pierwsza sprawa w pompie lucasa kolkuje sie na sztywno zapłonu sie nie ustawia a fasolki są do naciągania paska dj opornik moze masz kołko do kitu.... ustaw jeszcze raz rozrzad
Uszkodzony czy zabrudzony?
Najprostszy sposób, to odpiąć czujnik temperatury. Sprawdzić możesz kąt wtrysku.
A ja stawiam na wtryski :)
Bądź co warto sprawdzić Błędy zapisane w pamięci sterownika silnika.
wiec jedz do mechanika numer 3 . troche licha ta kompresja ale jak zimny pali ..
Kupiłem używane wtryski od anglika po małym przebiegu i problem ustał. Wtryski udało mi się wyrwać za 600zł także nie ma tragedii.
Mam problemy podczas uruchamiania zimnego silnika. Czas rozruchu trwa kilka ładnych sekund. Natomiast po uruchomieniu i zgaszeniu pali na dotyk. Koledzy sugerowali, że jest to pompka paliwa, więc ja wymieniłem, tak samo jak filtr paliwa i sprawdziłem działanie regulatora ciśnienia, wtryskiwacze nie są zapieczone bo czasem jeżdżę na benzynie. Świece,...
to przepływka może tak psocic a dokładnie czujnik powietrza wlotowego
5,5kW powinien wystarczyć pod warunkiem, że silnik nie będzie pracował zbyt długo w przeciążeniu (np. długi rozruch z obciążeniem)- jak on jest dobrany do mechanizmu? To jakiś "fabryczny" projekt czy samoróbka? Jak masz możliwość kupić 7,5kw w dobrej cenie to nawet się nie zastanawiaj. V
Uszkodzony sterownik, bądź jakieś zalanie na kostkach. Podrzuć drugi ster od silnika i wszystko się pokaże.
No nie jeżdzić tylko uruchomić silnik,zobacz co się będzie działo.
Witam.Mielem taki sam problem. To wina pompy wtryskowej.Najlepiej jedz do boscha i popytaj sie co oni radza. Regeneracja pompy to okolo 1500pln.Nie wiem jaki przebieg ma Twoja omcia ale przy okolo 200000 to jest normalne w tych silnikach(takze w bmw) pozdro
Kiedy wymieniane świece/przewody WN? Jak odpali zimny to obroty falują? Silnik wtedy chodzi równo?
Czujnik położenia wału pewnie stroi szopki :)
Najprawdopodobniej zostały wypalone ( wypłukane) wszelkie nagary, laki mające wpływ zarówno na ciśnienie i rozpylanie paliwa jak i kompresję. Wpierw dokładna kontrola wtryskiwaczy - pod kątem jakości rozpylania, ciśnienia otwarcia, pomiar ciśnienia sprężania silnika , regulacji kąta wtrysku. Może się okazać że to czyszczenie było "niedźwiedzią przysługą"...
Czujniki obrotów one mają 2. Wału i wałka. Uszkodzenie jednego z nich powoduje właśnie długi rozruch, bo silnik musi się połapać w jakich fazach są cylindry a ma do dyspozycji już tylko jeden czujnik. Nie mniej auto odpala po ok 7-10obr wału. Tylko ni cholery nie pamiętam czy to wału czy wałka może być uszkodzony ;) A może mi się już wali i to dotyczyło...
jaki silnik
https://obrazki.elektroda.pl/2466381300_... To jest na biegu jałowym za 2 minuty pracy silnika.
Problem jest taki iż silnik bardzo cieżko pali. zarówno jak jest ciepły tak jak i zimny. Dokładnie chodzi o to że przy próbie rozruchu chwile nic nie łapie pózniej zaczyna na jednego tłoka drugiego itd. Całość zanim zapali trwa jakieś 20 sekund. jak już zapali to chwile go poszarpie i wtedy jest już dobrze.
Witam, Od niedawna pojawił się następujący problem w moim Audi A3 8V 2.0 TDI 150 KM, 2017 rok. Przy rozruchu silnika, bez znaczenia czy ciepły, czy zimny, auto od czasu do czasu długo kręci przy starcie. Dotychczas opalało od razu bez problemu. Teraz ten problem zdarza się czasami. Co to może być?
