Dla "świętego spokoju" zmierzyć ciśnienie paliwa i sprężanie w cylindrach. Jeżeli w instalacji lpg jest opcja awaryjnego uruchomienia na lpg to z niej skorzystać i coś się wyjaśni. Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk.
Pierw diagnostyka komputerowa pełna, błędy i wartości rzeczywiste.
Kolego jak widać sprzęt jest wiekowy,przydała by się kompleksowa diagnostyka.Na początek czy grzeje świeca w kolektorze dolotowym ,jak odpala przy użyciu pompki paliwa.Jest to układ CR uszkodzenie chociażby jednego wtryskiwacza może skutkować podobnymi objawami ,wykonać próbę przelewową.Jakie sprężanie i luzy zaworowe.W tym roczniku diagnostyka była...
Po ustawieniu pompy już się nie zapowietrza. Pozostał problem z odpalaniem na zimnym lepiej odpala chociaż i tak za długo kręci, na ciepłym dłużej trzeba pokręcić.
Nawet jak długo kręcisz to ciepły nie odpali?
Witam Mam probrel a mienowicie autko na zimnym silniku kręci od razu. Lecz przy ciepłym silniku długo kręci i ma ciężko odpalic. jaka może być tego przycznyna??
Również Ciebie serdecznie witamy na forum! Do sprawdzenia: - wtryski (może któryś za dużo daje na przelew) - uszczelki na zaworku przelewowym na railu (zawór jest na samym końcu rail'a (tym końcu bliżej kabiny) - sprawdź przed uruchomieniem czy w przewodach paliwowych nie pojawia się powietrze.
Jak masz możliwość to sprawdz powrót paliwa z szyny podczas odpalania nie moze wypływać paliwo jeżeli wypływa to zawór sterowania ciśnieniem do wymiany
witam mam taki sam nastawnik na pompie w lt 35 2.5 tdi i pomiędzy pinem 1 a 2 całkowity brak rezystancji natomiast między 2 a 3 ok 4 oma. Czy w takim wypadku trzeba wymontować pompę i zawieźć całość do sprawdzenia i ewentualnie naprawy? Dodam że samochód musi bardzo długo kręcić zanim zapali. Na ciepłym i na zimnym jest to samo.
Długo kręci na zimnym czy ciepłym silniku?
U mnie podczas rozruchu jest ok 25ms jak pisałem. Czy to za dużo?
kat wtrysku
Elektrozawór na reduktorze prawdopodobnie nie trzyma i puszcza gaz dzięki któremu zalewa silnik.
Tak, chodzi mi o ten zbiornik przelewowy. Na jego linii nie powinno być żadnych zaworów. Odkręć baterię, zaślep korkami i zobacz czy wtedy szumi. Jak tak to masz uszkodzenie rury. Tylko że jak dzieje się to tak długo to już byś miał mokrą ścianę/podłogę/sufit.
Witam mam problem z odpalaniem silnika czy silnik zimny czy ciepły długo kręci zanim odpali dotychczas co udało mi się sprawdzić i wymienić to świece żarowe moduł świec żarowych,dodam że po odłączeniu czujnika temperatury płynu odpala od strzala,pacjent to Fiat Croma 1.9jtd 150km.co może być przyczyną tej usterki proszę o porady...
Jeśli na ciepłym długo kręci to siada pompa Która?Vacum czy elektryczna w zbiorniku?
Domyślam się, że chodzi o silnik OM 642. Przeważnie dłuższy rozruch na ciepłym silniku świadczy o zużytej (uszkodzonej) pompie wysokiego ciśnienia CP. Ale jeśli różnica w czasie uruchomienia między zimnym, a rozgrzanym silnikiem nie jest jakoś diametralnie duża, to ja bym się tym nie przejmował. Jeśli faktycznie mówimy tu o V6 OM 642, to rekomendowane...
Witam. Mam problem z Vectrą C 1.8 benzyna gaz. Na zimnym silniku długo kręci, żeby odpalić a na ciepłym odpala bez problemu.
