to zdejmij fajkę ze świecy, przepnij szybko na inną świecę i sprawdź, czy jest iskra, Tak nie sprawdza się "iskry" !!! To pawie nic nie daje. Jedna informacja jest typu jest/nie ma czyli jakościowa a nie ilościowa. Jak należy sprawdzać "iskrę" pisałem nie raz nie dwa... Podejrzewam "kończącą" się cewkę ładującą. Trzeba zrobić pomiary na zimnym i ciepłym...
modul zaplonowy do wymiany
Cewka (i) moduł zapołonowy tu bym gdziesz szukał , bo skoro nie ma iskry to czujnik temp. odpada. Spotkałem się kilka razy z takim przypadkiem że po rozgrzaniu padała cewka wtedy przydaje sie zamrazacz w spray'u i wszystko wiadomo
Proszę o pomoc!!! Moja WSK 125 po nagrzaniu silnika traci iskrę choć kopie prądem. Nic się nie zmieniło po wymianie cewki i kondensatora. Po odczekaniu ok 10 min znowu ma iskrę. AI: Czy sprawdzałeś stan świecy zapłonowej i innych elementów układu zapłonowego, takich jak przełącznik zapłonu? w miarę tak AI: W jakich warunkach środowiskowych (temperatura,...
Skuter odpala dobrze, dobrze się wkręca, ale po zagrzaniu zaczyna tak jakby gubić iskrę i momentami pojawia się iskra na silniku.
Jaki silnik, który roczmik? Jeśli są dwie powójne cewki, to wymień cewke zapłonową.
Szukaj na Forum. Jest mnóstwo podobnych tematów. Np. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
tak - to dośc typowe - cewka po zagrzaniu gubi iskre. Jesli masz cewke w aparacie to czeka Cie jego wymiana.
Kiedy samochód jest zimny to odpala i wtedy jest duża iskra. Po nagrzaniu iskra zanika i jest prawie nie widoczna. Wtedy Tico gaśnie... Jak myślicie jaka może być tego przyczyna?
Pomoże ktoś???
Masz impulsy z halla?, czy jest podtrzymanie pracy pompy paliwowej jak "kręci" rozrusznik? czy jest kluczowanie wtryskiwaczy?
Nie do końca wystarczy sprawdzić czy jest iskra. Możliwe jest uszkodzenie cewki polegające na przesunięciu momentu powstawania iskry, czyli tak zwane "przesunięcie zapłonu". Druga możliwość to gubienie iskry, po nagrzaniu, ale tylko na wyższych obrotach. Tego nie sprawdzisz, ciągnąc za szarpak.
ustaw elektrody zapłonowe, pewnie zwierają do masy Proszę poprawić błędy pisowni mod - mirrzo
Miało być rezystancja gdy chodzi i rezystancja gdy nie chodzi a nie ciepły zimny. Marcin_ca1 wyraźnie to napisał.
Matiz odpala normalnie ale po czasie gaśnie i niema iskry. Postoi z godzine i odpala normalnie. Co może byc przyczyną?
No fakt nie pomyślałem sorry
Nie mam kabli od instalacji gazowej podpiętych pod cewkę. jak sprawdzić przerwę na przerywaczu ??
Komputer jest za schowkiem pasażera w środku kabiny na dole .
Możliwe że to wina świecy. Cewkę nową można kupić np. tu http://www.es24.pl/produkt/26864/202773/... Poszukaj na Allegro . Aukcja nr. 668448153 Jeżeli, silnik jest w niezłym stanie to warto wydać te 50 zł i kupić cewkę na aukcji.
Podczas przelutowania wtyczki nowego akumulatora 3,7V 1500mAh zwarłem przypadkowo plus i minus. Poszła iskra, nagrzały się kabelki i czuć było jak coś się przykopciło. Sama bateria jednak się nie nagrzała. Ładowałem ją ponad godzinę, dron odpala i łączy się z kontrolerem, jednak próba startu kończy się wyłączeniem zasilania. Śmigła na moment drgną i...
Moduł zapłonowy-wzmacniacz podmień.
