Witam, jako mechanik serwisu Stihl, nie znam za dobrze budowy tych pilarek, ale jestem przekonany że są to konstrukcje bardzo do siebie zbliżone. Podam przyczyny takiego zachowania pilarek, a wnioskujcie i naprawiajcie sami: 1- brudny gaźnik pomoże czyszczenie, pod żadnym pozorem nie zrywać pokryw kanałków dyszowych bo zniszczycie gaźnik, sprawdzić...
Dziurawy wężyk paliwa, zatkany lub nieszczelny przewód podciśnienia, niedrożny filtr paliwa, tyle na początek.
komputer pokazuje ilość km do stacji/chwilowe spadnie.. jak wejdę dalej to spalanie przy ostrzejszej jeździe mam 6.8-7.2 l .. tylko zauważyłem ze przy ilości km do stacji szybko ubywaja tak jakby był dziurawy zbiornik albo jakiś przewód był dziurawy i ucieka paliwo :/
Tak jak najbardziej pompa ciągnie paliwo i powietrze Jak ma paliwo w zbiorniku to nie ma takiej możliwości chyba że przewód zasilający gdzieś ma dziurawy i przez niego zaciąga powietrze.
Spróbuj zalać pompę ręcznie, ręczną pompką podciśnieniową zaciągnij też paliwo do węża. Może nie może zassać, jak ma w sobie powietrze. Sprawdż, czy przewód paliwowy do pompy nie jest dziurawy i nie bierze lewego powietrza -sprawdż, jakie podciśnienie wytwarza pompka. Naczynie z olejem postaw wyżej, aby spływał do pompy grawitacyjnie. pozdrawiam
Filtr paliwa jest w zbiorniku paliwa. Uszczelka przy cylindrze to ta: -odkręcasz gaźnik -odkręcasz plastikowy łącznik i jest uszczelka pomiędzy łącznikiem a cylindrem (i to tu właśnie może być nie dokręcone, od początku chodziło mi o to) Przychodzi mi na myśl jeszcze dziurawy przewód paliwa. Lub przy pchane sitko w gaźniku. Części pasują z NAC-ów. Tylko...
Widać nawet jaki tłok jest suchy, olej masz w paliwie, dziurawy przewód = dużo powietrza i mało paliwa z olejem. Uboga mieszanka i zatarty silnik. Silnik "wyje" nawet w ochronnikach to słychać.
Nie podłączaj nic do tych przewodów. Jeden z nich to tzw."odma" silnika (odpowietrzenie), natomiast drugi służy do odprowadzenia paliwa z gaźnika podczas jego usterki np. w czasie zacięcia się zaworka lub dziurawym pływaku. Nadmiar paliwa wycieka na zewnątrz (pod pojazd).
Albo dziurawy przewód paliwa, albo roszczelnienie układu silnika.
Co mi to da, że sobie przelutuję kondensatorki jak i tak problem z BIOSEM będzie występował? Człowieku! Kondensatory odpowiadają za prawidłowe zasilanie. Tak ciężko to zrozumieć?? Pojedziesz samochodem z dziurawym przewodem paliwa?? Myśl!
Dziurawy plywak? Zuzyty zaorek odcinania paliwa w komorze plywakowej? Dziurawy/stary przewod ze zbiornika paliwa do gaznika. Moze jeszcze pare innych rzeczy. Sprawdz dokladnie co cieknie przed pytaniem na forum.
W takim razie zubaża się mieszanka, przyczyną może być właśnie nowy gaźnik, lub zła regulacja składu mieszanki "L", niezbyt drożny filtr paliwa, nieszczelnie złożona komora korbowa, dziurawy przewód paliwa, świeca z przebiciem po rozgrzaniu, źle ustawiona przerwa na module zapłonowym, dziurawy przewód impulsowy lub luźny na króćcach, dziurawy łącznik...
Pewnie ktoś kradnie. Powiedz, jak chcesz cokolwiek naprawić, skoro nie wykazujesz żadnej chęci żeby samemu cokolwiek doczytać, czy się nauczyć? Jeśli regulator będzie dziurawy, to paliwo przewodem kompensacji będzie się lać do kolektora ssącego.
Posprawdzać przewody podciśniniowe , czy nie są przerwane lub dziurawe oraz przewody paliwowe , pompa paliwa oraz filtr paliwa.Sprawdzić napięcie zasilania pompy paliwa oraz ciągłośc zasilania pompy,czy przy pracującym silniku na biegu jałowym nie ma przerw w zasilaniu pompy.Jeśli jest możliwośc sprawdzić ciśnienie paliwa .
Przeszukałem cały internet i nic o tym nie ma, brzmi to jak czarna magia, myślę, że prawdopodobnie moduł EFI mógł oszaleć albo właśnie odpowietrzenie. Gdyby mnie to spotkało, to sprawdziłbym najpierw odpowietrznik, filtr paliwa i czy przewody paliwowe nie są dziurawe, bo nie zajmie to długo, a później zobaczył, czy to nie problem z elektroniką.
