Witam proszę bardzo schemat .
Tak, do nowego ECU musisz eprom przelutować , ponieważ nie odczytasz go po bdm.
Teoretycznie dobrze myślisz Ale zależy z jakiego auta jest BSI (czy kombi, wyposażenie itp).
Jak najbardziej załatwi.
Witam, wyczyta ktoś PIN z wsadu ECU?
Nic nie zrobisz. Ktos wlozyl ECU ze 106 do 307.
Jaki motor jakie ECU.
Dzięki piotrekwoj1. A możesz mi jeszcze powiedzieć czy PIN jest ok na podstawie wyciągniętego wsadu EEPROM z ECU.
W załączniku schematy. 1320 to sterownik silnika ECU. 1262 to przepustnica. 1261 to pedał gazu. Tam czasem pękało połączenie miedzy płytką potencjometru a gniazdem przepustnicy - połączenie za pomocą aluminiowych drucików.
Pin to; 6GG2.
Prośba o odczyt pinu z ecu. Peugeot 307 ECU ME744 Kość ze wsadem 25C16 czytana jako 95160. Czytane UPA-USB
Sygnałowy do ECU.
No właśnie jak nie ubiło wyjścia z procesora co raczej jest rzadkością a dwa jeśli faktycznie tam siedzi TLE6244X to i tak leci cyfrą sterowanie i jakby padł to wszystko. To nie prościej przelutować ten układ niż klonować ECU.
Załącza go ECU
Czyli tak prosto mówiąc : sprawdzić zasilanie cewek tzn miernikiem sprawdzić jakie napięcie dochodzi do wtyczki elektrycznej ? Masa ECU czyli te dwie masy które idą od klemy minusowej i łączą się z karoserią ,wyczyścić je , a jak sprawdzić połączenia cewek z ECU ?
Chiński podpina się dokładnie tak samo jak org, jeśli nadal nie będziesz wiesział jak to wpisz sobie w google: sid803a reading.
Jak znajdę chwilę, to zerknę na pliki. Będę bardzo wdzięczny. Kolega dziś ma czas, żeby ewentualnie podjechać do mnie i coś zmienić. Chciałbym, żeby mi podał już jakieś konkretne informacje, bo nie wiem, kiedy znajdzie czas ponownie. A jednak trochę mi zależy na tym, żeby po miesiącu odpalić tego gruza. Dodałem wsad z ECU
To nie jest zacięty pedał gazu tylko zwarcie na instalacji od przepustnicy do ECU
Najczęściej winna jest przepustnica powietrza, wiązka elektryczna z ECU do przepustnicy lub ECU. Rzadziej mapsensor czy sonda lambda.
Sprawdziłeś stan klucza w ECU?
Samochód na dzień dzisiejszy nie odpala Z tego co na zdjęciu wynika że soft uwalony, podejmie się ktoś naprawy softu w ecu ?
Sprawdź dokładnie, popraw w razie potrzeby instalację elektryczną między przepustnicą a ECU.
Sprawdź masę na ECU
Moim zdaniem usunął tablicę DTC.
Ja na taką dolegliwość kiedyś wymieniłem ECU.
Jak chcesz usunąć EGR i go zaslepic to posesji wsad z ECU to Ci usunę EGR za free.
Tylko nie wiem jak dokladnie sprawdzić czy poleciał BSI czy ECU
Czy jeśli zapytam o ewentualny schemat ECU do Peugeota 307 obojetne czy benzyna czy diesel, to będzie bardzo durne pytanie ? Ma to ktoś ?
Witam, odczytałem za pomocą MPPS 18 (made in china). wsad ECU z samochodu Peugeot 307 1.6 HDI (silnik 9HZ), czy mógłby ktoś sprawdzić czy było coś dłubane w tym sofcie?
W momencie gdy zgaśnie to możesz zrobić diagnostykę ecu?
przyucz te same, wrzuć screeny z wartości rzeczywistych blokady odjazdu w BSI i ECU.
Jeżeli tyle rzeczy CI nie działa to może masz problem w BSI. JAki masz nr tego ECU?
