Procesor MPC lutowany jest w technologii BGA, czyli zamiast nóżek do połączenia z płytą PCB ma kulki bezołowiowe. Kulki pękają, pola lutownicze się utleniają, itd. i powstają takie efekty. Procesor MPC to ten największy jak otworzysz sterownik. Moim zdaniem lepiej kupić drugie EDC16, przerzucić flash-a i eeprom-a i będzie dobrze. W starym można zrobić...
źle szukasz bo to EDC16, klon BDM zrobi w 10min , bez żadnego lutowania. po drugiej stronie płyty jest EEPROM 95160 , ale lepiej jej nie odklejaj.
Temat rozwiązany więc zamykam.
galetto v56 bez problemu klonuje eeprom EDC16 przy podłączeniu przez złącze bdm ale klon zegarów ????? przecież to interfejsy do ecu a nie do liczników ..
Do eepromu EZP. Do wgrania mam kess EZP to zabawka której nie ma co ufać😉😅Ale plusem jest że zadanie tylko odczytać.Ale jak napisane kess tu nie pomoże.Ktag i rama ale ta do bdm a nie szpilek?Plus adapter edc16?
Jak rozpracujesz protokół (duże szanse, że jest tam UDS, przy czym flashowanie niekoniecznie odbywa się z użyciem standardowych rozkazów), algorytmy seed key a na sam koniec adresację, to może byś coś wyciągnął... Już w starym EDC16 odczytanie eepromu z ECU było lekko kłopotliwe, a co dopiero w nowszych sterownikach.
co galletto potrafi Odczytać zawartość ECU ( flash ) , ewentualnie w EDC16 po bdm intflash, extflash i eeprom następnie wgrać z powrotem.
Psg16 ciekawy temat. Podobno siedzi tam EDC16, czyli jest eeprom i flash. Widziałem u Angoli adapter do Galletto. Znalazłem też pinout do Xproga. Mam gdzieś wsad z tego stera i jak otworzyłem go w Winolsie to wygląda jak typowe EDC16. Czekam jak mi jakaś pompa wpadnie w łapy to spróbuję odczytać. To prawda ,że to historyki ale choćby dla nauki warto...
Zapomniałeś o procku . To przecież edc16 .
W U34 eeprom powinien być po "dobrej stronie", ale w roczniku 2009 jego odczyt wiele nie pomoże.
Witam! Posiadam do was Panowie/Panie 3 pytania. 1. Jak rozpoznać rodzaj ECU ( w sensie jak rozpoznać np. który to jest EDC16 a który 17)? 2. Co mniej więcej znajduje się w pamięci eeprom i flash w ECU? (Słyszałem już kilka odpowiedzi ale nie jestem ich pewien więc wolę się upewnić) 3. czy każde ECU musi posiadać te 2 pamięci czy wystarczy tylko jedna...
Nie, potrzeba zwykłego programatora 95320, sporo urządzeń obsługuje tą kość. Brak silnika w opisie tematu, ale gdybyś miał EDC16, to są urządzenia potrafiące odczytać eeprom i co za tym idzie pin z ECU po OBD, na 1 robotę jednak średnio się opłaca, chyba że ktoś Ci to zrobi.
Mam taki wsad po nr. Boscha ori zgrany bdm eeproma bym nie ruszał bo tam siedzi immo.
na tym nie. Musisz przełożyć 95160
Tak. Przelutuj m58 i eeprom. Jak są sprawne to ruszy.
Witam. Spróbuj wgrać ten eeprom. Hasło wysłałem na PW. Daj znać czy zadziała. Pozdrawiam
Zlecę naprawę 2 sterowników EDC16 (jednakowych). Oba mają uszkodzone złącze BDM po niepoprawnym lutowaniu. Procesor MPC562, flash M58BW0160DB, eeprom 95640. Programowanie K-Line nie działa. Ewentualnie tylko zaprogramowanie dostarczonym wsadem.
Kess np zrobił dziś ten ster bez problemu, odczytał 2MB i zapisał prawidłowo. Eeprom by był skopany?