Witam. Czy udało się rozwiązać problem? Mam podobną sytuację w c 200, też z lpg sekwencja, na gazie zrobione 50 tys, wszystko wymieniane na bieżąco. I od jakiegoś czasu raz pali na dotyk, a coraz częściej kręci długo i niezależnie czy ciepły czy zimny. Jak długo pokręci i odpali to śmierdzi do tego benzyną. nie mogę znaleźć przyczyny z góry dzięki za...
Odświeżam temat, mam podobny problem z moim nissanem, wyskakuje błąd p0335, wymieniłem czujnik wału i wałka ale dalej po skasowaniu jest ten błąd, na ciepłym silniku często musi długo kręcić, czy to może być zawór zmiennych faz, jakie dwa czujniki kolega wymienił że pomogło?
Pompa do pompiarza na uszczelnienie :idea::idea::cry:
Witam Problem pojawił się po wizycie u dwóch mechaników: wymiana układu kierowniczego oraz wymiana jakichś tam elementów przedniego zawieszenia. Do tego momentu autko odpalało na dotyk zarówno na zimnym jak i na ciepłym. Bardzo sporadycznie zdarzało się minimalnie dłuższe kręcenie na ciepłym. Bywało też sporadyczne falowanie obrotów na ciepłym, ale...
Renia ma się coraz gorzej, zle odpala na ciepłym silniku (długo kręci) i wyświetla się wtrysk, i od nich zacznę sprawdzanie. Jedno pytanko gdzie znajduje się separator ? Dziękuje za podpowiedzi.
Z tym podgrzewaniem świec dwa razy to bym się wstrzymał.Ogólnie instrukcja zabrania tego a i na własnej skórze się przekonałem że nowe świece(beru) krótko po takim użytkowaniu się spaliły(2 szt.). Jedź do innego mechanika skoro ten nic nie wykrył. Z tym kręceniem długo na ciepłym to chyba pompa paliwa takie objawy miała(tego nie jestem pewny, ktoś kto...
Mam problem z moim golfem, a mianowicie bardzo długo kręci na gazie i na benzynie. Jednak odpala dobrze, gdy silnik jest całkowicie zimny. Po małym rozgrzaniu pali już źle kręci nawet 10 15 sekund. Co to może być?
Witam, posiadam Zipp Simpli 2t i problem jest w tym że gdy silnik jest ciepły i go zgaszę i po 3 minutach czy 10 min chce zapalić to bardzo długo kręci rozrusznikiem, na zimnym pali od razu dlaczego?
Witam, Seat Leon 1. 1.6 16v BCB, po wymianie rozrządu, świec, czujnika wału, obroty utrzymują się na poziomie 1400 i czasami falują, jedyny błąd jaki się pojawia to błąd czujnika wału korbowego, brak sygnału, dodam że po skasowaniu ten błąd od razu nie wraca, auto przed serwisem miało tylko problem z rozruchem na ciepłym (długo kręcił) ale po cofnięciu...
Nie ma takich mądrych komputerów,mądrzejszych od ludzi przynajmniej narazie.Czytasz post i przechodzisz nie sprawdzając sugesti do meritum- dlaczego nie chce na ciepło się uruchomić.Podpowiedzi udzielają akurat w tym przypadku kompetentni ludzie zamiast podziękowań jak bym słyszał ze strony pytających-"mamo mleko się rozlało!" Za podpowiedzi bardzo...
Problem jak w temacie od jakiegoś czasu na ciepłym silniku muszę długo kręcić aby zaskoczył na zimnym pali lepiej .Przebieg 125000.
Czujnik wymieniony i auto odpala za każdym razem bez gadania :) Ciągle nieco długo kręci na ciepłym (2-3s) i to nie za każdym razem tylko zupełnie losowo, ale to już chyba problem z czymś innym (może kompresja już lipna tu i ówdzie). Dzięki wszystkim za pomoc :) Stary czujnik obmierzyłem, jego oporność na zimno jest identyczna jak nowego. To dziwne,...
