Witam, jako mechanik serwisu Stihl, nie znam za dobrze budowy tych pilarek, ale jestem przekonany że są to konstrukcje bardzo do siebie zbliżone. Podam przyczyny takiego zachowania pilarek, a wnioskujcie i naprawiajcie sami: 1- brudny gaźnik pomoże czyszczenie, pod żadnym pozorem nie zrywać pokryw kanałków dyszowych bo zniszczycie gaźnik, sprawdzić...
Dziurawy wężyk paliwa, zatkany lub nieszczelny przewód podciśnienia, niedrożny filtr paliwa, tyle na początek.
komputer pokazuje ilość km do stacji/chwilowe spadnie.. jak wejdę dalej to spalanie przy ostrzejszej jeździe mam 6.8-7.2 l .. tylko zauważyłem ze przy ilości km do stacji szybko ubywaja tak jakby był dziurawy zbiornik albo jakiś przewód był dziurawy i ucieka paliwo :/
Tak jak najbardziej pompa ciągnie paliwo i powietrze Jak ma paliwo w zbiorniku to nie ma takiej możliwości chyba że przewód zasilający gdzieś ma dziurawy i przez niego zaciąga powietrze.
Spróbuj zalać pompę ręcznie, ręczną pompką podciśnieniową zaciągnij też paliwo do węża. Może nie może zassać, jak ma w sobie powietrze. Sprawdż, czy przewód paliwowy do pompy nie jest dziurawy i nie bierze lewego powietrza -sprawdż, jakie podciśnienie wytwarza pompka. Naczynie z olejem postaw wyżej, aby spływał do pompy grawitacyjnie. pozdrawiam
Filtr paliwa jest w zbiorniku paliwa. Uszczelka przy cylindrze to ta: -odkręcasz gaźnik -odkręcasz plastikowy łącznik i jest uszczelka pomiędzy łącznikiem a cylindrem (i to tu właśnie może być nie dokręcone, od początku chodziło mi o to) Przychodzi mi na myśl jeszcze dziurawy przewód paliwa. Lub przy pchane sitko w gaźniku. Części pasują z NAC-ów. Tylko...
Widać nawet jaki tłok jest suchy, olej masz w paliwie, dziurawy przewód = dużo powietrza i mało paliwa z olejem. Uboga mieszanka i zatarty silnik. Silnik "wyje" nawet w ochronnikach to słychać.
Nie podłączaj nic do tych przewodów. Jeden z nich to tzw."odma" silnika (odpowietrzenie), natomiast drugi służy do odprowadzenia paliwa z gaźnika podczas jego usterki np. w czasie zacięcia się zaworka lub dziurawym pływaku. Nadmiar paliwa wycieka na zewnątrz (pod pojazd).
Albo dziurawy przewód paliwa, albo roszczelnienie układu silnika.
Co mi to da, że sobie przelutuję kondensatorki jak i tak problem z BIOSEM będzie występował? Człowieku! Kondensatory odpowiadają za prawidłowe zasilanie. Tak ciężko to zrozumieć?? Pojedziesz samochodem z dziurawym przewodem paliwa?? Myśl!
Dziurawy plywak? Zuzyty zaorek odcinania paliwa w komorze plywakowej? Dziurawy/stary przewod ze zbiornika paliwa do gaznika. Moze jeszcze pare innych rzeczy. Sprawdz dokladnie co cieknie przed pytaniem na forum.
W takim razie zubaża się mieszanka, przyczyną może być właśnie nowy gaźnik, lub zła regulacja składu mieszanki "L", niezbyt drożny filtr paliwa, nieszczelnie złożona komora korbowa, dziurawy przewód paliwa, świeca z przebiciem po rozgrzaniu, źle ustawiona przerwa na module zapłonowym, dziurawy przewód impulsowy lub luźny na króćcach, dziurawy łącznik...
Pewnie ktoś kradnie. Powiedz, jak chcesz cokolwiek naprawić, skoro nie wykazujesz żadnej chęci żeby samemu cokolwiek doczytać, czy się nauczyć? Jeśli regulator będzie dziurawy, to paliwo przewodem kompensacji będzie się lać do kolektora ssącego.
Posprawdzać przewody podciśniniowe , czy nie są przerwane lub dziurawe oraz przewody paliwowe , pompa paliwa oraz filtr paliwa.Sprawdzić napięcie zasilania pompy paliwa oraz ciągłośc zasilania pompy,czy przy pracującym silniku na biegu jałowym nie ma przerw w zasilaniu pompy.Jeśli jest możliwośc sprawdzić ciśnienie paliwa .
