Czesciowe rozwiazanie to intalacja zaworka przeciw powrotnego.
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Witam! Ponownie u mnie są trzy przekaźniki 645 pozamieniałem wszystkie i niestety jest tak jak było. Raz zapali dobrze a czasami kręci długo i nie mam już pomysłów.
Witam serdecznie. Mam spory problem z moim Passatem 1.9 TDI 115 KM posiadającym pompowtryski. Samochód jest po remoncie silnika no i po złożeniu wszystkiego przyszedł czas na odpalenie samochodu. Pierwsza próba odpalenia i nic, kręci kręci i się nic nie dzieje. Po podłaczeniu VCDS błąd czujnika położenia wału korbowego G28(po skasowaniu błąd pojawia...
Witam mam problem raz na jakiś czas samochód długo kręci co jest grane później już jest ok Opisz bardziej szczegółowo ten problem bo z tego lakonicznego wpisu nic nie wynika.
Witam forumowiczów. Piszę, ponieważ jestem zielony w temacie i może ktoś da jakąś radę lub swoje podejrzenia/spostrzeżenia. Pacjent to Passat B5 po lifcie z silnikiem 1.9TDi AVF. Chodzi o wiatrak na chłodnicy, który bez przerwy się kręci na uruchomionym silniku, nieważne czy silnik ciepły, czy zimny. Od razu dodam, że wskaźnik temperatury wody na desce...
Do sprawdzenie pompa tandem jeśli długo kręci i łapie jakby po 1 cylindrze.
Witam, mam taki problem związany z tym, że samochód ciężko odpala na zimnym, kręci z 30s i załapuje, po odpaleniu jest siwy dym. Po zgaszeniu i ponownej próbie odpalania załapie od razu, chwilę postoi i znów długo kręci. Żadnych błędów nie ma.
Witam wszystkich może ktoś mi podsunie jakiś pomysł mój passat b5 fl 1.9 tdi 130km jak postoi 24 h nie chce odpalać kręci a nie zaskakuje. Wymieniłem pompę vakum filtr paliwa .Jak już odpali to chodzi bez zarzutów po prostu nie może długo stać. Proszę o jakieś podpowiedzi . Dziękuje
Witam posiadam passata B4 1,9 TDI 90 KM z rana długo kręci zanim odpali paliwo jest nie cofa się świece grzeją po odpaleniu duzo dymu białego z przejściem w niebieski i zapach ropy nieprzepalonej jak się rozgrzeje to dalej dymi ale trochę mniej i tylko na biało. Proszę o wsparcie pilny temat
Witam. Passat po odpaleniu normalnym np z pod pracy przejechaniu 30 km zgaszeniu go w tym czasie pójdę do sklepu wracam i nie mogę odpalić auta. Rozrusznik kręci a po chwili pada akumulator i koniec. Na początku długo kręcił i w końcu odpalal ciężko ale odpalal a teraz już akumulator nie daje rady. Akumulator w 100 % sprawny co może być przyczyną??...
Przy przebiegu blisko miliona kilometrów różne rzeczy mogą się tam dziać. Dlaczego tak długo kręci przy rozruchu? A odgłosy mogą pochodzić od osłon.
Zauważyłem że jak odpalam to z styłu mi puszcza kłęb dymu .Wymieniłem akulumulator a on nadal kręci długo i puszcza ten kłęb dymu przy odpalaniu
jak jest ciepło i długo kręci to może szczotki na rozruszniku do wymiany. Sprawdź egr czy się otwiera i zamyka. Odkrec dolot, niech ktoś da gazu i zobaczysz okiem czy sie podnosi.
i ten wstyd gdy kręcisz jak starym dizlem ... oooo wypraszam sobie. Mój VW Passat z 86' 1,6D pali od strzała nawet do - 15. :D Rozumiem, że rozrusznik kręci szybko. Jak odpali to na wszystkich cylindrach od razu ? Zostały jeszcze przewody zapłonowe.
na wolnych obrotach jest ok tylko jak się daje gazu zdjąłem wąż od zasysania turbina się kręci i jest tak samo kurczy się wąż od doładowania i ciężko zapala ale w sensie że że trzeba długo kręcić i normalnie chodzi nie wiem czy coś się zapchało popatrzę jeszcze jutro
Witam Auto jak w temacie, długo kręci zanim odpali. Błąd stały P0341 czujnik położenia wałka rozrządu, rozrząd na blokadach, czujnik pomierzony oscyloskopem, enkoder na wale nowy założony na ori przyrządzie, czujni na wale przemierzony oscyloskopem, druty na wałku do stera sprawdzone 55W żarówką, przestawiany rozrząd w lewo i w prawo. Cały czas synchro...
