Miałem ten sam problem. Na "zimnym" palił ok a na "ciepłym" trzeba było długo kręcić a czasem to silnikiem tak trzęsło jakby miał z ramy wyskoczyć. Skończyło się na tym że przestał palić i na zimnym i na ciepłym i myślałem że to poważniejsza awaria. Oddałem samochód do warsztatu gdzie zaczęli sprawdzać najpierw wtryski , potem listwę wysokiego ciśnienia...
witam mam taki sam nastawnik na pompie w lt 35 2.5 tdi i pomiędzy pinem 1 a 2 całkowity brak rezystancji natomiast między 2 a 3 ok 4 oma. Czy w takim wypadku trzeba wymontować pompę i zawieźć całość do sprawdzenia i ewentualnie naprawy? Dodam że samochód musi bardzo długo kręcić zanim zapali. Na ciepłym i na zimnym jest to samo.
Na razie co się dowiedziałem to że paliwo prawdopodobnie się cofa gdy auto stoi dłużej dlatego długo trzeba kręcić by odpalił
https://obrazki.elektroda.pl/6076808200_... Przedziwna sprawa... Wyszukiwarka elektrody nie znalazła(!) podobnego tematu więc postanowiłem, że ja coś tu naskrobie :) Być może przyczyną jest zbyt małe zainteresowanie takimi urządzeniami jednak od jakiegoś czasu bardzo zwracam uwagę na estetykę wszelkich urządzeń DIY, a wykańczanie powierzchni...
do huberta2508: Odpiąć kostkę od czujnika temperatury ,ale ,którego czujnika,ponieważ chyba są dwa ;jeden temperatury oleju w misce /ten wiem gdzie jest bo odłączałem kostkę jak silnik był powiedzmy gorący-bez efektu/,a drugi to chyba musi być od temperatury cieczy chłodzącej ,tylko gdzie on siedzi. Tak reasumujc raz jeszcze: -silnik jak jest zimny...
Witam mam problem jak w temacie. Przy zimnym silniku- silnik uruchamia się bez problemów natomiast, gdy jest ciepły trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem. Dodam, że po uruchomieniu pracuje normalnie tzn. nic nie kopci, nie brak mu mocy pracuje równo, nie wyświetla żadnych komunikatów o błędach. Nawet po dłuższej pracy, gdy go wyłączę i zaraz próbuję...
Była diagnoza zero błędów pisałem problem z odpaleniem na zimnym i ciepłym silniku jedynie z plakiem da rade odpalić
Jaka powinna być temp. cieczy chłodzącej w tym modelu i silniku? Jaki mam problem? Obserwuję w Torque temp. cieczy chłodzącej i wygląda to tak: - rośnie liniowo do ok. 82-84 st. - po osiągnięciu tej temp. spada do ok. 76-77 st. - następnie waha się między tymi 76/77 a 82/84 st. Normalnie pomyślałbym że termostat za wcześnie przepuszcza (powinien chyba...
Nie ma takich mądrych komputerów,mądrzejszych od ludzi przynajmniej narazie.Czytasz post i przechodzisz nie sprawdzając sugesti do meritum- dlaczego nie chce na ciepło się uruchomić.Podpowiedzi udzielają akurat w tym przypadku kompetentni ludzie zamiast podziękowań jak bym słyszał ze strony pytających-"mamo mleko się rozlało!" Za podpowiedzi bardzo...
Witam. Mam ten sam problem, silnik crd 2.5 2001, jeśli tylko temperatura spadnie blisko zera, muszę długo kręcić silnikiem żeby zapalić, a jak juz odpali to kopci na biało, po chwili przestaje. Na ciepłym sw tego nie ma, nawet na zimnym po wczsniejszym odpaleniu. Co sie może dziać? Dzięki za info
Więc tak silnik się teraz rozgrzewa a na zimnym wygląda następująco Pompa wstępna pracuje - nie mierzyłem ciśnienia lecz przewody robią się twarde wkładam kilka skrenów i tak wszystkie są opisane pod nimi silnik zimny Auto na ciepłym motorze pali lepiej ale i tak trzeba kręcić około 6 -10s ostatni-rysunek to zmieniłem kategorię wyświetlania zakresu...
mam taką samą skodę, wiem jaki jest problem, bo też długo musiałem kręcić rozrusznikiem na ciepłym silniku. Jeżeli znasz kogoś, kto dobrze umie podnosić moc silnika, to on to naprawi. Należy zmienić oprogramowanie w komputerze, bo przy ciepłym silniku pompa podaje zerową dawkę paliwa. Stąd ten problem. Szkoda rozrusznika.
Witam wszystkich niedawno nabyłem atego 1217 2000r i pojawił się problem z odpalaniem ale tylko na ciepłym silniku, jak jest zimny czy w mrozy odpala bez problemu na ciepłym trzeba bardzo długo kręcić albo odczekać dodam tylko ze korek od zbiornika sprawdzony co do błędów to FR 01223 INS20224 ABS13924 z góry dzięki za pomoc
Niestety do tego trzeba mieć dedykowane manometry. Więc masz okazję tę opcję wykorzystać.
