https://obrazki.elektroda.pl/6076808200_... Przedziwna sprawa... Wyszukiwarka elektrody nie znalazła(!) podobnego tematu więc postanowiłem, że ja coś tu naskrobie :) Być może przyczyną jest zbyt małe zainteresowanie takimi urządzeniami jednak od jakiegoś czasu bardzo zwracam uwagę na estetykę wszelkich urządzeń DIY, a wykańczanie powierzchni...
do huberta2508: Odpiąć kostkę od czujnika temperatury ,ale ,którego czujnika,ponieważ chyba są dwa ;jeden temperatury oleju w misce /ten wiem gdzie jest bo odłączałem kostkę jak silnik był powiedzmy gorący-bez efektu/,a drugi to chyba musi być od temperatury cieczy chłodzącej ,tylko gdzie on siedzi. Tak reasumujc raz jeszcze: -silnik jak jest zimny...
Witam mam problem jak w temacie. Przy zimnym silniku- silnik uruchamia się bez problemów natomiast, gdy jest ciepły trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem. Dodam, że po uruchomieniu pracuje normalnie tzn. nic nie kopci, nie brak mu mocy pracuje równo, nie wyświetla żadnych komunikatów o błędach. Nawet po dłuższej pracy, gdy go wyłączę i zaraz próbuję...
Jaka powinna być temp. cieczy chłodzącej w tym modelu i silniku? Jaki mam problem? Obserwuję w Torque temp. cieczy chłodzącej i wygląda to tak: - rośnie liniowo do ok. 82-84 st. - po osiągnięciu tej temp. spada do ok. 76-77 st. - następnie waha się między tymi 76/77 a 82/84 st. Normalnie pomyślałbym że termostat za wcześnie przepuszcza (powinien chyba...
Nie ma takich mądrych komputerów,mądrzejszych od ludzi przynajmniej narazie.Czytasz post i przechodzisz nie sprawdzając sugesti do meritum- dlaczego nie chce na ciepło się uruchomić.Podpowiedzi udzielają akurat w tym przypadku kompetentni ludzie zamiast podziękowań jak bym słyszał ze strony pytających-"mamo mleko się rozlało!" Za podpowiedzi bardzo...
Na ciepłym też nie odpala właśnie pytanie bo świecę żarowe nie grzeją podpinalem pod komputer tylko jak silnik rozgrzany to też może być z odpaleniem?
Witam. Mam ten sam problem, silnik crd 2.5 2001, jeśli tylko temperatura spadnie blisko zera, muszę długo kręcić silnikiem żeby zapalić, a jak juz odpali to kopci na biało, po chwili przestaje. Na ciepłym sw tego nie ma, nawet na zimnym po wczsniejszym odpaleniu. Co sie może dziać? Dzięki za info
Niestety do tego trzeba mieć dedykowane manometry. Więc masz okazję tę opcję wykorzystać.
siemka.. powiedz mi czy obroty skaczą przy odpalaniu np od 1tys do 3 tys .. ?? moze to być klin na wale. :) Dodano po 2 zajedz do mechanika i sprawdz rozrzad w tych silnikach czesto zrywają sie kliny na wałach.. i dlatego ciezko odpala.. jest jeszcze jedna mozliwosc... nastawnik pompy wtryskowej ale głowy sobie nie moge uciac pozdrawiam ;) obroty 300...
Witam Was Państwo i prosze o pomoc. Mam auto Volvo V40 1.9 TD 1998 rok 90 km. Problem polega następująco. Auto na zimnym silniku odpala ok a na ciepłym silniku musze długo kręcić tzn ok 10 sekund. Drugi problem od nie dawna gdy odpalam na zimnym silniku starsznie kopci na niebiesko. Prosze o podpowiedz co może być powodem
Witam. Zakupiłem reno master 2006r. 120 dci 2,5L . Mam problem z rozruchem na ciepłym silniku, trzeba go długo kręcić do rozruchu. Z zimnym silnikiem auto odpala dopiero po kilku obrotach,zdecydowanie lepiej niz z ciepłym. Po zbyt dynamicznej jeździe silnik niemal że musi wystygnąć żeby go ponownie uruchomić. Dynamika auta jest bardzo dobra. Auto przed...
Reno scenik 1,6 16V - 2000r. Od dłuższego czasu mam ten sam problem. Rano na zimnym silniku zapala prawie zawsze od razu od pierwszego kręcenia. Zaś po dłuższej jeździe gdy silnik złapie temperaturę i zostanie wyłączony i odczekaniu chwilowym jest problem z zapaleniem. Czasem pomagam mu naciskając na gaz na pół pedału ale to nie zawsze pomaga. Nieraz...
