w instalacji ciśnienie 1 Bar - jakie za regulatorem: jeden Bar, czy brak wody ? 1 Bar. Najprostrzym przykładem regulatora ciśnienia jest serwo hamulcowe. Dokładnie ta sama zasada działania. https://obrazki.elektroda.pl/7900045200_...
Pracę zacznij od sprawdzenia czy pompa nie jest zapowietrzana, oraz czy masz powietrze w zbiorniku i czy jego ciśnienie jest prawidłowe. Zdjęcie pierwsze : do regulacji ciśnienia włącz.- wyłącz. służą te dwie nakrętki na dłuższym i krótszym gwincie w regulatorze , pod którymi znajdują się sprężyny. - regulacja ciśnienia włączania to dłuższa śrubka:...
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Są dwie możliwości albo regulator ciśnienia nie działa poprawnie albo jego sterowanie. Masz na podmianę regulator?
Przecież masz w błędach opisane, nie działa regulator ciśnienia przerwa to po co mierzysz jak on nie pracuje, poza tym co z czujnikiem ciśnienia nie pokazuje w parametrach ile daje.
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
To może świadczyć, że masz za mało wydajną pompkę paliwa i odłączając TĄ/TĘ rurkę powodujesz podniesienie ciśnienia i tym sposobem jakby "lepsze spalanie".... Sprawdź ciśnienie i wydatek pompki paliwowej...
A od czego zaczął się problem? Kojarzę że regulator ciśnienia paliwa musi być od fiata, ponieważ od renault jest identyczny ale nie działa w fiacie
Kupiłem nowy regulator ciśnienia, założyłem i wszystko działa, jak należy. Dziękuję za pomoc.
paliwo dochodzi tylko nie wychodzi. Nie wiem juz co dalej chyba wezme flexa i go potne na zyletki :)) Nigdy juz nie kupie peugeota
Tak aby było profesjonalnie,należało by odczytać (najlepiej autoryzowanym Star Diagnose) lub w ostateczności innym uniwersalnym komputerem diagnostycznym ,,kody błędów" z silnika.O ile jest to teraz nie możliwe, należy najpierw sprawdzić ciśnienie robocze benzyny.Do tego celu potrzebny będzie manometr do pomiaru ciśnienia w zakresie do 10 barów.Należy...
Decybel91, ten patent z sprawdzeniem pompy wysokiego ciśnienia w tym samochodzie nie działa, bo gdy odłączę wtyczkę od regulatora ciśnienia na pompie, to nie można uruchomić silnika. Jednak gdy uruchomiłem rozrusznik kablem, ciśnienie wynosiło 4 bary, które pojawiało się i znikało.
Regulator wymieniony, ciekawostką jest to że nie idzie go kupić w aso Opla. Dorwałem na aukcji jakiś koreański zamiennik za 35zł i działa.
Po co 2 razy logujesz ten sam parametr (obroty)? Parametry z dopiskiem OBDII są standardowymi PIDami OBD-II Nie mam doświadczenia :( A co z czujnikiem wałka rozrządu? (CMPLev) Czy przebieg jest prawidłowy? na wolnych obrotach 2,2 bara, To o wiele za mało na jednopunkt, w wielopunkcie jeszcze gożej. W full wtrysku ciśnienie ma operować w pobliżu 3,5...
A pompa paliwa w baku działa? jeżeli działa to sprawdź też ciśnienie paliwa jakie daje pompa, potem sprawdź regulator ciśnienia paliwa, oraz przekaźnik i bezpiecznik pompy. Może być też wina sterownika instalacji gazowej i nie przełącza na benzynę a wyłącza gaz. Jaki wtyk do komputera 10 pin czy 16?
Clip pisze o obwodzie sterującym niskiego ciśnienia . Czy aby na pewno to regulator(on działa na wysokim). A przycisk instrukcja naprawy nic nie podpowiada ?
Tak regulator różnicowy działa na zasadzie pomiaru na wejściu i wyjściu. Jeśli w tym przypadku różnica ciśnienia ma wynieść 0,3MPa to gdy na powrocie będzie 1,3MPa to regulator pompy będzie starał się uzyskać na zasilaniu 1,6MPa. Taki układ sterowania ma sens w przypadku rozległych obwodów, gdzie zmienia się ilość odbiorów np. właśnie przy węzłach grzewczych...