Witam, auto rano odpala wzorowo na zimnym silniku, po rozgrzaniu i krótkim postoju (ok. 1-5 minut) również. Problem pojawia się,gdy samochód postoi od 30 minut do kilku godzin. Trzeba długo kręcić żeby zaskoczył ( nawet jesli wskazówka temperatury zejdzie na niebieskie pole). Świece są nowe, pompa była regenerowana, komputer nie pokazuje błędów. Gdzie...
Witam, Trafił się VW Touran 2004 1.9 TDi problem polegfa na tym iż długo go trzeba kręcić na ciepłym zanim odpali. Po odpięciu czujnika temperatury pali od razu. czujnik sprawny. Aku sprawne, rozrusznik sprawny, czujnik sprawny. czy na tą usterkę to pomoże tylko zmiana mapy(takie są opinie na sieci) czy jest inny sposób?
Witam! Czy spotkał się ktoś z sytuacją że, auto rano odpala na dotyk i po dłuższym postoju. Natomiast na rozgrzanym silniku zdarza się, że kręci normalnie, odpala i natychmiast gaśnie. Dodam że obroty wzrastają do ok 1000obr i nie ma reakcji na gaz. Potrafi tak zdarzyć się 5 razy pod rząd i za 6 już odpala jak się pomoże gazem i zareaguje sinik na wciśnięcie...
Witam posiadam samochód ford transit 2.4 TDCI z 2008 roku . Od jakiegoś czasu gorzej zapala tzn. trzeba długo kręcić rozrusznikiem .Zapaliłem go na samostarcie lecz po zgaszeniu nawet na ciepłym silniku nie pali. Można go odpalić tylko na samostarcie .Pojechałem zrobić diagnostykę, lecz komputer nic nie wykazał .Nie wiem co może być tego przyczyną .Jestem...
Witam. Mam koparkę kołowa liebherr 904 litronic z 2002 roku. Wszystko było w porządku do czasu jak zaczęła długo kręcić zanim odpaliła i to nie ważne czy na zimnym czy ciepłym silniku. Długo strasznie kreci zanim wejdzie na obroty. Podczas pracy zachowuje się normalnie nie słabnie nie dusi się. Wszystko w najlepszym porządku. Co może z nią być? Filtry...
koledze, który pytał o oznaczenie silnika chodziło o kod silnika trzy litrowy (tak przypuszczam), np. AWX, AVF, jednak jeśli nie znasz to nie wysilaj się, bo nie wiem czy on coś da. Jeśli dobrze pali na ciepłym to nie wiem czy da coś wymiana aku, czy rozrusznika, bo z reguły właśnie jak na ciepłym długo trzeba kręcić to są takie przyczyny. Również,...
Problem jak w temacie od jakiegoś czasu na ciepłym silniku muszę długo kręcić aby zaskoczył na zimnym pali lepiej .Przebieg 125000.
Witam mam problem z midlumka 180dci zimny pali od strzała ciepły trzeba bardzo długo kręcić 10-20s diagnostyka ciśnienia i przelewy ok wymieniony zawór na listwie pompka mechaniczną wstępną czujnik położenia wału smog w zbiorniku oczyszczony mechanicy rozkładają ręce może ktoś miał taki problem bo ręce opadaja
Wszystko jest możliwe, ale jeżeli byłaby nieszczelność w układzie paliwowym, to po dłuższym postoju miałbyś problem odpaleniem auta, musiałbyś długo kręcić rozrusznikiem, dzieje się tak ? Jeżeli w trakcie jazdy już na ciepłym silniku, to coś innego, bo gdyby była nieszczelność w układzie to byłby wyciek. Czy był wymieniany filtr paliwa ?
Posiadam Peugeota 307 2.0 hdi, 90 km, mam problem z odpalaniem. Tak na ciepłym i na zimnym silniku. Długo trzeba kręcić żeby odpalił. W aucie były już wymienione świece żarowe, akumulator, wtryskiwacze, regulator ciśnienia paliwa, sprawdzany był rozrusznik i jest ok, była robiona kompresja na zimnym silniku. Co mogę jeszcze zrobić waszym zdaniem. Stawiam...
Najpierw ciśnienie potem pompe (gdy pompa uszkodzona ;zużyta głowica 'to nie pali na ciepłym) Z ciekawości spytam kolege który chyba zajmuje sie naprawą pomp wtryskowych ,skoro zużyta głowica ,to jest sens ją naprawiać czy lepiej drugą wstawić :?:,jakie koszta są mniej więcej naprawy takiej pompy :?::idea: , Akurat w moim przypadku silnik pracuje idealnie...