Z tego co widzę to edc15 którą dało się flashować po obd w 1,9 tdi. Blacha pełni rolę ekranu i połączenia masy z deklami. A brak sterowania zaworów jest skutkiem inwazyjnego rozbierania sterownika. Czytaj ktoś darł pokrywę na zimno nie podgrzewając tego lepkiego ciągnistego kleju. Wykrzywiła się płyta i masz teraz problem. Próbuj grzać kostkę boscha...
Dokładnie rec i eeprom
BDM100 nie mógł stwierdzić jednoznacznie rodziny sterownika. lepiej zrób to innym narzędziem, bo wybranie na chybiła trafił EDC16C9 lub C39 Opel/Fiat - może nie dać zamierzonego efektu. po odczytaniu kompletu możesz użyć opcji export- ale jeśli rodzina ECU będzie nieprawidłowa, może się pokaszanić np EEPROM
Bosch EDC16+ U34 03G906021T 9899
Witam wszystkich. Niedawno dostałem dwa sterowniki edc16cp33, które są uszkodzone, pochodzą z Opla Vivaro/Renault Traffic 1.9dci. Jeden z nich wybijał błąd o uszkodzonej pamięci EEPROM, a drugi nie przyjmował kodowań wtryskiwaczy (same litery AAAAAAAAAA). Jakiś majster coś pogrzebał, poprzekładał z jednego do drugiego, i nic z tego nie wyszło. O dziwo,...
Jeżeli nie możesz znaleźć full bdm to pewnie już kupiłeś sterownik dlatego chcesz virgin. Jeśli masz sterownik to albo immo off lub przegraj pamięć i powinien odpalić. Eeprom nie ma nic do kontrolki check.
Tak próbowałem i nie ma takiej opcji... w edc16 się da... Dodano po 3 najlepiej gdyby ktoś posiadał plik eeprom lub też flash z ogranicznikiem..
Tak wiem chodziło mi o to że synchronizacja jest w 3 elementach. MPC, FLASH, EEPROM. Zostaje wgranie i próba zakodowania kluczyków.
Aktualizacja: Poradziłem sobie sam, widać tak już czasami bywa. Opiszę dalszy ciąg tej historii. Może komuś się przyda taka wiedza. Zakupiłem ECU EDC16CP33 z Renault Laguny 3 (50 zł), bo te z Qashqaiów (200-300 zł) są cholernie drogie, a ja dalej czułem jakieś niezaspokojenie i musiałem coś dalej podłubać. Rozebrałem drugi sterownik, ten który kupiłem...
Cześć mam pytanie odnośnie sterownika bosch edc16cp35 chciałbym zapytać czy kupując sterownik o takich samych numerach DDE7799855 0281012754 mając, zgrany wcześniej eeprom oraz flash mogę wrzucić to do innego o tych samych numerach? Czy immobilizer będzie zablokowany ?
Kurde, nie pytam czym się robi. Pytam czy mam czytać eeprom 95640 czy info zawarte jest w procesorze. Albo nie wiecie tylko korzystacie z instrukcji bdm'a?
Podeślij odczytany eeprom ze sterownika . Musisz odłączyć moduł immo. Jest pod deską. Można go wyjąć bez ściągania kokpitu , ale trzeba się natrudzić. Podeśle odczytany zmodyfikowany eeprom i zapominasz o problemie.
Jak zrobił klona uwalonego programowo sterownika, to zaraził nowego. Zrób na tym nowym 100% serii, flash i eeprom i zapnij. Nie odpali (immo) ale błąd epromu powinien zniknąć. Co tam masz na pokładzie, EDC16 ?
Tak na własnym samochodzie, pali normalnie lecz nie obejdzie się bez eprom.... możesz rozwinąć tę myśl z eepromem? Nie chodzi o markę a o EDC16, praktycznie każde "ruszy" wentylatorem. Coraz więcej jest aut po ingerencji klona więc jest co poprawiać i wg mnie elegancko. Tak trzymać.
