Witam serdecznie. Mam spory problem z moim Passatem 1.9 TDI 115 KM posiadającym pompowtryski. Samochód jest po remoncie silnika no i po złożeniu wszystkiego przyszedł czas na odpalenie samochodu. Pierwsza próba odpalenia i nic, kręci kręci i się nic nie dzieje. Po podłaczeniu VCDS błąd czujnika położenia wału korbowego G28(po skasowaniu błąd pojawia...
Witam wszystkich może ktoś mi podsunie jakiś pomysł mój passat b5 fl 1.9 tdi 130km jak postoi 24 h nie chce odpalać kręci a nie zaskakuje. Wymieniłem pompę vakum filtr paliwa .Jak już odpali to chodzi bez zarzutów po prostu nie może długo stać. Proszę o jakieś podpowiedzi . Dziękuje
Witam posiadam passata B4 1,9 TDI 90 KM z rana długo kręci zanim odpali paliwo jest nie cofa się świece grzeją po odpaleniu duzo dymu białego z przejściem w niebieski i zapach ropy nieprzepalonej jak się rozgrzeje to dalej dymi ale trochę mniej i tylko na biało. Proszę o wsparcie pilny temat
Witam, mam problem z passatem 1.9 90 km AHU, zaczął ciężko odpalać więc zrobiłem mu generalny remont tj. uszczelka pod głowicą bo była uszkodzona, nowe pierścienie, regeneracja wtryskiwaczy. Niestety dalej ciężko odpala podmnieniałem pompę z innego samochodu to samo ogólnie efekt jest taki że jak odpali to po pewnym czasie potrafi się zapowietrzyć (...
i ten wstyd gdy kręcisz jak starym dizlem ... oooo wypraszam sobie. Mój VW Passat z 86' 1,6D pali od strzała nawet do - 15. :D Rozumiem, że rozrusznik kręci szybko. Jak odpali to na wszystkich cylindrach od razu ? Zostały jeszcze przewody zapłonowe.
Passat b5 1.9 110 koni Problem w tym że odpala jak mu się zachce. Raz zapali bez problemu a raz trzeba długo kręcić a najczęściej to kręci aż akumulator padnie i nic. Myślałem że jak nie chce odpalić to z plaka da rade lub ze zmywacza ale też nie chce zapalić. Do tej pory wymieniłem przekaźnik 219 oraz czujnik temperatury. Nic to nie dało. Prąd na zaworze...
Witam, mam takie pytanie czy zdarzyła się komuś taka sytuacja w której samochód (benzyna) odpalił, po czym zgasł i trzeba było go dość dłużej kręcić, żeby odpalił?
Witam, mam problem z moim passatem dokładnie mówiąc gaśnie mi podczas jazdy gdy puszcze gaz..Potem długo kręcić rozrusznikiem zanim odpali. Odpala tak jak by był zapowietrzony. Zdarza mi się to raz na 2 tygodnie.
Skoro nie ma błędów problem tkwi w dopływie paliwa pewnie, filtr paliwa wymieniłeś ?wymień go (nie zaszkodzi), może też być problem z pompą, może się cofać paliwo jak dłużej postoi, spada wtedy ciśnienie i długo trzeba kręcić żeby odpalił.
sprawdziłem i paliwo podaje wtrysk rozpyla paliwo a pomimo to nie chce odpalić odpaliłem na pycha odpalił troche nierówne obroty miał ale jak sie rozgrzał było okej ale cał czas z tłumika biał dym a jqak sie przygazowało bardziej to niebieski taki czyli jakby olej brał ale no to nic dziwnego remontu silnik nie widział długo ale dlaczego nie chce odpalić...
Ok zrobię taki eksperyment a co będzie jeżeli odpali normalnie?
Próbowałem przed chwilą odpalić. Bardzo długo kręcił odpalił ale bardzo mocno zaczął kopcić i wyskoczyły kolejne błędy jak na zdjęciu
A jak już odpali i zgasisz, to od razu odpala? jak wchodzi na obroty po odpaleniu?
Jak długo kręcisz jest sygnał obrotów a nie odpali to szafa wywali oil press,tym sie nie przejmuj. Szukaj dlaczego nie odpala.
passat B5 99 r. 1.9tdi 130km . Mianowicie podczas jazdy zaczęła mrugać kontrolka ładowania i zgasł. Przy próbie odpalenia rozrusznik normalnie kręci i po dłuższym kręceniu odpali i po około 3 minutach gaśnie.
Witam serdecznie. Mam problem z moim golfem (1.6 benzyna) ponieważ gdy wskazówka paliwa spadnie mi poniżej pierwszej białej kreski, nie mogę zapalić auta, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem auto zapali, jeżeli jednak paliwa jest więcej to nie ma z tym problemu. Proszę o pomoc. "Ten typ tak ma" Jak w każdym VW ten zegar przekłamuje. Jest to tylko wskazanie...
