Moim zdaniem odpowiedź na problem już padła. EGR, sam piszesz, jak odepniesz wężyk od EGR, to jest dobrze. Sprawdź, czy jest cały czas podciśnienie na EGR.
Jest wkręcony ukośnie w podstawę wybieraka biegów, widać go na 2 zdjęciu [url=https://www.skrzynie.com.pl/skrzyni...
1.8 zwykle bez egr
Chlodnica egr nie ma kontaktu z olejem. Wiec albo chlodnica oleju albo glowica.
Co to jest za silnik 1,6 z rocznika '99, posiadający dwie sondy i EGR?
jak puszcza "bąki" to przyjrzałbym się karbowanej rurce od EGR począwszy od kolektora wydechowego do obudowy EGR.
Podciśnienie jak najwyższe. Ogólnie przyjmuje się że -0,7 -0,8 bar jest ok. Jak EGR się otwiera to go zaślep (kawałek blaszki) ALH to nie przeszkadza nie będzie błędu. PS a nie pomyliłeś podłączeń albo są pomylone tzn podciśnienie do turbo z podciśnieniem do EGR.
Zawór sterowania EGR
dla testów zaślep zawór EGR
Pierwsza postawowa rzecz, sprawdzenie szczelności układu dolotowego, węże, intercooler, opaski itp,druga, sprawdzenie zaworu EGR.
Przepływka i EGR - zostały wycięte ;) Tzn. Przepływomierz został elektronicznie wyłączony, natomiast EGR zaślepiony.
Odkręć obudowę przepływomierza od filtra powietrza ,uruchom na biegu jałowym i zatkaj ręką wlot powietrza jeśli nie zgaśnie to lewe powietrze ciągnie. Przepływomierz podstaw i zawór EGR.
Zainteresuj się EGR'em.
nawet po wypieciu węzyka od turbo powinna ona dawać ciśnienie wię problem jest w samej turbinie lub zatkany wydech, zawór EGR otwarty. Jakie masz parametry turba i przepływki?
W ten sposób że przed nagrzewnicą robiłoby ciśnienie, lecz też nie mogę w to dowierzyć. Jak myślisz chłodniczka egr mogła przepuścić płyn?
a jakbym na chwile zaslepil podcisnienie z egr? Dodano po 3 ta puszka co mowilem to filtr weglowy, nie mam egr
A co z egr ? Działa ?
Hej posiadam Audi A3 8p 2006 . Kod silnika BMM 2.0tdi Ostatnio wyskoczył błąd P0299 - auto ma muła tak jakby ze 140KM zostało z 70KM. Wszystkie przewody dolotowe zostały rozebrane i sprawdzone pod kątem szczelności. Gruszka od turbo sprawdzona i szczelna. I ładnie chodzi Turbo regenerowane 10tys. km temu. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny? Zawór...
A EGR zaślepiałeś? Może zacięty zawór itp.
EGR nie wyłączony?
Temat do zamknięcia. Powód - wtyczka mała komputera. Po dokładnej weryfikacji jeden ze styków w tejże wtyczce nie stykał.
No to jest nieszczelności układ. Układ to pompa vaccum, przewody, akumulator, zawory i odbiorniki.
nie bardzo rozumiem co to jest "kabel" EGR ale jeśli myślisz o wężu powietrza doładowanego wchodzącego do EGR to z pewnością te plastiki dostać się musiały znad intercoolera bo innej możliwości nie ma - skoro zapychają dolot to i silnik będzie gasł - rzecz normalna, ciekawe tylko skąd się tam dostały i szkoda, że nie dałeś na fotce żadnego punktu odniesienia...
No a na 100% jesteś pewien, że to turbo "gwiżdże"? Może harmonijka do EGR ma nieszczelność ? Upewnij się, że to turbo.
no niestety, ale w tym przypadku trudno doradzić czyszczenie... bo jeśli chodziłoby tylko o "odkładający się nagar" to i owszem... ale w tym przypadku dochodzi jeszcze zmiana konstrukcji samego zaworu recyrkulacji... a dokładniej, producent już dwukrotnie modyfikował ten element, a to ze względu na dajmy na to niezbyt szczęśliwą Jego konstrukcję......
Ciężko będzie Ci go sprawdzić, najpewniej podłożyć drugi. A jak dasz podciśnienie bezpośrednio na zawór EGR to się otwiera?
