Paliwo może dostawać się tylko w jednym miejscu przez dziurawą membranę w pompce paliwa.P
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
Kolego, zobacz jeszcze czy nie przybyło oleju i czy nie capi benzyną. Jeżeli tak, to masz strzeloną pompkę paliwa ( dziurawa membrama), paliwo dostaje się do karteru, a z niego odmą do filtra powietrza...i wiadome.
Filterek byl w moich F126P miedzy zbiornikiem a przed pompka paliwa. Stad jak byl dziurawy to zasysał powietrze.
Witam. Mam dość mocno sfatygowaną nagrzewnicę master na OO. Ma ona 17kw. w niej zastosowano pompkę powietrza (z łopatkami) i ona podając powietrze na dyszę zasysa paliwo. Zapłon jest na świecy WN plus czujnik płomienia który w razie braku ognia wyłącza pompkę . Czy jest szansa, żeby takie cudo przerobić na zużyty olej? Co musiałbym ewentualnie zmienić?...
Sprawdź przewody dość często się przerywają te co idą od rękojeści do silnika, czasami jest sytuacja że na wsuwkach. powstaje śniedź. Jeśli chodzi o gaźnik to pod pompka jest membrana zasysająca paliwo na zasadzie podciśnienia sprawdź ją może być dziurawa i nie zasysa paliwa.
czy sprawdziłeś filtr w kraniku ? czy wymieniłeś paliwo. sprawdź jeszcze filtr powietrza czy nie jest dziurawy.
Witam. W trakcie "pompowania" wylewanie się paliwa przez otworek przelewowy to normalne zjawisko. Opuszczasz w ten sposób pływak, otwierasz zaworek i paliwo wypełnia komorę pływakową, a gdy ta się wypełni to wypływa na zewnątrz. Ale jest to prawidłowe tylko podczas naciskania pompki. Pozdrawiam.
Może głupie pytanie, ale czy to na pewno był silnik 4T? Wcale nie głupie. Podaj model maszyny. Bo bez tego to kosz dla tematu. Nawet nie wiemy od autora jaki to silnik. Przyczyny mogą być różne, może jest zapchany gaźnik, dziurawa pompka paliwa itp. Bez tych danych ciężko pomóc. Pozdrawiam
Kolego nie po to pisze się na forum żeby rezultaty pisać na priv! Powiem ci skąd się wziął nadmiar oleju, masz dziurawą membranę w pompce paliwa i paliwo dostaje się do oleju!
Pompka daje cały czas bo mam założona w zbiorniku i widać jak przepływa paliwo przez przewody.Jak odłączę pompkę to kręci ale nie łapie. Więc pompka OK. Pływak jest dobry nie jest dziurawy. Dodano po 26 Zastanawia mnie dlaczego rozpylone paliwo idzie w górę do filtra powietrza. A czasami to aż krople wyskakują. Sprawdziłem całą wiązkę nanoplexu jest...
Membrany nie muszą być dziurawe aby były uszkodzone. Zaworek może się czasami zawieszać, jak gniazdo jest wytarte.
Ja nie mam pierwszego malucha i wiem że nie jest to normalne, a po drugie brak paliwa w gaźniku jest normą? Jeśli to już nie pierwszy maluch i wiesz że to nie jest normalne, a dalej nie wiesz co zrobić to na początek wymień przewody od zbiornika do pompki paliwa, bo zakładam, że od pompki do gaźnika wymieniłeś, bo łatwiej. Jeśli to nie pomoże to raczej...
, ale zacznij od sprawdzenia zaworu odcinającego benzynę. Jak można sprawdzić coś, czego nie ma? Zawory odcinające benzynę były tylko w układach gaźnikowych. Jeśli pompka paliwa odłączana jest elektrycznie, to cudów nie ma - paliwo znika z dziurawego zbiornika. Silnik sam go nie zasysa ze zbiornika.
Paliwo z bąbelkami idzie do baku ale na krótszy wężyków czyli powrót. Węże założone poprawnie. Teraz pytanie z baku (obserwacja przy samym gaźniku i na pompce) jak z bombelkami to wężyków dziurawy na zasysaniu na 99% w przejściu gumowym z baku. Jak tam nie ma bombelkow a dopiero na powrocie to uszkodzonych gaźnik. Pytanie rozbierałeś go. Często występuje...
