Czujnik położenia pedału przyspieszenia - nieprawdopodobny sygnał
42 pin ECU idzie do 1 pinu żółtej kostki licznika.
C4 picasso i peugeot 208 maja inne BSI - C4picasso II ma CONTINENTAL Peugeot 208 ma VALEO Co do kamery jakieś schematy się pojawiły dla peugeot 208 Kamera zasilana jest z BSI ale sygnały wchodzą bezpośrednio do radia
Wygląda na to, że jest uszkodzone ECU.. Szukając części , przy okazji wpadła mi ta strona w oko . Możesz sobie zerknąć , nie ma tam co prawda twojego kodu błędu ale wygląda na to , że anomalie obwodu sondy to często problem ECU. link http://www.ecutesting.com/peugeot-207-ec...
Ugnita wiązka. Wyjmij ją z peszla i poszarp każdy przewód.
Od strony wzmacniacza we wtykach kabla rca odepnij ekran, przeważnie trzeba odciąć końcówki i połączyc tylko sygnał , ekran tylko bedzie od strony radia. U mnie to pomagało .
Witam. W zał. schemat - okablowanie zamków drzwiowych w PEUGEOT 806 1.9 D Turbo od 1994 do 2000r. Zauważ, że z modułu sterowania zamków wychodzi sygnał na oświetlenie wnętrza.
zamówiłem ten: https://obrazki.elektroda.pl/5611252200_... Artur, a kabelek 76VAR pomiedzy 4VBE i ICY0B ? Ze schematu wynika , że kabelek od kamery jest w wiązce PDC i razem przepina się na 46HAB Jesli w 46HAB nie mam nitek do kamery , to muszę przeciągnąć 4 kable pod konsolę i rozdzielić je dwa do BSI i dwa do NAVI . Czy kamera daje...
Podpięcie pod diagnostykę w serwisie powinno wskazać na rodzaj błędu lub chociaż na wadliwe działanie danego przełącznika/czujnika. Zerknij [url=https://www.youtube.com/watch?v=eFr... 206cc roof fault
Nie kojarze co to za modele ale może to to samo co w modelu PU-9427A (Citroen). Uszkodzona Hybryda przełączjąca sygnał radio/tape umieszczona w bloku wzmacniaczy mocy. Często wylewają tam elektrolity.
Jest 5v bo pewnie jest rezystor pull up,proste. Zasilanie masz te 5v i masę dobrą?
Przy wyświetlaczu masz dwa przyciski. Wciśnij jednocześnie oba. Jednym zatwierdzasz drugim idziesz dalej. Może pasmo da się zmienić w Lexi lub Peugeot Planet.
Bezpiecznik jest w obwodzie wykonawczym, nie wiem od której strony mierzyłeś taśmę, mam nadzieję że od strony poduchy i poducha była wyjęta. Druga strona taśmy (a dokładniej gniazdo )jest zaraz za kierownica w tym czarnym plastiku w kórym jest schowana taśma.
georgesgr możesz podpowiedzieć na którym pinie w BSI szukać sygnału z włącznika światęł?
Tzw. BSI (moduł zintegrowany z skrzynką bezpieczników wewnątrz auta) , BSM (moduł z bezpiecznikami pod maską).
Standard w Peugeot, często w modelach liftowych bywają kolorowe przewody ma jednym sygnale, podobno oszczędności w fabrykach.
problem rozwazany, powod? zawor na pompie oleju czasami nie otwieral sie dokonca i to robilo robote
Ja bym sprawdził COMa czy auto aby nie jest po wypadku i ma uszkodzoną taśmę w COMie.
Bo alternator nie laduje lub nie ma plusa "moteur tounant" z innego powodu.
Test wykonawczy pompy paliwa jakie daje efekty?
Zrobiłem tak jak pisaliście, kupiłem wyświetlacz od 206 z funkcją komputera pokładowego. Dałem 90 zł. W manetce odciąłem dystanse od przycisku, włożyłem spinacz i ładnie mi wszystko działa już prawie rok :)
Nie chodzi o konfiguracje, potrzeba zrzut parametrów bsi ; klucz ,transponder itd.
