Filtr paliwa jest w zbiorniku paliwa. Uszczelka przy cylindrze to ta: -odkręcasz gaźnik -odkręcasz plastikowy łącznik i jest uszczelka pomiędzy łącznikiem a cylindrem (i to tu właśnie może być nie dokręcone, od początku chodziło mi o to) Przychodzi mi na myśl jeszcze dziurawy przewód paliwa. Lub przy pchane sitko w gaźniku. Części pasują z NAC-ów. Tylko...
Widać nawet jaki tłok jest suchy, olej masz w paliwie, dziurawy przewód = dużo powietrza i mało paliwa z olejem. Uboga mieszanka i zatarty silnik. Silnik "wyje" nawet w ochronnikach to słychać.
komputer pokazuje ilość km do stacji/chwilowe spadnie.. jak wejdę dalej to spalanie przy ostrzejszej jeździe mam 6.8-7.2 l .. tylko zauważyłem ze przy ilości km do stacji szybko ubywaja tak jakby był dziurawy zbiornik albo jakiś przewód był dziurawy i ucieka paliwo :/
Dziurawy wężyk paliwa, zatkany lub nieszczelny przewód podciśnienia, niedrożny filtr paliwa, tyle na początek.
Jeśli to jest zbiorniczek do którego wlewa się bezpośrednio paliwo. To wystarczy podłączyć świecę pod niego i powinno być wszystko ok. Jeżeli oczywiście świeca nie puszczała cały czas paliwa, lub tak jak napisałeś zbiorniczek nie jest dziurawy. Przewód zasilający(+) do świecy masz podłączony?
Albo dziurawy przewód paliwa, albo roszczelnienie układu silnika.
W takim razie zubaża się mieszanka, przyczyną może być właśnie nowy gaźnik, lub zła regulacja składu mieszanki "L", niezbyt drożny filtr paliwa, nieszczelnie złożona komora korbowa, dziurawy przewód paliwa, świeca z przebiciem po rozgrzaniu, źle ustawiona przerwa na module zapłonowym, dziurawy przewód impulsowy lub luźny na króćcach, dziurawy łącznik...
Co mi to da, że sobie przelutuję kondensatorki jak i tak problem z BIOSEM będzie występował? Człowieku! Kondensatory odpowiadają za prawidłowe zasilanie. Tak ciężko to zrozumieć?? Pojedziesz samochodem z dziurawym przewodem paliwa?? Myśl!
Tak jak najbardziej pompa ciągnie paliwo i powietrze Jak ma paliwo w zbiorniku to nie ma takiej możliwości chyba że przewód zasilający gdzieś ma dziurawy i przez niego zaciąga powietrze.
Dziurawy plywak? Zuzyty zaorek odcinania paliwa w komorze plywakowej? Dziurawy/stary przewod ze zbiornika paliwa do gaznika. Moze jeszcze pare innych rzeczy. Sprawdz dokladnie co cieknie przed pytaniem na forum.
Witam, jako mechanik serwisu Stihl, nie znam za dobrze budowy tych pilarek, ale jestem przekonany że są to konstrukcje bardzo do siebie zbliżone. Podam przyczyny takiego zachowania pilarek, a wnioskujcie i naprawiajcie sami: 1- brudny gaźnik pomoże czyszczenie, pod żadnym pozorem nie zrywać pokryw kanałków dyszowych bo zniszczycie gaźnik, sprawdzić...
Skoro tyle czasu jezdziłes bez paliwa to naprawde sporo mogło sie narobic. Poczawszy od braku zasilania na pompe, poprzez zatkane przewody i filtr. Syf w baku, dziurawe membramy w regulatorze cisnienia i zatkane wtryskiwacze. Odkrec przewód przy listwie, najlepiej powrotny i zobacz czy paliwo powraca z listwy do zbiornika. jak tak, to czy wtryski maja...
