Przewody sprawdzone były najpierw, zaworek ze zdjęcia też był przypchany ale też go wyczyściliśmy. Podciśnienie w zbiorniku paliwa wykluczyliśmy, bo na noc został ściągnięty korek wlewu paliwa. Jakie ciśnienie ma być na bloku ? A może ktoś obeznany na północnym mazowszu zająłby się autem ?
Świeczki sprawne?
Na listwie masz taki wentylek nacisnij śrubokrętem i zobacz czy psiknie paliwo jak nie psiknie to może być zawór zwrotny w pompie i paliwo do baku wraca .A jak nie to masz jeszcze 3 możliwości o których kolega wyżej pisał.
witam mam taki sam nastawnik na pompie w lt 35 2.5 tdi i pomiędzy pinem 1 a 2 całkowity brak rezystancji natomiast między 2 a 3 ok 4 oma. Czy w takim wypadku trzeba wymontować pompę i zawieźć całość do sprawdzenia i ewentualnie naprawy? Dodam że samochód musi bardzo długo kręcić zanim zapali. Na ciepłym i na zimnym jest to samo.
zero problemów z pompowtryskami, A z oringami? taką usterkę że uszkodzony był czujnik rozrządu G40 a w diagnostyce nie był wykazywany jako błąd. A oscyloskop co na to? przy uszkodzeniu G40 Przy tym uszkodzeniu obrotów wału musi być więcej niż jeden zanim odpali.
Witam. Problem z rozruchem Toledo 2, auto długo kręci zanim zapali, zimny ok 4-5sekund a jak jest ciepły dłużej. Jak odpali silnik ładnie pracuje, obroty nie falują. Co może być przyczyna?
(at)turnip4, trzeba zrobić w twoim przypadku diagnostykę, zacznij od wymiany filtrów błąd 0094, sprawdź ciśnienie przed filtrem, dobry warsztat musi sprawdzić twoje wtryski, plus pompę. Długo trzeba kręcić zanim zapali, czy od strzała? 3780 - można obstawiać pompę, we wtyczce od wtrysków jest olej?
Peugeot 806 2.0 benz.gaz turbo każdego ranka odpalenie auta stoi pod znakiem zapytania.. długo kręci zanim zapali z kolei jak już odpali to gaszę go i odpalam bez problemu!? Może ktoś podpowie mi co może być przyczyną z góry dzięki...
Na gazie pewnie wtryski nie będą nadążać, bo jak Lecho założone to i wtryskiwacze też pewnie jakieś budżetowe. Za każdym razem też trzeba będzie długo kręcić zanim zapali.
Witam. Po wymianie filtra paliwa Man bardzo długo kręci zanim zapali. Dodam jeszcze że po nocy jak jest zimny jest wszystko OK problem pojawia się jak jest rozgrzany. Czy tego typu układ paliwowy jaki jest w tym Manie trzeba odpowietrzać w jakiś szczególny sposób ??? Gdzie szukać ewentualnego problemu ???
Problem rozwiązany dwie sprężyny w pompie wtryskowej które powodują ruch posuwisty sekcji były połamane. Nie wiem jakim cudem samochód tak dobrze chodził chodził.
Witam! Posiadam VW Golfa II 1.3 (pełny wtrysk). Niestety czasami długo kręci zanim zapali... po tym że czuć benzynę wnioskuję że zalewa się: świece wymienione, kable, kopułka itp. Pomocy!
Jeśli samochód stoi krzywo, zjedzie się nim na prostą, to po kilku zakręceniach odpala. Jeśli jednak ktoś próbuje uruchomić go na krzywiźnie, to po tym na prostej trzeba naprawdę długo kręcić zanim zapali. To ja bym szukał wady w zbiorniku, w smoku ssącym.
Witam. Mój ford od niedawna zaczął długo kręcić zanim zapali nawet wtedy kiedy jest ciepło. Do tego dochodzi spadek mocy i obroty na biegu jałowym dochodzą tylko do 2 tys...ale gdy go zgasze i zapale jest wszystko ok. Problem z mocą podczas jazdy pojawia się znow gdy za wcześnie zmienie bieg i sie przymuli chociaż nie zawsze. Zapaliła się kontrolka"...
Wyraźnie jest problem już za pierwszym odpaleniem, za długo kręci zanim zapali. Za drugim razem ma chęć zaskoczyć, ale coś nie jest tak. Autel'em powinieneś dać radę odczytać z poziomu EOBD fuel rail pressure podczas rozruchu. spróbuj za drugim razem z kabli rozruchówych i daj znać co i jak. Może to wina samego rozrusznika.
