Od najprostszych rzeczy. Sprawdź luz na lince gazu. Zdejmij rurę od filtra powietrza i sprawdź, czy klapka przepustnicy prawidłowo się uchyla. Zdejmij i wyczyść przepustnicę.
Sztanga ma pracować płynnie. Musisz sprawdzić ręcznie. Są też problemy z gruszką, która z czasem też się zużywa i przepuszcza - też do sprawdzenia. To, że masz spalanie na swoim poziomie, nie oznacza że masz dobre wtryski. Sprawdziłeś korekty?
Witam ! sprawdź najpierw czy masz szczelną rurę elastyczną pomiedzy przepływomierzem a kolektorem ssącym (opaski i ewentualne pęknięcia oraz te podłączone od odmy i zaworu obejściowego). pozdro
sprawdź czy nie jest zatkany katalizator albo tłumik
Mylisz przepustnice z klapą gaszącą. W tym 1,7 crdi jest klapa gasząca która zamyka się na kilka sekund po wyłączeniu zaplonu. Tak ona działa https://youtu.be/dwzaea_6d3A?feature=sha...
Ja również byłbym bardzo wdzięczny gdyby Pan napisał jaka była przyczyna takiego zachowania silnika. Mam również taki silnik i też mi skacze, dusi się potem przyspiesza i tak w kółko. Pozdrawiam!
Sam mam takiego tds-a , moze łańcuch rozrządu powycierany?? to sie w nich zdarza i wtedy szarpie bo jest czoły na zapłon.Poczytaj na forum TDS-A tam duzo pisza o tych silnikach.Drugą przyczyną moze byc wtryskiwacz sterujacy ale to powinien pokazac komputer.Sprawdz też czy paliwo z pompy idzie na przelew, moze to cos z zasilaniem paliwa??
Witam zwalił mi się pasek od pompy wtryskowej i niewiem jak go załozyc pod jakie ustawienia bo załozyłem i ciezko odpala i zaraz gasnie prosze was o jakies dobre ustawienie do pompy i tylnego kola od rozrzadu POMOCY
Witam. Z moją turbawką dzieję się chyba już coś nie tak. Delikatnie słychać efekt sowy i jest mokra aż kapie z niej. Podejrzałem ciśnienie ładowania w czasie jazdy i są różnicę do 2000 tyś między zadanym a rzeczywistym rzeczywiste są mniejsze około 40- 60 od zadanych i w tym czasie lekko poszarpuję. Czy te różnicę to tak powinno...
Na którym biegu najczęściej występuje to dławienie?
Za skład mieszanki odpowiada sonda lambda jeżeli nawet ja wymieniłeś może sie zdażyć że też na wadliwą musisz najlepiej miernikiem wychyłowym do napn max10volt co dzieje się ze wskazówka czy sąda próbkuje
Mam taki sam problem w AKL jak kolega wyżej. Wymieniłem właśnie czujnik od pompy wspomagania bo wywalał błąd. Ale ciągle walczę z błędem 537 upper limit. Przepustnica wyczyszczona na błysk, przepływomierz również. Przepustnica zaadaptowana. Po odpięciu przepływomierza auto ledwo jedzie. Jak sprawdzić szczelność zaworu odmy?
problem dalej nie rozwiązany proszę o pomoc ciśnienie pompy i wtryski są ok zauważyłem ze ubywa płynu chłodzącego czy może być to uszczelka pod głowica dostający się płyn itd. dodam ze po odłączeniu map sensor i zdjęciu filtra powietrza problem znika
Termostat jest wymieniony bo był otwarty cały czas i nie chciała się za grzać. A co do temp jaką pokazuję czyli chodzi ci odczyt z komputera tak? Z tego co dziś zerklem to było dobrze pokazywało taka jaka zeczywiscie mogła być. Jeszcze męczy mnie ta sonda z nią może być coś nie tak bo jak wycinalem kata to widziałem że kable chyba były lepione do niej...
Witam! Sprawdz czy jest szczelny układ dolotowy (uszczelka pod monowtryskiem, przewód podciśnienia do MAP SENSORA, połaczenie do wspomagania pompy hamulcowej) Jeśli chodzi o MAP SENSOR są trzy wyjścia; 1 - masa 2 - sygnał 3 - zasilanie Wartości kontrolne bez odłaczania przewodów masą a sygnałem Załaczony silnik (nie pracuje)--około 5 V Silnik pracuje...
po 1 sprawdziłbym potencjometr przepustnicy czy nie ma jakieś przerwy na ścieżce jest przepalona lub w inny sposób uszkodzona to już wiemy co jest :)
Hej. To jest wtrysk jak dobrze kojarzę ? Na początek proponuję czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego ,powinno pomóc jeśli pompa paliwa i wtryskiwacze są sprawne. A potem koniecznie reset ECU.
