Witam. Pompka ma wydajność ok 20cm3 na 200 cykli. Wygląda na podobną do twojej. Pozdro.
na kotle są dwa czujniki , płomienia i przegrzania i właśnie ten przegrzania jest odpowiedzialny za prace pompki paliwowej ,jego oporność jest bliska 0 ohmw twoim przypadku jest pod taką osłoną gumową przycisk resetowania tego czujnika (nie trzeba nic rozkręcać )ta gumka jest na obudowie, natomiast ten co wymieniłeś to pewnie czujnik płomienia o oporności...
Na zdjeciach widac bufor paliwa czyli mini zbiornik wpina sie go w obwód zasilania silnika paliwem w celu unikniecia prowadzenia dodatkowego przewodu paliwowego ze zbiornika. Podgrzewacz przykładowo B5W zasilany z tej pompki.
jutro w firmie sprawdze co oznacza kod 52 i napisz
Tak to ten.
Witam .Możesz zastosować np taką https://www.otomoto.pl/czesci/oferta/bmw... lub nowszy model ,warunek z czerwoną etykietą ,ponieważ webasto nie zmieniało tak często jak eberspacher i starsze czy nowsze modele do siebie pasują.
W większości są to identyczne pompki jednak wypadałoby w DS sprawdzić jaka jest zalecana przez producenta. Na pewno nie możesz zamienić pompek między Webasto a Eberspacher (inna dawka paliwa na impuls).
czym to odczytałeś jeśli zegarem modułowym to jest błąd 48 tak jest czasem wyświetlany brakuje kreski w wyświetlaczu sprawdzić musisz pompę paliwa
Co najtańszego potrzebuje aby je uruchomić? Zwykłego włącznika którym podasz +24V na żółty przewód. Zakładam że pompkę paliwa i resztę instalacji masz? I masz odpowiednie zasilanie 24V/20A ?
Jeśli pompka paliwa pracuje, świeca żarowa grzeje, to sprawdź, czy dochodzi paliwo do ogrzewania. Zdejmij przewód paliwowy przy ogrzewaniu, włącz urządzenie i sprawdź, czy pompka podaje paliwo. Prawdopodobnie "zamarzła" przy takich temeraturkach :D
Witaj ten sterownik jest nie od tego kompletu ,jeśli chceszgo odpalić to naprzykład przy pomocy zagara easystart E .Zegarek ze zdjęcia realizuje tryb załączania podając 24v na kabel żółty ,a ty takiego nie masz w komplecie . Tak na 100 procent też nie jestem przekonany czy napewno to tak odpali bo widzę też linie CAN a ona może blokować ADR i podawąć...
To pisz D3LCC niby mała różnica w nazwie ale kolosalna w budowie calego pieca. Proste: +24 gruby czerwony, GND gruby brązowy, pompka paliwa zielony z czerwonym paskiem i brązowy (masa), załączenie pieca żóty, reg. temperatury białobrązowy i szaroczerwony (można zastosować rezystor 2,2k).
jest za mało paliwa do zainicjowania zapłonu ,pompa na wejściu pod śrubą od strony ssania ma sito musisz odkręcić 17 kluczem ,a potem wyjąć siteczko delikatnie np ,wiertłem 5mm możesz zadzwonić może przez telefon będzie prościej 502027772
Witam kolegę Piec na pewno ma inaczej wysterowaną dawkę paliwa oraz jak dobrze mi się wydaje inny typ palnika oraz dyszy. Poza tym sam korzystam z pieca D5WZ w benzyniaku i nie stanowiło dla mnie problemu dołożenie dodatkowego zbiornika na ON 2l. Jeżeli chcesz ten piec zamontować w benzyniaku z wtryskiem to będziesz ciągnął ujęcie ze zbiornika a dołożenie...
Webasto masz cyfrowe. Sterowanie po szynie W-bus. Pompa wody może być z dowolnego Webasto. Pompka paliwa prawdopodobnie będzie pasować z evo. Możesz kupić sobie płytkę, na którą podajesz sygnał 12V, a przetwornik generuje sygnał po W-bus do odpalenia pieca.
Trzeba sprawdzić przejście pompy paliwa (w kostce przy sterowniku), silnika dmuchawy, czujników temp. na piecu (ciut powyżej 1 kilooma) , oraz czy jest plus zasilający oraz plus włączający. Domniemam, iż jest to ogrzewanie Eberspacher D3LC.
Rozumiem że to "analogowy" piec, i masz komplet okablowania i sterownik zegarowy alias "zegarek". Piec ma programowo blokadę na 3 nieudane odpalenia i się blokuje aby nie narobić szkód, jeśli tak się stało znaczy że piec do rozebrania wyczyszczenia : - sprawdzić wentylator czy się swobodnie kręci palcami czy przy 8V ma więcej jak 10000rpm , - wentylator...