Basic settings (nastawy podstawowe, miga kontrolka świec i obroty na 1400 to mi zloguj
Nierówna praca silnika na wolnych obrotach za to na wyższych jest wszystko w porządku. Działo się to przed remontem silnika i po. Wymienione pierścionki, walki rozrządu, wariator zmiennych faz, czujnik zmiennych faz, trzy pierścienie od zmiennych faz i głowica po remoncie. Ciśnienie oleju jest bardzo dobre gdzie szukać przyczyny? Dodano po 7 Zapomniałem...
Może przepustnica się zacina? Wyczyść trzeba i zrobić adaptację. Tam też jest EGR,więc można sprawdzić jak wygląda
Zwal wydech i wtedy zobacz czy kopci. Mi to wyglada na sklad mieszanki do dupy. Wjedz tam nowym egr albo go zaslep na probe.
Jest to audi a3 8l 1.6 benzyna przepływomierz i EGR mam nowy ,, odkurzacz "czyli o tą papkę od powietrza co uruchamia się tylko na chwilę przy odpaleniu samochodu?
Temat rozwiązany problem był w wymienionym nowym zaworze EGR. Na czwartej pozycji w bloku 074 zamiast 0,9V było 0,5V. Po wym. na nowy EGR jak ręką odjoł.
witam mam problem z adaptacją zaworu egr w audi a3 1.8 20v apg z 2000r padł mi zawór egr i postanowiłem kupić nowy zamiennik zamontowałem go i zrobiłem adaptację w bloku 074 w czwartym polu pokazał się napis adapt ok przebiegła normalnie i auto pomyka jak szalone w pierwszym polu 0,720v w drugim 3.780v w trzecim 0.720v w czwartym adapt ok , ale po zgaszeniu...
Egr odpinałem i bez zmian.
Samochód sprzedany.
sprawdz egr bo moze sie zacina
EGR OK ?? Może powodować twardą pracę silnika .
A teraz pytanie które punktuję najwyżej :D Znając życie nikt nie odpowie.. Jakich kluczy/nasadek/i innych będę potrzebował żeby wykręcić EGR/Kolektor i Turbo?
Miałem dokładnie to samo w swoim A3. Wymieniłem rure układu dolotowego i IC-ka bo były nieszczelne ale niewiele to dało. Zaślepiłem EGRa a następnie wyciągnąłem kolektor ssący i okazało się że po latach z EGRa nawpadało tyle syfu do kolektora że przelot powietrza zmniejszył się prawie do zera :/ Ja wsadziłem kolektor z ASZta i dokupiłem flanszę pod...
"bład egr" tak na prawdę nic nam nie mówi, podaj konkretny numer lub screen z vcds
A możliwe że i wtryski albo egr? Kto to wie. Zrób odczyt albo logi jakieś.
tak jak kolega pisze , zaslep egr skoro po wkreceniu normuje sie
Do sprawdzenia wszystkie przewody gumowe, i rurka od egr, jak będzie pęknięta tez będzie syczeć i tracić moc.
A w okolicach rozrządu z pompy wody wycieku brak? Można zdjac górna obudowę rozrządu i zobaczyć czy nie jest mokro w okolicy rozrządu, czasami lubiły tam przeciekać, jeżeli stwierdzono ze chłodnica silnika i nagrzewnice nie mają wycieku, plus pompa wody zostaje UPG. Ewentualnie sprawdzić poziom oleju czy nie przybywa od strony chlodniczki oleju, rozumiem...
2000/2001, zdaje się że APG
Witam potrzebuje wyjac egr w audi a3 8p 2007 rok silnik 2.0 diesel 170km oznaczenie bmn jakich kluczy potrzebuje zeby go zdemontowac razem z klapa gaszaca i co krok po kroku demontowac? Z gory dziekuje za odpowiedz.
Np egr,problemy z paliwem ,czujnik wału itp. Podaj błąd i jego opis.
Nieszczelny dolot lub egr komp do auta i obserwuj doładowanie czy spada jak traci moc
Stawiam na egr,wałek /szklanki albo wtryski. Choć myślę że porządny tester albo logi i wyjdzie co go boli w live data.
Problem większego spalania już rozwiązany okazało się, że ktoś nie dokręcił jednej ze śrub na zaworze EGR i lewe powietrze się dostawało. Mam jeszcze taki objaw, że na zimnym silniku jak ruszam i rozpędzam auto wciskam gaz obroty rosną do 2,5 tys i pojawia się wzmożone dymienie z rury auto nie przyspiesza jakby mam uczucie ja by go coś blokowało i niema...
