To nie EDC15, że przełożysz eeprom i odpalisz. A czym dysponujesz do wgrania FRF?
Ja także potrzebuję plików https://mhhauto.com/Thread-E2PA-v2-1-1-V...
Numery pomp identyczne? Kod 0837 jest ok. Jeśli sterownik nie przyjmuje akceptacji po próbie zalogowania pompy w kanale 50 to może być nie taka pompa. ewnetuolanie przyślij eeprom z edc15 to zrobię tak, że będzie chodził na każdej pompie bez logowania.
zgraj eeprom z EDC15 i wrzuć tutaj.
Mój problem niestety raczej sam się nie rozwiąże. Zalałem 30l i wskaźnik się nie uniósł a leci w dół " z normalną prędkością", w komputerze pokładowym nie wyświetla informacji na temat, ile km przejadę na tym baku. Może to być spowodowane tym, że zmieniłem przebieg w eeprom EDC15 ? nie mam jak aktualnie tego sprawdzić, ponieważ oddałem programator na...
Własnie, co to jest co Ty chcesz zrobić? Nie ma epromu "EDC15", jak sadze chcesz się pobawic sterownikiem EDC15, więc sie zastanawiam jaki eprom... Tu masz m.innymi to co chcesz: http://www.sklep.tech-car.nazwa.pl/index...
Masz tutaj wsad EDC15 eep do 1.9 110KM. Hasło na pw.
EDC15 skopiuj eeprom.
jezeli kosc 5p08c3 (EDC15) to EEPROM -> 95 series -> ST -> 5P08 ponieważ 95080 i 5p08c3 nie są tymi samymi pamięciami
W załączniku to co udało się odczytać z ecu. Rozmiar niecały kilobajt Odczyt dokładnie taki jak i w eeprom, odczyt programatorem będzie taki sam, pin jest 05934, immo masz włączone
Bardzo prawdopodobne ze ma EDC15. Numer sterownika bardzo by pomogl. Jest mnostwo wykonan sterownika EDC15, wiec najpierw trzeba go otworzyc i sprawdzic na czym jest. Eeprom to bedzie pewnie 24c02, albo 24c04. Xprogiem sie dobrze czyta obie.
To jest numer SKC, jak będziesz wpisywał, musisz poprzedzić go zerem ( 01868). Tu jest procedura, która powinna pasować do twojego sterownika. Ale tobie potrzebny jest raczej pin z twojego starego sterownika, jak dobrze pamiętam. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Możesz też przerzucić eeprom ( na wszelki wypadek zrób...
Commanderem? Nieee.... Do tego Galletto 1260 lub MPPS. Commanderem możesz np. wyłączyć immo w EDC15 albo zczytać eeprom, nic więcej.
Zgraj pamięć eeprom i wyłącz sobie immo, jak byś miał problem z wyłączeniem to wstaw wsad na forum, pomogę.
1: Da się jakoś to wyciągnąć z tego co mam. Posiadam tylko vag kkl i mpps. Bez kupna nowych urządzeń. 2: Jaki muszę posiadać plik żeby działał ME7-EDC15 EEPROM Reader 1.00, bo na tym bin co mam, to nie działa.
Podpowiedzcie jak poprawnie wpisać VIN w zgranym bin z EDC15, by wyświetlało go poprawnie na VAGu. Mam ori plik i na nim VCDS wyświetla info w polu Extra, a po wpisaniu VIN czy to EDC15 Calc czy ME7-EDC15 EEPROM Reader 1.00 w VCDS nie pokazuje się nic (mimo, że w tych dwóch programikach pokazuje). Próbowałem nawet wklepać ręcznie w HEX Editor i to nic...
To zależy, łączy się po prostu z EDC15 - ja odczytywałem EEPROM i przebieg z auta z EDC15 na pompie, silnik ASV(różnica wskazań między ECU a zegarami ponad 70k km). Z Leonem Cupra 4 - 2002r, silnik ARL, również EDC15, nie chce odczytać wsadu(plik wynikowy ma 512 bajtów). Z licznikami się łączy(jeśli są obsługiwane), wsady raczej poprawne.
jak ster na dwóch eepromach to nie zadziała ;)
Zobacz tu:http://www.carcode.pl/index.php
Witam. Mam problem z wybraniem sprzętu . Otóż chciałbym odczytać wsady z EEPROM sterownika silnika EDC15 oraz EDC16 tylko nie wiem jaki program wybrać. Zastanawiałem się nad takim czymś - czy ten commander w wersji 2.5 full się do tego nadaje ? 3.1.18. Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników...