Może żeby nie zaiskrzyć przy samym akumulatorze w momencie podłączania drugiego bieguna (masy) ale mnie się wydaję że badziej chodzi nie o wybuch co o podłączenie ujemnego bieguna "dawcy" bezpośrednio na solidną masę silnika w celu mniejszych strat ( i tak kable rozruchowe są długie i wprowadzają straty).
Zwalniak często dostaje napięcie z zasilania uzwojeń silnika. Więc potrzebuje chwili na przyciągnięcie zwory. Ważniejszy element to zapobieganie opadaniu podwieszonego ciężaru. Gdyby zwalniak najpierw odpuszczał to ciężar napędżałby wirnik, wówczas silnik najpierw mósiałby wyhamowac ruch w dół a potem wystartować w górę. Ciężki i długi rozruch (oczywiście...
https://obrazki.elektroda.pl/9302299600_... Ostatnie zimniejsze dni utrudniły rozruch pojazdów z wyeksploatowanymi akumulatorami. W materiale zobaczycie wnętrze przenośnego urządzenia rozruchowego, które może uratować nas w sytuacji gdy akumulator nie pozwala na uruchomienie silnika. Urządzenie pomogło kilkukrotnie w pojazdach z silnikiem...
Nie palił paliwa z przewodów tylko olej z kolektora dolotowego. Napraw węze, nalej wody i sprawdż co zostało z silnika.
WAN AW owszem jest 11kW albo 7.5kW. WAN K czy Ka mają fabrycznie silnik 3kW. Wydajność 15m3/h 10bar, albo 20m3/h 8bar. Podejrzewam, że z dobrym odprężnikiem 2.2kW by sobie poradził (ale trzeba by pomierzyć prądy). Co do silnika 5.5kW jednofazowego to nie ma takich na rynku. Największe są do 3kW, prąd znamionowy idzie do >17A i zwykłe wtyczki 16A, 'esy'...
Inną dziwną dla mnie rzeczą jest podana moc pompy, czyli 1100W, a w dokumentacji, do której udało mi się w końcu dotrzeć jest napisane,że In=7,8A, co daje prawie 1800W, a Istart=24,7A, czyli 5700W. To w końcu jaka jest moc tej pompy - 1100 czy 1800W?! Kolego 1100 W to jest moc czynna pobierana z sieci gdy pompa pompa pracuje w odpowiednim punkcie charakterystyki...
Tak odrazu po tej sytuacji kupiłem nową Wygląda na to, że paliwo cofa się do zbiornika. Nie znam konkretnie tego silnika, ale na układzie paliwowym powinien być zawór zwrotny.
Dzień dobry, podpinam się pod temat. Dokładnie ten sam objaw, który opisał A002 powyżej. W skrócie: podzespoły ekspresu działają poprawnie, pod warunkiem, że jest rozgrzany. Po wystudzeniu i ponownym włączeniu następuje długi rozruch w trybie "Test samoczynny". Silnik lekko porusza się symbolicznie w lewo i w prawo, nie ruszając praktycznie bloku zaparzającego....
To, że jest w baku nie oznacza, że silnik ma go tyle ile potrzebuje ...
Jeżeli silnik miał ciężki rozruch to prądy przekraczały 60A przez dość długi czas.Nic dziwnego ,że agregat nie wytrzymywał.
Kolega Lysy239 ma rację, geometryczna suma prądów będzie równa zero. To jedno z podstawowych praw elektrotechniki, dziwię się że kolega moderator je kwestionuje. Czy aby naprawdę? Zastanowiłeś się o co tu chodzi? Dodano po 54 Kolego wiem co to są stany nieustalone dużych silników. Długi ciężki rozruch Znaczy masz zerowe pojęcie o stanach nieustalonych.
Na końcu listwy wtryskowej, zdejmij wężyk od podciśnienia zaraz po zgaszeniu silnika. Ma być suchy od środka.
A paliwo macie ok? Może jakieś zdobyczne, bo często walczyłem z takimi objawami i paliwo było przyczyną... Zakładam, że silnik i elektryka sprawne technicznie...
