Witam. Czy jest tu może ktoś kto dałby radę zmodyfikować eeprom w liczniku? Mam w aucie licznik 3B0 920 845A V13 a chcę zmienić na 3B0 920 849A V07 ponieważ mój stary licznik wyzionął ducha i chciałbym go sam wymienić tylko nie wiem co i jak edytować... Odczytałem eeprom ze starego i z nowego licznika i potrzebuję pomocy żeby go zmodyfikować. Pozdrawiam...
To po pierwsze ale jeszcze można spróbować może się nie uda ale trzeba by wyciągnąć radio z auta i na stole je wylogować i zalogować pinem z wyświetlacza. Piszę na stole bo w aucie się nie uda.
Prawdopodobnie będzie tam siedzieć radio z serii RCD 300, i istnieje duża szansa na to, że kod będzie w pamięci eeprom. Ale jak je wyciągniesz i odczytasz numer i producenta, to zweryfikujemy to na 100%. Aha, dodam jeszcze tyle, że jeżeli radio to wyszło z fabryki w tym aucie, to generalnie nie powinno wołać o kod.
Sprawdź, kto i co pisał ;) Już nie pisałem tego, ale koniec końców postawiłem ten sterownik na sklonowanym z pierwotnego sofcie i EEPROM-ie - hulał na aucie bez zarzutów jako zapasowy.
Na stół i odczyt eeprom jedynie jak masz czym. Jeżeli nie to serwis RTV
odczyt i modyfikacje eepromu w autach grupy vag od 95 do 2010 r. ECU,immo box , licznik , air bag Np Carprog to ogarnie.
No i jeszcze jedno, Przebieg aktualizowany jest z BCM więc korekta nic nie da gdyż I tak zostanie on nadpisany. To by wiele tłumaczyło, po naprawie eeprom licznik pokazywał "000000" ale w aucie już załapał prawidłowy.
Stawiam na VagCom. Ustawienia mogły się też zmienić po manipulacji eepromem. Grundig zdaje sie ciężko zdiagnozować w aucie, zrywa komunikację, lepiej to zrobić na stole. N.
Podmiana EEPROM z innego stera bez tego problemu i dopisanie sterownika na aucie nic nie dała. Szukam dalej.
Zdradzisz po co Ci PiN ?,samym pinem nic nie zdziałasz w tym aucie,chyba że wymiana rygla.
Zostawiając radio w aucie na włączonym zapłonie na około godzinę, odczeka się blokadę czasową. Po tym powinna być możliwość wpisania kodu. Natomiast sam kod, będzie możliwy do wygenerowania z odczytu pamięci eeprom radia. W tym modelu występuje chyba kość 24c16.
Na dłużej niż 20min nie da się. Dołóż emulator can w aucie.
A czy radio podłączone w aucie przyjmuje kod z oryginalnym wsadem pamięci?
właśnie nie mogę poprawić bo zapisałem już wersję z immo off tego co wyslałem, więc nadpisałęm oryginalny wsad.... dlatego potrzebuję ori wsadu do 2.8 AQD Pin jest 06297 który powinien być w aucie, oryginalny eeprom jest prawie dobrze odczytany ale jest błąd, był czytany po OBD comanderem, i nie próbuj zapisywać tym ryżowym sprzętem zapisz ten plik...
Witam, Czy ktoś może się wypowiedzieć w jaki sposób ponownie załączyć IMMO w tym aucie jeśli aktualnie jest wyłączone ? Mam zgrany eeprom ze sterownika samochodu oraz z licznika. Auto stało dłuższy czas i część elektroniki pordzewiała. Zostało powymieniane kilka modułów oraz licznik, który niestety pochodzi z diesla. Grzebano w pamięciach eeprom i wyłączono...
Błąd popełniłeś bo w eeprom nie ma nic ciekawego i nie tędy droga. Coś by wymyślił ale trza by mieć to na stole aby to ożywić ,pozostało by tylko synchro na aucie. A i mam pytanie czy nie było wcześniej tego błędu o złych danych w DME nawet jak auto odpalało? Bo wiem.ze często jest przy właśnie kombinacjach i auto pali tak jak u Ciebie ale jedzie tylko...