A czy sama pompa sprawdzona . pompa sprawdzona, działa ekspress f77/0-102, czyżby to był membranowy regulator ciśnienia??
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
Pompa która jest w palniku też jest bezpieczna bo mechaniczna i nic nie trzeba produkować, mi to działa drugi rok tylko regulator ciśnienia trzeba ustawić na min Wstępnie olej podgrzewasz żeby przez ta pompę puścić? Jak w tym m układzie regulować wydajność i moc palnika? tylko wielkość dyszy wchodzi w rachubę? W jakiej min temperaturze otoczenia trzeba...
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Pacjent, kompresor Black&Decker CP 2525- 142. Sprężarka nabija normalnie do maksymalnego ciśnienia, jednak na wylocie jest bardzo niskie. Podejrzewam zablokowany wewnątrz regulator ciśnienia. Pokrętło odpowiedzialne za regulację działa. Jakieś rady?
Regulator wys. ciśnienia w pompie bosch działa jak zawór bezpieczeństwa, posiada wewnątrz sprężynę, która powinna sama utrzymywać ciśnienie ok. 70 bar. Po zasileniu przez komputer prądem RCO ciśnienie ma wzrastać do zadanego(na wolnych obr. ok. 300 bar.) Znaczy to, że cewka el. zaworu zwiększa dociskanie zaworka, i podnosi regulowane ciśnienie. Jak...
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
To regulator ciśnienia, podłączone były pod niego dwa czy trzy przewody? Teraz nie działa Ci w ogóle dolny rozdzielacz?
Kto wymyślił te cudo? Wymysliła to ,,cudo" firma Fuji w Japonii w latach osiemdziesiątych do swoich kompresorów bezolejowych do celów aparatury medycznej i urządzeń poligraficznych. Mam u siebie w swoim warsztacie taką własnie sprężarkę a właściwie kompletny kompresor z 50 litrowym zbiornikiem, odwadniaczem i regulatorem ciśnienia i zapewniam Cie,...
Problemem okazał się regulator ciśnienia znajdujący się w koszu pompy. Po wymianie wszystko działa prawidłowo.
Witam, Dzięki za informacje. Jutro postaram się to zrobić. Wtryskiwacze raczej wykluczam, gdy, dzieje się to i na gazie i na benzynie. No chyba że pompa podaje takie ciśnienie że wtryskiwacz benzyny puszcza podczas gdy działa silnik na gazie.
Jako sprężarkę można wykorzystać wentylator silnika Fiat126p. W 2012 roku, zanim tego Malucha mi zabrali, miałem poprzyginane łopatki w celu zwiększenia ciśnienia. Efekt był taki, że przy zwiększaniu prędkości miał coraz więcej mocy.
Przyczyną był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa :) Auto działa bezproblemowo ;)
U mnie był ten problem że Iveco nie odpalało gdy było zimno . Winny był sterownik silnika. Wystarczyło go podgrzać opalarką w zimny poranek i samochód odpalał. Próba naprawy sterownika nie przyniosła efektu - problem z procesorem . Wymieniliśmy sterownik na drugi i wszystko działa jak powinno.
Ok. Troche to zajęło ale dopiero dziś miałem chwilę czasu. Podciśnienie na jałowym biegu ~700 mBar. Co ciekawe praktycznie sie nie zmienia w całym zakresie obrotów. Wobec tego nie działa tez regulator ciśnienia paliwa. Cały czas ciśnienie paliwa jest na poziomie 2,35 bara. Natomiast po zdjęciu wężyka z regulatora wskakuje na fabryczne 2,9.. I tu się...
Gazownik dał ciała. Odciął dopływ paliwa regulatorem ciśnienia paliwa. Działa to tak długo dopóki jest sprawny rozdzielacz paliwa. Wizyta u gazownika który wie jak to działa (jest ich niewielu). Samemu trudno Ci będzie sobie z tym poradzić.
Auto jeździ normalnie pompa wyje od jakiegoś roku to cud ze jeszcze działa. W filtrze paliwa jest regulator ciśnienia paliwa być może pompa jest mniej wydajna i tak się dzieje.Boje się ze kupie pompę nowa a problem pozostanie.Co sądzicie?