Własnie kolego nie za każdym razem kijowo
może opisz od samiuśkiego początku co się działo i po jakich zabiegach,możesz mieć paprochy w układzie wysokiego ciśnienia po nieostrożnej wymianie filtra,zalecane przeczyszczenie układu common rail.Z lewej odkręcić czujnik wysokiego(zał fotka).Z wypiętą wtyczką czujnika też powinien zapalić(tak go można przetestować)Z prawej zawór i on musi trzymać...
odłączałem gaz i pali słabo a rozrusznik jest ok ,zaówarzyłem ostatnio że na całkowicie zimnym silniku lepiej pali niż jak pochodzi chwilkę ,
Tak częsty rozruch silnika powoduje częste przepływy prądów w uzwojeniach o wartości znacznie większej niż znamionowy. Istnieje więc bardzo duże prawdopodobieństwo jego uszkodzenia w całkiem niedługim czasie. Proponowałbym zastosować falownik (co najmniej 5,5 kW) i nastawić ogranicznik prądu na np. 130 % wartości znamionowej silnika. Przy rozruchu falownik...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam od pewnego czasu maja beemka musi się nakręcić zanim odpali najgorzej jest na zimnym silniku ale na ciepłym też chociaż na ciepłym trochę mniej.Świece i kable mam nowe,zmieniłem też zawór elektromagnetyczny przy rozruszniku przy okazji jak zmieniałem sprzęgło ponieważ szarpał.Ale chodzi mi o to kręcenie może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał
Kolego nie czujesz tego. To, że nie w każdym zagazowanym samochodzie to wystąpi (wspomniałem o tym), to nie znaczy, że coś takiego nie może mieć miejsca. Nie dziwię się, ze tak zareagowałeś, bo ja w prawie identyczny sposób zareagowałem na uwagę pracownika ASO, który stwierdził, że przyczyną zatkanego wtryskiwacza benzynowego jest przeterminowana benzyna....
Witam wszystkich. Mam nissana primerę 2.0 slx z gazem, wtrysk jednopunktowy. Od niedawna pojawił się problem z rozruchem zimnego silnika, tzn. zapala, ale po dłuższym kręceniu. Do tej pory palił wręcz na dotyk, poprzedniej zimy też. Wymieniłem już świece, palec oraz kopułkę aparatu zapłonowego, a także przewody wysokiego napięcia i... nic. Silnik nadal...
Witam. Kolego, sprawdź jakość połączeń prądowych na termiku. Ewentualne luzy skutkują wydzielaniem się ciepła na złączu, które przenosi się na bimetal termika. Poza tym, termik powinien być nastawiany na zwarciownicy co najmniej raz na dwa lata (charakterystyka zmienia się w miarę upływu czasu i intensywności pracy silnika przy obciążeniach bliskich...
Nie wykluczone ze uległa uszkodzeniu.A coś jeszcze może być?Np uszczelniacze?Uszczelke odżucam bo robiłem sam i wiem że zrobione było bardzo dobrze.Dodam jeszcze że po dodaniu gazu czy na zimnym czy na ciepłym silnik wyje.Tzn taki świst słychać.
Do silnika 0.37kW też tak robiłem tylko się zastanawiam czy nic dziwnego nie będzie się działo w tym przypadku(większe prądy i przy takim śmigle długi rozruch)?
Tak samo by odplał bez czujnika jak i z czujnikiem, czy cięzki/długi rozruch by był. Jeśli odpali to czy równo będzie pracował silnik? Czy zaświeci się kontrola silnika na zegarach? Będzie jakiś błąd w komputerze? Klient twierdzi, że samochód czasami przerywał podczas przyspieszania od ok 2,7 tyś obrotów. Żadnych błędów nie było ani w komputerze, ani...
Silnik 5,5kW to In ~ 11A. Tokarka - rozruch lekki. Ten przewód jest całkiem odpowiedni. Może i odpowiedni, tylko czy : - nie za długi ? - jaki jego rodzaj ? - jak ułożony (do garazu oczywiście) - jak zabezpieczony ? Znasz odpowiedzi na te pytania ?