VAG K+CAN Commander lub eeprom programmer podejdzie do odczytu w tym aucie?
Jak krypto, to po OBD na aucie. Możesz dać eeprom z ECU, ale wg. mnie dziwny masz ten odczyt. Porównałem tak na szybko ten twój wsad, weź go odczytaj jeszcze raz jak 8 i 16 bit.
Dzięki wielkie , powinno śmigać , na stole jest OK , w aucie jeszcze nie sprawdzałem . Pozdrawiam
Duster 2012 nie można odczytać pin-u po obd, jedyne co udało mi się ustalić, że muszę odczytać eeprom 95040 i teraz pytanie czy ktoś lokalizował puszkę immo w tym aucie bo nie umiem nigdzie znaleźć gdzie jest zlokalizowana, a auto będę miał na 2-3 godziny. Z góry dzięki za pomoc.
Jakie immo? Podałeś numery które odpowiadają modułowi gateway, w tym aucie nie ma on za wiele wspólnego z immo, samego eepromu też się w nim nie rusza.
Cześć, w aucie miałem stały błąd adaptacji przepustnicy, nie chciała się w żaden sposób wykonać. Po podmianie ECU bez klonowania błędu nie mam. Zrobiłem klona, błąd przeszedł na kupiony ECU. Wróciłem do oryginału i przerzuciłem sam eeprom i również ten sam problem. Wniosek - wywaliło mi eeprom, więc muszę immo dopisać na aucie, bądź je wyciąć. Jednak...
Problem leżał w sterowniku. Poprawiłem luty eepromu i wstał. W aucie też jest ok i odpala.
Vag eeprom nie działa z tym autem
Żadnym z tych tanich sprzętów nie odczyta pinu po OBD w tym aucie. Odczytaj bezpośrednio eeprom w IMMOBOX lub ECU. iProg to też dziwna zabawka. Ten który dostałem do testowania, nie potrafił nawet poprawnie przeczytać prostych pamięci. W zasadzie niczego nie robił poprawnie.
Witam wszystkich i mam taki problem, bo uszkodzeniu uległ sterownik silnika ponieważ dostała się tam woda i nie pytajcie jak. Numer sterownika to 0281015576 51861913. Udało mi się odczytać eeprom, ale flash jest nie do odczytania bo uległ uszkodzeniu. przeniosłem go przelutowałem na działający sterownik i ten drugi nie chciał się podnieść. Pytanie do...
Jeśli już, to masz PIN/CARPASS?? Do tego chociaż op-com i spróbowac zadaptować ECM. Jak nie pomoże, to chyba eeprom Ci się sypną. Jeszcze jaki motor masz w aucie.
Gdzie znajde jak się obsługiwac programem do eepromów, jak d to działa, jak mogę to wykorzystać przy elektryce w samochodzie??? Mam Licznik w swoim aucie i chciałbym zmniejszyć jego stan kilometrów, ale nie wiem jak to zrobić, ktoś mi powiedział że programator eeprom musze mieć, mam coś takiego ale co dalej? Jak ktos wie to proszę o podpowiedź. Pozdrawiam....
Witam, Mam BMW X3 E83 z 2008r z fabryczną nawigacją. Jak kupiłem samochód kilka lat temu to okazało się że po wyłączeniu i włączeniu zapłonu nie zapisują się zmiany np języka czy ustawień ekranu w menu nawigacji/radia. Kupiłem drugi czytnik MKIV, skopiowałem kodowanie z mojego fabrycznego i jest ok, zmiany się zapisują. Jednak po włączeniu zapłonu nie...
To znaczy jak się rozłącza? Podałeś plus na pin SAFE? Bez tego prawdopodobnie nie przyjmie kodu ''na stole'', chyba że próbujesz w aucie.
Jaki jest problem z wyjęciem i zaprogramowaniem w programatorze?? Od czego to licznik ? i jak się zachowuje w aucie ??
Na 100% nie jestem pewien ale powinno to wystarczyć. Czyli nie zaszkodzi przerzucić. Najwyżej resztę na aucie się zrobi...
