Z ciekawości, jak? Napiszesz tu? ;) A czemu nie.... 24 PIN 29F400 dajemy do GND podając zasilanie na 10 sekund , potem puszczamy i w mpps wybieramy GENERIC z listy i odpowiedni ECU. Testowałem na kilku Vagowych edc15 i na każdym działa. Uwalałem je celowo innymi wsadami, po podaniu oryginału sterownik identyfikuje się.
niestety u mnie jest inne złącze 1;24:46 to masa, 38 zasilanie po przekręceniu kluczyka 23 plus z przekaźnika kontroli ECU który w autku sie nie przełącza, (ale sam przekaźnik jest sprawny).
Witam! Chciałem zdiagnozować sterownik z VW Golf 1.9TDI 99r o numerze 038 906 019H, 0281 001 910, na warsztacie podłączając do niego odpowiednio zasilanie oraz linie komunikacyjną K. Zasilanie podłączyłem pod 1, 2 i 37 pin, mase po 4 i 5 pin, a linie sygnałową pod 19 pin, i niestety nie mogę się skomunikować z nim. Do komunikacji używam PCta z programem...
Dziękuję za potwierdzenie moich przypuszczeń. Tak jak się spodziewałem: Ecu firmy Bosch Edc15+ 1 i 2 to zasilanie +12V 4 i 5 to masa 37 to zapłon po kluczyku 16 linia "K" z OBD2
https://obrazki.elektroda.pl/3642809100_... Czerwone plus brązowe minus zielone K Na schemacie mam jeszcze AB1 zasilanie.
Wygląda na to że 12V ale głowy uciąć nie dam :) Czujnik wałka ma wspólne zasilanie z czujnikiem różnicowym. Dla czujnika wałka jest to przewód o nr 1352B, dla czujnika różnicowego 1352A a zasilanie wychodzi ze sterownika silnika przewodem 1352P z pinu 2H wtyczki 2. Punkt połączenia tych przewodów jest w wiązce na skrzyni od strony chłodnicy przy czujniku...
Tam siedzi EDC15. Cudów nie ma. Zawór ciśnienia i czujnik ciśnienia nie maja ze sobą żadnych punktów wspólnych oprócz połączeń wew. sterownika. Albo nie masz jednej z 3 mas ( chociaż wydaje mi się że i tak są w środku połączone) albo masz uwalony jakiś wspólny punkt masowy wew. sterownika. czujni ciśnienia ma zasilanie 5 Volt z sterownika. Regulator...
Widzę, że wiedza użytkowników w tej sprawie jest zerowa, więc podpowiem coś od siebie, bo troszeczkę poeksperymentowałem. A więc: Do prawidłowego działania potrzebna jest masa do logiki linii K. Zwykła masa z pinu 4, która w większości interfejsów jest wystarczająca do prawidłowego działania urządzeń — tu potrzebna jest masa linii logiki K z pinu 5....
TTL-e biorą trochę prądu, ale to nic tu nie wyjaśnia. Ja robię tak, że szynę adresową zasilam z 5V oczywiście przez 10k, a zmiana stanu przez wyłącznik do masy. Dlatego pisałem o jednym drucie, nie mylić z one wire. Ewentualnie zasilanie na twój układ weź z innego miejsca, bo to tu jest błąd.
problem wygląda tak auto zgasło nie odpala próba komunikacji ze sterownikiem silnika brak komunikacji (sterownik bosch edc15c34) diagnoza brak 12v po stacyjce na sterowniku po podłaczeniu napiecia jest komunikacja auto odpala błąd w sterowniku p1351 dodatkowo nie grzeją świece moje pytanie gdzie szukać tego plusa dodam że kabel między ecu a bsm sprawdzony...
Jeśli to EDC15C3 to trzymaj, powinno pasować.
witam potrzebny jest opis pinow tego sterownika co w tytule na aucie niema z nim komunikacji glownie chodzi o plus i minus
Witam wszystkich mam taki problem dostałem do naprawy peugota 406 hdi sterownik bosch edc15c2. Problem polega na tym ze auto nie odpala potrzebny by mi był schemat elektryczny sterowania silnikiem dodam ze to sterownik na jedną wtyczkę!! Podejrzewam jakiś problem z zasilaniem.Sterownik zapisuje w pamięci błędy elektrozawór turbo,elektrozawór egr i zasilanie...