Ludzie, zacznijcie czytać, to co wam pokazuje komputer !, Tak wywaliło błąd: czujnik ciśnienia doładowania, ale tego że, sygnał poza zakresem, lub przekroczona górna wartość adaptacyjna, to już nie Jak wpiszesz w wyszukiwarkę notlauf, to znajdziesz z 1000 postów na ten temat
Na oko i ucho wydaje się ok. Dodam, że zaczął mi więcej spalać. Zazwyczaj palił mi ok 7-7,3L teraz prawie 9.... :|
Bardzo dziękuje , przepraszam zapomniałem dodac ze wtrysk jednopunktowy :/
zobaczyc nalezy cewkę, która dosyć czesto zawodzi w silniku endura. w zależności jakie są obiawy dławienia sugeruje sprawdzić cisnienie paliwa.
jest to silnik 2.0 16V kod silnika 9A na wtrysku mechanicznym KE-jetronic, problem polega na tym, ze gdy jest zimny na wolnych obrotach chodzi oki w momencie dodania gazu albo zgaśnie albo niemiłosiernie sie dusi, czym cieplejszy tym chodzi lepiej ale nawet jak jest zupełnie rozgrzany to i tak ma madziure od1,5 do 2,5 tyś obrotów i ogólnie wczasie jazdy...
Dodałem ostatnie zdjęcie nie wiem co to są za jednostki....
1.5 na wolnych przy 3000 dochodziło do 3
Pytanie, czy na benzynie się tak dzieje czy na gazie?
Dzień dobry, Piszę do Państwa ponieważ walczę z moją Audi. W trakcie jazdy, zwłaszcza przyspieszania samochód zaczyna szarpać, dławić się, i strzela w wydechu. Problem objawia się zarówno na benzynie jak i gazie. Nie pamiętam teraz dokładnie jaki był to numer błędu, ale było to coś związane ze złą mieszanką (tak zdaje sobie sprawę że ta informacja nie...
Idzie jesień sprawdz przewody WN świece ,aparat ,ciśnienie paliwa
Kolejny wątek o tym samym. Wracając do tematu, to u mnie były to 2 uszkodzone wtryski benzynowe. Tyle, że auto na zimnym w ogóle nie chciało przyspieszać i się dławiło.
Sprawdź luzy zaworów iciśnienie w cylindrach
Witam wszystkich,jestem nowy na elektrodzie. Przed swiętami kupiłem kangoo 1,9D 65KM, 98r. po tygodniu dla zasady wymieniłem rozrząd,paski, filtry,olej itd. przed wymianą nie zauważyłem tego,lub tego nie było, podczas przyspieszania silnik się dusi i po pewnym czasie znowu dostaje kopa i wtedy zakopci. Tak jest na wszystkich biegach.powyżej 100km\h...
Witam!!! Posiadam Toyote Carine E 1.6 95r. i dziwny objaw momentami auto zaczyna dziwnie dlawic czy dusic wciskajac pedal gazu silnik po penym czasie reaguje choc nie zawsze zmiana biegu stabilizuje sytuacje ale tez nie za kazdym razem!!! Poczatkowo myslalem ze to filtr paliwa ale teraz juz sam nie wiem objawy nie wystepuja podczas kazdej jazdy tym...
d zieki wszystkim za pomoc ,okazalo sie ze kopulka od zaplonu juz byla zuzyta. p o wymianie problem zniknol .
WN sprawdź.
Witam, mam problem z silnikiem, mianowicie: przy dynamicznym ruszaniu na "jedynce" i przyspieszaniu na "dwójce" silnik jakby się dławił, przestawał ciągnąć, po puszczeniu nogi z gazu i ponownym wciśnięciu pedału gazu silnik odzyskuje 'siły'. Jakiś czas temu doszło nawet do tego, że na "piątce" maksymalnie auto jechało 80km/h... po odwiedzeniu stacji...