Pozdrawiam wszystkich. Więc o ile to dla was będzie pomocne to napisze wam o swoich doświadczeniach z naszą Omegą 2.5 TDS. Były problemy, były. Silnik zimny to aż miło tak odpalał. Po złapaniu temperatury pow 70-80 st. ni cholery za pierwszym razem nie odpalił. Trzeba było troche nim pokręcić aż w końcu zapuścił silnik - obciach jak smok. I teraz albo...
Witam Mam problem z pasjatem. Mrozy -15 wszystko zamarznięte, auto odpala od kopa. Pojeżdżę trochę auto się nagrzewa i tu mamy problem. Jak go zgaszę i chcę odpalić po 15-20-30min to muszę go długo kręcić (nie liczyłem, gdzieś po 5-6sek zaskakuje, raz dłużej raz krócej, ale długo). Raz na 3-4tys km zdarza mu się podczas przyspieszania szarpnąć jak przy...
Witam kolegów. Rano muszę długo kręcić rozrusznikiem zanim silnik zapali. Co może być przyczyną? Samochód stoi koło domu. Dziś rano było 8 stopni - kręciłem długo, około 10 sekund. 2 tyg temu było -12 stopni, zapalił prawie od razu, 2-3 sekundy. Ostatnio gdy mamy temperatury 2-6 stopni zapala bardzo trudno. Podejrzewam problem z informacją o temperaturze...
Witam, mam problem z moim Sprinterem 518 cdi, Od jakiegoś czasu gdy silnik był ciepły ciężko odpalał. dodam że jak był zimny odpalał normalnie. problem z dnia na dzień się powiększa i w tym momencie nawet jak jest zimny nie chce odpalić, trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem żeby załapał. Jak już odpali silnik pracuje normalnie nie ma spadków mocy...
Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem auta. Mianowicie jak samochód jest zimny odpala na dotyk natomiast gdy nagrzeje się do 90 stopni pojawia się problem, albo trzeba długo go kręcić albo w ogóle nie chce zatrybić. W aucie był rozbierany silnik, gdyż głowica była do naprawy. rozrząd został ustawiony na znaki i zablokowany. Passat palił na dotyk....
Mam silnik AJM. Sprawdzony VAG'iem, wszystko ok. Rano przy minusowych temperaturach muszę długo kręcić dodawać gazu, żeby odpalił. Odpala po ok 10 sek. obroty nie skaczą silnik od razu zachowuje się dobrze. Nie mam też problemu z odpaleniem na ciepłym silniku. Najbardziej dla mnie prawdopodobnym będzie jakiś problem z dopływem paliwa Proponujecie może...
Witam!!! Mam problem z swoim golfikiem A mianowicie jak odpalam zimnego wszystko jest ok. Jak się trochę pojeździ i złapie temp. od razu odpali. Ale jak postoi 10 min to trzeba go długo kręcić i dodać gazu aby odpalił. Jak odpali wszystko jest wzorowo. Silnik po remoncie. Wymienione świece, przewody, przepustnica, czujniki temperatury cieczy, rozrządu...
Witam Mam problem z samuraiem z roku 1991r na jednopunktowym wtrysku. Trzeba go bardzo długo kręcić aby odpalił na ciepłym silniku; spaliny mają czarny polot, czuć w nich paliwo; spalanie ma 30litrów na setkę. ( Jak zimny silnik pali od dotknięcia kluczyka). Świece, przewody, sonda lambda, czujnik temperatury płynu chłodzącego z zieloną kostką wymienione...
witam mam problem z audi a4 b5 z silnikiem AFN 110KM TDI, po nagrzaniu cięzko pali,na zimnym od pierwszego a koło 90° pojawia sie problem .podłączyłem vaga pokazał mi błedy zlokalizowalem je,było kilka jak nap,nieszczelna rurka prowadząca do czujnika w kompie przez to został zalany trochę olejem, wyczysciłem kompa zmieniłem rurkę podłączyłem vaga skasowałem...
Witam, mianowicie mam taki problem. Auto na zimnym silniku bardzo dobrze pali a ciepłym gorzej, długo muszę kręcić i gazu dodać i nie wiem czemu, po drugie jak się auto nagrzeje do maxa spadaja obroty tak nisko że zaświeca mi się olej albo miga to zależy jak się szybko kręci, czy ma 500 czy 600. Jak jest zimy (pali super) zagrzeje się włączę swiatła...
Witam wszystkich. Mam problem z moja astra , otóż gdy jest silnik zimny po nocy auto odpala bez zarzutów. Po przejechaniu 2km próbuje odpalić ponownie silnik, odpali ale musi kręcić bardzo długo i muszę wcisnąć pedał gazu bo silnik łapie jakby nie na wszystkie gary. Astra posiada instalację gazową od 2006 roku . Wymieniłem świece , kable kopulka i palec...