Napisałbyś jakieś dane o aucie, tdi, benz? Mam tu jakieś ale nie opisane numerami, możesz spróbować, tylko ciekawy jestem czy ten twój commander znowu czegoś nie przekręci po zapisie, no i oczywiście będziesz miał immo do douczenia
ja mam pytanie takie -czy jak przegram zawartość pamięci z eproma ze starego cim do nowego to też go będzie trzeba ten nowy od początku konfigurować w aucie czy w tym epromie są wszystkie potrzebne dane ? Moim zdaniem wszystkie zmienne dane są zapisywane w eeprom więc przegranie wystarczy i wszystko powinno działać. Mówimy tutaj o sytuacji takich samych...
Będziesz musiał chyba przeczekać blokadę z radiem w aucie na włączonym zapłonie, nie pamiętam ile w przypadku tego radia to zajmuje. Godzinę, może dłużej? Jak bym miał jeszcze odczyt z NEC-a, to bym to zresetował i nie trzeba by było czekać. Może jeszcze znajdę jakiś sposób na usunięcie blokady z eeprom, bo ponoć da się to zrobić bez NEC-a.
Program A-MON nie może się połączyć czy całkiem padł i silnik nie precuje na LPG. Jeśli nie ma komunikacji czasem pada MAX232 wymień. Jak będę coś robił w aucie spróbóję odczytać eeprom. Ustawienia dla każdego auta będą inne nawet po małym przebiegu się zmieniają, dlatego robi się przeglądy. ansu(at)polbox.com
Ma podłączone oba plusy i PIN SAFE Tak ma być podłączone, trzy plusy. Bez pinu SAFE, nie przyjmie kodu. Czy jest blokada czasowa, którą trzeba odczekać aby móc wpisać kod? Jeśli jest, to ją odczekaj lub zaprogramuj poniższym wsadem. To jest oryginał ze zresetowanym licznikiem błędnie wpisanych kodów. Powinno to umożliwić wpisanie kodu zaraz po włączeniu...
Witam. Mam pytanie odnośnie wymiany sterownika magneti marelli w wywzej wymienionym samochodzie. Procedurę znam, ale do tego potrzebuję pin, czyli musiałbym dlubac pamięć z licznika bo nie mam nic po kablu do tego. Ale, czy jeżeli przelutuje eeprom 95080 z sterownika silnika z tego co był w aucie do tego który kupiłem to też ruszy? Sterowniki oczywiście...
Pewnie komuś się przyda, bo miałem problem z zalogowaniem DVD100 do auta, pewnie w innych CD70, czy DVD90 będzie tak samo. Mianowicie po wpisaniu kodu była informacja, że z powodzeniem zakodowano, ale te radio wciąż było w stanie dostawy i pikało. Okazało się, że ktoś miał wcześniej zamontowane UHP i to blokowało możliwość zalogowania. Po wyłączeniu...
Pytanie bez sensu. Eeprom z jakiego sterownika ? A jak się już dowiemy że chodzi o sterownik silnika to jaki to sterownik ? .... a na końcu i tak odpowiedź będzie że nie da się tanio .... chodzi mi konkretnie o to czy da się to zrobić zwykłym przewodem, którym odczytuje błędy w aucie np. za pomocą jakiegoś specjalnego oprogramowania
Witam. Radio z głowicą TUX-020 nie odbiera żadnej stacji. Podobno było coś spawane w aucie i po tej operacji tylko szum. Czy eeprom co siedzi w głowicy ma znaczenie ? czy poprostu głowica jest uszkodzona. Zasilanie głowicy sprawdzone. Pozdrawiam
Niestety nigdzie w ponyprog nie widzę opcji Status Register. Zostawiam zapisany wsad w 95160, okaże się w aucie czy wszystko jest ok.
https://obrazki.elektroda.pl/8872460900_... https://obrazki.elektroda.pl/2748243900_... w serwisie VW niby zrobili by mi to za darmo ale już w serwisie Seata chcą 70e i każą żeby radio było zamontowane w aucie to najwidoczniej beda zaczytywać jakos. Jak znajdę ten procesor i uda mi się skopiować ten plik bin będę próbował...
A jak to zrobić aby radio odpalic bez VIN i żeby grało w innym aucie bez wyswietlacza Mirek .