A jaką kwotę chcesz na to przeznaczyć? Możesz kupić klony, ale to wiadomo jak jest z nimi, ew. podeprzeć się oryginałami i mieć jakieś wsparcie z zewnątrz. Jeśli nie robisz na łapu capu w pośpiechu, to raczej nie powinieneś nikomu nic zepsuć. Piszę oczywiście o odczycie i zapisie map. Masz jakąś konkretną markę samochodów na uwadze czy wszystkie, jakie...
jakiego zestawu używasz? jaki stół jaka winda jakie igły ? gdzie podajesz zasilanie? jakiego używasz zasilacza? dość niespotykane aby po padach bdm nie dało się czytać i wgrać .... w edc16 jeżeli zasilanie dajesz w igły to następnym razem jak będziesz miał sterownik sprawny zasil go w piny od ecu a wgraj po bdm bez zasilania w igły wgrywasz full czy...
Witam. Mam problem z wybraniem sprzętu . Otóż chciałbym odczytać wsady z EEPROM sterownika silnika EDC15 oraz EDC16 tylko nie wiem jaki program wybrać. Zastanawiałem się nad takim czymś - czy ten commander w wersji 2.5 full się do tego nadaje ? 3.1.18. Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników...
Tylko z tego co czytam trzeba najpierw eeprom naprawić. Więc jak ktoś ma program to może zapewne to zrobić aby odrazu odpaliło.
http://sklep.tech-car.nazwa.pl/index.php... dzieki janusz ,widze ze 1 200 zł ,pytanie na ile tam jest prawdy .
Moze Ci sie checksum flasha nie zgadzac z eepromem podejrze w kompie pozniej to Ci napisze dokladnie
Witam udało się rozwiązać temat mam podobny problem i potrzebuje plik do eeprom.
Uszkodziła się poma tandemowa, przytarła się pojawiły się opiłki. Została wymieniona do tego też wymieniono pompowtryski przeczyszczono układ paliwowy i nie zapala. Wstępnie trzymano się układu paliwowego, więc zrobiono zasilanie z bańki plus elektryczna pompka żeby ominąć pompę tandemową i zrobić wymagane ciśnienie jednak dalej nic. Pompowtryski są...
Wybierasz ręcznie typ ECU z listy protokołów, potem backup (nie eeprom flash tylko backup) wskazujesz ten spakowany plik 600kb i ktag musi to wgrać. Napisz z jakiej wersji korzystasz?
Sprawdziłem wczoraj fizycznie na 35s13 i wsad jest w 100% OK. Jak znam życie osoba która programuje Twoje EDC nie zna niuansów Iveco. Przenosząc immo z innej kasety trzeba zwrócić uwagę na to jaką wielkość ma zgrana pamięć eeprom (plik). Fizycznie jest układ 95640. Korektę pliku trzeba zrobić "ręcznie".
Wystarczy przegrać pamięć eeprom. Najłatwiej zrobić to po BDM.
wiem ze we flashu siedzą m.in mapy, a w epromie numery EDC, VIN, ale co do im*o nie jestem pewien. Po prostu chciałem aby ktoś mi powiedział, czy wgranie wsadu od BLS'a nie zablokuje mi sterownika. Bo jak zgram całość BDM, to będę miał problem z logowaniem immo, a mój stary VAG tego chyba nie ruszy.. Jeśli chodzi o sprzęt, to jakby jestem blokowcem,...
tam jest kapryśny EDC16CP33 , może wrzuć Virgin EEPROM i zrób ponowne przyuczenie... na włączonym zapłonie na liczniku brak reakcji na przełącznik LIM/TEMP ?
Uszkodzil sie mikrokontroler samochod nie chce zapalic brak reakcji rozrusznika. Chce wymienic drugi sterownik i przelutowac FLASH i EEPROM nie wiem ktory to EEEPROM FLASH znalazlem. Czy ktos wie co trzeba przelutowac do nowego sterownika zeby immo dzialalo
Pomogło przegranie eeprom.
