Czujnik położenia wałka rozrządu nie generuje błędów w ecu silnika?
Na jakiej podstawie twierdzisz że klima przestaje pracować, może to tylko sugestia. Ja też mam takie uczucie gdy jadę w trasę, na początku mam 21, 22 stopnie a potem obniżam bo organizm już się przyzwyczaił do takiej temp, z kratek nie leci zimne powietrze bo w kabinie jest zadana temperatura. Ale tylko gdy wezmę zmniejszę o 0,5 °C to momentalnie zimne...
Łożysko piasty koła.
Rozbierz rozrusznik i oczyść wszystkie połaczenia elektryczne zwłaszcza te skręcane.Warto odpylić prowadnice szczotek ew. wymienić szczotki jeśli uznasz że są krótkie.
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Prawdopodobnie rozrusznik do regeneracji a dokładniej tuleje . tylko to może być przyczyną nic więcej nie ma w tym aucie skoro masz dobre ładowanie oraz akumulator.
O ile się nie myle 5-teczka siedzi w samej koncuwce skrzyni Wystarczy zdjąć dekielek z tyłu i masz wszystko jak na tacy.
Cześć, Miałem i remontowałem kiedyś Simsonka, postaram się pomóc. Najpierw dobrze by było napisać czy dotychczas jeździł ok, czy problemy zaczęły się nagle, czy po jakiejś naprawie? Objawy te mogą świadczyć o wielu awariach. Najpierw upewnij się, że masz dobrze ustawiony zapłon, nie zatkany (zapchany, niedrożny) filtr powietrza lub dolot do niego, mocną...
Sterownik nie widzi obrotów to nie ma jak uruchomić auta,,,
Do sprawdzenia sterowanie świec oraz czujnik temperatury na początek .
W niektórych modelach wozków widłowych są zabezpieczenia termiczne na silniku. Po osiagnięcięciu za wysokiej temperatury silnika zabezpieczenie odcina prąd. Może jest uszkodzony wentylator chłodzenia silnika. Może być tak, że odcina tylko jazdę w tył. Przyczyna może być również niesprawny ogranicznik prądowy lub sterownik.
Przerywacz w tym zapłonie działa na zasadzie młota i kowadła. Biorąc pod uwagę jego wielkość w Romecie bardziej adekwatne jest określenie "młoteczek i kowadełko". Kowadełko jest zamocowane na wsporniku i przytwierdzone na docisk do iskrownika śrubą (im większy docisk na śrubie, tym większa siła tarcia przeciwdziałająca jego przemieszczaniu). Młoteczek...
Nie pozostaje Ci nic innego jak wywalić skrzynię i sprzęgło, sprawdzić jak wygląda tarcza ,docisk i koło zamachowe czy nie ma zaciągnięć i krzywizn.
Na początek, na pewno odpowietrzyć układ. Bębny można przeczyścić,ale w żadnym przypadku nie smarować. A może kontakt ze sprzedającym,żeby przyznał się,czy ta usterka mała miejsce i co ewentualnie robił,by nie ponawiać niepotrzebnie tych samych działań.
Albo te tylne głośniki mają w sobie jakieś zwarcie i się włącza jakieś zabezpieczenie. Niestety musisz wziąć miernik i szukać. Na odległość nikt Ci nie powie. Jak nie masz miernika to sprawa się komplikuje bo musisz odłączać, podłączać głośniki, odcinać kable itp. Zacznij od odłączenia tylnych głośników. Jak będzie ok to będziesz już wiedział że tam...
Podłącz tester. Pewnie problem z klapami recyrkulacji i na wejściu powietrza.
Witam, udało się rozwiązać problem z samochodem. Mam podobny problem i pomysłów mi brakuje.
Sprawdź czy pompka przy pedale sprzęgła się nie poci. Kod silnika by się przydał bo wesprzęglik możesz mieć centralny lub zewnętrzny.
Popuść korek zbiornika wyrównawczego i sprawdź różnicę.