Mam taki problem że jak odpalam samochód na zimnym silniku to długo muszę kręcić a jak odpali to napoczątku poszarpuje silnikiem tak gdzieś ok przez 5 sekund, a na ciepłym pali normalnie. W czasie jazdy gdy mocno przyspieszam przeważnie z 3 na 4 i 4 na 5 to szarpie samochodem i nie ma mocy, to dzieje się tylko jak silnik jest rozgrzany.A gdy przyspieszam...
Witam Mam Opla Omege B 2.0 8V z 96r. Przy rozruchu zimnego silnika auto odpala dobrze a jak silnik jest nagrzany to trzeba długo kręcic kluczykiem aby odpalił. A przy dużych temperaturach ciepła jak dzis 28 C auto za każdym razem musiałem długo kręcić długo zeby odpaliło. Auto ma instalacje gazową ale za każdym razem uruchamia się na beznynie. Wymieniłem...
Więc tak silnik się teraz rozgrzewa a na zimnym wygląda następująco Pompa wstępna pracuje - nie mierzyłem ciśnienia lecz przewody robią się twarde wkładam kilka skrenów i tak wszystkie są opisane pod nimi silnik zimny Auto na ciepłym motorze pali lepiej ale i tak trzeba kręcić około 6 -10s ostatni-rysunek to zmieniłem kategorię wyświetlania zakresu...
Witam,mam problem z astrą.Gdy silnik jest zimny zapala odrazu a gdy się nagrzeje to trzeba długo kręcić i dopiero po wciśnięciu gazu do końca auto odpala.Sprawdzałem błędy i nie pokazuje żadnych.Wymieniłem czujnik temp.(do Ecu) i nic nie pomogło;/
Witam Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika, tzn silnik uruchamia się za pierwszym razem ale mocno szarpie, pracuje nierówno, wygląda to tak jak by pracował na dwóch cylindrach. Aby tak się działo auto musi się wychłodzić i postać ok 8 godzin, natomiast kiedy silnik jest lekko ciepły lub bardziej nagrzany albo gorący mam problem z uruchomieniem...
Witam wszystkich to mój pierwszy post tutaj także proszę o wyrozumiałość. Moim problemem z którym nie mogę sobie już w żaden sposób poradzić jest to że auto bardzo ciężko pali i zalewa ją na rozgrzanym silniku. Mianowicie wygląda to tak, gdy silnik jest zimny trzeba go kręcić około 30 sekund zanim odpali ale chodzi dobrze dopóki się nie rozgrzeje. Na...
Byłem w nim w Bieszczadach były podjazdy zjazdy itp , autosdradowe prędkości itp. obserwacje -na zimnym silniku zeby auto zapaliło trzeba kilka razy przekręcić zapłon tak inaczej trzeba kręcić długo łapie za którymś razem -silnik po uruchomieniu pracuje niby normalnie ale coś nie halo tzn delikatnie nierówno drga troszkę -podczas pracy na biegu jałowym...
Witajcie. Mam problem z odpalaniem Astry F 1.8 16V rok 1994, silnik C18XE. A mianowicie, żeby odpalić muszę długo kręcić rozrusznikiem ok. 10 sekund i wtedy odpala. Jak już odpali, to silnik pracuje normalnie, ma swoją moc, pracuje równo, można normalnie użytkować auto, lecz po zgaszeniu sytuacja się powtarza. dzieje się tak na zimnym i na ciepłym silniku....
Witam, Auto: Passat 2.0 16v 150kM 1994rok. (kod silnika ABF, digifant). Instalacja: reduktor zavoli 140, emulator protec digital(szczegółów nie znam). Objawy: auto źle pali na rozgrzanym silniku. Trzeba bardzo długo kręcić aż załapie. Przez chwilę trzęsie silnikiem tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry. Jak da mu się duże obroty to po chwili...
Najpierw ciśnienie potem pompe (gdy pompa uszkodzona ;zużyta głowica 'to nie pali na ciepłym) Z ciekawości spytam kolege który chyba zajmuje sie naprawą pomp wtryskowych ,skoro zużyta głowica ,to jest sens ją naprawiać czy lepiej drugą wstawić :?:,jakie koszta są mniej więcej naprawy takiej pompy :?::idea: , Akurat w moim przypadku silnik pracuje idealnie...
Wymieniony regulator , na pompie , i na ciepłym jest troszkę lepiej ale i tak musi kręcić długo zanim zapali ( około 5-10s). Błąd 0091 zapala się tylko przy bardzo wysokich obrotach -powyżej 3500 obr/min. Dalej trochę dymi na czarno. Czy ktoś wie , czy paliwo które jest tłoczone przez pompę w zbiorniku -napełnia też listwę RAIL ??( czyli czy po odkręceniu...