Ecu podmienione z passata b6 tylko o numerze 03g 906 021 AN , a orginalnie było 03g 906 021 TB mogą tak bardzo się różnić ze by nie dało się uruchomić? Tak. Przepisz flash i eeprom z Twojego ecu do dawcy.
co to , golf 5 czy passat ? miałem to nieraz, zawsze instalacja, i dziwnym trafem z reguły ten sam przewód - czarno/czerwony zdaje się ;) , no ale, może to wyjątek potwierdzający regułę. Jeżeli masz identyczny EDC16u1, z braku sprzętu przelutuj tylko EEPROM.
Numery stera, eeprom przed i po. I będziemy myśleć.
Witam. Ducato 2006r 2.3jtd. Chciałem wgrać nowa mapę z usuniętym EGR przez obd2 i uszkodził się sterownik. Nie ma komunikacji i samochód nie odpala. Sterownik edc16c39. Mam możliwość zakupu sterownika od fiata croma 1.9jtd tez edc16c39. Numery są inne na sterownikach ale jak wgram mapę i eeprom z sterownika z ducato do sterownika z cromy myślicie że...
Czyli nie takie to proste , aby nie przeciągać i jak krowie na rowie wytłumaczyć , czy jak przelutuję z oryginału eeprom 95160 lub zrobię kopię z oryginału i wlutuję w drugi sterownik to będzie dobrze ? A jeśli nie będzie dobrze to jaki koszt tego przyuczenia i czy będą wtedy działały obydwa stery obojętnie który wepnę ?
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Znalazłem dump na stronie : https://www.digital-kaos.co.uk/forums/sh... Po podmianie eepromu wszystko działa.
Witam jak w temacie . Nadmienię kupiłem auto po zmianie karoserii nie odpalające (przed zmiana było na chodzie) Czynności jakie poczyniłem : Odczytałem eeprom immo i kod kluczyka- Niema tam zapisanego tego kluczyka. Wyłączyłem immo -Efekt odpala i gaśnie miga kontrolka wtrysku. Nie jestem wstanie połączyć się multidiagiem na immo Off na włączonym nie...
Witam Potrzebuje wymienić ECU 0281013521 Bosch EDC16 - grzeje się driver oraz dodatkowo ciśnienie jakie pokazuje na listwie to 180MPa Przy odłączonym czujniku wartość się nie zmienia. Przewody przestrzelone i sprawdzone do ECU piny 7, 41, 90, brak zwarć. Pytanie jest czy w eep jest pin i przebieg oraz kluczyki czy immo jest we Flash ??
Witam, zakupiłem sobie awaryjny sterownik(nr stera te same i od tego samego silnika). Chciałem po bdm wyciągnąć eeproma i z niego wyliczyć PIN. Potem miałem zamiar opcomem zalogować go do swojego auta. Wiem, że może lepszą opcją by było z mego stera po bdm zgrać eeproma i wrzucić do zakupionego, ale bym wolał na razie swego nie otwierać. Dziś listonosz...
U ciebie jest EDC16 i immo jest w eepromie a nowe mapy nie maja związku z jego działaniem. Bezpiecznik raczej odpada bo immo siedzi w zegarach a one działają, wiec tylko synchronizacja pomoże. Potrzebny do tego pin. Ten kto ci robił immo off niech da ci pin i potem juz tylko przez obd synchronizacja.
A co się posypało? Flasch? eeprom? suma?
Przelutować ciężko ,bo eeprom od dołu płyty,rozklejenie wiąże się z ryzykiem uszkodzenia sterownika.
Rozwiązałem problem. immo jest wyłączone w tym eepromie. IMMO PIN 6676 WVWZZZ1KZ6W550930 VWZBZ0E0243750
To co odczytalem jest wyżej załaczone flash i eeprom. a nr to 0 281 012 980
Rok temu kupilem MDI załadowałem wsad do sterownika 0281012549(BR) Za pomoca EGR remover usunięty est EGR. wszystko było dobrze przez cały rok. wtedy pojawił się błąd P0400-5A. wszystkie przewody sprawdzone turbina tez,podciśnienie w porządku. OP-COM pokazuje wszystkie parametry OK.... ale EGR pokazuje, że działa po naciśnięciu pedału gazu...czy ktoś...