Sprawdż filtr paliwa tj. wymień i dopiero jakie ciśnienie oraz wydajność ma twoja pompa paliwa oraz regulator ciśnienia.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Jest tam zamontowany LPG??
Z tym dławienie przy przyspieszaniu to zużyty potencjometr przepustnicy, albo słaby kontakt na jego złączu. Natomiast te dodawanie gazu co 2sek. to uszkodzony potencjometr w nastawniku przepustnicy, albo również nie kontaktująca kostka od tego potencjometru.
przy pomocy kolegi udało mi się ustalić: C14NZ
Zalozylem inna cewke i to samo :(
No to chyba nie w tym problem bo wystarczy minimalnie popuścić gaz i obiawy znikają a samochód normalnie przyspiesza.
Po kupnie samochodu należy przeprowadzić kompletny przegląd. Przede wszystkim zaglądnąć do świec bo pewnie tu będzie problem. Opis wskazuję że może być problem z wysokim napięciem.
Może przewody zapłonowe mają przebicie. Gaz jest bardziej wrażliwi na utratę iskry. Dlatego objaw jest widoczny przy gazie a przy benzynie JESZCZE nie.
Uszkodzony czujnik podcisnienia;)
Kilka tygodni po zadaniu tego pytania padła mi uszczelka pod głowicą. W sumie niezły szmelc tam pchali. Oryginalna "uszczelka" to produkcyjny bubel ale to nie w tym temacie. Po wymianie uszczelki objawy dławienia znikły. Nie jest to oczywiście wina uszczelki, lecz jak myślę pomogły czynności wykonywane pobocznie - związane z tym mozolnym zajęciem (jak...
To odepnij przepływomierz i zobacz co będzie. Po objawach wychodzi na to, że go zalewa. Nie spala mieszanki. Albo kwestia mieszanki - co może być spowodowane np czujnikiem temp, przepływomierzem itd - albo układ zapłonowy. Ma sygnał z czujnika położenia wału jeszcze.
Wrzucileś tu screen z sondy lambda, jak wiesz sonda jest ''zywym'' elementem. Pasowalo by sprawdzic na zywo. Jak przemiata zwlaszcza przy przyspieszaniu co sie z nia dzieje? Druga sprawa co z cisnieniem paliwa? Cewki, swiece, wogóle jaki jest stan silnika, czy z gazem czy nie?
ile przejechales na tej instalacji ?? jesli okolo 100 tys km problem moze tkwic w parowniku. W momencie naglego przyspieszania samochod zachowuje sie jakby sie dławił?? jaka masz instalacje??
jak radza koledzy. przede wszystkim przeczyscic wymienic swiece, sprawdzic kable wysokiego napiecia.
Szukam pomocy w zdiagnozowaniu awarii w "bolidzie" mej małżonki.Chodzi o to,że autko po wciśnięciu gazu do połowy,zwalnia.Coś jak gdyby dławił się,przerywa i szarpie,bez względu czy zimny czy ciepły.Robiony był już gaznik,wymienione zostały świece i przewody WN,cewka,moduł,linka i wszystko na nic.Ktoś wie co jeszcze mógłbym sprawdzić,bo tracę już cierpliwość?!A...
...A z części elektronicznych gażnika zanotowałem najwięcej uszkodzeń TPS-u ale wtedy to ma dławienia przy przyspieszaniu. Ja ponawiam temat, niestety przy przyspieszaniu dlawi mi auto i na gazie i na benzynie nie ma mocy z czym bedzie problem? 2EE golf2 prosze o rady i wyjsnienie co to jest TPS? Co mam sprawdzac? sciagalem i czytalem te artykuly,...
Potwierdzam. Najmniejsze zużycie jednostkowe paliwa przez silnik benzynowy jest w okolicach max. momentu obrotowego. Największy moment obrotowy nie występuje przy maksymalnej mocy, którą uzyskujemy dopiero przy prawie maksymalnym otwarciu przepustnicy. Aby uniknąć dalszych nieporozumień, powinniśmy uzgodnić co rozumiemy przez dławienie przepustnicą...
Rozwiązałeś juz problem? Pytam bo akurat znam problem i ja go rozwiązałem skutecznie.
Z tego, co pamiętam z Fiata, to IAW-1AF źle znosił "zwykłą" instalację gazową. Oprogramowanie centralki wtrysku jest autoadaptacyjne i przy rozregulowanym gazie rozjeżdżała się mapa. Pomagało na chwilę zresetowanie parametrów autoadaptacji EXAMINEREM. Często dodatkowym objawem było gaśnięcie na wolnych obrotach, duże spalanie, dławienie się przy przyspieszaniu...
