Dokładnie uszkodzony sam termik, lub wygrzana kostka. Sprawdzić stan filtrów i wentylatora.
Witam. Witam, wie ktoś gdzie jest filtr AdBlue? Pompa działa a brak adblue. Chciałem wymienić filtr.
3923 - pin 3 zaworu tylnej osi zwarcie do plusa 3924 - pin 2 zaworu tylnej osi przerwa
Wykręć czujnik temperatury paliwa, jest w bloku silnika za pokrywą filtra paliwowego. Tam dopasuj jakiś manometr i mierz, ma być nie mniej jak 4,5 bara na wolnych obrotach. Wtyczka MR jest w sterowniku, za filtrem paliwa i pod pompami. :)
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
Jesli moge jeszcze cos zasugerowac to moze kup odrazu kpl. filtrow razem z oringami. Ja prawde mowiac dokupilem same oringi (filtry zostawilem te co byly) a efekt jak reka odjal.
Poprzednia generacja Atego ( z indeksem WDB 970) nie ma filtra DPF. Jest tylko AdBlue oraz katalizator. Filtr DPF pojawił się dopiero w obecnie produkowanej wersji z indeksem WDB 967
Witam wszystkich mam problem z atego II 916 2007r brak mocy zero błędów filtru wymienione proszę o pomoc
Te zawory dzialaja prawidłowo, w momencie wkręcenia przewodów paliwowych zostają otwarte, dlatego samochód działał prawidłowo.
Masz zabity brudem filtr powietrza.
Opornik? Po co opornik w filtrze powietrza? Moze np termistor.
A znaczy to dokładnie co kolego napisałeś ;) Przy okazji polecam koledze sprawdzić/ wymienić filtr AdBlue.
Jakie jest ciśnienie paliwa za filtrem na wolnych obrotach bo tego nie podales
Po prawej stronie od tego przewodu masz tekelan z nadmiaru na listwie niskiego ciśnienia, ta wysoka jakby "przedłużka" to zawód utrzymujący ciśnienie na listwie. Przytrzymaj kluczem główkę tekelanu i poluzuj śrubę mocującą, powinno wylecieć powietrze. Podejrzewam, że szyna jest zapowietrzona, a że 3 pompa jest najbliżej to łapie te powietrze. Koniecznie...
Witam, zmieniłem podstawę osuszacza na nową z filtrem + zawór obwodowy w Mercedes Atego 818 2004r i pytanie mam - czy coś się reguluje albo czy tak powinno być jak dobije do 10.5 Bar głośno spuszcza powietrze. Przed zmianą było cicho. Powietrze trzyma, nigdzie nie schodzi nawet na postoju. Proszę o porady.
założę zaworek zwrotny i zobacze co się będzie działo W obwodzie już jest zaworek zwrotny - przed filtrem wstępnym. Widocznie przepuszcza.
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Witam. Posiadam atego 1823 rok 2001. Na wyświetlaczu i kompie odczytałem błąd FR 7060. Co oznacza? Pyt 2: jak wykasować ( których przycisków użyć)w WS pozycje Tour?rozumiem, ze po wyzerowaniu auto zacznie na nowo naliczać km oraz wyliczy mi na nowo spalanie. Pyt3: czy analogicznie mozna wprowadzać dane na temat rodzaju oleju sinikowego oraz terminów...
ja miałem podobny przypadek w atego 1228 okazało sie że oring na filtrze paliwa był zbyt cienki i łapał powietrza
Przejrzyj forum i potem działaj wg wskazówek. :) http://www.elektroda.pl/rtvforum/find.ph... Wymiana filtra to niewielki ułamek czynności do wykonania.
Mercedes Atego ciężko odpala gdy łapie trzeba pompować pedałem gdy złapie i odpali chodzi jak traktor co może być nie tak? Filtr paliwa wymieniony i odstojnik wyczyszczony.
witam wszystkich Atego 818 2001r mam problem z uruchomieniem auta czasami odpali od razu i jest dobrze a innym razem tylko przy pomocy Plaka tak jakby był zapowietrzony filtr paliwa wymieniony proszę o pomoc
Najpierw się sprawdza filtr Panowie, zanim się zabierze za gmeranie przy regulatorze.