Piszczy bo ma maksymalne ciśnienie, tak samo zachowuje się po wypięciu wtyczki. Na biegu jałowym powinno być 40 bar. Instalacja do sprawdzenia , wtyczka przy regulatorze pin 1 -plus po bezpieczniku 23(15a) w komorze silnika, pin 2 - sterowanie pin 15 złącza 60 pinowego sterownika . Jak pompy i instalacja sprawne to zostaje sterownik. Problem jest taki...
jeszcze jedno ten regulator działa na zasadzie upuszczania nadmiaru powietrza na zewnątrz czy tak
Mam problem a mianowicie błąd MID128 PPID124 FMI 4 i FMI5 Czytałem trochę w internecie że jest to błąd od regulatora ciśnienia spalin czy jakoś tak i ma to coś wspólnego z hamulcem górskim który u mnie działa a przeważnie nie działa i jest ten błąd u innych jakiś pomysł na to ?
Mam C16SE i coś mi się kojarzy, że w C14SE też raczej nie zalecane są świece dwuelektrodowe. Prędzej w 16V. Jeśli w dodatku są to BOSCH FLR8 LDCU+ to z mojej praktyki i jak spostrzegłem w internecie kilku innych użytkowników to porażka. To chwyt reklamowy 2-elktrodowe do tego silnika. Teraz sam sobie zaprzeczę-3 elektrodowe "ISKRY" dobrze mi się sprawowały....
Czyli kupując taki zestaw mogę regulować przepływ wody i nie działa to tylko na zasadzie włącz/wyłącz wodę ?
Stan oleju - zmierzyć ; Ciśnienie paliwa - zmierzyć ; Wyjąc wtrysk i sprawdzić czy w czasie włączania zapłonu podaje paliwo - nie powinien; Sprawdzić , czy działa regulator mechaniczno - elektryczny paliwa ciśnienia na głowiczce rozdzielacz; Sprawdzić pracę tłoczka rozdzielacza - może wisieć. Gdybyś nie wiedział jak to zrobić , to nie zabieraj się do...
Wszystko działa lecz nie działa. Bardzo fajna sprawa. Wtryskiwacze na przelew, ponownie do zbiornika zajrzeć regulator ciśnienia paliwa do czyszczenia.
Na odłączony orbitrol idzie 180 bar , po podłączeniu orbitrola ciśnienie spada w całym układzie do 70 bar . Jest po drodze zawór lub regulator ciśnienia ale nie znam jego parametrów
Odświeżam temat. Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Dodano po 39 : Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że na biegu jałowym ciśnienie na listwie...
Regulator ciśnienia paliwa działa poprawnie. Im wyższe ciśnienie w kolektorze, tym wyższe na listwie. Zły trop, musisz szukać dalej. edit: Może i jednak dobry trop, bo tu powinien trzymać 2,5 bez podciśnienia. Pewnie włożony niewłaściwy regulator, bo zazwyczaj są takie na 3 bary.
Nie wiem jak w logo ale selektor na pewno podmieni wartości, to propozycje nie działam na Simensach Przecież może dać np. LD {SXX} (MXX) {MXX} (MOV DXX K0 DXX) taka podmiana załatwi sprawę, wyżej ktoś już o tym pisał. A nie doprowadzi do nieczułości bo przy nadpisaniu na 0 daje deactiv regulatora więc wszystko działa dobrze
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
witam przyczyna znaleziona tylko niepotrzebnie kupiony regulator ciśnienia , przetarty kabelek od sterownika do regulatora ,przy silniku.
Sprawdź układ dolotowy pod kątem nieszczelności, potem ciśnienie pompy paliwa, regulator ciśnienia.
Jak jest pompa wstępna w baku to sprawdzić ciśnienie i czy działa. Jak jest gruszka to nie ma.I potem sprawdzić układ wysokiego ciśnienia od pompy przez regulator i wtryski.
Jeżeli pompa puszczała paliwo do baku to było to normslnie działanie regulatora ciśnienia ( upuszcza nadmiar do kosza). Wyznacznikiem prawidłowego działania jest ciśnienie na listwie. Jeżeli było zle to po naprawie trzeba zrobić reset ustawień adaptacyjnych plus sprawdzić czy sonda lmanda działa. Wywalała paliwo na zewnątrz, nie do baku, przez górną...