Passat b5 1.9 110 koni Problem w tym że odpala jak mu się zachce. Raz zapali bez problemu a raz trzeba długo kręcić a najczęściej to kręci aż akumulator padnie i nic. Myślałem że jak nie chce odpalić to z plaka da rade lub ze zmywacza ale też nie chce zapalić. Do tej pory wymieniłem przekaźnik 219 oraz czujnik temperatury. Nic to nie dało. Prąd na zaworze...
To że ciepły długo kręci to ich przypadłość,a to co opisujesz faktycznie wygląda jak by mu paliwa brakowało,ale jak wymienisz filtr i będzie to samo to trzeba go podłączyć pod komputer
problem tkwi w dojściu paliwa długo kręci bo ciągnie paliwo ze zbiornika bo uchodzi i tu mam pytanie gdzie może być nieszczelność czy przewody są gdzieś łączone pod podwoziem czy jest jakiś filtr pod spodem bo można zauważyć jak po zgaszeniu silnika paliwo uchodzi spowrotem
Witam was panowie . Mam niesamowity problem z moim passatem . Zaczęło się wszystko od koła pasowego na alternatorze gdy jechałem to mi spadł pasek długo nie musiałem szukać bo gdy otworzyłem maskę od razu zobaczyłem co jest nie tak . Kupiłem koło pasowe i szybko wymieniłem gdy zakładałem pasek klinowy okazało się że napinacz jest rozwalony i się nie...
Daj spokój z punktami nie o to chodzi,jeśli Ci pomogłem to bardzo mnie to cieszy,jeśli w stanie technicznym jest ok to napewno będzie Ci służył, dbaj tylko o turbinke, akumulator bo to podstawa zima w dieslach,w razie jakiś pytań to pisz do mnie jak będe umiał to podziele się swoją wiedzą na temat tego autka.Pozdrawiam Dodano po 4 dodam jeszcze odnosnie...
Witam . Jako że mój pełnoletni Passat wymaga już remontu i ogólnej renowacji przychodzę tutaj z kilkoma pytaniami. Pierwszy problem : Samochód nie chce odpalić - tzn rozrusznik nie kręci tę usterkę naprawiam ładowaniem akumulatora co pomaga ale tylko na kilka dni pewna sytułacja : Po przejechaniu około kilometra samochód mi zgasł (Przerzucił się na...
A kręci wolniej jak na ciepłym?
:) pozdrawiamy :)
Wymieniłem PD wszystkie z sprawnego auta takie same oznaczenia, i dalej to samo nie odpala nawet jak długo kręciłem i kod błędu 128
Jak już odpalę i zgaszę to odpala bez problemu tylko jak dłużej troszkę postoi to znowu tak długo kręci.Na obroty wkręca się bez problemu.
Odpali-zgaśnie,brakuje mu paliwa jak po długim kręceniu odpala.
Ale immo VW jak jest zepsute to silnik się odzywa na 2-3 sekundy. Może czujnik temperatury zepsuty i źle dobiera mieszankę. Odłącz czujnik, gaz w podłogę i kręć długo. Inna sprawa że jak immo blokuje to nie podaje paliwa a u ciebie wtryskiwacz podaje.
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
Witam, mam takie pytanie czy zdarzyła się komuś taka sytuacja w której samochód (benzyna) odpalił, po czym zgasł i trzeba było go dość dłużej kręcić, żeby odpalił?
Witam, mam problem z moim passatem dokładnie mówiąc gaśnie mi podczas jazdy gdy puszcze gaz..Potem długo kręcić rozrusznikiem zanim odpali. Odpala tak jak by był zapowietrzony. Zdarza mi się to raz na 2 tygodnie.
zaplonu nawet na kompie nie przestawisz Dodano po 58 co sprawdzales
Skoro nie ma błędów problem tkwi w dopływie paliwa pewnie, filtr paliwa wymieniłeś ?wymień go (nie zaszkodzi), może też być problem z pompą, może się cofać paliwo jak dłużej postoi, spada wtedy ciśnienie i długo trzeba kręcić żeby odpalił.