Zmierz w pierwszej kolejności ciśnienie manometrem. Nie zaszkodzi jak sprawdzisz zaworek odpływowy pod filtrem czy się nie rozleciał, częsta usterka nieumiejętnej obsługi filtra oleju.
Filtr Paliwa był niedawno wymieniony .
Dokładnie tak jest. Masz tu procedurę naucznia podawaną przez kolegę Geri: PROCEDURA NAUCZANIA PEDAŁU GAZU W NIEKTÓRYCH SAMOCHODACH CIĘŻAROWYCH "MERCEDES" (bez użycia komputera serwisowego) - włączamy zapłon - klawiszem "SYSTEM" odnajdujemy wskazanie FR (lub FMR) LEARN - wciskamy RESET i QUIT jednocześnie - na wyświetlaczu pojawi się "- - - - " (nauczanie...
https://obrazki.elektroda.pl/4129549200_... Witam. Mam problem z moim atego 816 2015r euro 6 . Miesiąc temu wymieniłem filtr dpf na nowy bo stary był już zasyfiony. Po miesiącu jazdy kilku wypaleniach samoczynnie przez system. Przy kolejnym jest usterka końcówki obróbki spalin. Dodam, że czujnik nox wymieniałem już 4 razy przed wymianą...
Poziom oleju, jego lepkość, filtr oleju i ciśnienie w układzie. Te rzeczy do sprawdzenia.
Nie pamiętam w tej chwili kodów, ale jeśli to jest faktycznie kod doładowania proponuję sprawdzić czy się w intercoolerze nie zebrała woda. Atego ma tę wadę i trzeba od czasu do czasu "osuszyć" cooler. W drugiej kolejności filtr paliwa i cała paliwowa instalacja zasilania.
Ten silnik ma mieć stan 15.8 litra. Przy wymianie wlewasz minimum 15 litrów. Reszta to stary olej zostający w układzie. Skąd wziąłeś te 13 litrów??? Wyjmij ponownie filtr oleju i sprawdź czy przy wymianie nie został zniszczony zawór odpływowy z filtra. Jeśli po zalaniu 15 litrów masz na miarce nadmierny stan to na bank ten zaworek jest rozwalony. W...
Mercedes atego E6 WDB 96702510063432 olej w fitrze paliwa i osuszaczu, przebieg 320 000 km silnik ma lekki przedmuch, czyżby silnik do remontu, czy raczej dwie turbiny?
Wtryski po regeneracji. Pompy PLD po sprawdzeniu, diagnosta stwierdził ze są w dobrej kondycji. Filtry mam regularnie zmieniane. Przede wszystkim problemem jest że auto zaczęło więcej palić, i czasami po zapaleniu zaczyna prace od 300 obr/min i dopiero po ok. 1 min wskakuje na 600/700 obr/min. Filtr powietrza też zmieniony.
Witam. To co do tej pory udało mi się ustalić. Żeby malutka odpaliła trzeba pokręcić tak z 10 sekund chyba ,że się po pompuje. Jak odkręci się filtr paliwa to paliwo szybko ucieka z obudowy. Myślałem że winny jest ten zaworek co znajduję się w obudowie ( taki czarny grzybek) ale przeczytałem temat o atego gdzie przyczyną takiego stanu żeby były filtry...
Serwis wymienił mi wszystkie czujki od DPFa Wszystkich nie wymienili - tylko trzy. Auto ma już 660 tysięcy przebiegu - filtr DPF według producenta powinien już być wymieniony. Błąd 870E00 wskazuje na piąty (ostatni) stopień zablokowania filtra DPF i brak możliwości jego regeneracji. Są różne przyczyny tego, że filtr się sam nie regeneruje. Podeślij...
Podmienilem i na drugim jest ok dzisiaj wymieniam filtr od zakłóceń can ale raczej wątpię że to jest tego wina może coś podpowiedz kolego
Wykręć czujnik temperatury z bloku silnika, od góry przy pierwszym cylindrze. Na wolnych obrotach powinno być minimum 4,5 bara do ok 6,5 na wysokich. Przy 3-4 cylindrze masz zawór przelewowy 4,6 bara, nie zamyka się na 100%, ale to ciśnienie w bloku musi utrzymać. Problemy z utrzymaniem ciśnienia mogą być przy nieszczelnościach na wtryskach, podkładki...