To że ciepły długo kręci to ich przypadłość,a to co opisujesz faktycznie wygląda jak by mu paliwa brakowało,ale jak wymienisz filtr i będzie to samo to trzeba go podłączyć pod komputer
Hyundai ix35 2.0 MPI 2010 163 KM, przy odpalaniu długo kręci, zanim odpali AI: Czy problem z długim kręceniem występuje na zimnym, ciepłym czy każdym silniku? Na ciepłym i zimnym silniku losowo to się zdarza AI: Czy były już robione jakieś naprawy lub diagnostyka w związku z tym problemem (np. wymiana świec, akumulatora, sprawdzanie błędów)? Brak błędów...
Najpierw ciśnienie potem pompe (gdy pompa uszkodzona ;zużyta głowica 'to nie pali na ciepłym) Z ciekawości spytam kolege który chyba zajmuje sie naprawą pomp wtryskowych ,skoro zużyta głowica ,to jest sens ją naprawiać czy lepiej drugą wstawić :?:,jakie koszta są mniej więcej naprawy takiej pompy :?::idea: , Akurat w moim przypadku silnik pracuje idealnie...
Ale wali dymem tylko gdy długo kręci przy odpalaniu, gdy już jest ciepły i pali normalnie to nie puszcza baków.
mam taką samą skodę, wiem jaki jest problem, bo też długo musiałem kręcić rozrusznikiem na ciepłym silniku. Jeżeli znasz kogoś, kto dobrze umie podnosić moc silnika, to on to naprawi. Należy zmienić oprogramowanie w komputerze, bo przy ciepłym silniku pompa podaje zerową dawkę paliwa. Stąd ten problem. Szkoda rozrusznika.
Witam, zakupiłem nie dawno Nissana Atleon z 2001r 3,0 motor. Silnik na zwykłej pompie nie CR. Mam problem, czy zimny czy ciepły kręci długo, np 3-4 przekręci i dopiero odpali. Wymieniono: czujnik położenia wału, filtry oil ON, chłodnica, termostat. Dodam że czasem załączy się CHECK a czasem nie. Podłączając kompa nic nie wyskoczy. Gdy się zaświeci CHECK...
Witam, Trafił się VW Touran 2004 1.9 TDi problem polegfa na tym iż długo go trzeba kręcić na ciepłym zanim odpali. Po odpięciu czujnika temperatury pali od razu. czujnik sprawny. Aku sprawne, rozrusznik sprawny, czujnik sprawny. czy na tą usterkę to pomoże tylko zmiana mapy(takie są opinie na sieci) czy jest inny sposób?
Miałem ten sam problem. Na "zimnym" palił ok a na "ciepłym" trzeba było długo kręcić a czasem to silnikiem tak trzęsło jakby miał z ramy wyskoczyć. Skończyło się na tym że przestał palić i na zimnym i na ciepłym i myślałem że to poważniejsza awaria. Oddałem samochód do warsztatu gdzie zaczęli sprawdzać najpierw wtryski , potem listwę wysokiego ciśnienia...
Przed palil bardzo ładnie. Po wymianie rozrusznik kręci super ale silnik cięzko odpala (zarówno na ciepłym jak i zimnym). Długo trzeba kręcić. Świece sprawne. Prosze o rade.
Witam wszystkich niedawno nabyłem atego 1217 2000r i pojawił się problem z odpalaniem ale tylko na ciepłym silniku, jak jest zimny czy w mrozy odpala bez problemu na ciepłym trzeba bardzo długo kręcić albo odczekać dodam tylko ze korek od zbiornika sprawdzony co do błędów to FR 01223 INS20224 ABS13924 z góry dzięki za pomoc
Witam, Na wstępie chciałbym poinformować, że przeczytałem kilka podobnym wątków przybliżonych do mojego problemu, lecz piszę ponieważ chciałbym się upewnić, czy mam odpowiednią diagnozę. Mianowicie: Samochód VW touran 2004r. 1.9 tdi BKC. Dwa dni temu zmieniłem VCDS-em dawkę paliwa na rozruchu z 0 na 150, ponieważ miałem typowy problem z odpaleniem...
