e250d eprom

Znaleziono około 17 wyników dla: e250d eprom
  • Samsung E250D - IMEI same zera

    Tak kolega potrzebował polaka. Juz sie uporałem z tym problemem, a rozwiązaniem było wgranie flasha z E250D jako E250 a eprom i write IMEI jako E250D, nie mam pojęcia o co biega, ale świat jest dziwny i nie przewidywalny ;) Telefon na 100% E250D - niebieska płyta i poprzedni soft od E250D(E250DAYGJ1_HA1) Eprom...

    Smartfony Serwis   19 Lut 2009 20:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6008
  • UST PRO i simlock e250d... pyt. z czystej ciekawości...

    Wgraj na nowo eprom i caly soft w pełni od e250d i dodatkowo full erase, ja bym zwrocil uwage czy na 100% to jest e250d a po wgraniu wszystkiego simlock zaznaczając g600. Postawić powinieneś ,nie raz uwaliłem e250 i e250d bez przypadek :) ale każdą postawiłem:) na elektrodzie dużo można znaleźć.

    Smartfony Serwis   12 Lis 2008 10:07 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1758
  • Samsung E250D nmie działa bluetooth.

    Witam, mam samsunga E250D w którym nie działa bluetooth i nie wiem dlaczego tzn. nie chce siępo prostu włączyć. Kiedy wybieram opcję "włącz bluetooth" pojawia się napis "włączanie bluetooth" (coś takiego nie wiem czy dokładnie tak) i tak może sobie z godzinę włączać. Robiłem softa plus full reset, reset...

    Smartfony Początkujący   20 Mar 2011 07:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1337
  • e250d simlock ust pro2

    Wgraj eprom potem unlock i po problemie. Do tego bardziej polecam HWK bo UST to super sprzęcik ale dla cierpliwego użytkownika :)

    Smartfony Serwis   18 Cze 2008 13:10 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2282
  • samsung e250d usterka głośnika po simlocku ns pro?

    poszukaj softa np 250dCBGJ2 i go wgraj do tego nowy eprom , odbudowa imeia i simlok w sumie najpierw bez eproma sproboj tylko soft pozdrawiam

    Smartfony Serwis   17 Wrz 2008 13:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1676
  • Samsung E250v ograniczone usługi sieci

    Witam, wiem że temat był juz wałkowany ale nie moge sobie poradzić z tym telefonem, pochodzi on z vodafone, ktoś wgrał mu złego softa z polakiem, gdyż ma non stop komunikat ograniczone usługi sieci, na naklejce jest e250v natomiast płyta główna e250d, wgrałme właściwego softa e250dcbgj2, wgrałme eproma,...

    Smartfony Serwis   06 Sty 2009 01:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2262
  • Ssamsung e250 - po wgraniu PL języka nie działa dźwięk

    Jeśli wgrałeś od zwykłej e250 to musisz wgrać eprom e250d flash e250d i reset z klaw. Flash i eprom jest na elce tylko trzeba poszukać :)

    Smartfony Serwis   12 Cze 2008 11:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1332
  • Samsung J700 - po simlock-u błąd sieci

    Witam ja już kilka razy przerabiałem ten problem z j700 i e250d za każdym razem wystrczy wgrać sam Eprom i koniec ! Jeśli masz błąd sieci wystarczy wgrać tylko eprom i nic nie kombinować. Eprom J700V z supportu .

    Smartfony Serwis   04 Gru 2008 12:06 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 25061
  • samsung E250 D - padł po złym simlocku

    wgraj sof od e250d i eprom z e250d i wszystko powinno wrocic do normy

    Smartfony Serwis   14 Lut 2009 20:02 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1415
  • Samsung e250 brak imei i uszkodzone wejście ładowania

    Witam, posiadam 2 samsungi e250d W jednym jest taki problem że miałem z nim problem z wchodzeniem w internet, zacinał się i telefon się resetował więc zrobiłem mu reset eprom i przez to zniknął mi numer imiei, pojawiły sie same zera i przez to gubi zasięg i bateria trzymała zaledwie pół dnia, mam jeszcze...

    Smartfony Początkujący   22 Sty 2012 11:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1567
  • e250 po simlocku, gubi zasięg, imei się zmienił, karta sim.

    robilem ustpro2,simlock pokazywalo ze zchodzi ale w rzeczywistosci byl,wzialem odczyt kodow to wyskoczyl mi ze nowy algorytm i kodow nie pokazalo,to wzialem wgralem eprom od zwyklego e250 i tu sie zaczely schody,simlock szedl ale gubi zasieg pokazuje karte pamieci ze jest wlozona choc jej nie ma,imei...

    Smartfony Serwis   21 Gru 2007 10:33 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1656
  • UST PRO 2, dodawanie pliku z softem? full flash?

    1. Zaznacz okienka "Flash" "FFS" "EPROM" zależy co chcesz wgrywać. Później klikasz 2 razy czarne okienko obok (po lewej stronie) i wybierasz pliki do wgrania. Możesz wybrać tylko plik odpowiedni dla danego typu sofu, który chcesz wgrywać więc na pewno nie pomieszasz FFS z Flashem czy EPROMEM. Później...

    Smartfony Serwis   17 Kwi 2008 16:20 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1424
  • Samsung E250 po fleshu nie ma dzwięków.

    wgrywacie eeprom od e250 czy e250D ? ja juz kombinuje pod gorke ze wszystkimi softami i kazdy wchodzi , zasieg jest ale brak dalej w sluchawce dzwiekow i teraz kombinuje z eepromem i nie wiem ktory wgrywaliscie i czy robicie erase eprom. udalo mi sie, nie wiem jak to zrobilem ale wszystko dziala,...

    Smartfony Serwis   13 Cze 2008 15:12 Odpowiedzi: 51    Wyświetleń: 13356
  • Samsung E250 - po simloku nie łapie żadnej sieci

    Witam, mam podobny problem, gosc zdjal mi simloka w serwisie gsm, pozniej zaczely sie problemy z siecia itd., sprawdzilem telefon to E250D, gosc w serwisie zarzeka sie ze odblokowal go dobrze a wersja telefonu nie ma znaczenia, po moich naciskach sflashowal telefon softem z 250D ale problem nie zniknal. Jako...

    Smartfony Serwis   31 Sie 2009 20:23 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 13367
  • samsung e250 imei zera

    po wgraniu e250d eeprom nie chce wejść w tat mode przetestuję jeszcze sposób z linka Dodano po 2 NIE NO NIE DAJĘ RADY co robię nie tak ?????? DAJĘ : MCU File: e250dxdgi1.cla CRC32: 5979F8B0 TFS File: e250dxdgi1.tfs CRC32: 8C4A0A49 CFG File: e250dxdgi1.cfg 70190 byte(s) Preloader...

    Smartfony Serwis   10 Mar 2009 03:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 8253
  • E250 z Vodafone , restartuje sie, tylko na plusie dziala ok

    Witam , Mam e250v restartuje sie non stop przy roznych kartach, procz Plus... Wgrywane rózne softy od e250d, e250, eprom... i ciagle to samo. Ma ktos jakis pomysl co moze byc? Pozdr Archi3

    Smartfony Serwis   22 Kwi 2009 00:35 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1373
  • e250v po wgraniu pl USTPRO2 po chwili traci zasieg

    A eprom wgrany imei przywrocony Dodano po 1 A sprawdzales czy to nie jest przypadkiem E250D ??

    Smartfony Serwis   05 Maj 2009 11:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 741