Według serwisówki: ATE-068, podwójny filtr w aluminiowym kubku umieszczony w dolnym prawym rogu płyty. Raczej nie do kupienia. Należałoby spróbować rozebrać filtr i wymienić kondensatory, albo szukać innego tunera Pioneer jako dawcy.
Uszkodzony czujnik filtra powietrza.
To nie ma nic wspólnego z filtrami: 1223 - wyłącznik nad pedałem sprzęgła: przerwa w obwodzie lub nieprawidłowe ustawienie.
Witam! W moim atego 1223 występuje następujący problem: po postoju, kiedy kręcę rozrusznikiem załapuje na 1-2 tłoki, po jakimś czasie zaczyna pracować na wszystkie. Później w czasie jazdy pracuje równo bez spadków mocy po zatrzymaniu się i wyłączeniu silnika, po paru minutach sytuacja powtarza sie. Ostojnik czysty, filtr wymieniony, paliwo dobre. Prosze...
Czy ktoś ma możliwość poratowania jakimś schematem tej wiązki miedzy modułem SCR a CAN?? Czy na tej samej wiązce są również czujniki: na zbiorniczku wyrównawczym i na filtrze powietrza?? Wyświetla mi się błąd FR 3130 i wymiana obydwu czujników nie przyniosła efektu. Podejrzewam zatem że czeka mnie prucie wiązki.
U mnie całość wygląda jak tutaj na aukcji: https://allegro.pl/oferta/osuszacz-zawor... Jutro podłączę manometr pod podstawę i pod zawór. Jakieś porady na co zwrócić uwagę?
Problem chyba rozwiązany zabrudzony był filtr powietrza, po przedmuchaniu go na razie jest ok, ale muszę wymienić na nowy. Dzięki Gerri za porady.
Witam Problem z Atego od jesieni jak stał dłużej (doba lub kilka godzin) trzeba było kręcić z 10 sekund zanim zapalił. Jak się go zgasiło o od razu zapalało nie było problemu. Filtry i oringi oryginalne, w filtrze wstępnym przy kulce było trochę syfu ale po wyczyszczeniu nic nie pomogło. Żadnych błędów nie pokazuje. Pozdrawiam
Układ TN S. Jest rozdzielony N i PE. N nie jest wykorzystany w urządzeniu. Do uzyskania 230V jest trafo 400\230V. Maszyna ma już pare lat. Serwisant atego urządzenia twierdzi że zainstalowane tam filtry przeciwzakłóceniowe generują prąd upływu ok. 100mA. Różnicówka 30mA po prostu wybijała. Prąd wyłączenia zainstalowanego RCD to 234mA, czas 13msek. Reasumując,...
Trochę po czasie ale może komuś się przydać. Podmiana czujnika na nowy oryginał, wymiana korpusu filtra, pompy zasilającej, zaworu upustowego, uszczelniaczy na pompach, nic nie dała. Za radą starego mechanika przedmuchałem sprzęgło przez dolne okienko i port czujnika silnym strumieniem sprężonego powietrza (wąż 1/2") w trakcie pracy silnika. Zanieczyszczenia...
Przy 2,5 barach sprawdza się najpierw dopływ paliwa, zaworek kulkowy w filtrze wstępnym, zaworek przelewowy w bloku, uszczelkę podstawy filtra, mierzy podciśnienie... A dopiero kupuje nową pompę zasilającą. :) Pompy w Atego są nie do zajechania jeśli nie dostaną piachu. A najczęstsza przyczyna to taka jak na obrazku; http://obrazki.elektroda.pl/2181816100_1...
Jak Ci na postoju wskazywał komputer 1,5 to bardzo dobrze. Trzeba było w czasie jazdy sprawdzać. Luz na ośce, luz jest zawsze, nie podajesz jaki ten luz. Zaolejenie wylotu też jest rzeczą normalną. Zależy od sprawności odmy, intensywności używania hamulca silnikowego i drożności dopływu powietrza. Turbinę ściągasz a filtr powietrza i chłodnicę sprawdziłeś?...