Spróbuj zalać pompę ręcznie, ręczną pompką podciśnieniową zaciągnij też paliwo do węża. Może nie może zassać, jak ma w sobie powietrze. Sprawdż, czy przewód paliwowy do pompy nie jest dziurawy i nie bierze lewego powietrza -sprawdż, jakie podciśnienie wytwarza pompka. Naczynie z olejem postaw wyżej, aby spływał do pompy grawitacyjnie. pozdrawiam
Nie podłączaj nic do tych przewodów. Jeden z nich to tzw."odma" silnika (odpowietrzenie), natomiast drugi służy do odprowadzenia paliwa z gaźnika podczas jego usterki np. w czasie zacięcia się zaworka lub dziurawym pływaku. Nadmiar paliwa wycieka na zewnątrz (pod pojazd).
Pewnie ktoś kradnie. Powiedz, jak chcesz cokolwiek naprawić, skoro nie wykazujesz żadnej chęci żeby samemu cokolwiek doczytać, czy się nauczyć? Jeśli regulator będzie dziurawy, to paliwo przewodem kompensacji będzie się lać do kolektora ssącego.
Zobacz jeszcze czu przewód gumowy od filtra paliwa do wtrusku nie jest dziurawy, jeżeli by tak było to będzie dostawał "lewego" powietrza i na bęzynie będzie wariował, w takim przypadku na gazie też będzie jeździł normalnie tylko ew. czasami będzie czuć gaz w środku.
Posprawdzać przewody podciśniniowe , czy nie są przerwane lub dziurawe oraz przewody paliwowe , pompa paliwa oraz filtr paliwa.Sprawdzić napięcie zasilania pompy paliwa oraz ciągłośc zasilania pompy,czy przy pracującym silniku na biegu jałowym nie ma przerw w zasilaniu pompy.Jeśli jest możliwośc sprawdzić ciśnienie paliwa .
zasilacz ma wpływ na płynność komputera? Dokładnie taki jak zatarta pompa paliwa i dziurawy przewód na pracę silnika w samochodzie.
Witam. Gaźnik wyczyszczony. Zaślepki wciśnięte. Śruby regulacyjne odkręcone o jeden obrót. Po kilku szarpnięciach silnik zaskoczył i ku mojemu zdziwieniu chodził jak brzytwa. Wkręcał się w obroty bez zająknięcia. Wolne obroty ustawiłem śrubą przepustnicy. Paliła z pierwszego sznurka. Piłę wyłączyłem. Po około 6-ciu godzinach chciałem odpalić. Odpaliła...
Cześć, miałem podobny problem. Przyczyna to kawałek przewodu gumowego (z czasem butwieje i paliwo wraca do baku i spada ciśnienie) będącego elementem pompy paliwa, wymiana - 1 godzina. Jeśli pompa buczy to tylko dać nowy przewód (taki do paliwa, nie inny + na dole pompy wymienić uszczelkę izolacyjną i odwrócić po przepłukaniu woreczek o 180 stopni,...
Skoro sonda pokazuje normalnie i reszta też ok, to stawiam na nieszczelność w układzie paliwowym (wycieki). Moze bak dziurawy,lub przetarty przewód
Sprawdź przewód paliwa w zbiorniku, może jest dziurawy lub za sztywny.
Przeszukałem cały internet i nic o tym nie ma, brzmi to jak czarna magia, myślę, że prawdopodobnie moduł EFI mógł oszaleć albo właśnie odpowietrzenie. Gdyby mnie to spotkało, to sprawdziłbym najpierw odpowietrznik, filtr paliwa i czy przewody paliwowe nie są dziurawe, bo nie zajmie to długo, a później zobaczył, czy to nie problem z elektroniką.
Witam do tej pory sprawdziłem ciśnienie paliwa wynosi około 3,5bar, został wymieniony termostat z czujnikiem temperatury i płyn dodatkowo myślałem że przewód w zbiorniku paliwa jest dziurawy czy coś ale wszystko jest w porządku, podejrzewam wtryski ewentualnie katalizator ale pewności nie mam a nie chcę wymieniać wszystkiego za koleją bo to są straszne...
Powody: dziurawa membrana w podstawie filtra paliwa, dziurawy smok w zbiorniku, uszczelniacz za kołem pompy wtryskowej, ew. sprawdzić przewody paliwowe.