Witam, Mam poważy problem z moją corsą 1.5d isuzu 96. Nie dawno wymieniłem świece w samochodzie bo jak paliłem go to tak nie równo chodził ale po chwili jak się zagrzał to było ok, po wymianie świec wszystko już było ok, palił na dotyk aż do pewnego czasu. Z dnia na dzień kiedy chciałem samochód zapalić to musiałem go tak długo kręcić ze akumlator mi...
Witam wszystkich Mam mały problem z samochodem fiat uno 1,7 diesel rok 1996r Pokusiło mnie aby znajomy warsztat wykonał czyszczenie wtrysków w celu przetestowania nowej maszyny i jej reklamy Przebiegało to tak: Maszyną typu Liquid Moly wpieli się w pompe wtryskową, po czym uruchomiliśmy silnik, płyn został zaaplikowany (przepalony) i koniec, trwało...
Witam! Posiadam w/w PASSATA i chodzi o to, że jeśli spadnie temp. na dworze do ok. 5 stopni ciężko pali. Problem pojawił się tamtej zimy. Samochód strasznie ciężko palił. Wymieniłem świece żarowe (były spalone wszystkie) i została uszczelniona pompa paliwowa, ponieważ podciekała ropa. Gdy już zapali strasznie pulsują obr. (0,6-1,4 tys. obr/min). Zapalanie...
Witam wszystkich, mam prośbę o pomoc bo już tracę wiarę w fachowość warsztatu z którego usług korzystam, postaram się dokładnie opisać co się działo może to podpowie: w zeszłym roku w trakcie jazdy zaczął dochodzić metaliczny odgłos(stuki) z komory silnika, przejechałem z takim stanem około 50km nie było utraty mocy nic tylko dźwięk równo narastał z...
Domyślam się, że chodzi o silnik OM 642. Przeważnie dłuższy rozruch na ciepłym silniku świadczy o zużytej (uszkodzonej) pompie wysokiego ciśnienia CP. Ale jeśli różnica w czasie uruchomienia między zimnym, a rozgrzanym silnikiem nie jest jakoś diametralnie duża, to ja bym się tym nie przejmował. Jeśli faktycznie mówimy tu o V6 OM 642, to rekomendowane...
Mam problem z moją Suzuki Grand Vitarą 2.0 td 1999r. Długo trzeba kręcić rozruchem zanim odpali, bez znaczenia czy silnik jest zimny, czy ciepły( na ciepłym jest niewielka poprawa). Świece, filtr paliwa wymienione. Proszę o pomoc...
Sprawdź jak buduje ciśnienie pompa CR. Potem ciśnienie sprężania i świece żarowe.Poza tym warto by sprawdzić co tam w sterowniku...
Podłącz diagnoskop i sprawdź jakie temperatury widzi ECU na zimnym silniku a jakie na rozgrzanym ?
A jak to generacja instalacji ? Problem po zgaszeniu na gazie, a jak przed zgaszeniem pojedziesz chwilę na benzynie to też jest problem ?
Jeżeli zwykły diesel to raczej AEF
Witam Mam probrel a mienowicie autko na zimnym silniku kręci od razu. Lecz przy ciepłym silniku długo kręci i ma ciężko odpalic. jaka może być tego przycznyna??
jakbyś nie miał turbo to byś nie miał czegoś takiego ;) u kolegi kiedyś w sprinterze było coś w podobie a chodziło o powietrze dostarczane do turbosprężarki - mianowicie było ono gorące no a wiadomo przecierz że lepiej mieszanka zostanie spalona im bardziej chłodne powietrze dostarczymy i to jest zadaniem intercoolera, napisz czy masz intercooler czy...
Piotrek ma rację,jak silnik będzie ciepły spryskiwaczem do kwiatów spryskać kopułkę i cewkę zapłonową jak gdzieś jest uszkodzenie to silnik będzie wariować.
Długo kręci na zimnym czy ciepłym silniku?
Odświeżam temat, mam podobny problem z moim nissanem, wyskakuje błąd p0335, wymieniłem czujnik wału i wałka ale dalej po skasowaniu jest ten błąd, na ciepłym silniku często musi długo kręcić, czy to może być zawór zmiennych faz, jakie dwa czujniki kolega wymienił że pomogło?
Hyundai ix35 2.0 MPI 2010 163 KM, przy odpalaniu długo kręci, zanim odpali AI: Czy problem z długim kręceniem występuje na zimnym, ciepłym czy każdym silniku? Na ciepłym i zimnym silniku losowo to się zdarza AI: Czy były już robione jakieś naprawy lub diagnostyka w związku z tym problemem (np. wymiana świec, akumulatora, sprawdzanie błędów)? Brak błędów...