Uszkodzona (dziurawa) pompka może być przyczyną takiej pracy silnika. Zwróć uwagę, czy po kilkukrotnym naciśnięciu jest w niej paliwo. Sprawdź, czy uszczelniacze wału silnika są suche, bo jeśli zaolejone, to należy je wymienić. Dopływ przez nie powietrza utrudnia napełnianie paliwem skrzyni korbowej silnika.
Spróbuj zalać pompę ręcznie, ręczną pompką podciśnieniową zaciągnij też paliwo do węża. Może nie może zassać, jak ma w sobie powietrze. Sprawdż, czy przewód paliwowy do pompy nie jest dziurawy i nie bierze lewego powietrza -sprawdż, jakie podciśnienie wytwarza pompka. Naczynie z olejem postaw wyżej, aby spływał do pompy grawitacyjnie. pozdrawiam
witam, no i bylem wymienili mi paliwo no i nic ciagle niechce odpalic z benzyny, zadne przewody nie sa dziurawe ani anwet poprzecierane filtr paliwa jest ok( dmuchalem przez wlot bez porblemu wylatuje paliwo), co moze byc?? zastanawia mnie fakt ze po zalozeniu pompki odpalil kilka razy bez problemu moze to pompka moze w jakis sposob sie zatarla no sam...
Zbyt uboga mieszanka paliwowo-powietrzna. Dodając gazu zwiększasz dopływ powietrza a nie idzie za tym większy dopływ paliwa. Sprawdź dyszę główną w gaźniku i wydajność pompki paliwa. No i poziom paliwa w gaźniku. Czy pływak nie utopiony? Dziurawy.
Winszuję Proctor to jest wlaściwe podejście tylko że gdyby rurka była dziurawa to ten szajs wcale by nie chodził podejrzewam że zaworki w pompce zasilającej już siadły i dopóki paliwo leci pod własnym ciężarem dzięki różnicy poziomów to jest oki a jak trza już samemu zaciągnąc to jest problem . W ogóle jest to dziwny sprzęt bracia jak już coś kopiuja...
ale napisz jak dział ten zawór.. tzn otwiera Ci się po dajmy na to 10 sek? od uruchomienia silnika? u mnie odpowiedzialna za wszytkie cudy była guma pod gaźnikiem - nie było wolnych obrotów, a takie wolne jak były (1100) były nie równe- uszczelniłem dobrze silikonem wysokotemperaturowym i chodzi już 6 miesięcy choć ludzie piszą że nie powinno wytrzymać...
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
Miałem Maluchy. Ich naprawa to była codzienność właściciela. Gaźnik Malucha miał dwie - dysze główną i wolnych obrotów. Jeżeli chodzi na wolnych a gaśnie po dodaniu gazu to jedno z: - dysza główna jest przytkana, - niski poziom paliwa w gaźniku (utopiony, dziurawy pływak, źle ustawiona dźwigienka pływaka- ją się odpowiednio przygina), - słaba wydajność...
Moje zdanie jest takie: auto zostało zalane z powodu dziurawego pływaka lub innego defektu gaźnika. Bardzo częsta usterka przy gazie tzw. I generacji. Do sprawdzenia świece, iskra a następnie gaźnik i pompka paliwa. W tym aucie benzyna nic nie smaruje, bo nie ma co. A i przede wszystkim naładować rozładowane aku. :-)
:arrow: gery Może i ja dorzucę swoje 3 grosze. Co do instalacji gazowych w silnikach gażnikowych - zajrzyj do komory pływakowej i sprawdź szczelność pływaka a będziesz miał odpowiedź dlaczego silniki gażnikowe "na gazie" po przejechaniu kilku tys. km nie chcą chodzić na paliwie. Pozdrawiam. Dokładnie tak - nie ma paliwa , pływak nie pływa tylko sobie...
Wgnieciony zbiornik,podniesiony ssak. Prędzej byś pół samochodu zmiażdżył niż ten zbiornik. Ssaka też nie ma, jest pompka wstępna, która ewentualnie może być roztrzaskana albo wężyk dziurawy.
Ta gumowa membrana jest częścią pompki paliwowej ,to duże wybrzuszenie to membrana pompki a te dwa małe wycięcia to zaworki jak ta guma jest sztywna szczególnie na zaworkach to nie będzie ci ciągnąc paliwa .dlatego Na saniu zapali bo jest większe podciśnienie i paliwo pociągnie ze zbiornika ale bez sania to już nie da rady bo pewnie zaworki nie uszczelniają...
masz zbiornik gdzieś dziurawy, albo węże doprowadzające. U mnie została wymieniona pompka paliwa, zbiornik został pod prostowany, jednak coś na paliwie nie działa tak jak powinien ponieważ z początku jest ok, a później auto po kilku km gaśnie, na gazie bez problemu odpala, ale jak przyjdzie zima to może być gorzej dlatego właśnie pasuje jakoś ten problem...