Do wiadomosci dla wszystkich (po wymianie PW): Myslalem, ze sam naprawiasz. Jesli zas mam dostarczac schemety jakiemus wiejskiemu fachurze, to sie wycofuje z interesu. To jego sprawa znalezc schematy, jesli chce zarabiac pieniadze, nie twoja. Pozdrawiam,
Dostarczono mi czujnik, niestety zamiennik - auto odpala, nie gaśnie po nagrzaniu ale wywala błąd 515 - rozrząd OK - kręci sie wtedy do 4,5tyś po wykasowaniu znów kręci do końca. Czy ustawienie zapłonu w tym silniku jest tak ważne, że gubi synchro z tego powodu ?? a może znów nieciekawy czujnik Halla CKP - (oczywiście nie ten w aparacie zapł.).
A czy jak sie zatrzyma to mozna zakrecic silnikiem czy stawia wiekszy opor niz zwykle na zimno, moze sie zapackala syfem z trawy i ma problemy z oddawaniem ciepla i jak sie silnik zagrzeje to go "lapie" Sprwdz tez czy jak jest nagrzana to nie traci iskry
Witam jednak to nie koniec mojego problemu. Motorek po nagrzany głubi iskrę gdzie szukać przyczyny?
Dziś kupie nowy i sprawdzę ale chyba najprędzej jutro bo pogoda u nas straszna zupełnie nie na odkurzacz :) Dodano po 1 Wymieniłem impulsator i bez zmian dalej po nagrzaniu daje iskrę tylko na start przez 5 sekund . W sklepie powiedzieli że to gdyby był impulsator to by nie dawał iskry wcale a już przy nagrzanym silniku przerywa i daje na 5 sek. Obstawiają...
Jeżeli sprawdził jedna i na jednej nie ma iskry to jedna, jeżeli sprawdził wszystkie i na wszystkich nie ma iskry co jest mało prawdopodobna aczkolwiek nie niemożliwe sprawdzić wszystkie cewki Przekaźnik Czujnik wałka/wału
Sprawdź iskrę po nagrzaniu. Dalej chyba będziesz wiedział co robić.
Witam. Rozwiązałem ten problem. Skuter qingqi 50, moduł ten sam co w tytule. W moim przypadku skuter po rozgrzaniu gasł i nie miał iskry, padł moduł a sprawdziłem to przez nagrzewa nie go opalarką kiedy cała reszta była zimna, jak nagrzał się iskry nie było. Przypomniałem sobie że robiłem kiedyś podobny skuter tylko ze Suzuki ap50, tam też nie ma impulsatora....
brak iskry na nagrzanym silniku w upalne dni, Na ziminym silniku lub gdy samochód stał w cieniu było oki, jednak w słoneczne dni nie chciał odpalić, po kilku wymiana ch części okazało się ze wymiana czujnika halla rozwiązała problem
Sprawdzałem na kilku świecach aktualnie jest założona Iskra F80. Musze sprawdzić czy po nagrzaniu iskra jest czy zanika na świecy, bo nie pamiętam czy była czy nie...
A co to jest to sprzęgło? Bo jestem zielony w tych sprawach. I Jak ma się to do iskry? bo jak sie nagrzeje to nie ma iskry, dopiero jak ostygnie to iskra jest ale i tak nie odpala.
Świeca zapłonowa może dostawać przebicia. Podobnie przewód wysokiego napięcia i fajka świecy jeżeli jest wykonana jako ekranowana (guma przewodząca). Do sprawdzenia także długość iskry, gdyż po nagrzaniu zazwyczaj energia iskry spada. Gdyby był z tym problem, to na wstępie należy sprawdzić szczelinę (air gap) pomiędzy cewkomodułem a magnesami w kole...
Motorynka odpala na kopa. Trochę na niej pojeżdżę, ale gdy się nagrzeje gubi iskrę i gaśnie. Cewka, przerywacz, kondensator wymieniony. Na 3 różnych świecach sprawdzałem i jest to samo. Myślę nad wymianą iskrownika, ale jeśli go kupie a problem nie tkwi w iskrowniku to wydam pieniądze w błoto. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie sprawności iskrownika?...
