Mam dziwny problem. Mam światło, które jest sterowane z 3 przełączników. Wszystkie przełączniki to KS-602S i jeden ma esp8266 flashowany Tasmotą, a pozostałe dwa mają chip Tuya flashowany OpenBekenem. Używam grup urządzeń na wszystkich trzech i działa to od wielu miesięcy. Niedawno moja żona próbowała włączyć światło za pomocą jednego z przełączników,...
Kupiłem Auto od handlarza i zapewniał mnie że taka dziwna praca silnika to normalka w przy zmiennej fazie. Jego mechanik mówił, że nie. Teraz mam pytanie. Oprócz tego, że samochód może mi stanąć w każdej chwili i po 30 minutach zaczyna klekotać to mogą być jeszcze jakieś inne objawy ? Bo na przykład przy zimnym silniku pracuje jak "ta lala" po rozgrzaniu...
Witam jak wyżej Seta Mii 2019 zwykłe lampy halogenowe H4. Dziwna sytuacja, przyczyna też nie znana. Światło mijania działa tylko w jednej lampie a długie zapalają się TYLKO w tej lampie gdzie nie działa mijania. Dodatkowo z tego co się orientuje powinien przy zapalonych długich gasnąć zwój mijania, a nie nie gaśnie w tej lampie co działają mijania....
Okopcona świeca tzn. ze paliwa ma aż za dużo , dziwna sprawa zakładam że rozrząd masz ok . Diagnoza na odległość jest dość trudna.
Dzień dobry wszystkim ☺ Nie wiem, od czego zacząć, jeśli to niewłaściwe forum, to z góry bardzo przepraszam. Piszę tutaj, ponieważ nie mam już pomysłu, co mam zrobić.... Posiadam Renault Clio 2 (1999) od dwóch lat, od pół roku zaczęło się psuć wszystko - jedno po drugim, ale to stare auto, więc można przymknąć oko. Problem się robi, kiedy nie...
Regulator napięcia dynastart" ZAD 14V 11A no: 0 190 2019 001 BOSH. trochę dziwna sprawa, niedawno kupiłem traktorek Gutbord 2060 z takim własnie ustojstwem. Poprzedni właściciel twierdził, że prądnica nie ładowała natomiast spokojnie uruchamiała silnik, dlatego dołożył dodatkowy alternator samochodowy. Ponieważ taki alternator może dawać nawet 70A a...
Witam wszystkich, problem dotyczy Seata Exeo 2,0TDI CAGA, objaw jest taki że wsiadam silnik odpala normalnie wyjadę na drogę zmiana biegów do 3, obroty około 3tys i auto gaśnie wyskakuje błąd P1592- 00 (40) sygnał czujnika wysokości/czujnik ciśnienia doładowania niewiarygodny stosunek, co lepsza nie idzie odpalić przez około godzinę i błąd da się skasować...
skoro błędy zawsze wracają to coś jest nie tak z tymi obwodami! Sprawdź wiązkę do komputera i masy woltomierzem przy pracującym silniku! tzn. jeden kabel minusowy miernika do masy przy czujniku a drugi do masy aku. wtedy zobaczysz jaka różnica jest na masie bo w takie rezystancje to ja nie wierze bo pod obciążeniem to możesz mieć inne wartości jak mierzysz...
Mam następujący problem: Z rana jak odpalam na benzynie (mam II generacji LPG), auto odpali, przy dodawaniu gazu jest problem - gdy dodam za dużo od razu traci moc i chce gasnąć ( gaśnie ). Jeśli startuje z jedynki baaaardzo delikatnie to wchodzi na obroty mogę dać dwójkę i jeżeli delikatnie wejdę powyżej 2500 obrotów .. to auto ma jako taką moc, poniżej...