Przepraszam, nie mam pojęcia o czym mowa i gdzie są te pompki :(
Witam, posiadam VW Passat B5 1.9 TDI 101 KM Auto samo mi gaśnie gdy wjeżdżam na próg zwalniający Bak jest do połowy pełny Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem odpala
przewody WN do wymiany. Masz gaz?
Próbowałem przed chwilą odpalić. Bardzo długo kręcił odpalił ale bardzo mocno zaczął kopcić i wyskoczyły kolejne błędy jak na zdjęciu
Prawidłowe napięcie to 2,1V na cele. Jest ich 6, więc 12,6V to wartość książkowa. Nigdy nie zalany może stać długo, bo nie zachodzi w nim reakcja chemiczna, więc się nie zużywa. Mam taki akumulator o pojemności 77Ah w Passacie 1,9 TDI i już drugą zimę spisuje się rewelacyjnie. Samochód co prawda odpala "od kopa", ale nawet w największe mrozy rozrusznik...
Problem został, tylko jest tak, że podczas dłuższej trasy poziom paliwa nie zwiększa się, a podczas kręcenia po mieście zaczyna go przybywać., Chyba oleju?
Jak długo kręcisz jest sygnał obrotów a nie odpali to szafa wywali oil press,tym sie nie przejmuj. Szukaj dlaczego nie odpala.
Witam Vw passat b5 1.9 tdi 130 km fl 2001 rok,nie odpala. rano jak chce zaplić passata to trzeba długo kręcić,ale on i tak nie chce zapalić ,dopiero jak psiukne plakiem to załapuje silnik i potem ciepły pali na dotyk,w dodatku silnik chodzi nie równo i jak chce go odpalić to z wydechu leci czarny dym,co to może być za przyczyna że tylko pali z plaka...
Witam. Mam pytanie. Posiadam passata B5 1,8 turbo 20V, problem z odpalaniem gdy nagrzeje go słońce. Na zimnym silniku przy temperaturach od 10 do -30 pali od ręki na ciepłym silniku również, a gdy postoi na słońcu długo kręci. Co może być przyczyną? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Witam serdecznie. Mam problem z moim golfem (1.6 benzyna) ponieważ gdy wskazówka paliwa spadnie mi poniżej pierwszej białej kreski, nie mogę zapalić auta, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem auto zapali, jeżeli jednak paliwa jest więcej to nie ma z tym problemu. Proszę o pomoc. "Ten typ tak ma" Jak w każdym VW ten zegar przekłamuje. Jest to tylko wskazanie...
raczej uszkodzenie pompy wtryskowej,ale na początek proponuje podpiąć VAGa i odczytać jakie zostały zarejestrowane błędy
W moim passacie '99 AFN takie kody miałem przy spadku napięcia spowodowanym wyładowaną baterią i nie miały związku z faktyczną usterką. Natomiast anomalia pracy miałem spowodowane za dużą dawką (ok 1mg), postukanie młotkiem w nastawnik i zrobienie dawki rzędu 5mg naprawiło rzucanie nagrzanym silnikiem na wolnych obrotach i przerywanie bez ujmy na osiągach....
Witam jestem stosunkowo nowym użytkownikiem tego serwisu, a więc pewnie zaraz dostanie mi się za to że tu pisze. Ale mam Passata b6 2006r. 170KM i występuje u mnie problem z odpalaniem ALE INNY NIŻ U WIĘKSZOŚCI tzn. jak wkładam kluczy wszystkie kontroli zgasną itd chcę odpalić silnik rozrusznik kręci ale cała elektryka przygasa efekt jest taki jakbym...
Witam. Mam passata b5 1.9 TDI 115 koni. Samochód słabo pali na zimnym silniku, trzeba go kręcić dość długo, czasem odpala dopiero za 3-4 razem. Na ciepłym silniku pali lepiej ale tez trzeba kręcić parę sekund. Przeszukałem wiele forów i nie znalazłem podobnego przypadku. Proszę o pomoc.