W załączniku schematy 1312 - MAP 1261 - pedał gazu 8007 - czujnik ciśnienia klimatyzacji Do sprawdzenia instalacja. To że auto wkręca się tylko do 3 tysięcy będzie raczej problemem z tym że sterownik nie widzi pedału gazu. Masz problem z czujnikiem MAP a nie z wysokim ciśnieniem w kolektorze. Tutaj jest raczej problem po stronie elektrycznej - sterownik...
Pod masę nadwozia gdziekolwiek, wtedy na białym i biało czarnym masz sygnał masy.
Przycisnij na jakies 10 sek przycisk ktory jest na srodku tej lampki,tylko ze chyba musi byc wlaczony zaplon do tego...z tego co piszesz to na 90% bedzie to..wystarczy ja zaprogramowac..Mialem taki przypadek,teraz sobie przypomnialem.
Z wtrysku, cewki, do czego to ma być?
Spróbuj włączyć stacyjkę i przytrzymać przycisk zamykania ok 3 sek
https://obrazki.elektroda.pl/6291456800_... B186 to czujnik. Pin nr 1 - sygnał, 1V na biegu jałowym, 0,5V na włączonym zapłonie Pin nr 2 - masa Pin nr 3 - zasilanie 5V Jeśli masz zasilanie i masę, a nie masz 0,5 po zapłonie to raczej czujnik zepsuty.
nie wiem którym przewodem puścić sygnał czujników cofania, na starym wyświetlaczu jest, a na nowym, kolorowym nie ma żadnym nie puszczasz, to idzie po CAN. Trzeba skonfigurować opcję w radiu za pomocą Diagboxa. https://obrazki.elektroda.pl/4413094300_...
to sprawdź na klapce, a jak nie to te puste w środku czy mają dwa piny, bo te co mają pojedyncze albo w ogóle to mają być puste, widać jak się dobrze przyglądniesz w środku gniazda bezpiecznika blaszki
Ten subwoofer ma wejścia wysokopoziomowe. Ta duża biała kostka. Więc wystarczy tam podać sygnał bezpośrednio z głośników, bez zbędnego kombinowania ;)
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Na 90% nie ma takiego przewodu, sygnał leci w postaci cyfrowej.
To Ci nie pomoże. Elektrozawór ma wbudowany układ elektroniczny. Tam dochodzi zasilanie ale i sygnał. Jak sygnał będzie nie taki jak trzeba to zawór się nie otworzy.
zwarcie do masy To ogólnie słaby "plus" Zwarcie do plusa to ogólnie słaby "minus"
L-kontrolka do plusa i tylko to trzeba podłączyć, DF to obciążenie alternatora sygnał wyjściowy do ECU tego nie musisz podłączać
W silniku benzynowym - z cewki zaplonowej, w silniku diesela - z czujnika na kole zamachowym. Pozdrawiam, Georges PS. Nie uzywaj duzych liter. To bardzo utrudnia czytanie.
sprawdz czujniki drzwiowe być może nie dochodzi sygnał że drzwi zostały zamknięte
Ok. Podłącz radio i uruchom. Potem sprawdź czy pojawia się prąd na tym przewodzie. Zasadniczo tam powinien być w pięty ten sygnał
Sprawdź ciśnienie paliwa, oraz stan regulatora ciśnienia paliwa. Dobrze by było też sprawdzić co dzieje się z sygnałem z czujnika położenia wału w momencie jak gaśnie, oraz stan wiązki elektrycznej wokół silnika.
pilot wysyła zbyt słaby sygnał,jest do naprawy.
pierwszy sygnał idzie z czujnika przy dzwigni hamulca z tego czujnika idzie info na temat prędkosci wcisniecia hamulca jak piszał moj przemówca nie ma mozliwosci regulacji
Jak sam widzisz przekaźnik swieć nie ma zasilania. A brak sygnału odniesienia cylidra nie znaczy tylko że padł czujnik może gdzieś w wiązce jest przerwa.
Trzeba dostać się do wnętrza radia i wyciągnąć sygnał sprzed końcówki mocy. A jeszcze lepiej zastosować jakiś niskoszumny wzmacniacz napięciowy, który podniesie wartość sygnału do 4V.