(at) grala1 & marek29 Dzięki za odzew Panowie. W załączniku spakowane 3 wsady (bez edycji przebiegu) zrobione Vag K+CAN COMMANDER'em (bo jak wspomniałem na samym początku Vag eeprom programmer 1.19g wywala błąd RX Timeout). Wszystkie 3 zrobione pod rząd (po każdym musiałem wyłączyć zapłon i włączyć ponownie gdyż po wykonaniu wsadu na liczniku pokazywała...
Sprawa rozwiązana, PIN wyciągnięty poprzez zwykły kabel Kline, odczytałem eeprom ECU, wrzuciłem plik do programu i PIN wydobyty.
Powinien ruszyć po zmianie eepromu, ale lepiej przerzucić jeszcze flash.
Nie rób na off.Zrób virgin ,wyciąg pin z bsi ,potem po kolei - części zamienne sterownik wtrysku ,wpisanie pin, parowanie z bsi.
Vag-tacho zmienia przebieg, odczytuje pin, programuje kluczyki, kasuje błędy z ECU, odczytuje i zapisuje EEprom. Przydatne narzędzie dla posiadaczy aut z grupy vag.
Silnik jest w bardzo dobrym stanie .Zero dymienia,nie bierze oleju,chodzi cicho.Nie mam zadnych obaw przed wgraniem moda,to tylko edc15.Jednak najpierw wolalbym uporzadkowac eeprom ktory sknocilem.Ma ktos wsad ? Numer sterownika 038906019BM 101Koni
Tam jest chyba EDC15 więc wystarczy kupić EDC z taką samą płytą, podmienić eeprom i 2 kości flash i powinno być po sprawie.
Przypróbie zgrania ecu programem VAG Eeprom programmer 1.19g wyskakuje rx time out:/ zarówno jak ustawie com czy usb. Jest jakiś inny sposób na zrzut ecu, kablem kkl? Czy może przez win 7 64bit nie moge zgrać z ecu, ale skoro z licznika poszło.. Pomoże ktoś?? Pozdro Dodano po 16 Zgrałemkablem kkl i progsem k+can commander 1.4 wsad z ecu: 831640 No i...
Żaden EDC15C2 nie idzie bez emulatora, i nie ważne czy to to Fiat, PSA czy mercedes...
Albo przeprowadź procedurę wymiany licznika .
Kolego adam7009 powiedz mi czy wystarczy zrobić zmiany w eepromie,czy jeszcze trzeba zrobić w flaschu Ja jeśli muszę to robię w eeprom po obd.
Sterowników można kupić wiele VW skoda, czy seat, od ALH lub ASV - EDC15 ale będziesz musiał przepisać zawartość flash-a i eeprom - tak będzie najłatwiej i najszybciej, bez dopasowywania immo. Ja jednak spróbowałbym naprawić stary, o schemacie ECU zapomnij.
Tanie klony lubią ubijać sterowniki. Dobre klony swoje kosztują. Pytanie ile chcesz wydać na zabawę...
Próbowałem sie logować lecz nie przyjmuje mi kodu nie wiem o co chodzi. Mam jeszcze pytanie odnośnie immo np. wymieniam licznik i mam kod pin sterownika silnika i pin nowego licznika. Loguje sie pinem licznika do licznika i w kanale chyba 50 wpisuje pin oryginalny dla samochodu czyli sterownika i rozumiem że wówczas przepisuje sie vin i różne informacje,...
Która komórka w eepromie odpowiada za licznik programowań sterownika w EDC15 z VW ? ta ktora sie zmieni po nastepnym programowaniu. wystarczy odczytac eeprom drugi raz. no i czeksum tez musi sie wtedy zmienic. potwierdzone masz info ze wogole zlicza programowania?
size=16] Nowy interfejs w ofercie: ECU reader - cena 700 zl -zaawansowane narzędzie do pojazdów silnikowych z ECU: odczyt EEPROM, zapis i kodowania przez złącze OBDII (w zależności od typu pojazdy), połączenie z komputerem poprzez gniazdo RS232 (COM). Jez\yk interfejsu angielski. http://obrazki.elektroda.net/94_12778078... VW, Audi, Skoda, Seat (VAG)...
podbijam EDC15 (silnik ALH) łączę się Vag Commanderem po lini K ale mi czyta kompletne bzdury z EEprom silnika. czy jestem w stanie przez ODBII sie dostac do tego EEpromu? jak mam licznik po lini CAN (pomiedzy ECU a licznikiem jest konwerter K <=> CAN to nie ma szans zczytac licznika po ODBII bez demontażu?