Sprawdź czujnik temperatury cieczy. Najlepiej z czytać błędy z ecu
Ok dzis jeszcze na to spojrzę ewentualnie nowe bsi z starą pamiecią+stare transpondery+stare ecu :)
Pierwsze co to napisz co MAP widzi po zapłonie , bo z tego co rozumiem to zmierzyłeś tylko zasilanie. Jeśli po zapłonie pokazuje jakieś głupoty to sprawdzaj wiązkę. Jeżeli posiadasz schemat to pewnie masz oznaczenia 1(MAP)-Ac1(ECU) , 2(MAP)-Ac2(ECU) , 3(MAP)-Ac3(ECU).
Nie będzie blokowało
Witam jak w temacie Peugeot 307 2.0 benz. RFN .NIE ODPALA .Potrzebuję schemat pinów serownika IAW 4MP2.01 ,a dokładniej numer pinu [przewodu ] lini kodowej od immo w ecu.
Proszę oto wsad do eeprom i flash
Witam, czy może ktoś z kolegów odczytać PIN z ecu 307? W załączniku wsad ze sterownika silnika na ST95P08.
Bierzesz na warsztat np ten błąd, dalej schemat i oscyloskop. Przyda się kontrolka 21W do prześwietlenia wiązki oraz zasilania ECU.
Ze sterownika odczytas bdm100 zaznacz opcję eeprom
ten blad z dopiskiem zgodnosc oznaczalby brak synchronizacji czyli przestawiony rozrzad, urwany pasek i takie tam, ale ja delphiemu nie ufam, no moze gdyby nie ten monit na wyswietlaczu od immo... Polecam znalesc kogos kto dysponuje diagboxem/lexia/pp2000. musi sprawdzic wszystkie bledy oraz sprawdzic synchronizacje i zezwolenie na rozruch w ecu
Jasne takie próby były i nic. Zastanawiam się jeszcze nad pochodzeniem auta .Mój jest akurat z Włoch myślę że ma to wpływ na minusowe temp.Co wy na to ? .Np. inne wartości czujników? Raczej na pewno nie! Do grzania świec nie ma żadnego innego czujnika przekaźnik jest sterowany z ECU i na podstawie informacji z czujnika który jest koło termostatu. Jeśli...
Na 90% nie ma takiego przewodu, sygnał leci w postaci cyfrowej.
Witam mam coś takiego pozdrawiam.
O ile dobrze pamiętam a raczej tak to czysty wsad musisz wpisać do MCU motorolla a nie do flascha.
Witam, okazuje się, że na ECU jest brak zasilania. Czy posiada ktoś może schemat do złącz ECU lub wie na jakich pinach powinno być zasilanie? Dodano po 2 Model ECU peugeot 307 2.0 HDI 136 km
tak. kable sprawdzone Dodano po 8 kable od wtryskiwaczy idą bezpośrednio do ECU, tak?
Witam, Potrzebuje zrobic kopie ECU Peugeot 307 IAW 48p2.36. Mam IO terminal i widzę że jest opcja odczytu 29F400BB tylko Gdzie przylutować rezystor? Pin 104 znalazłem tylko gdzie będzie pin z masa? https://obrazki.elektroda.pl/9498135400_... https://obrazki.elektroda.pl/9692516900_... https://obrazki.elektroda.pl/6796706700_...
Mistrzu, wszystko mylisz. Podłącz zgodnie ze schematem. A ten od Audi to zostaw w spokoju. Nie podałeś kodu silnika i daty produkcji auta. Pewnie masz starszą wersję z dwoma oddzielnymi czujnikami. Jedna kostka na trzy piny i jedna na dwa. Ten dwupinowy, jakbyś nie podłączył będzie działał. Nie ma znaczenia. To termistor między masą a ECU.
Ten co idzie do BSI wzbudza z drivera montowanego w BSI. MIernikiem po kablu dojdziesz. Ale szczerze jeszcze nie zdarzyło mi się aby nie było wzbudzenia z BSI.
Koledzy mam taki oto problem . Auto jak w tytule dojechało do mnie na trybie awaryjnym błąd w systemie P1613 P0655 ale odnosi sie do pamieci ECU Klient zabrał od mechanika który wywalał immo i z tego co widzę lutował flash 29F400 Auto pali chodzi na wolnych lecz nie wchodzi na obroty i szarpie i MILL Prośba o wsad do tego ecu , mamod od 1,6 lecz z innym...