Witam, mam taki problem z fiatem: otóż spalił się regulator ciśnienia w pompie paliwa, regulator wymieniony na nowy i auto nie odpala. Doszedłem do tego, że pompa paliwa w zbiorniku nie chciała się załączać po przekręceniu stacyjki. Podanie na krótko plusa pomogło, pompa ożyła i działa, ale zaczęło się tak dziać, że po przekręceniu stacyjki pompa pompuje...
Pompka plus filtr, plus regulator ciśnienia.
w gnieżdzie przekażnika prąd jest, on sam też otwiera się i zamyka także działa. pompa paliwa sprawdzona z osobnego aku- takze działa. wieć chyba pozostaje mi tylko regulator ciśnienia no i moze ten filtr paliwa bo widać ze dawno nikt go niewymieniał.
Pokaż całe zdjęcie regulatora. Ze zdjęcia nic nie wynika ponieważ nie wiadomo jakiego typu jest regulator i jak producent wykonał sterowanie ciśnieniem. Być może jet to wejście ciśnieniowe do regulatora i na wyjściu jego musi być ciśnienie za wyjściem (regulator ciśnienia). Proszę o zamieszczenie dokładniejszych zdjęć.
Obejrzyj przewody podciśnieniowe (do MAP i regulatora ciśnienia paliwa oraz do wspomagania hamulców). Czy wspomaganie hamulców normalnie działa?
tak dla potomności: po założeniu nowej rurki gumowej między regulator, a metalowy porót paliwa do baku wszysko działa bez zarzutu, Poldek na autostradzie leci bez gadania >140km/h i wreszcie nie czuć benzyny :D
Logicznie, w stanie spoczynkowym powinien być zamknięty, a dopiero po podaniu zasilania na wtyczkę powinien się otworzyć i przepuszczać paliwo. Mój przepuszcza cały czas w obie strony. Czy moje przypuszczenia są słuszne? Tak to działa? Nie znam tego samochodu (silnika), więc to co napiszę może być głupotą. Na zdjęciu pokazany jest regulator ciśnienia...
Tak wygląda u kuzyna w 5245: https://obrazki.elektroda.pl/5533863500_... Powinien tam być czujnik na dwa konektory (jeden to sygnał do manometra, a drugi do kontrolki ostrzegawczej), ale nie wnikam. Tam też już 1/2 elektryki nie działa, a to wersja instalacji z pierwszych lat produkcji. Wychodzi na to, że u Ciebie został utrącony czujnik...
Weźmy pod uwagę typowy ciągnik rolniczy Ursus C 360 z jednoobwodowym/ jednoprzewodowym układem pneumatycznym z typową dla niego przyczepą 3,5t.Złącze w tym układzie ma funkcję zasilania i sterowania.Podłączasz przyczepę i czekasz aż sprężarka napompuje układ przyczepy, układ jest pełny.Naciskasz pedał hamulca - na złączu nie ma ciśnienia i jest hamowanie...
Witam, Posiadam lagunę II 2.0 IDE. Pewnego dnia pojawił się u mnie problem z wtryskiem i ESP. W ASO wymienili mi regulator i czujnik ciśnienia paliwa. Niedługo potem sprawa się powtórzyła (tym razem błąd wtrysku i jakiś błąd o zanieczyszczeniach). Okazało się, że komputer jest uszkodzony i na okrągło zwiera masę dla regulatora ciśnienia przez co go...
Podsuń tym geniuszom co ci sprawdzali ciśnienie paliwa że istnieje filtr paliwa i ciśnienie trzeba sprawdzać przed i po każdym elemencie jak również przelew za regulatorem ciśnienia.
O ile dobrz pamiętam są tam regulatory lub jeden/ ciśnienia na tylną oś. Jak nie działa, to będą blokowały. To raz. Dwa to uszkodzone samoregulatory tylnych szczęk. Tak samo regulatory są odpowiedzialne za hamulec ręczny.