No właśnie jak jest ciepły to ładnie wchodzi na obroty do tych 38km/h później jest dopiero problem powyżej tych 38km/h. Nie wiem jak będzie bez obciążenia, nie próbowałem, zobaczę jutro. Również jutro sprawdzę, jak jest na zimnym silniku, bo to dzisiaj bawiłem się iglicą i silnik był już rozgrzany, więc nie miałem jak sprawdzić. Odpiszę jutro :D EDIT:...
Witam, szukam już jakiś czas i nie znalazłem podobnego problemu więc może pomożecie, postaram się jak najdokładniej opisać usterkę. Na początku auto Ford Escort 1,6 16v 1997, LPG Bingo-M od 3 lat (przejechane ok 40 000km) Na benzynie wszystko jest ok Przełączenie na lpg następuje opadająco przy 2200rpm (temperatura przełączenia wyłączona) Filtry wymienione,...
Witam was wszystkich. Posiadam Astre F z 1993 roku silnik 1.4 benzynka + instalacja gazowa drugiej generacji. I posiadam taki problem że mianowicie po ostanim tankowaniu calej butli do pełna samochód zaczą dziwnie sie zachowywać na gazie a mianowicie zaczą gasnąć i nie ma mocy na gazie tak jak by nic nie było w butli a gaz jest. Na bezynie sie normlanie...
Odświeżając temat Udało mi się uruchomić przedni panel zasilając go napięciem symetrycznym +-15V i zauważyłem jakby niesymetryczność kanału lewego i prawego na wyjściu przeznaczonym na końcówki mocy, na wyjściu słuchawkowym jest niby wszystko idealnie (jak na moje ucho) natomiast na wyjściu (taśma która łączy przedni panel z resztą) jest już jakaś dziwna...
"po drugie ważniejsze od długości wężyków jest miejsce nawiercenia kolektora ssącego" A czy kolega moglby przedstawic najlepiej w sposob graficzny, jak powinny wygladac nawiercenia kolektora w prawidlowy sposob, tak jak producent zaleca, czy to moze jest tajemnica? Jeżeli kolega tego nie wie, to nie wiem w jakim celu się wypowiada, bo to jest jedna...
Jakiej mocy zasilacz kupić? Wystarczy markowe 350-400W. Jaki budżet? Załóż temat w dziale Co kupić? podając konfigurację i budżet. Przy okazji w tym temacie zamieść screen z programu CrystalDiskInfo.
Jeśli zadziałam przełącznikiem bardzo szybko (szybkie włączenie / wyłączenie) to halogeny gasną mimo włączonego przełącznika Ale jak szybko włączysz i wyłączysz, to chyba nic dziwnego, że gasną.
sprawdz pompe wtryskową ja miałem to samo z toledo tdi 90 koni i passatem tdi 90 koni-przy gwałtownym dodaniu gazu dusił sie chodził na dwa gary i strasznie dymił-oba auta miały pod 300tys km i wyszło w obu ze winna jest pompa:cry:
Dziwne tylko że dioda gaśnie, dezaktywuj immo i sprawdź, co wtedy. Jakie błędy w liczniku?
Połączenie między budą a klapą w pierwszej kolejności sprawdź, harmonijka.
Cześć, rozbierz ponownie telefon, sprawdź czy jest dobrze wszystko powpinane i czy nie pomyliłeś śrubek. Wygląda na to, że został uszkodzony mechanicznie ekran.
Ogólnie możesz sprawdzić wysokość pływaka I założyć mniejsza dysze skoro nie możesz igły opuścić (choć to trochę dziwne)
Pin 3 najpierw do VCC potem do GND, przy podłączeniu do GND powinny pojawić się czarne prostokąty. Podłączając jednocześnie do VCC i GND robisz zwarcie GND z napięciem zasilającym więc nic dziwnego że wyświetlacz gaśnie.
Nie wiem jakiego masz klona, ale Palit wygląda tak. http://obrazki.elektroda.pl/6755130300_1...
pojechałem do mechanika i powiedział ze sterowanie pompy wysokiego ciśnienia... czy może to być powodem takiego dziwnego zachowania..?