Jest, ale tylko na rozgrzanym silniku.
Pewnie masz skrzywiony wał.Ile lat ma ta kosa i w jakim terenie pracuje?Jeżeli już trochę czasu ją używasz,jest możliwość że pierścienie są zużyte,cylinder też trochę przytarty.Po rozgrzaniu rozszerza się cylinder i spada kompresja.Przy słabej kompresji zapomnij że zapali.Może pomyśl o nowym cylindrze?
Witam powiedz jeszcze czy masz iskrę ,kiedy jest nagrzany? i czy do momentu kiedy staje jest o.k?
jak wlacze zaplon i krece rozrusznikie mto powinna byc iskra na swiecy a jej niema albo jest bardzo slaba!!!!!!
Nieraz jak swieca ma przebicia to kiedy silnik jest zimny to w danym cylindrze nie dojdzie do zaplonu, bo iskra jest za slaba i w cylindrze panuje duza wilgoc. Po nagrzaniu silnika nie ma juz wilgoci w mieszance, mieszanka jest lepiej sprezona i mala iskra pochodzaca z przebicia wystarczy do zaplonu zupelnie tak jak w pomieszczeniu pełnym oparów
U znajomego w tym samym modelu było to samo. Uszkodzony był jeden z dwóch impulsatorów, po rozgrzaniu dostawał przerwy. Po wymianie na inny iskra wróciła i motocykl jeździł dalej.
Problem jest taki BMW 316ti N42b18 + LPG , w ecu brak błedow, auto pracuje w miarę normalnie jedank czasem się zdarzy gdy się nagrzeje (czsami 50 stopini czasami 80) po zgaszeniu auto nie odpala ponownie. Paliwo jest, błędow w ecu i ews brak. Dziś akurat była sytuacja ze po zgaszeniu i wyjęciu kluczyka auto ponownie bez problemu odpaliło lecz po zamkięciu...
Po nagrzaniu (gdy nie chce zapalić) sprawdź iskrę na świecy.
Świeca zapłonowa Champion RCJ7Y, z wbudowanym rezystorem przeciwzakłóceniowym. Do pilarek i kos spalinowych. Champion CJ7Y nie posiada rezystora przeciwzakłóceniowego, natomiast Champion CJ7 to jest typ klasyczny bez projekcji (pozostałe wymienione mają projekcję izolatora — przesunięcie przerwy iskrowej wgłąb komory spalania). W zasadzie do każdego...
Moduł w aparacie zapłonowym.
Jak nagrzany to paliwo i iskra jest? Kręci dobrze, bez żadnych oporów?
kupiłem cewkę do B&S 16HP i działa
Witam. Kompresja jest. Natomiast objaw prawdopodobnie jest spowodowany brakiem iskry po nagrzaniu silnika. Zimny silnik iskra jest - ciepły tz. około połowy skali nagle zanika auto traci moc i definitywnie brak iskry na świecy ( zmieniałem kilka świec i bez efektu), założyłem inną cewkę ale wynik jest mało miarodajny gdyż cewka ma inny symbol. Jutro...
brak iskry, nieraz uda mi się odpalić to jest iskra, silnik sie nagrzeje to zgaśnie i potem nie da rady odpalic bo juz iskry nie ma!! bo wtryskiwacze chodzą bo sprawdzałem i ciśnienie paliwa jest ok!
Gdy nie ma iskry, również nie ma sygnałów sterujęcych cewkę.
Witam. Sprawdż czujnik obrotów wału korbowego. Najlepiej podmień.
Zostalem obdarzony super autem opel calibra na poczatku jezdzilo bez zarzutow potem jak sie nagrzal to robil stop na miescie nie mogl odpalic kichal prychal i nic ale jak chwilke postalo z 10 15 minut to silnik odpalal i jechalo sie dalej pewnego dnia wyjechalem na autostrade i motorek padl nie mozna go odpalic bo nie ma iskry na swiecach:) super Paryski...