Witam, Zabrałem się do wymiany zegarów z MONO na KOLOR w moim samochodzie Audi A4 B7 1.9 TDI BKE 2005 rok i utknąłem w martwym punkcie. Opiszę co zrobiłem do chwili obecnej: 1. Smokowym UHDS zgrałem eeprom i SB z MONO zegarów w aucie. 2. Zgrałem eeprom z kupionych zegarów KOLOR i zapisałem na dysku aby w razie problemów postawić zegary. 3. SB z MONO...
Witam mam problem z licznikiem w w/w aucie chciałbym najpierw odczytać zawartość pamięci aby porównać czy wszystko jest ok, ale nie wiem co tam siedzi czy eeprom i jaki czy może jakiś procek. I czy wsad jest skomplikowany czy można go zamienić z innym autem w razie czego. Pozdrawiam!
W tym aucie odczytasz pin swoim sprzętem bez problemu , na pewno jest blokada czasowa po wklepaniu złego pinu.
czy krtos moze przeprowadzal korekcje licznika w tym aucie, bo potrzebuje zmienic. Jest tam jakis popularny eeprom??? nozki pozamieniane? prosze o pomoc jesli ktos to robil
Radio jest przypisane do danego auta, z którym wyszło z fabryki. W swoim aucie radio to nie będzie pytało o kod, natomiast w innym aucie już o kod będzie wołać. Pewnie dlatego sprzedającemu we własnym aucie radio działało bez potrzeby wpisywania kodu. W tej sytuacji trzeba odczytać pamięć eeprom 24LC32 radia, oraz wstawić odczytany plik .bin na forum....
Jak znasz pinout to wyciągnij z auta i podłącz na stole. Możesz odczytać eeprom z modułu i wstawić to sprawdzimy czy jest crash. Poduszki w tym aucie same nie strzelają, muszą być spełnione przynajmniej dwa warunki: prędkość i grawitacja.
Twój wsad działa, radio uruchamia się na stole. Dodam tylko, że pamięć w tym radyjku jest typu eeprom rotated o oznaczeniu L46. Informacja jak ustawić programator znajduje się np. tutaj: http://www.codecard.lt/electronics/eepro...
W twoim przypadku marne szanse abyś siebie odczytał km. Musiał byś mieć albo programator i odczytać eeprom dalej jakiś kalkulator żeby Ci go policzył, lub wyzerowane bsi sparaowane z kluczem na stole żeby licznik ruszył i to wszystko podłączyć i uruchomić jak w aucie.
Witam, pewien magik usuwał dpf ze sterownika w aucie, ale tak to zrobił, że musiałem kupić nowy sterownik :) Wgrałem EEPROM przez KTAG, lecz słychać tylko klikanie przekaznika i auto nie kreci - pewnie trzeba przelutować procesor. Czy ktoś zna lokalizację, który to jest?
Samochód sprowadzony z zagranicy. Gość twierdzi iż w aucie nie było radia i zakupił używane na giełdzie. Po podłączeniu radio gra lecz regularnie pika. Wpisałem do pamięci eeprom prawidłowe numery VIN z nadwozia auta lecz to nie poprawiło sytuacji. Moje pytania są następujące: Czy auto oryginalnie mogło nie posiadać radia i w tej chwili trzeba je uaktywnić...
Radio musi być podłączone w aucie, ponieważ potrzebuje komunikacji CAN do odczekania blokady czasowej. Bez tej komunikacji zachowuje się właśnie jak opisano. Natomiast można odczytać pamięć eeprom radia, odzyskać z niej poprawny kod i ewentualnie zresetować licznik błędnie wpisanych kodów. Można też się pokusić o wyłączenie sprawdzania CAN, poprzez...
Przede wszystkim zrób pełny odczyt z twoich sterowników, tak, żebyś miał do czego wrócić po ucegleniu któregoś sterownika. Żadne tam partial read czy pominięcie eeprom. Dlatego dobrze, że kupiłeś sprzęt do BDM. Jak trzeba rozkleić to rozklejaj, tylko lekko podgrzej suszarką czy opalarką.
Prawie dobrze ale nie w tym aucie, nie przy immo1. Tylko puszka immo.