Jeśli to jest zbiorniczek do którego wlewa się bezpośrednio paliwo. To wystarczy podłączyć świecę pod niego i powinno być wszystko ok. Jeżeli oczywiście świeca nie puszczała cały czas paliwa, lub tak jak napisałeś zbiorniczek nie jest dziurawy. Przewód zasilający(+) do świecy masz podłączony?
Zobacz jeszcze czu przewód gumowy od filtra paliwa do wtrusku nie jest dziurawy, jeżeli by tak było to będzie dostawał "lewego" powietrza i na bęzynie będzie wariował, w takim przypadku na gazie też będzie jeździł normalnie tylko ew. czasami będzie czuć gaz w środku.
zasilacz ma wpływ na płynność komputera? Dokładnie taki jak zatarta pompa paliwa i dziurawy przewód na pracę silnika w samochodzie.
Sprawdź przewód paliwa w zbiorniku, może jest dziurawy lub za sztywny.
Powody: dziurawa membrana w podstawie filtra paliwa, dziurawy smok w zbiorniku, uszczelniacz za kołem pompy wtryskowej, ew. sprawdzić przewody paliwowe.
Witam. Na początek zajżyj do baku, tzn. wymontuj zespół pompy z czujnikiem pozimu paliwa.Zobacz czy nie jest dziurawy pływak ,oraz sprawdź scieżki na potencjometrze. Jak tu będzie grało to zobacz na stan przewodów i konektora przy zbiorniku.(podejżewam jednak przerwe w potencjometrze często pada lub słabo kontaktuje, a jak bedziesz sprawdzal na włączonym...
Witam. Gaźnik wyczyszczony. Zaślepki wciśnięte. Śruby regulacyjne odkręcone o jeden obrót. Po kilku szarpnięciach silnik zaskoczył i ku mojemu zdziwieniu chodził jak brzytwa. Wkręcał się w obroty bez zająknięcia. Wolne obroty ustawiłem śrubą przepustnicy. Paliła z pierwszego sznurka. Piłę wyłączyłem. Po około 6-ciu godzinach chciałem odpalić. Odpaliła...
Witam do tej pory sprawdziłem ciśnienie paliwa wynosi około 3,5bar, został wymieniony termostat z czujnikiem temperatury i płyn dodatkowo myślałem że przewód w zbiorniku paliwa jest dziurawy czy coś ale wszystko jest w porządku, podejrzewam wtryski ewentualnie katalizator ale pewności nie mam a nie chcę wymieniać wszystkiego za koleją bo to są straszne...
Skoro sonda pokazuje normalnie i reszta też ok, to stawiam na nieszczelność w układzie paliwowym (wycieki). Moze bak dziurawy,lub przetarty przewód
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
Trzy możliwości - dziurawy pływak, zawieszony pływak, źle podłączony czujnik. Odłączyć przewody od czujnika, bądź zamienić podłączenie i wszystko będzie wiadomo. Pozdrawiam.
W którym miejscu najczęściej ten kabel się przeciera? bo ostatnio zmieniałem zbiornik paliwa bo miałem dziurawy i sprawdzałem przewód i nie miał on żadnych uszkodzeń mechanicznych.. Może to wina czujnika?
Sprawdz tez przewod paliwa,ktorym paliwo plynie z baku do silnika.Leca one pod autem,a po zimie to bardzo czesta przyczyna ich zgnicia.Najlepiej rozepnij w komorze silnika wylot,wyciagnij pompke paliwa i dmuchnij do przewodu powietrrze.Jak bedzie uciekalo to wszystko wiadomo.Z tym ze jak nie widac zadnego wycieku pod autem,to nie znaczy to,ze przewod...
Jaki jest tam kranik? Jak ma odstojnik, to mógł się tam zebrać syf. Jeśli podciśnieniowy to sprawdź czy masz podłączony przewód podciśnienia i czy nie jest dziurawy.
Skoro tyle czasu jezdziłes bez paliwa to naprawde sporo mogło sie narobic. Poczawszy od braku zasilania na pompe, poprzez zatkane przewody i filtr. Syf w baku, dziurawe membramy w regulatorze cisnienia i zatkane wtryskiwacze. Odkrec przewód przy listwie, najlepiej powrotny i zobacz czy paliwo powraca z listwy do zbiornika. jak tak, to czy wtryski maja...
Może gruszka do odpowietrzania jest dziurawa. Miałem kiedyś problem z nieszczelną puszką na filtr paliwa ale wtedy gasł zaraz po odpaleniu.