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
Witam, Pacjent to Audi Q7 3.0 TDI 2007 rok, uszkodzony jest sterownik silnika, zwarcie w procesorze MPC , o ile z pamiecia EEPROM sobie poradze, to z flashem już gorzej bo nie niestety programatora, żeby odczytać zawartość. Nr sterownika to 4L0 910 401R , 0281 014 406 HW: H04. Pod głównym nr sterownika (tym 4L0 910 401R) jest mniejsza czcionka podany...
Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał, trzeba spróbować odczytać i jeżeli się uda to zakupić drugi sterownik i wgrać flash-a i eeprom.
flash i eeprom ,mpc dobiorę z bazy danych na podstawie SW z flasha .Ty dostaniesz cały komplet do wgrania ,tak że auto odpali po wgraniu.
Wiem już, że EDC16 trzeba niestety rozklejać, dlatego do KTAGa zamówiłem ramę BDM i ten adapter: https://obrazki.elektroda.pl/6041445800_... Znalazłem również na Carfiles plik rar z zawartością: bdm1_orig_Flasch, bdm2_orig_Flasch. Pliki nie mają żadnego rozszerzenia. Każdy z nich ma 2048kB. Oto ich opis: https://obrazki.elektroda.pl/8897716900_...
Auto żyje i jezdzi na obu "uwalonuch" sterownikach bez trybu awaryjnego itp, nawet napięcie na świecach żarowych zaczęło się zgadzać (wcześniej było za wysokie, pomiary oczywiście oscyloskopowe), jest tylko problem z błędem eeprom o którym pisałem wcześniej. Błąd ten objawia się również mrugającą kontrolką świec żarowych. Co do odczytu sterownika niestety...
Albo przewalic eeprom i flasch...
Tak, masz rację numer softu jest zapisany w eepromie i to są dane które odcztałem z tej pamięci i teraz mamy już wszystkie potrzebne informacje potrzebne do przygotowania flasha. Fiat Ducato 2.3JTD 51861913 0281015576 EDC16C39 1037501111 Czy możesz napisać jak się do tego zabrać, jakie programy są do tego potrzebne lub zrobić mi ten plik gotowy do wgrania...
Eeprom 35P08, tu jest immo jeżeli o to chodzi ale nie działa off wiec nie kombinuj nawet :) 95160 masz po drugiej stronie płyty.
read ECU eeprom EDC 15 read PIN PIN z ECU jest ten sam co w DASH READ DASH key adaptacion - inna komunikacja write key nr ... programing Vag Dash prowadzi nie wiem czy Vag Can Commader też choć mam i używam do naprawy liczników :) Dodano po 2 Jak masz Vag can to łatwiej jest rozwiązać problem. możesz mieć 10 kluczyków nawet:) Dodano po 1 Ale co z centralnym...
Witam. Mam problem z immo i ze sterownikiem silnika po wymianie zegarow. Auto to A3 8P, rok 2006. Mialem u siebie poliftowe zegary, ale angielskie i chcialem wymienic na europe. Kupilem szafe na allegro, facet, ktory sprzedawal stwierdzil, ze moze je przypisac do auta i wyslac. Zczytalem ori smokiem eeprom z ecu silnika i security block z licznika,...
"Sczytać" - bez obrazy, ale już po tym słowie ręce opadają. EDC16xxx - eee hee, wkrótce nowy wątek będzie.
Witam. Nissan X-trail t31 2008r. Po nieudanej próbie zapisu sterownika silnika po złączu wysypał mi się eeprom w EDC16cp33. Zablokowało immo i auto nie odpala. Próbowałem launchem na wszystkie sposoby dodać na nowo klucze ale żadna procedura nie zostaje poprawnie zakończona. Auto ma kluczyki inteligentne bla bla bla. Mam dwa. Z reguły udaje mi się dopisać...