Podaj link do tego softu jak to wyglada, na początek powiem ze chyba do b4 to nie ma gdzie tego podpinać. Po tym co znalalem w necie jedynie immo chyba zrobisz tym w swoim aucie, jak posiadasz. Poszukaj info o pony prog to chyba to samo
Witam Mam problem w swoim aucie nie mam jak odczytać PINU z IMMOBOX, vag eeprom zczytuje ale PIN który jest napisany na dole niestety nie współpracuje, ktoś podpowie jak odczytać z tego PIN ? W załączniku dodaje plik .bin Wsad o numerze 93C46. Z góry dziękuję za pomoc.
arwam napisał: mam prośbę: ma ktoś do udostępnienia, ori soft od AEL'a ze sterownika 4A0 907 401P ? chodzi mi o soft nie modyfikowany w celach szkoleniowych, ponieważ nie posiadam jeszcze programatora, a w sieci nie znalazłem nic sensownego, pare softów które znalazłem, po wczytaniu do WINOLS'a wyskoczył mi monit ze plik jest uszkodzony. jaka wersje...
witam potrzebuje informacji na temat nowych licznikow , bsi, air bag jaki w danym aucie siedzi procesor lub eeprom najbarziej zalezy mi na autach po 2000r
Witam kolegów Potrzebuje wsad do tego radia Oryginalny posiadam kod również ale go nie akceptuje ,usterka nastąpiła po wymianie akumulatora w aucie. Ten co jest w bazie wsadów na Elektrodzie nie mogę ściągnąć
Rezystor różnił sie o kilka ohm. Koniec końców oddałem sterownik do naprawy, gość wymienił pewien układ i sterownik żyje. Odblokować udało się dopiero poprzez zmiane wartości w 4komórkach na eeprom 25640, potem soft poszedl po obd kessem już w aucie.
Kabel odczytał wsad a nie potrafi podać PINu o niego. Proponuje nie grzebać nic za pomocą tego kabla w tym aucie bo możesz sobie narobić niepotrzebnych kosztów - szczególnie jeśli licznik crypto.
Opel Signum 1.9 cdti 150 KM 2005 r przed lift Witam, szukam podpowiedzi jak wyłączyć z ECU klapy wirowe i EGR. Klapy i cięgno usunąłem fizycznie rok temu, lecz ostatnio sporadycznie wyrzuca mi błąd nastawnika, który pracuje luźno na aucie. EGR obecny fizycznie, solenoid sprężynuje i ogólnie zawór jest czysty, ale zdarza się że raz na jakiś czas dostanę...
nie dotykałem kwarcu, nie robiłem zwarć na palucha, eeprom wlutowany OK, napięcia na eepromie też ok, szyny w stanie wysokim,+5vOK, a safe wyswietlało ale w innym aucie ale z takim samym TID-em, nie pozostaje nic innego jak czekać na gościa jak przyjedzie tym autkiem podłączyć i zobaczyć czy pójdzie wyswietlacz czy nie.
Witam, Autko z daleka autoryzowany serwis nie dał rady naprawić, ktoś wylogował pompę psg16 ( jako opel) i uszkodził pamięć eeprom - źle policzyło sumy kontrolne. Czy ktoś jest w stanie policzyć takie sumy lub posiada eeprom niewylogowany z kodem pin do takiego autka? Czy ktoś jest w stanie odczytać pin z tego wsadu, jak nie to gdzie w aucie najszybciej...
Był sobie sterownik ,po takim zabiegu jeśli nie odzywa się w aucie to oznacza że jego duch napędza brykę Świętego Mikołaja ... Czasem udaje się tyle że ocaleje Flash i eeprom i da się odczytać z nich zawartości w celu przegrania do nowego sterownika .
Korzystając z mrozów dopracowywałem oprogramowanie na świeżym powietrzu w aucie, nawet przy -18 żadnych takich problemów nie stwierdziłem, wszystko pracowało poprawnie(łącznie z driverem MOSFEta który to driver ma zakres 0-70*).