Podłączyłem już wszystkie czujniki oprócz sondy lambda. Mam w związku z tym pytanie - co się stanie jeśli nie podłączę rezystora wstępnego ogrzewania sondy lambda? Wiem, że wtedy sonda dłużej będzie uzyskiwała temperaturę pracy, ale czy będzie to miało jakieś negatywne skutki na pracę silnika po rozgrzaniu? Na razie podłączam tylko czujnik sondy lambda,...
A jak ustawić ta przerwę na stykach Dodano po 1 Próbowaliśmy wstrzyknąć paliwo i nic nawet próbowałem wstrzyknąć też bezpośrednio w komorę spalania przez dziury na świece nie mam pojęcia Przez dziury na świece bez sensu, bo do cylindra musi iść mieszanina paliwowo-powietrzna. A po takim wlaniu benzyny do cylindra trzeba porządnie to przewietrzyć kręcąc...
Schodzi paliwo obsady pompowtrysków korek przy pompce do odpowietrzania na filtrach nieszczelność separatora Nie zgasł by nagle. Nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma. W dniu dzisiejszym po weekendzie odpalil normalne bez żadnego zajakniecia się. Na pracującym silniku poruszaj wiązką z lewej strony kabiny (po otwarciu maski).
(-) W styczniu przy mrozach zamarzł mi filtr paliwa i spalił się podgrzewacz paliwa. No to czemu mechanicy nie zajęli się najpierw filtrem paliwa, tylko zaczęli grzebać we wtryskiwaczach? Spalony podgrzewacz w tej sytuacji nie ma wpływu na spadek mocy. Być może problem nadal tkwi w filtrze i niskim ciśnieniu, który do tej pory nie rozkminili ? Olej...
ABS - wykasować błąd i powinno być ok Centralny zamek - szukaj nieszczelności w układzie, gdzieś jest dziura przez co pompka chodzi zbyt długo. Słuchaj gdzie syczy przy zamykaniu-otwieraniu. Silnik - sprawdź czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza, można umyć i zrobić adaptacje przepustnicy Błędy te nie mają nic do tego że auto nie pali. Sprawdź czy...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Wyjmij pompę paliwa i przyjrzyj się środkowi zbiornika.Spotkałem się z czymś takim w Nexii.Jak skrecał gość w prawo i jak zjeżdżał przy tym skręcie z górki(zjazdy na autostrady i drogi ekspresowe),to mu gasnął.A jak miał około pół zbiornika paliwa to było ok.Okazało się,że w baku są takie przegródki,które zatrzymują paliwo wokół pompy,żeby silnik nie...
A może przewód, po prostu dziura w którymś przewodzie paliwowym. Np uleciał króciec w zbiorniku ? Coś zatkało przewód ? Dodano po 43 a pompka nie podaje paliwa Założona dobrze co do kierunku i słychać ją ?
jak przykładam palca do tej dziury po świecy to wydaje mi się ze jest Ale jak zdejme przewód z paliwem co idzie do gaźnika to jak kręce to paliwo nie podaje Ale pompka jest dobra
paliwo bezpośrednio wlewałem do cylindra i nic , sanie działa ,ale jak pisałem wcześniej że jak zatykam dziurę gaźnika gdzie jest wlot powietrza to robi większe podciśnienie dla pompki paliwa i paliwo podaje a jak odetkam tą dziurę to ciśnienie jest mniejsze i nie chce podawać paliwa co to może być za przyczyna ?
koleżko - jak ci piszą tak wykonaj a skoro się nie znasz i nie potrafisz przekombinować w głowie podpowiedzi to tym bardziej się słuchaj a nie wkręcaj w dziurę w ukł paliwowym urządzenia które działa tylko na prąd i z paliwem nie może mieć styczności tyle tytułem morałów a teraz jeszcze raz od początku w jaki sposób włączasz pompkę paliwa?
To wszystko gdybania. Może dziura w przewodzie od pompki w zbiorniku, albo nieszczelność na połączeniu pompka-przewód paliwowy. Jak poziom paliwa poniżej to schodzi? Jak "dupa"samochodu w górze i przewody paliwowe są poniżej tej dziurki to nie schodzi bo nie ma jak? Gdybam. Właściwego ciśnienia w przewodzie paliwowym wtedy nie byłoby.