Ja to patrze na 23 grupe i poznac która sie przyciera a która zapowietrza przy okazji przyjrzyj sie kiedyś najczęściej zdarza sie to 1 cylindrowi a powodem przeważnie jest pompa zasilająca a potem uszczelki no i czasem pompa paliwa w baku(długo trzeba kręcic) Komplet uszczelek do pompy 120 zł.
witam gdzie znajduje się moduł od świec żarowych w tym aucie? jak jest zimno to długo trochę trzeba kręcić i chciałbym sprawdzić która świeca jest uwalona
Pacjent to Passat B6 1.9 BLS. Po wymianie sterownika EPB na taki sam, i zakodowaniu ABS, wywaliła mi błąd wspomagania z kodem 02546, czyli adaptacja. Kręcenie kierownicą nic nie daje, nawet ta dłuższa adaptacja 30 sekundowa nie pomaga. Ktoś wie jak to ugryźć? Jak ustawić ogranicznik kąta skrętu?
Miałem taki przypadek że katalizator się zapchał spalanym olejem i efekt był taki że zawsze trzeba było długo kręcić na zimnym zanim odpalił. Sprawdź wydech czy nie przepchany jak masz możliwość to rozłącz na chwilę i próbuj odpalić newet bez sond lambda.
Ja się nie dopatrzyłem tutaj objawów klasycznego notlaufu a po drugie - kto kręci zimny silnik do takich obrotów to raczej nie pocieszy się nim oraz jego osprzętem zbyt długo.
Witam mam problem z passatem b5 98r 110 TDI samochód bardzo ciężko mi odpala nie wiem jaka przyczyna może być świece wymieniłem jakoś 4 miesiace temu. Ostatnio zalało mi troche komputer bo miałem pękniętą obudowe. Ale wydaje mi sie ze jak by byla wina komputera to by wogóle nie palił a ja go musze kręcić bardzo długo tak okolo 20 s i bez znaczenia czy...
Mam dość dziwny przypadek z odpalaniem VW Passata 2004 r. 1.9 tdi , 130 KM. automat. Otóż, jeśli zaparkuje go pod górę , znaczy dziobem auta w górę , choćby lekko , rano muszę długo go kręcić tak jakby nie miał paliwa. Natomiast, jak zaparkuję go z góry, tzn dziobem auta w dół - problem jakby nie istniał , pali z dotyku. Wymieniłem filtr paliwa i świece...
passat B5 99 r. 1.9tdi 130km . Mianowicie podczas jazdy zaczęła mrugać kontrolka ładowania i zgasł. Przy próbie odpalenia rozrusznik normalnie kręci i po dłuższym kręceniu odpali i po około 3 minutach gaśnie.
Podepnę się trochę pod temat bo ten akurat wydaje mi się najbliższy. Mam Passata b4 1.9 tdi 90km 95rok. Od świąt Bożego Narodzenia gdy było +13 stopni pojawił się problem z odpalaniem tzn. dłużej kręcił jak był zimny. Gdy ciepły palił od kopa. Gdy zaczęło mrozić to było jeszcze gorzej z odpalaniem aż teraz całkiem stoi. Na pierwszy ogień poszły świece,...
Volkswagen Passat, kod silnika ARG, pojemność 1,8 l, benzyna, rocznik 2000, model B5 bez FL i 125 KM. Błąd 17925. Objawy: Początkowo zdarzało się, że auto musiało dłużej kręcić, żeby odpaliło, ale działo się tak za pierwszym razem, a potem już tego samego dnia można było wiele razy gasić i odpalało od razu, szybko. Raz zostawiłem auto na ponad tydzień....
Witam Miałem trochę podobny problem w Passacie B3,auto gdy długo stało na słońcu ,nie chciał kręcić rozrusznik (winna była wkładka stacyjki),rano ,lub gdy było zimno to nie było problemu.
Witam, mam problem z Passatem B5 1.9TDI 130KM. Auto stoi bez jazdy np. 2, 3, 4 dni na parkingu, wsiadam, przekręcam kluczyk, pompka zaciąga, bo słychać, kontrolki gasną, cyk i pali od strzała, nawet w minusowej temperaturze, ale jeżeli pojeżdżę ze 3-4h, to na drugi dzień przy rozruchu pompka pracuje, kontrolki gasną, ale jest efekt zakręcenia na 1 sekundę...