A ja koledzy powiem wam że stawiam na rozrusznik (jego zwarcie) , a dlaczego bo był u mnie sharan ,co prawda w dieslu i zachowanie takie samo Zimny trach pali ciepły długo kręci Dla pewności jak nie chcę zapalić to weź go na pcha i zobaczysz jak pięknie zagada
Witam. Jestem na forum po raz pierwszy i za ewentualne błędy z góry przepraszam. Mam taki problem z Laguna II 2.0 16v 2007r. Zimna zapala od pierwszego strzału jsk się rozgrzeje bardzo długo kręci zanim odpali. Co po dłuższym czasie pewnie będzie groziło wymianą rozrusznika. Diagnostyka komputerowa nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniony komputer ecu,czujnik...
Witam ,posiadam Ford Galaxy 2003r 1.9 TDI 115 koni i ostatnio mam problem z rannym uruchomieniem pojazdu. Bardzo długo kręcę rozrusznikiem i po jakimś czasie zapali ,ale zakopci z rury wydechowej. Wymieniłem świece żarowe , ale nic nie pomogło i ostatnio po przejechaniu 500-600 m gaśnie. Potem jest ta sama opcja ,że długo kręcę i odpali. Na ciepłym...
Witam mam problem jak w temacie. Przy zimnym silniku- silnik uruchamia się bez problemów natomiast, gdy jest ciepły trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem. Dodam, że po uruchomieniu pracuje normalnie tzn. nic nie kopci, nie brak mu mocy pracuje równo, nie wyświetla żadnych komunikatów o błędach. Nawet po dłuższej pracy, gdy go wyłączę i zaraz próbuję...
Podłącz diagnoskop i sprawdź jakie temperatury widzi ECU na zimnym silniku a jakie na rozgrzanym ?
Witam. Problem z rozruchem Toledo 2, auto długo kręci zanim zapali, zimny ok 4-5sekund a jak jest ciepły dłużej. Jak odpali silnik ładnie pracuje, obroty nie falują. Co może być przyczyna?
witam kupiłem ostatnio peugeota 206 z 2002roku 2.0 hdi 90km no i lew ujawnił problem a mianowicie jest problem z odpaleniem silnika odpalić odpali ale dość długo kręci gdy jest silnik ciepły to pali juz dobrze ale gdy stoi dłużej nawet ostatnio zaobserwowałem stał 2 dni było ok -1 ,-2 stopnie no i do odpalenia a on dość ciężko świece sprawdzałem są...
Tylko na ciepłym? Hmmm - ok. Otóż, tak na zimno zapala od dotknięcia, a gdy jest gorący nie chce zapalać i czasami trzeba długo kręcić, a czasami odczekać z godzinę aby ostygł.
Od niedawna posiadam mercedesa c-klasę 220D 97r.i mam pewne problemy z jego odpalaniem. Gdy jest zimny to pali bez najmniejszych problemów, natomiast przy ciepłym silniku trzeba długo kręcić żeby zapalił. proszę o poradę co to może być i jak sobie z tym poradzić. pozdrawiam
Mam problem z moim caddy 1.9 tdi 2004r, długo kręci aż zapali. Wyciagnalem wtryski i zdziwiło mnie ze na drugim cylindrze (od strony paska rozrządu) diesel leci ciurkiem do cylindra. Czy kos moze mi powiedziec czy to normalne, a jesli nie to jak moge na to zaradzić? Co moze byc przyczyna ze długo kręci nim zapali nawet jak jest ciepły. Dzieki
Sprawdź jak buduje ciśnienie pompa CR. Potem ciśnienie sprężania i świece żarowe.Poza tym warto by sprawdzić co tam w sterowniku...
