Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Dzień dobry, Tego typu problemów jest pełno nawet na tym portalu, jednak po przeczytaniu wielu zauważyłem że każdy z nich jest inny. Być może mój problem też jest indywidualny. Dlatego tworze nowy wątek. Napiszę dużo, ale postaram się zwięźle. Możliwe że coś pominę, więc jak będzie potrzeba to rozwinę na prośbę. . Opis sytuacji (w skrócie): Astra mam...
Powiem wam, tak się może dziać jak zasysanie jest większe jak ciśnienie które wywiera woda w pierwszym zbiorniku. 30 metrow spadku na takim przewodzie to spore zasysanie i wytwarza się podciśnienie w przewodzie ze zbiornika zassać więcej nie może to zasysa z końca rury w dolnym zbiorniku. Niech kolega rurę w dolnym zbiorniku zanurzy w wodzie żeby nie...
Kolego tzok śilnik na wolnych obrotach chodzi jak zegarek cichutko prawie go nie słychać, nic nie klekocze wiem jaki jest odgłos zuzytych wybieraków hydraulicznych , w zasadzie gdyby ktoś jeżdził tak jakby woził jajka to oprucz tego że za dużo pali nic by więcej nie był w stanie temu autu zarzucić , ja jeżdze jak jeżdze i oprucz za dużego spalania wkurza...
jest jeszcze 1 dziwna moim zdaniem rzecz mianowicie po kilkukrotnym (5-6 razy)szybkim wciśnięciu pedału hamulca na postoju przy pracującym silniku słychać jak turbosprężarka zaczyna mocniej pracować ( na podłączonym kompie widać jak ciśnienie doładowania wzrasta w tym momencie z około 989 mpa do 1045mpa "jak dobrze pamiętam") moim zdaniem nie powinno...
Moje auto to golf III 1,4 ABD z LPG + H2O. Można powiedzieć że obecnie jest to silnik pracujący na gazie i parze wodnej, gazowo-parowy :). Podawana jest woda , para powstaje dopiero w cylindrach. Zrobiłem instalację wodną, obecnie w fazie testów i pomiarów spalania . Pierwsze pomiary wykazały spalanie LPG + 0,5-0,7 litra wody na poziomie 6,6l/100km...
Dzisiaj wyczyściłem gaźnik i kosa pracuje dobrze ale tylko przez chwilkę. Nie wiem co się dzieje gdyż paliwo mi wycieka z wyjścia wężyków od góry. Kiedy odkręcę korek to przestaje. Popatrzyłem do odpowietrznika i go przeczyściłem ale problem pozostał,wygląda na to że robi podciśnienie w zbiorniku i wypycha paliwo wierzchem albo nie dociera do gaźnika....
Na kąt zapłonu ma wpływ wiele czynników także temperatura, położenie przepustnicy, podciśnienie w kolektorze no i oczywiście obroty, na biegu jałowym dochodzą procedury zmiany kąta w celu stabilizacji obrotów i wpływania na tempetaturę temperatury spalin w celu dogrzania katalizatora podczes długiej pracy silnika na wolnych obrotach, jakość paliwa...
pod który podłączyć filtr ? Wężyki mają różne średnice, zatem nie można pomylić podłączenia.
Witajcie ! , niedawno nabyłem dla swojej narzeczonej Compacta z końcówki 1999 r po swapie na m42b18 (140KM), wcześniej był m43b19. Po kupnie było z nim troche problemów a to węże a to podciśnienia itp (z podciśnieniami nie jestem jeszcze pewien ale wszystko jest podłączone), wymieniłem czujnik temperatury w bloku , założyłem nową sondę lambda , odmę...
A geometria w turbince działa?Podciśnienia ok?Co z egr?
Obecne zużycie 0,4L na 1000km nie jest duże, ale zużycie na poziomie 0,8L na 1000km jest bardzo niepokojące. Przy takim zużyciu oleju ciężko o idealną kulturę pracy silnika. Jeżeli te uszczelniacze czasem przepuszczają tak dużą ilość oleju to również przez uszczelniacze trochę ucieka kompresja do komory silnika a następnie do kolektora ssącego i nie...
Dzięki PS 663S BIO :-). Widziałem już nie jeden twój post, więc pewnie masz rację :-) Ale dlaczego rozwiązanie z uszczelnieniem jest złe? Gdzieś wyczytałem, że zapobiega to sytuacji w której wyrzucana woda natrafi na opór i zaczęłaby się cofać w tym syfonie, szukając mniejszej linii oporu. A ten gumowy korek ma rzekomo być takim ogranicznikiem który...
Williams zrób tak: JAK USTAWIĆ SILNIK NA GAZIE, szczególnie gdy się nie ma analizatora spalin. Zacznijmy od punktu wyjścia : Silnik MUSI być poprawnie ustawiony na benzynie , właściwe obroty biegu jałowego, sprawny układ zapłonowy, filtr powietrza czysty itp... itd. Co zrobić ? Silnik jest ciepły, pracował na benzynie , przełączamy na gaz. Wstępnie...