Witam , posiadam Megane II 1,4 16V .Pojawiło się syczenie po zgaszeniu samochodu po dłuższej jeździe. Dźwięk przypominający wylewanie czegoś na rozgrzany przedmiot sytuacja powtarza się nawet jak auto stoi bez ruchu już jakaś chwilę. Także pod czas jazdy ale tylko raz wywaliło wszystkie możliwe kontrolki może na 3 sek i wszystko się unormowało. Co może...
U mnie powodem była lekko wydmuchana uszczelka pod wtryskiwaczem. Ale to inny silnik. Po prostu napisałem, bo sam tego szukałem że 2 miesiące, a może u ciebie być podobnie.
Wszystko wskazuje na pęknięcie w bloku, robi się ciśnienie, ale nie na tyle aby węże spuchły, choć pewnie zmieni się to przy dłuższej jeździe. Historia o tym kamieniu też się nie klei, najpierw dostanie skraplacz klimatyzacji. Blok i ciśnienia w układzie chłodzenia to typowy problem dla tego silnika.
A może to kwestia odpowietrzenia sprzęgła? Były 2 lub 3 sytuacje, gdzie wpadł pedał sprzęgła do końca, wtedy wystarczyło go wyszarpać i przepompować. Jakiś dłuższy czas temu był wymieniany zbiorniczek od płynu hamulcowego, bo stary się rozleciał. Hamulce zostały odpowietrzone, ale o sprzęgle się zapomniało.
Witam Posiadam Vectrę c 1.9 CDTI 120 km . Silnik pracuje ok ale pobiera już olej i ostatnio poddymia na niebiesko po dluższej spokojnej jeździe lub dłuższym przegazowywaniu na postoju. Dodam że miałem problem z DPF który nie mógł się wypalić przez pęknięty przewód ciśnieniowy ale ostatnio wypalił się do 8 % nawet . Turbo nie wydaje jakiś dziwnych odgłosów...
Dokładnie sprawdź przewody z doładowania wraz z intercolerem. Jakieś błędy w sterowniku po dłuższej jeździe są ?
Witam mam problem typu . Mercedes sprinter 413 cdi - silnik 2.2 -/- 2002 rok . Co jakiś czas nie mogę uruchomić silnika . Dzieje się tak wtedy kiedy stanę wyłączę silnik po dłuższej jeździe około 0.30 - 1.00 godz . Muszę postać też różnie od 1.00 godz do 1.30 -/- i wtedy zapala . Czasami sam gaśnie na wolnych obrotach . Proszę o sugestie .-/- pozdrawiam...
Usterka dotyczy Peugeota 308 T9 1,6 HDi z 2015 roku. Pojawił się problem po przejechaniu 500 km, ponieważ przestała działać klimatyzacja na kilka minut. W drodze powrotnej usterka pojawiła się po podobnym przebiegu, ale już na stałe. Obecnie klimatyzacja załącza się losowo na kilka minut i wyłącza. Układ szczelny wentylator pracuje. Czy może macie spostrzeżenia?
Cześć, ---,,- zawory ustawione na 0,05 i 0,07 -''--- na pewno nie są to prawidłowe luzy zaworowe, zbyt małe. ---impulsator posiada oporność 131 omów -- opór cewki?
No ok to zaczne od wymiany Oczywiście wymiany dokonaj po dłuższej jeździe aby olej był jak najrzadszy i w maksymalnym stopniu opuścił skrzynię.
Zrób taką próbę: zgaś dobrze nagrzany silnik (po dłuższej jeździe) na ok minutę, odpal, jak puści niebieską chmurkę, to uszczelniacze zaworowe, jak nie to raczej pierścienie
Witam Mam problem z moim Audi A4 B7 1.9 TDI 115 2005 BKE. Dwa tygodnie temu wymieniłem chłodnicę EGR, bo kopciło auto na biało. Problem ustaliłem, pojeździłem dwa tygodnie, szybko, wolno, dłuższe trasy 180 km. Jednego razu zrobiłem w sumie jakieś 2 tysiące kilometrów w ten sposób. Wyjechałem do Niemiec, pod Berlinem siadło auto po 300 km, nagle zaczął...