Dołączam się do kolegów. Co prawda miałem Poloneza, ale to też był smok. W najgorszych czasach palił mi 18, ale była zima i dojeżdżałem tylko do pracy i powrotem. Cały czas na ssaniu. Dwa kilometry w jedną stronę. Sprawdź czy dźwigienka ssania się nie zapiekła, albo tłoczek zubażający, poziom paliwa, czy dysze główne nie są zamienione i czy pływak nie...
Witam. Od 2 lat coraz bardziej smoli mi w widocznym miejscu. Na zdjęciu to ja widzę okopcenie z dziurawego wydechu (uszczelka między kolektorem a tłumnikiem). Normalnie śmiga, pali od strzała. tylko ostatnio na wolnych obrotach czasami przygasał. A teraz jak zaczołem drapać coraz mniej siły miałem i wrażenie że nie pali na jeden tłok. Ustawiałeś zawory?...
Sprawdź przewody dość często się przerywają te co idą od rękojeści do silnika, czasami jest sytuacja że na wsuwkach. powstaje śniedź. Jeśli chodzi o gaźnik to pod pompka jest membrana zasysająca paliwo na zasadzie podciśnienia sprawdź ją może być dziurawa i nie zasysa paliwa.
Miałem Maluchy. Ich naprawa to była codzienność właściciela. Gaźnik Malucha miał dwie - dysze główną i wolnych obrotów. Jeżeli chodzi na wolnych a gaśnie po dodaniu gazu to jedno z: - dysza główna jest przytkana, - niski poziom paliwa w gaźniku (utopiony, dziurawy pływak, źle ustawiona dźwigienka pływaka- ją się odpowiednio przygina), - słaba wydajność...
Przyczyny : dziurawy bak , nie szczelne zawory , nie szczelne przewody paliwowe , ja miałem poluzowaną śrubę od filtra paliwa no i kapało zdarzyło się też że ręczny nie odbijał a średnia spalania rosła
Cześć, miałem podobny problem. Przyczyna to kawałek przewodu gumowego (z czasem butwieje i paliwo wraca do baku i spada ciśnienie) będącego elementem pompy paliwa, wymiana - 1 godzina. Jeśli pompa buczy to tylko dać nowy przewód (taki do paliwa, nie inny + na dole pompy wymienić uszczelkę izolacyjną i odwrócić po przepłukaniu woreczek o 180 stopni,...
Smok w baku dziurawy na tej wysokości. Zamiast niego wkręć(dosłownie) przewód paliwowy w bak w miejscu smoka tak by doszedł do dna. Lub jak już wspomniane wyżej zasil się od dołu zbiornika dokupując odpowiednią redukcję. Dla sprawdzenia włóż do baku przez korek wlewowy przewód paliwowy i połącz z odstojnikiem. I przetestuj czy będą problemy.
Hej, potrzebuję pomocy z kosą Stihl FS200. Po wyczyszczeniu i wymianie sprzęgła zaczęła się dławić przy dodawaniu gazu, ale przy pompowaniu pompką w trakcie trzymania gazu wchodzi na obroty i się nie dławi . Odpala normalnie, już wszystko zrobiłem i nadal nic. Wymieniłem : - Sprzęgło (po tym mniej więcej pojawił się ten problem) - Filtr paliwa (na starym...
myśle że albo należy wymienić filtr paliwa albo wina leży po stronie turbiny która wrzuca olej do przewodów od zaworu podciśnieniowego. Ja po prostu odłączyłem ten przewód od turbiny i od razu było ok.Jeśli turbina puszcza olej to nie ma sensu wymiana zaworu po krótkim czasie problem wróci. Możliwe jest też że przewód łączący turbine z intercoolerem...
Iskra jest?Silnik spréza?Szukaj niesczelnosci w dolocie(dziurawa guma i przewody pomiedzy VAF i przepustnicá),pogiétej klapy spiétrzajácej przeplywomierza,posluchaj czy pompa chodzi po przekréceniu kluczyka,zobacz czy nie chodzi na dwóch paliwach(wyjác bezpiecznik pompy i palic na gazie)
Witaj. Silnik prawdopodobnie zalany paliwem. Przyczyna, to uszkodzony - zawieszony zaworek w komorze pływakowej albo dziurawy pływak. Aby zapalił zrób tak : - zamknij kranik paliwa. - wykręć świecę, prawdopodobnie będzie mokra - najlepiej było by użyć inną, jeżeli nie masz, to musisz ją dokładnie osuszyć. Świecę podłącz do przewodu i połóż na głowicy...
Zgodnie z instrukcją i danymi fabrycznymi (również i moim doświadczeniem) pływak powinien być ustawiany w pozycji pionowej pokrywy. ( tak aby pływak swobodnie "zwisał") A odległość między pływakiem a ścianką pokrywy łącznie z uszczelką powinna wynosić 7mm. Zanim zaczniesz ustawiać poziom paliwa to sprawdź: - pływak czy nie jest dziurawy waga dobrego...
