To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Hej, co to ci sie działo z tym stróżem co tak długo kręcił,u mnie jest to samo. Będę wdzięczny za podpowiedz Dodano po 1 Actrosem a nie strozem
Witam wszystkich, mój problem z Oplem polega na tym, że samochód zanim odpali, trochę długo kręci. Mniej więcej kilka sekund. Pomaga w odpaleniu tzw. nabicie pompy paliwa i za drugim razem odpala w porządku z lekkim przerwaniem. Wymieniłem pompę, ale dalej to samo. Co może być przyczyną? Dodam, że samochód ma instalację gazową, na benzynie jest mułowaty,...
świece żarowe sprawdzone ?
Witam ! Koledzy mam problem gdyż turbina w Etech 480 2003r. gwiżdże strasznie mocno. Na pusto jest tak mocny świst aż głowa boli, a z ładunkiem to już w ogóle przesada... Podpiąłem pod Autocoma i na pusto pod lekkie wzniesienie turbo sięga 2,6 do 2,7 Bara. czy to normalne ? auto jest słabe... tak jak by turbo przeładowywało... nie kopci, intercooler...
Problem na 99% leży po stronie wysokiego ciśnienia. Często zawór w pompie się uszkadza ale może to być problem z wtryskami. Najprościej to zrobić próbę przelewową to powie wszystko o wtryskach.
Świece sprawne ale czy grzeją ?
Hyundai ix35 2.0 MPI 2010 163 KM, przy odpalaniu długo kręci, zanim odpali AI: Czy problem z długim kręceniem występuje na zimnym, ciepłym czy każdym silniku? Na ciepłym i zimnym silniku losowo to się zdarza AI: Czy były już robione jakieś naprawy lub diagnostyka w związku z tym problemem (np. wymiana świec, akumulatora, sprawdzanie błędów)? Brak błędów...
Hyundai ix35 2.0 MPI 2010 163 KM, przy odpalaniu długo kręci zanim odpali, wcześniej zdarzało się to sporadycznie, raz na jakiś czas a teraz zaczęło się nasilać, jak odpali to już wszystko ok, czasem jest tak jakby już odpalił ale rozrusznik jeszcze kręci, żadnych błędów, nikt nie ma pomyłu ma gada.
Z tego co wiem to te silniki mają problem z hydrauliką. Po dłuższym postoju mają problem z odpaleniem i trzeba długo kręcić zanim silnik odpali. Silnik kręci jakby nie miał kompresji. Natomiast jak już odpali to po zgaszeniu pali od strzała. Nie analizowałem budowy tego silnika ale wszystko wskazuje na to że ma popychacze hydrauliczne które nie trzymają...
Witam mam problem z odpalaniem silnika czy silnik zimny czy ciepły długo kręci zanim odpali dotychczas co udało mi się sprawdzić i wymienić to świece żarowe moduł świec żarowych,dodam że po odłączeniu czujnika temperatury płynu odpala od strzala,pacjent to Fiat Croma 1.9jtd 150km.co może być przyczyną tej usterki proszę o porady...
Witam. Pozwole sobie podłączyć się pod temat. Ja mam problem opisywany przeze mnie w innym temacie tzn. auto po nocy za pierwszym razem długo kręci zanim odpali. Jak już odpali to cały dzień pali od strzała.Wymieniłem wtryski, świece żarowe, odmę, sterownik świec żarowych, zawór ciśninia paliwa na listwie CR, filtr paliwa 2 razy i dalej to samo. Dzisiaj...