Volkswagen Passat, kod silnika ARG, pojemność 1,8 l, benzyna, rocznik 2000, model B5 bez FL i 125 KM. Błąd 17925. Objawy: Początkowo zdarzało się, że auto musiało dłużej kręcić, żeby odpaliło, ale działo się tak za pierwszym razem, a potem już tego samego dnia można było wiele razy gasić i odpalało od razu, szybko. Raz zostawiłem auto na ponad tydzień....
Odpali-zgaśnie,brakuje mu paliwa jak po długim kręceniu odpala.
Witam jestem stosunkowo nowym użytkownikiem tego serwisu, a więc pewnie zaraz dostanie mi się za to że tu pisze. Ale mam Passata b6 2006r. 170KM i występuje u mnie problem z odpalaniem ALE INNY NIŻ U WIĘKSZOŚCI tzn. jak wkładam kluczy wszystkie kontroli zgasną itd chcę odpalić silnik rozrusznik kręci ale cała elektryka przygasa efekt jest taki jakbym...
Miałem taki przypadek że katalizator się zapchał spalanym olejem i efekt był taki że zawsze trzeba było długo kręcić na zimnym zanim odpalił. Sprawdź wydech czy nie przepchany jak masz możliwość to rozłącz na chwilę i próbuj odpalić newet bez sond lambda.
Bo gdzieś wyczytałem że właśnie vacum może być nie sprawna i mam problem z odpaleniem dodam że dzisiaj jak parę razy cofalem kluczyk to tak jakby troszkę lepiej odpalił krucej musiałem kręcić.
Witam, mam taki problem związany z tym, że samochód ciężko odpala na zimnym, kręci z 30s i załapuje, po odpaleniu jest siwy dym. Po zgaszeniu i ponownej próbie odpalania załapie od razu, chwilę postoi i znów długo kręci. Żadnych błędów nie ma.
filtrze paliwa nie ma oleju. Zajrzyj do baku. uszczelniacze? U mnie było tak, pastuch palił od strzała czy zima czy lato, aż tu przyszły mrozy -10 wiadomo jak to dizel ciężej kręcił ale po odpaleniu jeździł brak podstaw do podejrzeń, -20 stopni tu już trzeba było go kręcić 10-20 sekund żeby odpalił, po odpaleniu przyjechał kilometr i zgasł, bez plaka...
Nie mam żadnej informacji na desce rozdzielczej o żadnym serwisie, lecz dziwi mnie fakt, że czasem samochód odpala za 1szym razem na zimno i ciepło , a czasem trzeba go kręcić długo aby odpalił. Wykonałem diagnostykę wtryskow VAG Podaje dane techniczne: Model: Vw Passat ( 130 koni ) - sportowa edycja, 6 cio biegowa skrzynia Silnik: 1.9 dizel tdi Kod...
Witam. Passat po odpaleniu normalnym np z pod pracy przejechaniu 30 km zgaszeniu go w tym czasie pójdę do sklepu wracam i nie mogę odpalić auta. Rozrusznik kręci a po chwili pada akumulator i koniec. Na początku długo kręcił i w końcu odpalal ciężko ale odpalal a teraz już akumulator nie daje rady. Akumulator w 100 % sprawny co może być przyczyną??...
Witam. Mam podobny przypadek. Ten sam silnik, moc, tylko rocznik 2001. Podłączenie pod VAG nic nie rozjaśniło, tylko skasowali mnie 70zł. Może kolega "mgrudzien35" poradził sobie z usterką? Zimny pali na dotyk, zagrzeje silnik i gaśnie jak wcisnę sprzęgło lub dam na luz. Nawet na rozgrzanym jak już po dłuższym kręceniu odpali, to wystarczy go do 3tyś....
Na początek trzeba zlokalizować przyczynę/usterkę problemu a nie demontowac pół silnika odrazu. Filtr może tez powodować takie problemy ale odrazu byś go odpalił tylko kręcił dłuższą chwilę, ale mozesz zaczynać od najprostszych rzeczy. Obroty falują jak jedziesz na luzie?
Witam, posiadam VW Passata B5FL 2.0 115km. Problem pojawił się tydzień temu, podczas szybszej trasy (granica 130-140km/h) wyskoczyła kontrola silnika wyłączyłem i załączyłem. Podczas odpalenia długo kręcił i tak jakby się dusił. W końcu odpalił ale na początku nie wchodził dobrze na obroty. Odstawiłem go na jeden dzień i rano odpalając wszystko jest...
Auto puszcza jakiś dymek? Można spróbować na plaku jeśli zagada znaczy ustawienie wał i wałek jest ok i wtedy zostaje ustawienie bądz odpowietrzenie pompy. To chyba silnik na pompkach, więc Twoje odpowietrzanie odpada. Należy przypuszczać /założyciel postu nie opisał/, że silnikiem dość długo kręcił, więc już by się odpowietrzył. Więc należy sprawdzić...