Jak kluczyk jest wsadzony a drzwi otwarte to odzywa sie sygnał akustyczny?
sygnał wchodzi przez reel i jest to sygnał podobny do przebiegu prostokątnego o trzech częstotliwościach pierwsza cz. to odtwarzanie druga przewijanie trzecia do wyszukiwania przerw między utworami nie przestaw mechaniki bo możesz mieś problemy z ponownym złożeniem :!:
Sygnał z czujnika najpierw biegnie do bsi i tam trzeba zobaczyc co sie dzieje,nie napisałes w jakim sterowniku wyrzuca te usterki.
W klasycznych Peugeotach wzmacniacz jest u dołu stopki (podsufitka) W jednym z nich rzeczywiście wyeliminowałem wzmacniacz, a dostatecznie długa antena (teoria mówi 75 cm, było ok 60 helikalne) wystarcza do odbioru UKF (nie działa AM średnie długie, ale to już w zasadzie nie jest słuchane) Nie jest wymagane prucie kabla. czy to będzie wina radia, Wyjąć...
Daj opisy błędów. Ta pamięć nie ma nic do tych błędów - to jest eeprom. Mapy itp masz w pamięci flash. Rozrząd jest poprawnie ustawiony? Sygnały z czujnika wałka i wału sprawdzane na oscyloskopie? Wiązka sprawdzona do obu czujników - sygnał do sterownika i zasilania?
Masz błąd sygnału odniesienia cylindra czyli czujnik wałka albo korelacja wał - wałek. Zajrzyj profilaktycznie czy się wałek rozrządu kręci... To częsta awaria w hdi, dali za długi przebieg między rozrządami...
Licznik zadziała tak czy inaczej bo musi, jedynie możesz nie mieć podciągniętego sygnału z Kalkulatora silnika. Przebieg przepisze się sam z BSI tak że nie wkładaj licznika z większym przebigiem niż sam masz.
Na przewodach numerki. Lub 5 i 6 pin na module w drzwiach. Kolorów nie pamiętam. Na pinie 4 jest plus grzania lusterek, 5 to masa a 6 sygnał z czujnika .
Ze schematu wynika że zasada działania jak w potencjometrze, 1- masa 2- sygnał 3- zasilanie. Do zweryfikowania multimetrem.
Jeśli Webasto dokładane, więc te 12V jest to sygnał sterowania. Nim podajesz przez przekaźnik sygnał na sterownik od klimy i wysterowanie nadmuchu, Wszystko masz opisane na PDF podanych. Schemat masz na stronie 11.
Wentylator elektroniczny: jeden przewód podaje + na przekaźnik zasilający wentylator (kabelek idzie z przekaźnika w BSM ale przekaźnik załącza ECM), drugi to przewód podający sygnał żądanych obrotów z ECM, trzeci to sygnał zwrotny obrotów wentylatora do ECM.
Albo nie wszystkie sygnały zostały prawidłowo podłączone albo akurat ten model radia nie działa z tym autem co dość często się spotyka nie tylko na tym forum. Radio jeśli nie pochodzi z danego auta to działa ale dokuczliwie pika. SławeK
Jest możliwość wysterowac go sygnałem pwm niska częstotliwość Tak żeby sobie cykał. I dodatkowo kopresorem przedmuchałem.
Wszystko zależy jaki poziom sygnału jest na wyjściu tego bluetooth, może być akurat dobrze jeśli będzie bardzo cicho możesz dokupić moduł przedwzmacniacza, z tymi przetwornicami uważaj bo potrafią strasznie zakłócać sygnały radiowe więc póki nie przetestujesz czy nie zakłóca twojej ulubionej stacji na ulubionej trasie nie montuj na stałe.
Dobra, cobrę już dobiłeś, teraz pojedź do elektryka żeby sprawdził, który siłownik nie podaje sygnału zwrotnego do BSI o fizycznym zamknięciu zamka
Jak podepniesz w ten sposób to zawsze tak będzie wskazywać. . Obrotomierz z diesla pracuje jako woltomierz i sygnał powinien być brany z alternatora z wyjścia W. W dieslu nie ma cewki zapłonowej! http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Napisałem : piny na pompę , a nie na czujnik poziomu. Do tego ustrojstwa potrzebny jest tylko sygnał czujnika poziomu i masa oraz zasilanie, to co za problem go znaleźć? Piszesz w dziale elektryka i elektronika , a to coś mówi. Myślenie ma przyszłość.