Masz uszkodzony impulsator,po nagrzaniu się silnika na cewce występuje przerwa w uzwojeniu i brak jest iskry. Wymień impulsator i problem z głowy. Jeśli chodzi o zamiennik modułu mogę dopasować bez problemu. kontakt http://serwis.sklep-czesci.pl
może to sprawa iskry?jak się silnik nagrzeje i wyschnie to przebicia giną(ale to tylko hipoteza)
Problem w tym, by powstały między prętami łuk elektryczny tak nagrzał powietrze wokół niego by powstał efekt unoszenia - czyli za mały prąd z przetwornicy.
Gaz , benzyna ? Lambda kiedy wymieniana , odczyty na kompie są z niej ? , silnik krokowy czyszczony był? Czujnik Halla podaje impulsy można to ledem sprawdzić po podaniu zasilania przez rezystor . Miałem kilka przypadków że jak hall się nagrzał to nie podawał impulsów i nie było iskry do wystygnięcia silnika - pomogła wymiana czujnika . Sprawdź czujniki...
jesli bedziesz miał uszkodzony moduł jak nagrzeje to nie bedzie iskry sprawdz to!
Wymień kondensator pod ciśnieniem niema iskry
Na początek zawory do ustawienia. Paliwo ma lecieć swobodnie,gaźnik do czyszczenia od tego zacznij... Jak zgaśnie,czy się nagrzeje sprawdź czy ma iskrę
Gaśnie i co dalej, nie odpala nawet z gazem? Jak zgaśnie to sprawdź, czy jest iskra, zdarza się, że cewka po nagrzaniu szwankuje.
Od wczoraj też z tym walczę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... czy wcześniej gasł po nagrzaniu się? Tu popatrz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Dla wszystkich zainteresowanych wszystko jest ok. wadą ( fabryczną )były nowe świece zapłonowe , które po nagrzaniu gubiły iskrę . :D
Gaźnik G20 nie ma regulacji poziomu paliwa. Może być wyrobiona iglica pływaka i jej gniazdo. Za bogatą mieszankę odpowiada też zbyt wysoko podniesiona iglica na zamkach i filtr powietrza. Na nagrzanym próbuj odpalić bez filtra. Do kontroli styki przerywacza. Wyczyścić, wyregulować. Przerwa 0,4mm, mają zaczynać się otwoierać 3 mm przed GMP tłoka. Sprawdź...
no proste że przebicie. wilgoć dostaje się pod maskę i wali iskrą na silnik zamiast na świece. Wystarczy w deszczowy dzień zajrzeć pod maskę w nocy i dodawać gazu. jak silnik się nagrzeje to schnie wszystko i jest ok.
Wyczyść gaźnik i ustaw poziom paliwa. Jak nie pomoże to sprawdź czy jak gaśnie jest iskra.
Jak to był łańcuszek rozrządu to było by cały czas problem z odpaleniem a nie dopiero jak się nagrzeje. Proponuje sprawdzić po nagrzaniu jak już nie chce odpalić czy jest iskra na świecy.
Może słaba iskra z aparatu zapłonowego. Daje radę gdy już wszystko jest nagrzane.
czy cewka po nagrzaniu może tracić iskrę? Może. Na przykład na skutek przegrzania cewka dostaje przebicia. Jeśli masz dojście do czegoś takiego, czym się kiedyś ustawiało zapłon: https://obrazki.elektroda.pl/5129772500_... To sobie możesz tym pomóc. Sonda założona na kabel niskiego napięcia także generuje błyski.
Trzeba by sprawdzić czego nie ma jak nie chce zapalić kiedy sie nagrzeje. Może iskrę gubi, może paliwo nie dochodzi a może ciśnienia nie ma w cylindrach. Mogą być zbyt małe luzy na zaworach i nie odpali jak jest ciepły.
w oryginalnych instalacjach Holenderskich odcinana jest pompa paliwa a w moim przypadku zauwaZylem ze kiedy zaczyna nagrzewać sie silnik to traci iskre jest coraz słabsza jak jest zimny to ma super iskrę a jak nagrzany to gorzej niż slabą
Lekki offtop, ale dlaczego wymiana tego pancernego silnika miała miejsce? Z reguły Mazdy z tego okresu lądowały na złomie przez blacharkę, a silniki służyły do końca, aż żal było sprzedawać. Żeby dodać coś w temacie, sprawdzany był układ zapłonowy? Zmęczony życiem lubi gubić iskrę po nagrzaniu silnika, czego winowajcą bywa kopułka lub przewody. Lub...