Problem polega na odpalaniu, zimny pali przyzwoicie (raz na jakiś czas zdarzy się że trzeba długo kręcić). W trasie, po zgaszeniu na ciepłym silniku nie można go ponownie uruchomić, trzeba kręcić i kręcić po 10 minut. Przewód zasilający od zbiornika do filtra jest ok, kubki wymyte (były drobne opiłki), wstawiłem zaworek zwrotny na zasilaniu. Czy problemem...
siemka.. powiedz mi czy obroty skaczą przy odpalaniu np od 1tys do 3 tys .. ?? moze to być klin na wale. :) Dodano po 2 zajedz do mechanika i sprawdz rozrzad w tych silnikach czesto zrywają sie kliny na wałach.. i dlatego ciezko odpala.. jest jeszcze jedna mozliwosc... nastawnik pompy wtryskowej ale głowy sobie nie moge uciac pozdrawiam ;) obroty 300...
Od niedawna posiadam mercedesa c-klasę 220D 97r.i mam pewne problemy z jego odpalaniem. Gdy jest zimny to pali bez najmniejszych problemów, natomiast przy ciepłym silniku trzeba długo kręcić żeby zapalił. proszę o poradę co to może być i jak sobie z tym poradzić. pozdrawiam
Jaki tam jest gaz? Po chwili pracy na samej benzynie też jest ten problem? Często przyczyną jest niedomknięty zaworek iglicowy w zużytym parowniku gazowym i ulatnianie się gazu z niego. Wtedy ma problem z odpaleniem,bo się zalewa,trzeba długo kręcić bądź trochę odczekać,aż się ulotni.Ale to nie dotyczy sekwencji.
odświeżę temacik mam te same objawy na ciepłym trzeba długo kręcić aż odpali na zimnym troche lepiej ale też nie ma rewelacji kiedys było super od strzała palił czy to -20 czy +20 stopni wymieniony czujnik temp ten 4 pinowy kod silnika 1z
Co mają gniazda i uszczelniacze albo regulacja pompek wspólnego z gaśnięciem na ciepłym to nie wiem - nie potrafię sobie tego wyobrazić. Po pierwsze to podjedź do kogoś, kto sprawdzi synchronizację wału z wałkiem rozrządu i podaj wartość. Omiń całkowicie układ paliwowy i daj zasilanie bezpośrednio z oddzielnego pojemnika. Przejedź swoją trasę i napisz,...
Witam forumowiczów. Mam problem z moim focusem mk2 lift 2008r. 1.6 16v Benzyna/LPG. Problem mój polega na tym, że focus nie odpala bez wciśnięcia pedału gazu... Samochód po odpaleniu pracuje normalnie bez żadnych problemów nie gaśnie obroty są ok tak jakby wszystko było ok. Nie ma to znaczenia czy jest ciepło czy jest zimno czy na zimnym silniku czy...
Witam jestem posiadaczem audi a4 i jest taki problem gdy odpalam samochod bardzo cieżko odpala musze długo kręcić zeby odpalił i tak jest na ciepłym i na zimnym pewnego dnia gdy gaz mi sie skonczyl samochod odpalił na strzała a gdy zatankowałem gaz znowu to samo co moze byc nie tak ? Bardzo prosze o pomoc
Witam. Zakupiłem reno master 2006r. 120 dci 2,5L . Mam problem z rozruchem na ciepłym silniku, trzeba go długo kręcić do rozruchu. Z zimnym silnikiem auto odpala dopiero po kilku obrotach,zdecydowanie lepiej niz z ciepłym. Po zbyt dynamicznej jeździe silnik niemal że musi wystygnąć żeby go ponownie uruchomić. Dynamika auta jest bardzo dobra. Auto przed...
Reno scenik 1,6 16V - 2000r. Od dłuższego czasu mam ten sam problem. Rano na zimnym silniku zapala prawie zawsze od razu od pierwszego kręcenia. Zaś po dłuższej jeździe gdy silnik złapie temperaturę i zostanie wyłączony i odczekaniu chwilowym jest problem z zapaleniem. Czasem pomagam mu naciskając na gaz na pół pedału ale to nie zawsze pomaga. Nieraz...
Witam Was Państwo i prosze o pomoc. Mam auto Volvo V40 1.9 TD 1998 rok 90 km. Problem polega następująco. Auto na zimnym silniku odpala ok a na ciepłym silniku musze długo kręcić tzn ok 10 sekund. Drugi problem od nie dawna gdy odpalam na zimnym silniku starsznie kopci na niebiesko. Prosze o podpowiedz co może być powodem
Witam kolegów. Rano muszę długo kręcić rozrusznikiem zanim silnik zapali. Co może być przyczyną? Samochód stoi koło domu. Dziś rano było 8 stopni - kręciłem długo, około 10 sekund. 2 tyg temu było -12 stopni, zapalił prawie od razu, 2-3 sekundy. Ostatnio gdy mamy temperatury 2-6 stopni zapala bardzo trudno. Podejrzewam problem z informacją o temperaturze...