Witam. Ogrzewanie wodne D5WS o nr 25 2091 jest agregatem dedykowanym do samochodu MB sprinter, oczywiście można je podłączyć do dowolnego samochodu z instalacją 12V i paliwem diesel. Diagnostyka może być w tym piecu dokonywana za pomocą wspomnianego przez Ciebie zegara bądź programu KD2000 lub Edith. Jeżeli wszystkie komponenty: - czujniki temp. płynu...
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Chodzi mi o to, że przez 5 sekund chodzi tylko pompka wodna i nadmuch, a ogrzewanie nie odpala. Czy przyczyną tego moze być uszkodzona pompka paliwa i w jaki sposób ją sprawdzić? Czyli jak nie inicjuje procesu odpalania, musisz spawdzic tą pomkę paliwa, co pisze poprzednik, poprzez właczenie na jej zaciskach jakiejś tam żaróweczki lub miernika, ale...
Tutaj zaglądnij: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic97...
ja przyłączam sie do pytania mamwi mam to samo z pompa paliwa ? proszę o pomoc
Witam wszystkich, mam zapytanie czy pompka paliwa od webasto bez problemu zaisili eberspachera d5ws, dodam ze obydwa webasta mają wydajność 5kw i pompka paliwa tak samo jest do 5kw. Bede wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.
Dzień dobry, Problem z ogrzewaniem postojowym suchym Eberspächer. Włącza się, dmucha ciepło, a po ok. 4 minutach wychładza się tak, że dmucha zimno i się wyłącza. Pompka paliwa z początku tyka, potem się wyłącza, gdy Webasto jest bliskie wyłączeniu. Co można sprawdzić/zmierzyć, żeby rozwiązać problem? https://obrazki.elektroda.pl/1803679000_...
https://www.youtube.com/watch?v=UOTifzH5...
Diagnostyka Vag powie co mu dolega.
Witam Wg instrukcji D9W blad nr 37 - p.wody nie pracuje To jedno wystarczy aby piec nie wystartowal. Biegunowosc p. paliwa nie ma znaczenia dla wystartowania pieca - ma byc wpieta. Przekaznik dmuchawy pojazdu jest podpiety?
po osiągnięciu temperatury zadanej na sterowniku nie wyłącza się, tlko zwalnia. I jest to jak najbardziej prawidłowe działanie, nawet agregaty Eberspacher czy Webasto mają tak samo. Wygląda na to, że moc grzewcza jest mocno przewymiarowana w stosunku do zapotrzebowania. Zależnie od tego, jaki masz panel sterujący, można zmniejszyć moc zmieniając ilość...
Problem rozwiązany
Pompkę paliwa podłącz i ruszy.
Chyba to opanowałem - piecyk chodzi! Mam piec z Corolli i u mnie wygląda to tak: 2.5mm2 czerwony zasilanie + 2.5mm2 brązowy zasilanie - 2.5mm2 czarno/czerwony sterowanie dmuchawą 0.5mm2 zielony Pompa Paliwa 0.5mm2 nieb/biały 0.5mm2 żółty start + (z niebieskim) 0.5mm2 niebieski start + (z żółtym) 0.5mm2 nieb/żółty diagnoza U mnie czasami nie sterował...
Czy są jakieś sprawdzone marki, możesz coś polecić czy jak to u Chińczyków wszystko na jedno kopyto. Eberspacher, koszt nowej to prawie kompletny "chińczyk". Od Webasta się nie nadaje ze względu na większą dawkę paliwa na impuls. Będzie zalewać palnik i mocno kopcić. Oryginalna jest głośna, Eberspachera, aby usłyszeć, muszę się wsłuchać nawet na najniższym...
Witam, a patrzyles czy pompka paliwa podaje paliwo ??
Witam, Mam problem z eberspacher d5ws w Mercedes Sprinter, problem polega na tym że po wciśnięciu guzika grzania na zegarze od eberspacher, pompki włączają się na jakieś 5 sekund i potem cisza, na zegarze normalnie odlicza czas i nic się więcej nie dzieje. Od razu napiszę co sprawdziłem: Wymieniłem całe urządzenie na nowe używane sprawne (to przy reflektorze...
Sprawdź drugi akumulator pod siedzeniem pasażera. U mnie było tak że był kiepski akumulator i włączała sie pompka wody i wentylator działał ale ledwo co i eberspacher nie odpalał, wymieniłem akumulator i działa pięknie. Ewentualnie ładowanie drugiego akumulatora tam jest bezpiecznik i przekaźnik to też trzeba sprawdzić.
Pompa wodna w środku,pompa paliwa na zewnątrz.Co to znaczy w 'ludzkim języku'?