Witam, moja corolla długo kręci zanim odpali, dodam że wymienione świece, po podłączeniu do komputera błąd katalizatora... Czy powodem może być filtr paliwa długo nie był wymieniany ...Samochód też długo stał około 2 lat
Witam wszystkich Mam Reno Megane 2 1.5 dCi 86 kw 2006 rok Od jakiegoś czasu mam problemy z odpaleniem długo kręci zanim odpali Podejrzewam że to wtryskiwacze Proszę o jakiś namiar do regeneracji Dziękuję
witam mam clio III 2007r z silnikiem 1.5 dci i podobny problem po odpaleniu nie ma regóły czy po nocy czy w ciągu dnia ale nie zawzenie mogę dodać gazu dość długo kręci zanim odpali a wymieniłem świece sprawdzałem wtryski. jeden z nich się zacinał ale już jest ok z nim natomiast problem z dodaniem gazu pozostał. jak go zgasze i odpale ponownie jest...
Witam, Podepnę się pod temat, może ktoś pomoże. Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, wymienione zostały wszystkie świece, nowy akumulator, zregenerowany rozrusznik, sprawdzony został prąd rozruchowy-jak...
Menzurki na wtryski i zobaczysz który jest do wymiany.
Witam, mam problem z Renault Magnum 480 DXI 2006r. po podpięciu texy pojawia się taki błąd: Stan na wyjściu blokady z kluczykiem (ZAP) MID91280: Centralka wtrysku, PPID:6, FMI (5): Prąd niski lub obwód otwarty, Count:1 Auto ma brak mocy, obroty wchodzą na max 2200 obr/min Długo kręci zanim odpali filtry paliwa wymienione, filtr powietrza również Spotkał...
kiedy przekręcam stacyjkę, rozrusznik dlugo kręci nim odpali. Odgłos nie brzmi tak jakby był słaby akumulator lub jakby nie dostarczana była odpowiednia dawka paliwa czy powietrza. Brzmi to raczej jakby przez tak ustawiony rozrząd bo kręci bardzo ładnie i czysto i odpala ładnie lecz właśnie to długie kręcenie mnie troche nie pokoi bo trwa to o ile sie...
No pod koniec widać że chodzi o przekaźnik,prądy może tu bym szukał. Powinna być jaka rozpiska przekaźników, bezpieczników. Często jest pod tym dekilekiem od puszki przekaźników. Chodzi o zasilanie pompy paliwa chyba.
Witam wrócę jeszcze do tematu Mam jednego Mana po lifcie z 2018 roku i jak tylko paliwo w zbiornikach zejdzie poniżej 1/4 i auto stoi od 30 min w zwyżki od razu zaczyna strasznie długo odpalać i kręci nawet do 10 sekund zanim odpali i jak tylko dolejesz paliwa do połowy zbiorników od razu odpala od ręki. Przełożyłem Smok z innego Mana i nadal to samo...
Zapewne dawki startowe do korekt bo wtryski już podlewają. Silnik ma swoje lata i zapewne gigantyczny przebieg zatem dochodzi elementarne zużycie wszystkiego. Po prostu potrzebuje trochę kręcenia zanim sprężanie zdoła podgrzać komorę cylindra na tyle że pojawi się zapłon. Przy tak wiekowych autach warto przejżeć rozrusznik, przeczyścić i przesmarować...
Witam posiadam civica 1,4 2004r.od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem,strasznie długo kręci zanim odpali i na zimnym i na ciepłym.Zawory ustawione wszystko sprawne i wyczyszczone.Pomoże ktoś,?
Witam, Mam busa Opel Movano. Od jakiegoś czasu jak postoi dłużej np. przez noc, to ciężko odpala. Długo kręci zanim odpali,a jak już odpali to następne rozruchy w ciągu dnia są łatwiejsze. Przejrzałem dużo wpisów na forach internetowych i przyczyn może być wiele. Wykluczyłem akumulator, bo jest w miarę nowy +/- rok. Znajomy poradził mi jednak przetesować...
Witam. Problem z rozruchem Toledo 2, auto długo kręci zanim zapali, zimny ok 4-5sekund a jak jest ciepły dłużej. Jak odpali silnik ładnie pracuje, obroty nie falują. Co może być przyczyna?