Za uboga mieszanka podczas przyspieszania
Na razie nie mam czasu się tym zając bo pracuję do późna. Zauważyłem jednak, że rano po odpaleniu, kiedy silnik jest zimny samochód idzie bez ani jednego małego szarpnięcia. Kiedy tylko się rozgrzeje trochę to od razu pojawiają się szarpnięcia, dławienie, czasem jakby nie pracował na wszystkich cylindrach jak jadę. Dodam, że dawno nie wymieniałem świec....
Witam!! dzięki za sugestie , na razie spróbuje oczyścić wtryski , może to pomoże!! pozdrawiam przemek s
Na początek filtr paliwa diagnostyka komputerowa do zrobienia parametry rzeczywiste odczytaj
Niedrożny katalizator może dławić wydech.
Mam to samo ale w audi A3 8p 2.0tdi i delikatnie przy przyspieszaniu jak by dławił się na dwie sekundy dodam że padła mi turbina i była wymieniana Dodano po 15 A dokładnie ci było przyczyną u ciebie ? Nieszczelny układ doładowania czy nieszczelny układ wydechowy ?
Mam astrę f '97r silnik 1.4 (60KM) LPG Autronic + parownik Lovato. Mój problem polega na tym że na gazie przy gwałtownym wciśnięciu gazu (np przy wyprzedzaniu na trójce) samochód zaczyna się dławić i prawie gaśnie.. dopiero gdy puszcze gaz i delikatnie go dodaję to jest ok.. podobnie jest przy przyspieszaniu na dwójce i na jedynce.. nie zawsze się tak...
Pompa pracuje cały czas. Jeszcze nie zdążyłem wymienić świeczek, a problemy z dławieniem i nagłym przyspieszaniem ustały, tylko ciekawe na jak długo. Póki co drugi dzień wszystko gra. Jedyna rzecz, przy której majstrowałem to przepływomierz, a dokładniej poruszyłem kilka razy wewnętrzną łopatką, by sprawdzić czy jest sprawny.
jak wcisne pedal hamulca to niraz zgasnie bo zawor wolnych oobrotów nie przyspiesza silnika.
miałem problemy ze nie kwrecal sie na wysokie obroty przy przyspieszaniu, dusił sie i dławił więc, wyminialem filtr paliwa jakies 1 miech temu i albo syf zerwalo i znowu sie zapchal albo cos z pompa poniewaz przy przygazowaniu takdo 4 tys nawet do 5 było czuc won benzyny :(((
Witam, użytkuję od jakiegoś czasu Renię z 2003 roku,auto jest zgazowane.Problem jaki był w tym aucie od początku,to taki,że auto przy ruszaniu ma dziurę w obrotach,trzeba jej dołożyć więcej gazu,ale też np. prze przeredukowaniu z 3 na 2,łapie takiego doła i szarpie. Te objawy w większym stopniu występują na benzynie,na LPG jest jakby lepiej.Dodatkowo...
Czujnik wymieniony, kontrolka silnika zgasła, po kilku krótkich testach nie zapaliła się, wygląda na to że jest ok, jednak nadal w czasie przyspieszania-gdy turbiny ładują wyraźnie czuć nierówne przyspieszanie, jakby dławienie silnika, czasem idzie jak burza a czasem słabiej, turbiny słychać cały czas tak samo, i wyraźne syczenie podczas gdy ładują,...
Witam, mam Peugeota206 w benzynie 1,4 2001 r. Problem jest tego typy że przy przyśpieszaniu silnik się dławi na każdym biegu. Kiedy przyśpieszam wolniej dławienie jest rzadsze ale kiedy chcę chcę dynamiczniej przyśpieszyć powtarza się bardzo często. Kiedy samochód stoi na luzie na wyższe obroty wchodzi bez problemu. Co może być przyczyną takiego objawu?
Po wymianie zaworu i kilku dniach obserwacji zauważyłem, że przerwy podczas przyspieszania (a raczej dławienie, które kończy się po odjęciu gazu) są teraz tylko na zimnym silniku. Poprawiło się odpalanie, trwa krócej, wcześniej zdarzało się, że po rozruchu silnik pracował jakby na 3 "gary" - teraz jest ok. W miarę rozgrzewania silnika podczas przyspieszania...