Mam problem w samochodzie Mercedes Atego 817 z 1999 roku. Na wolnych obrotach silnik szarpie, przerywa i gaśnie. Na pulpicie wyświetla błędy 0312 i 3620. Wcześniej pokazywało 0309, teraz 0312. Co to może być? Wymieniłem filtr paliwa.
Dzień dobry, mam problem z wodą w układzie pneumatycznym, auto to Mercedes Atego 1323 2000r. Praktycznie codziennie muszę spuszczać wodę ze zbiorników powietrza. Wymieniłem kompletny osuszacz z grzałką (producent ProVia), wymieniłem sprężarkę powietrza (oryginalna Wabco) i nadal to samo codziennie ze zbiorników muszę spuszczać wodę, jest jej dość sporo...
Skoro nie ma paliwa to sam znalazłeś usterkę. Teraz dowiedz się czemu nie ma. Może filtr paliwa jest z biedronki. A może pompa paliwowa. Zmierz ciśnienie w układzie i poszukaj czemu ewentualnie go nie ma.
Jeśli zbiornik plastykowy to odpowietrzenie ma w centralnym punkcie górnej ścianki. Króciec z którego powinien być wyprowadzony przewód z zaworkiem kierunkowym wpuszczającym powietrze do zbiornika. Otworek saparatora można przeczyścić drucikiem ze szczotki drucianej. Może Twój separator nie ma tego otworka, MB wprowadził filtry z tym otworkiem jakieś...
Witam! Jestem nowym użytkownikiem Mercedesa Atego 815 i nie wiem co oznaczają błędy fr 2620 i mr 1 4038 ktoś mógłby jaśniej opisać co te błędy oznaczają? I czy wciśnięcie przycisku reset na tablicy pomoże? jeśli nie to jak te błędy najlepiej skasować? Rownież autko powyżej 60 km/h zaczyna bardzo głośno pracować, mam wrażenie że silnik wpada w jakies...
Problem polega na odpalaniu, zimny pali przyzwoicie (raz na jakiś czas zdarzy się że trzeba długo kręcić). W trasie, po zgaszeniu na ciepłym silniku nie można go ponownie uruchomić, trzeba kręcić i kręcić po 10 minut. Przewód zasilający od zbiornika do filtra jest ok, kubki wymyte (były drobne opiłki), wstawiłem zaworek zwrotny na zasilaniu. Czy problemem...
Witam od niedawna jestem posiadaczem Mercedesa-Atego 1518L 2006 rok przebieg 330000km . Od jakiegoś czasu po wymianie filtrów i oleju nie chce odpalać rano albo ciężko mu to idzie . Czasami jest tak że odpali od dotyku a czasami muszę go kręcić dwa a nawet trzy razy żeby zapalił, filtry + oringi oryginał Mercedes. Druga rzecz z jaką mam problem to po...
Odma ma za zadanie odprowadzenie gazów ze skrzyni korbowej i wytrącić drobinki oleju który wraca do miski olejowej.Z opisu autora wynika , że jeden z filtrów odmy jest mocno zanieczyszczony, więc gazy nie mogąc wydostać się przez odmę szukają innego ujścia takiego jak wlew oleju czy miarka.Przewód odpowietrzający odmy jest wpięty przed turbiną więc...
Walczyłem raz z fordem,objawy identyczne a winny był korek zbiorniczka płynu. Po wymianie na nowy przestało wyrzucać płyn. W tym aucie korek jest bez zaworu. Ma być szczelny. :) Zobacz jak Ci zareaguje gdy przed postojem zrzucisz powietrze. Możesz wykrecić np. końcówkę do pompowania kół w osuszaczu. Albo zluzować filtr osuszacza po zaparkowaniu. Jeśli...
Witam, Mam problem z Atego 1524 rok 2009 samochód bardzo długo kręci zanim odpali, jeśli stoi na ogrzewanej hali pali od razu Zrobione: -odpowietrzenie zbiornika - Sprawdzone - filtry oryginał mercedes - Pompa niskiego ciśnienia pracuje - kulka filtra drożna, pracuje prawidłowo - zaworek zwrotny na bloku nowy - wymienione wtryski - wymienione pompy...