Temat się wałkuje i wałkuje... Co rozumiesz przez zwarcie niebieskiego czujnika - jest to czujnik z jednym pinem, wiec nie za bardzo wiem co mialbym do czego zwierac. Ten przewód od czujnika do masy. Zobacz co będzie się działo. Posprawdzaj dokładnie ciągłość przewodu za pomocą kontrolki minimum 21W! Oczywiście uprzednio odpinając wtyczkę od ECU.
Cześć, muszę wymienić sterownik ECU w Peugeot 307 z 2005r. Oznaczenia sterownika: BOSCH 0261208899 HW 9652552380 SW 9657595880 wersja oprogramowania 06.35 Mam dwa pytania: 1. Czy wszystkie oznaczenia muszą się pokrywać, czy wystarczy , że oznaczenie BOSCH i HW będzie takie samo, a SW np. 9662307380? 2. Czy wystarczy zrobić clona EEPROMu 95320?
Wtryski nie sprawdzone, bo dodam, że jak auto odpali i dam np 2000 obr to nie gaśnie i ciśnienie CR się stabilizuje i jest zgodne z zadanym dla danych obrotów silnika. Można ruszyć i jechać. Puszczę gaz, ciśnienie CR rośnie i silnik gaśnie. A jak jest sterowany zawór CR? Myślałem że BSI daje napięcie takie jak w instalacji, a sterowanie jest na drugim...
Co do czujnika to trzeba sprawdzić czy będzie pasował gwint i czy w programie da się ustawić na taki (4,7K jak dobrze zauważyłem). Co do podpinania rezystora to Ty się wpinasz w czujnik dla deski rozdzielczej i z tego powodu w sterowniku silnika nie ma różnicy. Druga sprawa to czy Ty na pewno patrzysz na temperaturę silnika w PP2000 a nie na temperaturę...
na jednym przewodzie plus po zapłonie, na drugim sterowana masa z ecu w prostokącie
Brak komunikacji z ECU a Ty czujnik wałka wymieniasz? Sprawdź zasilanie na ECU. Jak nie będzie to szukaj po tej linii.
Wracamy do punktu wyjścia, trzeba sprawdzić instalacje od czujnika do ECU, jeśli tam ok, zainwestować w czujnik ciśnienia spalin.
Dobra. BSI ogarnięte, teraz lepszy przypadek... Właściciel montując ecu na miejsce dotknął obudową plusa z BSM i buum, ecu poszło się walić 😁 po wrzuceniu drugiego, oczywiście te same numery i po wrzuceniu ori full backup z ori ecu auto nie pali. Na immo off śmiga... Wiec teraz trzeba dopisać obce ecu😁🤣
Witam. Kupiłem od znajomego samochód Peugeot 307 z silnikiem 2.0 HDI 90KM rok 2004r. Układ wtryskowy jest na Siemesie. ECU SID801A 5WS40104C-T Samochód nie odpala. Na kompie błąd P1198. Po analizie i pomiarach nie dochodzi zasilanie do regulatora VCV (oczywiście przewody sprawdziłem do samej wtyczki ECU). Z tego co gdzieś wyczytałem sterownik silnika...
Skoro nie startuje gdy podajemy mu plusa jak kazales to co to oznacza Plus tam jest zawsze, a wentylator chodzi jak poda sie minus. A minus podaje ECU silnika 1550A, K4. A nie inne sreesi, sreesem.
Przewody są całe, konektory ładne. W bsm z wtyczki pp2 pin 3 wychodzi przewód do podwójnego przekaźnika zasilającego pompę ABS, brakuje na nim napięcie które steruje tym przekaźnikiem. W momencie kiedy dałem 12+ na ten przewód mogę połączyć się z pompą, ale pompa nie ma komunikacji z ECU. Posiadasz schemat połączeń bsi i bsm? Gdzieś w tym miejscu ginie...
Hmmm a może ktoś by mi odpowiedział jak wykasować ten FAP z ecu ? W sumie to możesz i tak. Zawieź ecu do zakładu gdzie to robią skutecznie.
Uszkodzenie wiązki trzeciego wtrysku. Po puszczeniu nowych przewodów od ECU do wtrysku wszystko działa poprawnie.
Odpytaj ECU , a potem wymieniaj.
Witam. Posiadam od niedawna Peugeot 307 2,0 HDI 90 KM z 2002 r. Otóż mam problem z połączeniem się z gniazdem OBD2. Raz mi się udało, a kolejne próby wyskakuje brak komunikacji z ECU. Może ktoś ma jakieś pomysły, tylko dziwi mnie, że raz działa, a raz w ogóle.