Jak jesteś mądrzejszy to czemu się pytasz? Jak ci się coś wydaje, to nie sprawdzaj tylko jedź do serwisu lub kup nowy skuter. A jak chcesz go naprawić sam z pomocą kolegów z forum, to bądź łaskaw wykonać te proste czynności diagnostyczne, które ktoś ci zaleca. Jak nie potrafisz tego zrobić to napisz szczerze i zapytaj jak to zrobić, a nie prowadź dziwnych...
No to zacznijmy od tego - patrz wyzej
Po dłuższej jeździe na LPG nie odpala muszę poczekać aż ostygnie i wtedy odpali bez problemu (at)ElektrodaBot
Fiat Cinquecento 700, miękki hamulec po dłuższej jeździe. Dotyczy wszystkich modeli CC (wszystkie mają jednakowe pompy hamulcowe) Objaw : -Zaczynamy jazdę to hamulec jest twardy i pracuje normalnie (na wyłączonym silniku czuć opór i pedał hamulca nie zapada się) -Po przejechaniu kilku kilometrów pedał hamulca zapada się do samego końca maleje skuteczność...
Kolego wymień drążki kierownicze(nie końcówki ), domyślam się że masz probówkę dwójkę a to to samo co moja mx-6, nadwozie inny kształt tylko ma. Problem miałem podobny i przyznam szczerze że sporo czasu zajęło mi zlokalizowanie denerwujących styków. Po zsunięciu osłon było ładnie widać luz na jabłkach. Dostęp tragedia, klucz chyba 30, trzeba było go...
Witam. Niekiedy prócz kręcenia kierownicą konieczne jest podpięcie pod tester , ustawienie jazdy testowej adaptacyjnej (po kilku metrach jazdy na wprost dalej po łuku).Może też się udać po dłuższej jeździe (normalnej).W większości przypadków udaje się tak jak wspomnieli koledzy -po kręceniu.
Zastosowanie diody to nie teoria.Warunkiem zastosowania jest sprawny alternator czyli na zacisku B+ i D+ musi być jednakowe.Odchyłka świadczy o niesprawności mostka prostowniczego ,lub diod wzbudzenia.To że kontrolka się żarzy przy sprawnym alternatorze ,powodem jest spadek napięcia na instalacji.Wstawiając diodę na przewodzie kontrolki eliminujemy...
Pasta do hamulców - tylko do lekkiego posmarowania tłoczka pod gumowym ochraniaczem. Do prowadnic zacisku jakikolwiek, z ŁT włącznie - warunek - musi być czysto, nadmiar smaru tylko zaszkodzi. A jeśli hamulce po dłuższej jeździe zawodzą - poczytaj, skuteczność gorących hamulców zawsze będzie gorsza, tym bardziej przy podrabianych klockach.
a jakie ciśnienie powinna wytwarzać dobra pompa? a jakby wlał gęstszy olej do układu ?
Dobry sprawdzian lewego powietrza. Włączyć delikatnie ssanie. Jak RPM spadną to można podejrzewać lewe powietrze. Gdzie się dostaje to już osobny problem. Z reguły puszcza simmering pod magnetem. Puszcza powietrze DO silnika (skrzyni korbowej) i zuboża mieszankę paliwo-powietrze. Jeżeli coś tam cieknie to nie ma się co zastanawiać tylko wymienić! Gaźnik...
Witam Mam ten sam problem, kontrolka ostrzegawcza oleju zaświeca mi się w dwóch przypadkach, pierwszy to po dłuższej jeździe, drugi po jeździe krótszej, ale na wysokich obrotach. Ilość oleju w silniku jest w normie. Sadur_86 rozwiązałeś ten problem? Proszę o radę dlaczego tak się robi, bo jazda z czymś takim jest drażniąca. Pozdrawiam
No właśnie bo ja wiesz powietrze ma dużą rozszeżalność cieplną i dalej to już wiadomo.
