Mimo wszystko nastawy podstawowe trzeba zrobić. Kanał 043
Właśnie tracił by moc i tu już jest problem bo na odległość ciężko coś dalej sprawdzać. Polecam sprawdzić na kompie prace zaworu EGR (nastawy podstawowe 03).
Nie pamiętam czy tam się robi jakieś adaptacje, a jak się robi to sprawdź 074. Po prostu przełączasz na nastawy podstawowe.
Mam problem z wprowadzeniem nastaw podstawowych EGR-u w silniku 1.8l APG. Auto wcześniej przyjechało na następujące usterki: 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.): mieszanka za uboga P1128 - 35-00 - - 17852 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (EGR) (G212): niezrozumiały sygnał P1444 - 35-10 - - - Sporadyczny 16787 - Zawór recyrkulacji...
Natężenie przepływu za duże - czyli np otwarty EGR. Tutaj jeden błąd może wynikać z drugiego. Do poprawnej kontroli EGRa wymagany jest przepływomierz, to na jego podstawie sterownik wie jak i na ile otwarty jest EGR. Jeżeli przepływomierz będzie oszukiwał to pojawiają się te błędy. Gdy EGR będzie zablokowany w pozycji otwartej to też mogą pojawić się...
Tez może być, miałem podobną sytuację, pomogła adaptacja zaworu EGR a później nastawy podstawowe.
Basic settings (nastawy podstawowe, miga kontrolka świec i obroty na 1400 to mi zloguj
Grupa 3 nastawy podstawowe. EGR cyklicznie się otwiera i zamyka. Jakie mają być wartości przepływki podczas EGR ON i EGR OFF??
W nastawach podstawowych szukaj występowania egr.
Witam jak w tym samochodzie zrobić nastawy podstawowe dla EGR
Wiec zrób adaptację egr i po problemie. Sam się z tym pieprzyłem, wymieniałem MAP, szukałem nieszczelności i kupa. Zawsze trzeba robić adaptację EGR po: -wykasowaniu wartości wyuczonych (kanał 00) -wykonaniu nastaw podstawowych (001, 060, 098)
Bardzo dziekuje za pomoc kolego T5 ;) Po twoim stwierdzeniu zaczołem troszke szukać jak dojsc do tego aby nie kupowac w ciemno zaworu za który serwis VW krzyczy 1250 zł plus uszczelki .Ja kupiłem go w zaprzyjaznionym sklepie za 600 zł ten sam Pierburg . Ale po kolei : Tak wygląda odczyt z uszkodzonym EGR z silnik /nastawy podstawowe /kanał 3 http://obrazki.elektroda.pl/5737686600_1...
Nastawy podstawowe- z listy wybrać egr i u góry kliknąć start. Co 30 sekund zawór powinien się otworzyć i zamknąć. Na odpalonym silniku. (Dlatego vcds-a dawno temu posłałem do kubła na śmieci)
Weź vag-a i patrz co się dzieje w gr 003, zwłaszcza jak przełączysz na nastawy podstawowe (BS)
A nastawy podstawowe zaworu zrobione?
VW Polo 1.4 16V 2002r 74ps. Był odpinany ECU, teraz silnik nie odpala rozrusznik kręci. W immobilizerze błędów nie ma. Wyświetla się błąd EPC oraz błąd silnika. Sterownik silnika wyrzuca błąd 17812-system recyrkulacji spalin, nie wprowadzono nastaw podstawowych. Adaptacja EGR i systemu EGR zakańcza się niepowodzeniem Autocomem. Próbowałem robić też...
tylko wystarczy na biegu jałowym. Po co w takim razie do wykonania pełnej diagnostyki robi się logi dynamiczne? Wystarczy wcisnąć na VAG-u nastawy podstawowe Nie wystarczy, EGR również.
Przyczyną tego drugiego błędy może być zle wykonany EGR. Tak wygląda jakby pokazywał inne położenie zaworu niż jest w tej chwili. Widać to będzie w blokach pomiarowych. Zanim zrobisz adaptacje to najpierw wykasuj nastawy podstawowe w kanale 00 w adaptacjach. Temperatura silnika między 20 a 60 stopni, silnik zgaszony, błędy wykasowane.
Witam mam na zakładzie skode octavia 1,6 AVU 2001r z pompką powietrza wtórnego problem leży po stronie zaworu EGR .Wyczytałem błędy dotyczące 17526 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny: przerwa P1118 - 35-00 - - 16522 - Zespół 1; sonda 2: napiecie za wysokie P0138 - 35-10 - - - Sporadyczny 17811 - System recyrkulacji spalin: różnica w regulacji P1403...
Samochód pali od strzała pod warunkiem że zgaszę go na Pb. Jeśli zgaszę na LPG to potem trzeba dłużej pokręcić. To też coś czemu się muszę przyjrzeć przy okazji. Ciśnienia były mierzone. Pasek rozrządu był wymieniany w styczniu a do łańcucha nie dotykałem póki co. W oryginale był AVU 1.6 jakiś czas temu przełożony na 1.8 i dopiero niedawno doczytałem...
Jestem jednak zdania by powtórzył to przy wyższej temperaturze aby wyniki nie były zakłamane, wartości EGR zbyt wysokie ale powodem może być właśnie nierozgrzany silnik i zasada taka by przed odczytem 003 przegazować na chwilę by EGR był aktywny, ponadto grupę 000 daj w trybie normalnym jak i w nastawach podstawowych.
