadnych błedów W moim jednak jest tak że gaśnie ale po wcisnieciu sprzegła na wyzszych obrotach przy dojeździe np do skrzyzowania Gdy dolatuje do skrzyżowania a sprzegło wciskam w ostatnim momencie gdy obroty spadna ponizej 1,5 tysia nic...
Witam Ekperymentatorów i Ciekawskich...:) Jestem świeżo zarejestrowanym użytkownikiem , moją pasją ( jedną z kilku :)) jest strzelectwo wiatrówkowe. Cały ambaras w tym hobby to to , aby karabinek wystrzeliwał śrut z mozliwie jak najbardziej stabilną energią. ( o ogromnym uproszeniu ) I stąd cały zwariowany pomysł... :) Projekt powstaje od około dwóch...
Witam. Tak sobie dziś z ciekawości zrobiłem program realizujący opisane przez kolegę zadanie. I nawet działa. A oto jego fragment zawierający licznik sekwencyjny 1-2-3-4-1-2... o który kolega pytał. M1.1 do M1.4 to są u mnie sygnały z poszczególnych poziomów komparatora poziomu ciśnienia. W networku 8 wytwarzam impuls niezbędny do przełączania stanu...
Witam Na zdjęci przedstawiony jest schemat wzmacniacza ciśnienia wraz z kilkoma innymi elementami. Po jednej stronie mamy siłownik pneumatyczny który jest zasilany powietrzem którego ciśnienie jest regulowane przez regulator. Siłownik ten jest połączony z siłownikiem hydraulicznym w którym znajduje się woda. Napełniamy siłownik hydrauliczny wodą ze...
Witam eksperymentatorów i Ciekawskich... po raz drugi .. :) Po sporym okresie oczekiwaniu na elementy , zmian koncepcji oprogramowania , bezowocnym poszukiwaniu tajemniczej stali 04JA i paru innych zamieszkach ....wreszcie..... Na stole w garażu stoi sobie w pełni funkcjonalny prototyp. :) Część pierwsza opisu tego projektu jest na W ostatnim poście...
Witajcie drogie koleżanki i koledzy, Chciałem was prosić o pomoc w analizie wykresu kilku parametrów pracy silnika 2.0 HDI 135KM w czasie jazdy. Wykres został zapisany dzisiaj przy pomocy programu ScanXL. Samochód ma silnik w systemie common rail, układ wtryskowy firmy Delphi, nie ma FAPu, samochód jest w rodzinie od nowości i został kupiony w salonie...
Nie wątpię, że znasz zasadę działania reduktora ... chciałem tylko abyś go jedynie sprawdził. Jeśli przepuszcza to zakręcenie zaworu bezpośrednio za reduktorem spowoduje wzrost ciśnienia. Na wszelki wypadek jeszcze trzy uwagi: 1) Mam w zasobach także taki reduktor ze złączem 3/4" jednak nie stosuje go do instalacji domowej gdyż daje on według mnie zbyt...
Masz błędnie narysowany schemat, manometr przed regulatorem ciśnienia. Po co zawór kulowy? Jeśli chcesz sprawdzać maksymalne ciśnienie pompki, to manometr do 10 bar. Podciśnienia nie potrzebujesz, całość układu to: - zbiornik -pompa paliwa -filtr -manometr -regulator ciśnienia -zawór kulowy -powrót do zbiornika.