Witam Mam problem z pasjatem. Mrozy -15 wszystko zamarznięte, auto odpala od kopa. Pojeżdżę trochę auto się nagrzewa i tu mamy problem. Jak go zgaszę i chcę odpalić po 15-20-30min to muszę go długo kręcić (nie liczyłem, gdzieś po 5-6sek zaskakuje, raz dłużej raz krócej, ale długo). Raz na 3-4tys km zdarza mu się podczas przyspieszania szarpnąć jak przy...
Pozdrawiam wszystkich. Więc o ile to dla was będzie pomocne to napisze wam o swoich doświadczeniach z naszą Omegą 2.5 TDS. Były problemy, były. Silnik zimny to aż miło tak odpalał. Po złapaniu temperatury pow 70-80 st. ni cholery za pierwszym razem nie odpalił. Trzeba było troche nim pokręcić aż w końcu zapuścił silnik - obciach jak smok. I teraz albo...
Witam Koledzy. Mam problem z odpalaniem. Otóż muszę długo kręcić rozrusznikiem zanim auto odpali, ale jak odpalam na dwa razy tzn. jeden krótkie przekręcenie kluczykiem to za drugim razem odpala odrazu.Jest tak samo przy ciepłym i zimnym silniku.Proszę o porady co może być powodem takiego stanu ewentualnie co sprawdzić.Dziekuje
Dzięki wielkie za podpowiedź. To może rzeczywiście jest sprawa pompy, bo zauawżyłem, że strasznie komputer pokładowy zawyża spalanie. Na kopie pokazuje średnie w granicach 10l gdzie w rzeczywisości auto pali w granicach 7,5 litra (mierzone na odcinku 2000 km.) Dziś byłem u znachora i podmienili mi główny sterownik i w efekcie auto lepej pali na ciepłym...
Witam. Przeszukałem już wszystko możliwe na temat mojego silnika a mianowicie 1.9 TDI 105 km na temat mojego problemu i nie wiem co robić dalej. Problem pojawił się po tygodniu jazdy(auto długo stało bez właściciela) Z początku ciężko odpalał na ciepłym silniku 90 stopni, teraz ma problem z odpalaniem nawet na zimnym po przekręceniu kluczyka zaskoczy...
Witam!!! Mam problem z swoim golfikiem A mianowicie jak odpalam zimnego wszystko jest ok. Jak się trochę pojeździ i złapie temp. od razu odpali. Ale jak postoi 10 min to trzeba go długo kręcić i dodać gazu aby odpalił. Jak odpali wszystko jest wzorowo. Silnik po remoncie. Wymienione świece, przewody, przepustnica, czujniki temperatury cieczy, rozrządu...
Witam jestem posiadaczem Almery n16 2.2di jak pisałem w temacie mam problem z odpalaniem na zimnym silniku muszę długo kręcić a gdy załapie puszcza dużą chmurę białego dymu a na ciepłym na dotyk bez chmurki ten problem mam od ok roku ostatnio padł mi sterownik pompy i stwierdził mechanik że obudowa jest też do wymiany koszt 3900zł to też nie pomogło...
Auto jak już wcześniej napisałem to BMW524TD akumulator 92Ah , badając miernikiem każdą świecę żarową z osobna pobór prądu wynosił 15-17A x 6 daje to prąd okolo 100A na samo rozgrzanie świec. Kupiłem nowy akumulator ZAP 92Ah i przy kręceniu rozrusznikiem(ciepły silnik) Czyli x ileś tam sekund "mocy" w akumulatorze już ubywa. Pytanie, ile lub jak długo...
Witam Mam problem z samuraiem z roku 1991r na jednopunktowym wtrysku. Trzeba go bardzo długo kręcić aby odpalił na ciepłym silniku; spaliny mają czarny polot, czuć w nich paliwo; spalanie ma 30litrów na setkę. ( Jak zimny silnik pali od dotknięcia kluczyka). Świece, przewody, sonda lambda, czujnik temperatury płynu chłodzącego z zieloną kostką wymienione...
Witam, mam problem z moim Sprinterem 518 cdi, Od jakiegoś czasu gdy silnik był ciepły ciężko odpalał. dodam że jak był zimny odpalał normalnie. problem z dnia na dzień się powiększa i w tym momencie nawet jak jest zimny nie chce odpalić, trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem żeby załapał. Jak już odpali silnik pracuje normalnie nie ma spadków mocy...
wtrysk ale który ? pośredni czy bezpośredni? Przez kompresor też może zalewać jak zły? Dodano po 3 Może opisze bardziej ten problem. Muszę ją długo odpalać muszę kręcić i kręcić a jak już odpali to jest wszystko ok działa normalnie jak jest na ciepłym silniku to odpala na dotyk a jak już postoi kilka godzin to znowu to samo ciężko odpala.
