Problem nadal z EGR. Zawór uchylony .
Jak chcesz usunąć EGR i go zaslepic to posesji wsad z ECU to Ci usunę EGR za free.
Zobacz na czystosc egr.
Witam.Ja rowniez dowymiany mam egr ,tak przypuszcam -kontrolka silnik swieci,auto kopci na czarno jak lokomotywa i do tego delikatnie przerywa...mimo ze sie wlecze,jako tako.Do polski ma 1200 km.Nie wiem czy sie tak tluc ,czy zamowic lawete.Samochod to jumper 2,2 hdi 120 rok 2008.
Ostatnio przy kolejnym HDi podobny problem. Znowu wsad się wysypał. Temat EGR w HDi opanowany już mam do perfekcji. Usterki w HDI są proste do ogarnięcia, więc nie ma co się zrażać do tych silników. Ważne, żeby wszystkie parametry były w normie a odwdzięczy się długowiecznością. Temat do zamknięcia.
To samo zauważyłem w berlingo HDI RHY po zrobieniu EGR ciągnie ładnie ale i pali. Ale to normalne, nie pałuj tak to i spalanie spadnie, te lodówki palą tak jak przekraczasz 90km/h.
MAF, wtryski, turbina, i inne cuda. Power jest?
Jak raz chodzi dobrze, raz źle - może być EGR, ale ja bym zerknął też do katalizatora.
Jaka znowu klapa gaszenia? Nie ma czegoś takiego w tym silniku, jest tam tylko przepustnica EGR.
peugeot 307sw HDI 110KM
Witam wszystkich serdecznie. Czy posiada może ktoś wiedzę jaka temperatura panuje w chłodnicy egr? Silnik 1.6 hdi 115km. Pytam ponieważ chciałbym uszczelnić uszczelki metalowe na łączeniu chłodnicy egr z których zeszla już ta czarna powłoka a nie mogę znaleźć nowej uszczelki do tego modelu egr.... Nie wiem do jakiej temperatury uszczelnienia użyć.
Egr ,egr a przepustnice posiada ten wóz? Jak tak to zobacz w ich okolice.
A wtryskiwacze to koledzy sprawdzali kiedyś? Za częste zapychanie filtrów odpowiada w 99% święta trójca diesla, wtryski, turbo, EGR.
Zaślep egr na próbę.
A wydech drożny? EGR nie zacięty?
Wpierw zrobił bym adaptację EGR.
Zgadza się Ale z tym są same problemy
odepnij egr i zobacz czy przeszło
Jest 5v bo pewnie jest rezystor pull up,proste. Zasilanie masz te 5v i masę dobrą?
Gdzie umieszczony jest zawór EGR w Peugeot 3008 I 2,0 Blue HDi 150 KM?
Sprawdź EGR.
Żaden, EGR ma siłownik elektryczny.
Jeżeli nowy EGR nie jest produkcji Valeo lub orginalny psa, fiata czy forda to nie zadziała.
M6x1.00 - 85 mm.
Czyli na razie go nie zaślepiać?
podkladka pod egr
Jedna jest od klapy a druga od EGR w sumie to razem współpracują. Tak było chyba w hdi 16v.
To Twoje auto i będziesz naprawiał je jak będziesz uważał. Tutaj jedynie mogą Ci koledzy i koleżanki sugerować jak to powinno wyglądać. Nie pozbędziesz się błędów przepływki mając zaślepiony egr.
Pierścienie do wymiany, bo przepuszczają olej. Wibracje na śilniku: • urwana śruba od mocowania silnika • klapa gasząca
nie jestem specjalista od tego ukladu , ale poszukalem na ten temat. na stronie ktora ci podaje jest troche opisany uklad i jakie objawy przy zlym dzialaniu a takze jak sprawdzic czy twoj problem jest zwiazany z tym ukladem.
mam podobny problem ale u mnie silnik nie szarpie tylko zapala się kontrolka serwisowa i moc silnika spada o połowę, po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili kontrolka gaśnie i jest wszystko w porządku na jakiś bliżej nie określony czas może to być 60km jazdy a równie i tylko 10km a nawet i 400 km zrobione w Niemczech, problem zaczął...
Okablowanie od czujnika do ecu . oraz egr.
Jak dla mnie do sprawdzenia EGR - może być przytkany nagarem ze spalin i po aktywowaniu przez komputer układu EGR, komputer widzi, że za dużo powietrza idzie przez przepływomierz do tego co wyliczył uwzględniając masę powietrza z EGR
Lub "skleić" układ elektroniczny na dwóch tranzystorkach i kilku śmieciach analogowych , który nazywa się SYMULATOR EGR.