— Zaczynają się problemy z działaniem najbardziej oddalonych grzejników (długie cienkie rurki powodują duży opór przepływu). 4. Każdy grzejnik zostanie wyposażony w termostat. — Najlepiej montować je w połączeniu krzyżowym, gdyż połączenia boczne powodują nierównomierny przepływ czynnika wewnątrz grzejnika. W wielu przypadkach takie połączenie...
Witam! Mam Peugeota 309 na gaźniku, pojemność silnika to 1.6, w którym jest elektryczna pompa paliwa z tyłu pod siedzeniem w baku. Samochód jest na gaz i w większości był jeżdzony na gazie. Ja często mam potrzebe jeżdzenia na benzynie i samochód mi szarpał na wysokokich obrotach, mechanik do którego pojechałem wogóle dziwił się czemu w samochodzie który...
Witam serdecznie! Mam problem z układem paliwowym w audi a4 z 1995 roku z silnikiem 1.8 125KM z gazem (od ok pół roku). Jakiś czas temu ułamała mi się przy pompce paliwa rurka, która podaje paliwo do silnika. Byłem daleko od domu więc auto odpalałem wlewając paliwo przez wężyk bezpośrednio do przepustnicy do momentu aż automatycznie przełączył się na...
Witam Mam problem z odpaleniem z briggs classic 35. Po wymianie membrany pod gaźnikiem przy pierwszym koszeniu kosiarka pracowała prawidłowo. Po tygodniu pojawił się problem z odpalaniem, kosiarka zapaliła na chwilę jednak potem zupełnie nic. To co zrobiłem: 1. sprawdzenie regulacja cewki (obecnie ustawiona odległość od koła magnesowego - grubość wizytówki...
Cześć problem polega na tym ze po zmianie biegu na wyższy robi się jakby dziura w mocy tak ja by kończyło się paliwo i po chwili wszystko jest ok jest to tylko podczas zamiany biegu puszczenia sprzęgła i wciśnięcia pedału gazu jaka może być przyczyna i jeśli to pompka paliwa to jak ja sprawdzić czy to na pewno ona proszę o jak najszybsza poradę
Tak ja włożyłem palca to tak wypychalo go O, to widzę super profesjonalny pomiar kompresji... wiec juz nie wiem Iskra jest? gaznik jest wyregulowany Wg dokumentacji czy na tzw. oko? może ktoś będzie wiedział z góry Z góry to może Pan Bóg... IMHO waść weź ten chiński twór i odwieź do mechanika co ten remont silnika robił i zgłoś reklamację. Pytania...
Poczytaj o typowych bolączkach 1.9 TDi PD(na pompowtryskach). W tych silnikach jest problem z uszczelnieniem pompowtrysków. Dokładnie łapka trzyma pompowtrysk w głowicy tylko z jednej strony. Powoduje to kiwanie się pompki w głowicy w efekcie uszkadzanie uszczelnień (oringów) i wyrabianie gniazda oraz samego pompowtrysku. W zależności od stanu czasem...
Witam! Mam ten sam problem z Passatem BLS a zrobiłem już niby wszystko. U mnie jest ta różnica że nie tyrkocze nic a auto pięknie się zbiera. Auto było po DPF'ie i by może po mocy cho nie jestem pewien. Wrzuciłem soft bez DPF ale bez mocy i nic to nie dało. Następnie sprawdziłem wszystkie możliwości standardowe tj dziura dolotu, zapchany filtr powietrza...
Zamieniłem kompletną pompkę paliwa z dobrze działającego auta i o dziwo na tamtej jeszcze gorzej bo nawet nie wkręcil się na obroty na biegu jałowym. Szarpał, przerywał i gasł. Po załozeniu tej starej co była szok..Auto miało takiego kopa że aż się zaskoczylem.Pomyślalem że już jest ok, ale po przejechaniu 5km znów lipa.Auto dosłownie gaśnie, odpalam,...
W sumie nie napisałem tego w poprzednim poście ale może być jeszcze jedna rzecz. Mianowicie mogą być nadpalone tłoki (uszkodzony kształt komory spalania) spowodowane jazdą na zubożonej mieszance (jeżeli samochód długo jeździł na tych wtryskach od 1,9). Nadpalenie tłoków a wręcz wypalenie dziury zdarza się dość często przy permanentnym przeładowaniu...