Dzięki za porady, zakup zrealizowany. Facet w sklepie doradził mi Europump podobno dobrej jakości, zamontuje i zobaczymy. Trochę z innej beczki, mam jeszcze escorta mk7 z 1.8 TD. Problem w nim taki, że jak przestoi przez cały dzień to długo kręci zanim zapali. Co może być przyczyną? I jak go poprawić nie generując dużych kosztów? Z góry dziękuję.
Witam, Auto trochę długo kręci zanim zapali, nawet na gorącym. Po zapaleniu jest po prostu mulem. Sprawia wrażenie jakby silnik miał sam ciężko chodzić, a co dopiero ciągnąć. Dopiero jak przekroczy 2,5 tys to zaczyna iść dość ostro. Czy to normalne w tych autach? Jeśli nie to jaka może być przyczyna? Silnik 100KM
witam panowie.czy ktoś wie jak skasować inspekcję olejową w aucie jak w temacie auto z roku 92 motor 4,2l wtrysk bosch motronic. aha jeszcze czasami ciężko mu zapalić jak jest zimny i trzeba go długo kręcić zanim zapali mam podejrzenia co do czujnika temperatury.a może ktos ma do niego schemat in stalacji. z góry dzięki
Witam. Mam mały problem ponieważ mój golfik ostatnio zaczął słabo odpalać. Jak były duże mrozy to miałem problem ponieważ nie chciał odpalić tylko zalewał się bo w środku było czuć samą benzynę. Teraz gdy mrozy ustały to długo kręci zanim zapali ok 10 sekund trzeba kręcić. Przebieg 240tys, posiada instalacje gazowa i na gazie zrobił jakieś 50tys. Może...
Golf 2001r. TDI 101PS. Na wolnych obrotach poszarpuje silnikiem ale tak delikatnie że obrotomierz stoi w miejscu. Filtr paliwa wymieniony. Auto ma moc. Korekcję na cylindrach sprawdziłem i wynosi: 0,62 0,47 1,85 1,94 Co jeszcze sprawdzić?. Czy te drgania może powodować ta korekcja na 3 i 4 cylindrze?. Zapomniałem dodać, że jak silnik gorący to trzeba...
Witam. Czy w tym autku z silnikiem 1,7 f3n jest możliwość wywołania kodów błyskowych albo czegoś takiego i skąd dorwać tablicę kodów ? Kiedy zapalam mój po kilku godzinowym postoju to muszę strasznie długo kręcić zanim zapali (jakieś 4sekundy) jak się już nagrzeje jest oki. Pomyślałem że to może być coś z wtryskiem więc taki problem powinno pokazać....
Witam. Mam problem z mitsubishi pajero 2.8 diesel. Kupiłęm go parę dni temu więc dopiero się zagłębiam w temat. Otóż auto zimne lub ciepłe bardzo długo kręci zanim zapali. Świece były padnęte więc wymieniłem na nowe, prąd dochodzi do nich. Filtr paliwa nowy ale po odkręceniu przewodu na wtrysku i kręceniu silnika bardzo mało ropy leci. Domyślam się...
Witam. Problem z odpaleniem to znaczy: Trzeba długo kręcić żeby zapalił? Czy może pali tylko nie na wszystkie tłoki? Czy może jeszcze jakieś inne objawy, bo problem z odpaleniem to troche mało informacji. Więcej szczegółów.
Zdjęcie opakowania czujnika ponoć to zamiennik . http://obrazki.elektroda.net/35_12391781... Dodano po 5 próbowałem badać kody błędów ECU połączyłem styki GND i TEN natomiast diodę do FEN drugi koniec do B+ po włączeniu stacyjki dioda zaświeci się na kilka sekund i gaśnie to znaczy ze niema błędów w ECU czy źle podłączam .Dodam jeszcze ze na zimnym...
Witam, mam problem z moim 2.8 jtd. Auto jak jest zimne np po nocnym postoju rano bardzo ciężko zapala muszę długo kręcić zanim zapali, na kompie żadnych błędów, podczas rozruchu ciśnienie paliwa okolice 250 bar , myślałem że leją wtryski, więc oddałem do regeneracji, lecz to nie pomogło z rana odpala tak samo, nieraz jest że zapali odrazu, a nieraz...
Witam Mam podobny problem z moim caddy ten sam model i silnik, długo kręci aż zapali. Wyciagnalem wtryski i zdziwiło mnie ze na drugim cylindrze (od strony paska rozrządu) diesel leci ciurkiem do cylindra. Czy kos moze mi powiedziec czy to normalne, a jesli nie to jak moge na to zaradzić? Dziękuje za rady
A zanim zapali długo kręci? Tak w 60-re zachowywał się silnik z zalanymi paliwem komorami spalania. Póki tego nie wygoniło nie reagował na gaz.