Samochód po dłuższej jeździe dostaje nieregularnych obrotów. Nie wciskam gazu a sam przyśpiesza. Po ponownym odpaleniu objawy nieraz ustępują. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Prosiłbym o jakąś pomoc... Dodano po 14 Mam wrażenie że to wina modółu czy to możliwe ??
Witam, podobny problem, zobacz: http://avensis.info/viewtopic.php?t=4853 Pozdrawiam
Problem rozwiązany. Powód - zawieszające się zawory sterujące przepływem cieczy chłodzącej do nagrzewnic. Rozwiązanie - rozebranie na czynniki pierwsze i oczyszczenie z syfu.
...PROBLEM JEST TAKI ŻE AUTO ZIMNE ODPALA A PO PRZEJECHANIU POWIEDZMY 70KM PONOWNE ODPALENIE TRWA BARDZO DŁUGO... W AUCIE DO TEJ PORY ZROBILIŚMY W ZWIĄZKU TĄ USTERKĄ : BAK + SMOK + PRZEWODY ZASILAJĄCE PODSTAWĘ FILTRA PALIWA + NOWY DEKIEL , GLOWICA + ZAWORY + WTRYSKI WSZYSTKO DEMONTOWANE I SPRAWDZANE , USZCZELNIENIA POMP I DALEJ LIPA KOMPUTER NIE POKAZUJE...
Standard załóż kpl mostek z regulatorem. Powinno skoczyć na 14,2
Po przejechaniu kilku lub kilkunastu kilometrów twardnieje układ wspomaganie kierownicą objawia się to tym że są opory przy skręcaniu. Pompa może tracić ciśnienie po nagrzaniu zgodzę się. Nikt z mechaników nawet serwisowych nie może stwierdzić tego na 100 % , każdy tłumaczy że nie mieli takich objaw w swoim doświadczeniu (po wyłączeniu silnika i ponownym...
Trzeba sprawdzić termostat i nagrzewnicę. Jak grzeje się silnik? Jak ciepłe są przewody od chłodnicy i nagrzewnicy?
Witam mam problem z manem tga 410 po dłuższej jeździe giną biegi 3,5,7 założyłem lewar po regeneracji, wymieniłem dwa zawory na skrzyni (nowe) i wszystko odpowietrzyłem zgodnie z instrukcja speców z eletroda.pl Układ jest szczelny żadnych wycieków a ponad to co jakiś czas zapala się lampka poziomowania (żółta) pomóżcie proszę :cry:
czytałem na innym forum i koles pisał ze winę możne mieć za wczesny zapłon i tez miałem zle ustawiony Dodano po 5 przejechałem z 3 klimotery i motor nagle tracił siłe po czym zgasł nie mogłem go odrazu odpalic,odpalił po 3 minutach i problem pojawił sie znow
Zbyt niska lepkość oleju (czytaj:-zły olej) Wytarte panewki (czytaj:-remont silnika)
Pompa nie cieknie, po dłuższej jeździe w wężyku nie ma bąbli także wszystko jest ok.
Też tak miałem w swoim Galaxy i okazało się że pęknięty jest wężyk znajdujący się w sterowniku silnika.
1. Sprawdzic ilosc freonu i stan filtra kabiny. 2. Sprawdzic stan skraplacza 3. Zmierzyc cisnienia w momencie usterki - jesli objawy wskazuja na wadliwa prace zaworu regulacji wydatku - zaktualizowac oprogramowanie BSI. PS - ta sytuacja moze byc mormalna jesli wystepuje tylko podczas duzego obciazenia silnika i wys. temp PPS - wentylatory chlodnicy...
Droga ze Śląska na morze, postój wymuszony po ok 3h jazdy po autostradzie i staniu w korkach, bo auto straciło moc, temperatura wody dalej prawidłowa ale po ok 20 min postoju auto się nie odpaliło, podniosłam maskę, odkręciłam zbiorniczek z płynem chłodnicy, po ok 40 min temperatura zeszła do ok 45 stopni i auto odpaliło. Kolejny postój po 2h jazdy...