Jeżeli tj stojąc przodem do auta po prawej To ściąg obudowę silnika i pomiędzy silnikiem a akumulatorem pod pompa tandemowa masz przewody sprawdź tam Już wydaję mi się, że namierzyłem wyciek, wycieka ze złącza gumowego, grubego przewodu z napisem EGR.
Grupa 33 pokazuje to samo a dodatkowo w grupie 001 są wartości binarne pokazujące jak pracuje sonda. Ciśnienie paliwa było sprawdzane i jest okey. Nieszczelności nie ma. Przepływomierz podmieniony, świece,przewody i cewka nowe. EGR i przepustnica wyczyszczone. Sterownik silnika podmieniony.
Nieszczelność w układzie dolotowym, uszkodzony przepływomierz, uszkodzony lub otwarty EGR, dziurawe serwo, to tak na szybko bez diagnostyki.
Co ma EGR do gwizdu pochodzącego z samej turbiny? No właśnie nic. Naczytali się mądrości na onecie i chcą przyszpanować wiedzą. Szkoda, że robią z siebie pośmiewisko. Ludzie, najpierw poczytajcie, co to EGR, a potem pomyślcie jakie głupoty powypisywaliście.
Zaślep egr za zaworem jak przechodzi w rurke tam załóż blachę.
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia związane z EGR. Przecież tam zawór elektryczny. Mój błąd. Mam A3 i już z rozpędu pomyślałem o podciśnieniach.
Wygląda na to jak by sterownik nie sterował "tzw programem biegu jałowego" Sprawdź czy ecm widzi poprawnie położenie pedału gazu,jak i to jaki sygnał zwrotny widzi z przepustnicy. Masz przecież parametry ,MAF,sondy ,to widać też jaka jest mieszanka. Jest jeszcze opcja że jest otwarty EGR albo coś zepsułeś podczas tego demontażu kolektora.
Witam ,mam problem ponieważ mój silnik 2.0tdi 136km AZV DSG , podczas jazdy padła mi turbina auto zgasło i nie dało się odpalić ,po wymianie turbiny silnik dziwnie pracuje cały się trzęsie , w silniku coś stuka jakiś metaliczny dźwięk i gdy ruszam i auto wżuci sobie pierwszy bieg następnie drugi to całe auto się trzęsie i nie ma mocy . Gdy wcisne pedał...
Głowicy sprawdzona po regeneracji wszystko Dokrecana kluczem dynamotrycznym tak jak w ksiazce nowe szpilki tu by mnie szukał problemow na gorze. Tylko jak odkrecam kolektor wylotowy to 2-3 ma olej a 1-4 suchy I sie zadtanawiam czy to pierscienie czy moze cos z egr sombda lub wtryski moze kat zapchany
Diagnosta zaślepił wężyk idący do zaworu egr ale błąd nadal wyskakiwał. Żałosny ten diagnosta. Nawet biedak nie ma pojęcia, że układ EGR jest sterowny podciśnieniem i nie ma nic wspólnego z układem sterowania ciśnieniem doładowania. Jeśli zostały sprawdzone trzy wężyki wychodzące z elektrozaworu N75 na ich drożność (ten wychodzący do rury dolotu powietrza...
Kolejne auto naprawione. Tradycyjnie zamiast zacząć od rzeczy prostych typu n75 to odkręciłem całe kolektory z turbiną. Zawór WG był sprawny, kolektor ssący jak i EGR zawalone nagarem. Problemem okazał się n75, który był w 50% uszkodzony, ponieważ bywały dni, że auto działało normalnie i to mnie zbiło z tropu. Po wymianie na nowy i zaślepieniu EGR auto...
Dzień Dobry Już jakiś czas temu kupiłem Audi A3 1.6 102KM z LPG. Samochód dostał nowy rozrząd, filtr, olej. Byłem ostatnio na stacji diagnostycznej ale niestety jedynym mankamentem były spaliny. Na biegu jałowym lambda 1,308. W dodatku HC na benzynie 700 ppm a na LPG 1200 ppm. Przy obrotach lambda wynosi 1,269 a HC na benzynie spada do 220 ppm a LPG...
dzięki za odpowiedź, jednak to chyba nie to bo jeździliśmy ze zdjętą rurą dolotową z kolektora ssącego, odpiętą wtyczką przepustnicy i zaślepionym EGR i objaw dalej był, tyle że mocy mniej bo bez boostu.