Ten czarny siłownik to jest podciśnieniowy regulator wolnych obrotów , gdy nie działa podciśnienie to obroty są powyżej 1000,gdy sie silnik nagrzeje to zawór przy termostacie (wspólny z EGR ) otwiera sie i obroty spadają . Na siłowniku powinien być nr.katologowy BOSCHA
Podcisnienie jest skolerowaną funkcją obrotów silnika i otwarcia przepustnicy. Daje informacje o zapotrzebowaniu na moc i obciążeniu silnika.
To jest od tempomatu. Tempomat nie jest tu elektroniczny a działa na podciśnienie.
Te cienkie przewody podciśnienia potrafią się zacisnąć lub zabrudzić. Często też gruszki przy turbo gniły i tam ucieka podciśnienie.
Masz mieć około 0.8 bara przed n75. Ale jak sztanga zostaje zaciągnięta \do spodu, i to zaraz po odpaleniu,to nic nie szukaj w układzie podciśnienia. Bo szybkie zaciągnięcie sztangi po odpaleniu, to znak że n75 działa i podciśnienie jest prawidłowe. Możesz jeszcze sprawdzić co widać w parametrach. Wszystkie ważne wartości masz właśnie tam,łącznie z...
To może świadczyć, że masz za mało wydajną pompkę paliwa i odłączając TĄ/TĘ rurkę powodujesz podniesienie ciśnienia i tym sposobem jakby "lepsze spalanie".... Sprawdź ciśnienie i wydatek pompki paliwowej...
Witam, to jest zbiornik na "syf" z pieniędzy ;) ...musisz go odkręcić i oczyścić. Te bolce na 1 zdjęciu też się odkręca...w środku są filterki. Generalnie wszystko działa na podciśnienie...i trzeba wszystko dokładnie wydmuchać sprężonym powietrzem.
Jednorazowy e papieros a raczej to co z niego zostało. Potwierdzam w 100%. To malutkie nie jest mikrofonem tylko czujnikiem podciśnienia, który działa jako włącznik grzałki.
Bo smarowac chcesz kompresor ekstra ? Bedzie pracowal, ale źle, bo wymaga do pracy różnicy cisnień. Musiał byś przydławić wlot
Wszystko jest ok. Po dwóch dniach paliwo odparuje z komory pływakowej i trzeba się nakopać żeby otworzył się zawór paliwa w zbiorniku który działa na podciśnienie. Trzeba się niestety trochę nakopać - mam jest podobnie :D. Zimny silnik musi się zagrzać. Należy poczekać aż wyłączy się ssanie i dopiero ruszać. Normalna rzecz.
Cześć witam wszystkich serdecznie. Mam mały problem z fiatem 2,2JTD jest to silnik od peugeota , auto kiedy jeździ po mieście nie ujawnia żadnych awarii, po wjechaniu na autostradę i przejechaniu raz kilometra czasem 25 km zapala sie check i auto traci moc , wyświetlają sie kody P0245, P0246. wymieniony został zawór sterujący turbiną , zaślepiony EGR...
A gdzie niby jest ten termostat?? Rozbierałem to juz wiele razy i nic takiego nie znalazłem...Rurka z podciśnieniem biegnie do zespołu wyrskowego, dokładniej do miejsca skąd wychodza 3 przewody z podciśnieniem. Jedna z nich steruje EGR-em, druga właśnie ta klapką od powietrza, a trzecia czymś jeszcze... Czekam na dalsze sugestie. Rurka od klapki powinna...
Jak cięgno jest zaciągane przez gruszkę, to znaczy że "N75" działa i ECM "wydaje polecenie" . Jak po podłączeniu podciśnienia nie ma mocy, to jest coś nie tak za samą turbiną albo regulacją cięgna.
Jeszcze nie miałem czasu do tego podejść. EGR jest zaślepiony. A co do zdjęcia podciśnienia, to jest to obojętne, czy zdejmę na EGR, czy na gruszce turbo. Bez podciśnienia działa normalnie. Na układzie podciśnienia jest zaworek i nawet go wymieniałem, bo wydawało mi się, że delikatnie przepuszcza. O to zostaw zaślepiony i po problemie. I tak nie działa...
Dziś dla pewności wykręciłem świece i okazało się że 3 są idealne a jedna czarna i mokra,ciężko mi stwierdzic czy z benzyny czy z oleju ale raczej z benzyny bo nawet po odpaleniu nie ma niebieskiego dymu,wsadziłem nową świece pojeździłem troszkę wyjąłem do sprawdzenia tę nową świece a ona znowu czarna,czy ktoś może powiedziec co jest nie tak?
Z mojego doświadczenia wynika że zazwyczaj to kula ponieważ za nią też powinno być podciśnienie.