Problem z uruchamianiem silnika. Ciepły silnik trzeba kręcić 5-8 s. Zimny silnik: 3x5-8s., a czasem wogóle nie daje się uruchomić, a następnego dnia bez ingerencji odpala po 3x5-8s. Po samostarcie odpala od dotknięcia kluczyka. Podczas jazdy nie ma już problemów, pracuje równo, no może w okolicy 2000obr/sek lekko drży. - akumulator nowy, Bosch S5, 77Ah,...
Problem jak w temacie od jakiegoś czasu na ciepłym silniku muszę długo kręcić aby zaskoczył na zimnym pali lepiej .Przebieg 125000.
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
Witam Mam problem. Bowiem gdy jest zimny silnik na benzynie odpala się bez problemu. Gdy trochę pojeżdżę i zostanie osiągnięta temperatura po wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili (np: 30 sekund lub dłużej) ciężko jest go uruchomić. Muszę kręcić dość długo (ok 5-7 sekund). Gdy jeżdżę na benzynie tego problemu nie ma a wcześniej tak nie miałem. Rozebrałem...
Używany czujnik kupisz za 20zł, miałem taki sam przypadek w Leonie na mrozie nie palił, trzeba było długo kręcić, jak się podgrzał wszystko działało. Przeważnie takie objawy to czujnik położenia wału, jak będzie cieplej na dworze to będzie działał :) Możesz zmierzyć oporność na zimnym, a później na ciepłym. Ja miałem tak że jak był zimny i ruszałem...
Renia ma się coraz gorzej, zle odpala na ciepłym silniku (długo kręci) i wyświetla się wtrysk, i od nich zacznę sprawdzanie. Jedno pytanko gdzie znajduje się separator ? Dziękuje za podpowiedzi.
Witam. Mam problem z Vectrą C 1.8 benzyna gaz. Na zimnym silniku długo kręci, żeby odpalić a na ciepłym odpala bez problemu.
Witam, posiadam Zipp Simpli 2t i problem jest w tym że gdy silnik jest ciepły i go zgaszę i po 3 minutach czy 10 min chce zapalić to bardzo długo kręci rozrusznikiem, na zimnym pali od razu dlaczego?
Dobrze zrobię tak jak wyczytałem.po puszcze śruby i przesunę ją w stronę silnika delikatnie, zwiększę wartość , a ile mam zwiększyć w tym silniku?, (057) w pozycji 2 dobrze będzie?, dopiero się uczę:) i czy to może być przyczyną długiego kręcenia na ciepłym silniku puki nie odpali i kopcenia przy tym? pozdrawiam.
Jeśli nie masz gazu i nie robisz dużych przebiegów to nie ma tragedii, nie wiadomo tylko w jakim stanie są przewody. Ale zacząłbym od założenia zaworu zwrotnego najpierw w jednym miejscu, jeśli nie pomoże to w drugim. Niektórzy zakładają też przeźroczyste przewody paliwowe żeby zobaczyć czy nie ma pęcherzyków powietrza. Warto też sprawdzić czujnik temperatury...
Pytanie czy świece w lato miałyby wpływ na odpalanie? No i czy przy ciepłym silniku nie powinien normalnie odpalać? Pomimo braku kopcenia mogą wtryski lać? Silnik chodzi równo - czy “ogólna kondycja silnika” miałaby na to wpływ? Chce sprawdzić jeszcze ciśnienie na listwie wtryskowej przy tym jak będzie tak długo kręcił. Ma to sens?
mam taką samą skodę, wiem jaki jest problem, bo też długo musiałem kręcić rozrusznikiem na ciepłym silniku. Jeżeli znasz kogoś, kto dobrze umie podnosić moc silnika, to on to naprawi. Należy zmienić oprogramowanie w komputerze, bo przy ciepłym silniku pompa podaje zerową dawkę paliwa. Stąd ten problem. Szkoda rozrusznika.
Witam. Problem z rozruchem Toledo 2, auto długo kręci zanim zapali, zimny ok 4-5sekund a jak jest ciepły dłużej. Jak odpali silnik ładnie pracuje, obroty nie falują. Co może być przyczyna?
Witam mam problem z odpalaniem silnika czy silnik zimny czy ciepły długo kręci zanim odpali dotychczas co udało mi się sprawdzić i wymienić to świece żarowe moduł świec żarowych,dodam że po odłączeniu czujnika temperatury płynu odpala od strzala,pacjent to Fiat Croma 1.9jtd 150km.co może być przyczyną tej usterki proszę o porady...