W którym miejscu najczęściej ten kabel się przeciera? bo ostatnio zmieniałem zbiornik paliwa bo miałem dziurawy i sprawdzałem przewód i nie miał on żadnych uszkodzeń mechanicznych.. Może to wina czujnika?
Witam, a więc od początku, kupiłem apkę sr na nowym airsalu 70cc, niby nie miała iskry, ale okazał się wypięty przewód WN i i spuszczone chłodziwo, okazało się, że tak na prawdę dziurawa chłodnica, chłodnica już wymieniona, wszystko cacy, przyszło do uruchamiania silnika. Dodam jeszcze, że skuter został przez poprzedniego właściciela przerobiony z ditecha...
Dołączam się do kolegów. Co prawda miałem Poloneza, ale to też był smok. W najgorszych czasach palił mi 18, ale była zima i dojeżdżałem tylko do pracy i powrotem. Cały czas na ssaniu. Dwa kilometry w jedną stronę. Sprawdź czy dźwigienka ssania się nie zapiekła, albo tłoczek zubażający, poziom paliwa, czy dysze główne nie są zamienione i czy pływak nie...
Jaki jest tam kranik? Jak ma odstojnik, to mógł się tam zebrać syf. Jeśli podciśnieniowy to sprawdź czy masz podłączony przewód podciśnienia i czy nie jest dziurawy.
Sprawdz tez przewod paliwa,ktorym paliwo plynie z baku do silnika.Leca one pod autem,a po zimie to bardzo czesta przyczyna ich zgnicia.Najlepiej rozepnij w komorze silnika wylot,wyciagnij pompke paliwa i dmuchnij do przewodu powietrrze.Jak bedzie uciekalo to wszystko wiadomo.Z tym ze jak nie widac zadnego wycieku pod autem,to nie znaczy to,ze przewod...
Ciekaw jestem jakie zwyczaje mają inni użytkownicy dwuzbiornikowych instalacji. Chodzi mi dokładnie o czasy: - przełączenia z ON na OR, po ruszeniu z zimnym silnikiem, - maksymalnego postoju na OR po rozgrzaniu silnika, po którym nie ma problemów z uruchomieniem, - przepłukiwania pompy i reszty układu wtryskowego po przełączeniu z OR na ON (przed długim...
witam znalazłem coś takiego """" Pierwszą czynność to odnalezienie złącza diagnostycznego. W przypadku mojego 220SDi znajduje się ono za środkową konsolą, na dole, od strony kierowcy. W ROVERach serii 400 (95-99) znajdować się powinno pod zaślepką umieszczoną na dole po lewej stronie kierownicy. W ROVERach serii 600 (95-99) umieszczone jest za plastikiem...
Przyczyny : dziurawy bak , nie szczelne zawory , nie szczelne przewody paliwowe , ja miałem poluzowaną śrubę od filtra paliwa no i kapało zdarzyło się też że ręczny nie odbijał a średnia spalania rosła
Trzy możliwości - dziurawy pływak, zawieszony pływak, źle podłączony czujnik. Odłączyć przewody od czujnika, bądź zamienić podłączenie i wszystko będzie wiadomo. Pozdrawiam.
Smok w baku dziurawy na tej wysokości. Zamiast niego wkręć(dosłownie) przewód paliwowy w bak w miejscu smoka tak by doszedł do dna. Lub jak już wspomniane wyżej zasil się od dołu zbiornika dokupując odpowiednią redukcję. Dla sprawdzenia włóż do baku przez korek wlewowy przewód paliwowy i połącz z odstojnikiem. I przetestuj czy będą problemy.
Miałem Maluchy. Ich naprawa to była codzienność właściciela. Gaźnik Malucha miał dwie - dysze główną i wolnych obrotów. Jeżeli chodzi na wolnych a gaśnie po dodaniu gazu to jedno z: - dysza główna jest przytkana, - niski poziom paliwa w gaźniku (utopiony, dziurawy pływak, źle ustawiona dźwigienka pływaka- ją się odpowiednio przygina), - słaba wydajność...
