A ja pytam, czy jak są podłączone poza lampą czy działają? Czyli silnik odpalony, a przewody od paska wprost do akumulatora.
Chyba właśnie takie rozwiązanie, jakie podał Kolega Andrzej20001 teraz Koledze rysowałem: http://obrazki.elektroda.pl/3744921700_1... Jest bardziej poprawne, prąd dziennych nie obciąża stacyjki - a spełnia wszystkie wymogi. Dioda dowolna, prostownicza - konieczna w razie włączenia pozycyjnych BEZ ZAPŁONU (wówczas przekaźnik także by...
Wejdź w menu i sprawdź czy są włączone.
https://lepard.eu/modul-swiatel-do-jazdy...
Wejdź na stronę miłośników audi: [url=https://audi80.pl/oswietlenie-wewne... tam jest kilka pomysłów.
Żarówkę sprawdzałeś?
Potrzebujesz sterownika świateł dziennych, chyba że chcesz się bawić w rzeźbę i montowanie przekaźnika (NC) pod kontrolkę alternatora..., kosztowo wyjdzie to samo bo sterownik 22zł i nic nie zepsujesz przy okazji.
Światła mają świecić po przekręceniu stacyjki i zgasnąć przy włączeniu świateł postojowych.
Ten sam problem spotkałem już kilkakrotnie w Mercedesach Vario - właśnie po zmianie tacho z oryginalnego VDO 1381 na Stoneridge 5000. Próbowałem zmieniać ustawienia tachografu, dzwoniłem nawet na Hotline do Stoneridge’a w Szkocji - jak na razie efekt żaden. Albo potrzebuję jakiś specyficzny model, albo coś nie tak z programowaniem. Jak do tej...
To nad akumulatorem to nie wiem co to ale reszta jak na obrazku: http://obrazki.elektroda.net/25_12732438...
Gotowe moduły sterujące do DRL bez problemu rozpoznają uruchomienie silnika i włączają światła. Zamontuj DRL Philipsa - są bezawaryjne.
Zapnij woltomierz na przednią postojówkę, nie włączaj świateł i wciśnij hamulec. To wiele wyjaśni...
Witam Kupujesz przekaźnik 561 i podłączasz jak niżej : 86 - masa 85 - plus od świateł postojowych/mijania 87 - nie podłączony 87a - plus od świateł dziennych 30 - plus po stacyjne/alternator i wszystko w tym temacie.
Wszyscy tylko piszą weź + z tego czy owego ale nic z tego nie wynika. W mojej skodzie fabii 1,4 75km zrobiłem to tak: 1. kupiłem światła do jazdy dziennej z automatem z allegro http://obrazki.elektroda.pl/5309591100_1... 2. czarny kabelek łatwo pod "-" na akumulatorze, po prostu przykręcić pod śrubkę na klamie. 3. żółty kabelek (do "+"...
Czy w takim razie można zastosować tu diody 3-6V? Jak najbardziej. Proponuję jednak wymianę całego kompletu diod. Chodzi o możliwą rozbieżność parametrów między fabrycznymi i dokładanymi LED-ami.
Jak mają automat to po chwili zgasną po minucie góra 2 jak są to takie najprostsze to niestety ale musisz znaleźć sobie plusa po stacyjce i wtedy będą gasnąć od razu po zgaszeniu silnika. Czerwony właśnie to ten plus biały to plus przy postojówce ( tak zakładam ty masz schemat żebyś ich czasami nie zamienił) czarny wiadomo. Jest coś jeszcze na kablach...
Witaj! Po przekręceniu kluczyka będziesz miał napięcie 12v tu należy wstawić wyłącznik i bezpiecznik. Musisz wstawić przekaźnik gdzie do jednego ze styków podłączasz zasilanie przychodzące od wyłącznika a do drugiego lampy świateł dziennych. Cewka przekaźnika- jeden styk do świateł postojowych drugi do mijania. Po załączeniu dodatkowego wyłącznika i...
Mam taki przekaźnik ale nie bardzo rozumiem jego zasadę działania. Wg schematu to są dwa przekaźniki w jednej obudowie. Chciałbym podłączyć światła do jazdy dziennej tak aby zgasły po zapaleniu pozycyjnych ale żeby świeciły razem z długimi. Czy na tym przekaźniku mogę to zrobić? Możesz o ile to zwykły przekaźnik podwójny. Jeśli nie to proszę o opis...
Najprościej + z włącznika świateł cofania.
Śmiało można tam podłączać. Tylko tak wpiąć ten adapter żeby obwód świateł dziennych też był zabezpieczony, czyli żeby nie działały po wyjęciu bezpiecznika.
do jazdy dziennej nie sa wymagane pozycje z tylu pozdraiwam
Sprawdzała napięcia? Zacznij od tego, o ile to nie problem, następnie dołącz radio i sprawdź jeszcze raz i porównaj wyniki, przyjrzyj się dokładnie czy wszystkie ledy świecą, może to problem z lampami, masa może słaba...
Napiecie po zapłonie masz w w UEC'u, przecież to dziecinnie proste. Ja zawsze z tego miejsca biorę, czy to w zafirze b czy w astrze h. Ten co pisze o stacyjce to jest ciekawy gość, chłopie, to zafira b i nie ma tam dostępu do stacyjki bo ta jest w CIM! Na czarnym kablu wtyczki CIM jest plus po przekręceniu klucza.
Plus po stacyjce daj z jakiegoś grubszgo kabla,przypuszczam źe i nie gaśnięcie po włączeniu pozycyjnego ma z tym związek. Sprawdż bezpiecznik F 48 kabel czerwony. Były dwie skrzynki bezpieczników w tych autach . W jednej był nornalny plus po stacyjcea w drugiej gasnące po paru sekundach.