Jeżeli długość kręcenia nie zależała od tego jak długo trzymasz kluczyk w pozycji rozruch to coś nie tak z rozrusznikiem lub istalacją jego sterowania.
witam kupiłem ostatnio peugeota 206 z 2002roku 2.0 hdi 90km no i lew ujawnił problem a mianowicie jest problem z odpaleniem silnika odpalić odpali ale dość długo kręci gdy jest silnik ciepły to pali juz dobrze ale gdy stoi dłużej nawet ostatnio zaobserwowałem stał 2 dni było ok -1 ,-2 stopnie no i do odpalenia a on dość ciężko świece sprawdzałem są...
Od niedawna posiadam mercedesa c-klasę 220D 97r.i mam pewne problemy z jego odpalaniem. Gdy jest zimny to pali bez najmniejszych problemów, natomiast przy ciepłym silniku trzeba długo kręcić żeby zapalił. proszę o poradę co to może być i jak sobie z tym poradzić. pozdrawiam
Witam, od dłuższego czasu samochód Audi A4 B6 1.6 benzyna +LPG ciężko odpala na ciepłym silniku, dodatkowo gdy odpali po dłuższym kręceniu (około 5 sekund, na zimnym silniku odpala od strzała i chodzi dobrze) ledwo co chodzi, nie ma mocy. Spotkał się ktoś kiedyś z taką sytuacją? Jaki może być powód? Dzięki, pozdrawiam
na co ma zwracać uwagę kolejny mechanik. A skąd , jak nie to niech nie grzebie w lagunie bo potem będziesz psioczył ze się wszystko psuje. Albo się zna albo nie. Tak jak meśka volva czy bmw każdy nie obskoczy ze szczęśliwym finałem, tak samo jest z francuzami. A nie masz przypadkiem problemu z dłuższym kręceniem na ciepłym silniku po jeździe na gazie?...
Obiecałem że wroce do tematu. Niestety sprawa jeszcze sie nie rozwiązała. Przy podłączeniu do komputera pokazał błąd czujnika położenia wału. Czujnik sprawdziłem miernikiem, zarówno zimny jak ciepły jest ok. Następnego dnia podjechalem znow na komputer. Tym razem pokazał błąd sondy lambda. Sondę sprawdziłem - jest ok wszystko z nią. Zaczynam podejrzewać...
Witam wszystkich. Mam problem z fiatem punto 1.2 z gazem.Na zimnym silniku pali na dotyk jak się zagrzeje .trzeba długo kręcić.Im bardziej ciepły silnik tym gorzej pali.Wymienione zostały:czujnik temperatury, przepustnica, cewki, świece, przewody wysokiego napięcia, sterownik (komputer).Jeśli znacie jakieś inne przyczyny to napiszcie z góry dziękuję.
Miałem ten sam problem. Na "zimnym" palił ok a na "ciepłym" trzeba było długo kręcić a czasem to silnikiem tak trzęsło jakby miał z ramy wyskoczyć. Skończyło się na tym że przestał palić i na zimnym i na ciepłym i myślałem że to poważniejsza awaria. Oddałem samochód do warsztatu gdzie zaczęli sprawdzać najpierw wtryski , potem listwę wysokiego ciśnienia...
Witam, Od niedawna pojawił się następujący problem w moim Audi A3 8V 2.0 TDI 150 KM, 2017 rok. Przy rozruchu silnika, bez znaczenia czy ciepły, czy zimny, auto od czasu do czasu długo kręci przy starcie. Dotychczas opalało od razu bez problemu. Teraz ten problem zdarza się czasami. Co to może być?
Witam. Mam koparkę kołowa liebherr 904 litronic z 2002 roku. Wszystko było w porządku do czasu jak zaczęła długo kręcić zanim odpaliła i to nie ważne czy na zimnym czy ciepłym silniku. Długo strasznie kreci zanim wejdzie na obroty. Podczas pracy zachowuje się normalnie nie słabnie nie dusi się. Wszystko w najlepszym porządku. Co może z nią być? Filtry...
Tylko na ciepłym? Hmmm - ok. Otóż, tak na zimno zapala od dotknięcia, a gdy jest gorący nie chce zapalać i czasami trzeba długo kręcić, a czasami odczekać z godzinę aby ostygł.
Witam panowie Pacjent to Mercedes Sprinter 2008 rok 906 2.2 CDI problemem jest długie kręcenie rozrusznika żeby uruchomić silnik nie ma różnicy czy jest to silnik ciepły czy jest to silnik zimny cały czas wymaga długiego po kręcenia żeby go uruchomić wymieniłem rozrusznik Dany jest nowy akumulator czujnik położenia wałka rozrządu nadal problem nie ustępuje...