Odłącz rurę od EGR, często się zawiesza w pozycji otwartej.
Pufa przez wypalający się DPF lub uchylenie EGR.
Witam czy nikt nie miał takiej sytuacji proszę o jakieś sugestie o co sie zaczepić w tym silniku ?
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Zacznij od diagnostyki, do sprawdzenia czujnik temeperatury, możesz wypiąć egr i sprawdzić jak się zachowuje. Jak nie będzie róznicy to pokusiłbym się o sprawdzenie wtrykiwaczy i kompresji. Spotkałem się z przypadkiem gdzie po nagrzaniu wzrastała kompresja na jednym z cylindrów i wszystko wracało do normy.
Po zapaleniu lampki silnika następuje mała utrata mocy. A jak można zdjagnozować ten zawór EGR ?
z tylu za rozrządem, przeje****
Kod usterki P0408 wskazuje, że moduł PCM wykrył problem z układem EGR.
Kupa dymu to sugestia albo sporo paliwa albo brak powietrza co na razie potwierdzało by trop EGR.
Przebieg auta? Węże od turbiny mogą nie twardnieć. Nie wiem jak jest w 1.6 HDI, ale moim 2.2 HDI biturbo wygląda to tak, jakby klapy turbiny były zamykane. W moim przypadku winą jest EGR, bądź zużyte świece (są przepalone).
mozesz sobie odpiac sterowanie podcisnieniem, wyleci za jakis czas kontrolka obok oslony rozrzadu, z tyłu silnika, miedzy grodzią
Okazało się że zablokował się sworzeń zaworu przepustnicy turbiny.. dzięki za podpowiedzi
A skręciłeś dobrze egra? Zdarza się przy braku uszczelki słabe skręcenie i tamtędy może dźwięk wydobywać się.
Egr, Czujnik położenia wałka rozrządu, przepływka. Podłączałeś pod kompa żeby sprawdzić błędy?
Na Twoim miejscu podjechał bym do kogoś kto ma lexię bądź inny ale porządny komputer i ,,przyuczył" egr ponownie.
Obstawiam zatkany egr.
Czy rozwiązałeś problem strzelania w kolektor
Nie da się. Trzeba zdobyć oryginalny wsad do tego sterownika i wgrać. Chyba że usuneli tylko błędy związane z EGR ale pytanie które.
Witam. Potrzebuje informacji czy Peugeot 307 SW 1.6 HDi o nr VF33H9HYB83897564 posiada FAP/DPF czy tylko EGR?
Rozbierzesz i złożysz bez problemu .
Problem był w EGR i czujniku ciśnienia paliwa.
Witam. W moim citroenie od czasu do czasu podczas jazdy szarpie tzn jadę szarpnięcia około 3 razy i jedzie normalnie dalej. Pojawia mi się to nie często np czasami co 2 tygodnie a czasami co 2 dzień. Czy to może być zanieczyszczonych EGR ?
Ten błąd znikł po tym, jak wyczyściłem EGR i dolot.
EGR. . .
No to tak sam sobie odpowiem na mój problem w samochodzie zawor egr robił zwarcie dla tego na listwę nie było puszczane paliwo przez zawor ciśnienia paliwa wystarczyło odłączyć zawor egr.
To sa bledy uszkodzonego EGRu wiec trzeba go wymienic . P1162to blad zablokowanego zaworu w egr.
może nowy EGR należy wczytać?
Sprawdzone i szczelnosc jest ok
Trzeba by wyczyścić EGR i jeżdzić bardziej sportowo.
Uszczelka pod głowicą lub chłodnica spalin EGR
Samochod jeszcze jest na warsztacie
W tym silniku zapotrzebowanie na podciśnienie nie jest bardzo rozbudowane.Z wacum pompy cienki węzyk podłączasz do 2-ch elektrozaworów poprzez trójniki,a z drugiej strony elektrozaworów jeden jest do EGR-a,a drugi do turbiny.
Witam Mam problem z bypassEGR - cały czas mam info w aplikacji FAP, albo w Diagbox ze jest w 100% otwarty i np testu EGR w diagbox nie przechodzi bo wyskakuje komunikach ze zablokowany czy jakoś tak. Cały EGR i cały dolot niedawno rozbierałem, myłem i wszystko chodzi płynnie bez zaciec. Podciśnienie również rozebrałem na części pierwsze i to co trzeba...
Możesz jeździć, odłącz też EGR, czujnik temperatury i wepchnij szmatę z tyłu w rurę wydechową
Robiłeś adaptację EGR-a ? Bo masz "wartość nieznana" jakby błąd natury adaptacyjnej. Podpowiedź #4 sprawdź wiązkę, zasilanie komputera oraz EGR-a i przy okazji ładowanie alternatora.