Witajcie, mam problem z moim passatem 1.9 FL130 automat. Auto dławi się podczas przyśpieszania, jeżeli wcisnę mocniej pedał gazu, przyśpiesza do 60-80 km/h a następnie dostaje drgawek. Wczoraj wraz z moim mechanikiem sprawdzaliśmy wszelkie przewody podciśnieniowe, pojechaliśmy na jazdę próbną i po jakiś 400-500m jazdy na pełnym gazie auto wręcz słabnie,...
Minęło sporo czasu, z przerwami działam dalej, pomimo braku wizualnych uszkodzeń kupiłem okazyjnie cały moduł na akumulatorze i lampka gaśnie wreszcie, jakiś przekaźnik zalany w bocznej kostce nie rozwierał. Nowy aku i już nie ma problemu z odpalaniem, pozostało rozebranie i diagnoza żaluzji wlotu powietrza, db wywala błąd, i walka w toku z problemem...
instalacja gazowa jest WłOSKIEJ firmy TOMASETTO, dzisiaj po paru dniach jazdy na bęzynie sprawdziłem kody usterek i nie wykazywało mi kodu usterki 45 (ale chyba i tak pzeczyscze silnik krokowy), mam natomiast nadal problem z obrotami, jesli auto postoi jakis czas, po ruszeniu i wrzuceniu drugiego biegu przy przyspieszaniu silnik tak jakby sie dławił...
Audi A5 2.0 TDI 136 KM CJCB Witam od dłuższego czasu borykam się z problemem falujących obrotów na biegu jałowym czasem te wahania obrotów oscylują w granicach 800-890 wtedy czuć jak auto wpada w wibracje trwa to zazwyczaj przy porannym rozruchu oraz po dłuższej jeździe (>20 Km) nieregularne obroty utrzymują się zazwyczaj przez 0,5-2 min, później...
Witam, auto jak w temacie, problem polega na tym iż gdy naciskam gaz mocniej silnik jakby się dławił, Gdy robie to delikatnie działa bez problemu. Osadu w parowniku nie ma. Co może być przyczyna?
Podczas ruszania i w czasie jazdy na zimnym silniku nie można dodawać gwałtownie gazu gdyż zamiast przyspieszać samochód zaczyna dławić się szarpać i spadają mu obroty. Minimalne dodanie gazu nie powoduje tego efektu ale rozpędzenie samochodu trwa dość długo. Zauważyłem ze jeżeli przekroczę 2,5tys obrotów to samochód normalnie reaguje na gaz. Zauważone...
A czas wtrysku gdzie? Mam już wyniki pomiarów ciśnienia pompy i jest to od 1,1 bara do max. 2 barów. Przy ciśnieniu 1,1 bara - silnik kuleje i po chwili gaśnie, przy 2 barach - silnik pracuje stabilnie na biegu jałowym. To masz całą przyczynę. Z danych w czasie rzeczywistym poszukałem parametrów dot. pracy przepływomierza, i tak: przy stabilnej pracy...
Wiem ze u mnie w oplu po jej rozregulowaniu silnik pracował rowno na wolnych a przy przyspieszaniu i zchodzieniu z obrotow sie dławił.... w efekcie końcowym trzeba było to dostroic z laptopem z serwisu podczas jazdy i ponad rok jest ok...
Ten samochód w ogóle nie kopci. Nawet jak dam mu 5000 obrotów. Czy zimny - czy ciepły. Nigdy nie kopci. Ani na czarno, ani na siwo czy szaro. Najgorsze jest to dławienie gdy przyspieszam. Mówią że tu "dziura" Turbo ale moja głowa mówi mi że zbyt długo to przymulenie trwa bo czasami nawet 2,5 - 3sekundy i dopiero dostaje obrotów i kopa do przodu a gaz...
To samo mam w Scenicu z tym samym silnikiem, ale polift, tyle, że auto z gazem. Komplet cewek pożyczony z innego auta i nic to nie zmieniło. Gaz odłączony od zasilania i też nic. Ogólnie efekt jest taki sam, przy próbie przyspieszania w zakresie jakoś 1500-2500 obrotów po dodaniu gazu auto dostaje czkawki, dławi się, szarpie i nie przyspiesza. Dzieje...