Witam! Przeczytałem już chyba cały internet, a wciąż nie znalazłem odpowiedzi. Auto: Felicja 1,3 MPI 68km lpg sekwencja- STAG IV Dawniej (przed założeniem gazu) zdarzało się, że auto gasło, dusiło się, lub też gasło i trzeba było odczekać chwilkę by zapaliło. Była też sytuacja, że obrotomierz skakał i samochód nie miał mocy, ale to po wymianie świec...
Witam Kolejny raz prosze was wszystkich o pomoc ale najpierw pytanie do właścicieli BMW: ja mam już trzecią BMKe i czy tylko ja mam takie problemy z samochodami marki BMW czy te samochody są poprostu wadliwe bo psuje się i to na potęge , jak tylko uda mi się usunąć jedną awarie zaraz psuje się coś znowu , a już przestałem jeżdzić do pseudo fachowców...
Witam kolegów. Rano muszę długo kręcić rozrusznikiem zanim silnik zapali. Co może być przyczyną? Samochód stoi koło domu. Dziś rano było 8 stopni - kręciłem długo, około 10 sekund. 2 tyg temu było -12 stopni, zapalił prawie od razu, 2-3 sekundy. Ostatnio gdy mamy temperatury 2-6 stopni zapala bardzo trudno. Podejrzewam problem z informacją o temperaturze...
Dzisiaj to już w garażu długo kręcił, ale zapalił na chwilę, nierówne obroty, potem już dobrze.
Witajcie, Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem. Muszę dość długo kręcić rozrusznikiem zanim auto zapali na benzynie. Parę tygodni temu nie było to zbyt długo (2-3 sekundy). Teraz od czasu do czasu jest to już na przykład 7-8 sekund. Rzadko zdarza się że odpali od razu (stał na przykład 3 dni przy temperaturach około 5 stopni i odpalił od razu.)...
jesli nasz impuls wtrysku i cisnienie paliwa ,a wtryskiwacz nie podaje paliwa to chyba oczywiste ,ze zacina się wtryskiwacz.Czym sprawdzasz wysterowanie wtryskiwacza ? To ,ze cisnienie spada po paru sekundach to nic wielkiego. Uszkodził się zawór zwrotny w pompie paliwa.Skutkuje to tym ,ze jak zgasisz motor to moze zagotować się benzyna(temp wrzenia...
wyciągnąłem rano skrzynkę bezpieczników pod kierownicą i po pierwsze zauważyłem 3 przewody ze zdartą izolacją, które stykały się z kolumną poza tym, ktoś dorobił taki przycisk, jak np. w ciężarówkach do zapalania - podłączył go równolegle do tych dwóch przewodów przy samej stacyjce - jak sprawdziłem, bo przycisk był schowany to służy on tak samo do...
witam, nie dawno kupiłem audi 100 2.2 benz. 1986r i mam problem z uruchomieniem silnika. tzn czy w tym modelu powinna włączyć się pompka paliwa po przekręceniu kluczyka, ale przed rozruchem silnika. Chodzi mi o to że muszę długo kręcić zanim silnik zapali. Dowiedziałem się też że jest tam wtrysk rozruchowy tzw 6-ty. i włącznik termiczno czasowy. Gdy...
Jak zapali to pracuje normalnie. Nic nie dymi. Ok spawdze
Witajcie, ten sam problem, wypadanie zapłonu, Duster 2012 1,6 16V. Błędy standardowe P0300, P0302, P0314, po wymianie świec i zamianie cewek miejscami doszedł nowy błąd: P0300, P0301, P0302, P0314, co robić? Wymieniać sterownik wału korbowego? Jedna świeca nie przepalała. Po wymianie auto przestało szarpać, check przestał mrugać. Wcześniej Duster bez...
Mam problem. Posiadam Mercedesa Solinę 815 i niestety bardzo ciężko pali ale tylko przy ponownym rozruchu po przejechaniu kilku kilometrów. Zanim zapali trzeba bardzo długo kręcić ... Co może być przyczyną? Co sprawdzić?
Witam.Mam problem z audi a3 1.9 tdi 130 km który polega na tym że gdy silnik jest zimny długo kręci zanim odpali.Gdy zapali przez chwilę dosyć mocno dymi i nie równo chodzi.Gdy trochę się rozgrzeje pali od strzała i dymienie ustępuje,moc ma przyspiesza dobrze.Myślałem że może się zapowietrza i nawet podłączyłem mu paliwo z bańki na krótko prosto do...