Witam Mam problem z chevroletem. Może ktoś miał podobny. Samochód zaczyna szarpać w momencie gdy nie przyspieszam, ze stałą prędkością obrotową jeśli całkowicie puszczę gaz nic się nie dzieje. Nie odpala z pierwszego. Spadek jakieś 30%mocy obroty max 3500. Prędkość max 95 km/h . Oczywiście świece wymienione przewody też, później dostrzegłem dziurawy...
masz zbiornik gdzieś dziurawy, albo węże doprowadzające. U mnie została wymieniona pompka paliwa, zbiornik został pod prostowany, jednak coś na paliwie nie działa tak jak powinien ponieważ z początku jest ok, a później auto po kilku km gaśnie, na gazie bez problemu odpala, ale jak przyjdzie zima to może być gorzej dlatego właśnie pasuje jakoś ten problem...
1. witam, sam bawiłem się z podobnym problemem prawie rok, wymieniłem oczywiście świece, przewody, filtry powietrza i gazu (oprócz fazy lotnej) u mnie auto zimne dławiło się mocno na benzynie przy ruszaniu, trzeba było dodawać gazu z czuciem, po rozgrzaniu jeździło ok przy mocnej redukcji, albo gwałtownym dodaniu gazu na 2 biegu też zaczynał się dławić...
Regulator ciśnienia paliwa jest uaktywniany przez sterownik,aby regulować ciśnienie paliwa.A ciśnienie paliwa jest ustawiane w taki sposób,by by osiągnąć żądany stosunek powietrze i paliwo.Bo do odpalenia starczy i 200 atm na listwie bo wtryski są otwierane elektronicznie a nie ciśnieniem,a ciśnienie może sięgać nawet do 2000 atm.I w tym przypadku trzeba...
Kolego wyreguluj skład mieszanki na wszystkich gaźnikach , poziom paliwa w komorach pływakowych i zrób synchronizacje. Zawory kiedy ostatnio regulowałeś? W internecie masz dostępne katalogi świec NGK i Denso więc prawidłowy dobór to jest akurat najmniejszy problem. Warto zakupić swiece irydowe. Maja mniejsza podatność na zalanie i dużo dłuzszą trwałość....
Ja nie mam pierwszego malucha i wiem że nie jest to normalne, a po drugie brak paliwa w gaźniku jest normą? Jeśli to już nie pierwszy maluch i wiesz że to nie jest normalne, a dalej nie wiesz co zrobić to na początek wymień przewody od zbiornika do pompki paliwa, bo zakładam, że od pompki do gaźnika wymieniłeś, bo łatwiej. Jeśli to nie pomoże to raczej...
Generalnie - sprawdzasz czy dolatuje mieszanka do silnika. Sprawdzasz czy mieszanka ma warunki do zapłonu - ciśnienie, iskra. Sprawdzasz czy spaliny mają swobodny wylot. No i sprawdzasz czy sam silnik działa jak trzeba (swobodny ruch tłoka, czy pierścienie są szczelne, czy komory silnika są szczelne. Oczywiście nie sprawdzasz wszystkiego na raz i przy...
Witam! Niedawno stałem się posiadaczem w/w traktorka. Stał on parę lat nieużywany. Wcześniej używała go młodzież na warsztatach szkolnych (co prawda nie zauważyłem śladów grzebania w silniku i jego podzespołach). Przy próbie odpalenia silnika "zagadał", ale po krótkiej chwili zgasł, gdyż został zalany paliwem. Zauważyłem, że paliwo wyrzucane jest do...
Może być też wyeksploatowany i dziurawy parownik, załatwiałby ubytek płynu, oraz psucie benzyny. Od tego bym zaczął, wymiany, bądź regeneracji parownika, reszta sama się unormuje, jeśli to to, i jeszcze działa sonda tlenu. "Krokowy" lpg jest podłączony? Źle odpala, bo wypalasz gaz - zanim go nie wypalisz z przewodów, na benzynie będzie za dużo paliwa,...
Witam, mam prośbę do wszystkich. Otóż chodzi o spalanie w maluszku z 1997r jest to Elegant 650ccm i przejechane ma nieco ponad 90 tys. Ostatnio zauważyłem że chyba za dużo pali natankowałem go do pełna czyli w maluchu to 20 litrów, i po przejechaniu 180km mam poniżej 1/4 baku. zaczyna migać rezerwa. Nigdy wcześniej tak nie palił, mam go od roku i zawsze...
Witam! Mam Peugeota 309 na gaźniku, pojemność silnika to 1.6, w którym jest elektryczna pompa paliwa z tyłu pod siedzeniem w baku. Samochód jest na gaz i w większości był jeżdzony na gazie. Ja często mam potrzebe jeżdzenia na benzynie i samochód mi szarpał na wysokokich obrotach, mechanik do którego pojechałem wogóle dziwił się czemu w samochodzie który...