Rechot jest stąd, że nie działa wtedy regulacja wyprzedzenia wtrysku. A zrób tak: wypnij węże podciśnieniowe z EGR i klapy gaszącej, zatkaj je śrubami czy czymś, włóż bezpiecznik i odpal. Z tymi pinami to miałem myśl, że może coś w sterowniku szwankuje, ale to głupie, bo przecież sąsiadujące piny nie oznaczają zaraz że na płytce sąsiadują układy.
Może to EGR... do sprawdzenia, spróbuj go zlokalizować i wypiąć wtyczkę i tak pojeździć zobaczyć czy będzie jakaś zmiana.
ALbo egr uwalony albo wiązka. Sonda musi mieć grzałke sprawną bo bez grzania głupoty pokazuje.
Witam! W aucie mojego syna (Audi A3 8L, 1.6 benzyna , 102 KM, 1997r. ) zdarza się taka sytuacja ( średnio raz na tydzień), że stojąc na światłach gaśnie mu silnik, który odpala po kilkukrotnych próbach. Przedwczoraj wymieniłem mu filtr kabinowy i powietrza. Ponadto, przy sprawdzaniu stanu oleju po odkręceniu korka zauważyłem nagromadzony osad przypominający...
Jesli chcesz to usuń DPF ale wtedy tez zaslep EGR i wyłacz go w komputerze, zrób to profesionalnnie bo problemy sie zaczna dopoero
Turbina włącza się sprawdzona Dodano po 7 A zawór EGR nie ma coś do tego że auto będzie mieć problem z przyspieszaniem ?
Witam, mam taki problem: Pacjent audi a3 8p 1.9tdi bxe 2009 rok. Samochód potrafi wejść w tryb awaryjny. Nie wywala żadnych kontrolek na desce. Po sprawdzeniu błędów przez obd wyskakiwał błąd p0234. Samochód po zgaszeniu zaczynać działać normalnie. Zauważyłem ze najczęściej przeładowuje gdy np. startuje 4 biegiem z 1500obrtow do 115 km/h. Czyściłem...
ja stawiam na nagar na zaworach bo czyscilismy egr i cały kolektor bo był zapchany.i prawdopodobnie osiadło to na zaworach.
To może być dobry trop bo przy okazji ww. czynności wymienił mi jeszcze bączek podciśnieniowy EGR bo było urwane cięgno. Tylko z drugiej strony teraz płyn już nie bombluje.
Witam, od kilku tygodni zmagam się z problemem w swoim samochodzie. Zaczęło się od tego, gdy na 3 biegu na wysokich obrotach samochód zgasł, pierwsza myśl pasek rozrządu się zerwał lub przeskoczył. Samochód został sholowany do mechanika gdzie silnik odpalił przy pomocy plaka na 3 cylindry później standard ,,Jeździć, obserwować". Samochód cały czas na...
Do EGR to Log na wolnych obrotach. Gdyby był otwarty to Wartość z Przepływomierza by się nie zgadzała plus czarny/szary dym za tobą.
Wróżąc z kart pół żartem pół serio, osobiście w pierwszej kolejności sprawdziłbym czy egr nie zatrzymał się w pozycji otwartej. ps. po takich regulacjach mogło się tam nagromadzić trochę sadzy, w wyniku złego spalania.
Załóż z powrotem te stare graty, posprawdzaj bezpieczniki i odłącz kostkę od drzwi, które naprawiałeś. Pokasuj i odczytaj błędy od nowa. Co do silnika, zawory EGR często się zacinały lub wyłamywały się w nich zęby z zębatek, więc do sprawdzenia. Kostka drzwi - chodzi o tą na słupku, tak? Nowa czy jakaś używka z innych drzwi?
W sekcji ABS oraz Wskaźniki mam błędy: 01177 moduł sterowania silnika Więc rzeczywiście możliwe że coś jest nie tak z tym sterownikiem, bo dziwne żeby ta nowa sonda jak i poprzednia pokazywały te same błędy. Podmienie go. Dzisiaj po trasie 200km wyskoczyły mi 3 nowe błędy: P1403 EGR (Recyrkulacja spalin) - sygnał poza zakresem P0304 Wykrycie przerywania...
