łapie lewe powietrze pozatykaj wszystkie podciśnienia lub EGR otwarty!
opel ma chyba cos podobnego i wraca
wymiana zaworu egr pomogła.
No nie pomogłeś. A jak ci można pomóc jak sie nie znasz?Dobra,sprawdź czy sztanga zaciąga i czy kierownice pracują lekko w całym zakresie.Potem sprawdź podciśnienie i zawór sterujący gruchą.Jeszcze zostaje do kontroli zawór egr.
witam, w mojej hondzie przy szarpaniu przy stałych obrotach pomogło zaślepienie czujnika egr. Pozdrawiam.
Jak szarpie to układ zapłonowy/egr /czujniki wału /wałka, lewe powietrze. Jak brakuje mocy to MAF ,zapchany wydech ,albo ciśnienie paliwa. Zrób mu test przy WOT but w podłogę czytaj MAF i czy sondy "wstają"
Przepustnice lub klapę gaszącą musisz mieć zobacz też na egr bo jedno z drugim współpracuje
mam to samo i nie mam już pomysłów co to może być. Wymieniłem wszystkie filtry, silnik krokowy, palec, kopułe, czyściłem przepustnice, czyściłem czujnik przepustnicy i uszczelniałem go. Myśle jeszcze nad tym EGRem.
Styl jazdy moze zapychać jak również wtryski ,egr .Ile auto ma przejechane?
ok lookne i dam znac. narazie dzieki.
"egr" tez byl czyszczony a przewody sa ok...
Jezlei ktoś pisze "komurkowe" w ten sposób to nie dziwota że nie potrafi sobie poradzić.
EGR pracuje prawidłowo? Wyciągałeś go czyściłeś? Jeżeli nic z EGR nie było ruszane to nim się zainteresuj bo to on będzie winowajcą.
To EGR i nie ma nic do palenia. Migają ci kierunki bo aktywował ci się jakiś alarm i blokuje zapłon. A po co chciałeś tam sprawdzać napięcia jak nawet nie wiesz, co to jest???:D
Jechać do diagnosty specjalizującego się w Hondach.
szczelna. martwi mnie te zbyt małe podciśnienie bo ewidentnie nie dociąga sztangi. do egra podcisnienie dochodzi -0,8 bara
witam.O ile mi wiadomo to filtr powietrza znajduje sie w duzej puszce tej kwadratowej a tam gdzie zaznaczyles nie powinno byc zadnego filtra tylko szczelna puszka zalozona na przepustnice taka jak na zdjeciu.Co do tego ''wentylka'' to chyba koncowka sondy lambda albo jakie polaczenie do zaworu EGR ale nie jestem pewny...zdjecie nie wyraznie :)
Jedź na tester uniwersalny, który robi Hondę, albo dedykowany do Hondy. Ten soft odczytał błędy ze sterownika silnika. Bez opisu. Jeśli bymu wierzyć, masz problem z EGR a sondzie brak aktywności. O poduszkach dalej nic nie wiemy.
Dobra odswieżam temat bo nie mogę sobie wymigać błędów silnika. Po prostu na lini diagnostycznej nie ma napięcia, po podciągnięciu rezystorem i domasowaniu też brak reakcji, podpiąłem sie też bezpośrednio przy EDC i też lipa. To jest silnik Rover ale nie jest to ten silnik z elektronicznym pedałem. Ponoć ma błyski. A dzieje się tak że zapala sie kontrolka...
Po numerze VIN, to rocznik 2001 (produkcja). https://japancars.ru/index.php?route=cat... https://obrazki.elektroda.pl/8285384600_...
Witam, udało Ci się ustalić co było przyczyną usterki? I dlaczego jest not comlited? Mam teraz identyczna sytuację i nie wiem gdzie szukać rozwiązania. Winą falujących obrotów był przerwane kable od gazu, mechanik paprok je przeciął i poskręcał zamiast zalutować. Po zlutowaniu mam spokój. Jeszcze zauważyłem, że po resecie kompa albo odłaczeniu akumulatora...
A oprócz kasowania błędów z EGRa to coś robił może nie domyka się i wali spaliny ciągle do dolotu. Mi mechanik tłumaczył że egr otwiera się tylko na wolnych obrotach i daje spaliny na ponowne przepalenie i wtedy komputer wykrywa że poszło mniej powietrza czystego przez przepływomierz i dostraja dawkę paliwa tylko do dawki czystego powietrza. jak egr...
Jedź śmiało. Nie uszkodzisz silnika. Egr to jest to ponowne wtłaczanie spalin do kolektora dolotowego. Nie jest ten układ potrzebny do pracy silnika, ale wiadomo ,,ekologia"
Objawy które opisałeś pasują do zbyt niskich wolnych obrotów.Proponuję czyszczenie przepustnicy falujące obroty nierówna praca to mogą być objawy brudnej przepustnicy przy okazji zaślepić EGR bo to główny winowajca zasyfienia tejże.Oczywiście jeśli EGR jest mechaniczny (sterowanego elektrycznie nie da się zaślepić) poza tym w niektórych japońcach jest...
