Jesli masz dogrzewacz firmy eberspacher to najprawdopodobniej padł sztyft żarowy- (swieca żarowa) Niestety bez demontazu sie nie obejdzie. Próbowałeś podłączyc pod VAG i sprawdzić co go boli?
Chodzi dokładnie o sztyft żarowy- za duży opór , w dokumentacji naprawy airtronica ten kod błędu widnieje ale w spisie ogólnym błędów eberspachera nie znajdziesz go.
Tak właśnie to jest palnik bez sitka. W piecu z sitkiem przewód paliwa dochodzi do sztyftu żarowego na którym jest sitko.
Witam Potrzebuję świecy żarowej do D3WZ, czy ktoś podpowie mi gdzie najrozsądniej mógłbym kupić ten sztyft? Pozdrawiam
Mam mały problem z piecykiem zamontowanym w Sharanie, pracuje jako dogrzewacz. Jako że pieca D3WZ nie dało się rozkręcić do naprawy zdobyłem piec D5WZ sterowany z CAN, i przełożyłem sterownik z D3WZ. I tu pojawił się problem, piec nie chce się odpalić, robi przedmuch, zaczyna dymić i zalewa się ropą. I tu pytanie, świeca sprawna sitko też, czy problem...
Złącze analogowe. A piecyk może mieć 11 lat, więc konieczny jest standardowy przegląd, sprawdzenie sitka, sztyftu żarowego i czujników temperatury. Ale jak nie wyjmiesz to się nie dowiesz.
Szkoda, że przy odblokowaniu nie zostały podane kody błędów. W starym hydronicu, nie ma sitka wymiennego więc wypada oczyścić palnik, wymienić sztyft żarowy, uszczelki i być może pomoże.
OK. Dzięki za dokładne odpowiedzi. Jeżeli jednak chodzi o przerobienie mojego urządzenia na ogrzewanie postojowe, to z tych wszystkich wypowiedzi wynika, że chyba bardziej opłacałoby się kupić już oryginalne ogrzewanie ( np D4WZ lub D5WZ ) niż przerabiać to co posiadam. Jeszcze jedno pytanie. Czy nie orientujesz się ile kosztuje zdiagnozowanie urządzenia...
Witam. Ogrzewanie wodne D5WS o nr 25 2091 jest agregatem dedykowanym do samochodu MB sprinter, oczywiście można je podłączyć do dowolnego samochodu z instalacją 12V i paliwem diesel. Diagnostyka może być w tym piecu dokonywana za pomocą wspomnianego przez Ciebie zegara bądź programu KD2000 lub Edith. Jeżeli wszystkie komponenty: - czujniki temp. płynu...
Sam raczej tego w prosty sposób nie rozgryziesz. Najprostszym sposobem jest podpięcie testera w celu zczytania zapisanych błędów (serwisy Eberspaecher). Sam możesz jedynie po rozebraniu urządzania sprawdzić np. oporność sztyftu żarowego, pomki paliwa i pracy dmuchawy powietrza spalania.
Witam! Posiadam dogrzewacz silnika Eberspächer D5WZ Hydronic 252383 (wtyczka sześciopinowa Mazda 5 2.0 Diesel ). Mam pytanie odnośnie świecy żarowej a dokładniej sztyftu żarowego (tego z dwoma kabelkami). Czy on po podaniu napięcia powinien robić się czerwony jak zwykła świeca żarowa? Podając napięcie sztyft osiąga temperaturę około 90 stopni Celsiusza...
Właściwie uszkodzone może być wszystko... Obojętnie jaka usterka elektryczna wystąpi na samym urządzeniu lub jego osprzęcie, to i tak wyłączy się po takim samym czasie. Jeśli zastosowany jest duży zegar to po wyłączeniu usterkowym powinien wyświetlić się kod błędu F... Jeśli jest minizegar to niestety dalej nic nie wiemy. Z doświadczenia mogę tylko...
2 przewody od pieca do pompki ok pompka pracuje resztę sprawdzę - i dam znać na razie wielkie dzięki za porady Dodano po 7 A jak sprawdzić sztyft żarowy omomierzem czy podłączyć 12V ale wtedy musiałbym odkręcić żeby zobaczyć czy się nagrzewa ???
Rezystancja sztyftu żarowego w Twoim przypadku (12V) powinna wynosić 0,5+/-0,05 Ohm. Sprawdź czy jest przejście na przewodach zasilających pompkę paliwa ( czerwono-zielony ) przewód, drugi to masa.
Do samego odpalenia podłącz zasilanie 12v z akumulatora NIE z prostownika === czerwony + brązowy - zielony z paskiem brązowym (do jednego pinu od pompki paliwa- drugi pin podłącz do minusa brązowego) żółty -kabel sterujący (nim załączysz podpinając do plusa czerwonego) i tyle Nie podpinasz zegara bo on do testów Ci jest nie potrzebny.Jeśli po podłączeniu...