Do wymiany kostka pod stacyjką.Koszt niewielki,z Febiego około 20 zł.
Jeżeli dzieją się takie dziwne objawy jak gaśnie po włączeniu wstecznego, przygasanie lampek kontrolnych. Proszę sprawdzić poszczególne punkty masowe czy silnik ma prawidłową masę z akumulatora , sterownik silnika ECU czy ma prawidłową masę ,przyrządy kontrolno pomiarowe (licznik) jak również zewnętrzne oświetlenie. Miałem podobny problem z masą golf...
Mam dziwne wrażenie, że problem tkwi w akumulatorze.
Dziękuję za odpowiedź. Posiedziałem bliżej piecyka i zaobserwowałem dziwne gaśnięcie płomienia, tego na dole. Gaśnie ten na dole, i od razu ten na górze. Nie wiem, dlaczego ogień na dole zaczyna się "gibać". W pomieszczeniu znajdują się dwa piekarniki i kuchenka elektryczna, czy para może się do tego przyczyniać? https://filmy.elektroda.pl/47_1701977231...
Jak masz czujnik pewny i rozrząd pewny to zastanawiam sie jeszcze nad czujnikiem wału czy nie "wysyła" jakich śmieci? Ale to wszystko robota na oko be oscyloskopu. Dziwne to gaśnięcie ale też dziwna dłuższa praca niż przy immo. Takie gaśnięcie chwilę po starcie to problemy z paliwem albo np zapchany wydech.
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
Posprawdyaj masy, z akumulatora na karoserię,na silnik. Pod skrzynką, lub w jej okolicy powinna być przykręcona masa skrzynki przekaźnikowej.
Jeszcze nie wlutowałem nowych. Dziś kupię nowe i dam znać czy wymiana pomogła.
Witam Miałem podobny problem z Oplem omegą taż jak było mało paliwa to gasł i ciężko zapalał. Tam problem był dziwny bo winny był kabel od masy silnika. Zobacz jak tam twoje kabelki i taśmy. POZDRAWIAM
Pewnie już nieaktualne, ale sprawdź naciąg paska klinowego i diody w alternatorze. Zawsze sam gaśnie po przejechaniu kilku kilometrów czy jak go zgasisz też nie chce odpalić?
Wygląda na chwilowy zanik napięcia, a akurat w tym monitorze są najmniejsze/najsłabsze kondensatory i to widać. Gniazdo ścienne do sprawdzenia/wymiany.
Zamykam temat
Trzyma ciśnienie w granicach 300bar. Jeśli on trzyma 320 bar przy pełnym bucie To aż dziwne że auto nie gaśnie. Ostatnio miałem takiego Movano też z tym motorem przy pełnym obciążeniu na wysokich obrotach ciśnienie dochodziło do 900 i wchodzi w tryb awaryjny za niskie ciśnienie. Podejrzewam że u ciebie jest źle usunięty DPF
Wygląda na to ,że te żarówki są specjalnie przystosowane do samochodów więc nie potrzebują rezystorów chyba ,że masz akumulator 24V. Dziwne ,że gasną masz może schemat podłączeń w samochodzie?
Trochę to dziwne ale wszystko możliwe. Co z immo kontrolka się pali, gaśnie?
Dokładnie tak to wygląda. Jak zaczyna łapać, to tak jak by pojedynczo każdy cylinder zaczyna łapać, jak przy zapowietrzeniu, tylko ewentualnie, gdzie szukać i co dziwne, że gaśnie w jednej chwili w czasie jazdy?
Odpala normalnie żeby zgasić muszę wyjąć kluczyk i wcisnąć hamulec dziwne ale tak gaśnie
Te klekotanie to na 90% koło dwumasowe osprzętu (na wale - napędzające alternator, klimę itd). - Rozleciała się w nim masa spajająca 2 metalowe koła i teraz klekota. Pewnie przy dodawaniu gazu słychać to mocniej. Stuk przypomina mi natomiast odłączanie lub załączanie zaworu EGR - ale tego nie jestem pewien.