Może gruszka do odpowietrzania jest dziurawa. Miałem kiedyś problem z nieszczelną puszką na filtr paliwa ale wtedy gasł zaraz po odpaleniu.
1. witam, sam bawiłem się z podobnym problemem prawie rok, wymieniłem oczywiście świece, przewody, filtry powietrza i gazu (oprócz fazy lotnej) u mnie auto zimne dławiło się mocno na benzynie przy ruszaniu, trzeba było dodawać gazu z czuciem, po rozgrzaniu jeździło ok przy mocnej redukcji, albo gwałtownym dodaniu gazu na 2 biegu też zaczynał się dławić...
Witam Mam problem z chevroletem. Może ktoś miał podobny. Samochód zaczyna szarpać w momencie gdy nie przyspieszam, ze stałą prędkością obrotową jeśli całkowicie puszczę gaz nic się nie dzieje. Nie odpala z pierwszego. Spadek jakieś 30%mocy obroty max 3500. Prędkość max 95 km/h . Oczywiście świece wymienione przewody też, później dostrzegłem dziurawy...
Iskra jest?Silnik spréza?Szukaj niesczelnosci w dolocie(dziurawa guma i przewody pomiedzy VAF i przepustnicá),pogiétej klapy spiétrzajácej przeplywomierza,posluchaj czy pompa chodzi po przekréceniu kluczyka,zobacz czy nie chodzi na dwóch paliwach(wyjác bezpiecznik pompy i palic na gazie)
mam słynnego "Bombla" i strasznie dużo mi pali , dzisiaj wlałem mu litr , a przejechałem 1,5 km , i brak paliwa , jak go uregulować , i nie jest to wina dziurawego baku , ani uszkodzonych przewodów paliwowych , (bo jak popiołem go do słoiczka 150 ml , to przez 1 minutkę , wciągnął wszystko . proszę o pomoc , już męczę się z nim długo , chyba z 2 tygodnie...
A może przewód, po prostu dziura w którymś przewodzie paliwowym. Np uleciał króciec w zbiorniku ? Coś zatkało przewód ? Dodano po 43 a pompka nie podaje paliwa Założona dobrze co do kierunku i słychać ją ?
Witam! Mam Peugeota 309 na gaźniku, pojemność silnika to 1.6, w którym jest elektryczna pompa paliwa z tyłu pod siedzeniem w baku. Samochód jest na gaz i w większości był jeżdzony na gazie. Ja często mam potrzebe jeżdzenia na benzynie i samochód mi szarpał na wysokokich obrotach, mechanik do którego pojechałem wogóle dziwił się czemu w samochodzie który...
Generalnie - sprawdzasz czy dolatuje mieszanka do silnika. Sprawdzasz czy mieszanka ma warunki do zapłonu - ciśnienie, iskra. Sprawdzasz czy spaliny mają swobodny wylot. No i sprawdzasz czy sam silnik działa jak trzeba (swobodny ruch tłoka, czy pierścienie są szczelne, czy komory silnika są szczelne. Oczywiście nie sprawdzasz wszystkiego na raz i przy...
jak przykładam palca do tej dziury po świecy to wydaje mi się ze jest Ale jak zdejme przewód z paliwem co idzie do gaźnika to jak kręce to paliwo nie podaje Ale pompka jest dobra
Kolego wyreguluj skład mieszanki na wszystkich gaźnikach , poziom paliwa w komorach pływakowych i zrób synchronizacje. Zawory kiedy ostatnio regulowałeś? W internecie masz dostępne katalogi świec NGK i Denso więc prawidłowy dobór to jest akurat najmniejszy problem. Warto zakupić swiece irydowe. Maja mniejsza podatność na zalanie i dużo dłuzszą trwałość....
Witam wszystkich. Więc mam taki problem. Od kilku dni próbuję odpalić mojego Fennari ale nic z tego. Problem zaczął się jak kilka dni temu po tym jak wjechałem w dużą dziurę. Motorek stracił moc aż w końcu zgasł. Od tej pory nie mogę go odpalić. Sprawdziłem iskrę na świecy, jest ok. Przeczyściłem gaźnik wszystko ok. Paliwo normalnie dochodzi do gaźnika...