Witam Mam mały problem otóż jak samochód postoi przez noc to muszę długo kręcić rozrusznikiem (10 s) zanim zapali odkręciłem rurkę zasilającą listwę wtryskiwaczy i była tam niewielka ilość paliwa. Aby wykluczyć awarię elektryki (zapłon itp) spróbowałem choć tego nie praktykuję odpalić awaryjnie na gazie , samochód zapalił. Diagnostyka nie wykazała błędów...
Panie Sławku z tego co piszesz wynika że trzeba ustalić co ponosi głównie winę za to słabe zapalanie,a mianowicie najpierw wymień filtry paliwa,jeżeli problem nie ustąpi po odpaleniu zaobserwuj czy nie kopci i czy nie jest słabszy,czy ma równą pracę; nie kopci, równa praca silnika, nie pali więcej niż zwykle, łatwo się wkręca na obroty to myślę że pompy...
Właśnie rzecz w tym, że 2 miesiące temu ten mechanik mimo mojej prośby, na początku gdy zostawiłem u niego auto nie podłączył manometru i nie zrobił pomiarów tylko od razu ściągnął miskę olejową i zaczął "działać". Na pytanie dlaczego nie zrobił pomiarów, powiedział że tam była taka masakra, że nie było co mierzyć bo to ewidentnie to. Wymienił: - pompę...
Witam mam podobny problem . Moją vectre 2.0 DTI 1999r wersja lift odpalam i po kilku sekundach gaśnie potem trzeba dość długo kręcić by zapaliła .potem działa i jeździ normalnie . Wymieniłem przewody takie gumowe od wtryskiwaczy lecz to nic nie zmieniło ;/ Na co mam jeszcze zwrócić uwagę ??? pozdrawiam .
Witam serdecznie. Mam problem z moim golfem (1.6 benzyna) ponieważ gdy wskazówka paliwa spadnie mi poniżej pierwszej białej kreski, nie mogę zapalić auta, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem auto zapali, jeżeli jednak paliwa jest więcej to nie ma z tym problemu. Proszę o pomoc. "Ten typ tak ma" Jak w każdym VW ten zegar przekłamuje. Jest to tylko wskazanie...
Na zimnym trzeba długo kręcić żeby zapalił
Mam problem z moim caddy 1.9 tdi 2004r, długo kręci aż zapali. Wyciagnalem wtryski i zdziwiło mnie ze na drugim cylindrze (od strony paska rozrządu) diesel leci ciurkiem do cylindra. Czy kos moze mi powiedziec czy to normalne, a jesli nie to jak moge na to zaradzić? Co moze byc przyczyna ze długo kręci nim zapali nawet jak jest ciepły. Dzieki
Kolego budzikowski tylko że ten problem jak opisałem wcześniej że zapalił i po 3 sekundach zgasł i zaraz po praekreceniu na nowo kluczyka odpalil normalnie. Tym razem odpalil na 3 sekundy doslownie zgasł i długo kręcił zanim zapalił ale bez objawów przyduszania się. W dniu dzisiejszym po weekendzie odpalil normalne bez żadnego zajakniecia się.
Na zimnym i na ciepłym to samo, może cofające się paliwo ponieważ jak już zapali to zawsze zakopci na czarno. Czy to może być wina filtra paliwa? - taka opinię też słyszałem
Miałem taki sam problem. Rano odpalał ok. Po przejechaniu 2 km. po ponownym odpaleniu długo kręcił aż w końcu zapalił. z czasem obawiałem się że w ogóle mi nie odpali. Mechanik wymienił mi bendyks za 200 zł. - problem znikł.
Witam. Mój znajomy ma problem z ciagnikiem Deutz Agrofarm 430. Długo kręci żeby zapalić. Wygląda jak by nie trzymał zawór zwrotny (jak taki jest) od ropy. Wyskakuje błąd "T43" lub "T42", dokładnie nie pamiętam.
jercyr - czy rozwiązałeś problem??? Mam megane II z silnikiem 2.0 dci i też kręci do 3800 obrotów i mam problemy z porannym rozruchem. Długo trzeba kręcić żeby zapalił.
Witam, Posiadam MF 255. Od pewnego czasu ciągnik długo kręcił zanim zapalił. Myślałem, że to wina akumulatora (był stary i często trzeba było go ładować). Wymieniłem akumulator na nowy ale problem nie zniknął, ciągnik dalej długo kręcił zanim odpalił... ale przy kręceniu było czasami słychać takie dziwne odgłosy jakby "chrobotanie". Teraz po przekręceniu...