Co było zmieniane? nie tacho? może pedał gazu? Po zaprogramowaniu pedału gazu zniknie 7070 i prawdopodobnie 4021 (jeden z układów nie sparametryzowany). Wszystkie te usterki nie mają nic do odpalania. Diagnostyka, a dopiero wymiana czegokolwiek. Wymienisz pół auta a dalej będzie kicha ;P Sprawdzane były przewody paliwowe,filtry. wszystko i nic. Kompresja...
Odkręć złączkę doprowadzającą paliwo do filtra i króciec łączący przewód z filtrem, sprawdź czy nie siedzą tam jakieś paprochy. Możesz też sprawdzić zawór zwrotny na bloku silnika, ma mieć pełne otwarcie dopiero przy 4,5 bara.
czy takie coś idzie kupić. Prędzej może trafisz w Lotto. Jaka jest średnica wewnętrzna tych karkasów? Filtr p.cz. AM czy FM?
Witam Mam problem z moim samochodem Mercedes Atego rocznik 2000, Otóż nawiewy nie chodzą na biegu pierwszym drugim oraz trzecim a jedynie na czwartym Podejrzewam że na tej usterki jest przepalony bezpiecznik termiczny i stąd moje pytanie do was Czy wiecie może gdzie on się znajduje próbowałem go znaleźć pod maską od spodu pod kabiną (przy silniku),...
Dobry wieczór, jestem posiadaczem Mercedesa Atego z rocznika 2003. Mam problem w układem paliwowym, a mianowicie samochód się nagminnie zapowietrza. Wymieniłem zaworki zwrotne na powrocie jak i wlocie paliwa (przy filtrze paliwa) oraz odpowietrzyłem samochód aby zapalił. Problem chwilowo ustał lecz po kilku dniach nadal się zapowietrza. Otwierając filtr...
Do filtra układu wspomagania zaglądałeś / wymieniałeś?
3130 - czujnik poziomu płynu chłodzącego, czujnik zuzycia filtra powietrza lub zasilanie (jest wspólne dla obu czujników - na jednym bezpieczniku. 17070- sprawdź jeszcze raz; dlaczego podajesz jeden kod czterocyfrowy a drugi pięciocyfrowy? Coś pokiełbasiłeś...
Witam jestem tu nowy przejrzałem elektrodę jest mnóstwo tematów o braku mocy w atego ale opiszę mój przypadek może coś komuś wpadnie do głowy. Pacjent atego 1222 e4 bluetec 2006r automat auto ma za mało mocy tak już zostało kupione okazało się że słupek silnika jest założony zamiast 4. 8 Om 924 la jest 4.2 Om 904la ale mimo to auto za słabo idzie tak...
Witam mam Passata b5 1,9 TDI 2000r, silnik bodajże ATJ taki wychodzi z komputera.Chce wymienić olej i wszystkie filtry np paliwa, czy z tym filtrem/wymiana są jakieś problemy , mianowicie odpowietrzenie ? oglądałem filmy mieli przyrządy które odpowietrzają układ. lub kasowanie komputerem inspekcji? proszę o rady czy sam bez sprzetu sobie poradzę.
Styki podgięte - one jak i wiązka powodowałyby błędy oraz BIPy. Zapala od strzała. Wieszająca się pompa... nie pasuje mi tu, przecież ATJ chodził bez niej. Filtr nowy. Przecież napisałem, że kompletne zestawy uszczelek nowe...:) Edit: Czujnik temperatury paliwa odpięty, bez zmian. Zauważyłem natomiast ciekawostkę... Naciągając przewody idące do czujnika...
Oczywiście, że układ zasilania. Trzeba zacząć od podstaw: wkład filtru paliwa, ssawka , przewody - aby dobrze było doprowadzane paliwo pod odpowiednim ciśnieniem do pomp jednostkowych. Tylko jak nie masz z tym do czynienia to nie jest takie proste - bo te silniki nie mają ręcznej pompki paliwowej, a wkład filtru musi być odpowiedni i dokładnie zamontowany....