Witam, mam prośbę do wszystkich. Otóż chodzi o spalanie w maluszku z 1997r jest to Elegant 650ccm i przejechane ma nieco ponad 90 tys. Ostatnio zauważyłem że chyba za dużo pali natankowałem go do pełna czyli w maluchu to 20 litrów, i po przejechaniu 180km mam poniżej 1/4 baku. zaczyna migać rezerwa. Nigdy wcześniej tak nie palił, mam go od roku i zawsze...
To wszystko gdybania. Może dziura w przewodzie od pompki w zbiorniku, albo nieszczelność na połączeniu pompka-przewód paliwowy. Jak poziom paliwa poniżej to schodzi? Jak "dupa"samochodu w górze i przewody paliwowe są poniżej tej dziurki to nie schodzi bo nie ma jak? Gdybam. Właściwego ciśnienia w przewodzie paliwowym wtedy nie byłoby.
Witaj. Silnik prawdopodobnie zalany paliwem. Przyczyna, to uszkodzony - zawieszony zaworek w komorze pływakowej albo dziurawy pływak. Aby zapalił zrób tak : - zamknij kranik paliwa. - wykręć świecę, prawdopodobnie będzie mokra - najlepiej było by użyć inną, jeżeli nie masz, to musisz ją dokładnie osuszyć. Świecę podłącz do przewodu i połóż na głowicy...
Przewód od wspomagania ma tyle wspólnego, że gdy jest w nim dziura (albo w serwie) to zaciąga przez nią powietrze pod gaźnik i znacznie zuboża to mieszankę. Więc wzbogacenie mieszanki np. ssaniem dałoby prawdobodobnie efekt na który u ciebie występuje. Nie musi być wizualnie widoczne pęknięcie, wystarczy żeby przy zginaniu węża pojawiały się takie pajączki...
Czego nie ma? Paliwa , iskry, a naj Dodano po 27 Następnym razem podaj łaskawie jaki masz silnik Dodano po 54 Mogłeś poopalać wiązki, nadtopić przewód paliwowy, szukaj tam gdzie spawałeś Dodano po 29 Mogłeś poopalać wiązki, nadtopić przewód paliwowy, szukaj tam gdzie spawałeś
Witam! Niedawno stałem się posiadaczem w/w traktorka. Stał on parę lat nieużywany. Wcześniej używała go młodzież na warsztatach szkolnych (co prawda nie zauważyłem śladów grzebania w silniku i jego podzespołach). Przy próbie odpalenia silnika "zagadał", ale po krótkiej chwili zgasł, gdyż został zalany paliwem. Zauważyłem, że paliwo wyrzucane jest do...
I tylko zamontować taki alarm na korek podczas nieobecności kierowcy. Ciekawe jaką miałby minę jakby podjechał zatankować a tu wyjec się włącza :D może i ten patent by przeszedł gdyby nie fakt, że połowa kierowców to idioci. Dla przykładu robiłem absy w przyczepie, przedwczoraj pojechała w trasę, dziś patrzę a zestaw jedzie z wtyczką na dyszlu i kabel...
urwałem tylko przewód od powietrza wychodzący z pokrywy tam gdzie zawory są, on idzie do wylotu filtra powietrza, nie odpala bo chyba olejem się cały zalał, kolega mi mówił żebym wykręcił świecę i zatkał palcem dziurę od świecy i kopał długo aż olej wypluje, spróbuję jutro, iskra jest, konia by zabiła :D nowa świeca, po jej wymianie palił na dotyk,...
Tak ja włożyłem palca to tak wypychalo go O, to widzę super profesjonalny pomiar kompresji... wiec juz nie wiem Iskra jest? gaznik jest wyregulowany Wg dokumentacji czy na tzw. oko? może ktoś będzie wiedział z góry Z góry to może Pan Bóg... IMHO waść weź ten chiński twór i odwieź do mechanika co ten remont silnika robił i zgłoś reklamację. Pytania...