Czy ten oryginalny wyświetlacz może być zablokowany? Jak w aucie nigdy nie było oryginalnego radia to wyświetlacz ma wyłaczoną jego obsługę. Można przeprogramować eeprom wsadem który ma włączoną obsługę radia, nie poratuje bo nie mam. Podjedź gdzieś na DiagBoxa by włączyć tą opcje.
Witam. Kupiłem na Allegro radio model P04671088 na bazie Alpine do swojego Chryslera. Miało być nie sprawdzane, a po otworzeniu okazało się, że chyba jednak ktoś w Polsce w nim grzebał. Nie było do końca poskręcane no i brak pamięci EEPROM. Radio rusza po wpisaniu 1234, nie wyświetla się AMP-CLIP, ale w głośnikach cisza. Końcówki mocy dobre, instalacja...
Po podmianie sterownika CAS i jego zakodowaniu objaw identyczny. Jakieś pomysły? Pytanie gdy kupie cały zestaw dde cas i kluczyk i założe do siebie w sprawnym aucie to powinno chodzić czy jeszcze jakieś inne sterowniki trzeba zakodować?
UWAGA BSI DELPHI opisane w instrukcji to seria HW D5 Nowe Delphi HW D6 w innej instrukcji - szukajcie w moich postach. I instrukcja gotowa prawie 120 stron szczegółowych opisów dane według spisu treści ( również reset historii w nowych EL5 i FL5 ) Przebieg i liczenie sum kontrolnych przebiegu Reset Virgin UWAGA - propozycja Potrzebuję BSI continental...
Nie to nie problem kabli bo ja mam działający obecnie w 100% CEM w tym aucie ale dwa razy był przypadek że zaświeciło się wszystko auto nie ,gasło ale po zgaszeniu trzeba czekać 15 minut bo nie ma żadnej reakcji żadnej. Po tym czasie wkładasz kluczyk i jakby nigdy nic odpala i jeździ dalej. Kobieta boi się jeździć, ja zrobiłem 150km tym autem i nic....
ale jest możliwe że światła i te inne rzeczy nie działają bo jest bsi z innego auta? Dodano po 15 i jeszcze jedno, jak powinien się objawiać problem z immo w tym aucie nie widzę tam lampki do immo
Miałem ostatnio dokładnie dwa razy taki przypadek,najszybciej jak można to sprawdź czy radio czy wyświetlacz ma defekt to w radiu zmienić eeprom na działanie bez kodu to philips i typowy zapis eepromu.Jeśli zmienię na chwile działanie radia bez kodu i w aucie w głośnikach pojawi się dźwięk to trzeba sie dobrać do sprawdzenia poprawnego podłączenie wyświetlacza...
Mam jeszcze pytanie czy skopiowanie zawartości 95040 gdzie jest immo wystarczy żeby uruchomić inny sterownik w aucie czy flash musi też być przegrany tego auta. Widziałem, że niektórzy przelutowują kość i auto normalnie pali. Dostałem od kumpla za piwo sterownik z 2.4 BDV, też jest na kości 29F800BB i tak sobie testuje, 95040 zgrałem przez CH341a z...
Zablokowane immo to nie wyciągniesz tak łatwo pinu. Zresztą i tak przy pomocy pinu nie zrobisz wymiany licznika w tym aucie. Wyższa matematyka w tym przypadku mimo że stare auto . Aby mieć możliwość poczytania pinu potrzebujesz kluczyk ,lub edycja wsadu . Do zrobienia klucza z pliku odczyt eeprom i micronas potrzebny.
procek w tym radiu ZC86591CFN poratuje ktos jakims info jak do eproma sie dostac bo cholera zwarcie zrobiło mi sie w aucie i teraz woła o kod. w sumie mam ten kod ale nietety przestał działac :-( forum przeszukałem ale nic nie znalazłem.
tak wiem, tam juz dawno temu zmieniłem i bylo ok. Teraz kupilem drugi sterownik, chcialem na nim uczyc się wgrywac mapki itd. Wpadl mi w rece program, który zmienia przebieg w eeprom ecu, wiec stwierdzilem ze tam tez zamienię. Zmienilem w używanym i bylo ok, autko startowało, tak samo na starym sterowniku. Później dopiero sie okazalo ze ten wskaznik...