Witam wszystkich znawców tematu. Ostatnio po zimie próbowałem odpalić mojego Eberka, typ jak w temacie i niestety okazało się ,że Webasto nie odpala. Mam zegar modułowy, więc szybko zdiagnozowałem usterkę, do wymiany sztyft żarowy. Zakupiłem więc sztyft Beru i uruchomiłem Eberka. Odpalił bez problemu, ale niestety zaczął okropnie kopcić. Dwa dni temu...
Witam, Seat Alhambra 2001, walczę z tym urządzeniem od dłuższego czasu, a historia jest następująca. Rok temu był probelm z odpaleniem, pomogło oczyszczenie urządzenia i sitka sztyftu żarowego, choć nie do końca bo kopciło i kapało paliwo z tłumika. Ostatnio przestało funkcjonować całkowicie. Po podłączniu komputera odczytuję błąd "powtarzalna przerwa...
BENY124W: jeśli chodzi o naprawę i jej sposób diagnozowania usterki to wyjaśnię kilka kwestii: 1. większość ogrzewań zarówno webasto jak i eberspacher posiada diagnostykę i od tego się zaczyna 2. diagnostyka informuje o możliwych usterkach (czujniki, świeca,sztyft żarowy,pompka paliwa,przegrzanie itd.) 3. wiele powodów objawów różnych usterek jest dla...
Co do pierwszego błędu HZR to odnosi się on do klimatyzacji, ale numer błędu jest mi nie znany, może ktoś z serwisu mercedesa podpowie. ZHE - to jest system dogrzewacza stacjonarnego. Błąd E01 (0 13 32) nie jest generowany przez płytkę webasta, tylko przez system komunikacji komputera pokładowego, być może błędy w przepływie informacji. Błąd E02 (0...
Mam w passacie B4 dołożone ogrzewanie D4WSC. Od początku nie działało, wywalało błąd F20 - wymiana sztyftu żarowego załatwiła sprawę. Jest to jakiś starszy model ogrzewania bo ma sitko niewymienne. Po poskładaniu piec ruszył, po chwili zgasł i wyrzuciło błąd F71 - przerwa czujnika przegrzania. Rozebrałem, popatrzyłem pomachałem przewodami - piec wystartował....
Witam wszystkich, problem z ogrzewaniem w DAF XF 2006, włączam ogrzewanie ładnie startuje, jak nagrzeje kabinę zwalnia, zwalnia i się wyłączy, temperatura w kabinie spadnie a ogrzewanie się już nie włączy. Wyłączę- włączę i znów grzeje. W ogrzewaniu wymienione zostało: palnik, sztyft żarowy, kpl uszczelek. Po podłączeniu testera błędów brak.
To jest eberspracher najczęściej do wymiany jest sitko + zatkana dziurka od powietrza lub sztyft żarowy rezystancja sprawnego 2 +/- 0,2 Ω .
Potencjometr przy ogrzewaniu wodnym nie służy do niczego, dlatego zegarki do ogrzewań wodnych nie maja potencjometru. Poza tym nie różnią się niczym więc może być założony taki z potencjometrem w miejsce takiego bez potencjometru. F20 - przerwa na sztyfcie żarowym, F31 - przerwa na silniku dmuchawy F47 - zwarcie na pompie paliwa F48 - przerwa na pompie...
Witam wszystkich serdecznie .Mam problem z Eberspaecherem D5WZ zamontowanym w fordzie mondeo TDCI. Urządzenie zamontowane jest fabrycznie jako dogrzewacz silnika. Nie było nigdy z nim problemów, zawsze odpalało, nie dymiło i nie gasło, aż do teraz Postanowiłem rozbudować ten dogrzewacz do pełnego ogrzewania postojowego, tak aby pracowało niezależnie...
W standardowej instalacji występują 3 bezpieczniki: dmuchawy wewn. samochodu, do zegara załączającego, oraz trzeci urządzenia. Zakładamy że mówimy o bezpieczniku urządzenia... Czy bezpiecznik pada po włożeniu, czy też dopiero po próbie uruchomienia z zegara? Podaj wreszcie nr urządzenia 25.........?, łatwiej będzie Ci pomóc Dodano po 2 Jeszcze nie spotkałem...
WITAM WSZYSTKICH Mam pytanie odnośnie dogrzewania silnika przy tych autach ( jest to Eberspeacher D3WZ ). Czy to urządzenie posiada jakieś bezpieczniki, przekaźniki lub jeszcze coś innego ? Jeżeli tak, to gdzie mam tego szukać ? Problem polega na tym, że nie działa :) Tzn tak. W zeszłym roku wszystko było ładnie pięknie i silniczek w zimie nagrzewał...
sztyft żarowy webasto sztyft żarowy świeca żarowy eberspacher
airbag kasowanie projektor telefonu podsłuch usługa
instrukcja obsługionkyo instrukcja obsługi
Nokia Lumia 520 nie uruchamia się - brak reakcji na ładowarkę Mrugające kontrolki na ładowarce po podłączeniu baterii