Silnik jest w bardzo dobrym stanie .Zero dymienia,nie bierze oleju,chodzi cicho.Nie mam zadnych obaw przed wgraniem moda,to tylko edc15.Jednak najpierw wolalbym uporzadkowac eeprom ktory sknocilem.Ma ktos wsad ? Numer sterownika 038906019BN 101Koni to mamy rozne pojecie o sprawnym mechanicznie aucie ... to ze nie kopci ,chodzi cicho i nie bierze oleju...
Witam.Potrzebuję wymienić sterownik silnika bosch 0281011841 edc16c33 z auta smart forfour 1.5d.Nie posiadam star diagnozy.Potrzebuję info jaki tam siedzi eeprom lub flash aby zrobić przelut.Po rozebranie ecu znalazłem tam tylko flash M58BW016DB ale nie widzę tam nigdzie eeproma.Czy przelutowanie tego flasha załatwi sprawę?
Silnik to M9R 2.0 dCi M9R866. Sterownik to EDC16CP33. Chcę podstawić inny oryginalny i w miarę pewny ECM gdyż jest podejrzenie i ślady że w tym co mam ktoś coś robił (może mapy). Auto jest ok, ale powyżej temperatury zewnętrznej 20 stopni otwiera EGR do około 30% i wtedy DPF zapycha się co 100km (autem robię głównie trasy an autostradach i ekspresówkach)....
Witam potrzebuję ori soft mazda 3 2004 rok 1,6 diesel ster edc16c3 numer softu 1037372722 głównie chodzi o eeprom ponieważ jest uszkodzony ale najlepiej cały dump.
Witam, szukam eeprom'u immobilizera do wczytania w sterownik silnika (03G 906 016 CB)EDC16U1 6176, do golfa 1.9 TDI 2005 77KW.Czy ktoś z was miałby coś takiego? Z góry dziękuję za pomoc.
To podpowiedz koledze jak uzdrowić auto. Bo każdy rzuca frazesami a nikt nie napisze wprost. Nie porównuję peugeota do suzuki, ale oba są oparte na EDC16c34. Pewne analogie zachodzą.
Drodzy wszyscy. Mam problem z moją Mazdą 3. 1.6 diesel 2008 80kW ECU 0281012530 SW: 1039S13909 EDC16c34 EEPROM 95160 Problem z IMMO. Przesyłam oryginalny plik ECU. Czy ktoś może mi powiedzieć, czy to jest w porządku? Lub jak to naprawić? Alternatywnie, czy ktoś ma oryginalny plik ECU? Zwróć uwagę na obraz z pliku ecu. Brak IMMO w środkowym rzędzie....
teraz patrzę ze to benzyna nie nie, diesel, EDC16c3-9 tam siedzi. Jak wpisuje się w google numer, to właśnie google na pierwszych fotkach wyrzuca ECU od benzyny.
Moje kolejne pytanie: Czy któryś z tych interfejsów umożliwia odczyt całej zawartości pamięci sterownika EEPROM i Flash od Berlingo II EDC16C34? Czy KESS, podłączony do płyty ECU, odczyta więcej niż przez OBD CAN? KESS v2 mam na miejscu. https://obrazki.elektroda.pl/7232212800_... https://obrazki.elektroda.pl/1851957400_...
Witam mam prozbe moze mi ktos wyslac fotke sterownika silnika (2,3 hpi)plyty głównej ze zblizenien na eeprom 95640, numer sterownika 0281 011 228 Bede bardzo wdzieczny. Pozdrawiam
EDC16C39 Immo jest w MPC i eepromie. Numery 0281014211. Nie przylutujesz.
Witam zakupiłem programator BDM100 za jego pomocą w programie dimsport odczytałem zawartość pamięci eeprom w sterowniku EDC16c34. Plik e2p przekonwertowałem do formatu bin aby usunąć immo. I teraz mam problem bo program zapisał wsad z usuniętym immo też jako bin, a dimsport przyjmuje mi tylko e2p co z tym zrobić.??
