Czujnik położenia wałka rozrządu nie generuje błędów w ecu silnika?
Na jakiej podstawie twierdzisz że klima przestaje pracować, może to tylko sugestia. Ja też mam takie uczucie gdy jadę w trasę, na początku mam 21, 22 stopnie a potem obniżam bo organizm już się przyzwyczaił do takiej temp, z kratek nie leci zimne powietrze bo w kabinie jest zadana temperatura. Ale tylko gdy wezmę zmniejszę o 0,5 °C to momentalnie zimne...
Łożysko piasty koła.
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Prawdopodobnie rozrusznik do regeneracji a dokładniej tuleje . tylko to może być przyczyną nic więcej nie ma w tym aucie skoro masz dobre ładowanie oraz akumulator.
W niektórych modelach wozków widłowych są zabezpieczenia termiczne na silniku. Po osiagnięcięciu za wysokiej temperatury silnika zabezpieczenie odcina prąd. Może jest uszkodzony wentylator chłodzenia silnika. Może być tak, że odcina tylko jazdę w tył. Przyczyna może być również niesprawny ogranicznik prądowy lub sterownik.
Nie przy rozruch, można jeszcze jak nie odpala sprawdzić testerem czy widzi obroty.
Rozbierz rozrusznik i oczyść wszystkie połaczenia elektryczne zwłaszcza te skręcane.Warto odpylić prowadnice szczotek ew. wymienić szczotki jeśli uznasz że są krótkie.
Do sprawdzenia sterowanie świec oraz czujnik temperatury na początek .
Cześć, Miałem i remontowałem kiedyś Simsonka, postaram się pomóc. Najpierw dobrze by było napisać czy dotychczas jeździł ok, czy problemy zaczęły się nagle, czy po jakiejś naprawie? Objawy te mogą świadczyć o wielu awariach. Najpierw upewnij się, że masz dobrze ustawiony zapłon, nie zatkany (zapchany, niedrożny) filtr powietrza lub dolot do niego, mocną...
Przerywacz w tym zapłonie działa na zasadzie młota i kowadła. Biorąc pod uwagę jego wielkość w Romecie bardziej adekwatne jest określenie "młoteczek i kowadełko". Kowadełko jest zamocowane na wsporniku i przytwierdzone na docisk do iskrownika śrubą (im większy docisk na śrubie, tym większa siła tarcia przeciwdziałająca jego przemieszczaniu). Młoteczek...
Na początek, na pewno odpowietrzyć układ. Bębny można przeczyścić,ale w żadnym przypadku nie smarować. A może kontakt ze sprzedającym,żeby przyznał się,czy ta usterka mała miejsce i co ewentualnie robił,by nie ponawiać niepotrzebnie tych samych działań.
Witam, udało się rozwiązać problem z samochodem. Mam podobny problem i pomysłów mi brakuje.
Sprawdź czy pompka przy pedale sprzęgła się nie poci. Kod silnika by się przydał bo wesprzęglik możesz mieć centralny lub zewnętrzny.
Podłącz tester. Pewnie problem z klapami recyrkulacji i na wejściu powietrza.
Popuść korek zbiornika wyrównawczego i sprawdź różnicę.
Witam Posiadam Vectrę c 1.9 CDTI 120 km . Silnik pracuje ok ale pobiera już olej i ostatnio poddymia na niebiesko po dluższej spokojnej jeździe lub dłuższym przegazowywaniu na postoju. Dodam że miałem problem z DPF który nie mógł się wypalić przez pęknięty przewód ciśnieniowy ale ostatnio wypalił się do 8 % nawet . Turbo nie wydaje jakiś dziwnych odgłosów...
A może to kwestia odpowietrzenia sprzęgła? Były 2 lub 3 sytuacje, gdzie wpadł pedał sprzęgła do końca, wtedy wystarczyło go wyszarpać i przepompować. Jakiś dłuższy czas temu był wymieniany zbiorniczek od płynu hamulcowego, bo stary się rozleciał. Hamulce zostały odpowietrzone, ale o sprzęgle się zapomniało.
U mnie powodem była lekko wydmuchana uszczelka pod wtryskiwaczem. Ale to inny silnik. Po prostu napisałem, bo sam tego szukałem że 2 miesiące, a może u ciebie być podobnie.
Witam Mam problem z moim Audi A4 B7 1.9 TDI 115 2005 BKE. Dwa tygodnie temu wymieniłem chłodnicę EGR, bo kopciło auto na biało. Problem ustaliłem, pojeździłem dwa tygodnie, szybko, wolno, dłuższe trasy 180 km. Jednego razu zrobiłem w sumie jakieś 2 tysiące kilometrów w ten sposób. Wyjechałem do Niemiec, pod Berlinem siadło auto po 300 km, nagle zaczął...