Witam Dwukrotnie miałem awarie pompy paliwa opisaną tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... po pierwszej zmieniłem roczny wkład pompy paliwa na nowy walbro. Dałem ponownie nowy gumowy kosz poskładałem jak było i autko mając ok 10l benzyny chodzi idealnie. Autko mając ponad 20litrów paliwa, odpala silnik stopniowo przygasa i gaśnie...
Wszystko gaśnie. I co najdziwniejsze, że wszystko dziala jak należy.
Połączenie czerwonego przewodu pod wykładziną bagażnika lub klema zmieniana i tam jest kłopot. Dalej kostka stacyjki i skrzynka z bezpiecznikami. Dziwne, że na stop wystarcza prądu ;)
Fon do kosza.
Wtrysku normalnie pracują, wydają jakiś dziwny dźwięk ? Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie. Moze tez byc przeplywomierz, egr, auto posiada Filtr cząstek stałych ? Filtr paliwa jak wygląda ?
Tam podobno są diody LED. Sciąg ramkę matrycy i sprawa się wyjaśni , to tylko cztery śrubki :D
Posiadam samochód Seat Ibiza 1.2 (1991r.) sytem porshe. Czasami podczas jazdy autko nie reaguje na pedał gazu, z pod maski słychac suche dziwne dźwięki takjakby paliwo nie dochodziłoby do wstryskiwaczy. Podczas jazdy samochodem np. gdy jadę 90Km/h i chcę dodać gazu samochód nie reaguje na pedał gazu i spada z obrotów, po wrzuceniu luzu ma tendencję...
Ok, dzięki za rady. Pozdrawiam.
Sprawdz sobie wszystkie połączenia-szczególnie to od czujnika czasami lubi zachlapać tam wodą,a jeśli będzie w porządku to uszkodzony bedzie czujnik(często się one uszkadzaja)i mają bardzo dziwne objawy uszkodzenia.Miłej zabawy.Pozdrawiam.
Przeważnie żeby wprowadzić alarm w tryb serwisowy, musisz włączyć zapłon i przełączyć przełącznik na on i wyłączyć zapłon. Wtedy dioda zacznie świecić światłem ciągłym i może to jest przyczyną tego że ci się dioda "zawiesza". Wyjście z trybu serwisowego jest w ten sam sposób co wejście.
To trochę dziwny samochód. Czasami się nie odpala - choć światło immobilizer gaśnie. Po wodzie immobylayzer odbiera sygnał, ale nie przekazuje go modułu sterowania. W tym przypadku, obrotów wału silnika również nie widać
nie dziwne że gaśnie jak reduktor zamarznięty........
Obciążyłem zasilacz żarówką 24V 60W - napięcie spada do 0V, gaśnie dioda na zasilaczu No i nic dziwnego - za mocna żarówka. Nie zapominaj, że zimne włókno ma kilkukrotnie mniejszą rezystancję. Zasilacz po prostu się ogranicza. Obciąż żarówką 24V 20W, lub rezystorem np. 10Ω 50W. W ostateczności może być żarówka 230V 100W,
Dokładnie, twój test potwierdza taśmę. Z czasem na pewno się pogorszy, jeśli masz zamiar ją wymieniać to chyba lepiej zrobić to od razu. Jak zawiedzie całkowicie w najmniej oczekiwanym momencie to będzie przykro ;) . 68k rozsunięć to naprawdę dużo, dziwne że aż tyle wytrzymała.
Nie mam podłączonych innych monitorów. Jak pisałem wcześniej, jak podłączam się przez aplikację AnyDesk to mogę normalnie pracować. Sprawdzę to podświetlenie, ale to nie jest dziwne, że gasło przy ładowaniu Windowsa?
