Możesz sam spróbować ustawić, tylko potrzebujesz softu np do wersji BRC P&D, 3.08 i map sensora. Możesz poszukać plików konfiguracyjnych, powinny być zapisane pod programem w folderze "Maps " albo z takim rozszerzeniem. Ewentualnie wizyta w jednym z autoryzowanych punktów serwisowych BRC http://www.lpg-brc.pl/index.php/siec-ser...
Tak robi :D
Spróbuj innym sprzętem zrobić ten reset. Launch ma tą opcję na bank, robiłem wiele razy. I potwierdzam że dopiero po skasowaniu adaptacji silnik zacznie normalnie pracować.
Witam, corsa c 2003 1.7 dti wymieniany był komputer.. przyszło zakodować kluczyki.... odczytałem PIN immo z licznika- poprzez OP-COM....(brak carpassa wiekowy samochód) i teraz tak: zrobiony (na nowym ECU) Reset ECU Reset IMMO Reset transporter key dopisane i zaprogramowane od nowa: ECU ( na obecny VIN samochodu) IMMO - też zaprogramowane Transporter...
To jedynie reset kalibracji ECU i powinno być ok.
miałem taki sam przypdek corsa D dwa dni walki reset smego ecu i bcm nie dało rady dopiero po tej procedurze odpalił: 1 reset IPC zestaw wskaźników 2 zresetowane bcm 3 reset moduł airbag SDM reset ecu 4 zaprogramowanie oryginalne klucze 5 wyłączyć zapłon na 30 sekund 6 zaprogramować IPC 7 zaprogramować BCM 8 zaprogramować airbag SDM programowanie ecu...
Jeśli chodzi o wyjęcie kolektorów wydechowych w silniku 12-zaworowym bez wyjmowania silnika to żaden problem, robiłem to wiele razy. Mogę natomiast zapewnić, ż widuję wiele Xm-ów V6 z pękniętym jednym lub oboma kolektorami wydechowymi i poza efektami dźwiękowymi wszystko działa normalnie.
Kolego zobacz czy masz ten sam problem po odłączeniu aku na 10 min. Miałem podbny problem i wynikał z uszkodzonego sterownika LPG,który podawał jakies napięcie do ECU. Po resecie było OK na kilka na kilkunastu godzin. Czuć było spaliny, brak przyspieszenia itp.
Op-com dał radę.
Masz pewnie złe mapy LPG lub uszkodzony ktorys element instalki i po przełączeniu na gaz ECU zbiera sobie zle mapy benzynowe i wariuje. Odłącz klemę na kilkanascie minut czyli reset ECU. Podłącz i przejedź sie na benzynie czy wróci do normy. Jesli tak to masz odp.
No właśnie tak to powinno być - wchodzę w funkcje specjalne usuwam IMMO , ECU - > potem programowanie IMMO + ECU i wychodzi że reset ECU nie przechodzi - Reset IMMO jest pomyslny, reset Ecu nie. Mogę koledze na team viewerze pokazać albo lepiej video whats app
Zciagnij sobie Motordiag Autocomsoft Simos Manager zrob nim reset ECU tzn zrob wg instrukcji co kaze ,a potem Vag i nastawy przepustnicy i powinno byc ok.
Kod pin jest znany. Sterownik nie był zmieniany, wykonany był tylko "reset" ECU.
reset Ecu 24h przepływkę sprawdź sobie zwykłym miernikiem a może starą trzeba było wyczyścić ?
Można by jeszcze dokonać adaptacji koła fonicznego.. trzeba w ów czas trzy razy do odcięcia nadepnąć... Dodano po 3 Możesz też kupić interfejs od vaga za parę złociszy na alledrogo, zainstalować fiat ecu scan i zrobić nim ciut więcej..
Bezpiczniki sprawdzone? Może warto poszukać jak reset ECU zrobić?