Witam serdecznie Mam taki dziwny przypadek ze swoją Zafirą 2.0 DTL - mianowicie jak jest paliwa więcej niż 1/2 baku to odpala bez problemu. Ostatnio auto stało 5 dni na płaskim i odpaliło z pół obrotu... przez kolejne 3 dni też, aż do momentu jak wskazówka paliwa spadła poniżej połowy. Wtedy auto nie odpaliło. Odpaliłem je na plaka i pojechałem zatankować...
a na jalowym biegu 316mbar dziurę zatykam na chwilę rośnie do 377mbar i zaraz spowrotem spada do 316mbar Niczego innego spodziewać się nie należy. W benzyniaku moc zwiększa się przez "dołożenie" powietrza,a paliwo ECU dolewa sobie sam. Nie tak jak w dieslu gdzie powietrze jest zawsze na maxa a moc regulujesz dolewaniem paliwa. Zatykasz dziurę to zmniejszasz...
Witam serdecznie Objawy jak w temacie zapala na dotyk i po chwili gaśnie oczywiście na ssaniu, po rozgrzaniu i wejsciu na obroty dodaje gazu i dławi się ( tak jakby ptoczna dziura w gazie ) zapłon ustawiony prawidłowo, cewka sprawna kondesator jakiś czas temu wymieniony, przewody WN pewnie też sa ok iskra jest jak trzeba przerwa na świecach 0,6 gdyż...
Witam ponownie, trochę czasu minęło i zaliczyłem kilku podobno dobrych mechaników. Każdy rozłożył ręce więc sam wziąłem się za rozwikłanie zagadki i udało się znaleźć przyczynę problemu a przy okazji kilka innych usterek. Świece były tak wyeksploatowane i nie dokręcone, że najprawdopodobniej nie dopalały paliwa do tego filtr paliwa po 15 latach przy...
Witam, dostałem dla siebie takie cudo jak w temacie, auto martwe nie odpalające. Podobno jak odpalała to falowała na obr, po wpadnięciu w dziurę przestała odpalać (podobno). Udało mi się zlokalizować dwa zgnite przewody w wiązce. Po przekręceniu kluczyka na zapłon nie zapalała się kontrolka świec i ekg. Podałem masę na sterownik oraz plus po stacyjce...
W tym momencie zwalają mnie z nóg następujące dwie kwestie: (-) Odkrecony przewod Listwa-wtrysk nie podawal zadnego paliwa. (-)Jutro sciagne obudowe rozrzadu i moze to mi cos zasugeruje. Czy dobrze zrozumiałem, że odkręciliście przewód bardzo wysokiego ciśnienia pomiędzy zasobnikiem (7), a wtryskiwaczem (5) i następnie uruchamialiście silnik? Matko...
po tym jak zdołałem wymienić resztę elementów w układzie CR prawdziwy winowajca się ujawnił - zaczęło się mocne dymienie i nierówna praca cylindrów, wtryskiwacze ponownie zregenerowane (poprawione) i problem zniknął. gdybyś ktoś miał podobna usterkę w przyszłości to polecam nie panikować jak ja, tylko spokojnie przyjrzeć się sprawie - po pierwsze sprawdzić...
Witam. Jak już wcześniej pisałem problem dotyczy układu paliwowego w Mercedes 1223. Samochód nie za każdym razem odpala. Zaobserwowałem powietrze w filtrze. Między czasie został wymieniony obudowa filtrów, sprawdzone doprowadzenie paliwa z baku do pompy, pompo-wtryski. Przy próbach odpalania go butelki paliwa nic to nie pomagało. Zauważyłem jednak że...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
dziurawy przewód paliwa pompka paliwo dziurawy dziurawy zbiornik paliwo
schemat prasa hydrauliczna gaznik zalewa silnik przesuwanie tekstu
sterowanie domem najprostrzy mikrokontroler
Philips DC112/12 radiobudzik, 22DC112/62 radio samochodowe – instrukcja obsługi, serwisowa, schematy Różnica między błędem oczekującym a potwierdzonym OBD2 – diagnostyka DTC, MIL, ECU