Zanim wydasz kasę na komputer sprawdzaj szczelność. Sam napisałeś, że słyszysz syczenie powietrza. Jeśli masz coś dziurawe po turbinie a przed silnikiem to mogą tam być widoczne "zapocenia" olejowe. Szukaj takich oznak, posprawdzaj wszystkie opaski zaciskowe na przewodach, stan intercoolera, może ma gdzieś pęknięcie, a dopiero jak sam nic nie znajdziesz...
Wstawiałem klientowi w hondzie pompkę elektryczną zamiast membranowej z pół roku temu (nie dało się dostać membranówki) i dodam,że auto jeździ tylko na benzynie. tam miałem dodatkowo problem,gdyż przelew był z pompki,a nie z gaźnika. W trójnik za pompką wstawiłem dławik (na przewodzie powrotnym) zrobiony z końcówki wkładu do długopisu. I nie ma problemu...
To pierwsze to jak MAP sensor z opla wygląda, http://obrazki.elektroda.pl/6754454400_1... Podobny od dołu pomimo (po mojemu) wejścia na 1 wężyk ? Drugie czujnik temperatury powietrza dolotowego MAT, IAT. Jeśli odłączę tę całą czarną kostkę dolną ( bodajże to jest zaworek podciśnienia, dochodzą do niego dwa przewody od podciśnienia )...
LED] jak stwierdziłeś że głowica jest dobra? Czy sprawdziłeś czy jest iskra na świecach, gdy maluch zgaśnie? Układ zapłonowy masz z rozdzielaczem czy bez? Co do tego zapalania i gaśnięcia po chwili to wypadałoby sprawdzić pływak, czy nie jest dziurawy. Gdyby się zawiesił jak ktoś wcześniej sugerował w górnej pozycji to zamknąłby dopływ paliwa, a nie...
Witam ponownie, trochę czasu minęło i zaliczyłem kilku podobno dobrych mechaników. Każdy rozłożył ręce więc sam wziąłem się za rozwikłanie zagadki i udało się znaleźć przyczynę problemu a przy okazji kilka innych usterek. Świece były tak wyeksploatowane i nie dokręcone, że najprawdopodobniej nie dopalały paliwa do tego filtr paliwa po 15 latach przy...
Więc tak, nie pamiętam teraz symbolu świec. Zostały dobrane w sklepie. Jeśli chodzi o pracę na gazie i na benzynie, jest taka sama. Gaz był wyjechany do zera i zaworek też był zamknięty. Bez zmian. Był też wlany płyn Liqui Moly do paliwa. Następnie wyjeździłem cały bak benzyny i następny... Bez zmian. Na komputerze był już chyba 12x i to u wszystkich,...
Temat ma już kilka lat ale jeśli chodzi o silniki 20V (ADR,ARG, APT) to wyjaśnienie przyczyn różnych usterek nie jest czasami takie łatwe jak mogłoby się wydawać. Samochody z tymi silnikami (bez turbosprężarki) mają podane na wklejce w bagażniku zużycie paliwa w cyklu miejskim na poziomie 11,7-12,3l/100km a więc dość dużo. W trasie zużycie to około...
Kable w zasadzie nie powinny iskrzyć ale spotkałem się z napisem na opakowaniu kabli zapłonowych tej treści:"świecenie przewodów w ciemności nie jest oznaką ich uszkodzenia" nie wykluczam jednak uszkodzenia kabli u Ciebie. Moja diagnoza jest jednak inna niż podpowiedzi kolegów ,mianowicie takie objawy wskazują z reguły na nieszczelność układu dolotowego...
Dzięki za podpowiedź. U mnie jest podobnie. Ostatnio wymieniliśmy zbiornik paliwa na nowy i nową pompkę paliwa. Przewody zostały niestety stare i filtr paliwa nie jest od tego modelu. Jest problem z odpaleniem na benzynie, a przy niskich temperaturach na zewnątrz to konieczność, gaz jest drugiej generacji, parownik itp. nie sekwencja. Wiem, że w tych...
Maluch ma bardzo prosty układ - zarówno elektryczny, jak i paliwowy i przejrzenie go nie powinno być zbyt długim zabiegiem. Przy opisanych objawach (zakopcone świece) przyczyny szukałbym w zalewaniu się silnika paliwem. Przyczyną takiego stanu może być usterka gaźnika, np. dziurawy pływak, nieszczelny zawór iglicowy lub pomylenie/nie wkręcenie dysz...