Witam posiadam silnik 1,5 dci z przebiegiem 60 tyś km objawy jakie występowały były takie, że podczas równej jazdy stałą prędkością (stała prędkość tak 5-10 sekund) podczas dodawania gazu auto chwile się dławiło przez około 1-2 sekundy następnie przyspieszało. Podczas dynamicznej jazdy dławienie nie występowało, auto normalnie odpalało. Błędy sporadycznie...
Witam grupę, RENAULT MODUS 1,6 16v k4m 88km 2005 - niedawny zakup. Działał pięknie 2 tygodnie. Potem kluczyk i migający MIL - wymiana dwóch cewek. Znowu jeździł pięknie przez tydzień. Następnie znowu ten sam błąd i objawy. Wymiana kolejnych dwóch cewek (W sumie 4xNTY). Po kolejnym pięknym tygodniu zaczął szarpać podczas przyspieszania - wymieniłem wówczas...
Witam wszystkich i poproszę o ewentualne porady ,mianowicie w Oplu Astra 98 rok 1.4 16v ,występuje dziwny objaw : dławienia się lekkiego aczkolwiek wielce denerwującego podczas jazdy. Gdy rano odpala się zimny samochód pali dobrze chodzi równo ,napowietrzanie spalin ''odkurzacz'' się włącza ''ssanie działa'' i zimny samochód dopóki się nie nagrzeje...
Witam wszystkich. Wreszcie udało mi się pokonać te usterki. Wypoziomowałem reduktor, trochę zwiększyłem na registrze dopływ gazu (nie dławi się przy przyspieszaniu) i znalazłem nieszczelność na wężu od serwa hamulców do kolektora ssącego-obce powietrze (nie gaśnie przy hamowaniu). Wszystkim dziękuję za rady i pozdrawiam.:D
Rozwiązanie problemu było takie: Zwarcie na czujniku biegu jałowego spowodowało spalenie sie całego komputera. Wymiana czujnika i komputera i CC jak z fabryki:))
Witam Czy po wymianie reduktora samochód był regulowany ? Tu może być przyczyna.
Problem: Poczatkowo podczas przyspieszania silnik sie dławił przy przejściu przez 3 tys. obrotów. Potem normalnie ciagnął. Teraz silnik ogólnie stracił troche mocy( jest wyraźnie słabszy i mniej elastyczny). Podjeżdzając pod wieksze wźniesienia trzeba redukować. Przy dł€ższej pracy na wyższych obrotach zapala sie kontrolka silnika ( na zestawie...
Witam! BMW serii 1 e81 2.0 N47 Diesel 143 km 2007r Problem to szarpanie, dławienie się przy przyśpieszaniu przy 2 tysiącach obrotów i prędkości około 80 km\h. Przy mocnym przyspieszaniu czyli but w podłogę szarpanie nie występuje. Najczęściej na 2-3-4 biegu, nie ważne czy zimny czy ciepły. Nie dzieje się też to za każdym razem, raczej sporadycznie pare...
Witam Mam nastepujący problem, na zimnym silniku jest ok ale na gorącym przy przyspieszaniu samochód traci moc i sie dławi, wyskakuje kontrolka check, czasami po zredukowaniu biegu szarpie. Wymienilem czujnik położenia wału korbowego i nic nie pomogło.
Witam. wygląda to tak. najpierw cisnienie spada potem potem wzrasta jesli uda mi sie osiagnośc 5000 tys obr. cisnienie Oscyluje w 1.4-1.5 bar. Wczoraj zmiejszyłem cisnienie minimalne w oprogramowaniu na 0.55 bar i problem z rozłaczaniem nieco ustał lecz nadal pozostał problem dławienia podczas przyspieszania. Mam jeszcze pare pytań jakie cisnienie pracy...
Witam .Auto jak wyżej z 1998r. "zagazowane" ,dławi się podczas przyspieszania słabo wchodzi na obroty obojętnie na gazie czy benzynie wymieniony czujnik wałka rozrządu i podstawiona przepływka ,ze strony elektryki "zero" błędów.Może miał ktoś podobny przypadek ?
Pomiary zrobione: - rezystancja grzałki 3 Ω - napęcie zasilania 14 V Jeszcze jedna sprawa. Czasami jak zdejme nogę z gazu i za chwilę dodaję gazu, to czuć, że przepustnica jest uchylona, bo pedał przyspieszenia jest bardzo miękki. Dopiero po głębszym dociśnięciu czuć opór i auto znowu zaczyna przyspieszać. Jakieś idee?