Witam kolegów Potrzebuje wsad do tego radia Oryginalny posiadam kod również ale go nie akceptuje ,usterka nastąpiła po spawaniu tłumika w aucie klienta http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Witam, wgralem zawartosc pamieci i podpialem radio w aucie ale po wyskoczeniu code nie wyskakuja mi zera zeby wpisac kod, co to moze byc, moze zla zawartosc eepromu? prosze o pomoc (jak ktos ma to prosze o pewna zawartosc na maila kkawiak(at)wp.pl) z gory dzieki
Czyli reasumując jest szansa coś z tym zrobić czy dać sobie spokój? Raczej pasowało by mi to radyjko podpiąć. A dodając jeszcze do tego postu mam pytanie. Czy jest szansa uaktywnić wyświetlacz bez wizyty w serwisie? Bo wiem już że ten model radia raczej w moim aucie nie bedzie działał więc muszę kupić inny, ale to radio które kupie też będzie wymagac...
Witam. W aucie jak w temacie jest EEPROM oznaczony 91AB JM86. Chcąc się dobrać do zawartości odczytałem jako fairchild 93c86 i próbowałem zrobić weń zmiany Po takiej zmianie pamięć się rozsypała, bo jest to w rzeczywistości 93c46. Proszę o udostępnienie wsadu jeśli ktoś posiada. Może być pw
Nie bardzo wiem o co Ci chodzi z tymi kablami do licznikow . Niemniej liczniki mozna robic w motorach robi sie je tak samo jak w autach , poprez modyfikacje zawartoaci eeprom . Programy sa do tego rozne , nieiwem o jakie modele Ci konkretnie chodzi ale kilka motorow jest w programie tachoprog pl , dostepnym w dziale download samochody . musiz miec do...
Wartość przełożenia licznika jest w tym aucie parametrem programowalnym - nie potrzeba wcale nowego wsadu. Programuje się przy pomocy komputera serwisowego HHT lub Star Diagnose. Poza tym wartości przekłamania nie podaje się w km/h tylko w procentach, gdyż przy małej prędkości to przekłamanie podane w km/h jest małe, a przy dużej prędkości się zwiększa.
Witam, auto posiadam sprowadzone od ponad roku, przez co niestety nie jest na gwarancji od pewnego czasu głupiał mi licznik elektroniczny wyświetlający km, a teraz zupełnie padł, działa tylko podświetlenie, czasem próbuje wyświetlać jakieś znaki, ale trwa to tylko chwile... Mam pytanie naprawiał może ktoś podobną usterkę? Kiedyś naprawiałem podobną...
Witajcie, oczywiście na wstępie - nie chcę popsuć branży, tylko bawić się na swoim aucie. Czysto rekreacyjnie i doświadczalnie. Octavia 1 FL AXR 038 906 019 PB Pytanie - co można i czym zrobić, by odczytać i zapisać EEPROM i Flash. Chciałbym uniknąć zakupu programatorów, bo choć 24C04 da się zrobić małym kosztem o tyle 29F400 już nie. Stąd zamiar wykorzystania...
Jeszcze nie wiem czy problem rozwiązany. Podniosłem dechę i znalazłem na allegro sterownik z takimi samymi numerami. Mam biedną wersję więc podobno wszystko od wyższych powinno pasować ale na szczęście łatwo poszło. Mam wrażenie, że typy sterowników to przede wszystkim literka na końcu linii "Faisceau", które przetłumaczyłem jako "wiązka". U mnie w...
.....no niestety ten pliczek już też testowałem.....czy ja w ogóle ten licznik odpalę na stole? Coprawdza próbowałem już na tych plikach , które mam zmęczyć temat podłączając licznikk w aucie (za każdym razem) ale niestety zachowwuje się cały czas tak samo.....jest możliwe, że uwaliłem ten eeprom (93C56) ???? ale zwracam uwagę, że programuje i odczytuje...