Witam. Mam problem z zaprogramowaniem immo w golfie plus 2005r 1.9 TDI. W aucie padł licznik, był Visteon z pamięciom 95160. Ogólnie padł tak, że jedyne co z niego odzyskałem to wsad z eepromu. Kupiłem używkę VDO. Mam pin, nowe pastylki ale nie mogę dopisać kluczy. Podejrzewam, że musiał bym mieć teraz virgin ECU żeby cokolwiek zdziałać. Czy ma ktoś...
Witam Sterownik EDC16C, NUMER 0281012193, muszę wymienić sterownik, z powodu zalania i zgnicia plytki, pytanie czy jak kupie z innego iveco i przelutuje tylko eeprom, lub usunę immo, to samochód odpale, czy immo siedzi jeszcze w pamięci flash.... przelutowac pamięć st96640 to nie problem, lecz pytam znawców tematu.... pozdrawiam
Witam mam problem z berlingo auto zostało przyciągnięte i nie odpalało historia auta klient usuwał DPF mechanicznie (ciecie,spawanie) w innym warsztacie i po tej operacji auto juz nie odpaliło w takim stanie trafiło do mnie usunąłem immo i autko odpala lecz nie działa centralny lampki w środku sprawdziłem instalacje zasilania na bsi i wszystko dochodzi...
Jest komunikacja normalnie. Odczyty bloków wartości obroty itp. Tez normalnie. Dziwna sprawa tylko z tym że np. Temperatury na pdf nie przekraczają 200 st. Ale nie wiem może brać wypalania tak jest zawsze oglądałem to przy wypalaniu to było ponad 300 zaraz po odpaleniu. Flescha czyta mi normalnie ale np. Eepromu smokiem mi nie czyta rwie każdy sterownik...
Marka:VW Model:GOLF 5 2005 ROK BKC 1.9 TDI MOTOR Inne (uwagi): Cala paczka licznik eeprom ecu oraz flash ecu.
Szukam zawartości sterownika edc16c39 stilo 1,9mjtd o numerach 0 281 012 307 najlepiej flesh i eeprom pod bdm. Brak oryginalnego sterownika. Auto uruchomiłem na 0 281 012 862 ale sieje mi dziwnymi błędami.
padła sama komunikacja w ecu, bo udało mi się odczytać flasha i eeproma. kto wie co jest odpowiedzialne za Can w tych sterownikach edc16? co sprawdzić, jak mam już rozebrany sterownik?
Marka:KIA Model:SORENTP Chassis (płyta lub główne podzespoły):BOSCH 0281015498 EDC16c39 eepromu 95320 Matryca/Panel (jeśli występuje): Inne (uwagi): Witam Panowie potrzebuje wyłączyć immo w sterowniku BOSCH 0281015498 EDC16c39 z eepromu 95320. Jest problem w aucie z zablokowanymi kluczami. Kontrolka immo miga, samochód nie odpala. Bardzo proszę o pomoc....
Jak juz mówiłem nie znam się na samochodach. Dopiero teraz zrozumiałem jak to wszystko działa i to też dzięki pewnej wiedzy komputerowej i związanej z elektronika. Wniosek z tego jest jeden. Jeśli chcesz żeby coś było zrobione - zrób to sam. Jestem z Krosna Odrzańskiego Dodano po 19 Podsumowując (jeśli dobrze Was wszystkich zrozumiałem i zgodnie z informacjami...
Marka:VW Model:B6 Chassis (płyta lub główne podzespoły):ED16U34 Inne (uwagi): OEM
eeprom edc16 edc16 eeprom odczyt edc16 pinout
uszkodzi drzwi pralka polowe biegi ricoh język polski
pętla indukcyjna pętla indukcyjna
Czy drut rozgrzeje się do czerwoności od świeczek? Radio Blaupunkt - Napis "PROTECT" i brak dźwięku