Witam wszystkich mam problem z c3, samochód zachowuje się tak jakby brakowało mu paliwa. Początkowo auto dławiło się podczas przyspieszania nie chciało wkręcać się powyżej, 3 tys obrotów. Aktualnie maksymalne obroty na postoju to niecałe 2 tyś. Dotychczas udało mi się sprawdzić: - rozrząd - świece nowe - ciśnienie paliwa wynosi ok. 3 bary (według danych...
Witajcie. Chciałbym odświeżyć ten temat ale w moim przypadku to silnik 2.0 TDI w Skoda Superb z 2013 roku. Problem u mnie wygląda bardzo podobnie, a mianowicie: 1. Auto postoi na tyle długo że silnik się wychłodzi całkowicie (np. po nocy najbardziej to widać) 2. Odpala od strzału i pracuje równo 3. Przez pierwsze parę minut (właściwie aż do momentu...
witam mam taki problem może ktoś mi coś podpowie. posiadam od niedawna Audi A4 B5 18.T silnik AEB.problem jest taki; kiedy go odpalam rano czyli jest zimny i jade wszystko ok po rozgrzaniu jak zaczynam przyspieszać zaczyna lekko sie dławić jakby nie chodził na jednym cylindrze jak odpuszcze lekko gaz wraca do normy ,jeśli jade spokojnie jest ok a jak...
Yaris 3 rocznik 2012, 73 kW, 1.33 benzyna. Przejechane 135 tys. Co roku serwisowany w salonie Toyoty. Od kilku miesięcy samochód nie chce wchodzić na obroty, dławi się i drga przy, nie chce przyspieszać dynamicznie. Trudno osiągnąć prędkość powyżej 100 km/h. Na zimnym silniku jeszcze jakby jedzie przez chwilę ok, a później po kilku minutach zaczyna...
Witam. Mam pytanie mam megankę 1,5dci na 1,2,3 biegu ma braki mocy w przedziale obrotów 2500 do 3000obr. Może ktoś wie o co chodzi. Silnik jakby przestawał przyspieszać i go coś leciutko dławiło? Turbina nowa rozrząd nowy, przebieg 180tyś. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Matiz 2000r. Problem zaczął się dwa miesiące temu, gdy Matiz nie przyspieszał, gasł, dławił się. Kupiłem zestaw zapłonowy: przewody, kopułka, palec (wszystko firmy krzak). Mechanik wymienił, a po tygodniu problem powrócił. Mechanik psioczył na jakość przewodów wiec kupiłem nowe NGK. Mechanik wymienił ale nic to nie dało. Przejrzał ponownie i dopatrzył...
Ale szarpie Ci przy przyspieszaniu, czy przy stałej prędkości? U mnie na szarpanie pomaga... odpięcie sondy lambda......
witam miałem podobne problemy ale z 16 zn . przy zapalonym silniku wciskając pedał gazu bardzo się dławił - była uszkodzona sonda lambda , natomiast gdy sa nierówne obroty nawet na wolnych stawiam na czujnik indukcyjny HALA .najlepiej sprawdzić podmieniając cały aparat zapłonowy z kopułką może być z 16 zn z innego auta
Witam. Mam traktorek jak w temacie. Generalnie silnik pracował dobrze, ale od pewnego czasu zaczął się dławić na wyższych obrotach. Np. jadąc z przyczepką przyspieszam i silnik dławi się, spadają obroty i czasami gaśnie. Tak samo z glebogryzarką. Pod obciążeniem na wysokich obrotach silnik nie daje rady. Rozebrałem gaźnik, wyczyściłem i skręciłem. Odpala...
W jakiej pozycji jest zamontowany parownik? Czasami właśnie podczas hamowania lub przyspieszania potrafi dławić instalację, kiedy oś płaszczyzny membrany umieszczona jest równolegle do kierunku jazdy (wzdłuż samochodu). Wtedy działające siły bezwładności, działające na tę membranę podczas hamowania lub ruszania mogą powodować przydławianie gazu. Parownik...
dławić aster wzmacniacz dławić przyspieszać słychać
thompson błędy 25pt4423 dławik stojak wiertarkę
electrolux ew6s406bpi electrolux ew6s406bpi
Brak zasilania na nóżce 12 układu TL494 - diagnostyka i naprawa Ustawienie klap w modelu RC Spektrum iX12