Kolego dobrze by było jak by zrobił logi na początek statycznie grupa 003,010,011 i dynamicznie to samo. przyczyn takich objawów może być wiele np. przepływomierz powietrza, zaworek n75 ,egr filtr powietrza, zapchane doloty powietrza, bez logów nie jesteśmy ci wstanie pomóc.
jaka może być przyczyna, że traci na mocy? -Turbo -Podciśnienie -Zawór n75 -Przepływomierz -Filtr paliwa -Nieszczelny dolot -Problem z EGR lub jego sterowanie -Problem z pompa paliwową. Bez diagnozy można tak wymieniać.....
Witam. mam problem z Audi A3 1.9TDi 130km 2002rok problem jest tego typu odpala auto na zimno i po ok 5minutach ruszam nie chcę wchodzić na obroty Max 2500 obrotów więc gasze i odpalam ok 2/3razy przygazuje i jest ok dzieje się to praktycznie za każdym razem gdy odpalam na zimno. Dodam jeszcze ze dzieje sie to podczas zimy po za sezonem zimowym nie...
U mnie jest inny. Ten który wstawiłeś mam jako sterujący egr. A do turbiny mam taki : sklep.autoczesci.torun.pl/silniki-i-ospr...
A więc tak. Zaraz po zapaleni są takie parametry, a co do logów , udało mi się coś zrobić , fakt ciężko było do 4tys/obr rozpędzić auto przez tą usterkę. robiłem kanał 003 011 008 nie wiem po co ale z tego co wyczytałem w internecie.W którejś kolumnie wyskoczyło mi EGR OFF , czy to że jest zaślepiony/wyłączony programowo czy że źle funkcjonuje?
Witam samochodzik audi a3 z klasycznym motorem 1.6 benzynka problem polega na tym że losowo na wielu cylindrach wypada zapłon. Cewke i świece już wykluczyłem. Jedyne co mi się nie podoba to około 700mbar w kolektorze ssącym na wolnych obrotach. Egr zaslepiony bez zmian, rozrząd sprawdzony, filtr powietrza nowy, przepustnica po czyszczeniu i adaptacji,...
Jedyne co widać to uszkodzoną membramę w zaworze EGR, reszty problemów trzeba by szukać w zapowietrzającym się układzie paliwowym, takie moje zdanie. Jakieś błędy tam występują?
Witam, jedyny błąd to był EGR i mechanik pytał tylko, czy zaślepiałem, a nie zaślepiałem. Ale nie wiem jaki komputer miał ten mechanik. Jestem samoukiem i do tej pory sobie jakoś radziłem ale gdy już chodzi o elektronikę to nie posiadam nic do diagnozy. Zresztą mechanik też mi nie pomógł.
Witam, wiem że temat wielokrotnie poruszany na różnych forach przez wielu ludzi jednak chyba nikt nie miał takiego problemu jak ja, że już nie wiedział gdzie szukać, nawet w konsultacjach z mechanikiem. Sprawa wygląda tak, samochodzik nie ma mocy ponieważ turbina się nie załącza (cięgno gruszki wgl nie pracuje). Jest założona nowa turbina, nowy zaworek...
Rozumiem, czy jest możliwe to, co czytałem w innych bliźniaczych postach że np, jest źle ustawione koło sygnałowe na czujniku g28 ? Podpowiem jeszcze, że silnik stary miał DPF A drugi który kupiłem był z wersji bez DPF i było dorabianie uchwytów oraz trójnik do chłodnicy EGR. Poza tym silniki były identyczne. Ze starego silnika był przekładany cały...
wymienilem przeplywomierz, czyszczony egr, mechanik wykluczyl uszczelke pod glowica, twierdzi ze jest cos nie tak z "powrotem spalin" bo w spalinach nie czuc oleju
dzieki SVAVECONE. no wlasnie chyba jest problem z tym egr bo wczesniej ktos pisal ze jesli wezyk od egr zaolejony to zle a u mnie wlasnie tak jest.mozesz mi podpowiedziec czy da sie to zaslepic i jak? zgory dzieki
sprawdziłem vagiem w grupie 10 w drugiej kolumnie pokazuje mi 989 mbar czyli czujnik ciśnienia atmosferycznego raczej dobry,geometrja turbiny była niedawno czyszczona,zaworek n75 podmieniałem,przewody podciśnienia szczelne,egr zaślepiony,gruszka nowa,przepływomierz też podmieniałem,co tu jeszcze może być nietak? może mapsensor,czy coś z ecu ?
wypnij wtyczkę od EGRu i się przejedź zobacz czy się coś zmieniło. tak samo zrób z przepływomierzem. Trzeba zrobić logi VCDSem i wrzucić gdzieś na forum audi/vw żeby ktoś qumaty się do tego odniósł. Ile nalotu ma silnik? Może trzeba zainteresować się wymianą napinacza i łańcuszka rozrządu.