Dziękuje za zainteresowanie. Co prawda ciągnik jeszcze w polsce , ale wypada odpowiedzieć. I tak dzięki Heroses za potwierdzenie faktu źe pompka startuje natzchmiast. Na stole nie odpalam ale jak się okazuje szukam dziury w całym.Sterownik widzi świece jako mase, więc w miejsce świecy podłączyłem źarówke i dał się oszukać. Startuje z zasilacza dmuchawa...
Pewnie za tania pompa lub wypalone styki. Tania pompa do aut bez DPF to 200zł i mniej, ale firmowa to już około 600zł. Niestety, nie chodzi tylko o "taniość', ale właściwy dobór typu pompki. Nie na darmo producent przewidział ułożenie kostki elektrycznej pionowo lub poziomo. U mnie prawdopodobnie podczas naprawy przez pierwszego właściciela włożono...
Jutro jadę do eksperta od pomp i zobaczę co mi powie. Może jest coś co ciągle pomijam. Od początku problemu odwiedziłem 6 mechaników którzy prowadzą warsztaty samochodowe wraz z kształceniem uczniów. Przedstawiając objawy przy podniesionej masce słyszałem : -elektryczna pompka paliwa w baku jest uszkodzona -wtryskiwacze są uszkodzone (wcześniejsza informacja...
czy twoje auto nadal ciezko odpala tylko jak jest zimne????czy jak jest cieple jest to samo???? najczeszcza przyczyna ciezkiego dopalania silnika zimnego jest uszkodzenie swiec lub ktores z nich ,a nastepna przyczyna jest rozszczelnienie ukladu paliwowego.jakie masz przewody paliwowe w tym dieslu?? jezeli przezroczyste z igielitu wymien je na gumowe...
Witam posiadam golfa 4 tdi 90 rok 200 na pompie wtryskowej,problem polega na tym ze po dluzszym postoju np.nocy rano cieze zapala wyglada to tak jak by juz zapalil ale zaraz gasnie i tak ze 2 3 razy i dopiero odpala na strzal. Jak juz odpali to 9 na 10 razy zapala od pol obrotu. Wymienilem filtr paliwa ale nadal widze powietrze w ukladzie paliwowym....
Wiem, że to niezdrowe ale często zdarza mi się także wypalać paliwo do ostatnich oparów, wówczas piła na te kilka chwil dostaje kopyta jakby miała ze 4 KM a nie 2,5 KM. Gaźnik jest prawidłowo wyregulowany? Zaworek iglicowy i dysze L/H? Chińczyki są na pałę wyregulowane, standard to bogata mieszanka (czterotaktowanie). Ja się spotkałem ze źle zmontowanym...
[quote="Stefanek1"]Witam. >Ta pompa to Lucas czy Bosch. Roto Diesel >Tak ciśnienie, to 1 bar = 0,99 atm, albo 0,1 MPa, albo 14,5 psi, No tak mi się wydawało >ale tam powinno być oznaczenie w atm. Niestety, nie było oznaczenia >Czekam, na wiadomość jak zapalił, a pewnie będzie trzeba rano, szybki skrobać. Nie zapomniałem o meldunku 8-) chciałem tylko...
Mam dwie maszyny PS 390 którą kupił dziadek 25 lat temu. Ostatnio kupiłem PS 490 i okazało się, że była kompletnie zajechana. Teraz największym problemem w tej kupionej jest membrana gaźnika. Ktoś wymienił oryginalną membranę na taką z allegro coś w rodzaju MEMBRANY TILLOTSON RK-23-HS DOLPIMA HUSQVARNA. Nie kupujcie tego bo to totalny szajs. Jak czyściłem...
Tylko czy wtedy nie powinny pojawiać się jakiekolwiek losowe błędy? Od tak sterownik zaczyna źle działać, zimny lut albo nawet lekkie zwarcie nie powinno generować błędów? To byłby niesamowity przypadek, że najpierw był błąd P0130, potem wypadanie zapłonu (z przyczyną w zalanych świecach) i jeszcze doszedł by do tego ECU... Poniżej kilka pytań: 1. Czy...
dziurawy zbiornik paliwo dziurawy przewód paliwo pompka pompka paliwo awaria
samsung firmware update tranzystor bc337 blaupunkt pobór prądu
słuchawki bluetooth słuchawka bluetooth
Lokalizacja immobilisera w Nissan Murano Z50 STPS3045CW przy 50 Hz: Zastosowanie i Wydajność