Przekaźnik na kablu ze zasilaniem stałym ECU
Witam! I jak udało się coś ustalić z tym voyagerem?? Ja mam takie samo auto tylko z 1992 r. i mam podobny problem. Gdy odpale silnik obroty są na normalnym poziomie (ok. 1000) ale po 2/3 min. wzrastają na 1800 na jałowym biegu i się tak utrzymują. Wymieniłem właśnie termostat bo słyszałem, że jego wada może mieć wpływ na regulację obrotów, ale nic to...
Witam :) odkopuje temat. Mam problem z moim seatem toledo 94 rok monowtrysk 1.8 z instalacja gazowa 1gen. od pewnego czasu zaczal sie problem z odpalaniem auta na benzynie, reset ecu pomaga, rano po resecie odpalam autko na Pb i wszystko jest ok do poki nie przejade sie na LPG pozniej juz nie odpala na PB lapie tylko i odrazu gasnie i musze znow kleme...
A luzy na walkach sprawdzałeś? Dodano po 1 Reset ECU robiłeś?
W skrajnych wypadkach zakładam stały reset - oczywiście w układach z instalką gazową.
to rocznik 1992... (na silniku od Mitsu Colta). Kolega poradził ECU reset. Moze pomoc? EDIT: Nie pomógł :/
Cabel Fiat Tool programer - commander - Smok ? Ecu reset Fabryka
Tak auta nie naprawisz nic.to nie da. Jest ewidentnie problem z wiązka lub z osprzętem silnika. Przepustnica zamiennik bo miałem już taka co robiła zwarcie po zagraniu do 70 C. Jak błąd resetuje się po zgaszeniu i odpaleniu silnika to jest.tylko chwilowy problem. Jak problem będzie cały czas nawet po zgaszeniu to należało by zmierzyć napięcie zasilania...
Wychodzi na to że ECU nie widzi ogóle modułu BCM tylko dlaczego?? Traktuj to jako podpowiedź. dałem reset Ecu i reset Bcm
O2 sensor failure with the one in the manifold. The heater in the sensor likely went bad. Replace the sensor and have the ECU reset. Uszkodzona grzałka w sondzie konieczna wymiana i reset ECU
A diagboxem 9.91 da się zaprogramować kluczyk ten który jest przypisany do ecu starego?
w sterowniku silnika powinna być opcja w op-com reset ecu i potym poprosi o pin z sterownika Nie ma, ale reset ecu jest dostępny w Immobiliser.
Mam jeszcze troszkę problemów ze dokodowaniem wszystkiego razem. op com wchodzę w immo specjal function login immo/licznika reset immo login ecu reset ecu i co dalej bo nie wiem czy zrobić reset kluczy czy przejść do program ?
wg mnie to zawieszający się silniczek krokowy - wypnij mu wtyczkę podczas pracy i zobaczysz czy obroty spadną - jak tak to albo naprawa krokowca albo być może tylko reset ECU (u mnie reset ECU w silniku x20xev pomógł).
Moje pytanie jeszcze jak zapiszę wszystko w programie jz2005 i zrobię reset ecu po resecie ecu wejde w plik i dam otwórz to wgra mi wszystkie ustawienia mapy kalibracje itp ??? Czy będę musiał ustawiać wszystko od nowa ? Czy jest możliwe że jak zakupiłem używany komputer i ma uszkodzenie polegające na ustawieniu temperatury ???
Temat zamykam, problem rozwiązany.
Witam! Mam problem z Golfem 3. Emulacja sondy ustawiona na masę. Rano po odpaleniu na PB silnik zalewa benzyną, dławi się, dusi, nie da się przyspieszać, puszcza czarny dym z wydechu, w środku śmierdzi benzyną + w dodatku spalanie benzyny jest ogromne (benzyny za 60 zł wystarczyło na 10 dni jazdy w celu rozgrzania silnika i przełączenia na LPG!) Stąd...
tak tak błędów tak jak pisałem nie ma.... ale skasowanie błędów powoduje tak jaby reset ecu... wszystkie wyuczone wartoścci się resetują.....
Reset ECU można zrobić Vag-iem (Kasowanie błędów nie resetuje ECU) albo przez zdjęcie klemy z akumulatora na ok 10 min człowieku co ty za bzdury wypisujesz :?: jaki reset ECU,jakie zdjęcie klemy :!: :!: :!: kolega goldwinger w załączniku podał co może być przyczyną takiego kodu błędu. ps.ręce opadają jak lamerzy biorą się za naprawy.