Iskra może być na świecy bo jest mały przeskok, najlepiej to sprawdzić to na testerze. Tak mogło być to powodem, dodałeś gazu, nagrzała się iskrownik i piła mogła momentalnie zgasnąć. Pozostaje jeszcze pytanie czy ustawiłeś dobra odległość cewki od koła magnesowego. 0,3 mm.
A na ciepłym ma iskrę? Jest szansa że po prostu impulsator się przegrzewa (a jest w silniku). Jak się nagrzeje, przestaje podawać sygnał, więc moduł zapłonowy nie daje iskry. Ewentualnie po prostu masz za słabe smarowanie i zacierasz silnik.
Zanik iskry. Coś nie łączy pod wpływem nagrzania/naprężenia.
Po nagrzaniu może tracić iskrę na wyższych obrotach. Jak wygląda świeca? Sprawdzałeś na innej świecy? Jaka kompresja?
Witam "Paliwo podaje iskra jest" nie do wiary -to iskra w nie odpowiednim momencie,lub- mała. Ps. (kolega o minutke był pierwszy) ----------------------------------------... 1.09.2005 Proponuje posprawdzać wszelkiego rodzaju złacza elektryczne
Mogą byc cewki zapłonowe. Również jak się nagrzeją mogą tracić iskrę. Warto wtedy obserować obrtomierz albo sprawdzic testerem czy czujnik liczy.
Iskra jest?
Witam Skoro klin ok to jednak ta cewka jak się nagrzeje to nie daje iskry radze ją wymienić .
Zapłon w tym silniku jest całkowicie odrębnym obwodem i nie ma nic wspólnego z alternatorem i regulatorem napięcia. Wymień świecę na początek, istnieje możliwość uszkodzenia cewki zapłonowej, która po nagrzaniu traci iskrę, ewentualnie przewód gaszenia zwiera sie gdzieś do masy..
Sprawdzę jeszcze te sitko w zbiorniku fakt nie zaglądałem tam, jaka tam powinna iść świeca, mam dwie nowe z innymi oznaczeniami i na jeden trochę lepiej chodzi na drugiej trochę gorzej, może będzie to wina świecy na nagrzanym silniku może iskra przeskakuje. Dodano po 7 Wszystko wyczyszczone, założona nowa świeca DR8EA, nadal jak się nagrzeje po kilometrze...
Temat już taki był ale nie było odp. Czy ktoś to przerabiał może podejdzie z innego silnika, albo jakaś przeróbka. Mam uszkodzoną tę cewkę, po nagrzaniu gubi iskrę, jak potraktuje ją zamrażaczem, działa kilka minut. Pozdrawiam
W pierwszej kolejności sprawdź kolejność podłączenia, możesz ściągac po kolei przewody i sprawdziś który cylinder nie ma zapłonu. potem sprawdź czy wogule jest iskra, może świeca jest uszkodzona. Jeśli iskra jest to najprawdopodobniej przewody WN maja przebicie. Ale skoro tylko rano masz ten problem, potem po nagrzaniu auto pracuje normalnie to przewody...
Dotyczy Futura+ WA19: Mam podobny problem, a wyglada to tak: - jak piec jest zimny to odpala bez problemu i pracuje czasami 5 minut, czasami 10 po czym nagle gaśnie plomien i czarny restart - jak już sie raz zrestartuje po nagrzaniu, podejmuje próbę zapalenia, słychać iskrę (sprawdzałem na otwartej komorze bez gazu i po nagrzaniu - iskra jest), po takiej...