Większość EDC15, 16 i 17 tak działa, bo grzebiesz we flash a nie w eeprom. Tylko w 1.6 hdi jeśli chcesz to zrobić po OBD to potrafi wyrzucić wtryski+konfiguracja. Ciekawy jestem jak zrobisz ten tunning skoro zadajesz pytanie o ten prosty i w wielu autach używany sterownik silnika.
Okej, na razie jadę do firmy tunerskiej na wgranie poprzedniego flasha. Jak zadziała, to poproszę ich o sczytanie eepromu i wrzucę do nowego ecu, będę miał dwa. Ile mogą wziąć za taką operację?
Przegrać orginalnym softem cały sterownik to inna sprawa, a wrzucić 2 odczyt z 1 nie przejdzie nie ta era, na edc15 jeszcze to przechodziło, ale teraz po za tym że w większości już siedzi immo w flashu, to jeszcze musi byc kompatybilny eeprom z flashem. Serwis dafa specjalnym oprogramowaniem wgrali soft aktualizujący jak już, napewno nie wgrali z 1...
Zgadza się. nie wszystkie edc15 liczą przebieg. zwłaszcza edc15P+. Ale należy potwierdzić lepszym sprzętem. Np VCP, ale to nie zabawka za 50zł z chin. ewentualnie prześlij wsad eeprom z ecu to policzymy.
Eeprom to najpewniej do odczytu wylutować, klipsem nie zawsze chce czytać. https://obrazki.elektroda.pl/7276482400_...
Kolejne pytanie z serii... immo puszka w tym sharanie jest 7M3 953 257 mając vag tacho wybierając opcje immobox 2 za cholerę nie mogę wydrapać tego pin ani zgrać eeprom-u wywala błąd dostępu, pójdzie to tym vagtacho czy tylko na piechotę przez wyprucie i manualny odczyt ?
Z tego co kojaże Can Commander odczytuje i zmienia tylko E2PROM w EDC15 czyli to jest pamiątka 20c04. Nigdy nie robiłem tunigu ale w programi do edc15 nie ma opcji read flash jest tylko read eeprom, chyba że masz inny program. Tylko z poziomu programatora szeregowego jakim jest can commander nie ma chyba dostepu do wstępnego obszaru bootloader. A ta...
Nowy interfejs w ofercie: ECU reader - cena 750 zl -zaawansowane narzędzie do pojazdów silnikowych z ECU: odczyt EEPROM, zapis i kodowania przez złącze OBDII (w zależności od typu pojazdy), połączenie z komputerem poprzez gniazdo RS232 (COM). Jez\yk interfejsu angielski. http://obrazki.elektroda.net/94_12778078... VW, Audi, Skoda, Seat (VAG) - wszystkie...
Tak próbowałem i nie ma takiej opcji... w edc16 się da... Dodano po 3 najlepiej gdyby ktoś posiadał plik eeprom lub też flash z ogranicznikiem..
(at)piotrekwoj1 Jak trzeba to trzeba, tego sie nie boje. Zamieniałem już sterownik w drugim swoim samochodzie - Fiat Panda na szczęście tam wystarczyło przegrać wsad eeprom 93* Czy mógłbyś napisać coś więcej o tym sposobie?
Edc15c7 BOSCH - 0281010419
Daj orginalny wsad z eeprom ze swojego sterownika i ci zrobie immo off
Z tego co widzę to edc15 którą dało się flashować po obd w 1,9 tdi. Blacha pełni rolę ekranu i połączenia masy z deklami. A brak sterowania zaworów jest skutkiem inwazyjnego rozbierania sterownika. Czytaj ktoś darł pokrywę na zimno nie podgrzewając tego lepkiego ciągnistego kleju. Wykrzywiła się płyta i masz teraz problem. Próbuj grzać kostkę boscha...
Panowie nikt nie pomoże
Nie wiem po co? On się nie uszkadza.
Witam, Fiat stilo 04 r 1.9jtd 115 km Auto nie odpala, świeci się immo, kontrolka świec żarowych nie gaśnie. Po obd brak komunikacji ze sterownikiem silnika, z abs sie łączy. Na stole brak komunikacji Autelem lub delphim. Po podłączeniu flexa od magica odczytalem flash i eeprom na stole w systemie bootmode. Pytanie brzmi: Czy zablokowane immo może powodować...