Czy jest możliwe że zamiennik pompy paliwa nie daje sobie rady? Skoro wtryskiwacze robią mgiełkę to sam sobie odpowiedz. Te silniki ogólnie są dziwne. U siebie zaobserwowałem że jak za pierwszym razem za wcześnie wyłączę rozrusznik i silnik nie zdąży odpalić to potem za drugim razem trzeba długo kręcić.Muszę dokładniej zbadać to zjawisko.
Witam, Na wstępie chciałbym poinformować, że przeczytałem kilka podobnym wątków przybliżonych do mojego problemu, lecz piszę ponieważ chciałbym się upewnić, czy mam odpowiednią diagnozę. Mianowicie: Samochód VW touran 2004r. 1.9 tdi BKC. Dwa dni temu zmieniłem VCDS-em dawkę paliwa na rozruchu z 0 na 150, ponieważ miałem typowy problem z odpaleniem...
Witam ,posiadam Ford Galaxy 2003r 1.9 TDI 115 koni i ostatnio mam problem z rannym uruchomieniem pojazdu. Bardzo długo kręcę rozrusznikiem i po jakimś czasie zapali ,ale zakopci z rury wydechowej. Wymieniłem świece żarowe , ale nic nie pomogło i ostatnio po przejechaniu 500-600 m gaśnie. Potem jest ta sama opcja ,że długo kręcę i odpali. Na ciepłym...
Witam. Mam passata b5 1.9 TDI 115 koni. Samochód słabo pali na zimnym silniku, trzeba go kręcić dość długo, czasem odpala dopiero za 3-4 razem. Na ciepłym silniku pali lepiej ale tez trzeba kręcić parę sekund. Przeszukałem wiele forów i nie znalazłem podobnego przypadku. Proszę o pomoc.
Witam wszystkich. Od pewnego czasu Audi bardzo ciężko odpala na ciepłym silniku. Długo kręci zanim odpali. Nie dymi , nie bierze oleju , silnik suchy i turbinka też. Byłem na warsztacie , pod pieli kompa i stwierdzili że wszystkie parametry silnika ok. wtryski, pompa, kąt wyprzedzenia i temperatura dolotu. Sugerują że może to być wina nie domykających...
Problem polega na odpalaniu, zimny pali przyzwoicie (raz na jakiś czas zdarzy się że trzeba długo kręcić). W trasie, po zgaszeniu na ciepłym silniku nie można go ponownie uruchomić, trzeba kręcić i kręcić po 10 minut. Przewód zasilający od zbiornika do filtra jest ok, kubki wymyte (były drobne opiłki), wstawiłem zaworek zwrotny na zasilaniu. Czy problemem...
Jaki przebieg? Silnik 105km pompowtryski i ich wada konstrukcyjna się może odzywa, jeżeli nie ma błędów, odczyty czujników w normie, ewentualnie na płaka odpalic, jak zapali i będzie chodził to do weryfikacji parametry vag 013, 018 021, pompa tandem, potem uszczelniacze pompek i głowica. Dodano po 19 Kiedyś pisałem w innym temacie. Jak silnik był ciepły...
Na biegu jałowym wyczuwalna jest zmiana obrotów silnika mimo tego że wskaźnik obrotomierza nie drga. Raz zdarzyło się, że na ciepłym silniku był problem z odpaleniem. Samochód bardzo długo kręcił tak jakby paliwa nie dostawał albo było zbyt słabo skompresowane.
Przed palil bardzo ładnie. Po wymianie rozrusznik kręci super ale silnik cięzko odpala (zarówno na ciepłym jak i zimnym). Długo trzeba kręcić. Świece sprawne. Prosze o rade.
Samochód raz odpali bez problemu, raz długo kręci .Nie ma reguły czy to zimny silnik czy ciepły .
Witam! Na zimnym silniku auto uruchamia się po 3(4) przekręceniu kluczyka po długim czasie kręcenia ok. 50 sekund. Na ciepłym silniku samochód odpala normalnie. Co może być przyczyną tej usterki? Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc w powyższym temacie.
Mi się wydaje że ogólnie masz tą omegę sfatygowaną może i możesz mieć klika problemów które się na siebie nakładają trochę... Tak się zastanawiam czemu ci akurat lepiej odpala jak ciepły.... W tej omedze (to ktoś by jeszcze musiał potwierdzić bo nie jestem pewny) świece żarowe dosyć długo się żarzą i mają dwa stany żarzenia. Do 20 stopni celcjusza dają...