Kolego slawson3 chodzi o elektrozawór na wylocie z parownika?? Mam passata b3 1.8 RP i mam problem ze spalaniem gazu.chodzi bardzo ładnie, ma moc itp,zmieniłem mikser bo miałem tylko 35mm ( załozyłem 38) spalanie zostało w granicy 16 -18 litrów ale dynamika poprawiła sie o 100%!!! w trasie pali 10 a w cale nie jade oszczędnie ale miasto mnie przeraża:/...
On sprawdzał ciśnienie i powiedział, że w normie, lecz niestety nie jestem w stanie podać pomiarów. Chociaż powiedział mi abym probówał kręcić kluczykiem 6x bez odpalenia aby budować ciśnienie, ale przecież jakby pompa padła to by mi gasł podczas jazy i by ciekła pompa?
Witam Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku w VW Passat B5 1.8 20V 98r. (ADR). Trzeba długo kręcić, jak już odpali to albo od razu zgaśnie albo przerywa. Dodam, że samochód jest na LPG. Na gazie jeździ lepiej niż na benzynie. Na ciepłym silniku też trzeba dłużej kręcić żeby zapalił. Na LPG dobrze odpala i dobrze jeździ. Została sprawdzona kompresja....
zauważyłem że olej bierze wąż od turbo jest zalany olejem. Niestety wczoraj auto po przejechaniu do Niemiec zgasło i nie chce odpalić muszę kręcić około 30 sekund załapie ruszę przejadę kilometr zatrzymuje się i gaśnie i znowu nie mogę odpalić wymieniłem filtr paliwa przedmuchałem węże idące do baku i nic dalej to samo :( na kompie żadnych błędów mam...
Mam problem z moim passatem ponieważ od miesiące gaśnie podczas jazdy i nie chce odpalić odpala dopiero jak odstoi chwilę. Problem jest także z odpaleniem długo trzeba krecic ale nie co dzień od czasu do czasu. Dzisiaj jak probowalem odpalić to odpalił bez problemu ale wszedł na 600obrotow i zgasł i tak 2 razy po czym odpalił bez problemu. Mechanicy...
Witam Vw passat b5 1.9 tdi 130 km fl 2001 rok,nie odpala. rano jak chce zaplić passata to trzeba długo kręcić,ale on i tak nie chce zapalić ,dopiero jak psiukne plakiem to załapuje silnik i potem ciepły pali na dotyk,w dodatku silnik chodzi nie równo i jak chce go odpalić to z wydechu leci czarny dym,co to może być za przyczyna że tylko pali z plaka...
Witam. Mój Passat zachorował i nie mogę sobie z nim poradzić... Mianowicie kilka tygodni temu Passat pewnego poranka kręcił a nie chciał odpalić. Zostałem zmuszony do odpalić ''na popych'' i zaskoczył od razu. Minęło trochę czasu od tamtego zdarzenia i problem się powtórzył lecz odpalił również ''na popych'' ale po dłuższym odcinku (około 20m). Następnie...
Wymieniłem na nowy, to było jakieś 3 lata temu. Nie był to oryginalny, taki jak założony fabrycznie, a i koszt nie mały bo 500zł. Mimo wszystko warto było, do dziś zero tego typu problemów. Jednak po tym co piszesz nie wydaje mi się, że w Twoim aucie będzie tylko "przepływka". Rzeczywiście strasznie długo musisz kręcić żeby odpalił, w moim Pasacie nie...
Chyba doszedłem o co chodzi. Samochód po prawie 10 godzinach postoju odpalił tak jak powinien... bez dłuższego kręcenia rozrusznikiem i wskakiwania na jakieś dziwne obroty. Koszt naprawy 2 zł - usterka przy której cały ten VAG można sobie w zad wsadzić ;-) Jak po dłuższym postoju też będzie ok, to napiszę co było...
Nie miałem nigdy do czynienia z pompowtryskami, ale miałem podobny problem w common railu (HDI). Przyczyną była nieszczelność instalacji paliwowej przy filtrze paliwa. Chyba chodziło o uszczelkę pod filtrem - nie pamiętam dokładnie, bo było to ponad 10 lat temu. Samochód jeździł normalnie, po krótszych postojach odpalał bez problemu, a po dłuższym...
Kolego Lukasz 506 Objawy cewki były takie że szarpał na gazie a po jakimś czasie działo się też na benzynie i był dużo słabszy.A co do twojego odpalania miałem to samo jak postał i był zimny to nie chciał palić Trzeba było długo kręcić a gdy już go raz odpaliłem i był ciepły to palił bez problemu wymieniłem reduktor i zmieniłem opaski na wężykach idących...
witam mam problem z uruchamianiem mojego paska z rana, nie podgrzewa wogóle świec żarowych dopiero jak odłacze kostke od czujnika temperatury to zaczyna grzać świece i wtedy pali na dotyk , jak nie zciągne kostki z czujnika temp.... to musze długo krecic zeby odpalił sprawdzałem świece są dobre nie ma żadnych błędów wymieniłem czujnik temperatury skasowałem...