Sprawdź czujnik Halla, jak zaczyna padać to są podobne objawy, że nie chce się wkręcać na wysokie obroty. Następną oznaką będzie zanikanie iskry, kiedy silnik będzie nagrzany.
Sprawdź świecę zapłonową i sprawdź czy jest iskra. Być może cewka daje słabą iskrę i zalewa świecę.
W diagnostyce Star diagnosis przez kogoś, kto ma pojęcie - gdzie wyniki ? Bez tego nawet nie zaczynaj.
Była czarna ale iskra prawidłowa.
Miałem kiedyś podobny problem. Kosa Fs200. Pracowała kilka minut i nagle gasła. Dopiero jak ostygła to dało się ją powtórnie odpalić. W moim przypadku usterką okazał się przewód wysokiego napięcia. Miał pękniętą izolację i po nagrzaniu następował przeskok iskry między przewodem a zewnętrzną ścianką cylindra. Aby nie kupować całego modułu, poszedłem...
Sprawdź czy iskra sie nie sypie po nagrzaniu. Cewka moze robić taki numer. Lub jeśli masz to podmień drugą i zobacz czy numer sie powtarza. Miałem podobnie kiedyś w wfm
Jak się nagrzeje to wtedy sprawdź iskrę. Jeśli okaże się że jest, to odkręć tłumik i zerknij na tłoka czy nie ma rys lub nagaru.
W większości przypadków brak iskry na cewce pojawia się po jej nagrzaniu, wymień świece nie straszny to koszt a będzie 100% pewności że to nie one.
Nie ma już kondensatorów,chincole mają CDI. Jw. sprawdź czy brakuje iskry czy paliwa.Skontroluj też luz zaworowy,bo jak się nagrzeje to zawory modą się nie domykać. Doraźnie możesz po zgaśnięciu nacisnąć na starter i będziesz czuł czy spręża. Weź ze soba drugą świecę i jak zdechnie to przepnij fajke pod nią i zobacz czy ma zdrową niebieską iskrę. Zdejmij...
Ja bym jeszcze podmienił listwę od świec zapłonowych. Jak mi się zepsuła, to problem było widać ewidentnie: po nagrzaniu silnika jedna świeca nie miała iskry i wtedy prawie nie dało się jechać. Gdy listwa była zimna, działała dobrze. Może w twoim przypadku raz na jakiś czas wypada iskra i dlatego szarpie?
A dużo rzeczy jest do sprawdzenia: 1. Układ zapłonowy - kondensator, przerywacz i świeca. 2. Układ paliwowy - kranik, filtr (jeżeli jest) zawór iglicowy i dysze 3. Simeringi wału korbowego (stwardniała guma po latach). 4. Zapieczone pierścienie tłoka - utrata kompresji po nagrzaniu. Iskra jest, paliwo jest, co mu do diabła jest :D
Witam; Sory że tak późno odpisuję. Problem został rozwiązany, Winą była cewka która po nagrzaniu gubiła iskrę wymiana na nową (oczywiście ze szrotu bo koszt nowej to ok 250 zł) i autko śmiga jak potrzeba. Temat uważam za zamknięty.
Jak wygląda świeca, gdy silnik zgaśnie, jest sucha czy zalana. Sprawdzałeś czy jest wtedy iskra?
może po nagrzaniu zmienia oporność? Jak się nagrzeje i przestanie palić to wtedy pomierzyć albo moduł do kitu. Masy sprawdzone? i Jaka świeca obecnie w użyciu?
licznik napedzany linka - czujnik predkosci w liczniku jest kilka rzeczy ktore wadliwe po nagrzaniu spowodują brak iskry: 1 cewka, 2 modul (wzmacniacz) 3 czujnik hala
A czego mu brakuje. Iskry czy sterowania cewek. A może napięcie znika.
Ale on pisze że iskra jest....
gasnie nagrzeje nagrzeje zalewa nagrzeje zaczyna
przesunięcie liniowe czarny ekran lenovo laptop ekspres delonghi zbiornik fusów
Jak zdemontować drugi rząd siedzeń w Kia Carnival 2007? Napięcie na pompę paliwa: kiedy jest podawane?