A wiec w specjalnych funkcjach immo wpisuje stary pin pompy i odsłonią sie pozostałe możliwości wiec wybieram reset engine ecu tak ? - Read ECU Identification - Reset Immobiliser - Reset Engine ECU - Erase Transponder Keys (all)
Wymieniony czujnik różnicy ciśnień DPF, potem jego reset w ECU.
(...) ru między A i M. Jednak jest to jedyny parametr który po zmianie na M po nowym uruchomieniu auta z powrotem wraca na A. Rzeczywiste spalanie jest inne niż to samo resetujące się coś. Pomóżcie, może da się coś z tym zrobić. https://obrazki.elektroda.pl/3014225600_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Możliwość ręcznego...
Dziękuję za odpowiedź :) Problem okazał się błahy-zsunął się gumowy wężyk, z którego dmuchało powietrze, i nie trafiało tam gdzie trafiać miało (wystarczyła włożyć go w odpowiednie miejsce i problem zniknął).
A co z programem antywirusowym?Ja musze wylaczyc zeby zrobic adaptacje i wogole polaczyc sie samym Vagiem.Dodam ze uzywam Managera w wersji 1.03 .Z tego co pamietam to kilka razy zdarzylo sie, ze nie chcial dokonczyc adaptacji, ale probowalem jeszcze raz i konczyl.
Spróbuj za pomocą ONVIF Device Manager.
Spróbuj zrobić reset ecu i reset immo a później programowanie ecu i immo następnie dopisz transpondery (jest możliwość ze ci nie przyjmie tych starych i będziesz musiał nowe czyste zaprogramować). Jak sobie nie poradzisz to daj znać na PW to ci pomogę .Z jakiego miasta jesteś ?
Panowie jeszcze nie podłączałem wtyki pod samochód,ale mam pytanie czy VXDIAG.GM dopisze sterownik silnika do np.isigni lub astry J bo z tego co patrzę nigdzie nie ma reset ecu tak jak ma to miejsce w OP COM
Witam zrób puszke immo na douczenie do sterownika Pzdr
Z architekturą wewnętrzną będzie trudniej , tam tylko pinologia (opis wyprowadzeń) w tym i RESET.
wyglada na to ze zrobiles ok.ale z licznikiem to nie wiem czemu tak jest?
Najlepiej chyba byłby spróbować najpierw z laptopem , schemat interfejsu masz , a o gotowe pytaj na stronie OBDII. P.S Kiedyś próbowałem się bawić z ECU ALDL8192 , nawet to chodziło . Sterownik rozpoznawał kilka komend jakie mu się wysyłało np. wysyłał pakiet danych diagnostycznych, błedy ECU, reset IACV BLMCELLS itd. Robiłem to za pomocą laptopa.
Witam jezdze juz po wprowadzeniu nowych danych do komputera jakiees 2 miesiace.narazie jest ok. Pozdrawiam
W jakie piny we wtyczce obd trzeba wpiąć "+" i "-" aby działało jak w temacie czyli Anty reset podtrzymanie Napięcia ECU OBd
Edit: ZACZNIJ OD RESETU ECU. Czyli co? Co to jest reset ECU - bo nie wiem :D ? Crtl+Alt+Delate?
Może na benzynie chodzą też wtryski gazu. Zakręcałeś gaz? Robiłeś reset ecu bo może mapę rozjechało Ciśnienie paliwa mierzyłeś?
Rozumiem istnieje możliwość vcds em przywrusenie lub reset ECU silnika
Silnik ma elektroniczną przepustnice - brudna mogłaby odpowiadać za nierówna prace, ale nie za gaśnięcie myślę. Zrobiłbym reset ECU i potem sprawdzić co się dzieje.
Do kasowania błędów wystarczy kasownik jeśli nie ma diagnosis, do resetu ECU to Texa albo Vocom.