Witajcie z tym eepromem mam problem bo programator minipro czyta go ale niestety zle, i pozniej nadpisalem go carprogiem i sie okazalo ze jestem w czarnej dziurze bo zapisany dump z eeproma jest niepoprawny. kto ma jakis pomysl jak eeproma zreaktywowac? BOSCH hw to 0 281 011 334 moze byc bez immo, aby auto palilo pozdro[/code]
Niektóre EDC15C2 3wtyczmi ma immo w pamięci flash, trzeba tam popatrzeć co się dzieje.
Mapy masz kompletne??
tylko flash, eeprom zostaje
Kolego wróć do orginału immo off robimy w eeprom a nie w flash .
Witam, Nie rozumiem, dlaczego grzebiecie w kalkulatorach nie bedac pewnym, ze sa one zepsute (najczesciej nie sa - przez 2O lat zmienilem tylko 4 czy 5 kalkulatorow, w tym tylko 1 EDC15). Ale to tylko na marginesie. Na pierwszym ekranie brak kalkulatora silnika na liscie. Dlaczego? Na siodmym masz dwa istotne bledy - pierwszy i trzeci (szkoda, ze nie...
Po pierwsze dane auta, numery liczników itp. Jeśli wszystkie graty tej samej (III) generacji, to procedura dopasowania nowego ecu (edc15) do starej deski (tej od benzyny). jak to już pójdzie, to dane w ECU masz takie same jak w ory liczniku. Następnie procedura zmiany licznika, dopas kluczy i gra ... lub nie. Remik71 widze że jesteś dobry w tym temacie...
Dzięki za zrzut - wgrał się poprawnie ale niestety program nie chce działać - "open port failted". Kabel jest teraz wykrywany poprawnie - uaktualniłem nawet sterowniki FTDI od konwertera i portu. Na dołączonej płytce jest katalog VAGCAN+K V3.6 a w nim VWTester.exe o rozmiarze 647168 bajtów (product version: 1.0.0.1, oryginalna nazwa: VAG K+CAN Commander.EXE,...
Sterownik 0281 001 720 jest na eepromie 27C010 i jest to pamiec ktora programuje sie w progranatorze po wylutowaniu (chyba ze sa podstawki to jest prosciej to wykonac ) i 27c010 wystepuje w 2 opcjach do wielokrotnego programowania uv lub do jednokrotnego programowania ,czyli zeby wgrac nowa mape do ecu nalezy miec nowe czyste kosci 27c010 lub w przpadku...
Jeśli jest to EDC15c2 a raczej tak jest to ja bym obstawiał na uszkodzenie zawartości ECU . Może był problem z ładowaniem i za niskie napięcie unieruchomiło pojazd i namieszało w eepromie na co wskazuje brak rozpoznania sterownika . Zobacz czy w identyfikacji sterownika są poprawne dane . Jeśli dane sie posypały to daj nr sterownika i wyślij zawartość...
Witam, jak w temacie renault trafic 2.5d 2007. Wyciągałem ecu edc15c13 żeby na stole wy programować egr(mam backup flesha i eeproma). Oczywiście odłączyłem akumulator. Zabieg egr off przeszedł pomyślnie, ale teraz tachograf zero reakcji(jak by nie był zasilany) i radio zakodowane. No i słychać jakiś przekaźnik gdzieś pod kierownicą i auto rozpędza się...
Witajcie szukam wsadu flash oryginalnego jak i moda do 038906019BM,poszukuję również wsadu eeprom.Passat tdi 2001 101KM
Odczytałem ze sterownika silnika edc15um Bosch
To jest EDC15VM Immo siedzi w eeprom line 60 i line 80 do zmiany. Sterownik MPPS idzie
Te same numery sterownika na 100%. Mówisz, żeby przelutować eeprom? tak, to jest EDC15P+ :)
Witam Mam "po fachowcach" ECU od Passata 2001 1.9 TDI pompowtryski (skrzynia automat). W środku ślady topornych zmagań z Eepromem i wykasowana zawartość. Nie mam niestety zawartość do tej pamięci:( Proszę o pomoc i poszukanie takiego zrzutu w swoich zbiorach:) Będę wdzięczny:) Numery VIN i IMMO nieważne. Nr: sterownika silnika: VW 038 906 019 EP Diesel...
Witam serdecznie. Mam VW Golfa IV silnik AXR 1.9 tdi z uwalonym ECU EDC15p+ 038906019cr. Czy ktoś może jaki inny sterownik ma takie same HW. Mam z czytany Flash i Eeprom oraz kilka Edc15p ale nie pasują, silnik nie odpala. Myślę że może jest różnica w czujniku wału korbowego. Pozdrawiam Jarek
Dzień dobry, Sterownik W210 cdi EDC15C5 ma immo w eepromie. Gdy zastosuję programy do usuwania immo lub off i virgin to zmieniane są tylko dwa lub trzy wpisy. No i właśnie jak rozumieć off czyli pozbywam się immo, kupuję używany sterownik wykonuję mu off i odpalam ? a virgin podobnie? czyli zbędny emulator? A jak uzyskać, wygenerować wsad do eepromu...