Wyczyszczone, dodatkowo EGR wyciągnąłem i umyłem. Tylko w turbo te łopatki jak i sam mechanizm Chodzi bardzo dobrze więc raczej to nie to było... Luzów na wirnikach nie ma. Co może być nie tak? Może jakiś elektro włącznik/przekaźnik który zmienia geometrię tych łopatek?
Nie kręciłem kluczem wału bo nie chcę czegoś spieprzyć. Ma znaczenie w którą stronę zakręcę? Dużo siły włożyć czy delikatnie? Ps. Tam jest jakaś gwiazdkowa śruba - nie mam takiego klucza. Wieczorem ma podejść znajomy mechanik zobaczymy co on wymyśli. Przeczyść krokówkę, zaślep EGR. Samochód odpali. Sorry domex32, nie wytrzymuję z lamerami, zero wiedzy....
Witam, wszystkim mam cały czas problem z moją honda civic 1.7 cdti 2002. Mianowicie ciągle zapala się check. Mam swojego elm do kasowania błędów i pokazuje błąd 1401.przy dłuższej jeździe na zapalonej kontrolce odcinka turbo. Byłem u mechanika i stwierdzil że jest uszkodzony czujnik od egr. Tak naprawdę to sam nie wiem jak to ustrojstwo nazwać (podobno...
witam jestem nowym posiadaczem hondy civic i mam problem ... jestem lakiernikiem ale wiem co robie odnosnie silnika .;] tak wiec zrobiłem cały remont silnika ponieważ miał przedmuchy wymieniłem pierscienie nadwymiarowe uszczelniacze remont całej glowicy rozrząd świece przewody kopułka palec wkręce sie w obroty idealnie zrywa asfalt na 1 i tylko to co...
Pamiętaj że auta z segmentu premium w obsłudze też kosztują premium. Oczywiście nie zawsze bo część elementów jest wymienna z innymi (np grupa VAG) ale to nie reguła. Druga rzecz przeciwko autom premium - często mają one cenę większą o "podatek od elitarności". 20 tys pozwala kupić całkiem przyzwoitą sztukę ale to wciąż nie kokosy pozwalające na wybrzydzanie...
Napisz dokładnie co się dzieje.Zamieść film jeśli masz problem z odczytem kodów. Opisz ile możesz a postaram się pomóc. Jeśli jesteś zaangażowany i nie boisz się podwinać rękawów to możesz mieć nawet odczyt danych przez USB. Kodów nie przeczytasz,ale dane są ważniejsze bo mając je możesz wszystko. Wiedz że wymiana części o których będzie mowa w kodach...
Wygląda to jakby załączał się jakoś alarm anty-napadowy. w Hondzie był alarm ale ponoć został wymontowany przez poprzedniego właściciela. Najwidoczniej nie został poprawnie zdemontowany. Może tylko dezaktywowany i jest niesprawny. zapala się "check engine" To może się włączyć, gdy odłączysz przekaźnik pompy paliwowej. Jeśli dobrze pamiętam, przekaźnik...
Witam. Temat widzę, że starszy, ale napiszę - może ktoś jeszcze odpowie. Mianowicie kupiłem kilka dni temu samochód peugeot partner z 2004r. z tym samym silnikiem (2.0 hdi 90KM) i mam takie same objawy co przedmówca. Czyli jadąc po równej drodze rozpędzam samochód, zmieniam bieg przy ok. 2,5tys obrotów, wrzucam np. 5-ty bieg i jadę. Jeśli obroty są...
mam identyczne problemy (silnik 1.5 v-tec D15Z8, mb3, Benzyna+LPG) tylko u mnie zaczęło się od wymiany filtra paliwa, filtra powietrza i wymiany oleju: "...lekkie szarpanie samochodu przy dodawaniu gazu [przyspieszaniu] w zakresie obrotów" 1,0-2,5k obrotów. Od 2,6 tyś " idzie elegancko..." "... na 1,2,3 do 3 tyś jest jakby mniej mocy, czasem szarpie...
Mam identyczny problem. Honda Civic VI gen. 1998, 5D, 1.5 VTEC-E D15Z8. Sprawdzałem już wiele rzeczy, nowa kupułka, palec, filtr paliwa i powietrza, świece, wyregulowane luzy zaworowe, nowy pasek rozrządu z napinaczem, sprawdzony wałek rozrządu, kompresja nie najgorsza - różnica w ciśnieniach sprężania między najwyższym a najniższym jakieś 6%. W silniku...
honda civic civic hatchback nawiew civic civic poduszki
napięcia baterii telefonu huawei witaminka windows peugeot planet komunikacja
porno telefon ustawienia radio pioneer
Naprawa poprzeczek w bębnie pralki Candy - jak to zrobić? Kody komponentów SMD - identyfikacja i znaczenie