Przeszukałem cały internet i nic o tym nie ma, brzmi to jak czarna magia, myślę, że prawdopodobnie moduł EFI mógł oszaleć albo właśnie odpowietrzenie. Gdyby mnie to spotkało, to sprawdziłbym najpierw odpowietrznik, filtr paliwa i czy przewody paliwowe nie są dziurawe, bo nie zajmie to długo, a później zobaczył, czy to nie problem z elektroniką.
Jeśli to jest zbiorniczek do którego wlewa się bezpośrednio paliwo. To wystarczy podłączyć świecę pod niego i powinno być wszystko ok. Jeżeli oczywiście świeca nie puszczała cały czas paliwa, lub tak jak napisałeś zbiorniczek nie jest dziurawy. Przewód zasilający(+) do świecy masz podłączony?
Zobacz jeszcze czu przewód gumowy od filtra paliwa do wtrusku nie jest dziurawy, jeżeli by tak było to będzie dostawał "lewego" powietrza i na bęzynie będzie wariował, w takim przypadku na gazie też będzie jeździł normalnie tylko ew. czasami będzie czuć gaz w środku.
zasilacz ma wpływ na płynność komputera? Dokładnie taki jak zatarta pompa paliwa i dziurawy przewód na pracę silnika w samochodzie.
Sprawdź przewód paliwa w zbiorniku, może jest dziurawy lub za sztywny.
Powody: dziurawa membrana w podstawie filtra paliwa, dziurawy smok w zbiorniku, uszczelniacz za kołem pompy wtryskowej, ew. sprawdzić przewody paliwowe.
Witam. Na początek zajżyj do baku, tzn. wymontuj zespół pompy z czujnikiem pozimu paliwa.Zobacz czy nie jest dziurawy pływak ,oraz sprawdź scieżki na potencjometrze. Jak tu będzie grało to zobacz na stan przewodów i konektora przy zbiorniku.(podejżewam jednak przerwe w potencjometrze często pada lub słabo kontaktuje, a jak bedziesz sprawdzal na włączonym...
Witam do tej pory sprawdziłem ciśnienie paliwa wynosi około 3,5bar, został wymieniony termostat z czujnikiem temperatury i płyn dodatkowo myślałem że przewód w zbiorniku paliwa jest dziurawy czy coś ale wszystko jest w porządku, podejrzewam wtryski ewentualnie katalizator ale pewności nie mam a nie chcę wymieniać wszystkiego za koleją bo to są straszne...
Witam. Gaźnik wyczyszczony. Zaślepki wciśnięte. Śruby regulacyjne odkręcone o jeden obrót. Po kilku szarpnięciach silnik zaskoczył i ku mojemu zdziwieniu chodził jak brzytwa. Wkręcał się w obroty bez zająknięcia. Wolne obroty ustawiłem śrubą przepustnicy. Paliła z pierwszego sznurka. Piłę wyłączyłem. Po około 6-ciu godzinach chciałem odpalić. Odpaliła...
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
Skoro sonda pokazuje normalnie i reszta też ok, to stawiam na nieszczelność w układzie paliwowym (wycieki). Moze bak dziurawy,lub przetarty przewód
Trzy możliwości - dziurawy pływak, zawieszony pływak, źle podłączony czujnik. Odłączyć przewody od czujnika, bądź zamienić podłączenie i wszystko będzie wiadomo. Pozdrawiam.
W którym miejscu najczęściej ten kabel się przeciera? bo ostatnio zmieniałem zbiornik paliwa bo miałem dziurawy i sprawdzałem przewód i nie miał on żadnych uszkodzeń mechanicznych.. Może to wina czujnika?
Sprawdz tez przewod paliwa,ktorym paliwo plynie z baku do silnika.Leca one pod autem,a po zimie to bardzo czesta przyczyna ich zgnicia.Najlepiej rozepnij w komorze silnika wylot,wyciagnij pompke paliwa i dmuchnij do przewodu powietrrze.Jak bedzie uciekalo to wszystko wiadomo.Z tym ze jak nie widac zadnego wycieku pod autem,to nie znaczy to,ze przewod...
Jaki jest tam kranik? Jak ma odstojnik, to mógł się tam zebrać syf. Jeśli podciśnieniowy to sprawdź czy masz podłączony przewód podciśnienia i czy nie jest dziurawy.