Nie mam żadnej informacji na desce rozdzielczej o żadnym serwisie, lecz dziwi mnie fakt, że czasem samochód odpala za 1szym razem na zimno i ciepło , a czasem trzeba go kręcić długo aby odpalił. Wykonałem diagnostykę wtryskow VAG Podaje dane techniczne: Model: Vw Passat ( 130 koni ) - sportowa edycja, 6 cio biegowa skrzynia Silnik: 1.9 dizel tdi Kod...
witam, kolego sztomel, po pierwsze wiesz jaką ma temp wirnik turbiny? około 400st, olej nawet najlepszy przy 280 smazy sie i łózyskowanie które jest slizgowe po paru takich zatrzymaniach jest do wymiany( spiecze się lub przypiecze i nie osiagnie swojej wydajności turbina), po jezdzie trzeba dać od 1-kilku min w zależności od tem zewnetrznej i czasu...
Na początek trzeba zlokalizować przyczynę/usterkę problemu a nie demontowac pół silnika odrazu. Filtr może tez powodować takie problemy ale odrazu byś go odpalił tylko kręcił dłuższą chwilę, ale mozesz zaczynać od najprostszych rzeczy. Obroty falują jak jedziesz na luzie?
Kolego slawson3 chodzi o elektrozawór na wylocie z parownika?? Mam passata b3 1.8 RP i mam problem ze spalaniem gazu.chodzi bardzo ładnie, ma moc itp,zmieniłem mikser bo miałem tylko 35mm ( załozyłem 38) spalanie zostało w granicy 16 -18 litrów ale dynamika poprawiła sie o 100%!!! w trasie pali 10 a w cale nie jade oszczędnie ale miasto mnie przeraża:/...
Witam! Mam taki problem z moim passatem że jak jest zimny to pali bardzo ładnie. Jak go już rozgrzeje i go zgasza i zaraz po zgaszeniu po jakichś 30sekundach zapalam to też pali bardzo ładnie ale jak już go rozgrzeje i go zgaszę i ponownie zapalam ale po około 5min to muszę go około 20s kręcić żeby zapalił, bardzo ciężko wtedy zapala i nieraz po takim...
Witam Muszę długo kręcić rozrusznikiem by zaciągnął paliwo. Gdy podłącze na krótko z kanistra odpala od "strzała". Proszę o informację na którym wężyku przy filtrze paliwa zamontować zawór zwrotny by nie cofało się paliwo?. Na wężyku doprowadzającym paliwo do filtra, czy na powrotnym?. http://obrazki.elektroda.pl/7355344900_1...
Witam, posiadam VW Passata B5FL 2.0 115km. Problem pojawił się tydzień temu, podczas szybszej trasy (granica 130-140km/h) wyskoczyła kontrola silnika wyłączyłem i załączyłem. Podczas odpalenia długo kręcił i tak jakby się dusił. W końcu odpalił ale na początku nie wchodził dobrze na obroty. Odstawiłem go na jeden dzień i rano odpalając wszystko jest...
Po dłuższej przerwie napiszę, że dziś auto wogóle nie odpaliło. Wiem że jest mróz, ale ogólnie rozrusznik od dłuższego czasu miał kłopoty z kręceniem. Wymieniłem tuleje, bendiks, szczotki, wszystko wyczyściłem i nie chce kręcić. Zaczyna kręcić i zatrzymuje się. Czy może to być wina źle ustawionego zapłonu???
Witam Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku w VW Passat B5 1.8 20V 98r. (ADR). Trzeba długo kręcić, jak już odpali to albo od razu zgaśnie albo przerywa. Dodam, że samochód jest na LPG. Na gazie jeździ lepiej niż na benzynie. Na ciepłym silniku też trzeba dłużej kręcić żeby zapalił. Na LPG dobrze odpala i dobrze jeździ. Została sprawdzona kompresja....
Prosze tylko o mozliwe usterki przy błedzie typu: pisk i 3 migniecia kontrolki od oleju na czerwono. Czytalem gdzies ze takie piski i mrugniecia o czyms mowia lub na cos wskazuja, ale nie znalazlem takiego przypadku jak moj. Po trzech piskach to już silnik zatarty i najgorsze jest to że zawsze pęka wał korbowy na pięć części rozwalając przy tym blok...