Na razie co się dowiedziałem to że paliwo prawdopodobnie się cofa gdy auto stoi dłużej dlatego długo trzeba kręcić by odpalił
Używany czujnik kupisz za 20zł, miałem taki sam przypadek w Leonie na mrozie nie palił, trzeba było długo kręcić, jak się podgrzał wszystko działało. Przeważnie takie objawy to czujnik położenia wału, jak będzie cieplej na dworze to będzie działał :) Możesz zmierzyć oporność na zimnym, a później na ciepłym. Ja miałem tak że jak był zimny i ruszałem...
gdy jest zimny pali na dotyk jeśli nie czekam aż świece żarowe zgasną . Gdy poczekam aż zgasną wtedy trzeba strasznie długo kręcić żeby zapalił .Gdy jest ciepły to też ciężko pali
Witam, Od niedawna pojawił się następujący problem w moim Audi A3 8V 2.0 TDI 150 KM, 2017 rok. Przy rozruchu silnika, bez znaczenia czy ciepły, czy zimny, auto od czasu do czasu długo kręci przy starcie. Dotychczas opalało od razu bez problemu. Teraz ten problem zdarza się czasami. Co to może być?
Witam wszystkich. Od pewnego czasu Audi bardzo ciężko odpala na ciepłym silniku. Długo kręci zanim odpali. Nie dymi , nie bierze oleju , silnik suchy i turbinka też. Byłem na warsztacie , pod pieli kompa i stwierdzili że wszystkie parametry silnika ok. wtryski, pompa, kąt wyprzedzenia i temperatura dolotu. Sugerują że może to być wina nie domykających...
koledze, który pytał o oznaczenie silnika chodziło o kod silnika trzy litrowy (tak przypuszczam), np. AWX, AVF, jednak jeśli nie znasz to nie wysilaj się, bo nie wiem czy on coś da. Jeśli dobrze pali na ciepłym to nie wiem czy da coś wymiana aku, czy rozrusznika, bo z reguły właśnie jak na ciepłym długo trzeba kręcić to są takie przyczyny. Również,...
Pytanie czy świece w lato miałyby wpływ na odpalanie? No i czy przy ciepłym silniku nie powinien normalnie odpalać? Pomimo braku kopcenia mogą wtryski lać? Silnik chodzi równo - czy “ogólna kondycja silnika” miałaby na to wpływ? Chce sprawdzić jeszcze ciśnienie na listwie wtryskowej przy tym jak będzie tak długo kręcił. Ma to sens?
Wydaje mi sie ze mozna dawke vagiem skorygowac nie trzeba dłubac w sterowniku.
Samochód raz odpali bez problemu, raz długo kręci .Nie ma reguły czy to zimny silnik czy ciepły .
Witam! Mam opla astre 1.7td isuzu 95r. Jest po wymianie uszczelki rozrząd ustawiony prawidłowo ciśnienie sprężania też prawidłowe co może być przyczyną jak nie chce mi zapalić gdy jest zimny i ogólnie jak jest ciepły też muszę długo kręcić? Z góry dziękuję za pomoc:-)
Była diagnoza zero błędów pisałem problem z odpaleniem na zimnym i ciepłym silniku jedynie z plakiem da rade odpalić
Chyba udało mi się do czegoś dojść. Rozebrałem regulator ciśnienia na pompie. Na czpieniu znalazłem mały paproszek (?), a gumowa uszczelka i teflonowy pierścień wykazywały lekkie oznaki zużycia. Uszczelkę przełożyłem na drugą stronę (nie miałem nowej), zamontowałem regulator na pompę. Silnik pali po 3s kręcenia, czyli o niebo lepiej. Irons, Twoje informacje...