Skoro tyle czasu jezdziłes bez paliwa to naprawde sporo mogło sie narobic. Poczawszy od braku zasilania na pompe, poprzez zatkane przewody i filtr. Syf w baku, dziurawe membramy w regulatorze cisnienia i zatkane wtryskiwacze. Odkrec przewód przy listwie, najlepiej powrotny i zobacz czy paliwo powraca z listwy do zbiornika. jak tak, to czy wtryski maja...
Może gruszka do odpowietrzania jest dziurawa. Miałem kiedyś problem z nieszczelną puszką na filtr paliwa ale wtedy gasł zaraz po odpaleniu.
Dołączam się do kolegów. Co prawda miałem Poloneza, ale to też był smok. W najgorszych czasach palił mi 18, ale była zima i dojeżdżałem tylko do pracy i powrotem. Cały czas na ssaniu. Dwa kilometry w jedną stronę. Sprawdź czy dźwigienka ssania się nie zapiekła, albo tłoczek zubażający, poziom paliwa, czy dysze główne nie są zamienione i czy pływak nie...
Witam. Od 2 lat coraz bardziej smoli mi w widocznym miejscu. Na zdjęciu to ja widzę okopcenie z dziurawego wydechu (uszczelka między kolektorem a tłumnikiem). Normalnie śmiga, pali od strzała. tylko ostatnio na wolnych obrotach czasami przygasał. A teraz jak zaczołem drapać coraz mniej siły miałem i wrażenie że nie pali na jeden tłok. Ustawiałeś zawory?...
Sprawdź przewody dość często się przerywają te co idą od rękojeści do silnika, czasami jest sytuacja że na wsuwkach. powstaje śniedź. Jeśli chodzi o gaźnik to pod pompka jest membrana zasysająca paliwo na zasadzie podciśnienia sprawdź ją może być dziurawa i nie zasysa paliwa.
Miałem Maluchy. Ich naprawa to była codzienność właściciela. Gaźnik Malucha miał dwie - dysze główną i wolnych obrotów. Jeżeli chodzi na wolnych a gaśnie po dodaniu gazu to jedno z: - dysza główna jest przytkana, - niski poziom paliwa w gaźniku (utopiony, dziurawy pływak, źle ustawiona dźwigienka pływaka- ją się odpowiednio przygina), - słaba wydajność...
Przyczyny : dziurawy bak , nie szczelne zawory , nie szczelne przewody paliwowe , ja miałem poluzowaną śrubę od filtra paliwa no i kapało zdarzyło się też że ręczny nie odbijał a średnia spalania rosła
Cześć, miałem podobny problem. Przyczyna to kawałek przewodu gumowego (z czasem butwieje i paliwo wraca do baku i spada ciśnienie) będącego elementem pompy paliwa, wymiana - 1 godzina. Jeśli pompa buczy to tylko dać nowy przewód (taki do paliwa, nie inny + na dole pompy wymienić uszczelkę izolacyjną i odwrócić po przepłukaniu woreczek o 180 stopni,...
Hej, potrzebuję pomocy z kosą Stihl FS200. Po wyczyszczeniu i wymianie sprzęgła zaczęła się dławić przy dodawaniu gazu, ale przy pompowaniu pompką w trakcie trzymania gazu wchodzi na obroty i się nie dławi . Odpala normalnie, już wszystko zrobiłem i nadal nic. Wymieniłem : - Sprzęgło (po tym mniej więcej pojawił się ten problem) - Filtr paliwa (na starym...
Smok w baku dziurawy na tej wysokości. Zamiast niego wkręć(dosłownie) przewód paliwowy w bak w miejscu smoka tak by doszedł do dna. Lub jak już wspomniane wyżej zasil się od dołu zbiornika dokupując odpowiednią redukcję. Dla sprawdzenia włóż do baku przez korek wlewowy przewód paliwowy i połącz z odstojnikiem. I przetestuj czy będą problemy.
myśle że albo należy wymienić filtr paliwa albo wina leży po stronie turbiny która wrzuca olej do przewodów od zaworu podciśnieniowego. Ja po prostu odłączyłem ten przewód od turbiny i od razu było ok.Jeśli turbina puszcza olej to nie ma sensu wymiana zaworu po krótkim czasie problem wróci. Możliwe jest też że przewód łączący turbine z intercoolerem...