Usterka dotyczy Peugeota 308 T9 1,6 HDi z 2015 roku. Pojawił się problem po przejechaniu 500 km, ponieważ przestała działać klimatyzacja na kilka minut. W drodze powrotnej usterka pojawiła się po podobnym przebiegu, ale już na stałe. Obecnie klimatyzacja załącza się losowo na kilka minut i wyłącza. Układ szczelny wentylator pracuje. Czy może macie spostrzeżenia?
Cześć, ---,,- zawory ustawione na 0,05 i 0,07 -''--- na pewno nie są to prawidłowe luzy zaworowe, zbyt małe. ---impulsator posiada oporność 131 omów -- opór cewki?
Witam , posiadam Megane II 1,4 16V .Pojawiło się syczenie po zgaszeniu samochodu po dłuższej jeździe. Dźwięk przypominający wylewanie czegoś na rozgrzany przedmiot sytuacja powtarza się nawet jak auto stoi bez ruchu już jakaś chwilę. Także pod czas jazdy ale tylko raz wywaliło wszystkie możliwe kontrolki może na 3 sek i wszystko się unormowało. Co może...
Witam mam problem typu . Mercedes sprinter 413 cdi - silnik 2.2 -/- 2002 rok . Co jakiś czas nie mogę uruchomić silnika . Dzieje się tak wtedy kiedy stanę wyłączę silnik po dłuższej jeździe około 0.30 - 1.00 godz . Muszę postać też różnie od 1.00 godz do 1.30 -/- i wtedy zapala . Czasami sam gaśnie na wolnych obrotach . Proszę o sugestie .-/- pozdrawiam...
No to zacznijmy od tego - patrz wyzej
Po dłuższej jeździe na LPG nie odpala muszę poczekać aż ostygnie i wtedy odpali bez problemu (at)ElektrodaBot
No ok to zaczne od wymiany Oczywiście wymiany dokonaj po dłuższej jeździe aby olej był jak najrzadszy i w maksymalnym stopniu opuścił skrzynię.
Dokładnie sprawdź przewody z doładowania wraz z intercolerem. Jakieś błędy w sterowniku po dłuższej jeździe są ?
Witam, podobny problem, zobacz: http://avensis.info/viewtopic.php?t=4853 Pozdrawiam
Jak jesteś mądrzejszy to czemu się pytasz? Jak ci się coś wydaje, to nie sprawdzaj tylko jedź do serwisu lub kup nowy skuter. A jak chcesz go naprawić sam z pomocą kolegów z forum, to bądź łaskaw wykonać te proste czynności diagnostyczne, które ktoś ci zaleca. Jak nie potrafisz tego zrobić to napisz szczerze i zapytaj jak to zrobić, a nie prowadź dziwnych...
Witam. Niekiedy prócz kręcenia kierownicą konieczne jest podpięcie pod tester , ustawienie jazdy testowej adaptacyjnej (po kilku metrach jazdy na wprost dalej po łuku).Może też się udać po dłuższej jeździe (normalnej).W większości przypadków udaje się tak jak wspomnieli koledzy -po kręceniu.
Fiat Cinquecento 700, miękki hamulec po dłuższej jeździe. Dotyczy wszystkich modeli CC (wszystkie mają jednakowe pompy hamulcowe) Objaw : -Zaczynamy jazdę to hamulec jest twardy i pracuje normalnie (na wyłączonym silniku czuć opór i pedał hamulca nie zapada się) -Po przejechaniu kilku kilometrów pedał hamulca zapada się do samego końca maleje skuteczność...
Trudno o kanał pod biedronką 😉 tak jak mówiłem przez większość czasu jest ok, problem pojawia się po dłuższej jeździe. nie jest to kwestia masy czy stacyjki, po przekręceniu kluczyka wszystko świeci jak należy. Przepraszam w poprzednim poście pomyliłem się, rozrusznik się kręci tylko nie odpala. wyedytuję. To samochód syna także objawy znam...
Pasta do hamulców - tylko do lekkiego posmarowania tłoczka pod gumowym ochraniaczem. Do prowadnic zacisku jakikolwiek, z ŁT włącznie - warunek - musi być czysto, nadmiar smaru tylko zaszkodzi. A jeśli hamulce po dłuższej jeździe zawodzą - poczytaj, skuteczność gorących hamulców zawsze będzie gorsza, tym bardziej przy podrabianych klockach.
Zastosowanie diody to nie teoria.Warunkiem zastosowania jest sprawny alternator czyli na zacisku B+ i D+ musi być jednakowe.Odchyłka świadczy o niesprawności mostka prostowniczego ,lub diod wzbudzenia.To że kontrolka się żarzy przy sprawnym alternatorze ,powodem jest spadek napięcia na instalacji.Wstawiając diodę na przewodzie kontrolki eliminujemy...