To na spokojnie - dla mnie jeżeli po dłuższej jeździe ze sprawnym termostatem - nie ma ogrzewania w kabinie jest problem z nagrzewnica - czytaj .... Temperatura robocza a z nawiewow zimne - robię jak ty na początku szlauf i płukanie nagrzewnicy jeżeli jest lepiej to za chwilę i tak jest do wymiany, a jeżeli nie pomaga - ściągam deche i organoleptycznie...
Witam, nie napisał kolega jaki to silnik! Przeważnie ssanie automatyczne sterowane jest z czujnika temperatury, jak temperatura silnika wzrośnie do określonej to sie wyłącza. Czujnik temperatury przy tym aucie powinien być gdzieś przy górnym kolektorze wodnym, może mieć złącze 4-ro stykowe. Więc problemem może być czujnik temp, jego uszkodzenie lub...
Trudno o kanał pod biedronką 😉 tak jak mówiłem przez większość czasu jest ok, problem pojawia się po dłuższej jeździe. nie jest to kwestia masy czy stacyjki, po przekręceniu kluczyka wszystko świeci jak należy. Przepraszam w poprzednim poście pomyliłem się, rozrusznik się kręci tylko nie odpala. wyedytuję. To samochód syna także objawy znam...
Witam! Mam duży problem od roku. Kupiłem BMW e46 1.8 115kM w benzynie które jeździło i było sprawne mniej więcej do momentu zagazowania i przyjścia pierwszych zimniejszych nocy. Początkowo nie odpalała gdy były przymrozki, a gdy zrobiło się cieplej to odpalała od razu. Po wymianie świec, cewki, valvetronica i uszczelek jeździła dobrze przez około tydzień...
dość czesta przyczyną takich objawów jest usterka w liczniku - i chyba każdy elektryk samochodowy juz to przerabial :)
Zrobić diagnozę komputerową (VCDS) i napisać jakie błędy wyskoczyły.
Polej pompę wtryskową zimna wodą z butelki i próbuj odpalać.
Po nagrzaniu oba węże chłodnicy jednakowo ciepłe i wentylator załącza się? (jeżeli oba węże miękkie to uszkodzony korek chłodnicy, powinny być lekko twarde ).
poza tym można wejść w tacho i wydrukować zdarzenia i powinno pisać jaki to błąd Ciekawe jakim sposobem ? Kolega pomylił wersje 1318 (w temacie) z 1381.
1.2 SPI (60) czy MPI (75) czy może MPI 16V (85)?
Czyli wiesz, że nic nie wiesz. Nie trzeba rozbierać tego typu alternatorów do wymiany prostownika. To Vectra B a nie stara A
Jak się świeci kontrolka immo to z nim jest problem podepnij pod kompa zobacz błędy
Witam Problem jest taki: Po dłuższej jeździe samochód zgaśnie i nie można go odpalić.Po ostygnięciu silnika autko zapala.Ale to najmniejszy problem: Autko było już u dwóch mechaników i u elektronika. I u każdego z nich komputer ma zero kodów usterek?!Czy ktoś sie już z tym spotkał??
Skoro wspomaganie słabnie ale działa to możliwe że sterownik nie widzi czujnika skrętu i wchodzi w tryb awaryjny. Musisz odczytać błędy ze wspomagania.
Może ktoś polecić dobre diody smd ?
na zgaszonym wchodzą dobrze na odpalonym czasami się jedynka przy wrzucaniu lekko przytnie ale wystarczy o 1mm cofnąć i do przodu , a ciągnie tylko czasami jak się zblokuje jedynka przy próbie wyrzucenia z biegu na odcinku 10 km w tym 20 min w korku dwa razy się jedynka zblokowała ( a z "dwadzieścia" razy wrzucana i wyrzucana jak to w korkach:)
A sprawdziłeś jak pracują.