Wymieniony regulator , na pompie , i na ciepłym jest troszkę lepiej ale i tak musi kręcić długo zanim zapali ( około 5-10s). Błąd 0091 zapala się tylko przy bardzo wysokich obrotach -powyżej 3500 obr/min. Dalej trochę dymi na czarno. Czy ktoś wie , czy paliwo które jest tłoczone przez pompę w zbiorniku -napełnia też listwę RAIL ??( czyli czy po odkręceniu...
Witam.Na dłuższym postoju cofa się paliwo. Tak jak pisze Dominik, dlatego musisz długo krecić aby zapalić. Pozdrawiam.
Witam. Mam pajero 2,5TDi, 1994 rok. Po zużyciu 20 litrów paliwa od pełnego zbiornika muszę długo kręcić, żeby zapalił. Proszę o pomoc, może miał ktoś podobny problem?
no dobrze ... tylko dlaczego jak jest zimno to pali normalnie a jak ciepło to długo kręci żeby zapalić ? jak by było na odwrót to jeszcze rozumiem ale tak ?
Witam kolegów ma mianowicie problem z Crafterem 2.5 tdi na common railu gdy temperatura spadnie koło zera nie chce zapalić trzeba bardzo długo go kręcić aby zapalił czasami to aż akumulator padnie a gdy temperatura podskoczy tylko do 5 6 stopni zapala praktycznie od strzała sprawdzany był rozrząd, pompa CR wydajność 95%, zawór regulacji ciśnienia na...
Dzięki. W sumie kręcimy długo, tak myślę że ze 4 sekundy mija rano zanim zapali. Jak pisałem mocy nie ma super, i żeby coś zrobić na jezdni to trzeba obrotami nadrabiać. Po prostu brak momentu. Puszczanie dymków w takim wymiarze jak przed dostrojeniem ustąpiło. Zdarza się jeszcze czarny dym przy uruchomieniu, czy skopaniu silnika. Mimo wszystko sprawdzę...
Witam samochód jak w opisie ciężko zapala zimny błąd sporadyczny p 0404 działanie egr. Moc samochodu w normie poza tym że trzeba długo kręcić nim zapali i to kilka razy.
Witam i pozdrawiam forumowiczów.Panowie,może ktoś doradzi,otóż założyłem do c-360 silnik od zetora 7211,wszystko pracuje bardzo dobrze tylko trzeba długo kręcić by zapalił,na zimnym długo i na gorącym też.Gdy zapali dymi normalnie,tuleje nie wypracowane,zawory wyregulowane na 020 i 030.Proszę o podpowiedzi.Dziękuję.
WITAM Mam problem z Scenikiem ,ma problem z zapalaniem po nocy trzeba bardzo długo kręcić,czasami zapali od razu czasami potrzebuję kilku podejść,problem pojawil się po założeniu instalacji gazowej!!Może ktoś się już z tym spotkał?
panowie potrzebuje pomocy mam mercedesa 308cdi i na zimnym niechce palić,chyba że dostanie plaka w kolektor,a na cieplym też trzeba go troche pokręcić zanim zapali ,prosze o pomoc (i jeszcze jedno czy przyczyną może być rozrusznik,bo kręci ale coś w nim trzeszczy?)
gdy jest zimny pali na dotyk jeśli nie czekam aż świece żarowe zgasną . Gdy poczekam aż zgasną wtedy trzeba strasznie długo kręcić żeby zapalił .Gdy jest ciepły to też ciężko pali
Witam mam problem ze swoją astrą H 1,7 CDTI 2004 r 80 KM tj. jak postoi dzień lub dwa bez odpalania to po takim czasie oczywiście zapali bez problemu za pierwszym razem ale po uruchomieniu silnik popracuje kilka sekund i gaśnie później trzeba długo kręcić żeby zapaliła a jak już zapali to następne zapalenia bez problemu. Problem pojawia się jak samochód...
Witam golf IV 2004 rok tdi 130 koni. Jak było ciepło to zapalał bez problemu jak przyszły mrozy zrobił się problem trzeba długo nim kręcić. Rano przy mrozie -8 nie ma aż takiego problemu problem pojawia się jak go zgaszę i będę próbował zapalić ponownie zanim zapali nie zawsze tak jest ale jak kręcę długo to wywalił mi drugi raz błąd 16989 usterka sterownika...
Witam wszystkich. Mam problem ze swoim Audi A4 B7 2.0 TDI BRD. Mianowicie kilka razy była już sytuacja, że po odpaleniu po kilku sekundach samochód zgasł bez powodu i nie chciał zapalić / zapalił po długim kręceniu lub dopiero z plaka. Potem jest jakiś okres, że chodzi dobrze i znowu. Dziś stało się to w trakcie jazdy, stracił moc więc go zgasiłem...