Czy kocioł miał przegląd po roku czy był czyszczony? i miał analizę spalin , czy dochodzi do zapłonu choćby na moment tylko gaśnie, czy nie zastartuje ani na chwile. Jeśli kocioł na gwarancji i winna automatyka np padnięty zawór gazowy, to powinni wymienić ,najprawdopodobniej kociołek brudny jeśli serwisant robił przegląd ale nie wyciągał i nie szablował...
Zakładając dwie uszczelki pod głowicę zmniejszyłeś stopień sprężania w cylindrze przy czym ten motorek jest na benzynie wysokooktanowej.Kiedyś aby wprowadzić oszczędności w motocyklach WSK 175 które pracowały na benzynie wysokooktanowej żeby przejść na niskooktanową montowano miedzianą uszczelkę pod głowicą o grubości 1.2 mm. Kompresja jest ale punkt...
Może ktoś podać opis wtyczek skrzynki bezpieczników w kabinie /moduł BCM/
Zrób reset swojego komputera benzyny, później naukę, programowanie wolnych obrotów, doczytaj co trzeba zrobić. ECU benzyny podczas pracy na lpg jest oszukiwany co do rzeczywistych efektów spalania mieszanki paliwa, innej na benzynie, innej na gazie. Może tu po pewnym czasie głupieć i zmieniać swoje dobre ustawienia co do pracy na benzynie, od niewłaściwie...
Cześć wszystkim, mam problem z Rometem 717 50 cm3 2t. Mianowicie chodzi o prędkość maksymalną i dziwne gaśnięcie. Skuter ma ponad 10 lat i niedawno został wymieniony sam tłok, bo żeliwny cylinder jeszcze jest w dobrym stanie. Od razu po odpaleniu przez pierwsze 1-2 minuty jadę max 50 km/h. Potem już manetka na full i skuter osiąga tak 80 km/h licznikowe...
Gdzie niby te "dziwne objawy"? Przecież tam ewidentnie brak paliwa.
Witam od razu gaśnie Dziwne nie powinien gasnąć, mój pracuje i ma większą moc niż z podpiętym przepływomierzem
Sprawdz pompe paliwowa, upewnij sie ze membrana nie ma uszkodzen. Jezeli masz filter benzyny to go takze zmien. Skoro miales cos dziwnego w zbiorniku to moze byc pompka lub filtr lekko przytkany.
Zobacz czy nie masz problemu na złączu (szczególnie czy coś się nie przywarło). dzikuje. chyba sie przywarlo bo zaczelo dzialac :)
Witam Szanowne grono. Dziś przypadkiem nabyłem nagrzewnicę sirokko 251.04. Nagrzewnica stacjonarna przerobiona pod 230V. Niestety zasilacz raczej złom, dlatego podłączyłem to pod prostownik .(stary dobry z czasów PRL) Nie kręcił się silnik, okazało się, że po prostu jest zaśniedziały komutator. Założyłem też nową świecę. Po rozebraniu i wyczyszczeniu...
kolego , zastanawiałem się czy odpisać może banał . podmień mu altwrnator. te obiaw są dziwne , a właśnie strzelanie, przerywanie, brak mocy, to samo miałem nie raz, matiz jest czuły na napięcie. odpisz.
Dwudziesty pin, to zasilanie 3,3V, którego być nie powinno. Przez to mogą się dziać różne dziwne rzeczy.
Sprawdzę , no ale bardzo dziwny objaw ,żeby gasł silnik.
Ciężko to kupić. Znalazłem rzekomo nowe (tanio i blisko), ale nie wygląda to idealnie. Panel z LED-ami jest dość giętki, może się to tak pofałdować, czy raczej ktoś się z tym nie obchodził odpowiednio? Panel LCD trzeba odkleić. Mając doświadczenie z wymianą wyświetlaczy w telefonach, da się ogarnąć czy nie bardzo? https://obrazki.elektroda.pl/4537402300_...