Szef może nie wiedzieć, ale szofer powinien. :) Filtr osuszacza masz po lewej stronie za zbiornikami powietrza. Reset czujnika w INS robi się podobnie jak na obrazku reset błędów FR. Musisz tylko wejść w INS zamiast np. FR czy MR, błąd nie może być aktualny. http://obrazki.elektroda.pl/1188924600_1...
Witam wszystkich! posiadam Mercedesa Atego 815 z 2003 roku z silnikiem OM904 LA.III/2-00 aktualnie 470tys km. Autko moim zdaniem jest troche slabe (nawet po wymianie turbo) Traci sile i predkosc przy najmniejszej gorce, obojetnie czy z zaladunkiem czy bez. Podejzewam ze moze ktorys blad jest za to odpowiedzialny. Wymienilem w autku olej+filtr i wszystkie...
3130 - czujnik poziomu płynu chłodzącego, czujnik zużycia filtra powietrza lub zasilanie -> [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
ABS 1 3022 ABS 1 3023 Zawór elektromagnetyczny ABS przy osi przedniej z prawej strony ma zwarcie z masą, biegunem dodatnim itd. FR 0 3130 Uszkodzony przełącznik poziomu płynu chłodzącego lub czujnik kontroli filtra powietrza, lub zwarcie
Witaj Nie wiem na jakiej podstawie stwierdziłeś że czujnik doładowania jest sprawny, nie kieruj się brakiem błędów,sprawdź na zgaszony silniku i załączonym zapłonie poprzez dane, najlepiej z SD ciśnienie doładowania i porównaj z atmosferycznym dopuszczalna różnica może wynosić ok 10mBar. Potwierdzone nie raz, może przekłamywać , a usterki nie widać....
Przyczyny EDC mogą być różne * Filtr paliwa * Wypięta kostka od któregoś wtrysku * Do wymiany tylni czujnik na listwie * Czytałem też, że origin na zaworze może być przyczyną Najlepiej myślę zabrać samochód na porządną diagnozę.
Prawie 12 barów to jeszcze nie tragedia, ale sprężarka się męczy, i zawory. 10,5-11 może być, jak z przyczepą to nawet lepiej bo szybciej uzupełnia układ przyczepy. Czyściłeś podstawę osuszacza i zbiorniki? Jeżeli wielodrożny pracuje właściwie, pomierz ciśnienia na obwodach, i każdy układ jest napełniony to zostaje tylko podstawa osuszacza. Po wykręceniu...
Witam koledzy. Przeszukałem forum jak również próbowałem znaleźć przez wujka google ale nic na ten moment. Chciałbym zdiagnozować błąd, który czasami pojawia się na desce. W instrukcji bardzo podobna ikona odpowiedzialna jest za filtr powietrza ale jednak jest ona trochę inna i na dodatek filtr jest fizycznie nowy w aucie. Pacjent Atego 1223 2002r....
Witam, problem dotyczy samochodu jak w temacie- atego 1823 z 2001 roku, przebieg 690000 km. Moje atego czasami podczas jazdy nie pali na 1 cylinder. Ostatnio wymieniłem pompę paliwa (kupiłem oryginalną), po jej wymianie dynamika auta poprawiła się, ale....po jakimś czasie auto zaczęło mi przerywać. Okazało się, że oring na 6 króćcu (wtrysku) był nieszczelny-...
Też już o tym pomyślałem, wieczorem jestem umówiony na kompa, mam nadzieję że cos się wyjaśni. Sprawdzałem filtr paliwa i czy pompa małego ciśnienia podaje paliwo, Paliwo podaje, auto zaczęło kopcić na czarno, ale nadal nie odpala. Tak jak by miał za mało powietra lub za dużo paliwa dostawał? Po odpowietrzeniu układu paliwowego auto pali na dotyk, ale...
piz***aty To był styl twojej wypowiedzi. Kto pisał o nie rozkręcaniu na wyższe obroty, czy przeciwwskazaniu? Dynamika spalin.. zawalanie koksem filtrów, i katalizatorów, a nie przepalanie ich. Zresztą, widzi się tych "sportowców" na światłach a potem na znakach i w rowach, mają tyle powagi, smutku w oczach. :D
Witam, Ten problem był już opisywany, ale nie wyczytałem jednoznacznej odpowiedzi. Problem pojawił się pewnego dnia po dobrym nagrzaniu silnika i postoju dłuższym niż 20 minut. Jeśli odpaliłem przed upływem 20 minut, to wszystko było ok. Wymieniłem filtr paliwa oraz oringi na oryginalne, sprawdziłem kulkę w odstojniku, sprawdziłem sitko w baku (niedziurawe),...