Vw tak ma, długie kręcenie rozrusznikiem powoduje zapalenie się kontrolki ciśnienia oleju. Skup się dlaczego nie chce odpalić. Kontrolka świec pojawia się? Świece grzeją? Sprawne są?
Witam posiadam samochód ford transit 2.4 TDCI z 2008 roku . Od jakiegoś czasu gorzej zapala tzn. trzeba długo kręcić rozrusznikiem .Zapaliłem go na samostarcie lecz po zgaszeniu nawet na ciepłym silniku nie pali. Można go odpalić tylko na samostarcie .Pojechałem zrobić diagnostykę, lecz komputer nic nie wykazał .Nie wiem co może być tego przyczyną .Jestem...
Lukas jeżeli pojawia się powietrze to muszą być gdzieś poluzowane obejmki na przewodach i tam może zasysac powietrze do filtra. To odpalanie na ciepło to jak długo kręcisz rozrusznikiem? Umnie nie ma tego na ciepło nawet szybciej zapali chociaż czasami ze 4-5 razy obróci wałem zanim załapie. Może to ciężkie palenie jest spowodowane tym zapowietrzaniem...
Witam. Posiadam Man-a TGA 360 2003 rok i problem z silnikiem. Rano trzeba długo kręcić żeby zapalił i na wolnych obrotach nie równo pracuje. Może miał ktoś podobny problem? Błędy jakie się wyświetlają to: Edc 03051 - 03 03047 - 03 03048 - 03 03049 - 03 Na komputerze wyświetla to co na zdjęciu:
Dziękuję za odpowiedź; Takie kody spisał kierowca w trasie - błąd wyświetla się czasami, nie zawsze; generalnie samochód ma problem z odpalaniem - czasem trzeba go długo kręcić, żeby zapalił. Pali się kontrolka od add blue. Jeszcze taki opis mi podał: EMS occurrence 145
Witam mam problem z moim autkiem skoda octavia 1 1,9tdi 90km mianowicie samochód długo kręci jak już zapali to strasznie kopci nie ma mocy i swieci się kontrolka ASR . Po podłączeniu vaga wyświetla błąd 17656 co to może być pomocy !
Od niedawna posiadam mercedesa c-klasę 220D 97r.i mam pewne problemy z jego odpalaniem. Gdy jest zimny to pali bez najmniejszych problemów, natomiast przy ciepłym silniku trzeba długo kręcić żeby zapalił. proszę o poradę co to może być i jak sobie z tym poradzić. pozdrawiam
To znaczy tak, kupiłem jeden czujnik wymieniłem go na wale, skasowałem błąd i było przez jeden dzień ok i znowu wyskoczył, więc idąc tym tropem stwierdziłem że z wału musi być dobry a że oba są identyczne to zamieniłem ten stary z wału na wałek rozrządu i tak się zrobiło że dziś po pracy nie mogłem wcale odpalić więc na szybko wróciłem do starego z...
Witam. Mam problem z Pasatem b5 1.9 tdi 110km. Na zimnym silniku przeważnie z rana trzeba go długo kręcić żeby zapalił, a gdy już zapali to zadymi tak na biało-niebiesko. Była uszczelniona pompa paliwa, wymieniony filtr paliwa, świece w porządku, paliwo się nie cofa do zbiornika, akumulator tez w porządku. Nie mam już pojęcia co może powodować takie...
mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku jeśli osiągnie temp. wyżej niż 30 czy 60 stopni a jak już jest 90 to bardzo długo kręci kręci zapalił ;/. Czujnik temperatury cieczy czy wody chłodzącej wymieniłem nic nie dało. Odłączam od niego kostkę świece żarowe się podgrzewają jest temperatura w przybliżeniu 90 stopni pali na dotyk raz zapalił. Czy są...
Niestety, to nie był potencjometr przepustnicy, co prawda nie działał tak do końca, ale po przemyciu, sprawny w stu procentach. PO dłuższym kręceniu lanosik zapalił ale nie mogłem go utrzymać na wolnych obrotach, potem zgasł i już się więcej nie odezwał.Co robić dalej? Regulamin, p.11. Proszę poprawić tytuł tematu.
Zrobiłem dziś nowe podłączenie ze stacyjki do przełącznika (czerwony kabel) i niestety po 5 godzinach nadal długo kręcił aby zapalić. Zastanawia mnie ten brązowy kabel może on jest uszkodzony? Jakie on ma mieć napięcie przy starcie? Po co jest w I generacji takie podłączenie aby czytał obroty silnika sam przełącznik?