Witam serdecznie... Ostatnio w Manitou po odpaleniu silnika zapaliła mi się dziwna kontrolka. Wykrzyknik w trójkącie i w takiej dziwnej obwódce.Czasami gaśnie ale większość czasu świeci.Szukałem w necie ale nigdzie niema opisu,nawet w instrukcji niema. Wie ktoś może co ona może oznaczać??? Dodaję zdjęcie ale jest trochę niewyraźnie i z góry dziękuje...
Zawór EGR (potenciometr w nim) robił zwarcie, a jak zrobił to zwarcie to od razu znikało napięcie zasilające czujnik ciśnienia i czujnik wałka. Odepnij zawór i pojeździj nim. Dziwne te błędy, w renault zaczynają się od DF
Tylko właśnie jest tak dziwna rzecz że jak się włączy laptopa to się pokręci wentylator i gaśnie dziwne nie?
witam mam golfa II 1.3 na pelnym wtrysku.89r sa dziwne objawy nieraz lubi zgasnac w trakcie jazdy i z biegu jes go ciezko odpalic ale za to przekrece stacyjka i odpali odrazu. i jeszcze jedno jak zostawie go na wolnych obrotach przez chwile chodzi idealnie ale po jakis 2min zmienia je sobie na mniejsze i nawet potrafi zgasnac. wymieniłem przewody i...
Jest kompresja po tej dziwnej naprawie?
Znowu ten sam problem. Daje loga.
nie gaśnie dziwne :/
No dobrze, rozumiem że z ciśnieniem jest wszystko ok. Czy zatem za objawy kopcenia na niebiesko i dziwnego dźwięku może odpowiadać turbina? Niebieski dym to olej w tym przykładzie i moim zdaniem jeżeli turbina jest rozjechana na tyle, że puszcza olej strona gorącą to objawy by się zgadzały. Dziwne tylko było to gaśnięcie, ale może sterownik odcinał...
Jak zgaśnie sprawdź czy widzi obroty.
czy moze mi ktos wystawic cały flesz do tej noki? nigdzie nie moge znalesc:( telefon komunikuje mi sie tylko jak klikne check a jak klikne info nic sie nie wyswietla moze jak zmienie soft bedzie dobrze:) prosze o pomoc
To w czym może być przyczyna? Jak to rozwiązać skoro gaśnie w dziwnych momentach?
Przewód podciśnienia idzie od parownika do kolektora ssącego, a czy auto kichnęło przy odpalaniu? jeżeli tak to mogło zapchnąć jakiś wężyk, trochę dziwne że akurat przy pustej butli, bo to nie ma nic do tego, ale według mnie to elektryka gazu coś szwankuje. Sprawdź kabel od gazu który owinięty jest na przewodzie wysokiego napięcia cewki albo podłączony...
[quote="darkfireblueci"]czy jest to uszkodzenie invertera? Prawdopodobnie tak posprawdzaj na początek napięcia i transformator inwertera.
Witam Mam auto Peugeot expert 2.0 hdi 2008r i po kupnie dałem na serwis żeby wymienić płyny i rozrząd. Po tym zabiegu mam dziwny objaw że auto gaśnie po około 2s od przekręcenia kluczyka gdzie wcześniej gasł odrazu. Auto odpala dobrze, nie klekocze i jeździ prawidłowo ale nie gaśnie odrazu. Niestety serwis rozkłada ręce. Gdzie mogę szukać przyczyny?
ręce opadają. różne dziwne posty na tym forum człowiek czyta ale takiego czegoś to jeszcze nie czytałem. kolego nawet małe dziecko wie że telefon do pracy potrzebuje baterii.
Wszytko gaśnie nagle. Wyświetlacz nic nie pokazuje. Dziwne jest to żeby uruchomić hulajnogę potrzebnne jest podłączenie ładowarki-na 2s starczy. Wyświetlacz pokazuje baterię naładowaną przez cały czas mimo jak ją włączę jeszcze raz.
To dziwne bo działał wcześniej bezproblemowo a teraz podczas pracy gaśnie. Wg mnie to jest czujnik ciśnienia gdyż on jest dużo powyżej stanu oleju. W takiej pozycji gaśnie gdzie wcześniej nie miało to miejsca.