Polonez 1,4 po dłuższej jeździe nie wchodzi na wysokie obroty. Pierwotnie myślałem, że to jest związane z temperaturą . Jeżdze czasami kilka dni i nic, a potem staje na skrzyżowaniu. Poddało się już trzech mechaników.Sprawdzany był komputer i czujnik na wale wszyscy twierdzą że przyczyna tkwi w elektronice. Ostatnio po długich próbach w czasie występowania...
Uszkodzony podciśnieniowy kranik paliwa lub zabrudzony gaźnik ,ale stawiam na to pierwsze.
Może to byc uszczelka wtryskiwacza, jesli postawisz na noc dziobem do dołu pali normalnie nawet jak ma mało paliwa?
Najlepiej zdjąć oslonę gumową z drążka i obejrzeć jak wygląda tulejka na listwie przekładni - należy to zrobić z prawej strony. Luz jest rzeczą naturalną związaną z przebiegiem i zużyciem. Jeżeli to przekładnia bez wspomagania to być może objaw nasila się po jeździe ze względu na fakt, iż przy kręceniu kierownicą rozgrzewa i przez to rozrzedza się smar...
Radio nie było zmieniana?
Sprawdź twardość węży pewnie twarde i po rozgrzaniu wywala ci płyn korkiem powolutku ale systematycznie jeśli tak masz {słychać syczenie po zgaszeniu z korka} no to lipa :-( u mnie jest identycznie więc sam rozebrałem silnik i załamka blok uszkodzony moje co prawda benzyna 2,5 AWD więc poprzedni właściciel pocisnąć lubił ale to się teraz mści.Mam nadzieję...
witam, mam dokładnie taki sam problem. Fiat cc700 '93. Również po wyłączeniu silnika samochód normalnie "ciągnie". Czasem pomaga przeturlanie na luzie pare metrów. Czy komuś udało się zdiagnozować problem?
Po dłuższej jeździe zapala się kontrolka wtrysków ale samochód jedzie. Po zatrzymaniu nie można odpalić. Po jakimś czasie zapala i wszystko jest OK. Na komputerze w stacji diagnostycznej wykazało błąd czujnika obrotów na wale (został wymieniony - jako tańszy) i błąd komputera (nie został wymieniony). Niestety usterka pojawiła się znowu. Co może być...
mam jeszcze pytanie czy fachowcy co robili mi z dpfem i egrem mogli coś źle wgrać i tu szukać przyczyny utraty mocy
Witam Mój problem z almerką wygląda tak; po dłuższej jeździe przy ruszaniu spod świateł zgasł. Po odpaleniu auto nie chce przyśpieszać. Na biegu jałowym, wolnych obrotach silnik pracuje równo, obroty nie falują, reaguje na pedał gazu, ale mam wrażenie, że gorzej. Auto jeździ z tym, że nie można normalnie przyśpieszyć, tak jakby nie było odpowiedniej...
Po odpaleniu jest ok.15,1V a po dłuższej jeździe spada nawet do 14,61V. Klema odpieta.
A gdzie tu mapa gazowa...... To jest II generacja, mapy gazowe to wynalazki nie istniejące w instalacjach LPG.
Witam,od nie dawna jestem posiadaczem golfaIV 1,9 sdi silnik AGP i zastanawia mnie jedna rzecz mianowicie,przejechałem około 130km tyle mam do Poznania ,w Poznaniu około 30min jazdy po mieście korki i ogólnie nie duże tempo,po sprawdzenie węży chłodnicy okazało się że górny jest gorący a dolny chłodny,jedynie na odcinku około 15cm od silnika dolny wąż...
Ja obstawiam sworzeń. Najprościej wyeliminować skrzypienie wziąć strzykawkę z olejem i wcisnąć w sworzeń powinno ustąpić. Jeżeli znowu zacznie skrzypieć trzeba wymienić. Bardzo szkodliwa porada, jeśli sworzeń jest uszkodzony, podlega wymianie. Żadne wstrzykiwanie oleju, jeśli jest dobry, po wstrzyknięciu oleju, również nadaje się do wymiany.