Witam, Mam problem z samochodem mercedes vario - strasznie długo trzeba kręcić zanim odpali na mrozie, w końcu odpala i chodzi normalnie. Problem pojawia się co zimę, wogóle nie pojawia się w pozostałym czasie. Końcówki wtrysków wymienione, pompki posprawdzane. Ubiegłej zimy często było tak, że nawet na mrozie pierwszy raz odpalał dobrze, a potem przy...
witam mam problem z audi a4 b5 z silnikiem AFN 110KM TDI, po nagrzaniu cięzko pali,na zimnym od pierwszego a koło 90° pojawia sie problem .podłączyłem vaga pokazał mi błedy zlokalizowalem je,było kilka jak nap,nieszczelna rurka prowadząca do czujnika w kompie przez to został zalany trochę olejem, wyczysciłem kompa zmieniłem rurkę podłączyłem vaga skasowałem...
Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem auta. Mianowicie jak samochód jest zimny odpala na dotyk natomiast gdy nagrzeje się do 90 stopni pojawia się problem, albo trzeba długo go kręcić albo w ogóle nie chce zatrybić. W aucie był rozbierany silnik, gdyż głowica była do naprawy. rozrząd został ustawiony na znaki i zablokowany. Passat palił na dotyk....
Koledzy, sprawdziłem wszystkie przewody do elementów które pokazywały błąd i są na 100% dobre. Wydaje mi się że jedno z wejść komputera będzie uszkodzone gdyż na innym komputerze nie ma tych błędów. Gdy założyłem inny komputer okazuje się że jest błąd 65535-uszkodzony moduł sterujący. Próbowałem go umyć spirytusem(tak na forach pisali) ale błąd dalej...
Ok. Tak ustawie, bo teraz niby obroty na ciepłym silniku są, ale za to zimny bardzo ciężko odpala. Musze ze 6, 7 razy kręcić dość długo rozrusznikiem żeby odpalił, i to na ssaniu.
Witam! Moje autko to seat Ibiza IIFL 1.4 mpi typ silnika akk 2001r. Mój problem polega na tym iż auto ciężko odpala na zimnym silniku tzn. trzeba długo kręcić rozrusznikiem...ale na ciepłym jest ok a drugi problem polega na tym iż auto szarpie przy przyśpieszaniu nie zależnie od obrotów czy to 2 tyś czy 4tyś dzieje się to na PB oraz na LPG. i teraz...
Witam, mianowicie mam taki problem. Auto na zimnym silniku bardzo dobrze pali a ciepłym gorzej, długo muszę kręcić i gazu dodać i nie wiem czemu, po drugie jak się auto nagrzeje do maxa spadaja obroty tak nisko że zaświeca mi się olej albo miga to zależy jak się szybko kręci, czy ma 500 czy 600. Jak jest zimy (pali super) zagrzeje się włączę swiatła...
Witam Mam Opla Omege B 2.0 8V z 96r. Przy rozruchu zimnego silnika auto odpala dobrze a jak silnik jest nagrzany to trzeba długo kręcic kluczykiem aby odpalił. A przy dużych temperaturach ciepła jak dzis 28 C auto za każdym razem musiałem długo kręcić długo zeby odpaliło. Auto ma instalacje gazową ale za każdym razem uruchamia się na beznynie. Wymieniłem...
Wymieniony regulator , na pompie , i na ciepłym jest troszkę lepiej ale i tak musi kręcić długo zanim zapali ( około 5-10s). Błąd 0091 zapala się tylko przy bardzo wysokich obrotach -powyżej 3500 obr/min. Dalej trochę dymi na czarno. Czy ktoś wie , czy paliwo które jest tłoczone przez pompę w zbiorniku -napełnia też listwę RAIL ??( czyli czy po odkręceniu...
Witam,mam problem z astrą.Gdy silnik jest zimny zapala odrazu a gdy się nagrzeje to trzeba długo kręcić i dopiero po wciśnięciu gazu do końca auto odpala.Sprawdzałem błędy i nie pokazuje żadnych.Wymieniłem czujnik temp.(do Ecu) i nic nie pomogło;/
Witam. Jestem od niedawna posiadaczem Opla astry II 1,7 CDTI diesel 2003 rok. Mam taki problem. Jak jest zimny samochód po całej nocy i jadę do pracy to odpala bez problemu ale jak pojadę kilka kilometrów, się zagrzeje i temperatura otoczenia jest około 30 stopni i go zgaszę i chcę ponownie zapalić to strasznie ciężko odpala, strasznie długo trzeba...
Witam wszystkich. Mam problem z moja astra , otóż gdy jest silnik zimny po nocy auto odpala bez zarzutów. Po przejechaniu 2km próbuje odpalić ponownie silnik, odpali ale musi kręcić bardzo długo i muszę wcisnąć pedał gazu bo silnik łapie jakby nie na wszystkie gary. Astra posiada instalację gazową od 2006 roku . Wymieniłem świece , kable kopulka i palec...