Witam mam problem z midlumka 180dci zimny pali od strzała ciepły trzeba bardzo długo kręcić 10-20s diagnostyka ciśnienia i przelewy ok wymieniony zawór na listwie pompka mechaniczną wstępną czujnik położenia wału smog w zbiorniku oczyszczony mechanicy rozkładają ręce może ktoś miał taki problem bo ręce opadaja
odświeżę temacik mam te same objawy na ciepłym trzeba długo kręcić aż odpali na zimnym troche lepiej ale też nie ma rewelacji kiedys było super od strzała palił czy to -20 czy +20 stopni wymieniony czujnik temp ten 4 pinowy kod silnika 1z
Co mają gniazda i uszczelniacze albo regulacja pompek wspólnego z gaśnięciem na ciepłym to nie wiem - nie potrafię sobie tego wyobrazić. Po pierwsze to podjedź do kogoś, kto sprawdzi synchronizację wału z wałkiem rozrządu i podaj wartość. Omiń całkowicie układ paliwowy i daj zasilanie bezpośrednio z oddzielnego pojemnika. Przejedź swoją trasę i napisz,...
świece sprawdzałem miernikiem wszystkie 4 sztuki są sprawne. jak jest ciepły i zimny długo kręci Dodano po 21 Program VAS 5054a
Byłem u mechanika, stwierdził, że to nie popychacze, bo łomocze za bardzo. Poza tym samochód ma problem z odpalaniem nawet na ciepłym silniku- długo kręci. Rozrząd mam nowy, dostałem z silnikiem (jak i komplet uszczelek do silnika). Może być to uszkodzony wałek rozrządu i/lub pompa oleju?
Miałem taki przypadek w swojej A4 . Też musiałem trochę długo kręcić . Pęknięty wężyk paliwowy .
Witam. Mam koparkę kołowa liebherr 904 litronic z 2002 roku. Wszystko było w porządku do czasu jak zaczęła długo kręcić zanim odpaliła i to nie ważne czy na zimnym czy ciepłym silniku. Długo strasznie kreci zanim wejdzie na obroty. Podczas pracy zachowuje się normalnie nie słabnie nie dusi się. Wszystko w najlepszym porządku. Co może z nią być? Filtry...
witam co to może być mam ibizke z 92 roku z systemem porche i strasznie ciężko pali jak zimna trzeba bardzo długo kręcić a jak ciepła to na dotyk ?i tak za każdym razem rano już nie mam siły prosze o porady
przewody WN do wymiany. Masz gaz?
Jeżeli zwykły diesel to raczej AEF
Problem z rozruchem na zimnym silniku a na ciepłym długo kręci. Zdjagnozowano VASem i nie ma błędów ECU. Zaświeca się kontrolka świec ale dosłownie na sekundę i gaśnie (słychać przekaźnik pod kierownicą) Gdy włączam zapłon zapala się lampka grzania świec nie ma zasilania na same świece. świece zmierzone omomierzem do masy bez wykręcania (około 16 ohm)...
Witam niedawno kupiłem Nissana Note 1.5 Dci 63 kW tj. 86 km. Problem wygląda tak, że przy każdym odpaleniu auta czy zimne czy ciepłe trzeba długo kręcić (ok 5 sek) nim odpali. Czym to może być spowodowane dodam jeszcze ze Notek ma przejechane 130 000 km
Dzięki wielkie za podpowiedź. To może rzeczywiście jest sprawa pompy, bo zauawżyłem, że strasznie komputer pokładowy zawyża spalanie. Na kopie pokazuje średnie w granicach 10l gdzie w rzeczywisości auto pali w granicach 7,5 litra (mierzone na odcinku 2000 km.) Dziś byłem u znachora i podmienili mi główny sterownik i w efekcie auto lepej pali na ciepłym...
objaw występuje na zimnym czy ciepłym silniku ???
Witam, mój problem polega na tym, że po nocy przy starcie z rana silnik ciężko kręci jakby coś blokował (zbyt wolno). To trwa 5-10 sek. Później już normalnie kręci tylko że długo. Muszę kilka razy odpalać. A na ciepłym to kreci normalnie tylko że też długo choć nie zawsze. Mam już wymieniony drugi rozrusznik. W czym może być problem?