Wymieniłem w pompce paliwa tłoczek ręczny ponieważ był nieszczelny i jest poprawa. Zapala szybciej ok. 20-30sec. kręcenia rozrusznikiem. Na ciepłym silniku pali bez problemu. Zgodzę się, że może być zużyty zaworek przelewowy pompy wtryskowej wymienię go i dam znać. wpsowa692 - nie chodzi o całkowite cofanie się paliwa do zbiornika tylko o zapowietrzenie...
Silnik jest nowy. Obraca się lekko. Obraca się jeszcze przez długi czas po próbie rozruchu.
Z opisu wnioskuję, że twój silnik jest na pompie (VP). Sprawdziłbym ustawienie rozrządu, szczególnie na wale. Luźne małe koło może dawać takie efekty - u mnie tak było. Chyba, że masz silnik PD wtedy to oczywiście bzdura. Pozdrawiam horse
Witam Znalazłem (tu na forum elektrody) tylko trzy tematy dotyczące miękkiego startu wykonanego z użyciem xs-16/d3 Czy ktoś może mi powiedzieć, orientacyjnie, to "miękki" jak długo trwa obciążając xs-16/d3 silnikiem komutatorowym 2000 W, po jakim czasie silnik osiągnie pełną moc. Oraz jak długi byłby "rozruch" zimnej żarówki 100 W, po jakim czasie popłynąłby...
A to nie prościej postawić maszynę parową z podłączoną prądnicą? Mechanicznie bardziej skomplikowane ale technologicznie prosta jak konstrukcja cepa... tymczasem w zgazowaniu drewna trzeba dbać o odpowiednie prametry wilgotnościowe drewna, dobierać gatunek drewna, usuwać substancje smoliste (poważny problem przy zasilaniu silników spalinowych), brak...
Dzień dobry. Pralka omówiła współpracy. Objaw jest następujący: po pobraniu odpowiedniej ilości wody bęben wykonuje 1 obrót, następnie długo długo nic i kolejny obrót - tak jakby nie miała siły kręcić. A po następnej bardzo długiej chwili następuje spust wody i koniec. Po zdjęciu paska wielorowkowego z silnika i bębna okazało się, że problem jest z...
Mam problem z peugeotem partnerem (dalej-pp) rok 2001 1.9 diesel ! Objaw jestr nastepujący : naq ciepłym silniku silnik uruchamia sie bez problemu, poczym wchodzi na jakieś 2000 obr/min i gaśnie . Ponowny rozruch jest już nie możliwy . Należy odczekać długą chwilę zanim zaskoczy. Czy komuś jest to znane . Proszę o pomoc.
Wentylator to niezbyt wymagający odbiornik. Każdy falownik dobrze skonfigurowany da radę. Ustaw długi czas zwalniania (deceleracja, rampa stopu) - około 30 sekund, rozruch przynajmniej 10 s. Nie sil się na sterowanie wektorowe, zostaw skalar. Nie staraj się przekraczać 50Hz, bo obciążenie silnika gwałtownie rośnie.
Czuję się przytłoczony tymi argumentami o wybuchach akumulatorów, znam zasady które maja panować np. w akumulatorowni, ale tak w samochodzie jak osiągnąć stężenie wybuchowe?! Będę uważał ale i tak wam nie wierzę... W bardzo prosty sposób - bezwietrzna pogoda i silne gazowanie akumulatora, spowodowane albo przeładowaniem, albo rozładowywaniu ekstremalnym...
układ ma na celu ograniczenie prądu silnika podczas rozruchu przez stopniowe zwiększanie skutecznego napięcia na silniku od wartości bliskiej kilkunastu voltów, aż do pełnego napięcia zasilania. Złagodzi to znacznie wzrost chwilowej wartości prądu silnika (a gdyby taki układ zastosować do lampki - stopniowo by się rozjaśniała) - to tak skrótowo o tym...
Oki..jutro sprawdzę, dam znać jakie jest napięcie V na klemach akumulatora podczas odpalania, i ogónie w czasie pracy silnika. Może coś piepszy alternator.. Sam już nie mam głowy do tego auta. Jak ktoś ma jakies pomysły, czemu palił całe lato, a gdy spadła temp o ponad 10 stopni to już nie chce palić. Czasami odpali po długim kręceniu.. a z obcego źródła...