Sz. P. robokop Jak można sprawdzić coś, czego nie ma? Zawory odcinające benzynę były tylko w układach gaźnikowych. Jeśli pompka paliwa odłączana jest elektrycznie, to cudów nie ma - paliwo znika z dziurawego zbiornika. Silnik sam go nie zasysa ze zbiornika. Czytałeś co napisał w pierwszym poscie max_117? Mój problem polega na tym że samochód cały czas...
http://obrazki.elektroda.pl/3378628500_1... Witam. Przedstawiam moją konstrukcję ogrzewania garażu na piecu webasto thermo top Z diesel. Piecyk zakupiłem ze dwa lata temu z myślą o ogrzewaczu. Często czas spędzam w garażu przy modyfikacjach auta lub po prostu dla zabicia czasu i tworzeniu różnych rzeczy. Całość składa się z kilku rzeczy:...
Odnosnie problemow z jazda na benzynie. Skoro przed zalozeniem gazu wszystko bylo ok, a teraz juz nie (na benzynie) to to podejzewam, ze w czasie strzalow w kolektor ssacy (piszesz, ze "rozwala" obudowe filtru powietrza) cos sie musialo uszkodzic. Byc moze odpial sie jakis przewod podcisnieniowy z kolektora ssacego, a moze sie tylko przedziurawil, i...
po przeczytaniu wątku można powiedzieć że wszystko ma a nie chce palić hehehe analiza spalin -jak najbardziej się zgadzam tylko że w połączeniu z błędem "mieszanka bogata" obstawiłbym uszkodzony ECU i z własnego doświadczenia wiem że te od 1.6 były wadliwe (chyba z Singapuru) i czasamu trzeba zmienić kilka używek jakie jest ciśnienie paliwa - może zaworek...
Witam, a więc od początku, kupiłem apkę sr na nowym airsalu 70cc, niby nie miała iskry, ale okazał się wypięty przewód WN i i spuszczone chłodziwo, okazało się, że tak na prawdę dziurawa chłodnica, chłodnica już wymieniona, wszystko cacy, przyszło do uruchamiania silnika. Dodam jeszcze, że skuter został przez poprzedniego właściciela przerobiony z ditecha...
Hejka Marku wiec tak, udalo mi sie zalatwic za darmola MPX4250GP, poprostu kumpel mi zalatwil zamowil w USA na uczelnie we Wrocławiu kilka sztuk, a ta jedna ma byc dla mnie :) Juz mam manometr co prawda w barach ale przeliczylem sobie wartosci z milibarow na bary. Znając żądaną DelP=850 oraz znająć podcisnienie kolektora, ktore u mnie wynosi 360 łatwo...
witam znalazłem coś takiego """" Pierwszą czynność to odnalezienie złącza diagnostycznego. W przypadku mojego 220SDi znajduje się ono za środkową konsolą, na dole, od strony kierowcy. W ROVERach serii 400 (95-99) znajdować się powinno pod zaślepką umieszczoną na dole po lewej stronie kierownicy. W ROVERach serii 600 (95-99) umieszczone jest za plastikiem...
kwok napisał: Macosmail nie ma trochę racji ze stabilizacją jałowego bo (wprawdzie "pośrednia" i w niewielkim zakresie), ale jest Zastanowiłem sie poważnie i naprawde nie wiem w jaki sposób w tym silniku może być realizowana stabilizacja obrotów . Poprzez regulację punktu zapłonu raczej nie. Jedno jest pewne, jeżeli takowa jest to efekty jej działania...
Ciekaw jestem jakie zwyczaje mają inni użytkownicy dwuzbiornikowych instalacji. Chodzi mi dokładnie o czasy: - przełączenia z ON na OR, po ruszeniu z zimnym silnikiem, - maksymalnego postoju na OR po rozgrzaniu silnika, po którym nie ma problemów z uruchomieniem, - przepłukiwania pompy i reszty układu wtryskowego po przełączeniu z OR na ON (przed długim...
I chociaż w Polsce nie ma formalnego zakazu używania szamba, to jest nakaz ich ewidencji oraz podłączenia do pobliskiej kanalizacji, gdy są warunki techniczne. Nie ma zakazu, baa, nie ma nakazu podłączenia do kanalizacji gdy się pojawi. Jest nakaz podłączenia do kanalizacji jeśli ona już jest, a dopiero budujemy, albo gdy budujemy i jest planowana...
Witam Panowie! Passat już załatwiony tzn.lekko z partyzanta ale działa idealnie, ogólnie i tak idzie do sprzedania. Jak wcześniej pisałem na zatkanym ssaku chodziło ok, no więc po "sznurku" doszedłem do zaworu regulacyjnego na filtrze odmy. Konkretnie jest tam taka membranka ze sprężyną, która jest dociągana przez podciśnienie z kolektora ssącego. Okazało...