Witam wszystkich na forum, W ramach sprostowania, pacjent to dźwig Terex PPM z popularnym silnikiem w tego typu sprzęcie czyli znanym z ciezkiego atego om906la. Sprawa wygląda tak że po chwili kręcenia silnik odpala ale pracuje na obrotach 300/min plus czarny dym z rury i brak reakcji na pedał gazu. Potrafi pracować tak kilka minut po czym gaśnie i...
Wznawiam temat bo problem nie rozwiązany. Rozrusznik podmieniany z innego auta, dalej ten sam problem. Sprawdzony zaworek zwrotny przy filtrze wstępnym, wymienione filtry i oringi na orginały, wymienione oringi przy wtryskach i rurkach dolotowych. W przypadku atego znajdowałem informację o jakimś zaworze przelewowym,ale nie mogę znaleźć nigdzie informacji...
Witam. Mam całkiem podobny problem z takim samym atego co w temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... temat zamknięty więc piszę nowy. Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK. Wymieniłem filtr paliwa na oryginalny, zmieniłem uszczelniacze na pompkach, wymieniłem zawór zwrotny, wymieniłem pompę paliwa. Byłem u kilku mechaników to bawili...
Witam. Od paru dni meczy mnie brak wspomagania w lewą strone. opisze teraz co wykonałem zeby wspomóc waszą diagnozę : Pod lewarowałem przód i kierownica lekko chodziła w obydwie strony po opuszczeniu brak wspomagania w lewo. Nasmarowałem obie zwrotnice przez "kalamitki" wspomagania dalej brak. wymieniłem filtr od wspomagania tez nie pomogło. wspomaganie...
w pojeżdzie najpierw zostały zrobione wtryskiwacze ,a przed przyjazdem do mnie pompy pld.Auto zachowuje się tak jakby nie pracowało na wszystkie cylindry.Po wstepnym przejrzeniu w zaworku na głowicy znalazłem piasek .Po wydmuchaniu układu i odpowietrzeniu na przewodach wysokiego ciśnienia silnik pracuje równo na jałowych jak i na wysokich obrotach.W...
Komplet ate będzie piszczeć. Tarcze ate, klocki brembo lub komplet brembo. Chyba mnie nie zrozumiałeś, chcę wymienić klocki, tarcze jeszcze są w dobrym stanie ale gdy zostawię te klocki z TRW na tych tarczach które też są z TRW to po jednych klockach tarcze będą do wywalenia :/ Auta raczej prędko nie sprzedam, chyba że się rozpadnie ale zbyt nie ma...
To na zdjęciach to jest twoje auto, czy pokazałeś zdjęcia z internetu? Zdjęcia moje ale link to dotyczy oferty z jakiegoś komisu, ta sama konfiguracja auta tylko 3 drzwi, żeby potwierdzić że to oryginalne GTI a nie jakaś podróba. Ile osób regularnie wymienia płyn chłodzący i hamulcowy? Jeśli chodzi o mnie to płyn chłodniczy rzadko z resztą teraz uzupełniam...
Witam wszystkich forumowiczów i właścicieli TDI :) Mój problem polega na tym,że auto jakoś tam się odpycha ale to nie jest to.Turbina jest po regeneracji,przepływomierz nowy bosch,zaworek n 75 zamieniony od innego passata (sprawnego). Ogólnie ciężko odpala na zimnym silniku,wszystkie filtry nowe,układ paliwowy szczelny,pojawia sie delikatny niebieski...
Zdemontowałem sterownik - nic strasznego . Wywaliłem filtr powietrza ,odkręciłem 4 śruby mocujące sterownik ,wtyczką , no i na wierzchu . Ciężko się dostać do wewnątrz -jest zaklejony dekiel silikonem. Po otwarciu i wyczyszczeniu z silikonu poprawiłem luty na płytce w miejscu łączenia się z pinami wtyczki . Zakleiłem silikonem ,zamontowałem do auta...