Witam Auto jak w temacie, długo kręci zanim odpali. Błąd stały P0341 czujnik położenia wałka rozrządu, rozrząd na blokadach, czujnik pomierzony oscyloskopem, enkoder na wale nowy założony na ori przyrządzie, czujni na wale przemierzony oscyloskopem, druty na wałku do stera sprawdzone 55W żarówką, przestawiany rozrząd w lewo i w prawo. Cały czas synchro...
Witam. Mam problem z autem jak w temacie. Autko potrafi zgasnąć w czasie jazdy i później nie chce zapalić. Trzeba naprawdę kilka razy długo kręcić żeby załapał. W sterowniku brak błędów, pompa paliwa w zbiorniku sprawna, wszystko wygląda ok a mimo to tak jak by się zapowietrzał. Dziś, na przykład rano, przejechałem nim z 5 km po czym nagle zgasł. Zaciągnąłem...
Witam ponownie. Problem powrócił ale tym razem na jest ciepło i nawet na ciepłym silniku nie odpala. Przyjechałem z miasta zgasiłem silnik po ok. 10 minutach kiedy chciałem odpalić niestety, odpala i gaśnie, trzeba dosyć długo kręcić. Jak załapie telepie strasznie silnikiem - kłęby białego dymu śmierdzącego nieprzepaloną ropą. Po podpięciu pod vag-a...
Po dłuższej przerwie napiszę, że dziś auto wogóle nie odpaliło. Wiem że jest mróz, ale ogólnie rozrusznik od dłuższego czasu miał kłopoty z kręceniem. Wymieniłem tuleje, bendiks, szczotki, wszystko wyczyściłem i nie chce kręcić. Zaczyna kręcić i zatrzymuje się. Czy może to być wina źle ustawionego zapłonu???
Witam wszystkich na początku to Wszystkiego Dobrego W Nowym Roku :) mam problem ze swoim autem jak go kupiłem to raz na w tygodniu po nocy jak się go odpaliło ( oczywiście pali bez problemu za pierwszym razem ) ale pochodzi z 3-4 minuty i z gaśnie i wtedy trzeba go długo kręcić i zapala ale w sposób jak by był zapowietrzony jak juz odpali chodzi bez...
Witam, mam problem z moim passatem b6 z 2009 roku, samochód stał około 2 miesiące w miejscu, po tym serwis pełny i wymieniony egr bo pokazywał błąd. Aktualnie auto jak już odpali jeździ idealnie, żadnych kontrolek, aczkolwiek jak odpali..., żeby odpalił trzeba go krecić długo 10sekund jednocześnie pompując gazem i na zapłonie kluczykiem. W tym kierunku...
Problem polega na tym, że auto normalnie odpala po dłuższym postoju przynajmniej 6-7 godz, a kręci co najmniej 5 sek gdy chcę odpalić po 2-4 godzinach postoju. Po dłuższym postoju świece grzeją ze 3-4 sekundy a po 2-4 godzinach niemal od razu gasną po przekreceniu zapłonu.
#7 rusekwronki Imię Look Dołączył Oct 2014 Mieszka w Polska Samochód B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN), 1997 Witam wszystkich. Przeszukałem całe forum w poszukiwaniu informacji o moim problemie z odpalaniem auta. Problem wygląda następująco: jeśli slinik rozgrzeje się do temperatury max (ok 90st) to po długim postoju pali praktycznie od razu, natomiast po...
Właśnie po powrocie rano odpaliło popracowalo z kilka sekund i zgasło. Kilka razy próbowałem odpalić i po długim kręceniu załapało ale pracowało jak by na 1 gar, gdy dodałem gazu to zgasło później jak by chciał zapalić ale nie mógł. Teraz cały czas kręci ale nie łapie. Na te wymiany straciłem już sporo czasu i pieniędzy. Uszkodzone uszczelniacze lub...
Proszę nadal o pomoc problem nadal jest byłem u mechanika i nic mi nie poradził uznał że słaba masa oczyścił klemę minus jak i przewody do niej podłończone bez poprawy sprawdził czujniki : prędkości obrotów , temperatury,spalania stukowego,halla uznał że sa ok i tu jego wiedza się skończyła . Po czytaniu na forum o podobnych objawach winny w większości...
takie objawy to może być problem z doprowadzeniem ropy. jakie uszlachetniacze dolałeś? a trzęsie nim przy zapalaniu lub jak już chodzi? Uszlachetniacz co prawda najtańszy jaki był na stacji ; ) nawet bez konkretnej nazwy. Przy zapalaniu powiem tak, trzeba go długo kręcić, jak już zaczyna łapać to dławi go jeszcze dobre 10-15 sekund, trzęsie nim przy...
Witam mam problem z passatem b4 1.8 94r z instalacją gazową; mianowicie: rano zapala za pierwszym razem a jak sie rozgrzeje i zgasi się topotem bardzo długo trzeba krecić zeby znów odpalił jak odpali to przez pare minut szarpie i lekko sie dusi a pozniej juz normalnie pracuje i na benzynie i na gazie; Co moze byc przyczyną tego ??? czy to moze byc wina...