Po przejechaniu kilku lub kilkunastu kilometrów twardnieje układ wspomaganie kierownicą objawia się to tym że są opory przy skręcaniu. Pompa może tracić ciśnienie po nagrzaniu zgodzę się. Nikt z mechaników nawet serwisowych nie może stwierdzić tego na 100 % , każdy tłumaczy że nie mieli takich objaw w swoim doświadczeniu (po wyłączeniu silnika i ponownym...
To na spokojnie - dla mnie jeżeli po dłuższej jeździe ze sprawnym termostatem - nie ma ogrzewania w kabinie jest problem z nagrzewnica - czytaj .... Temperatura robocza a z nawiewow zimne - robię jak ty na początku szlauf i płukanie nagrzewnicy jeżeli jest lepiej to za chwilę i tak jest do wymiany, a jeżeli nie pomaga - ściągam deche i organoleptycznie...
Kolego wymień drążki kierownicze(nie końcówki ), domyślam się że masz probówkę dwójkę a to to samo co moja mx-6, nadwozie inny kształt tylko ma. Problem miałem podobny i przyznam szczerze że sporo czasu zajęło mi zlokalizowanie denerwujących styków. Po zsunięciu osłon było ładnie widać luz na jabłkach. Dostęp tragedia, klucz chyba 30, trzeba było go...
Zrobić diagnozę komputerową (VCDS) i napisać jakie błędy wyskoczyły.
Zbyt niska lepkość oleju (czytaj:-zły olej) Wytarte panewki (czytaj:-remont silnika)
Po nagrzaniu oba węże chłodnicy jednakowo ciepłe i wentylator załącza się? (jeżeli oba węże miękkie to uszkodzony korek chłodnicy, powinny być lekko twarde ).
Droga ze Śląska na morze, postój wymuszony po ok 3h jazdy po autostradzie i staniu w korkach, bo auto straciło moc, temperatura wody dalej prawidłowa ale po ok 20 min postoju auto się nie odpaliło, podniosłam maskę, odkręciłam zbiorniczek z płynem chłodnicy, po ok 40 min temperatura zeszła do ok 45 stopni i auto odpaliło. Kolejny postój po 2h jazdy...
A sprawdziłeś jak pracują.
Witam Mam ten sam problem, kontrolka ostrzegawcza oleju zaświeca mi się w dwóch przypadkach, pierwszy to po dłuższej jeździe, drugi po jeździe krótszej, ale na wysokich obrotach. Ilość oleju w silniku jest w normie. Sadur_86 rozwiązałeś ten problem? Proszę o radę dlaczego tak się robi, bo jazda z czymś takim jest drażniąca. Pozdrawiam
...PROBLEM JEST TAKI ŻE AUTO ZIMNE ODPALA A PO PRZEJECHANIU POWIEDZMY 70KM PONOWNE ODPALENIE TRWA BARDZO DŁUGO... W AUCIE DO TEJ PORY ZROBILIŚMY W ZWIĄZKU TĄ USTERKĄ : BAK + SMOK + PRZEWODY ZASILAJĄCE PODSTAWĘ FILTRA PALIWA + NOWY DEKIEL , GLOWICA + ZAWORY + WTRYSKI WSZYSTKO DEMONTOWANE I SPRAWDZANE , USZCZELNIENIA POMP I DALEJ LIPA KOMPUTER NIE POKAZUJE...
Może to byc uszczelka wtryskiwacza, jesli postawisz na noc dziobem do dołu pali normalnie nawet jak ma mało paliwa?
trymer01 napisał: To rzeczywiście są argumenty nie do odparcia! Czy kolega w ogóle zrozumiał o czym tam pisałem? Zawsze kolega może przedstawić swoje. No właśnie przedstawiłem i otrzymałem odpowiedź j.w. Powala z nóg. Kartę katalogową? - raczej instrukcję obsługi samochodu. W każdej starszej instrukcji Toyoty to podają (bo w nowszych to już raczej...
czytałem na innym forum i koles pisał ze winę możne mieć za wczesny zapłon i tez miałem zle ustawiony Dodano po 5 przejechałem z 3 klimotery i motor nagle tracił siłe po czym zgasł nie mogłem go odrazu odpalic,odpalił po 3 minutach i problem pojawił sie znow
No właśnie bo ja wiesz powietrze ma dużą rozszeżalność cieplną i dalej to już wiadomo.
Samochód po dłuższej jeździe dostaje nieregularnych obrotów. Nie wciskam gazu a sam przyśpiesza. Po ponownym odpaleniu objawy nieraz ustępują. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Prosiłbym o jakąś pomoc... Dodano po 14 Mam wrażenie że to wina modółu czy to możliwe ??
stuki jeździe szarpie wolnej jeździe
chrysler ogrzewanie preamp gitara basowy pompa łożysko
zamiennik lasera optima6 gitarowy wzmacniacz lampowy
Instrukcja serwisowa Unitra Diora WS 704 – schematy, regulacja, typowe usterki CD4013 dzielnik przez 2 – schemat połączeń i opis działania przerzutnika D