Rozrusznikiem należy kręcic około 10 sekund , potem łapie i juz pracuje ok . Dzisiaj wymieniłem czujnik kupiłem oryginał boscha , nie wiem niestety czy pomogło bo wymiana na ciepłym silniku. Wieczorem będę wiedział czy pomogło . Jeśli komuś się przyda to czujnik BOSCH numer 0 280 130 026. sebastian EDIT Niestety wymiana czujnika nie pomogła , jak nie...
Witam zawitał u mnie ostatnio taki samochód z silnikiem diesla z 96r. Jest taka sprawa zawsze ładnie i pięknie palił a pewnego dnia mu się odmyśliło teraz trzeba bardzo długo kręcić by zapalił. Na zimnym jak i na ciepłym jest to samo. Jak już odpali to ładnie chodzi i wszystko jest ok ale zaraz po zgaszeniu i próbie ponownego uruchomienia klapa. Mam...
A ten czujnik na górze dwupinowy masz na pewno dobry? Sprawdzałeś wartość ? A o co chodzi że ciężko pali? Wrażenie tak jak by był zalewany? Może za długo wtryskiwacz rozruchowy podaje paliwo. Spróbuj odłączyć kostkę wtryskiwacza rozruchowego jak znów ci się nagrzeje. Weź też poszukaj na forum audi 80 tam jest wiele takich tematów to może ktoś pomoże....
Witam Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku w VW Passat B5 1.8 20V 98r. (ADR). Trzeba długo kręcić, jak już odpali to albo od razu zgaśnie albo przerywa. Dodam, że samochód jest na LPG. Na gazie jeździ lepiej niż na benzynie. Na ciepłym silniku też trzeba dłużej kręcić żeby zapalił. Na LPG dobrze odpala i dobrze jeździ. Została sprawdzona kompresja....
Witam . Mam taki problem z fiatem cinquecento 700, mianowicie jak jest mróz nie zależnie ile stopni , pali idealnie , jak trochę pochodzi to potem muszę dość długo nim kręcić żeby odpalił . wymieniłem: - świece ( NGK ) - przewody zapłonu - akumulator - filtr powietrza gaźnik jest po regeneracji . Nie mam pojęcia co zrobić żeby palił normalnie , i to...
Witam Posiadam clio 1.9 dti Problem polega na tym ,że jak samochód się rozgrzeje to muszę długo kręcić żeby zapalił a jak już zaskoczy to bardzo zakopci jak by był zalany . Problem pojawia się jak zgaszę samochód i za jakie 10 min chce odpalić . Czujnik temperatury wymieniony ,ale jak zdejmę wtyczkę z niego ,auto zapala od razu. Zimny pali ładnie .
»ustawieniami immo, skasują sie czy nie?? jeśli tak, to jak je później przywrócić. chciałem zapytać jak prawidłowo powinien pracować silnik?? u mnie na zimnym, telepie silnikiem i falują obroty w zakresie 600-1000 nie ma podwyższonych obrotów jak to zwykle w innych autach ze na zimnym jest ok 1500. czasem na ciepłym mam problem z odpaleniem, trzeba...
Witam. Ostatnio mój citroen zaczął ciężko odpalać. Problem polega na tym żę musi długo kręcić zanim odpali. Jeśli zgaszę go po przejechaniu kilkunastu kilometrów z odpaleniem jest jeszcze gorzej. Jeśli już zapali to to śmiga i jest mocny tak jak było pwcześniej. Zauważyłem że po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie zapala się wogóle nawet na moment...
Na wstępie witam wszystkich i pozdrawiam.Drodzy koledzy problem jest następujący:Mascott od jakiegoś czasu zaczął mieć problemy z porannym odpalaniem.Tzn długo trzeba było kręcić no ale w końcu odpalał.dodam że na ciepłym silniku też miał problemy.I tak było przez pewien czas aż w końcu przestał w ogóle odpalać.dopiero po psiknięci startera w filtr...
Witajcie. Mam problem z odpalaniem Astry F 1.8 16V rok 1994, silnik C18XE. A mianowicie, żeby odpalić muszę długo kręcić rozrusznikiem ok. 10 sekund i wtedy odpala. Jak już odpali, to silnik pracuje normalnie, ma swoją moc, pracuje równo, można normalnie użytkować auto, lecz po zgaszeniu sytuacja się powtarza. dzieje się tak na zimnym i na ciepłym silniku....
Witam wszystkich to mój pierwszy post tutaj także proszę o wyrozumiałość. Moim problemem z którym nie mogę sobie już w żaden sposób poradzić jest to że auto bardzo ciężko pali i zalewa ją na rozgrzanym silniku. Mianowicie wygląda to tak, gdy silnik jest zimny trzeba go kręcić około 30 sekund zanim odpali ale chodzi dobrze dopóki się nie rozgrzeje. Na...
tak sprawdzałem i jest to samo. a ostatnio w ogóle ciężko pali z rana na benzynie muszę go długo kręcić i dusić pedał gazu. Dodano po 11 Bardzo proszę o pomoc, ja już wymiękam i jeszcze zaczą mi dużo, bardzo dużo palić na benzynie i na gazie- jak zatankuje gazu za 20pln to w mieście zrobie ok 24-25km a na benzynie za te pieniądze jeszcze mniej. Membrana...