Mała dygresja - wymieniłem filtr powietrza - w pudełku są dwie uszczelki - szczerze nie wiem od czego. https://obrazki.elektroda.pl/6525242000_... Czy ta pasta by klocki nie piszczały wysycha? Bo coś słabo jej idzie :/ https://obrazki.elektroda.pl/4583516700_...
Czujnik poziomu płynu jest włącznikiem sterowanym magnesem w zbiorniku. Musisz albo bardzo powoli wysuwać, by miał czas na zwarcie styków, albo chyba zworkę zrobić na wtyczce. Przy zworce powinno piskać w kabinie, jak cisza to coś w kabelkach. :) Czujnik filtra powietrza jest też włącznikiem. :) Kontrolka Ci na tych wtyczkach nie zaświeci. :)
...chodzi o to ze to ma pamietac kazdy bit z osobna no chyba ze masz pomysl jak prosciej zapamietac 4 bitowa informacje i w takim tez stanie ona musi poostac... Muszę przyznać, że nie nadążam... Co znaczy "kazdy bit z osobna"? Przecież chcesz wyłowić jakąś kombinację w układzie w pewnym momencie, wszystkie bity równocześnie, czy może nie? Bo jeśli...
Witam. Mercedes Atego rocznik 2006 r. Silnik 4249 cm³. Problemem jest płyn chłodniczy w paliwie. Po wyczyszczeniu układu, zalaniu paliwem 20 l i odpaleniu, po około 15 min zaczął przeplatać. Po wypompowaniu paliwa ze zbiornika okazało się, że w paliwie jest około 7 l płynu, i moje pytanie, gdzie może być przeciek? Podstawa filtra sprawdzona, z resztą...
1 04 09 - camshaft position sensor: camshaft sensor open circuit fault - check wire N3/1 - N3/20 for open circuit, replace if necessary - nominal value: 1.2 kOhm 1 04 12 - camshaft position sensor: camshaft time-out (no camshaft signal) - if fault codes 10408 and 10409 are current, remove them first - pull out position sensor B16 during engine standstill...
Witam Pacjent jak w temacie Daf xf 105 ATe 2013 rok. Od początku. 1,5 miesiąca temu oddaliśmy do regenarcji wtryskiwacze ze względu na to ze się pozacierały od paliwa- jak się potem okazało. Autko zrobiło od tej pory jakieś 12kkm, wracając z trasy wyświetlił się na desce rozdzielczej błąd - usterka silnika oraz układ wydechowy ostrzeżenie. Po podpięciu...
Tuner z opisem "BRAK UKF", nie reaguje wskaźnik poziomu sygnału, brak RDS. Faktycznie po załączeniu tuner nie wyszukuje stacji przy programowaniu ręcznym i automatycznym. Sporadycznie zatrzymuje się bez znalezionej stacji w przypadkowym miejscu, brak jest też RDS. Kontrola napięć nie wykazuje odchyłek od pomiarów serwisowych. Powodem usterki jest kondensator...
Czujnik poziomu płynu chłodzącego , albo czujnik monitorowania filtra powietrza. Zrób mostek na wtyczce czujnika poziomu płyny , jak będzie słychać brzęczyk to wymień go.
dzieki za info a czytałem też na innym poście że może to być Króciec dopływu paliwa do filtra musze to też sprawdzić jak bede cos wiedział wiecej bede sie odzywał
My na Poczcie mamy same Iveca Eurocargo 5 lub 6 180 KM lub 220 KM. Poczta Polska zakupiła totalne włoskie badziewia na resorach, bez zawieszenia pneumatycznego, zbiorniki paliwa 120L, codziennie trzeba tankować je po trasie około 300 km, palą jak smoki te solówki 23L/100 km, są awaryjne cały czas, albo DPF się zapycha w nich, albo kontrolki oczyszczania...
atego filtr filtr paliwo atego atego czujnik filtr
civic reset komputera uszkodzona zamrażarka wyciekać paliwo
Port do nabijania klimatyzacji w Oplu Zafira Tourer 2012 Mazda 3 2022 – kontrolka ładowania, prawidłowe napięcie, czujnik IBS, alternator LIN