Wiem, że nie ładnie jest zmieniać zdanie, ale ta poprawa była związana z resetem komputera (po wymianie TPSa). Po przejechaniu kilkuset kilometrów jest niestety to samo. Nie mam już pomysłu co może być przyczyną... mogę jeszcze dodać, że na benzynie po uruchomieniu silnika działa on tak jakby mu ktoś dodawał i odejmował gazu (można to porównać z wciskaniem...
Czy robiłeś reset ECU.
Reset ECU nic nie załatwi.....PIN możesz dostać w serwisie... Co proponuję...oddać do fachowca który rozumie błędy i parametry...
wskaznik zużycia-ekonomizer sterowany jest z komputera elektronicznie. a jesli chodzi o reset zalezy co chcesz resetowac bo jesli inspekcje oleju to wystarczy kawalek drutu a jesli chodzi o błedy ecu silnika to raczej komputerek radze podłączyc.Pozdrawiam
A po resecie ECU dopisałeś je ponownie??
Czy jestes pewien na 100% ze po wylaczeniu stacyjki masz reset ECU ? Normalnie po resecie ECU zaciaga mape sterowania wtryskiem z Epromu, biorac dane z przeplywomierza, czujnika temp. silnika, pol. przepustnicy, wyprz. zaplonu i lambdy. Jezeli zaden z czujnikow nie klamie, to ster. wtryskiem bedzie prawidlowe. Jezeli nie masz resetu i masz zla emulacje...
Spróbuj zrobić reset ecu na tym nowym krokowcu. Odłącz akumulator na kilka chwil. Podłącz ponownie.
Witam Panowie możliwe że problem jest w pompie albo w układzie PB, ale napewno nie mozna dać mu emulacji na masę (na masę daje się emulację ale tylko w Fiatach z wielopunktowym wtryskiem paliwa). W Fiacie Uno 1,4i trzeba założyć reset ECU na przekaźniku, najprawdopodobniej u Ciebie tego nie ma i ECU łapie błędy. Podjedź do gaziarza i niech Ci założy...
Jak to co masz sprawdzić? -Przebieg na B1S1 -czas wtrysku -podciśnienie MAP -przeliczeniowe obciążenie silnika -pozycję integratora Jakie mają ich wartości nie podaję, bo je pewnie znasz. No i bez analizatora ani rusz...
Oczywiście mapa ulega stałym zmianom i nie ma sensu ciągłe jej rzeźbienie - to bierze na siebie ecu i jego algorytm autoadaptacji identycznie jak w czasie jazdy na benzynie. Reset do wartości fabrycznych , które są wartościami z dużym marginesem bezpieczeństwa ( a więc zasila silnik na bogato) jest bez sensu . Chyba, że w wyniku błędnej autadaptacji...
Kolego jak zrobić reset ECU w Y17DT? Bo odłączenie zasilania nic nie daje.
A w sienie 1.6 16V ECU - IAW1ABB.92 reset i adaptację można zrobić przez odłączenie akumulatora czy potrzeba examiner???
To co radzisz kolego dalej robić z tym problemem ,reset ECU już robiłem ,nic nie pomogło może kable sprawdzić od egr do ecu ale nie wiem jakie piny przy ecu są od egr a trochę ich tam jest ,podpowiedz coś.
Nie do końca byłem przekonany, ale jest to problem z LPG. Zła emulacja powoduje, że ECU po odpaleniu zanim zacznie sczytywać sygnał z sondy lambda podaje zbyt bogatą mieszankę. Odpięcie klemy (czyli reset ECU) pomaga wiec ostają dwa wyjścia - gazownik albo podpięcie ECU do zasilania po stacyjce czyli reset po każdym zgaszeniu silnika. Dziękuję wszystkim...
Ja bym tobie poradził sprawdzić przepustnice to jest ta część przy oklejonej odmie,albo wymiana albo tylko przeczyszczenie pod ciśnieniem ja miałem ten sam problem no i na końcu reset ECU. Pozdrawiam
Zrób reset i ponowne programowanie wszystkich programowalnych modułów w samochodzie.