Przy uszkodzeniu regulatora ciśnienia nie miałbyś po prostu ciśnienia na lancy. Jak pisałem wcześniej, sprawdź czy wężykiem od chemii nie zaciąga lewego powietrza. Skoro uważasz że filtr jest szczelny, to sprawdź wąż od zbiornika wody. Rozumiem że zawór pływakowy działa prawidłowo i woda w zbiorniku pod dozownikiem zmiękczacza jest. Nie pamiętam czy...
Przy zdjętej wtyczce z regulatora (bez działania elektroniki) silnik ustawiony jest w pracę awaryjną - czyli przy 80 stopniach można jechać, jednak mieszanka nie jest ani wzbogacana, ani zubożana.
no to od początku jeśli włożę sterownik nr.1 to chwilowe ciśnienie też podchodzi po 1800 podmieniłem już regulator ciśnienia nic to nie zmieniło ....podmieniłem ecu żeby się upewnić czy wiązka regulator etc. działa poprawnie i po zmianie ciśnienie paliwa w pozadku samochód opdpala jeździ no ale nie steruje zaworkiem od aktuatora turbo czyli doładowania...
Regulator ciśnienia paliwa działa w ten sposób, że reguluje ciśnienie paliwa względem ciśnienia powietrza (kompresora) na 2.5 bara (jeśli dobrze pamiętam), więc ciśnienie paliwa musi być zawsze wyższe o tą wartość w stosunku do ciśnienia powietrza z kompresora. Tak więc tylko na pracującym silniku i mając dwa manometry sprawdzisz czy to działa poprawnie....
Oba włączniki mają działać niezależnie w zależności w którym układzie (dom czy nawadnianie) wystąpi zapotrzebowanie na wodę. W domu jak ciśnienie w zbiorniku spadnie do 2,5 bar. W nawadnianiu gdy otworzy się elektrozawór. Czyli mamy rozumieć że jak spadnie ciśnienie w układzie nawadniania (otwarcie elektrozaworu) to w układzie zasilania domu ciśnienie...
Chyba sprawny, ale nie daje ciśnienia na regulator i nie wyłącza.moze być tak że jest zapowiertrzony? Membrana działa bo jak wyłączę z pstryczka to jakiś czas leci woda. Może coś trzeba przekręcić? Wygląda na to że nie idzie do regulatora. Hydrofor zwykły z obi. 25 l.
Na jałowym nigdy nie będziesz miał takiego zapotrzebowania na paliwo jak pod obciążeniem. Pomiar ciśnienia jedynie daje informację czy regulator działa jak należy.
Nie pamiętam już tego auta,ale poszukałem listwy wtryskowej i jest bez przelewu. Znaczy to że ma jeden przewód paliwowy i regulator ciśnienia paliwa w zbiorniku przy pompie. Przewód paliwowy z pompy podłączasz do listwy wtryskowej. Nie odpala bo może immo nie działa. Patrzyłeś czy wtryskiwacze się otwierają? Wtryski mają plus po kluczyku a sterowanie...
Wymiana zaworów nie pomoże, jeśli myjka działa pulsacyjnie, ze skokami ciśnienia, to po prostu jest za mała dysza i nie może przepchnąć tych 17l/min i wtedy właśnie regulator szwankuje, często zdarza się, że dysze są zakamienione i minimalnie zaburzyły przepływ, zastosować nową, odkamienić lub rozmiar większą
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony ? Drugim algorytmem jest utrzymywanie zadanego ciśnienia...
To nic, jest jeszcze po drodze regulator ciśnienia. Pomiar musisz zrobić.
Witam. Posiadam problem z Audi A4 B5 1.6B z 1996 roku. Auto spaliło bezpiecznik pompki paliwa. Okazało się, że zepsuła się pompka paliwa. Po jej wymianie auto działa nierówno i ma słabą wydajność. Nowa pompka paliwa daje ciśnienie 6 barów przy pompce i przy listwie wtryskowej. Regulator ciśnienia również jest nowy, ale niestety nie poprawił sytuacji....
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Pompa wody była wymieniana na nową. Uszczelki systemu wodnego - czyli wszystkie uszczelki na rurkach wodnych wszystkie uszczelki zaparzacza itd. Zawór zwrotny jest ok był rozbierany, wyczyszczony i działa. Zawór drenażowy też działa, włącza się. Podczas czyszczenia z dysz leci normalnie woda. Nie wiem o jaką membranę chodzi - może regulator ciśnienia?...