W tych silnikach świece żarowe pomagają odpalić silnik dopiero przy naprawdę dużych mrozach, po długim nocnym postoju. Tutaj się zgodzę w 100% mam to auto i powiem szczerze że przewód od świec żarowych mam całkowicie odłączony od wakacji. Mamy -8 i pali od strzała. Oczko już kupione muszę zacisnąć nowe bo stare się ułamało. Zostało zaizolowane bo nie...
Witam Po wymianie głowicy w silniku 1.9 TDI AWX zaczął długo palić. Jeśli chodzi o rozruch, to czujnik od wałka rozrządu go nie widzi kompletnie na kompie, kąt synchronizacji cały czas na 0.0. 3 czujniki podmieniane, ale cały czas jednakowy problem. Auto po chwili kręcenia bierze odczyt jedynie z wału i dopiero odpala. Miał ktoś podobny problem i zna...
Trzeba bylo dać diodę zaporowo równolegle z siłownikiem. Kolego, była i dioda, i kondensatory filtrujące, a nawet był transil i co ??? I nadal była lipa.... Silnik siłownika kręci w dwie strony, do tego długi (kilku metrowy przewód zasilający). Start to zawsze ciężki rozruch. Po zmianie zasilacza na klasyczny problemy zniknęły... więc po co było dalej...
Witam, samochód Mercedes W211 2006 r. lift elegance OM642 190 km manual. Dwa problemy i tu opiszę co i jak. 1. Problem z rozruchem na zimnym, kręci 5-7 sekund. 2. Traci moc przy większym depnięciu na gaz, przeważnie jak jest już ciepły. Samochód był sprawdzany na SD przez 5 godzin, wszystkie testy robione, jakie tam były. Układ paliwowy elegancko, wszystko...
oj nie da się opisać ale taki dźwięk jak by jakaś pompka tak chodzila
Witam, Na politechnice Krakowskiej stworzyli taki przedmiot o nazwie PSpice. To jest już dziś klasyka, światowy program do symulacji zachowań obwodów elektrycznych, tak w największym skrócie można by to określić. To z jakiej wersji korzystacie i czy masz do tego jakiś podręcznik? Chodzi o to że dopiero na 4 roku na specjalności maszyny elektryczne są...
Nie chodzi mi o sam softstart (falownik jest zbyt drogi , chodzi o silnik 15kw ) i długi czas rozruchu około 1min.
pojechałem na diagnozę do warsztatu i niby zdiagnozowano że wtryski są uszkodzone więc zostały zregenerowane również został wymieniony czujnik temperatury płynu chłodzącego i dalej to samo I kto teraz odda za to piniądze? Czy szef zapłaci za głupotę pracowników? Podstawa to ciśnienie na szynie a nie jakieś durne odpowiedzi typu ciśnienie ok. Sory ale...
Kondensator wymieniony, działa jak trzeba wielkie dzięki! Jedna poprawka do informacji kolegi, kondensator był 470uf/10V. Dzięki. Nabędę dziś na wolumenie kondensator i wymienię. Dam znać czy pomogło.
AGM - to przecież jest to zwykły kwasowy, tylko ma dodatkowo maty szklane, aby lepiej uwięzić kwas. A nawet starych samochodach jest ograniczenie do bezpiecznych napięć. Fakt, że gdy w jakiś okolicznościach aku zostało rozładowane, to problem. Przeniosłeś z komory silnika czy fabrycznie tak były? Nie, w niektórych BMW fabrycznie ma w bagażniku. W instrukcji...
Silnik z pralki nie rozpędzi tej prądnicy, zbyt wielka różnica mas/momentów bezwładności wirników. Silnik po prostu nie wystartuje i się przegrzeje albo rozruch będzie na tyle długi że także silnik się przegrzeje. Może gdyby zastosować stary patent z pasem transmisyjnym luzowanym przy rozruchu silnika (takie prymitywne sprzęgło) a prądnicę rozkręcić...
Reasumując : Sonda podaje uboga mieszanke,śmierdzi paliwem,strzela w rure...jak dla mnie sonda ... silnik sie "zalewa"paliwem stąd może być długi czas wtrysku ,zapach paliwa i wystrzały z jego nadmiaru którego nie jest w stanie przepalić.