Byłem w nim w Bieszczadach były podjazdy zjazdy itp , autosdradowe prędkości itp. obserwacje -na zimnym silniku zeby auto zapaliło trzeba kilka razy przekręcić zapłon tak inaczej trzeba kręcić długo łapie za którymś razem -silnik po uruchomieniu pracuje niby normalnie ale coś nie halo tzn delikatnie nierówno drga troszkę -podczas pracy na biegu jałowym...
Mam taki problem że jak odpalam samochód na zimnym silniku to długo muszę kręcić a jak odpali to napoczątku poszarpuje silnikiem tak gdzieś ok przez 5 sekund, a na ciepłym pali normalnie. W czasie jazdy gdy mocno przyspieszam przeważnie z 3 na 4 i 4 na 5 to szarpie samochodem i nie ma mocy, to dzieje się tylko jak silnik jest rozgrzany.A gdy przyspieszam...
Witam, mam pytanie kupiłem bore 1.9 AGR 90KM. Auto na zimnym silniku pali rewelacyjnie, ale gdy się zagrzeje to masakra, muszę kręcić z dobre 5s żeby chwyciła. Czytałem o kącie wtrysku i powinien on niby wynosić 47-51 i ustawiłem go na 47-51, inaczej nie dało rady, później od razu wskakiwało 54-55. Tyle że normalne jest to, że kąt przy odpalonym silniku...
Witam Mam problem z moją Alfą . Alfa jest z 1999r 2.4JTD - problem mój dotyczy problemów z paleniem na gorącym silniku , z rana jak zimny pali z dotyku a jak sie zagrzeje to trzeba długo kręcić żeby zapalić. Drugi problem dotyczy obrotów, na jedynce ciągnie do ponad 4 tyś , na dwójce 3.5 tyś , na trójce 3 tyś i odcina dawke paliwa , a jak dociskam do...
Witam. Mam mały problem z uruchomieniem silnika w golfa III 1.9 TDI z 95r przy niskich temperaturach. Świece żarowe zostały sprawdzone każda osobno i iskrzą po podaniu 12V z akumulatora(amperomierz 10A wskazuje więcej niż zakres skali). Dostawiłem dodatkowy przycisk do załączania przekaźnika od świec ale dalej przy zimnym silniku trzeba długo kręcić...
Witam, Auto: Passat 2.0 16v 150kM 1994rok. (kod silnika ABF, digifant). Instalacja: reduktor zavoli 140, emulator protec digital(szczegółów nie znam). Objawy: auto źle pali na rozgrzanym silniku. Trzeba bardzo długo kręcić aż załapie. Przez chwilę trzęsie silnikiem tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry. Jak da mu się duże obroty to po chwili...
Witam Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika, tzn silnik uruchamia się za pierwszym razem ale mocno szarpie, pracuje nierówno, wygląda to tak jak by pracował na dwóch cylindrach. Aby tak się działo auto musi się wychłodzić i postać ok 8 godzin, natomiast kiedy silnik jest lekko ciepły lub bardziej nagrzany albo gorący mam problem z uruchomieniem...
Witam, Mam poważy problem z moją corsą 1.5d isuzu 96. Nie dawno wymieniłem świece w samochodzie bo jak paliłem go to tak nie równo chodził ale po chwili jak się zagrzał to było ok, po wymianie świec wszystko już było ok, palił na dotyk aż do pewnego czasu. Z dnia na dzień kiedy chciałem samochód zapalić to musiałem go tak długo kręcić ze akumlator mi...
Witam! Posiadam w/w PASSATA i chodzi o to, że jeśli spadnie temp. na dworze do ok. 5 stopni ciężko pali. Problem pojawił się tamtej zimy. Samochód strasznie ciężko palił. Wymieniłem świece żarowe (były spalone wszystkie) i została uszczelniona pompa paliwowa, ponieważ podciekała ropa. Gdy już zapali strasznie pulsują obr. (0,6-1,4 tys. obr/min). Zapalanie...
Ja mam bardzo podobny problem. Mam identyczne autko z gazem. Problemów jest kilka: 1.Auto po dłuższym postoju odpala ale po odpaleniu chodzi jak by był zalany albo jak na 3 garach. Trwa to jakieś 20 sek. W tym czasie nie można dodać gazu bo obroty zamiast wzrastać to spadają i gaśnie. Po tych 20 sek jak sie ustabilizuje to jest ok. Moge go zgasić i...
Wymienilem co się dalo a userki jak byly tak sa: 1.Auto po dłuższym postoju odpala ale po odpaleniu chodzi jak by był zalany albo jak na 3 garach. Trwa to jakieś 20 sek. W tym czasie nie można dodać gazu bo obroty zamiast wzrastać to spadają i gaśnie. Po tych 20 sek jak się ustabilizuje to jest ok. Moge go zgasić i zapalić za pare min i wszystko jest...