Podłączyłem już wszystkie czujniki oprócz sondy lambda. Mam w związku z tym pytanie - co się stanie jeśli nie podłączę rezystora wstępnego ogrzewania sondy lambda? Wiem, że wtedy sonda dłużej będzie uzyskiwała temperaturę pracy, ale czy będzie to miało jakieś negatywne skutki na pracę silnika po rozgrzaniu? Na razie podłączam tylko czujnik sondy lambda,...
Zrobiłem Zadziałało Nie była to pompa paliwa. Ogrzewanie faktycznie to o mocy 7kW, zegar zupełnie inny od tych mniejszych mocy. Diagnozowanie poprzez tą migającą "kropkę". Przyczyną był zabrudzony czujnik płomienia. Wyjąłem od góry bez demontażu pieca z auta. Był nagar wyczyściłem i zadziałało. Potrzebuje teraz przewód do wydechu, bo stary jest dziurawy...
Lepiej szczelny filterek nisz nieszczelny/cieknący tłumik.
Witam mam taki problem - otóż mój Seat Ibiza 1.4 1995 zaczął mi się coś chyba psuć tak to określę opiszę całą sytuację od początku problemu: Około 5 lutego przydarzyła mi się dziwna sytuacja po zatankowaniu na cpn paliwa i przejechaniu okolo 8 km samochód stracił moc. Jechał polną droga przejeżdżałem przez takie trochę błoto powoli 2 na niskich obrotach...
Byłem w nim w Bieszczadach były podjazdy zjazdy itp , autosdradowe prędkości itp. obserwacje -na zimnym silniku zeby auto zapaliło trzeba kilka razy przekręcić zapłon tak inaczej trzeba kręcić długo łapie za którymś razem -silnik po uruchomieniu pracuje niby normalnie ale coś nie halo tzn delikatnie nierówno drga troszkę -podczas pracy na biegu jałowym...
Witam. Autko kupiłem dla żony żeby po zdanym prawku nauczyła się jeździć. Astra F 1.6 z 1992r. silnik na jednopunkcie. Problemem jest słabość silnika w zakresie niskich obrotów oraz wysokie spalanie. Osłabienie subiektywnie jest bardziej odczuwalne po nagrzaniu silnika (może dla tego ze na zimnym pracuje na ssaniu i ma wyższe obroty). Dojeżdżam do mocno...
Najpierw luknij, czy nie zassało Ci zbiornika. Powodem takich sensacji często jest zatkane odpowietrzenie. Jeżeli zbiornik jest odkształcony, to opiera ścianką o pływak. Akurat w sedanie jest dosyć duża odległość od ścianek zbiornika do rury czujnika. Zbiornik musiałby być naprawdę "naleśnik" żeby uszkodzić czujnik. Oczywiście po drodze jeszcze wężyki...
powinno byc 2 bary cały czas. wiec mozliwe ze masz cos z przewodami i paliwo zasysane jest z powietrzem? Dziura w przewodzie ssacym? A vjak masz full to tez tak jest?
Dziury raczej nie ma, jeszcze poszukam, ale jak kiedyś mi przewód zerwało to kopcił strasznie. Dawka paliwa szła normalnie a powietrza było za mało teraz wydaje sie że mieszanka jest ok bo nie kopci.
Witam. Jak już wcześniej pisałem problem dotyczy układu paliwowego w Mercedes 1223. Samochód nie za każdym razem odpala. Zaobserwowałem powietrze w filtrze. Między czasie został wymieniony obudowa filtrów, sprawdzone doprowadzenie paliwa z baku do pompy, pompo-wtryski. Przy próbach odpalania go butelki paliwa nic to nie pomagało. Zauważyłem jednak że...
Witam, Przy wymianie baku wyrwałem z kostki, którą podłącza się do pompki paliwa przewody elektryczne-5 sztuk (fot). Pytanie: w którą "dziurę" w kostce (oznaczoną 1-5, fot) wchodzi przewód o danym kolorze? Toyota Corolla 1,4 1998r
Czy wyskakują jakieś błędy ECM?Czy to występuje na prostej drodze,czy tylko na zakrętach lub zjazdach po zakręcie w dół?Sprawdz szczelność węzy paliwa.Oryginalnie do listwy wtrysków jest założony czarny,nieprzeźroczysty wąż paliwa,więc trudno będzie ci sprawdzić szczelność.Musisz założyć wąż przeźroczysty i po włączeniu silnika obserwować czy do listwy...
Moze i taniej będzie dołożyć ten czujnik. Choć niekoniecznie, bo jak policzysz do tego łatanie dziur i malowanie ścian to moze się okazać, ze może wyjść drożej. Choć ja bym sugerował wyprowadzenie przewodu kanałem wentylacyjnym o ile wejście na dach nie stanowi zbyt dużego ryzyka. To jest dokładnie jak z jazdą samochodem. Jak jedziesz ze stałą, niezbyt...
sprawdź świece, przewody WN, cewkę, kopułkę i palec. Sprawdź też filtry paliwa i powietrza. Jeśli chodzi o spalanie to może dostawać gdzieś lewego powietrza. Sprawdź przewody czy nie ma gdzieś dziury.
jak przykładam palca do tej dziury po świecy to wydaje mi się ze jest Ale jak zdejme przewód z paliwem co idzie do gaźnika to jak kręce to paliwo nie podaje Ale pompka jest dobra
Stary numer, zgnity pręt metalowy w gnieździe w pokrywie baku. Wiertarka w rękę, dodatkowa dziura w plastiku, przepuszczasz nowy przewód i problem znika.