Nawet i żarówką jest wstanie sprawdzić czy ma plus po zapłonie na wtryskiwaczu. Jeśli sprawdzi i się okaże że jest to brakuje mu sterowania masą bo żarówka nie błyska. Jeśli się okaże że nie ma to też jest wstanie sprawdzić czy są impulsy na wtryskiwacz (podawana masa) z ecu. Wystarczy wtedy dać plus na jedną z końcówek probówki a drugą sprawdzić we...
Niestety nic nie było przy nim grzebane jedynie diagnoza.Dlaczego po wpieciu sensora wyskakuje informacja o zablokowaniu ,jak również Ecu ta sama informacja??
Witam Poszukuje wsadu dziewiczego do bsi na hc912 do peugeota 307 2.0hdi Wysypalo sie bsi po zawilgoceniu. Mimo ze wszystko jest ustawione i bledow brak bsi nie przyjmuje pinu ktory odzyskalem z ecu silnika . Pozdrawiam
moze napisz co z autem i po co ten pin usilnie wbijasz? znaki ?????????? w ecu jednoznacznie kierują
Naładuj akumulator do pełna. Usterka może występować gdy jest słaby akumulator i sterownik blokuje zapłon ale jak go odpalisz trochę się podładuje i później jest dobrze. Jednak odłączenie skutkuje tym że jak wyżej sterownik buntuje się i mówi NIE podam paliwa i wtedy dajesz mu Plaka silnik zaskoczy napięcie wyższe wędruje do aku i ECU i jest dobrze.
W ECU immo siedzi we flash'u a w ogóle jak już w epromie to raczej 95080. Jaki masz sterownik że wewnątrz jest 95160 ?
Chłopie, narobisz tylko więcej problemów niż masz. Bez wiedzy i sprzętu nie masz szans tego zrobić. Na początek przywróć wszystkie wsady ECU i BSI do oryginału i szukaj kogoś, kto ma sprzęt do diagnostyki. Najlepiej użyj Diagbox. Dopisanie drugiego BSI bez Diagboxa jest niemożliwe.
Kolego musisz wykonać diagnozę zanim coś wymieniesz bo nawymieniasz gratów a później nie będzie z czego zapłacić za naprawę.W stanach i parametrach ecu oraz bsi powinno być coś widać dlaczego ten samochód nie może odpalić.Jak ci nikt nie pomoże to skonsultuj się,jestem że tak powiem pod ręką.
Z tego co lata temu czytałem, minimalne ciśnienie rozruchu to właśnie około 160-180Bar - przy tych lub wyższych wartościach ECU daje "zgodę na start".
No właśnie chciałem sprawdzić przewody ale trochę tego dużo... Gdybym wiedział co jest podpięte pod ten bezpiecznik łatwiej byłoby zlokalizować usterkę. Na schemacie jest oznaczony opisem: Sterownik wentylatora chłodnicy, Sterownik zarządzania silnikiem (ECU), 20 A Klepnij sobie na Alle bsm 307 i zobaczysz foty z tym bezpiecznikiem. Pozdr.
Brak sterownika ABS i nie odpala? Może w nim znajduje sie opornik 120Ω i ECU silnika widzi uszkodzony CAN i to jest powodem ze nie odpala. Prawidłowo CAN ma 60 Ω dwa oporniki po 120.
To by musiało spaść poniżej 8V żeby ECU aż tak wydłużał dwell.
Na dzień dzisiejszy, jakie błędy w BSI i ECU ? jest coś, czy czysto ? są błędy w airbag ? ecu sid803 czy edc16?
Witam .Mam pytanie czy w moim pugu można podciągnąć troszkę moc i usunąć egr i dpf poprzez modyfikację mapy ecu .Jeśli ktoś mógłby pomóc byłbym bardzo wdzięczny .
Witam. Czy ktoś może powiedzieć od czego są 3 przekaźniki i 3 bezpieczniki mega 40A, które znajdują się w Peugot 307 2003 rok 2.0 HDI, schowane obok BSM i ECU?
Wskazania mapsensora są skutkiem ,a nie przyczyną, zacznij od obejrzenia wszystkich wężyków prowadzących do kolektora, może któryś się złamał, pękł, poluzował na zacisku czy zwyczajnie struchlał. Tu nie trzeba dużego otworu. Kolektor to raczej rzadka przypadłość i warto dokładnie obejrzeć. Podobne efekty da też niedomaganie instalacji zapłonowej , obejrzyj...