Ja mam bardzo podobny problem. Mam identyczne autko z gazem. Problemów jest kilka: 1.Auto po dłuższym postoju odpala ale po odpaleniu chodzi jak by był zalany albo jak na 3 garach. Trwa to jakieś 20 sek. W tym czasie nie można dodać gazu bo obroty zamiast wzrastać to spadają i gaśnie. Po tych 20 sek jak się ustabilizuje to jest ok. Moge go zgasić i...
Wymienilem co sie dalo a userki jak byly tak sa: 1.Auto po dłuższym postoju odpala ale po odpaleniu chodzi jak by był zalany albo jak na 3 garach. Trwa to jakieś 20 sek. W tym czasie nie można dodać gazu bo obroty zamiast wzrastać to spadają i gaśnie. Po tych 20 sek jak się ustabilizuje to jest ok. Moge go zgasić i zapalić za pare min i wszystko jest...
Witam wszystkich Mam mały problem z samochodem fiat uno 1,7 diesel rok 1996r Pokusiło mnie aby znajomy warsztat wykonał czyszczenie wtrysków w celu przetestowania nowej maszyny i jej reklamy Przebiegało to tak: Maszyną typu Liquid Moly wpieli się w pompe wtryskową, po czym uruchomiliśmy silnik, płyn został zaaplikowany (przepalony) i koniec, trwało...
Witam wszystkich, mam prośbę o pomoc bo już tracę wiarę w fachowość warsztatu z którego usług korzystam, postaram się dokładnie opisać co się działo może to podpowie: w zeszłym roku w trakcie jazdy zaczął dochodzić metaliczny odgłos(stuki) z komory silnika, przejechałem z takim stanem około 50km nie było utraty mocy nic tylko dźwięk równo narastał z...
Pierw diagnostyka komputerowa pełna, błędy i wartości rzeczywiste.
Domyślam się, że chodzi o silnik OM 642. Przeważnie dłuższy rozruch na ciepłym silniku świadczy o zużytej (uszkodzonej) pompie wysokiego ciśnienia CP. Ale jeśli różnica w czasie uruchomienia między zimnym, a rozgrzanym silnikiem nie jest jakoś diametralnie duża, to ja bym się tym nie przejmował. Jeśli faktycznie mówimy tu o V6 OM 642, to rekomendowane...
Mam problem z moją Suzuki Grand Vitarą 2.0 td 1999r. Długo trzeba kręcić rozruchem zanim odpali, bez znaczenia czy silnik jest zimny, czy ciepły( na ciepłym jest niewielka poprawa). Świece, filtr paliwa wymienione. Proszę o pomoc...
Sprawdź jak buduje ciśnienie pompa CR. Potem ciśnienie sprężania i świece żarowe.Poza tym warto by sprawdzić co tam w sterowniku...
Pompa do pompiarza na uszczelnienie :idea::idea::cry:
Podłącz diagnoskop i sprawdź jakie temperatury widzi ECU na zimnym silniku a jakie na rozgrzanym ?
A kręci wolniej jak na ciepłym?
A jak to generacja instalacji ? Problem po zgaszeniu na gazie, a jak przed zgaszeniem pojedziesz chwilę na benzynie to też jest problem ?
Witam Problem pojawił się po wizycie u dwóch mechaników: wymiana układu kierowniczego oraz wymiana jakichś tam elementów przedniego zawieszenia. Do tego momentu autko odpalało na dotyk zarówno na zimnym jak i na ciepłym. Bardzo sporadycznie zdarzało się minimalnie dłuższe kręcenie na ciepłym. Bywało też sporadyczne falowanie obrotów na ciepłym, ale...
Wydaje mi sie ze mozna dawke vagiem skorygowac nie trzeba dłubac w sterowniku.
Co za przyczyna że przy zimnym silniku pali bdobrze a przy rozgrzanym długo trzeba kręcić żeby zapalił.
Witam wszystkich użytkowników . Mój post odnosi sie do Hondy CRV 2.2 cdti 2007 r. Po nocy lub dłuższym postoju odpala od tyku.... Pomprzejechaniu 30-40 km lub więcej ,po zgaszeniu już nie chce odpalić Odpali ale trzeba długo kręcić bardzo .... Filtr paliwa wymieniony ,smog w baku czysty .... Wyczytałem na forum iż przyczyna może być problem z ciśnieniem...
przewody WN do wymiany. Masz gaz?
długo kręcić ciepłym silnik długo kręcić odpalić master długo kręcić
tranzystor tip31 gniazdo karty pcmcia netia rachunek
ranking pralek krups migają wszystkie diody
Schemat elektryczny Toyota Avensis 2016 - T27 po liftingu Sterownik bramy przesuwnej RS1 Wiśniowski – schemat, programowanie, typowe usterki