Witam, mam problem ze sterownikiem 0281 010 368 EDC15C2, Nie steruje zaworem podciśnienia turbiny (turbo bez zmiennej geometri) po lekkim dodaniu gazu traci się sygnał sterujący na czujniku. Zasilanie jest ok. Nie mam schematu tego sterownika, tylko w wersji na 3 wtyczki znalazłem. Jeśli ktoś miał taki przypadek będę wdzięczny za pomoc :P
Opiłki w puszce filtra nie muszą być dowodem na zacieranie się pompy wysokiego ciśnienia. W systemie Bosch EDC15 są to najczęściej opiłki z komutatora pompy niskiego ciśnienia w zbiorniku, która właśnie kończy swój żywot. Sprawdź jakie ciśnienie wytwarza pompa zasilająca. W przypadku obecności takich opiłków konieczne będzie niestety, jak to wyżej koledzy...
Ogólnie jest tak, że miałem tam mapę X zmodyfikowaną przez zakład w aucie. Potem na niej przerobiłem EGR i LC. Potem stwierdziłem, że wgram ori mapę i na niej jeździłem. Teraz mapę ori przerobiłem o EGR i chciałem wgrać no i ten bsod. Bsod nadal mi się pojawia, więc to jakiś problem wylazł mi w komputerze w nieodpowiedniej chwili, ale teraz na to nie...
Mam masę przecudownych pytań: 1. Które piny w IAW4LV:L to CAN-H i CAN-L? 2. Dlaczego A.S.O. uparcie twierdzi, że Polo 6N2 ma już CAN i kablami KKL dużo tu nie zrobię? 3. Mam K+CAN 1.4 FULL, nie chce czytać CAN, nie łączy się z immo, nie czyta tacho (EDC15), działa na nim tylko i wyłącznie stary VagCom w wersjach do 411 oraz PolskiVag do 4.9. One działają...
Pytanie o sterownik gdzie realnie ma zasilanie stałe niektórzy piszą że M2 i E3 Na zachodnim forum z jest to EDC15C13 KL30 czyli stałe pin F1 i M3 a KL15 pinA1 Realnie tylko po zapłonie są napięcia na M2 M3 więc podłączenie jest inne Jakie podłączenie jest prawidłowe ? 0 281 011 432 Bosch 8200311553 .8200311550
Witam! Poszukuje opis złącza do BOSCH EDC15C2, zwłaszcza tej wtyki która idzie do BSI chodzi o zasilanie. mam wiązkę do SIEMENS SId802 a jest zmiana silnika na system BOSCH i komputer EDC15C2 w Citroen berlingo 2.0HDI
Wita, jak w temacie potrzebuje schemat zasilania sterownika ECU, mam tylko pin out sterownika EDC15C6, nie mam zasilania w wtyczce T1 na pinach 7 i 8, we wtyczce T2 na pinie 13 jest 12V, wiem, że zasilanie idzie z modułu SAM (obok sterownika) przez bezpieczniki 53 i 54 (sprawne), na bezpiecznikach nie ma napięcia a powinno być... Ktoś poratuje czymkolwiek...
hehehe, EDC15C5 rzeczywiście uwala tam zasilanie na halla CKP, ale wystarcza zwykły stabilizatorek 5V, podłaczyć do plusa za stacyjką wyście na hall i maszyna śmiga.
przyczyne znam, zwarcie miedzy 1-2 a 2-4 pinem a ze to edc15v to akurat zasilanie 1pin "-" 2 to "+" a 4 to tez "-" wiec to wyeliminowane bo na prosty rozum nie wpakowal bym innego ecu do samochodu zeby kolejnego udupić. Zna ktoś mozliwośc zamiennika tego układu ?
Kolego akurat mam taka ese. W220 do liftu wychodzily na common rail pierwszej generacji. Regulator jest jeden z tylu listwy. Operuje on cisnieniem w railu do max 1350bar. Napedza to pompa crp1. Moc 197 km i 460nm. Brak dpf. Jest egr. Norma chyba euro 3. Ecu edc15c6. Polift ma 204km dpf i crp3. Cisnienie jest sterowane przez regulatory wydatku i przeplywu....