Witam posiadam Opla Vectre C 2,2 Dti 2004r. Problem polega na tym , że gdy temperatura na zewnatrz jest poniżej 5 stopni to świece się grzeją autko pali od razu . A gdy temperatura przekroczy 5 stopni to już nie grzeją i wtedy muszę długo kręcić by zapaliło . Wymieniłem już czujnik temperatury cieczy chłodzącej myślałem , że on podaje złą wartość. Wymieniłem...
Witam, Byłem na komputerze i wykryło tylko przekaźnik od świec żarowych... A jak zgaszę to muszę długo kręcić żeby zapalił,pompka tak jakby raz ją słychać a raz nie -czy to może ona pada??? Dodano po 1 A filtry wymienione...
Problem z odpalaniem silnika zimnego.Świece żarowe wymienione. Gdy po bardzo długim kręceniu, zapali to leci bardzo czarny dym. Jaka może być tego przyczyna? z góry dziękuję za pomoc.
Mam problem z lanosem 1.6 16V. Otóż jak jest zimny to bardzo nierówno pracuje, co prawda pali od pierwszego ale "chodzi" nierówno i gaśnie po czym nie chce zapalać. Trzeba długo kręcić rozrusznikiem zanim znowu zapali. Jak jest ciepły wszystko niby jest normalnie. Lanos jest z gazem ale zachowuje się tak samo na gazie i na benzynie. Znajomy sprawdzał...
Witam jeszcze raz .Sprawdzałem ciśnienie na garach wyszło najwięcej prawie 7 bar najmniej około 5 czy to oznacza ze SILNIK DO WYMIANY?? teraz już na gazie nawet ciężko pali po bardzo długim kręceniu czasem zapali na pycha zawsze zapali . Czy to oznacza że właśnie to jest przyczyną nie palenia na benzynie?? i gazie bo ciśnienie zdaje mi się że jest bardzo...
Witam wszystkich i zwracam się z pytaniem Mam Skodę SuperB 2,5 tdi 2002 rok i i od pewnego czasu zaświeca mi się nie kiedy kontrolna od podgrzewania świec no i wtedy nie mogę zapalić auta muszę długo kręcić żeby zapaliło,a dwa lata temu wymieniłem Sterownik Silnika a pół roku temu pompę wtryskowa
Witam, znam silnik d5 163 i 185 KM na wylot, ale pojawił się problem z odpalaniem po wymianie silnika. wymieniłem sam słupek z górą i cały osprzęt przełozyłem z wcześniejszego silnika. Auto bardzo długo kręci i raz zapali a raz nie, albo za 4 czy 5 razem po długim kręceniu. Podpinałem pod kompa i wykazuje "zbyt wysokie ciśnienie na listwie wtryskowej)...
Witam. Mam takie pytanie. Mam auto po wypadku w którym został zgnieciony filtr paliwa i złamał się ten czujnik. Silnik po kolizji nie chce odpalać. Długo kręci zanim odpali. Czy uszkodzenie tego czujnika może powodować problem z odpaleniem auta czy nie ma to znaczenia? Te nóżki się wyłamały co wchodzą do środka do filtra paliwa. Paliwo nie cieknie....
Witam posiadam ceeda z 08 1.6 120km Mam od kilku dni problem zaczęło się od jazdy autostrada 160 przez 40 km wtedy mi zgasł Odpaliłem na sprzęgle i jakoś jechał ale szarpał jak zjechałem zgasiłem i próbowałem odpalić to bardzo długo kręcił i z trudem zapalił (świecił sie check engine) Obroty max 4000 i więcej nie chciał się wkręcać na biegu jałowym...
Olej wciąż dostaje się do płynu chłodzącego. Do tego doszedł nowy objaw. Na zimnym silniku odpala na rys. Na zagrzanym słabo kręci ale po dłuższym kręceniu zapali. Jutro wraca z trasy. Co radzicie ? Ściągać głowice i tylko wymiana uszczelki ? Co sprawdzić jeszcze przed wymianą w takim przypadku ?
Witam serdecznie wszystkich i proszę o pomoc mam problem z moim sharanem 1.9 tdi 2001 rok mianowicie rano po odpaleniu przejadę około 3 kilometry po wrzuceniu na luz i hamowaniu przed światłami auto gaśnie i jest ciężko je odpalić, do tej pory wymieniłem tandem pompę sprawdziłem pompkę paliwa w zbiorniku i wymieniłem przekaźnik pompki paliwa nr 109...