Witam, dziś miałem nie zbyt przyjemny rozruch silnika AHF golfa 4, kręcił ponad 15 sekund, silnik okoł temperatury 50 stopni. W garażu na zimnym odpalił tak jak powinien 2 obrót wału,po przejechaniu kilometra zatrzymałem się koło sklepu zgasiłem silnik. po 2 minutach postoju musiałem nim kręcić ponad normę bo aż dobre 15 sekund i zapalił a dodam że...
oznaczenie silnika to AWX
W skrzynce podłączeniowej sprężarki SH1.0 widoczne są trzy okrągłe bolce rozmieszczone w formie trójkąta. Górny bolec jest wspólny dla obydwu uzwojeń. Dolny prawy to wyjście uzwojenia pracy, lewy natomiast wyjście uzwojenia rozruchowego. Uzwojenie rozruchowe podłączane jest tylko na moment rozruchu, po którym sprężarka pracuje tylko na uzwojeniu pracy....
Zauważyłem dzisiaj jedną rzecz. Przy takich temperaturach jak jest teraz te świece grzeją bardzo krótko, a jak temperatura jest kilka stopni powyżej zera to nie grzeje w ogóle. Czujnik temperatury płynu chłodzącego sprawny? Moduł silnika pokazuje prawidłową temperaturę. Coś nie tak? Słyszałem jednak, że jtd zaczyna grzać dopiero w dość niskich temperaturach,...
Muszę poszukać tabel ale z tego co pamiętam to bez wiatraczków rozruch może być max 4 razy na godzinę. Zależy to od prądu załączania czyli jeśli rozruch jest długi i pod małym obciążeniem to soft może łączyć szybko a jeśli rozruch jest szybki i trudny to ilość ciepła jest duża i rozruch może być dokonywany ze względnie małą częstością. W rozważanym...
Ja mam 1,5 mm 15 mm² z aku do UPS i na razie się nie smażą, właśnie dzisiaj chodzi od 9 godz i wszystko w porządku. Jeszcze raz masz 1.5metra o przekroju czy średnicy 15 mm²? Jaką moc maksymalną pobierasz?? Ja w planach mam zasilanie 2 silników indukcyjnych 230V jeden 150W długi rozruch do 20s drugi 800W częsty start/stop krótkie działanie...
Passat B8 2016 2.0 Tdi 150k
Witam. Dzięki wszystkim za odzew. A głośna praca to może być przyczyną, oprócz łożysk, niewyważony układ wirnik silnika i wirnik pompy. Silnik jest bez pompy( posiada długą oś).Chyba że sama oś wirnika. Jeśli silnik 1,1kW z Wiefamelu głośno pracuje a rozruch jest dobry przyczyną może być sklejenie się wyłącznika odśrodkowego części stałej lub zablokowanie...
Wymiana zabezpieczenia nie wchodzi w rachubę gdyż to zabezpieczenie przedlicznikowe, ale teoria zbyt długiego przełączania jest możliwa bo na przełączniku manualnym łuk25 silnik działał. Do układu rozruchowego użyłem: PRZEKAŹNIK GWIAZDA TRÓJKĄT 2Z 8A 230/24 PCG-417: Dane techniczne zasilanie230V AC / 24V AC/DC prąd obciążenia2×(<8A) styk2× separowany...
Faktycznie masz rację jeżeli uda się uruchomić silnik na odpowiednio długi czas i odczytać moc, to z dużą doza prawdopodobieństwa będzie można ocenić faktyczne parametry tego silnika.
Mam traktorek kosiarkę która ma jednocylindrowy silnik tecumseh 13,5hp i boryka się z problemem ciężkiego rozruchu. Co zostało zrobione: Akumulator nowy i naładowany Wymieniony gaźnik wymieniony przewód paliwowy wymieniony filtr powietrza Wymieniona świeca Cewka zapłonowa daje poprawnie iskrę. Odległość cewki od koła magnesowego ok 0,2mm Klin na kole...