Czołem! Walczę z nieodpalającym c8 2006r 2.2hdi. Nie uruchamia się pompa wstępna, nie podaje ropy do filtra. Na bezpieczniku pomy paliwa nie ma napięcia (tak samo na bezpieczniku nr10 chyba 40a) brak komunikacji z niczym oprócz bsi. W Bsi błąd 015 brak komunikacji z ecu. Ecu to edc15c2, sprawdziłem według pinoutu zasilanie sterownika i niestety go nie...
Witam Poszukuje schematu instalacji elektrycznej. Samochód to Peugeot 306 2.0 HDI 2001r. Sterownik silnika to bosch (EDC15C269) głównie to interesuję mnie zasilanie sterownika, pompy paliwa i regulatora wysokiego ciśnienia. Pozdrawiam
Witam no to błędy wróciły: Kalkulator sterujący silnikiem 206 EDC15C2 RHY obecność błędu -Stały błąd. Usterka. Obwód przekaźnika pod- i dogrzewania. Przekaźnik zablokowany. -Błąd przejściowy. Prędkość obrotowa silnika. Prędkość obrotowa maksymalnie przekroczona. -Błąd przejściowy. Usterka elektrozaworu EGR. Układ rozwarty. -Błąd przejściowy. Nadzór...
Witam. Chciałbym zapytać jak najlepiej załatwić to w tym autku.Trochę poczytałem na ten temat i chciałbym zrobić odcięcie przez przekaźnik z samo potrzymaniem. Podobno najlepiej wstawić to w szereg w przewód (+) po stacyjce, żeby sterownik nie rejestrował błędów(przewód 15,pin 37 ecu). Wszystkie te informacje dotyczyły jednak troszkę starszych aut na...
A czy kolega Piotrekwoj 1 był tak uprzejmy i otworzył wskazany temat.Zgadza się ,że jest tam pokazany sterownik ale proszę mnie pokazać piny od czujnika obrotu wału !! Oczywiście znalazłem ten " Bench Flash EDC15P/P+" ale ponownie szukam schematu tego sterownika lub pinów urządzeń współpracujących z tym sterownikiem. Przy okazji chcę dodać ,iż silnik...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Witam , zwracam się z prośbą do znawców o pomoc . Auto to jumper 2.2 hdi z 2003roku , zgasło w trakcie jazdy , coś niby strzeliło (wydawało mi się że po stronie pasażera ) ale nie za mocno , podejrzenie padło na rozrząd , żeby auto ściągnąć do domu musiałem na rozruszniku wycofac aby było miejsce na holujące auto i w czasie holowania zauważyłem kontrolkę...
Zrób test oporowy na pin 5 i 23 licznika (zgodnie ze schematem, który zamieściłem), jeżeli nie działa, to ewidentna wina licznika (nie ten?). Ten obwód nie jest związany z ECU. Była wersja AYQ gdzie był czujnik podwójny, ale wykorzystana była tylko połówka, licznik był inny. https://obrazki.elektroda.pl/3481928300_... 2,5 - 3,5 kΩ...
Witam Proszę o wyrozumiałość ponieważ to mój pierwszy post. Auto przygasło mi na parę sekund w czasie jazdy, następnie zgasło na światłach. Po chwili kręcenia odpaliło i dojechałem normalnie do domu jeszcze kilka km. Następnego dnia po przekręceniu zapłonu na tablicy komputera pojawił się komunikat: ANOMALIE ANTIVOL ELECTRONIQUE . Od tej pory auto nie...
Witam, Dopadła mnie usterka czujnika MAF, podłączonego do EDC15M (HW: BOS 010505, SW: HJ7M0400_S, engine Y20DTH D3) i już zacząłem rozglądać się za nowym czujnikiem. No ale mamy sobotę, wolną sobotę - więc czemu by nie sprawdzić dokładniej co się stało?. Objawy typowe: zaniżone wskazania o ok. 50%, samochód muli do ok. 2000-2200RPM, nie osiąga max prędkości...
wsady edc15 edc15 pamięć edc15 flash
maszyna łucznik doładować komuś konto załączenie tyrystora bocznikiem
nissan qashqai bosch pue631bb2e
Ford Focus Mk1 Zetec 1.4 – wolno opadające obroty, diagnostyka IAC, PCV, VSS Błąd E23 w falowniku IBO IVR 11 - przyczyny i rozwiązania