Witam wszystkich niedawno nabyłem atego 1217 2000r i pojawił się problem z odpalaniem ale tylko na ciepłym silniku, jak jest zimny czy w mrozy odpala bez problemu na ciepłym trzeba bardzo długo kręcić albo odczekać dodam tylko ze korek od zbiornika sprawdzony co do błędów to FR 01223 INS20224 ABS13924 z góry dzięki za pomoc
Zafira A 1.8 125 kM jakiś czas już występuje problem z odpalaniem silnika po dłuższych postojach, czy było na zewnątrz ciepło/ zimno jest podobnie raz zapala normalnie raz trzeba chwilę kręcić. Ciśnienie paliwa 3,5-3,8 przy rozruchu, BRAK błędów silnika, cewka zapłonowa była zakłada inna i to samo. Może ktoś sie spotkał z podobnym przypadkiem.
Witam volvo 2.0 16V benzyna +gaz holenderski.Diagnostyka KTS650 błąd kontrolki usterki silnika zwarcie lub przerwa pewnie ktos wymontował żarówke poza tym błędów brak, cisnienie na cylindrach po około 11 wyprzedzenie zapłonu na wolnych obrotach około +5st. po zakręceniu rozrusznikiem okolo 7-10 sek. (silnik nie odpala) swiece zalane ale po dłuższym...
Nie pamiętam, by dziadek był na ustawianiu luzów zaworowych, a i jak tego nie wykonywałem. Z tym zapalaniem to jest, jak już wcześniej mówiłem, że na zimnym odpala dobrze, szybko, ale wystarczy ze po odpaleniu chwilę postoi i już trzeba nieźle kręcić, zanim odpali, chociaż zawsze odpala za pierwszym. Tylko wadą jest, że kręci długo zanim załapie.
Wymieniałem pierwszy raz rozrząd w aucie(110k przebieg) i usterka z klimatyzacją została naprawiona przez mechanika. Powiedział, że zawór podciśnienia był zapchany zanieczyszczeniami z czynnika chłodzącego i wystarczyło go wyczyścić. Faktycznie klimatyzacja chodzi jak nowa. Nie myślałem, że może być to taka drobnostka. Gdybym wiedział, że taka tania...
przeczyściłem styki na aku, na kablach i problem znikł:D , ale jest jeszcze jeden (ach ten maluch:| ) związany również z rozrusznikiem, otóż jak jest zimny silnik to kręci fajnie, ale jak jest ciepły, po dłuższej jeździe gdy zgaszę silnik i znowu chcę uruchomić to rozrusznik kręci tak jakby aku był rozładowany(ciężko), dopiero gdy poczekam z 2 minuty...
Byłem u mechanika, stwierdził, że to nie popychacze, bo łomocze za bardzo. Poza tym samochód ma problem z odpalaniem nawet na ciepłym silniku- długo kręci. Rozrząd mam nowy, dostałem z silnikiem (jak i komplet uszczelek do silnika). Może być to uszkodzony wałek rozrządu i/lub pompa oleju?
Witam, mam pewien problem i nie mam pojęcia, czy coś z tym powinienem zrobić. Chodzi o 2.0 BLB - na zimnym silnik pali jak to się mówi od strzała, a na rozgrzanym trochę dłużej trzeba kręcić, aby odpalił, chociaż nie jest najgorzej. Słyszałem, że ponoć 2.0 BLB tak mają.
Mam golfa 2 kat 1.3 na wtrysku ,dlaczego mi trudno odpala na samym gazie ,muszę go długo kręćić żeby załapał przeważnie jak jest ciepły śilnik ,na paliwie zapala bez problemu
objaw występuje na zimnym czy ciepłym silniku ???
witam kupiłem ostatnio peugeota 206 z 2002roku 2.0 hdi 90km no i lew ujawnił problem a mianowicie jest problem z odpaleniem silnika odpalić odpali ale dość długo kręci gdy jest silnik ciepły to pali juz dobrze ale gdy stoi dłużej nawet ostatnio zaobserwowałem stał 2 dni było ok -1 ,-2 stopnie no i do odpalenia a on dość ciężko świece sprawdzałem są...
Witam panowie Pacjent to Mercedes Sprinter 2008 rok 906 2.2 CDI problemem jest długie kręcenie rozrusznika żeby uruchomić silnik nie ma różnicy czy jest to silnik ciepły czy jest to silnik zimny cały czas wymaga długiego po kręcenia żeby go uruchomić wymieniłem rozrusznik Dany jest nowy akumulator czujnik położenia wałka rozrządu nadal problem nie ustępuje...
długo kręcić ciepłym ciepłym silnik ciężka kręcić ciepła silnik długo kręcić
junkers palnik główny modbus ciepła bascom odmierzanie czasu
renault kontrolka zygzakiem momenty dokrecania
ALLPlayer – polskie znaki w napisach, kodowanie UTF-8, CP1250, czcionki, konfiguracja Adres strony forum Emitela - forum.emitel.pl