No właśnie.Dzisiaj na dworze +0,5 samochód odpala po dłuższym kręceniu (lampka od świec zaświeca na ok 1 s -czyli w zasadzie nie podgrzewa świec tylko robi samodiagnostykę)W domu po postoju ok 2 godz trzy krótkie próby odpalenia i jakby chęć miał ale bezskutecznie. Po wypięciu kostki z czujnika PODGRZEWA ŚWIECE i odpala bez problemu.
witam mam problem z passatem b3 1.8 pf odpaliłem samochód po czym nagle zgasł i już nie zapalił. Po ostygnięciu silnika i po dłuższym kręceniu odpalił. Jednak silnik zaczął przerywać i z trudnością wkręcał się na obroty, po chwili zgasł i znów nie zapalał niedawno wymieniłem pasek rozrządu, uszczelkę, filtry itp. Dodam, że zalewa świece. Wymieniłem...
od kilkunastu dni mam następujący problem , bez względu na temp. zew ( od -2 do +8 takie bo takie były u mnie ostatnio) auto zapala na przysłowiowy raz i po ok.1 czy 2 sekundach gaśnie. Później trzeba naprawdę długo i kilkakrotnie kręcić rozrusznikiem żeby zapalił . Jak już odpali wszystko jest ok. Dodam że problem powraca po ok. 7-8 godzinach postoju...
Witam.Sprawa wygląda tak.Nie chciał odpalić w ogóle.Jak ostygł po dłuższym kręceniu zapalił.Przy obrotach ok 2100- 2500 zaczyna strasznie kopcić.Powyżej i poniżej nic.Jak jest zagrzany nie można go wcale odpalić.Stało się tak momentalnie.Komputer nie pokazuje żadnych błędów(vag).Co może być przyczyną.Proszę o szubką poradę ponieważ samochód ma jechać...
Witam. Mam następujący problem z moim passatem, przy odpalaniu z pozycji gaz nie zaskakuje od razu tylko mija z 20-30 s kręcenia rozrusznikiem, a czasami po przejechaniu 100 km i zgaszeniu silnika na kilka minut nie mogę wcale odpalić, wymieniłem świece filtr gazu i powietrza przewody WN, byłem na czyszczeniu instalacji i tam stwierdzili, że zacina...
Witam was panowie . Mam niesamowity problem z moim passatem . Zaczęło się wszystko od koła pasowego na alternatorze gdy jechałem to mi spadł pasek długo nie musiałem szukać bo gdy otworzyłem maskę od razu zobaczyłem co jest nie tak . Kupiłem koło pasowe i szybko wymieniłem gdy zakładałem pasek klinowy okazało się że napinacz jest rozwalony i się nie...
Bo teraz to mi trochę wygląda jakby sterownik nie przyspieszał zapłonu. Możesz ręcznie spróbować przyspieszać zapłon czyli odpalić samochód dodać gazu i jak przestanie się już wkręcać na obroty to to zacznij delikatnie obracać aparat zapłonowy (oczywiście wcześniej poluzuj sobie śrubę blokującą :) ) jeśli to nie będzie to ...... Kolego z całym szacunkiem...
Cześć, w postach miałeś sporo podpowiedzi sprawdzałeś coś czy polegałeś na mechanikach? Z sugestii ja bym wybrał powietrze w układzie lub rozrusznik. Zacznijmy od tej drugiej opcji czyli rozrusznika. Pisałeś że był regenerowany wiec od razu bym go wykluczył ale warto jednak sprawdzić prędkość obrotową silnika przy rozruchu za pomocą programu diagnostycznego....
Witam Mam problem z pasjatem. Mrozy -15 wszystko zamarznięte, auto odpala od kopa. Pojeżdżę trochę auto się nagrzewa i tu mamy problem. Jak go zgaszę i chcę odpalić po 15-20-30min to muszę go długo kręcić (nie liczyłem, gdzieś po 5-6sek zaskakuje, raz dłużej raz krócej, ale długo). Raz na 3-4tys km zdarza mu się podczas przyspieszania szarpnąć jak przy...
Witam! Passat b6 2007 rok 1.9tdi PPD BJX (chyba), samochód z oryginalnym przebiegiem 180tys. wszystko było dobrze problemy zaczęły się jakieś 4tys km temu, sporadycznie nie chciał odpalić po krótkiej jeździe oraz dłuższym postoju ok 4godz było trzeba kręcić po 10razy po odpaleniu telepał chwile, pierwsze co to gumki na wtryskach, regulacja wtryskiwaczy...
Witam. Tak jak w temacie silniczek kręci a nic się nie odzywa. Paliwo na wtryski dostaje choć nie jestem pewien czy ciśnienie nie jest za małe. Bardziej interesuje mnie to czemu z powrotnego węża z wtrysków nic nie leci a powinno przecież sikać. Ogólnie był przekładany silnik, stary to prawdopodobnie 90 KM a ten co jest teraz to 110 KM z tym, że turbina...
Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem auta. Mianowicie jak samochód jest zimny odpala na dotyk natomiast gdy nagrzeje się do 90 stopni pojawia się problem, albo trzeba długo go kręcić albo w ogóle nie chce zatrybić. W aucie był rozbierany silnik, gdyż głowica była do naprawy. rozrząd został ustawiony na znaki i zablokowany. Passat palił na dotyk....
Witam . Jako że mój pełnoletni Passat wymaga już remontu i ogólnej renowacji przychodzę tutaj z kilkoma pytaniami. Pierwszy problem : Samochód nie chce odpalić - tzn rozrusznik nie kręci tę usterkę naprawiam ładowaniem akumulatora co pomaga ale tylko na kilka dni pewna sytułacja : Po przejechaniu około kilometra samochód mi zgasł (Przerzucił się na...
dziś przy -1 przy odpalaniu jak kręciłem rozrusznik to 3-4 razy chciał załapać a za 5 załapał i nie było widać żeby kopcił z tylu ale wcześniej przy - 17 jak go zapalałem, co tak długo go kręciłem to na zewnątrz czuć było bardzo mocno ropę... dziś go kilka min po 1 odpaleniu zapaliłem i zapalił ładnie wydaje mi się ze to coś z przewodami jest a nie...
Cześć Mam problem z Passatem z którym nie mogę sobie poradzić. Zaczęło się już rok temu na wiosnę. Passat to 1.9 TDI AWX z 2001roku. Gdy temperatura na zewnątrz jest w granicach 5 stopni, po odpaleniu i przegazowaniu auta do 4 tys. obrotów potrafi zgasnąć. Ciężko go potem odpalić, po dłuższym kręceniu odpala i czasami chodzi tak jak by na 3 cylindry,...
Witam ! Jestem posiadaczem vw passat b4 1,9tdi 1Z od 9lat , myślałem że znam to auto od podszewki i umiem usunąć wszystkie usterki. Niestety. Problem jest następujący: zimne auto po całej nocy musi długo kręcić gdy nie grzeją świece aby odpalić. Z rury biało niebieski dym- nie wielka chmurka. Gdy komputer załączy świece (tj. przy temp. około 4-5 na...
Witam Posiadam passata 2004 przebieg niecałe 400 tyś km, silnik AVB 74kW podejrzewając cofnięcia licznika max 600 tyś km, problem jest następujący podczas pracy na wolnych obrotach występuje "tąpniecie" silnika tak jakby któryś gar nie "zapalił", wtyczki pompek poprawione, problem nie ustał, brak błędów ECU czy to efekt kończącej się którejś z pompek?...
Według mnie to pisze też, że pompa chodzi głośniej niż przedtem, czyli jest zatarta, dlatego ma spadek ciśnienia i kierownica drży :idea: Kwestia odpowietrzenia to podałem link to strony forum Paska, a dalej do szukania służy wyszukiwarka, ale jeżeli komuś nie chce się szukać to proszę, opis odpowietrzania z forum Passata; "Po spuszczeniu oleju i założeniu...
Witam serdecznie. Posiadam vw passata z 98 roku. Silnik 1.9 TDI AFN 110 KM. Wczoraj mechanik w serwisie CASTROL wymienił mi olej, filtr oleju, powietrza, przeciwpyłkowy no i PALIWA(był Knecht jest Filtron). Przy wymianie filtra paliwa zalecane jest zalanie go świeżą ropą do pełna. Nie mieliśmy aż tyle ropy więc zalany został mniej więcej na 3/4 i postanowiliśmy...
Witam. Ostatnio coś boli mojego paska, mianowicie od nie dawna zaczął ciężko odpalać na zimnym a jeszcze ciężej na ciepłym. Nie dawno była ustawiana dawka na pompie paliwa u mechanika, bo była za wysoka i samochód czasami falował na niskich obrotach i też regulacja kąta wtrysku miała miejsce. Po tych ustawieniach samochód czy ciepły, czy zimny palił...
Witam Posiadam od 6 lat VW Passata b5, 1.9 TDI 2000 r (przed liftingiem). Pewien czas temu zauważyłem drobne problemy np. po włączeniu i wyłączeniu tylnej wycieraczki przednie same się włączyły i 2 razy przetarły (jak przy użyciu spryskiwacza), po odkurzaniu wyskoczył błąd poduszek powietrznych, być może poruszyłem wtyczkę (i związany z nim alarm przy...
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Passata B5 FL Kombi z silnikiem AVB 1.9 oraz automatyczną skrzynia biegów. Niestety od jakiegoś czasu trapi mnie następujący problem. Na wolnych obrotach podczas pracy silnika czuć wyraźne wibracje (silnik przerywa, zachowuję się tak jakby niektóre zapłony na jednym z cylindrów wypadały). Po zwiększeniu obrotów...