Zbyt niskie napiecie zasilania (lub jego brak) na czujniku cisnienia, debimetrze i zaworze EGR.
wiadomo że tak czy inaczej pojade do warsztatu bo przecież sam FAPa nie usunę. Chciałbym mieć pewność i skonsultować się z Wami co by to mogło być no i mieć wiedzę żeby mi "Janusz" z warsztatu nie wcisnął że pół silnika muszę wymienić :) Dziękuję za odpowiedzi. Proszę jeśli jeszcze ma ktoś coś do dodania piszcie. Dodano po 1 czy dobrym pomysłem byłoby...
Sparwdź EGR.
Na jakiej podstawie wykluczasz EGR?>?
Podmieniałem przepływomierz z auta kolegi i wykresy były identyczne, więc to raczej nie to. W takim razie czas zajrzeć do zaworu EGR.
Ale czy przez egra silnik gasłby ?
Błąd jaki był - to trafiony EGR - wymieniony, zaprogramowany i wszystko działa.
w tych autach ( z silnikiem 20 hdi) uszczelka to rzadkość - zawiesił sie EGR, lub elektrozawór sterujacy egr-em jest dziurawy
Bez podłączenia diagnoskopu się nie obejdzie. Jest to komunikat, mówiący o tym, że komputer nie jest w stanie zachować norm czystości spalin. Powód? Może ich być ze sto, np. zapchany FAP, przepływomierz, EGR, itd.
!. Przeczyszczanie to podstawa, zrobisz to sam bez żadnego problemu. 2. Na allegro naprawiają, luz pozostaje szrot. W ASO tylko cały przełącznik.
Sprawdz i wyczyść zawór EGR.
Tak EGR jest podłączony.
Egr egrem a zapchane kanały syfem ? Przecież trzeba to udrożnić bo przeplywu i tak nie bedzie. Pin we wtyczce do wymiany
. Na pewno masz problem z EGR spróbuj go wyeliminować
Jeżeli non stop błąd zaworu egr wraca i wszystko podmienione to została Ci wiązka i sprawdź dokladnie nawet możesz podłożyć na próbę drugie przewody do egr
Nieszczelny dolot, niedomykający się EGR, zasyfiony kolektor dolotowy, przyczyn jak widzisz wiele.
u mnie to był zawór EGR
problem z egr
O czym te błędy?
Filtr nie był czyszczony, natomiast w mojej wersji nie jest DPF
Spróbuj mu zciągnąć przewód ssący z kolektora na chwilę i czy przestanie dymić.Tak miałem przy Renault na większych nie dymił po spuszczeniu nogi z gazu za chwilę zaczął palić cygara ściągnąłem przewód nie dymi.Okazało się źle ustawiona turbina.W twoim przypadku jest niewiadoma co do stanu kupionego silnika.
A EGR żyje? Może został usunięty programowo i stąd błąd za dużego przepływu? Standard po zaślepieniu lub usunięciu EGR.
A w parametry spoglądałeś żeby sprawdzić układ recyrkulacji czy prawidłowo pracuje ,podłącz kompa odpal i patrz w parametry jak pracuje egr
Zrobię jak mówisz pod pompuje ile się da, ale zawór egr myślę że też wymienię.
Jutro jadę na konkretny sprzęt, zobaczymy co wykryje Pozdrawiam
Witam, Szukam mapy do BOSCH EDC15C2 z wyłączonym FAP'em i EGR, do cytryny c5 2.2 hdi 133KM 2001r. Skrzynia manual. Pomoże ktoś? może być z delikatnym tuningiem.
Z błędów wychodzi że EGR się zacina i może powodować szarpanie i gaśniecie. Najłatwiej zablokować przepływ z EGR do kolektora ssącego na górze silnika - metalowa rura łączy się z czarnym plastikiem za pomocą np. szpachelki. Jak będzie ok trzeba demontować zawór EGR.
To normalne, klapą wspomagająca i EGR.
Te błędy nie powodują takich objawów jak u ciebie - nie wpływają na obroty . Zacinający się egr, masz wtedy bład za niskiego ciśnienia doładowania i auto gaśnie, obroty też falują.
Pompowałem przed odpaleniem i jak kręcił rozrusznik i żadnej zmiany. Słyszałem też że powodem tego że gaśnie może być zawieszony zawór egr.
Opisz jak wykonałeś "adaptację". Jaki sterownik?
civic reset komputera gramofon vintage egzamin zawodowy elektronik arkusze
Jak dobrać odpowiednią baterię do zegarka? Wymiana oprogramowania Cryptobox 752 HD Combo - koszty i miejsca