To jest elektrozawór. Działa na podciśnienie. Sprawdzasz wakuometrem jakie jest podciśnienie przed nim I za nim
Zdarza się też że przy zdejmowaniu klawisza przełącznika wyskakuje sprężynka która normalnie wypycha klawisz w kierunku środka samochodu. Ogólnie to wyłącznik działa podobnie jak długopis, też jest sprężynka i okrągły element 0.6cm który zauważyłeś. Poza tym przełącznik działa tylko gdy jest podciśnienie.
EGR działa poprawnie a podciśnienia nie ma dalej i cały czas wali błąd P0401
Witam, masz uszkodzoną pompkę, podciśnienie powinno byś wyraźnie wyczuwalne, kontrolka silnika powinna się zapalać, ponieważ nie działa EGR jak pisałeś to pewnie u Ciebie się pali non stop.
Poszukaj na google czujnika ciśnienia Motoroli MPX5999D .Pomiar 0-1000kPa ,wyjście analogowe 0.2-4.7V .Można kupić w jednym ze sklepów wysyłkowych za 56zł netto. Na podobnym czujniku zrobiłem dokładny miernik podciśnienia i działa bardzo dobrze. Ewentualnie możesz poszukać manometru zespolonego z potencjometrem .
Dzisiaj znów nie działa. Brak podciśnienia na wyjsciu z kolektora do elektrozaworu. Co jest przyczyną, że do elektrozaworu nie dociera to podciśnienie. Wężyki szczelne.Skąd dokładnie wydostaje się to podciśnienie?
Cienki, długi przewód przelewowy działa jak ściągaczka do wina :D On sobie może taki być ale potrzebne jest napowietrzenie/odpowietrzenie najwyższego punktu instalacji, po prostu krótka "fajka" na zbiorniku wyrównawczym. Pełny przewód przelewowy bez połączenia z atmosferą na górze działa jak pompka wytwarzając podciśnienie. Siłą rzeczy instalacja ssie...
Wskaźnik reaguje na podciśnienie, odkurzacz z pełnym workiem wytwarza mniejsze podciśnienie niż z workiem pustym.
A czy to czasem nie jedno i to samo? Pompa wspomagania to w domyśle pompa hydraulicznego wspomagania kierownicy. A vacuum to w tłumaczeniu przecież podciśnienie a nie wspomaganie :) Serwo może być uszkodzone w ten sposób, że po wciśnięciu pojawia się nieszczelność która "upuszcza" całe podciśnienie. Oczywiście, że trzeba posprawdzać, ale skoro autor...
Jest to sterowane podciśnieniem. Jakiś wąż może pękł.
Witam mam podobny problem z saabem 1.9 tid. Wszystko niby działa podciśnienia ok gruszką ładnie pracuje a wąż do przepustnicy po przegazowaniu miękki. Moje pytanie czy u ciebie też tak było.
Dorzucę moje 3 grosze. Śmierdzieć może bo ktoś przykładowo oszczędza na płynie do mycia naczyń i tłuszcz nie jest rozpuszczany tylko zalega w rurze odpływowej i jełczeje - z opisu domyślam się że tutaj to się nie dzieje. Śmierdzieć może również dlatego że woda z syfonu jest usuwana poprzez podciśnienie spowodowane przykładowo przez szambiarkę wypompowującą...
Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. A ja bym jednak wiązał. 1.Nastawnik turbiny (Vaccum transducer, przekładnik ciśnienia, wandler) jak widać na schemacie powyżej sterowany jest podciśnieniem. Jak podciśnienia nie będzie, to turbina będzie kulawo działać. Jak będzie kulawo działać, to pojawi się błąd...
Ciśnienie HP zależy głównie od temperatury zewnętrznej i skuteczności oddawania ciepła przez skraplacz. No to to wiem, dzisiaj mam na dworze 23 stopnie. Trochę skopalem ale narazie działa. Jakie podcisnienie się robi do napelniania układu...ja osuszając układ nie mogłem uzyskać więcej niż 1 bar bo to tylko agregat lodówki, pracował ciągle przez 60...
Jest rozbieralny, ale kota idzie dostać przy składaniu, bo tam jest jeszcze przełącznik podciśnienia na siłownik obieg zewnętrzny/wewnętrzny.
Bardzo dziękuję za pomoc.Udało się po podpięciu pod Clipa okazało się że nie działa podciśnienie turbo.Zatkany był wylot podciśnienia,teraz chodzi jak marzenie. DZIĘKUJĘ ZA POMOC. Zamykam temat.
No wlasnie, do czego jest rurka na ktorej jest podcisnienie?
Niedawno http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... podałem link do strony, gdzie były rozrysowane połączenia podciśnień silnika 250. Niestety - od kilku dni strona nie działa, nie wiem co się dzieje???
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
Zrób coś z tym kanałem podciśnienia i będzie dobrze. Daj zdjęcie, jak wygląda to uszkodzenie.
dziać elektrozawór podciśnienie volvo podciśnienie podciśnienie mercedes
router alternatywny oprogramować toyoty corolla sharp włączeniem
czujnik temperatury sterownika pieca zwrotnica krasula
Wymiana płyty głównej w centrali Satel CA-10 Jak otworzyć boczną obudowę pralki PTL 800?