Najpierw pompę trzeba wylogować (pin z auta dawcy) a potem zalogować do twojego auta (twój pin). Jeśli tylko pompa będzie z innego auta w całym aucie, zmieńcie opcomem vin i to będzie działać, pod warunkiem że tylko jeden element będzie miał zły identyfikator środowiska, kolejny element ze złym identyfikatorem ucegli auto nawet przy zmianie akumulatora....
witam auto jest po wypadku ma wystrzelone 2 poduszki kierowcy i pasażera mam pytanie co wymienić aby przywrócić sprawne działanie systemu airbag w tym aucie .Mam poduszki ,pas kierowcy,czy trzeba wymieniać czyjniki ? jak naprawić sterownik ? mam interface do vw oraz programator eeprom .Auto ma sterownik na 2 poduszki i jest z 97roku prosiłbym o jakies...
Radio jak w temacie, zamontowane w swoim E-46, świeci DISABLED. Instalacja w aucie nie ruszana (myślałem może że jest pocieta, a konkretnie radio nie dostaje sygnału z pin7 CAN BUS).Zauważyłem że była ruszana pamięć 24c64, może ktoś coś w zawartości eepromu namieszał, tak że potrzebuje dobry wsad do tego radia, tak by wykluczyc tą opcję . Procesor w...
Witam! mam problem z licznikiem w tym aucie. Po dluzzym odpalaniu samochodu, cos sie pokrecilo mu w pamieci i wskazuje mi przebieg razem z literami (hex). Czy ktos wie co tam siedzi i jak sie do tego dobrac? Procek, eeprom?
Witam. Wymieniłem w aucie ECU (Vw Polo 1.4 16V 2000rok) bo się usmażył.....Jak wiadomo po wymianie auto nie pali. Za chiny nie mogę odczytać PIN ani VAG-Tacho ani Vag Commanderem.Jedyne co mogłem zrobić to skopiować eeprom z licznika.Czy jest jakaś możliwość uzyskania PINu z pamięci eeprom?
Ja te sterowniki dopisuje na oryginał IO terminalem . On czyta na aucie , na stole bez najmniejszego problemu te sterowniki jest w stanie wgrać poprawiony wsad i policzyć crc w eep . Nie widzę więc sensu wyłączania immo i zazwyczaj tego nie robię .
Mam problem z tym grajkiem wyświetla CODE klawiszem 1 lub 4 wywołuje się 0000 wpisuje prawidłowy kod (tak myślę) i znowu wyświetla CODE mam wsad oryginalny i podobne z elki po błędzie nie mam zmian licznika błędów, eeprom PDH004 czyli x24c44 16x16. Może jakieś sugestie od kolegów bo pomysły mi się skończyły, może brak zasilanie w aucie kostka ISO ???....
Witam , mam problem ze sterownikiem airbag w audi a4 2000r 8D0 959 655 F , mianowicie zapalił sie airbag po mrozach i błąd 65535 Internal control module memory error Intermitent 00-00 , Błedu oczywiscie nie da sie skasowac vagiem , zdobylem z trudem drugi taki sam sterownik ale po włożeniu okazało sie ze wyszedł ten sam bład . Znajomy wyczyscilem mi...
Witam, Słowem wstępu - zaczął szwankować mi prędkościomierz w aucie. Po różnych testach okazało się, że problemem jest kość pamięci EEPROM. Trafił się na innym forum człowiek, który zadeklarował swoją pomoc. Mija 4 miesiąc, a ja ani nie mam starej kości, ani nowej. Owy człowiek, zostawił mi screena z odczytem z mojej kości pamięci, który wygląda tak:...
Dokumentacja o tym nie wspomina, a aż tak dokładnie nie znam tego ECU, żeby się sprzeczać. Nawet jeśli adaptacje nie są zapisywane do EEPROMu to podtrzymanie RAMu jest na kondensatorze i wystarcza na kilkadziesiąt sekund, nie minut. Tak czy inaczej raczej nie (tylko) rozjechane adaptacje są w tym aucie problemem... bardziej podejrzewam niesprawny reduktor...
naklejka aucie choinka aucie ladowania aucie
antena ogrzewanie tylnej szyby rozruchowy danfoss pralka bosch produkowana rosji
zamrazarka przekaznik przekaznik agregatu
Błąd "b" w piecu Buderus Logomax GB112 - przyczyny i rozwiązania Rura ssąca do odkurzacza Zelmer Meteor 1117.6 - gdzie kupić i cena