Tak na poważnie jeśli nie odróżniasz eepromu od innych układów to dla świętego spokoju daj to komuś bardziej doświadczonemu do zrobienia,no i jaka gwarancja że układy są sprawne?Jesli nie są sprawne to z uwagi że jest to edc15c6 można zrobić go na auto synchro(sam się nauczy immo).I ja bym tak go zrobił bez żadnego zamieszania z zbędnym lutowaniem.
Witam Mam taki problem kupiłem interfejs VAG K+CAN COMMANDER oraz posiadam oprogramowanie do VAG K+CAN COMMANDER w wersji 1.4 (china). Chce się połączyć z ECU, posiadam audi a3 1997r, 1.9TDI 90 koni. wybieram w programie połączenie po lini K i daje "ENGINE CONTROL UNIT" wybieram "EDC15x" i "REAd EEPROM" i nie się nie dzieje pisze "connecting to device"....
Witam, posiadam problem z wskaźnikiem paliwa, zalałem 30l do baku lecz wskazówka się nie unosi, cały czas spada w dół podczas jazdy ( normalna reakcja ), komputer pokładowy nie widzi ile km przejadę na tym baku. Problem wystąpił po zmianie przebiegu w sterowniku edc15c2. Autko to peugeot 206 2001r 2.0 HDI mux. Wgrałem oryginalny eeprom do sterownika...
Uszkodzony sterownik silnika się okazało , kupiłem nowy o tych samych numerach oczywiście , teraz kwestia zrobienia "klona" "01 Motor" --> "Open Channel" --> "Identyfication" --> "ENGINE CONTROL UNIT" i wybieram "EDC15x" i "REAd EEPROM" czy tak ? Później zapis ? sterownik to 038906012FB , auto 2002r. Vag K+Can commander 3.6 Czytałem o adaptacjach :...
Cześć Mam pytanie Zmieniał ktoś z was zegary w audi a3 8l polift 2002r? bo mam taki problem kupiłem zegary od anglika bo takich samych nie mogę znaleźć ale pasują tylko jest takich problem ze nie mogę ich zsynchronizować. Mam pin do starych zegarów które padły całkowicie, do tych sprawnych też mam pin poprawny i jest taka sprawa ze nie chcą się zsynchronizować...
Takie właśnie miałem wrażenie - że sprawa rozbije się o kodowanie. A pytając trochę z innej beczki - ponieważ mam dostęp oryginalnych przyrządów VW (VAS5163) jestem zainteresowany opcją w nich nie dostępną, a dostępną w VAG COMie - weryfikacją przebiegu dla sterowników EDC15 i nowszych (odczyt z przebiegu ECM). Czy znasz może rodzaj zapytania KWP dla...
Witajcie. Przypadek dziwny. Zakupiłem osobne ECU do zabawy z flashem. P/N to 038 906 019 PB Na wstępie usunąłem immo żeby nie było problemu. Włożyłem do pojazdu, nie zgłaszał żadnych błędów. Silnik poprawnie się uruchomił. Zabawa programem VAG EDC Suite dowiodła, że program błędnie oblicza sumy kontrolne, co owocowało ubijaniem sterownika. Zanim jednak...
Producent: PEUGEOT 406 Model: 2.0 HDI Procesor: EEPROM Pamięć: EDC15C2 Nazwa pliku: 359169.soft peugeot
Witam Posiadam VAG KKL (niebieski kabelek) od roku i jestem z niego zadowolony(współpracuje z passatem 2001 i 2004). Współpracował on z Vag-Com 311.n2,409 i Polskim Vagiem 2,5. Teraz chciałbym zakupić kabelek do obsługi liczników,odczytu immo i programowania kluczyków. I tu mam dylemat ponieważ mam do dyspozycji około 150zł i różne fejsy. Kabelek będzie...
edc15 eeprom edc15 schemat schemat edc15
schemat przewodów paliwa instalacja elektryczna motoroweru żywica zalać
zmywarka hotpoint ariston zmywarka hotpoint ariston
Schemat instalacji elektrycznej skrzyni biegów Citroen Jumpy 2.0 HDi RHH 163 KM Ekspres do kawy nie wyrzuca fusów z zaparzacza - przyczyny i rozwiązania