Dzięki uprzejmości kolegów już wiem w co się zaopatrzyć zeby ściągnąć mapkę z toyoty d4d.2,0 . Problem tych aut, a mam dwa do uleczenia ,polega na długim kręceniu podczas odpalania na zimnym. Filtry i świeczki wymienione , bez poprawy. Pytanie czy ktoś przerabiał taki temat ,czy da się to poprawić programem?
Witam, mam auto jak w temacie. Auto po dłuższym postoju cięzko odpala, schodzi mu paliwo. Zapodałem link do identycznego problemu, po 4-5 kręceniu załapuje po jednym garze. Czyżby pompa tandemowa siadła? a moze jest tam jakiś zawór zwrotny w tym struclu? Ktoś ogarnia temat co w pierwszej kolejności sprawdzić. https://www.youtube.com/watch?v=9-IP0TG9...
Auto puszcza jakiś dymek? Można spróbować na plaku jeśli zagada znaczy ustawienie wał i wałek jest ok i wtedy zostaje ustawienie bądz odpowietrzenie pompy. To chyba silnik na pompkach, więc Twoje odpowietrzanie odpada. Należy przypuszczać /założyciel postu nie opisał/, że silnikiem dość długo kręcił, więc już by się odpowietrzył. Więc należy sprawdzić...
Proszę nadal o pomoc problem nadal jest byłem u mechanika i nic mi nie poradził uznał że słaba masa oczyścił klemę minus jak i przewody do niej podłończone bez poprawy sprawdził czujniki : prędkości obrotów , temperatury,spalania stukowego,halla uznał że sa ok i tu jego wiedza się skończyła . Po czytaniu na forum o podobnych objawach winny w większości...
ten silnik trudno się odpowietrza, oraz zbyt długie kręcenie zapowietrzonego wykańcza pompę wtryskową. Ale schemat czego potrzebujesz?sterownika pompy, a vag w bloku 18 w 3cim polu co pokazuje bo powinny być same zera
Wymieniłem na nowy, to było jakieś 3 lata temu. Nie był to oryginalny, taki jak założony fabrycznie, a i koszt nie mały bo 500zł. Mimo wszystko warto było, do dziś zero tego typu problemów. Jednak po tym co piszesz nie wydaje mi się, że w Twoim aucie będzie tylko "przepływka". Rzeczywiście strasznie długo musisz kręcić żeby odpalił, w moim Pasacie nie...
Witam. Mam problem z Pasatem b5 1.9 tdi 110km. Na zimnym silniku przeważnie z rana trzeba go długo kręcić żeby zapalił, a gdy już zapali to zadymi tak na biało-niebiesko. Była uszczelniona pompa paliwa, wymieniony filtr paliwa, świece w porządku, paliwo się nie cofa do zbiornika, akumulator tez w porządku. Nie mam już pojęcia co może powodować takie...
#7 rusekwronki Imię Look Dołączył Oct 2014 Mieszka w Polska Samochód B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN), 1997 Witam wszystkich. Przeszukałem całe forum w poszukiwaniu informacji o moim problemie z odpalaniem auta. Problem wygląda następująco: jeśli slinik rozgrzeje się do temperatury max (ok 90st) to po długim postoju pali praktycznie od razu, natomiast po...
Witam. Mam dość dziwny przypadek z odpalaniem VW Passata 2004 r. 1.9 tdi , 101 KM. Otóż jeśli zaparkuje go pod górę , znaczy dziobem auta w górę , choćby lekko , rano muszę długo go kręcić tak jakby niemiał paliwa. Natomiast jak zaparkuję go z góry tzn dziobem auta w dół - problem jakby nie istniał , pali z dotyku. Wymieniłem filter paliwa. Oring na...
Dziękuję za porady. Jeszcze parę razy auto nie startowało. Działo się to zawsze po długiej jeździe autostradą. Pojawiał się 513 błąd sporadyczny G28 Dziś kolega wymienił G28. Za parę dni opisze czy to było to.