Nie po tylko w trakcie. Nie odpali dopóki nie nabije minimum około 170 bar.
Witam posiadam passata B4 1,9 TDI 90 KM z rana długo kręci zanim odpali paliwo jest nie cofa się świece grzeją po odpaleniu duzo dymu białego z przejściem w niebieski i zapach ropy nieprzepalonej jak się rozgrzeje to dalej dymi ale trochę mniej i tylko na biało. Proszę o wsparcie pilny temat
Peugeot 806 2.0 benz.gaz turbo każdego ranka odpalenie auta stoi pod znakiem zapytania.. długo kręci zanim zapali z kolei jak już odpali to gaszę go i odpalam bez problemu!? Może ktoś podpowie mi co może być przyczyną z góry dzięki...
Witam jestem posiadaczem audi a6 c5 1,8 AJP 125 KM rocznik 98, problem polega na tym że samochód długo kręci zanim odpali obojętnie czy zimny czy ciepły silnik, do tego strasznie dużo pali przejechałem 200 km i spaliło połowę zbiornika, do tego ma strasznego "muła" dodam że wymieniłem świece i termostat .
jaworskiauto PostWysłany: 29 Mar 2009 16:18 Temat postu: Re: Seicento 900 długo kręci zanim odpali vvaldek napisał: a moze to chodzi o to?jak zgasisz nie rozgrzane auto na gazie to czesc gazu w miedzyczasie odparowuje i dostaje sie do kanalow ssacych i ponowne odpalenike wymaga dluzszego krecenia , znacznie pomaga wcisniecie gazu do oporu w celu szybszego...
Witam Panowie Renault Megane II 2.0 16V 136KM 2004r, LPG: Stag4, Valtek, Alaska. Mam problem z tym samochodem występujący przy jeździe na LPG, mianowicie zimny silnik pali bez problemów, natomiast gdy się zagrzeje i zostanie wyłączony po kilku minutach długo kręci zanim odpali i to nie zawsze, czasami odpali normalnie. Po wyłączeniu instalacji LPG i...
No ale zawsze po zgaszeniu spada poziom ciśnienia do wartości bliskich zeru. Po odpaleniu ma być jak kolega pisze wyżej cisnienie przed filtrem powyżej najlepiej 5.5 bara. Ale zanim ciśnienie będzie 5.5 bara auto musi odpalić - i w tym przypadku zajmnij się ciśnieniem na listwie co wytwarza pompa - o czy wtryskiwacze nie puszczają w przelew. Czyli musisz...
Witam Mam problem ze Renault Scenic. Od pewnego czasu autko ma duże problemy z odpalaniem, na zimnym jest nieco lepiej. Trzeba kręcić rozrusznikiem z 10 sek, jak już załapie to obroty stabilne i na jałowym pracuje równiutko, ale zapala sie kontrolka check. Dodatkowo pomiędzy zmianą biegów w momencie wciśnięcia sprzęgła obroty same skaczą .....dzieje...
Jak już odpali to z rury leci (przez krótką chwilę) biały dym. Po rozgrzaniu jest ok. Co może być przyczyną? Zawór powrotny w pompie, czujnik temperatury ...? Jak ewentualnie sprawdzić? Mój nos mi podpowiada, że może to być czujnik temperatury wprowadzający sterownik w błąd co do temperatury silnika. Mogę się mylić. Proszę o podpowiedź. p-m $$
Witam, mam problem Fiat 500 1,2 2008 benzyna, długo kręci zanim odpali, co może być przyczyną i jak tanim kosztem mogę to naprawić. Dziękuję za pomoc.
Rozumiem ale w tym paściu map sensor jest wciśnięty bezpośrednio w kolektor a nie zasilany wężykiem . I Nie ma takiej siły żeby wężykim waku z reduktora napompować kolektor dolotowy w ułamku sekundy. Można to sprawdzić, po prostu odepnij podciśnienie z kolektora i zduś silnik jak nie wywali błędu to masz winnego. Tak też sprawdzę tylko czy wtedy na...