1.Czerwony - napięcie z aku (+) 2.Brązowy - masa (-) 3.czar/czer - sygnał na napięcie przekaźnika do załączania dmuchawy wewnątrz kabiny 4.zielony - pompa paliwa (+) 5.nieb/biały - do sterownika 6.niebieski - czujnik temp. <5*C 7. żółty - do sterownika 8. czar/biały- wyłącznik grzanie/wietrzenie
Dogrzewacz w Vivaro masz pod podłogą, Jest tam zasilanie pieca na podwójnej wtyczce, jedna płaska, a druga jajowata 8-mio pinowa. I na tej ostatniej sprawdź napiecia. Zasilanie masz na 1-2 pinie, 1/czerwony+/, 2 /masa/ Pompka paliwa pin 4 i masa Diagnoza pin 5 czujnik temperatury - pin 6 D+ Alternatora - pin 7. Dogrzewacz musi działać, bo jesli nie...
SKoro tak to za dużo ma paliwa .
W hurtowniach wprowadzają w błąd bo dają pompkę do d4 a w manie pompka nawet w roczniku 2021 jest taka sama jak w d3lcc czyli 45 , ta do d4 ma za dużą dawkę paliwa .
Zworkę robisz interfejsem diagnostycznym. Po podłączeniu coś ci to da. Jak masz kompaktowe to możesz mieć pompę paliwa w odbudowie. Nikt nie wie co masz. A przez internet nie widać.
Pompkę paliwa nr 1 na rysunku znajdziesz na przewodach paliwa zaraz koło baku. Jeśli pompa obiegowa jest podpięta pod sterownik eberspacher to będzie wykrywał przerwę lub zwarcie i nie odpali. Możliwe też że sterownik zablokował się na stałe i będzie trzeba podpiąć pod zegar modułowy.
Piec to Eberspacher D5WZ na CAN w oplu vektrze c z 2005 roku, przerobiony na postojowe, znaczy jako dogrzewacz i postojowe. Sitko było wymienione na zeszłą zimę. Sugerujesz żebym pozwolił mu 3 razy zrobić pętle rozpalania. Bo dziwi mnie czemu nie pokazuje błędu... A że się pali w nim to słychać , bo jest to dość charakterystyczny dźwięk... I nagle przestaje...
Na zdjęciach nigdzie nie widzę pompki paliwa która jest niezbędna do działania tego sprzętu :-)
W ogrzewaniu D1L pompa paliwa zaczyna podawać od razu po uruchomieniu. Jeśli ogrzewanie zaczyna wyraźnie dymić , a nie chce odpalić (tzn. paliwo dostaje) to błędu należy doszukiwać się w samej świecy żarowej (jej zły stan albo zbyt niskie napięcie na niej) lub w stanie samego wymiennika ciepła. Cykl próby startu trwa ponad minutę?
Jeśli odpala (słyszysz płomień) to pompka do wymiany lub jest nieszczelność i w przewodach jest paliwo z pęcherzykami powietrza. Do zapłonu wystarczy a do pracy już nie, sterownik mimo podawania paliwa (uruchamia pompkę) nie wykrywa wzrostu temperatury.
Witam mam pytanie czy w wymienniku eberspacher D1LC idzie wymienić dojście paliwa rurka zgniła i leci paliwo za odpowiedź dziękuję
Witam i przepraszam że tak sie wcinam w środek tematu ale mam podobny problem jak kolega. eberspacher z początku lat 90-tych mokre oczywiście. wystartuje grzeje ok 1 min. następnie wyłącza się pompa paliwa wydmuchuje spaliny i ponownie załącza świecę i paliwo i pracuje ok 2 min i z powrotem się wygasza z tym że już na Amen. i tak za każdym razem. Co...
Witam. Eberspacher D5WZ na stole z podpietym zamknietym ukladem chlodzenia.Zasilany akumulatorem 12,7 v. Po wciśnieciu przycisku start na zegarze(29.2100.71.0007) po dwóch sekundach startuje dmuchawa i grzanie swiecy (pobór pradu 14 A) Po okolo 5-8 sekundach wylącza sie dmuchawa a po kolejnych 15 sekundach spada pobór prądu do zera,nie uruchamia się...
Po włączeniu przyciskiem zaczyna pracować pompa obiegu płynu chłodzącego. A SILNICZEK NAPĘDZAJĄCY POMPKĘ PALIWA STOI W MIEJSCU. Wszystkie bezpieczniki ok .silniczek sprawdzany pod napięciem działa. STEROWNIK ZABLOKOWANY . JAKI INTERFEJS BEDZIE MÓGŁ GO ZRESETOWAĆ I ODCZYTAĆ BŁĘDY_,,,,,
paliwa eberspacher eberspacher pompka paliwa pompa paliwa eberspacher
philips 3139123 amica usterka usuwanie partycji dysku
lodówka bosch kgn39 zabezpieczenie sprzętu
Yamaha MX500 – długie uruchamianie przekaźnika, opóźnione załączanie, kondensatory, offset DC Yamaha AX500 – długie opóźnienie załączenia przekaźnika, analiza i typowe usterki