Witam po przerwie świątecznej, tak jak mówiłem zrobiłem pomiary w garażu. Pomiary robione po trasie 70km z ładowaniem 14,4V. Akumulator został odłączony od instalacji. Napięcie przy rozpoczęciu pomiaru wyniosło 12,86V. Temperatura w garażu +11stC. Auto stało 20 godzin. Miedzy czasie podłączyłem na 2 minuty aku do instalacji i zapaliłem samochód na samym...
Witam. Piszę tutaj temat w sprawie rozrusznika do mojego Passacika. Opiszę problem jaki występuje... Mianowicie przekręcając kluczyk na zimnym silniku zazwyczaj bendix wskakuje za drugim razem i kręci normalnie. Jednak na ciepłym silniku ostatnio stałem 10 minut i kręciłem kluczykiem w jedną i w drugą aż w końcu udało się go odpalić. Bendix zachowuje...
Witam mam problem z odpalaniempo po dluzszym postoju np po nocy czy po 10 godzinach w pracy. Ogolnie problemy miałem juz wcześniej ale wymieniłem filtr i wymieniłem wszystkie wezyki paliwowe plus opaski i problem ustąpił na jakiś czas. Przez kilka tygodni odpalal normalnie pozniej kilka dni kiepsko musiałem pokrecic kilka albo kilkanaście sekund żeby...
Witam, stałem się szczęśliwym lub nieszczęśliwym posiadaczem tego auta. Samochód posiada lpg. Zacznę od rana. Po nocy muszę kręcić rozrusznikiem do tego stopnia ze ledwo co na końcówce akumulatora załapie. Ssanie wyciągnięte ale po odpaleniu obroty to ok 2 tys a ponoć powinno być w granicach 3,200. Po schowaniu ssania praktycznie żadnej reakcji. W czasie...
Witam. Mam paska B4 rok 94 z motorem 2E (benzyna-wielopunkt). Prośba do tych co mogą sprawdzić lub wiedzą na 100% jaki jest tam typ czujnika temperatury od ECU (jest zintegrowany z czujnikiem wskaźnika na desce rozdz.) Z tego co wyczytałem są one znakowane kolorystycznie. Mój ma granatowy pierścień, a poniżej zieloną kropkę. Problem polega na kiepskim...
Jak na walnięte uszczelnienie PD to audi pali przepięknie. U mnie odpalanie trwało około 2 minuty przez wielokrotne kręcenie zakończone zapaleniem się kontrolki oleju i gigantycznego napisu STOP. Palił jak kraz na Syberii przy -50 mniej więcej tak...bum.......bum........bum...bum...b... bum.kle..bum..kle... bum.kle..bum. kle.kle.kle.kle. Nawet...
...olki na desce. Mam problem z odpaleniem mojego panzerpudła... silnik 2E. Po przekręceniu kluczyka w pozycję 1 (0-1-2 => 2=uruchomienie rozrusznika) nie zapala mi się żadna kontrolka na desce rozdzielczej, natomiast oświetlenie wnętrza, reflektory, radio i etc. działają bez zarzutu, w pozycji "2" kluczyka kręci rozrusznik bez problemu. Bezpieczniki...
Dziś wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia przeczyściłem przepływomierz cały, ale to cały układ dolotowy od filtra po przez turbinę razem z kolektorem ssącym z oleju i nagaru. Sprawdziłem ciśnienie doładowania dochodziło do 2 Bar albo nawet powyżej nie jestem pewien dokładnie, bo wskazówka na manometrze wychodziła poza skale. W celu testu pojechałem...
Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika w Peugeocie 206 2,0 HDI 2001 r. prod. polega on na tym, że gdy jest zimny ciężko pali/długo muszę kręcić/. Po odpaleniu chodzi normalnie, ma moc, nie pali się żadna kontrolka. Srawdziłem świece - grzeją/robią się czerwone/, przekażnik daje napięcie na nie jakieś 10-12 sek. popmka w zbiorniku chodzi/słychać...
Witam mam taki problem z pasatem 1.6 benzyna bez gazu 2003 rok. Zaczęło się od sporadycznego błędu(brak sygnał) czujnika wału korbowego. czasami trzeba było dość długo kręcić aby zapalił. Ale występowało to sporadycznie. Pomiar rezystancji mieścił się w normie wiec pomyślałem, pewnie zbliża się jego koniec. Nic z tym nie robiłem bo nie było to aż tak...
Pozostała jeszcze jedna kwestia o której nie wspomniałem, a wynikła w czasie. Auto zaczęło odpalać już od strzała jednak w międzyczasie pojawił się jeszcze jeden złośliwy hohlik nad którym bardzo długo się głowiłem. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie kręcił, a po spięciu na krótko + do wyzwalacza na rozruszniku - cienki kabel normalnie kręcił....