Winnym za opisany stan rzeczy był stary oryginalny rozrusznik. Kupiony nowy (szybkoobrotowy) i kreci a ciagnik pali na zawołanie. Dzięki za podpowiedzi.
Tam masz VP 44 . Sprawdż ustawienie kąta wtrysku .
Witam. Czy problem został rozwiązany? Bo mamy to samo i nie wiemy gdzie szukać
nie wiem czy twoje autko ma dwa czujniki położenia wału ale jak ma to odczep jeden i po dłuższym kręceniu rozrusznikiem odpali ci w trybie awaryjnym, potem podłacz drugi a ten pierwszy włącz i też odpal, sprawdz na którym chodzi lepiej i ten drugi bedzie do regulacji
Czasami długo kręci przy odpaleniu
Na ten temat było już pisane na elektrodzie nie wiem czy jest sens powtarzać temat. W moich postach wyjaśniałem w jaki sposób szukać usterki. Texa nie do końca potrafi poprawnie wykonać test pompy wysokiego ciśnienia cp2. Najlepiej robi to tester ng3 . Najczęściej wina jest wtryskach (jak do naprawy to wszystkie trzeba sprawdzać) lub w elementach pompy...
Odizolowałem całą wiązkę elektryczną zrobiłem wszystkie pomiary całej elektryki zapłonowej miernikiem i znalazłem że przewód wysokiego napięcia, który łączy się z cewką na wcisk jest bardzo luźny wręcz nie siedzi w gnieździe w cewce odciołem trochę przewód i zarobiłem nową końcówkę jest ok. podejrzewam że to był czysty zbieg okoliczności. Jak przetłumaczę...
witam , temat rozwiązany wadliwe były czujniki wałka rozrządu wymieniłem aż 3 za każdym razem to samo , podkreślam że czujniki byłu nowe z firmy EPS zakupiłem czujnik z firmy meyle i jest wszytko ok
Typowe zachowanie przy usterce g 40. Jesteś pewien montowanych czujników ?Przebieg powinien być prostokątny o kilku szerokościach wypełnienia w czasie jednego obrotu 0-5V. Sprawdziłbym jednak dokładnie instalację (przejścia i zwarcie do innych przewodów), przede wszystkim w okolicy rozrusznika. Ostatecznie sterownik.
W Peugeot zacząłbym od naprawy rozrusznika jak tam siedzi Mitsubishi. A siedzi w 80%
Chciałabym się dowiedzieć, co jest spowodowane tym, że mam trudności z odpalaniem auta BMW serii 1, 118i, E87. Długo kręci, zanim odpali się, a nie raz w ogóle się nie odpala i dopiero za drugim razem.
Czy udało się zlokalizować ten przekaźnik? U mnie w q5 wywala ten sam błąd i długo kręci zanim odpali...
Masz podtlenek biedy? Jeśli nie, to jak kolega wyżej pisał, może być czujnik wału. Czujniki indukcyjne były podatne na wysoką temperaturę. Jeśli to czujnik wału, to przy dłuższym kręceniu powinien odpalić z danych czujnika wałka i zapisać błąd.
Pierścień z uszczelniaczem musi być włożony odpowiednio, będzie błąd synchronizacji. Zwykły tester OBD nie poda tej usterki, jakiś kabelek do VAG'a po canie potrzebny. Odepnij czujnik wału i zobacz czy po długim kręceniu odpali, będzie się ruszał bodaj tylko do 2500 obr/min.
długo kręci zanim odpali laguna długo kręci odpali długo kręci zanim zapali
moduł nadawczo odbiorczy daewoo nubira pompa brotje energy błędy
bateria parkside styki diagbox peugeot
Problem z podłączeniem przewodu hydraulicznego z kombajnu Anna do ciągnika Alternatywy dla płytek na tarasie betonowym