Zależy który rocznik, bo schematy instalacji i kolory niektórych przewodów różniły się w zależności od rocznika. Schematy wersji z alternatorem dotyczą nowych instalacji elektrycznych produkowanych przez LSN lub „oryginał Ursus”. Poza tym co to za kłopot podłączyć alternator? Kwestia dwóch przewodów. Czerwony 4 mm² (prądowy) z alternatora łączysz do...
Borykam sie z moca w swoim focusie . Tak do 2000 tys obrotów tzw dziura w gazie . No i szarpanie przy dodawaniu gazu tez do 2000 tys. A po przekroczeniu 2 tys obrotów czarpanie przy dodawaniu gazu jest mniejesze i dostaje jakby normalnej mocy .Zauważylem ze nawet na postoju jak dodaje gazu to ma spóźniona reakcje . Obroty wzraztaja tak po ok 1 sekundzie...
Regulacje silnika zostaw serwisantowi, kosa musi być specyficznie ustawiona na słuch, i w razie wątpliwości obroty można porównać z tabelami, jak ją sam ustawisz, to albo zatrze się nagarowo, albo na sucho czyli albo za bogato albo za ubogo, w przypadku kos trzeba się wstrzelić idealnie na max obrotach w pomiędzy moment czterotaktu a czystej pracy,...
Wszystko wskazuje na dziurę w wężu, w tych silnikach podatne były kolanka znajdujące się koło filtra paliwa. Na początek sprawdź (będziesz potrzebował drugiej osoby): jedna osoba niech wkręca silnika na postoju do około 3tyś obrotów dodając mu gazu, a druga niech ręką ściska przewody gumowe ciśnieniowe sprężarki. Bałwanki głównie wypluwały olej przy...
Od mechanika samochód zabrałem. Także jutro połącze pompe bezpośrednio od przekaźnika nowym przewodem i tyle. Nie mam już siły szukać dziury w całym Zastanawia mnie tylko fakt czemu ta pompa nie przestawała działać w trakcie jazdy tylko zawsze podczas zgaszenia i włączenia zapłonu ?
Witam Trochę minęło, lecz nie miałem czasu. Mianowicie temat jest do zamknięcia, nie mniej jednak chcę powiedzieć co pomogło: W pierwszej kolejności został naładowany akumulator ( mial poziom naladowania ok 30%) Zostały przeczyszczone klemy, oraz naniesiona nowa warstwa smaru. Został odrestaurowany rozrusznik (nie byl w tragicznym stanie, jednak byl...
Jutro jadę do eksperta od pomp i zobaczę co mi powie. Może jest coś co ciągle pomijam. Od początku problemu odwiedziłem 6 mechaników którzy prowadzą warsztaty samochodowe wraz z kształceniem uczniów. Przedstawiając objawy przy podniesionej masce słyszałem : -elektryczna pompka paliwa w baku jest uszkodzona -wtryskiwacze są uszkodzone (wcześniejsza informacja...
Ja tylko zapytam od siebie czy jesteś pewien że świece masz dobre bo ja od tego bym proponował rozpocząć i przyjrzeć się przewodom zapłonowym całkiem możliwe,ze po wymianie pompki ci sie lekko zapowietrzył tak swoją drogą to przyjrzałeś się czy nie ma nadmiernego wytarcia tego pręta co popycha w pompce mechanizm.(przestrzegam żebyś z czegoś nie wstawił...
a na jalowym biegu 316mbar dziurę zatykam na chwilę rośnie do 377mbar i zaraz spowrotem spada do 316mbar Niczego innego spodziewać się nie należy. W benzyniaku moc zwiększa się przez "dołożenie" powietrza,a paliwo ECU dolewa sobie sam. Nie tak jak w dieslu gdzie powietrze jest zawsze na maxa a moc regulujesz dolewaniem paliwa. Zatykasz dziurę to zmniejszasz...
dziurawy przewód paliwa pompka paliwo dziurawy dziurawy zbiornik paliwo
piony wodne irf740 przetwornica zapłon wczesny
głowica canon obcinarka przewodów
Adres serwisu Kompernass w Polsce - Lidl, Aldi Sterownik MN3329BK.ZIP do gamepada Msonic Vakoss MN3329BK – instalacja, wibracje, Windows 10/11