Użyłem szukajki i nic nie znalazłem w tym temacie . Być może słabo , więc z góry przepraszam. A problem jest taki : Używam tego pojazdu głownie do jazdy po mieście i na krótkich odcinkach . Jest wszystko w porządku . Auto odpala na benzynie wprost rewelacyjnie . Na gazie jeżdzi dobrze . Jak na poloneza spalanie przyzwoite . Niby wszystko wporządku ,...
Schematy przeglądałem już dawno. Przecież jak odłącze panel środkowy to parktronic przestanie działać. Do licznika idzie zapewne tylko kontrolka moduł świateł podświetla tylko panel środkowy.
Możesz potwierdzić że dzieje się to tylko po dłuższej jeździe (silnik porządnie rozgrzany) i przy ... niewielkiej ilości paliwa w zbiorniku?
Witam. Pytanie szarpie na benzynie krótko po odpaleniu czy już po dłuższej jeździe ale na benzynie czy też na LPG? Ważne. Pozdrawiam.
Skoro na pb jest ok to masz nieodpowiedni emulator innej opcji nie ma
Problem rozwiązany. Słaba masa silnika.
Witam. Mam problem z pracującym wentylatorem chłodnicy. Ogólnie opiszę problem. Po przejechaniu ok. 70km. załącza się wentylator chłodnicy i przy okazji włącza się pomarańczowa kontrolka silnika, gdy wyłączę silnik od razu wentylator się wyłącza. Napomnę, że wymieniłem czujnik temp. cieczy oraz zamontowałem inny sterownik komputera, problem cały czas...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... do tego co napisałem wymieniłem jeszcze pózniej termostat bo był cały czas otwarty :) pozdrawiam :)
Witam mam problem z moją mz etz 150 po jakimś dłuższym odcinku gdzieś tak 20 km mz słabnie i zaczyna przerywać tak jakby odcinało zapłon i do domu już ciężko nieraz dojechać.Dodaję że nie przegrzewa się bo jak w te upały i w chłodne dni zachowuje się tak samo.Gaźnik czyszczony założony nowy filtr paliwa fltr powietrza nowa świeca.Dodam że jak dodam...
Zobacz do ilu spada napięcie na rozruszniku i na akumulatorze biorąc masę z każdego z nich . Przy tym silniku nie może być poniżej 10V. Jeśli jest więcej to amperomierz cęgowy i prąd na przewodzie z akumulatora nie może być powyżej 130A co by sugerowało zablokowanie rozrusznika .
Witam wszystkich. Problem dotyczy auta: Fiat Siena 1.4 benzyna rocznik 1998 - biała strzała :) Sytuacja wyglądała tak. Trochę autem pojeździłem po mieście, trochę stałem w korku. Zgasiłem na 5 min czekając, aż miejsce parkingowe się zwolni. Odpalam i auto działa na nie wszystkich "garach" nie ma mocy, silnik terkocze jak traktor, świeci się kontrolka...
temperatura rośnie przy dłuższej jeździe Witam. Czyli po ilu km. 97° To jeszcze nie jest przegrzewanie się silnika to jeszcze nie jest awaria o ile później włączy się wiatrak i schłodzi. jechałem przy włączonym wiatraku przez 30 km Włączył się sam i już nie wyłączył? chodził cały czas a temp. nie spadała? strumień chłodziwa był cienki na 3 cm Gdzie...
stuki jeździe szarpie wolnej jeździe
whirlpool testowy włączyć biało czarny ekran laptopie aplikacja została zatrzymana telefon
certyfikat paneli fotowoltaicznych certyfikat paneli fotowoltaicznych
Arduino Uno – efekt powolnego wygaszania LED PWM, kod, podłączenie, gamma, millis Renault Megane 3 licznik wsad EEPROM 24C16 K4M848 manual – gdzie znaleźć, jak odczytać