Witam wszystkich użytkowników pasków, mam problem z moim paskiem, jest to oczywiście 1.9 TDi 95r.po 10-12 godzinach strasznie ciężko pali nawet przy plusowej temp.,baterie mam zdrową,wymieniłem filtr paliwa i wszystkie przewody paliwowe bo zauważyłem pęcherzyki powietrza pozbyłem się tej usterki właśnie poprzez wymianę przewodów paliwowych, zaworka...
Witam, w dniu dzisiejszym dostałem kabelek do obsługi VCDS, no i chciałem sobie zaprogramować światła do jazdy dziennej DRL w światłach przeciwmgielnych no i wszystko fajnie działało, poskanowałem sobie auto, ustawiłem te światła DRL (tryb amerykański + zmniejszone natężenie światła do 50%) pokasowałem wywalone błędy, przejrzałem sobie możliwe do włączenia...
Witam. Passat rok 1999 1.9 tdi oznaczenia silnika nie wiem gdzie szukać-przepraszam. Samochód ma wielkie trudności z odpaleniem a mianowicie aby odpalił trzeba kręcić około 40s. Zwiedziłem różne fora i najczęściej podawane przyczyny to uszkodzone świece żarowe. Dziś wymieniłem wszystkie 4szt i żadnej poprawy i gdyż jak przeczytałem na forum świece działają...
Witam. Siedzę kilka dni i nie mogę znaleźć identycznego przypadku. Mam ibize 1.9 TDI silnik ASV. Jak ją kupiłem śmigał ładnie. Po ok 2 latach po zimnie mniej więcej zaczęła brać olej wiec zrobiłem uszczelkę pod głowicą ale dalej był problem. Okazało że turbina brała, po zrobieniu jej wszystko wróciło do normy. Samochodzik ładnie śmigał i nawet oleju...
Pracuję na garażu londyńskich autobusów, w którym znajduję się workshop. Dysponuję sprzętem, podnośniki do silników itp, oraz darmową pomocą ze strony enginerów.. Co do świec żarowych posłużyłem się patentem od murzyna.. wziąłem kabel, zdjąłem listwe (tą blachę co łączy wszystkie świece ze sobą) i jeden koniec kabla do świecy a drugi do plusa na akumulatorze...
Witam, wczoraj zdarzyło się tak, że dłuższą trasę musiałem kończyć, kiedy wskazówka wskaźnika paliwa znajdowała się na w połowie czerwonego pola. Tuż przed dotarciem do domu w końcu odwiedziłem stację i zatankowałem tak mniej więcej do połowy baku. Dojechałem na miejsce i wszystko grało. Dziś auto już nie odpaliło, tzn można powiedzieć, że tak na sekundę...
Witam. Miesiąc temu zakupiłem VW Passata b5 1.9TDI, 130km, rocznik 2001, z przebiegiem 237 000 (wiem, pewnie kręcony). Autko było ściągane z Belgii. Po czym długo stało, nieruszane, już w Polsce. Po przejechaniu 30 km zatrzymałem się na tankowanie, gdyż już w miejscu wyjazdu paliła się rezerwa. Do tankowania autko chodziło bez zarzutów. Na stacji auto...
Jako, że poniekąd sam sobie odpowiadam na pytanie, pozwoliłem sobie odpowiedzieć tuż pod moim postem nowym. Nie poddawałem się i pisałem do firmy Erisin na kilka różnych maili. W końcu otrzymałem odpowiedź od support(at)erisin.com. Najpierw poprosili mnie o dokładne dane kupna. Nr transakcji, nazwa konta paypal, konto payment, seller's ebay, sallers...
Witam, niedawno kupiłem Passata B3, 92r, 2.0 benzyna. Chodził idealnie aż do wczoraj. Mianowicie sytuacja wygląda tak: Wczoraj samochód był przez pół dnia używany bez żadnych zarzutów działał, obroty ok i wszystko bez problemu. Gdy przyjechałem do domu postał ok godziny. Gdy go później odpaliłem, wrzuciłem bieg wsteczny i puściłem sprzęgło tak aby samochód...
Witam .Moje auto na zimnym silniku odpala bez problemu a gdy przejadę nawet dwa kilometry to przy ponownym uruchomieniu muszę kręcić długo rozrusznikiem aby odpalił.Jeśli ktoś wie co to może być byłbym bardzo wdzięczny.
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z moim b5. Najpierw pojawiał sie problem z odpaleniem. Nigdy na zimnym silniku. Kręcił, pojawiało się dziwne tykanie jednak nie odpalał. Po krótszym lub dłuższym czasie zapalał i zdarzało sie, że bardzo długo podobny problem się nie pojawiał. Ostatnio doszło jeszcze gaśnięcie silnika, najczęściej po dojechaniu na...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
długo kręci odpali długo kręci passat passat długo kręci
piekarnik katalityczny czyścić amica indukcyjny płyta peugeot ustawieni
bosch condens nietypowe połączenie bezpieczników
Zanussi ZWF1026 - Pralka nie włącza się: Diagnostyka i możliwe przyczyny Jak wejść do BIOS-u w PlayStation Portable (PSP)?