Witam Mam problem z silnikiem z maszyny do szycia. Silnik zaczął buczeć, rozebrałem go wyczyściłem wymieniłem łożyska które były w średnim stanie na nowe i dalej nie działa. Po włączeniu do prądu Silnik ledwie się rozpędza(zawsze miał długi rozruch ale nie aż taki) , nie osiąga też pełnych obrotów i jak już się trochu rozpędzi coś w nim "bucznie" zwalnia...
jeden z fachowców wytłumaczył kwestię " systematycznego przeciążania Mętnie tłumaczyl, w opisanej przez niego sytuacji powodem byłoby nie "systematyczne przeciążenie" a "systematyczne rozładowywanie akumulatora poniżej 12V a w konsekwencji systematyczne ładowanie zbyt dużym prądem po każdym uruchomieniu silnika" Poza tym jak się ma chwilowy prąd ładowania...
Czy każdy zasilacz zabezpiecza się przed spaleniem? Tylko ten, który ma zabezpieczenie przeciwprzeciążeniowe. Startujący silnik potrafi pobierać kilka razy więcej prądu niż podczas normalnej pracy - jeśli prąd rozruchowy przekroczy maksymalną wartość obciążenia zasilacza to zadziała zabezpieczenie przeciwprzeciążeniowe, które albo obniży wartość napięcia...
W dieslach starszej generacji właśnie takie byly objawy złego stanu pompy wtryskowej, że na zimnym silniku palił dużo lepiej, a na ciepłym długi rozruch. Ale starego typu diesle mają coś wspólnego z dieslami nowej generaci jeśli chodzi o pompe wtryskową. Nie wiem jak to sie nazywa fachowo , ale chodzi o tylną część pompy o wymiarach mniej więcej 10cm...
witam prez8s iku kochany :) . napisałeś: "Wiesz mialem kiedys betoniarke 3f. Silnik w niej był uziemiony przewodem N i przykręcony do obudowy. Różnicówka wywalała przy niej cały czas, co jakies 2-3sek, a jak wiadowo pod betonirkami praktycznie zawsze jest mokro." jeżeli przewód N jest z za (nie sprzed różnicówki) to takie rzeczy mogą się dziać napisałeś...
Wracam do tematu po długim okresie ( brak czasu ). A wiec : Z silnika wychodzą 4 przewody : - czarny i czerwony z jednej strony ( przez jedno okno ) , - niebieski i czerwony przez drugie okno, https://obrazki.elektroda.pl/6313004700_... Brak przejścia do obudowy silnika jakiegokolwiek z uzwojeń, czerwony - niebieski 3.3 oma, czerwony...
1. Samochody elektryczne - proste w obsłudze, ciche, niewibrujące, niesmrodzące (największa wada: długi czas ładowania i mały zasięg), 3. Samochody elektryczne - bardzo skomplikowane w obsłudze (sprzęgło, biegi itd.), głośne, wibrujące, smrodzące (największa wada: rozruch korbą i draka jak silnik zgaśnie na środku skrzyżowaniu) No tak... nawet pisząc...
Widzę, że mamy klika kwestii spornych, pozwolę sobie zacytować kolegę nodzy: A przy takim uszkodzeniu czujnika powinien przy każdym odpaleniu robić taki numer a nie tylko na zimnym silniku. Świece w tym aucie grzeją dłużej niż świeci się kontrolka a przy takiej temp jak jest teraz i grzejących świecach niema bata żeby nie odpalił większej dawki paliwa,...
wcale pompa sie nie konczy jak wyzej kolega napisal. po prostu jest rozszczelniona w ktoryms miejscu przez co gdy dluzej postoi potrzebuje dluzszej pracy rozrusznika na wytworzenie odpowiedniego cisnienia do rozruchu. sprawdz dokladnie czy sie nie poci i wymien uszczelki. jesli sam nie potrafisz nie grzeb ob mozesz spieprzyc pompki te sa delitkane i...
Witam ponownie wymieniłem pompę paliwa ale mam problem z odpaleniem ciepłego silnika czujnik wału korbowego wymieniłem. Czujnik wałka rozrządu schłodzilem ale nic to nie dało
Witajcie dobrzy ludzie. Widzę, że temat archiwalny, ale mojego nieszczęsnego Kangoo'ra jakieś ZŁE dosięgło teraz. Jest problem z rozruchem, często trzeba było kilka razy zakręcić, żeby zaskoczył. Zaznaczam, że kilka razy, a nie jeden długi rozruch. Było już tak, że auto w ogóle nie wykazało ochoty do działania i przybyły na miejsce mechanik uruchomił...