Sprawdź jeszcze czujnik spalania stukowego bo też potrafi narobić zamieszania. W innym przypadku o ile okaże się że dobry czujnik to pozostaje zrobić cały reset ecu i następnie adaptację, a jeśli tutaj nie pomoże to pozostaje zrobi soft na nowo. Bo z tego co opisujesz to powinno być dobrze, chyba że coś pominąłeś podczas składania rozrządu. Błąd P11a3,P11a4,p11a8,P11a...
Bezpieczniki sprawdziłem. Jak wymieniłem ową pompe to auto odpaliło ale po chwili zgasło. Czy reset ecu może coś dać??
Problem może być jeszcze w wyłapywaniu błędów przez ECU BP,!? Tzn, jadąc na gazie jest odłączony wtyrysk (wtryskiwacze)! W tym momencie komputer ECU BP może interpretować dane o uszkodzeniu lub nieprawidłowej pracy wtrysku! I po ponownym przejściu na BP dzieją się czary !!:cry: Bardzo podobny miałem problem, więc o tym piszę! Mianowicie problem okazał...
Witam. Byłby ktoś w stanie przeliczyć PIN ze wsadu z CIM'u z Vectry C? CIM na dwóch motkach HC908. PIN potrzebuje żeby zrobić reset ecu. W załączniku wsad. Mam jeszcze wsad z uszkodzonego CIM'a i do niego mam PIN ale za chiny nie mogą go znaleźć we wsadzie...
Przecież to proste. Zacisk "S" do pinu "reset" epromu. Zaciski plus i minus do zasilania. https://www.ecutool.com/TMS374-ECU-Decod...
dodatkowo można zrobić reset ECU BENZYNY żeby mapa benzyny się nie rozjeżdżała
Chłopie, nie siej herezji. Błędy wykasuje ale te stare a nie które fizycznie występują bo chyba zdajesz sobie sprawę z faktu, że samochodu nie naprawia się przez wykasowanie błędów? Czasami się zastanawiam czy czytanie ze zrozumieniem to taki wielki problem?Może dla niektórych to jakaś sztuka abstrakcyjna? Wykasowanie wielu(wszystkich) błędów i po...
Trzeba po resecie ECU, pojeździć tylko na benzynie i zobaczyć czy usterka wystąpi.
Właśnie o to chodzi ze płace ale to tez dlatego ze nie kupiłem tego samochodu na rok tylko chce nim jeździć i go utrzymać w jak najlepszym stanie. Mam nadzieje ze znajdzie się może właściciel jakiegoś vw z takim silnikiem bądź podobnym problemem. Wiem ze użytkownicy tych aut montowali przekaźnik na zasilenie ECU co dawało po każdorazowym przekręceniu...
Dłuższy czas był akumulator rozładowany, może wystarczy zrobić reset ECU, pomoże ?
ja mam podobny problem co kolega n0w3y_pl tylko w audi a8 z 1995r. W tamtym liczniku reset ECU nie mozna zrobic programowo. od akumulatora tez go odpinałem. próbowałem chyba kilkanascie razy, równiez ze zmiana eepromu recznie i ponownym zapisaniu. i brak efektu. Zaraz po zrobionym zapisie mam kumunikat ze wszstko ok, ale jak robie odczt to odczytuje...
Kolega pisze że z rana ciężko pali - ściągnij klema przed uruchomieniem reset ecu i zobacz jak wtedy pali , po jeździe na lpg zostaje wielki śmietnik w ecu w pamięci
Chyba zresetowałeś sterownik silnika i trzeba dopisać kody wtryskiwaczy, kiedyś w Lagunie z tym silnikiem bawiłem się Clipem przez przypadek zrobiłem reset ecu i miałem identyczne objawy.
nie prawda przebieg w 6l jest tylko w liczniku nie jedna sztukę zrobiłem jak zmieniasz vag comaderem to trzeba klemę zdjąć by przejął ustalony przebieg albo użyć przycisku reset ecu ja tak robię bo kto kala by mi klemę ścigać
A takie podstawowe rzeczy opisywane w sieci,na wielu forach Lanos,reset ECU gdy jest źle ustawiony gaz?Oraz kontrola sondy lambda?