Ale nadal długo kręci zimny i dym wali biały? U mnie też opuznilem i pali dym na zimnym jest ale ciepły zero dymu tylko przygazowka i czarnego puści .czyli normalnie
Problem polega na odpalaniu, zimny pali przyzwoicie (raz na jakiś czas zdarzy się że trzeba długo kręcić). W trasie, po zgaszeniu na ciepłym silniku nie można go ponownie uruchomić, trzeba kręcić i kręcić po 10 minut. Przewód zasilający od zbiornika do filtra jest ok, kubki wymyte (były drobne opiłki), wstawiłem zaworek zwrotny na zasilaniu. Czy problemem...
Na biegu jałowym wyczuwalna jest zmiana obrotów silnika mimo tego że wskaźnik obrotomierza nie drga. Raz zdarzyło się, że na ciepłym silniku był problem z odpaleniem. Samochód bardzo długo kręcił tak jakby paliwa nie dostawał albo było zbyt słabo skompresowane.
Zafira B 1.9 120KM gługo kręci z rana,około 10s,objaw jak by w starym gruzie na komorach nie grzały świece. Teraz konkrety. 1. Ciśnienie na szynie wbija od razu na 35Mpa 2.sygnały wał wałek sprawdzone na oscyloskopie podczas kręcenia i poprawne 3.sterowanie wtryskami jest 4rozrusznik nowy 5 aku nowy 6 spadek napięcia podczas kręcenia w piku do 7.4v...
Witam. Zakupiłem reno master 2006r. 120 dci 2,5L . Mam problem z rozruchem na ciepłym silniku, trzeba go długo kręcić do rozruchu. Z zimnym silnikiem auto odpala dopiero po kilku obrotach,zdecydowanie lepiej niz z ciepłym. Po zbyt dynamicznej jeździe silnik niemal że musi wystygnąć żeby go ponownie uruchomić. Dynamika auta jest bardzo dobra. Auto przed...
Skoro na zimnym jest ok, a na ciepłym źle, to masz za bogato na ciepłym. A nie że brak ssania czyli ubogo. Podejrzyj wartości nierządem. Czasy wtrysku i jak działa silniczek dodatkowego powietrza. Zimą, na zimnym silniku, jak i na rozgrzanym odpala od strzała . W ciepłe dni pierwsze odpalenie długo kręci, a jak zapali to ma za niskie obroty na początku...
Witam, mój problem polega także na ciężkim odpalaniu traktora otóż trzeba bardzo długo kręcić i odpala tylko za pomocą kopciucha ( ciepłego powietrza - drut ze szmatką oblany ropą ) czy ktoś może mi pomóc? Aha dodam także że przy kręceniu rozrusznika leci biały dym
Kiedyś miałem taki przypadek w moim widlaku że jak był zimny to palił jak złapał temperaturę to ciężko odpalał, musiałem go długo kręcić, i okazało się że reduktor pad. Po wymianie parownika było wszystko ok.
witam kupiłem ostatnio peugeota 206 z 2002roku 2.0 hdi 90km no i lew ujawnił problem a mianowicie jest problem z odpaleniem silnika odpalić odpali ale dość długo kręci gdy jest silnik ciepły to pali juz dobrze ale gdy stoi dłużej nawet ostatnio zaobserwowałem stał 2 dni było ok -1 ,-2 stopnie no i do odpalenia a on dość ciężko świece sprawdzałem są...
Witam Was Państwo i prosze o pomoc. Mam auto Volvo V40 1.9 TD 1998 rok 90 km. Problem polega następująco. Auto na zimnym silniku odpala ok a na ciepłym silniku musze długo kręcić tzn ok 10 sekund. Drugi problem od nie dawna gdy odpalam na zimnym silniku starsznie kopci na niebiesko. Prosze o podpowiedz co może być powodem
Witam. Mam passata b5 1.9 TDI 115 koni. Samochód słabo pali na zimnym silniku, trzeba go kręcić dość długo, czasem odpala dopiero za 3-4 razem. Na ciepłym silniku pali lepiej ale tez trzeba kręcić parę sekund. Przeszukałem wiele forów i nie znalazłem podobnego przypadku. Proszę o pomoc.