Oczywiście, że tak ale nawet podczas długiego kręcenia próbuje załapać, jak załapie telepie nim jak nie wiem nie reaguje na pedał gazu i niesamowicie kopci na biało i nie wchodzi na obroty tak jak by łapał lewe obroty.
Witam. Mam problem z autem jak w temacie. Autko potrafi zgasnąć w czasie jazdy i później nie chce zapalić. Trzeba naprawdę kilka razy długo kręcić żeby załapał. W sterowniku brak błędów, pompa paliwa w zbiorniku sprawna, wszystko wygląda ok a mimo to tak jak by się zapowietrzał. Dziś, na przykład rano, przejechałem nim z 5 km po czym nagle zgasł. Zaciągnąłem...
uszczelniacze miałem wymieniane 3 tys km temu dziś zdemontowałem vacum pompę przedmuchałem ja i resztę układu paliwowego okazało się że w baku mam straszne bagno rdze syf itd dziś będę demontował bak i czyścił wszystko bo auto po przedmuchaniu odpaliło bez problemu przejechałem 2km zgasiłem zapaliło i tak 2 razy i nic wiec pojechałem do domu około 30...
Witam. Mój Passat zachorował i nie mogę sobie z nim poradzić... Mianowicie kilka tygodni temu Passat pewnego poranka kręcił a nie chciał odpalić. Zostałem zmuszony do odpalić ''na popych'' i zaskoczył od razu. Minęło trochę czasu od tamtego zdarzenia i problem się powtórzył lecz odpalił również ''na popych'' ale po dłuższym odcinku (około 20m). Następnie...
witam mam problem z uruchamianiem mojego paska z rana, nie podgrzewa wogóle świec żarowych dopiero jak odłacze kostke od czujnika temperatury to zaczyna grzać świece i wtedy pali na dotyk , jak nie zciągne kostki z czujnika temp.... to musze długo krecic zeby odpalił sprawdzałem świece są dobre nie ma żadnych błędów wymieniłem czujnik temperatury skasowałem...
Problem polega na tym, że auto normalnie odpala po dłuższym postoju przynajmniej 6-7 godz, a kręci co najmniej 5 sek gdy chcę odpalić po 2-4 godzinach postoju. Po dłuższym postoju świece grzeją ze 3-4 sekundy a po 2-4 godzinach niemal od razu gasną po przekreceniu zapłonu.
Chyba doszedłem o co chodzi. Samochód po prawie 10 godzinach postoju odpalił tak jak powinien... bez dłuższego kręcenia rozrusznikiem i wskakiwania na jakieś dziwne obroty. Koszt naprawy 2 zł - usterka przy której cały ten VAG można sobie w zad wsadzić ;-) Jak po dłuższym postoju też będzie ok, to napiszę co było...
dziś przy -1 przy odpalaniu jak kręciłem rozrusznik to 3-4 razy chciał załapać a za 5 załapał i nie było widać żeby kopcił z tylu ale wcześniej przy - 17 jak go zapalałem, co tak długo go kręciłem to na zewnątrz czuć było bardzo mocno ropę... dziś go kilka min po 1 odpaleniu zapaliłem i zapalił ładnie wydaje mi się ze to coś z przewodami jest a nie...
witajcie mam problem z passatem przed rozebraniem rozrządu ciężko odpalał długo krecił,kąt wtrysku był ponad 116 udało sie skorygować na 96 ale dalej sie nie dało więc postanowiłem przy okazji kupić nowy rozrząd i ustawić jak fabryka przykazała..ustawienie rozrządu na znaki na skrzyni zero górny wałek na płaskownik z tyłu no i pompa na ten otwór co...
takie objawy to może być problem z doprowadzeniem ropy. jakie uszlachetniacze dolałeś? a trzęsie nim przy zapalaniu lub jak już chodzi? Uszlachetniacz co prawda najtańszy jaki był na stacji ; ) nawet bez konkretnej nazwy. Przy zapalaniu powiem tak, trzeba go długo kręcić, jak już zaczyna łapać to dławi go jeszcze dobre 10-15 sekund, trzęsie nim przy...