Wylogowanie to nic innego jak reset ECU i podczas tej operacji wpisujesz pin który odczytałeś z nowego ECU. Później w immo masz coś takiego jak zaprogramowanie funkcji immo w CIM i ECU, wybierasz ECU i tyle dodatkowo programujesz VIN.
Po resecie Ecu i samoadaptacji jest wszystko ok auto jak narazie silniejsze nie gasnie a spalanie zmalalo .
A mozecie mi powiedziec jak sprawdzic reset ECU bo tego nie wiem.
No i na pewno reset ECU:) Dzięki koledzy, czekam tylko na czujnik który gdzieś się wałęsa pocztą i wymienię:)
Witam wróciła do mnie Honda Civic 2008r silnik 2.2 d z problemem DPFu. pół roku temu zapaliła się kontrolka DPF, więc mechanik wyjął go, żeby zobaczyć jego stan. okazało się, że był popękany i nie nadawał się już do niczego. Został zamówiony nowy filtr i zamontowany. ECU reset , adaptacja i na 3 miesiące był spokój. Po 3 miesiącach zapalił się DPF i...
ja bym najpierw zrobił reset ECU- można zdjąć kleme + od akumulatora lub poprostu wyjąć bezp. F1 na ok.10sek. i reset gotowy jeśli to nie pomoże sprawdź czujniki z przerywacza zapłonu
Witam. Mam problem z Palio 1.6 16V. Instalacja LPG z emulatorem Bingo-M. Gazownik ustawił emulację lambda na sinusiodalną. Silnik po kilkuset kilometrach przesał działać. Przelewany benzyną, przepał niesamowity. Komputer ECU zgłupiał. Reset ECU poprzez odłączenie zasilania na całą noc nie pomógł. Fachura od Fiata podłączył tester i zresetował szereg...
nam nie chodzi o reset ECU tylko odczytanie błedow ktore pomoga zidentyfikowac twoja usterke
Calibrating tool nie ruszy P&D nie ruszy Sequent Fast nie ruszy Wszytkie oczywiście pokażą dane ECu i ewentulanie pozwola zrobic reset licznika LPG engine start To jest centrala FLY SF w "nowszym" opakowaniu, inne gniazdo Qurde to jakim programem ?? Jest jeszcze jakiś inny oprócz wymienionych ??
No to ją wyczyść i już. Oczywiście świnia jestem, że ci wywaliłem twój temat.Mogłem sobie odpuścić że jest tam lamerstwo i dodatkowo zlanie pkt 3.1.18. regulaminu, który głosi że....
Odłączenie aku to nie jest reset ECU, należy zrobić adaptacje przepustnicy. Prosiło by się o diagnozę komputerową.
Witam, auto prześwietlone całkowicie i wszystkie parametry utrzymuje. Zrobiony reset ECU - bez zmian. Auto zachowuje się tak jakby coś go trzymało, ewentualnie silnik był mocno obciążony, przy niskich obrotach słychać takie jakby buczenie. Ma ktoś pomysł gdzie szukać? Pozdrawiam
Zrób reset Ecu poprzez wyjęcie bezpiecznika. Może jakiś przekaźnik przyśniedział lub coś z elektryką i wbił się jakiś błąd.
Poczytaj o złej emulacji sondy lambda i resecie ECU. Wydaje mi się, że masz silnik 1.4 ABD więc jest to monowtrysk.
Nie w tym aucie... tu są dwie sondy, a instalacja jest podpięta do komputera (emulator/reseter OBD-2). To jest złe rozwiązanie ale takie rozwiązanie zaakceptował FAP i tak były sprzedawane auta w polskich salonach. Weryfikacja sondy na analizatorze spalin, reset adaptacji ECU + próbna jazda na benzynie z LPG zakręconym na butli. Potem można myśleć co...
pralka reset reset reset delonghi reset servis reset reset
czujnik temperatury paliwa skoda skrzynia garbusa sterownik sauna
Programowanie radia Toyota Avensis III T27 Ustawianie radia w Toyocie Avensis T27 Active