Witam. Mam problem z odpaleniem mego auta gdy temp spada poniżej 10°C. W lato odpala ale i tak dość długo trzeba kręcić gdy silnik jest zimny, gdy jest ciepły odpala ale tez chyba nie tak jak powinien. Teraz gdy temp. jest ok. 0° muszę bardzo długo kręcić aż czasami akumulator nie wytrzymuje. I "pompować" pedałem gazu to wtedy jakoś łapie. Czujnik temp....
Witam Mam problem z samuraiem z roku 1991r na jednopunktowym wtrysku. Trzeba go bardzo długo kręcić aby odpalił na ciepłym silniku; spaliny mają czarny polot, czuć w nich paliwo; spalanie ma 30litrów na setkę. ( Jak zimny silnik pali od dotknięcia kluczyka). Świece, przewody, sonda lambda, czujnik temperatury płynu chłodzącego z zieloną kostką wymienione...
do huberta2508: Odpiąć kostkę od czujnika temperatury ,ale ,którego czujnika,ponieważ chyba są dwa ;jeden temperatury oleju w misce /ten wiem gdzie jest bo odłączałem kostkę jak silnik był powiedzmy gorący-bez efektu/,a drugi to chyba musi być od temperatury cieczy chłodzącej ,tylko gdzie on siedzi. Tak reasumujc raz jeszcze: -silnik jak jest zimny...
Co do odpalania to ja bym sprawdził ustawienie rozrządu oraz kąt wtrysku, i czy paliwo się nie cofa. Potem sprawdził czy świece faktycznie grzeją, i ew kompresję żeby sprawdzić czy głowica dobrze zrobiona. Nie napisałeś jak chodzi jak już odpali zarówno na ciepłym jak i zimnym. I nie napisałeś czy źle pali tylko na zimnym czy na ciepłym też.
Mam pytanko? Vw t4 2.5 tdi 102 kM ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku, jak to zrobić?:?: Wymieniono pasek i napinacze od napędu pompy wtryskowej. Obecnie na zimno pali od razu ale na ciepłym ma problem trzeba długo kręcić. Podczas jazdy jest tak jak przed wymianą czyli idzie dobrze :idea: .
Ale on kopa ma dobrego i bardzo dobrze się zbiera tylko czasami traci moc i teraz zaczął ciężko palić na ciepłym ale to podobno może być wina czujnika temperatury.
Witam jestem posiadaczem audi a4 i jest taki problem gdy odpalam samochod bardzo cieżko odpala musze długo kręcić zeby odpalił i tak jest na ciepłym i na zimnym pewnego dnia gdy gaz mi sie skonczyl samochod odpalił na strzała a gdy zatankowałem gaz znowu to samo co moze byc nie tak ? Bardzo prosze o pomoc
Witam, Mam problem z moją astrą II z 98 roku. Chodzi o stacyjkę. Od czasu do czasu auto miewa problemy z odpaleniem jak dłużej postoi a silnik jest jeszcze ciepły, mianowicie kręci długo i odpala. Auto jest po regeneracji sterownika silnika. Dziś zauważyłem taką przypadłość, że jak przekręce kluczyć do oporu to auto kręci i nie zapala, ale jak przy...
Witam.proszę o pomoc w mojej toyocie po uruchomieniu jeszcze słychać chwile rozrusznik .dodam że rozrusznik został sprawdzony i wymienione szczotki i bendiks.dzieje się to tylko na zimnym silniku na ciepłym jest ok.
A kręci wolniej jak na ciepłym?
długo kręcić ciepłym silnik długo kręcić odpalić master długo kręcić
funkcje rozszerzone licznik atlas schemat instalacji cyfrowy radio skaner
honda gx160 telefunken t32tx189dlbp
Lokalizacja wentylatora nadmuchu Audi Q5 2012 2.0L Honda CBR600 – podłączenie chińskiego wyświetlacza 5-przewodowego: kolory, schemat, roczniki