Proszę, to już się męczące staje, ile można tłumaczyć jak chłop krowie na miedzy, po jakiego grzyba się bawić z jakimiś diodami, czy pomiarami n75 woltomierzem Bierzesz vag-a włazisz w 003, wprowadzasz sterownik w bs i wiesz wszystko o przepływomierzu, egr i n18, potem robisz to samo w 011 i oglądasz efekty (lub ich brak) działania n75
No to podsumuję dla Ciebie co masz zrobić: - "Sprawdź podciśnienie czy czasem nie ma gdzieś dziury lub uszkodzonego wężyka." - "Sprawdź gruszkę czy nie jest dziurawa. " - "sprawdzenie zaworka elektromagnetycznego N75" - "Daj statyczny 011 i daj opis błędu a nie jego nr." - "sprawdzenie czy vnt się nie zacina.." To i ja coś dorzucę: - podmień N75 z zaworem...
Wygląda że przy wyjmowaniu EGR do cylindra dostał się nagar i to on blokuje tłok (tłoki). Jeśli masz możliwość wykręć świece i dmuchnij sprężonym powietrzem lub zapodaj WD40 lub coś co rozpuści nagar (tłok w GMP). Następnie tak jak kręciłeś kołem na biegu bez wkręcania świec obracaj kołem w przód i w tył aby rozbić syfka . Nie rób tego rozrusznikiem...
Tak, powinna być.Weź to pospinaj jak ma być.Popatrz w parametry jakie jest wypełnienie dla n75, egr itp.Jaki odczyt z map i inne parametry.Może masz nie szczelność w dolocie i "syczy" a tobie się wydaje że chce wybuchnąć.Ja też nie widziałem przeładowania na biegu jałowym.
To miał być log 11 w ustawieniach podstawowych czyli basic settings. Skoro po zatkaniu tego wężyka auto jeździ a wężyki założone są poprawnie to masz uszkodzony elektrozawór. Podmień go dla testu z elektrozaworem od EGR. Strzykawkę podpinasz bezpośrednio pod gruszkę a Ty jakieś dziwne testy robisz. Odpinasz wężyk idący z N75 do gruszki (odpinasz przy...
Witam. Drgania, nawet lekkie poszarpywania, występują podczas jazdy przy utrzymywaniu stałej prędkości oraz podczas próby utrzymania obrotów na stałym poziomie na biegu jałowym. Gdy puszczam pedał gazu czy też przyspieszam drgania nie występują oraz silnik podczas przyspieszania nie traci mocy. Poszarpywania są najbardziej odczuwalne w zakresie 2.000...
Witam wszystkich jestem nowy na forum , Proszę o zweryfikowanie logów dynamicznych turbo z vcds kanał 11 czy regulować cięgnem gruszki czy zostawić tak jak jest. Pacjęt to audi a3 8l 1.9 tdi ALH 410 000 km. turbo od nowości , gruszka nowa oe ,wężyki i N75 wymienione, vacum pompa sprawna , egr zaślepiony , logi BS kanał 11 ok , logi dynamiczne robione...
Witam serdecznie mam takie 2 pytania do Szanownych kolegów, Posiadam Audi A3 1.9TDI AHF 110KM Przeładowuje mi Turbo i oczywiście po przeczytaniu dużo informacji na Forum Elektroda na 99,8% zapieczone są kierownice geometrii. Logi też to pokazały z Vaga. Wsadziłem Rękę i próbowałem ruszyć sztanga od kierownic i ani drgnie( Dodam że na zgaszonym silniku)...
Marka: Audi Model: A3 Wersja: 8L1 (2003 r.) Silnik: 1.6 MPI BFQ https://obrazki.elektroda.pl/3096171700_... W czym może leżeć problem? Zastanawiałem się nad którymś z przekaźników pod maską. EGR sprawdziłem i jest sprawny, kable do sond lambda również bez zastrzeżeń.
sonda hydrostatyczna iskry nagrzeje satelita astra hotbird ustawić
z310i unlock philips 32pfl9604h
Logitech Nano Receiver - Parowanie z inną myszką Kod błędu 241 Subaru Forester 2004 automat - diagnostyka i rozwiązania