Podstawowym obowiązkiem mechanika w takiej sytuacji jest sprawdzenie ciśnienia podawanego paliwa przez pompę na jej wyjściu=dodatkowy wężyk+ manometr i na "szynie" wtryskiwaczy.Może tak być ,że silnik pompki pracuje , ale nie sam mechanizm pompki-zerwane połączenie.Prawdopodobnie poza IFS (interior fuel switch)nie stosuje się innych zabezpieczeń(ja...
NIe prawda. Przynajmniej w silnikach 2E DIGIFANT po przekręceniu zapłonu pompka działa do momentu uzyskania odpowiedniego ciśnienia. Później się wyłącza. jestem tego pewien. Podobnie jest w aucie które keidyś miałem PONTIAC LE MANS. NIe powiem, czy we wszystkich tak jest, ale w tych dwóch napewno. Paliwo wraca spowrotem do zbiornika w momencie osiągniecia...
Z elektrycznego punktu widzenia, czujnik wału/wałka jak nie podaje sygnału o kręcącym się silniku to pompa nie startuje, równocześnie nie będzie iskry. Masz ją gdy pompa nie pracuje ? Przekaźnik pompy, bezpiecznik. Pierwszy daje napięcie na styku 87, drugi ma wtedy 12V ? Żarówkę przy pompie zostaw na stałe żebyś ją widział. Stara pompa działa podłączona...
Ta pompka w kanistrze nie ma znaczenia, ona ma podać paliwo pompie CR i dopiero pompa CR robi robotę, dlatego bez różnicy czy masz tam 9, 5 czy 15 barów. Auto, sądząc po wykresie, nie działa prawidłowo bo nie ma dobrego ciśnienia paliwa. Pompa CR pewnie zawalona syfem, może przewody paliwowe też. Przy okazji jesteś pewien, że mierzyłeś ile podaje pompka...
Regulator upuszcza ciśnienie w powrót paliwa i działa tak że po podaniu napięcia się tak jakby mocniej domyka, czyli zwiększa ciśnienie, więc np przerwa w obwodzie elektrycznym by powodowała że ciśnienie było by zbyt niskie. Można by też skontrolować czujnik ciśnienia, czy prawdę pokazuje.
Musi być wymagane ciśnienie gdyż przestawiacz działa na zasadzie przeciwciśnień.Więc jak się zdarzy że np.filtr się zapcha to też wystąpi ten błąd. Dodano po 3 Takiego niskiego ciśnienia nie mają nawet Tdi z pompą vp37 (5-7bar).3 bary to miały pompy VE z regulatorem mechanicznym.
Witam Prawie wszystko o tym kompresorze napisali koledzy #sm48# i #invador#. Ja od siebie dorzucę jeszcze parametry tego kompresora zaczerpnięte z internetu oczywiście, które są jak najbardziej wiarygodne. DTR (dokumentacja techniczno ruchowa) do tego kompresora jest prawie nie osiągalna (była na allegro w 2015r w wersji książkowej). Problematyczne...
Może benzyna "lipna" mialem kiedyś taki przypadek z punto. Po nalaniu innej pracowa prawidlowo. Regulator ciśnienia na listwie sprawdź..
Jeszcze dla świętego można sprawdzić ciśnienie paliwa, często rypie się filtr paliwa z regulatorem ciśnienia, ale raczej nie miałoby to znaczenia przy odpinaniu dolotu.
Tam jest regulator szczęk więc palcami działać nie będzie Co to dokładnie jest? Napisz kolego coś więcej? Jak to działa i jak się zachowuje? Bo oprócz pompki i wyrównywacza ciśnienia tam nic więcej nie ma.
Problemy z zapowietrzającą ( i trudną do odpowietrzenia) pompą VP44 w Oplach nie ominął również mojej Omegi. Po regeneracji pompy w sierpniu (nowy sterownik, nastawnik kąta wtrysku, elektrozawór dawki oraz iglica zaworu dawki), po trzech miesiącach spokoju zaczęły się problemy z zapowietrzaniem pompy. Na początku sporadyczne szarpnięcia, potem problemy...