Iskra jest?Silnik spréza?Szukaj niesczelnosci w dolocie(dziurawa guma i przewody pomiedzy VAF i przepustnicá),pogiétej klapy spiétrzajácej przeplywomierza,posluchaj czy pompa chodzi po przekréceniu kluczyka,zobacz czy nie chodzi na dwóch paliwach(wyjác bezpiecznik pompy i palic na gazie)
Witaj. Silnik prawdopodobnie zalany paliwem. Przyczyna, to uszkodzony - zawieszony zaworek w komorze pływakowej albo dziurawy pływak. Aby zapalił zrób tak : - zamknij kranik paliwa. - wykręć świecę, prawdopodobnie będzie mokra - najlepiej było by użyć inną, jeżeli nie masz, to musisz ją dokładnie osuszyć. Świecę podłącz do przewodu i połóż na głowicy...
Zgodnie z instrukcją i danymi fabrycznymi (również i moim doświadczeniem) pływak powinien być ustawiany w pozycji pionowej pokrywy. ( tak aby pływak swobodnie "zwisał") A odległość między pływakiem a ścianką pokrywy łącznie z uszczelką powinna wynosić 7mm. Zanim zaczniesz ustawiać poziom paliwa to sprawdź: - pływak czy nie jest dziurawy waga dobrego...
Witam Mam problem z chevroletem. Może ktoś miał podobny. Samochód zaczyna szarpać w momencie gdy nie przyspieszam, ze stałą prędkością obrotową jeśli całkowicie puszczę gaz nic się nie dzieje. Nie odpala z pierwszego. Spadek jakieś 30%mocy obroty max 3500. Prędkość max 95 km/h . Oczywiście świece wymienione przewody też, później dostrzegłem dziurawy...
masz zbiornik gdzieś dziurawy, albo węże doprowadzające. U mnie została wymieniona pompka paliwa, zbiornik został pod prostowany, jednak coś na paliwie nie działa tak jak powinien ponieważ z początku jest ok, a później auto po kilku km gaśnie, na gazie bez problemu odpala, ale jak przyjdzie zima to może być gorzej dlatego właśnie pasuje jakoś ten problem...
1. witam, sam bawiłem się z podobnym problemem prawie rok, wymieniłem oczywiście świece, przewody, filtry powietrza i gazu (oprócz fazy lotnej) u mnie auto zimne dławiło się mocno na benzynie przy ruszaniu, trzeba było dodawać gazu z czuciem, po rozgrzaniu jeździło ok przy mocnej redukcji, albo gwałtownym dodaniu gazu na 2 biegu też zaczynał się dławić...
Regulator ciśnienia paliwa jest uaktywniany przez sterownik,aby regulować ciśnienie paliwa.A ciśnienie paliwa jest ustawiane w taki sposób,by by osiągnąć żądany stosunek powietrze i paliwo.Bo do odpalenia starczy i 200 atm na listwie bo wtryski są otwierane elektronicznie a nie ciśnieniem,a ciśnienie może sięgać nawet do 2000 atm.I w tym przypadku trzeba...
Kolego wyreguluj skład mieszanki na wszystkich gaźnikach , poziom paliwa w komorach pływakowych i zrób synchronizacje. Zawory kiedy ostatnio regulowałeś? W internecie masz dostępne katalogi świec NGK i Denso więc prawidłowy dobór to jest akurat najmniejszy problem. Warto zakupić swiece irydowe. Maja mniejsza podatność na zalanie i dużo dłuzszą trwałość....
Ja nie mam pierwszego malucha i wiem że nie jest to normalne, a po drugie brak paliwa w gaźniku jest normą? Jeśli to już nie pierwszy maluch i wiesz że to nie jest normalne, a dalej nie wiesz co zrobić to na początek wymień przewody od zbiornika do pompki paliwa, bo zakładam, że od pompki do gaźnika wymieniłeś, bo łatwiej. Jeśli to nie pomoże to raczej...
Generalnie - sprawdzasz czy dolatuje mieszanka do silnika. Sprawdzasz czy mieszanka ma warunki do zapłonu - ciśnienie, iskra. Sprawdzasz czy spaliny mają swobodny wylot. No i sprawdzasz czy sam silnik działa jak trzeba (swobodny ruch tłoka, czy pierścienie są szczelne, czy komory silnika są szczelne. Oczywiście nie sprawdzasz wszystkiego na raz i przy...
dziurawy przewód paliwa pompka paliwo dziurawy dziurawy zbiornik paliwo
prądniczka tacho amica wabco volvo zadania zbioru elektrotechniki
termostat bimetaliczny wykres bodego
Vivax 183 PR – soft brick po błędnej aktualizacji flash, zielona dioda, brak obrazu HDMI Pralka Samsung WW90T986DSX/S1 - Kod błędu AC6 i dziwne odgłosy