Prosze bardzo o narysowanie schematu jak to podłaczyc. Chodzi tez o to zeby światła jazdy dziennej gasły po właczeniu świateł postojowych. Po włączeniu świateł przeciwmgłowych tez paliły sie światła jazdy dziennej Dioda D1 nie wiem czy jest potrzebna, ale na pewno nie zaszkodzi. Nie wiem jak mocne te światła, diodę dobierz z zapasem i to dużym. Przekaźnik...
sprawdź w menu przede wszystkim .....
Z lampami nie było instrukcji ? Z opisu wnioskuję że : 1. Czarny - masa 2. Czerwony i żółty 50/50 % jeden do kierunku drugi do świateł ;-)
mi chodzi tylko o to że brakuje mi te 6-7 cm co na jedna stronę daje 3 cm więc myślę że to nie jest aż tak dużo by samochód w dzień stał się nagle niewidzialny dla innych uczestników ruchu... Wygląda, że sam przed sobą próbujesz usprawiedliwić naginanie przepisów, a to nie o to chodzi. Jeździj i się nie przejmuj, bo prawdopodobieństwo, że ktoś się...
Jeśli podajesz napięcie na przewód off i nie reagują to coś jest uszkodzone w lampach. Rozwiązaniem jest zastosowanie przerywacza rozwiernego.
Może coś takiego: http://sklep.wesem.pl/7/6663/lampy_jazdy...
Jak masz możliwość to spróbuj tak. W szereg z przewodem od postojowego włącz diodę prostowniczą, anodą do postojowego. Do katody podłącz plus kondensatora 47uF/25V, minus kondensatora do minusa instalacji. Powinno pomóc.
3A
W ofercie brakuje magicznego słowa "homologacja" ktora powinien mieć klosz lampy i a nie żarówka, montaż tego badziewia jest niezgodny z Polskimi przepisami, to taki sam przypadek jak montaż palników ksenonowych w zwykle lampy.
Cewka przekaźnika równolegle do żarówki.
Podłącz go do zasilania cewki zapłonowej. Sprawdź miernikiem na którym masz + po zapłonie. Zgodnie z przepisami powinny one gasnąć automatycznie po załączeniu świateł mijania. Chyba ten biały do plusa świateł mijania podłączasz. Lub zasilasz je przez przekaźnik.
Masz dwie lampy rozetnij umiejętnie drugą to się dowiesz :)
Gdyby w pozycyjnych była żarówka 55W światła by działały. Ale nie jest... Dodano po 1 Wstaw na przewód żółty zwykłą diodę, powinno być ok.
Na oszczędności paliwa nie ma co liczyć bo na pewno będą nieznaczne o ile w ogóle będą... Można jednak próbować to policzyć. Dane nie są precyzyjne ale chodzi tylko o rząd wielkości. Zakładam: - średnią prędkość całego rocznego przebiegu - 50 km/h - średnią moc silnika,potrzebną do jazdy dla całego rocznego przebiegu 25 kW - moc żarówek (minus moc...
Co do tego które,to Philipsy zakładam i nie narzekam. Jeżeli założysz zgodnie z wymiarami ,oraz schematem, to nie powinni się o to czepiać.
Prosta rada - wstaw WŁAŚCIWE źródło światła w postojówki, to problem zniknie.
Witam. Mam te same zdjęcia, które już widziałeś na forum Insigni ;)
Zwykłe reflektory też odetchną przy światłach do jazdy dziennej. Odbłyśniki podziękują a i „szyba” z plastiku mniej żółknie.
Wystarczy, 12V x 5 A w uproszczeniu daje około 60W.
Żaden filtr zasilania nie pomoże na zakłócenia które łapie antena. Zmień te lampki do jazdy dziennej i będzie ok. Sieją słabej jakości pretwornice w tych DRL.
Dodam że niektóre modele R posiadają światła do jazdy dziennej zamiast p.mgielnych i też nie opisałeś tej informacji. Przewód od świateł dolnych drogowych to właśnie filoletowy w wiązce lewej strony kabiny biegnący bezpośrednio z Visa to nim zasterujesz przekaźnik.
Nie będę Ci tutaj pisał o regulaminie, zakazie przerabiania oświetlenia, itp. Ja jednak proponowałbym doprowadzenie instalacji oświetlenia w tym samochodzie do stanu 100% fabrycznego. Wtedy sprawdź, czy pojawiają się jakieś błędy, itp. Kolejnym krokiem niech jest montaż świateł do jazdy dziennej LED i eliminacja ewentualnych błędów z tym związanych....
http://obrazki.elektroda.pl/8753646100_1... Witam, Przedstawiam moją ostatnią konstrukcje - Światła LED do jazdy dziennej w Fordzie Scorpio MKII. Projekt zrobiłem w formie tunningu (ciekawy efekt wizualny), a także aby zaoszczędzić nieco paliwa i żarówek podczas jazdy w dzień. Wykorzystałem "super jasne białe diody" kupione na allegro...
vcds i kodowanie prawdopodobnie dlugie
Tam światła do jazdy dziennej są realizowane przez styk TFL we włączniku świateł.
Sprawdź na początek czy ta nowa żarówka jest na 12V czy 24V
jazdy dziennej układ jazdy dziennej automat jazdy dziennej
plama płyta zachować selektywność samsung standby
wybor czujnika zablokowany tablet
Przestrojenie CB President Johnny z piątek na zera – wymiana kwarcu 10,245 MHz na 10,240 MHz Różnice między kondensatorami Nichicon KA i FG