U mnie w katalogu też nic nie ma, tylko nowszy typ. W ASO po nr VIN nic nie znaleźli? Dziwne. Podejrzewam, że można zamontować nowszy typ termostatu i wykodować obecny w ECU. Szukaj kogoś z serwisowym kompem PSA.
Chcę usunąć. Źle troszeczkę napisałem
widze że kolega rpal w swojej rozbudowanej czczej wypowiedzi uważa wszystkich (aso warsztaty i sieci jak n....) za debili. bo sworznia kluczem dynamometrycznym nie dokrecili? ja nigdy tego nie robie i uważam że naprawiam fachowo! wiec po co kogos krytykowac? wszyscy robią zle tylko kolega rpal robi wszystko dobrze! powiedzcie mi jak oszukac tych co...
ale także brak zezwolenia wwłlączenia klimatyzacji Tu masz powod. Szuakj, dlaczego ECU nie zezwala na wlaczenia klimy (parametry).
Pod lewym nadkolem jest zespół ABS ewentualnie z ASR , najlepiej kupić taki sam typ ( w twoim samochodzie mogło być zamontowanych kilka różnych typów). urządzenie nie współpracuje z immo. Z BSI i silnikiem komunikuje się po CAN. Nawet nie rozpoznane będzie działać pod warunkiem, że nie posiada zarejestrowanych błędów.
Macher musi przywrócic komunikacje z ECU inaczej nie odpalisz CAN leci BSI-BSM-ABS-ECU naprawic i zdac raport.
Mam launcha, więc telekodowanie zrobię bez problemu. Dokładnie zawartość bsi wyleciała, a trzeba to zgrać będzie z ecu.
Sorry za takie banalne "dla was" pytania ale nie każdy musi się znać a wole wiedzieć niż później zostać oszukany przez elektronika. Jeszcze jedno pytanie, programowanie jest potrzebne żeby zgrać je z ECU silnika i immobiliserem?
BSI na virgin Flash ECU na virgin Nowe transpondery ID. I zabawa z PP2000 Zrobione. Podziękować.
a co to jest "ecu" ? :D
Peugeot 206 po spaleniu odpalony, bezproblemowo, ECU opalone okopcone ale sprawne. Dzięki za pomoc.
Zdejmij kleme to economy włączysz na chwilę.Skoro była proba na kable to aku padło?A te 307 tego nie lubią,wysypuje się immo,ogólnie eeprom.Przejrzyj ecu zezwolenie start,bsi ilość kluczy,vin.
Jak sparować kluczyk z ECU. Po przekręceniu kluczyka na tablicy gaśnie kontrolka. Na sterowniku czystym mruga -silnik pracuje
Witam wszystkich. Potrzebuję pilnie porównać wsady z BSI. Kolega który mi je wrzuca jest niemal pewien że jest coś nie tak z tym który został wgrany po wysypaniu się owego modułu. Nie mogę na chwilę obecną dopisać kluczy po telekodowaniu bsi. Przyjmuje pin, ale widzi bsi puste. Pacjent to Peugeot 307 2.0HDi 107km RHS z 2002r W załączniku wsady z BSI...
Napisałem Ci że masz uważać bo można przesunąć o jedno w lewo. Czytaj że zrozumieniem. Wystarczyło popatrzeć w internecie jak podlaczaja. Jeśli dałeś choć raz jedno w lewo to ecu śmietnik.
Zawiozłem licznik, komputer i BSI do gościa, który zajmuje się takimi rzeczami i samochód odpalił. Dziękuję za pomoc i zamykam temat. Pozdrawiam.
Skontroluj kabel sterujący.Ten cienki co idzie do ecu klimy.A jaki ten moduł założyłeś oryginał czy ryżowy?
peugeot sygnał peugeot peugeot wzmacniacz peugeot peugeot obwód elektryczny peugeot
regulator bojlera silnik wkrętarki bosch panasonic włączyć kaseta
radio nawigacji technik światłowód
Jeep Patriot 2.0 CRD gaśnie podczas jazdy i nie odpala - przyczyny i diagnostyka Schemat instalacji elektrycznej Dodge Durango 2018