Witam Posiadam clio 1.9 dti Problem polega na tym ,że jak samochód się rozgrzeje to muszę długo kręcić żeby zapalił a jak już zaskoczy to bardzo zakopci jak by był zalany . Problem pojawia się jak zgaszę samochód i za jakie 10 min chce odpalić . Czujnik temperatury wymieniony ,ale jak zdejmę wtyczkę z niego ,auto zapala od razu. Zimny pali ładnie .
maluch jakoś nie chce się tak od razu zatrzeć jeśli stuka z dołu to panewki (głuchy stuk) przyczyny: zawór redukcyjny się zaciął albo rozleciał, nieszczelność na uszczelce smoka, nie masz już panewek (pewnie długo kręciłeś zanim zapalił), wypchało zaślepkę z wału, obróciła się na dobre zębatka pompy oleju na wałku napędzającym, pierścień uszczelniający...
witam . ja mam podobny problem , z tym że rano po nocnym przestoju podgrzewam 2 razy swiece i auto zapala bez problemu, najgorzej jest jak postoi ze 2 godziny wtedy muszę długo kręcić żeby zapalił, a akumulator jest już nie pierwszej młodosci więc zdarza się ze prędzej padnie niż zapali mam silnik 2,0 136 km proszę o jakieś sugestie, byłem u mechanika...
Więc tak samochód przeszukałem i na 90 procent nie ma osobnego sterownika , przekaźnik od grzania świecy płomieniowej jest przy bezpiecznikach a sterowanie jest pewnie w komputerze silnika. Dzisiaj rano było w okolicach 0 stopni więc poszedłem sprawdzić czy zapali się kontrolka świecy .Zapaliła się więc sterowanie działa , grzała 10-15 sekund ale silnik...
Witam ponownie widzę że nikt nic nie podrzuca więc ja napiszę co zrobiłem. Wymieniłem filtry, odpowietrzyłem układ z zamkniętym zaworem termostatycznym (i pozostawiłem zawór w tej pozycji by układy były odseparowane). Podpoiłem trzy nie zależne przelewy tzn: -wtryski w głowicę -pompy wysokiego ciśnienia -zawór nadciśnieniowy na listwie po podpięciu...
Witam Mam problem z Mercedesem Atego czasami pali dobrze a czasami trzeba długo kręcić tak jakby się zapowietrzał, na zimnym silniku pali lepiej. Przebieg auta jest 243 tys km Były zmieniane filtry oringi nowe kopułki na filtry uszczelka między filtrem a blokiem robili to mechanicy była chwilowa poprawa ale nadal po chwilowym postoju trzeba długo kręcic...
Kupilem Polaneza Caro 92r gaznik silnik 1500. .Jak postoi cztery dni w garazu akumulator się rozłdowywuje i jest tez probllem jak postoi bez jeżdzenia to musze długo krecic aby zapalic przewody wysokiego sprawdziłem w wilgotny dzień w nocy nie ma niebieskiej choinki , kopułka styki czyste..Jak zdejme kleme plusa to i potygodniu zapali ale długo krecić...
Witam posiadam opla vectre b diesel osiemdziesiąt pare koni i mam taki problem ze zimny kreci tak gdzies okolo 8 sekund zanim zapali a jak juz zapali to obroty spadają tak jak by przygasał czasami nawet zgasnie.Jak juz pochodzi obroty robią sie ok i jazda tez jest normalna.I jak zgasze po jezdzie to nie chce zapalic.Mysle nad czujnikiem wału korbowego...
Ło kurcze. Tego weź ty pogoń tych macherów bo się zabierają od niewłaściwej strony. Hehe sonda lambda i iskra, chyba najśmieszniejsza diagnoza tygodnia. 1. Czy jest właściwy i sprawny czujnik wału ? Były różne (indukcyjne lub hallotronowe), sprawdzić po num. silnika. Wsadzić chociażby na próbe orginał, podróbki są do d* . Można też spróbować z odpiętym...
Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika, a mianowicie gdy próbuję go uruchomić pomimo że pompka paliwa podaje paliwo nie chce zapalić . Po dłuższym kręceniu jak zapali to dymi na czarno i ciężko wchodzi na obroty , po jakimś czasie wszystko ustępuje . Natomiast zauważyłem że przepustnica dolotowa mimo iż silnik nie pracuje jest otwarta i nie zamyka...
A jak juz zgasnie to musze go długo kręcic i jak zapali to znowu chodzi nierowno Prawdopodobnie się zalewa.
długo kręci zanim odpali długo kręci sharan mercedes długo kręci
cewka miflex tester szczelności korad ka3005 wentylator
łucznik naprężacz sprinter podłączenie webasto
Nagrzewnica na ropę dymi na czarno - przyczyny i rozwiązania Bezpieczniki w magnetofonie Unitra MDS 432: jakie wybrać?