Jak wymieniales pompę paliwa w baku to wszystko złożyłeś dobrze??? Pompa powinna siedzieć w takim jak by pojemniku w którym musi być zawsze paliwo. To służy właśnie do tego żeby pompie nie brakowało paliwa na przechyłach,przy hamowaniu,przyspieszaniu itp. Może źle coś jest złożone i nie trzyma stanu choć dziwne że tylko w jedną stronę.
I zapewne to będzie przyczyna. Wielokrotnie te kondensatory zaniżają swoją pojemność w czasie eksploatacji i pojawiają się dziwne usterki. Jak mam w rekach niedomagającą płytę to m.in. zawsze je sprawdzam. Dzięki za schemacik, przyda się.
Witam serdecznie, temat rozwiązany? Mam to samo, niestety dodam, że alternator odłączony, 2 kable nadal to samo. Dziwna sytuacja, jest fakt, że jak otworzę drzwi, kontrolka gaśnie. Sterownik komfortu odłączałem, niestety dalej to samo.
Pojemność to tylko "szczyt góry lodowej" parametrów jakie są ważne dla poprawnej pracy kondensatora. Ważniejsze jest ESR czyli rezystancja "wewnętrzna" kondensatora - w tym wypadku 0,18 oma to bardzo dobry wynik. Dodano po 58 No troszkę to dziwne, że zwiększyła mu się pojemność. A co jeśli mieszczą się w tolerancji wykonania tego typu kondensatora?
Ale kontrolka gaśnie jescze nim wlacze rozrusznik i czy to nie jest dziwne?
Z wymianą należy sie wstrzymać ,najpierw mechanik musi to wszystko wyregulować ,dziwne ,że tego od razu nie zrobił :idea::idea:,dziwie się ,że odebrał Pan auto w takim stanie :idea::idea::cry:
Witam serdecznie wszystkich, szukam pomocy przy naprawie Skoda Octavia 1,6 benzyna 1998 r. Zaczęło się od opadających wskazówek zegarów, naprawiłem to, polutowałem stabilizator, wskazówki działają. Problem polega na tym, że silnik nie odpala, tzn. odpali na sekundę i gaśnie, wywala błąd zablokowany sterownik. Dziwne, że lampka immo gaśnie po przekręceniu...
Tak, coś jeszcze. Porównaj sobie schematy obydwu.
Tak , ale to jedynie wpływa na szybsze go wyłączenie , szybciej osiąga zadaną temperaturę , na wyjściu co skutkuje niedogrzewanie grzejników bo powrót jest nadal zimny , szczególnie tych ostatnich grzejników , nie powoduje to jednak gaśnięcia świeczki , zapchany filtr działa tak samo jak bąbel powietrza który powoduje zblokowanie przepływu ciepła ,...
A proporcję na pewno dobre były?. Skoro zimny daje się uruchomić. Powinna być na włączonym i tu dziwne jest.
Witam Mam problem ze swoim Seicento ponieważ od niedawna kiedy przełączam na gaz (mam instalację pierwszej generacji czyli sam przełączam na gaz) słyszę jakiś dziwny dźwięk i samochód gaśnie nie wiem co się może dziać. Raz to występuje raz nie. Proszę o pomoc z góry dziękuję ;)
Po wymianie seta przy próbie nawiązania połączenia, ekran gaśnie. Dosyć dziwny przypadek ponieważ czujnik reaguje na poziom światła. Może ktoś miał taką usterkę?
aster dziwna gasnąć mazda dziwna dziwna hałas
repozytorium debian linia różnicowa usunąć stare windows
zmywarka electrolux klapa schemat skutera elektrycznego
Junkers Bosch Cerastar Smart – brak załączania CWU, czujnik przepływu, zawór trójdrogowy Złomowanie transformatora żywicznego – recykling, utylizacja żywicy, odzysk miedzi i aluminium