Dostałem ostatnio od znajomego uszkodzony L200 hitachi. Po rozebraniu okazało się: wywalone 2 tranystory w stopniu mocy i wystrzelony kondensator 1000µF 400v. tranzystory wymieniłem, ale kondensatora nigdzie nie mogłem znaleźć ( mały gabarytowo i do pacy impulsowej). Z czystej ciekawości zamiast tego kondensatora podłączyłem zasilacz stabilizowany...
Witam Mam od jakiegoś czasu problem z wchodzeniem na obroty po uruchomieniu silnika w mojej Astrze G 1.6, 16V silnik Z16XE Multec.Autko jest zagazowane i dopiero po przejściu na gaz problemy znikają. Odczytalem dziś błędy i mam komunikat :Fuel pump relay contact problem i sugestia programu diagnostycznego : Battery voltage is greater than 6.0 V The...
Witam, mam problem z cytryną, ciężko odpala, trzeba kręcić długo i nie ma różnicy, czy ciepły, czy zimny. Mam błąd grzania świec p1351, po odliczeniu czujnika temperatury silnika świece grzeją, ale dalej ciężko odpala, czy to może być wina wtrysków? Common rail Delphi R01001A. Węże paliwowe przepatrzone na lewą strone, zdjęcie z przelewów wtrysków po...
W żadnym przypadku nie rozkręcaj pompy. Zdejmij osłonę wentylatora, następnie wentylator, odkręć trzy śruby i delikatnie pomagając sobie młotkiem zdejmij pokrywę silnika ale ostrożnie bo urwiesz przewody. Przewody są na tyle długie że bokiem idzie odsunąć pokrywę i dojdziesz do wyłącznika odśrodkowego, będziesz miał urwany przewód (skorodowana blaszka)...
Przede wszystkim zależy jaki długi masz ten odcinek.Im dłuższy odcinek ty więcej ciepła się na nim wydzieli .Zalecenia są ogólne nikt nie bawi się w przypadki szczegółowe.Wytyczne robi się żeby na pewno działało. Nie wiem jaki długi,ja chce wiedzieć kiedy ja jako zwykły elektryk mam brać pod uwagę prąd rozruchowy przy doborze kabla . Nie wiem poprostu...
A jaka będzie odpowiednia...? Ile musiałbym dołożyć? I co moglibyscie polecic? Kwota odpowiednia za agregat będzie odpowiednia, jak odpowiesz na kilka pytań : 0 Po co Ci agregat ? 1 Dlaczego trójfazowy ? 2 Dlaczego Honda ? 3 Co będzie zasilane z agregatu ? 4 Jakiej mocy będą podłączane urządzenia ? 5 Jak długi czas pracy (jednorazowo) będzie wymagany...
Jeżeli akumulator nie wytrzyma trzech kolejnych rozruchów silnika to nie daje pewności o jego niezawodności. Tego biedaka 17Ah chcesz porównywać do 65Ah. broń boże nie porównuję tylko się właśnie dziwie w jaki sposób z tak małego akumulatora tak jak to zaznacza producent można otrzymać 400A i 900 A. Co masz na myśli ,,nie wytrzyma trzech kolejnych...
Brzęczenie jest normalne. Jednak poza samym podłączeniem softstartu powinieneś go jeszcze ustawić. Zdrowo jest, gdy moment startowy urządzenia jest ustawiony tak, aby w momencie podania zasilenia wał zaczął się trochę obracać, postaraj się zlikwidować brzęczenie przy braku ruchu wału silnika. Warto jest też odpowiednio ustawić czas narastania napięcia...
długi rozruch rozruch długi rozruch silnika jednofazowego
amilo hasło napompować pompką gazowanie reduktor
wkrętak dynamometryczny eeprom programmer
Dekoder Zgemma, Vu+, Amlogic – samoczynne wyłączanie i restart, przyczyny i diagnostyka Xerox WorkCentre 6605 skanowanie do OneDrive – czy działa bez włączonego komputera?