Sygnał sprawdzić na samej kostce sterownika. Jeśli kupujesz czujniki marki "Taniość" to możliwe, że mechanik ma rację. Wiązkę dodatkowo prześwietlić żarówką 55W. Pomierzyć na zwarcia.
Ciężki przypadek Ci powiem. Jedynie co przychodzi mi do głowy to czujnik na stole zasilacz laboratoryjny podać 5v masę no zmierzyć sygnał względem zmian temperatury. Jeśli będzie stabilne to niestety ale edc by dawało ciała.
Nie mam akurat 306 z takim samym wentylatorem pod ręką, więc bym podał co i jak. Stoi pod domem :P Jak dobrze pamiętam 2 grube przewody, powinny być zasilające. Sygnał PWM będzie wychodził z przełącznika wentylatora. On też może się uszkodzić, ale są to rzadkie usterki.
Odłącz alarm i na założonej tapicerce spróbuj sterować masami bezpośredio symulując sygnały z centralki alarmowej. Jeśli będzie działało - uszkodzony alarm, jeśli nie napisz - odpowiedzi może być więcej, więc szkoda się rozpisywać.
W kości zasilającej radia zostaw tylko zasilania(stałe i acc) i masę, ewentualnie jeszcze dimmer(sygnał włączenia świateł), resztę kabli odłącz i starannie zaizoluj
Ten wzmacniacz jest z wejściami High-Power. Czyli dostaje sygnał audio z wyjść głośnikowych. A pozbycie się łupania to problem dośc poważny i metod jest bardzo dużo. Tylko niestety eksperymentalnych.
W 6- cio Pinowym 4 jest wolna na 1 jest sygnał otwartych drzwi jak otwarte to masa (zamknięte drzwi styk otwarty) Numeracja jest od dołu 1 a u góry 6.
To dla czego po odpieciu kostki od przepustnicy w sygnalowym jest 10v pisałem... Jeżeli nie ma odpowiedniego sygnału (obciążenia), to napięcie może tam być 10V W zał. masz instrukcje, jak fachowo dokonać pomiaru tego czujnika:
Do sprawdzania alternatorów sterowanych sygnałem z ECU wymagane są specjalne testery,( nawet nie typowe diagnostyczne) koszt to ponad 2000 zł.... Jeden pin to sterowanie, kolejny sygnał DFM czyli obciążenie alternatora, kolejne mogą byc nieaktywne... Ale tak jak pisałem , bez testera który sprawdzi komunikacje po odpowiednim protokole nic nie zrobisz......
Witam, jest to możliwe bo przekładałem koledze w SAXO zestaw bez obrotomierza na zestaw z obrotomierzem. Wszystko będzie funkcjonować prawidłowo tylko sygnał na obrotomierz musisz pobrać najlepiej ze złącza diagnostycznego (jeśli jest OBD) lub z cewki. Pozdrawiam
(...) ktory pin na kostce za co odpowiada? (at)ElektrodaBot AI: Czy masz dostęp do schematu elektrycznego, który pokazuje funkcje każdego z 15 pinów w tej wtyczce? nie AI: Jakie masz doświadczenie z przeróbkami elektrycznymi w samochodach? Czy czujesz się pewnie, wykonując takie modyfikacje samodzielnie? tak Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Możliwe...
Radio ma wpisany numer nadwozia z poprzedniego auta dlatego piszczy w Twoim aucie. Trzeba mu wpisac właściwy numer nadwozia jest to możliwe przy pomocy urzadzenia diagnostycznego (serwis).Subwufer mozna podłączyc przez separator sygnału (60pln) który podłancza się na przykład do wyjscia tylnych głosników.