Podmieniłem pompę wysokiego ciśnienia i wszystko działa jak powinno. Stara pompa już zarzucała piłkami. Nie wiem dokładnie czy to wina pompy czy regulatora na niej, który może być zasyfiony opilkami i sama pracą już ponad 500k km. Tak czy inaczej kompletna sprawdzona pompa to koszt 700 brutto.
Ręczny działa normalnie nic się nie blokuje , bez hamulców koło kręci się lekko. Ja jednak obstawiam regulator.
Ja po prostu chce tylko drobnych wskazówek i tyle. Np czy wystarczy ten pierscień podgrzać i zrobi się elastyczny bardziej itp Dodano po 10 ja wiem że istnieje ryzyko że zepsuję to ale przecież i tak nie działa poprawnie wiec albo sie uda albo kupie nowe :)
Czujnik temperatury, poprawnie podaje temperaturę, przynajmniej tak wynika z VAG. Świece i przewody rok temu wymieniane. Na gazie samochód jeździ bez zarzutu, problemy są tylko na benzynie, szczególnie rano po odpaleniu i dopóki się nie przełączy na gaz, to traci obroty, nierówno pracuje. Ewidentnie jak by miał problemy z benzyną, ale filtr paliwa nowy,...
Bo w obu przypadkach zaworem dławiącym jest prosty regulator ciśnienia który utrzymuje ~2 bary w parowniku. Skąd wiesz, że jest to "prosty regulator ciśnienia" a nie termostatyczny zawór rozprężny (TZR) ??? Te proste regulatory ciśnienia zwane automatyczny zawór rozprężny (AZR) stosowano drzewiej i to tylko w schładzarkach do mleka, gdyż taki zawór...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Masy ok , wszystkie sterowniki odpięte i sprawdzone pod względem styku. Nie wiem jak sprawdzić regulator ciśnienia paliwa, może w nim tkwi problem, że auto gaśnie w czasie jazdy.
Dzięki, czyli to główne pokrętło... ciekawe, bo jak się załączy kompresor to kręcąc tym właśnie pokrętłem można sterować wskaźnikiem ciśnieniomierza. To znaczy kompresor pracuje, nabił już np 6 bar... przekręcamy pokrętłem i strzałka obniża się do np. 4 bar... niestety kompresor dalej pracuje aż nastąpi zwolnienie zaworu bezpieczeństwa. Myślałem, że...
Wtryskiwacze zostały oryginalne, zmieniona jest sama listwa na plastikową bez powrotu z bravy. Seicento 1.1 MPI ma przecież regulator ciśnienia paliwa przy pompie w baku. Sonda lambda prawdopodobnie nie działa bo sygnał sondy lambdy w MES stoi sztywno na +0,4
jak pisal kolega sprawdź ciśnienie paliwa, przy tej operacji spróbuj częściowo zagniatać powrót paliwa i zobacz czy zmienia sie ciśnienie paliwa jeżeli tak to podniety masz regulator ciśnienia paliwa!!!
A powiedz mi ten układ działa impulsowo, bo jeśli tak to nie jestem pewien ale może to wywołać zakółcenia pracy czujników ciśnienia wilgotności i tmperatury?
Był już resetowany techem. Wymontowałem ten regulator ciśnienia i on wogóle nie działa. Bez niego powrót elegancko tłoczy paliwo. Nowy 200 zł, szukam zamiennika. Teraz pytanie - jeżeli to jest przyczyna złej pracy na paliwie, to czy rówież odpowiada za brak możliwości odpalenia na lpg? Wcześnie palił bezproblemowo i na tym , i na tym.
regulator ciśnienia sprawdzę ale tylko w warsztacie mogę sprawdzić czy samemu też?
działa czujnik ciśnienia regulator ciśnienia ciśnienia paliwa działa regulator energii
tyrystorowy moduł zapłonowy schemat czujnik czarny czujnik zielony elektrozaczep brzeczy
harman kardon avr161 mikrokomputer cobra1
Nie działa wyświetlacz dekodera - diagnostyka i rozwiązania Odkurzacz Bosch krótko działa, nie ładuje się poprawnie