Bo teraz to mi trochę wygląda jakby sterownik nie przyspieszał zapłonu. Możesz ręcznie spróbować przyspieszać zapłon czyli odpalić samochód dodać gazu i jak przestanie się już wkręcać na obroty to to zacznij delikatnie obracać aparat zapłonowy (oczywiście wcześniej poluzuj sobie śrubę blokującą :) ) jeśli to nie będzie to ...... Kolego z całym szacunkiem...
Mam problem z moim passatem ponieważ od miesiące gaśnie podczas jazdy i nie chce odpalić odpala dopiero jak odstoi chwilę. Problem jest także z odpaleniem długo trzeba krecic ale nie co dzień od czasu do czasu. Dzisiaj jak probowalem odpalić to odpalił bez problemu ale wszedł na 600obrotow i zgasł i tak 2 razy po czym odpalił bez problemu. Mechanicy...
Podaj na próbę z kabli do odpalania dodatkową masę z akumulatora na silnik i plus na rozrusznik:) Jak nie zapali przełącz plus pod zasilanie po stacyjce i spróbuj. To wykluczy Ci nadmierne spadki napięć. Usterka często występująca w starszych passatach 19 d i tdi. Sam się nie jeden raz naszukałem cofającego paliwa :)
Samochód odpala normalnie. Od dłuższego czasu chodził głośniej niż normalnie przez dwa, trzy miesiące. Myślałem, że to wtryski. Autko normalnie odpala, ale tłucze. Zdemontuję najpierw popychacze wtrysków, może miedziana podkładka się wypaliła pod wtryskiem. 🤔 Będę na bieżąco dodawał posty, bo nigdy tego nie robiłem. Na pierwszy rzut oka wałek wygląda...
Nie miałem nigdy do czynienia z pompowtryskami, ale miałem podobny problem w common railu (HDI). Przyczyną była nieszczelność instalacji paliwowej przy filtrze paliwa. Chyba chodziło o uszczelkę pod filtrem - nie pamiętam dokładnie, bo było to ponad 10 lat temu. Samochód jeździł normalnie, po krótszych postojach odpalał bez problemu, a po dłuższym...
-tam liczników nie kręcą) tak a świstak siedzi... jedynie co jest to auta robią dłuższe trasy i są lepiej serwisowane ( tzn nie jak coś sie urwie albo tłucze i nie ma że i tak sprzedam to po co robić porządnie).
Witam Posiadam passata 2004 przebieg niecałe 400 tyś km, silnik AVB 74kW podejrzewając cofnięcia licznika max 600 tyś km, problem jest następujący podczas pracy na wolnych obrotach występuje "tąpniecie" silnika tak jakby któryś gar nie "zapalił", wtyczki pompek poprawione, problem nie ustał, brak błędów ECU czy to efekt kończącej się którejś z pompek?...
Jak widać, wszytko można samemu zrobić, jak ktoś się nie boi urzywać mózgu i rąk. Co do połączeń elektrycznych, to ja preferuję raczej zalutowanie końcówek po ich mechanicznym ściskaniu. Mam wtedy pewność, że ilość potencjalnych punktów przerw zminiejsza się drastycznie. Co do długiego kręcenia, to rozumiem, że dzieje się to jak przystaniesz na 5-10...
Właśnie po powrocie rano odpaliło popracowalo z kilka sekund i zgasło. Kilka razy próbowałem odpalić i po długim kręceniu załapało ale pracowało jak by na 1 gar, gdy dodałem gazu to zgasło później jak by chciał zapalić ale nie mógł. Teraz cały czas kręci ale nie łapie. Na te wymiany straciłem już sporo czasu i pieniędzy. Uszkodzone uszczelniacze lub...
Świece raczej nie mają tu znaczenia, bo kolega przecież napisał, że nie ważne czy zimny czy ciepły trzeba go długo kręcić... Najlepiej sprawdź jak koledzy napisali kąt wtrysku vagiem. Wartości pomiędzy 49-52 to ideał. Jak będziesz miał powiedzmy 56 to też powinien palić od strzała. Także jeśli będziesz miał minimalnie więcej czy mniej to jeszcze nie...
passat długo kręci długo kręci odpali passat renault długo kręci
hasło eeprom przedni wycieraczka generator drgań prostokątnych
Demontaż nasadek z gaźnika Walbro w Oleo Mac 937 Kod błędu 0000001 w Oplu Zafira B - diagnostyka i rozwiązania