Jeżeli brak jest sygnału obrotów, to prawdopodobnie emulator obrotów ma jakieś chimery. Sygnał obrotów w sterowniku gazowym podłączony jest do pinu nr 40, przewód podłączony do niego (wtyczka) jest koloru fioletowo-białego i opisany jest jako 40 RPM. Z tego co czytałem nie należy do sterownika gazowego podpinać sygnału z cewki zapłonowej, bo to grozi...
Radio to steruje zmieniarką ale aby ją sterować musi się z nią najpierw dogadać programowo. Praktycznie nie widze możliwości podłaczenia odtwarzacza mp3 do tego modelu, za dużo kombinowania. Prostym rozwiązaniem ale dość kiepskim jakościow jest wpuszczenie sygnału z odtwarzacza mp3 poprzez modulator do anteny.
wiec powinien on mieć czujnik o rezystancji 300-500 ohmów. Tym niemniej potwierdziłbym jego sprawność przez pomiar sygnału oscyloskopem podczas kręcenia silnikiem. Albo co najmniej miernikiem na zakresie AC kilka Volt
Istotne jest żebyś podał dokładnie o jakie radio chodzi (najlepiej spisać dane z etykiety na deklu lub z boku radia). Są tzw. symulatory zmieniarek do których podłączasz dowolny sygnał zewnętrzny np. z MP3. Lub prostsze rozwiązanie transmiter na UKF. Pzdr
Załączył się ABS bo błędnie odczytał sygnał prędkości, któregoś z kół. Sterownik "myślał", że koło wpadło w poślizg. Bardzo niebezpieczna sytuacja, możesz kogoś najechać. Auto w takim stanie nie nadaje się do jazdy. Lepiej już w ogóle odłączyć ABS.
Wypnij ich moduł , jeśli wróci dźwięk to jednak ma wpływ
2 Blaupunkty, jeden ma wejście hi-level, ale nie chce wzmacniać sygnału z końcówki.
Obawiam się, że w 307 sygnał prędkości samochodu idzie przez magistralę. Nawet jeśli odepniesz wskaźniki to kilometry będa naliczane i po podpięciu stan kilometrów bedzie dodany. Jakimś rozwiązaniem jest odpięcie czujnika prędkości jeśli jest oddzielny bo w niektórych wersjach sygnał idzie z ABS ale nawet jeśli jest i go odepniesz to trzeba się liczyć...
to zależy co chcesz emulować sygnał sondy czy wtryskiwacza..
Otwarcie korka paliwa ,wyzwala sygnał dolania dodatku,a czujnik poziomu określa jego ilość proporcjonalnie do dolanego paliwa.Dlatego w instrukcjach piszą ,że zalecane jest tankowanie przy rezerwie do pełna.Podyktowane jest to podobno tym,że przy większych ilościach paliwa dodatek jest dolewany zwiększą precyzją .
Dzień dobry, Mam Citroena c4 Grand Picasso 2014r 2.0 BlueHdi 150koni. - komunikat - uzupełnij Adblue. Oczywiście Adblue w zbiorniku jest. Cała reszta - bez błędów. Czy jest jakiś sposób, żeby oszukać sygnał z czujnika poziomu? Opornik, albo coś? W końcu, mam wlew pod 7 siedzeniem i jestem w sam w stanie upilnować poziom.. Ktoś wyżej pisał o podobnym...
słychać tylko głośny sygnał alarmowy Masz w samochodzie jakieś dodatkowe zabezpieczenie ?
Sygnał 3 z czujnika idzie do BM (moduł bezpieczników),następnie do komputera silnika,a póżniej siecią do BSI i do licznika.W komputerze silnika powinien być błąd przejsciowy info o prędkości.3 do czarnego złącza(16 pinów) nr14 w BM,wyjscie sygnału 2 brązowe złącze(10 pinów) i dalej do komputera wtrysku C2 brązowe złącze(48 pin).
Teraz sprawdzenie sygnału na wtryskiwacze, i sprawdzenie parametrów, np co pokazuje czujnik temperatury silnika.
Witam, mam problem z czujnikiem parkowania, znaczy w peugeot 307 16 benzyna 2005rok, czujnik działa ale chyba nie do końca dobrze, bo po włączeniu wstecznego czujniki powinny dawać sygnał o szukaniu przeszkody, taki sygnał przerywany a on raz szuka normalnie, znaczy sygnałem przerywanym innym razem, sygnał jest ciągły pomimo że za autem nie ma przeszkody,...
Zgadza się nr.1 cewka nr.2 hallotron.Po 2002r. większość aut ma hallotrony czy to do zmiennie spolaryzowanych wieńców na łożysku czy do metalowych zębatek.Cewkę sprawdzisz na opór a halle na diodę ale to niewiele wnosi bo nawet jak ma cewka opór prawidłowy to i tak może nie dawać sygnału,tak samo halla.Najlepiej sprawdzić zamieniając na sprawny z drugiego...
Słyszałem też że powodem tego że gaśnie może być zawieszony zawór egr. Ten problem doszedł w młodszych rocznikach, problemu szukaj w regulacji ciśnienia paliwa i jego ubytkach w przelewach. Nagły wzrost ciśnienia jak i spadek spowoduje wyłączenie silnika. Rozumiem że stan "sterownik silnika zablokowany" nie występuje? Obroty widzi ? 'Sygnał blokady...
Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc w podłączeniu obrotomierza do samochodu z silnikiem diesla. Chodzi konkretnie o samochód Peugeot 205 1.9 D. Jakiekolwiek pomysły mile widziane (wersja podłączenia do alternatora już odpada).
Witam Peugeot 807 2.0 hdi, nie odpala, błąd P1614 - Zasilanie czujników - sygnał zbyt wysoki. Przy próbie kręcenia dorzuca P0340 - Brak synchronizacji.
Witam. Mój peugeot w czasie jazdy potrafi pokazać komunikat o otwartych drzwiach kierowcy. Wczoraj zaś komunikat ten pokazał na czerwono z sygnałem dźwiękowym. Potrafi też sam włączyć się alarm. Co to może być?
Powodem długich czasów wtrysku oraz sygnału MAP na poziomie 600mbar może być padnięta sonda.Do badania szczelności kolektora możesz użyć samostartu preparatu do odpalania diesli i obserwować czy nie zmienia się praca silnika.Poziom podciśnienia MAP ma wynosić około 300mbar,całkowicie otwarta przepustnica przy pracującym silniku to MAP około 950.
Pilot był sprawdzany i jest ok. Ale nie wiem, czy sygnał jest odbierany.
Witam Myślę że w tej sytuacji przydał by się przyrząd: Analizator sygnałów systemu wtrysku COMMON RAIL EDIA-PRO z firmy Delta...... Ale niestety narzędzia kosztują ale myślę że oscyloskop posiadasz. No musiały by być dwa kanały. Jeden zapinasz na sygnał z czujnika ciśnienia a drugi w wtryski po kolei. Widać wtedy ładnie który wtrysk podbiera ciśnienie...
Niech ten elektryk zanim zacznie rozbierac i wymieniać ten COM oczywiście jeżeli nie ma programu i nie może spradzic zadziałania styku sygnału to niech: po zdjęciu osłony kierownicy zobaczy COM (zespół przełączników ) na nim jest biała opaska z takim prostokątem i musi podnieść ten prostokąt do góry i tam są styki od taśmy (początek ) a druga strona...
Sprawa wyjasniona, koniec tematu.
Jeśli drugi pilot działa normalnie to uszkodzenie raczej nie tkwi w odbiorniku w samochodzie tylko w pierwszym pilocie. Bateria w tym pilocie jest w pełni sprawna? Zwróć uwagę na fragment schematu zaznaczony poniżej czerwoną ramką. Szczególnie elementy C8 i C9, gdzie kondensator C9 wraz z tą prostokątną "ramką" tworzą obwód anteny. Uszkodzenia w tym...
Nie jestem pewien ale być może tu masz odpowiedź. http://peugeot-klub.pl/forum/viewthread....
peugeot sygnał sygnał przepustnica peugeot sygnał kierunkowskaz peugeot
przepływomierz octavia gorąca szlifierka bascom zerować zmienna
moduł komfort termet plany buggy
Marker CYFRA 21-1 wynik 4,8 ng/mL - czy to rak? Skoda Fabia 2 Kombi - potrójny sygnał dźwiękowy przy skręcie, brak kontrolek