Witam Mam troszkę nietypowy przypadek. Robię obecnie golfa 4 1.9 TDI AGR 90km 2000r Problem polega na tym że silnik jest mulasty... Turbina pompuje bardzo ładnie (nie przeładowuje grupa 011). Kąt wtrysku na rozgrzanym silniku 60 jednostek (nastawy podstawowe kanał 000). Przepływomierz pracuje bardzo ładnie (bloki pomiarowe grupa 003). Egr testowany...
Sprawdź jeszcze stan położenia pedałow sprzęgła i hamulca szczególnie podczas szarpania plus wysterowanie pedału gazu. Wszystko jest w blokach pomiarowych. Zrobiłem dzisiaj log z czujników przy pedałach. Podczas szarpania nic się nie zmienia: Grupy 002, 006: [URL=http://vaglogi.pl/log-002_006_tCK96... Zrobiłem...
- widzi obroty wału - mogę zaślepić EGR - ale co on ma do braku iskry ? - po odpięciu cewek wywala błąd - po podpięciu nie - przy błędzie podstawowych nastawów przepustnicy jest zaznaczony stały - i nie da rady wykasować - czyli wg mnie tak jakby brak jakiegoś przejścia ?
Dostępne funkcje min.: - Identyfikacja sterownika - Odczyt kodów błędów - Kasowanie kodów błędów - Bloki danych (live data) - Nastawy podstawowe - Adaptacje - Test elementów wykonawczych - Kodowanie modułów - Kasowanie inspekcji - Cofanie zacisków do wymiany klocków hamulcowych - Adaptacja przepustnicy - Dodawanie kluczy
Witam, mam ten sam problem co kolega wyżej. Tylko, że dodatkowo vag nie widzi napięcia w blokach 1 i 2 w trzecim polu jest 0.72 czwarte pole jest puste. Podpinalem już 3 zawory egr że szrotu i vag pokazuje to samo. Mierzylem napięcie na kostce i napięcia są na każdym pinie tj. 12,5 v ' 5,4' 5,4' masa. Cały czas na sterowniku ECU jest błąd o niprawidlowej...
Jak dla mnie to EGR otwarty na oścież cały czas, nie wiem czy zapieczony, czy walnięty elektrozawór, który nim steruje, ale tu bym szukał przyczyny problemu. Należało by też sprawdzić szczelność wszystkich przewodów dolotowych oraz intercooler'ów (w tym aucie są 2) Co do BS (Basic Settings), to są to nastawy podstawowe sterownika, jeśli w czasie gdy...
Witam! Pacjent jak w temacie rocznik 2003 z podtlenkiem LPG Odpalony po nocy pierwsze 3 kilometry pokonuje bez problemu, im cieplejszy robi się silnik tym auto słabsze i wolniej się wkręca na obroty na postoju (i na PB i na LPG). Do tego zaczyna być słychać dziwny metaliczny stukot z okolicy kolektora ssącego przy odpuszczaniu i dodawaniu gazu ( na...
Witam Samochód to Golf mk4 1,4 16V 1J silnik chyba APE Po podpięciu pod vag-com 311,2 wykazał następujące błędy: 17812 - brak nastaw podstawowych systemu egr 17606 - Rząd cylindrów 1, sonda 2 układ rozgrzewania, usterka elektryczna 16523 - Rząd cylindrów 1, sonda 2, za wolna reakcja 17811 - System recyrkulacji spalin, różnica w regulacji. 16785 - System...
Witam wszystkich. Głowica została wymieniona, mechanik twierdził ze wszystko jest ok. Może i było, może nie, w każdym razie tak jak pisałem wcześniej auto trafiło do mnie. Oczywiście na pierwszy ogień skrzynia, dwa błędy, dolna i górna granica adaptacji ciśnienia sprzęgła przekroczona, wiec adaptacja, błędy zniknęły, biegi przełączają się idealnie,...
Panda 1.3jtd 2006r na zimnym silniku nie pali na 1 cyl. okropnie kopci, po nagrzaniu efekty prawie zanikają. Na zimnym korekcje wtrysków są 17,9,6,7 na ciepłym mieszczą się w normie. Auto trafiło do mnie od mechanika po: remoncie silnika(tłoki głowica, rozrząd) wymianie wtrysków z innej Pandy na chodzie, podmianach czujników wału, wałka, przepływki...
Witam.. Zrobiłem nowe okablowanie do komputera :) Błąd czujnika znikł zero błędów w komputerze. Problem... pozostał nadal samochód kopci na biało z tego co sprawdziłem jest uszkodzony zawór EGR i jest ciągle w pozycji zamkniętej. Turbo bieże olej myśle że to głowna przyczyna kopcenia i przepływka nie miesci się w wartościach powinna mieć w silniku AHD...
Zdejmij górną osłonę silnika i spójrz za pokrywę zaworów. Przed kolektorem ssącym są dwa moduły : klapa dławiąca i zawór EGR. Obydwa elementy sterowane są elektrycznie i to na nie pada podejrzenie jeśli piszesz o tej niby przekładni resetującej swoje położenie. Jeśli natomiast chodzi o ten pierwszy odgłos skrzypienia/zacierania to najbardziej podejrzany...
Od roku jestem posiadaczem sprytnego Jazza 1,4 rok 2004. W kwietniu założyłem do niego instalację LPG firmy BRC. Wszystko było dobrze przez pierwsze 1500 km, potem, w trasie, podczas jazdy na LPG coś się stało niedobrego, poczuliśmy zapach gazu w samochodzie, oświeciła się kontrolka CHECK ENGINE i obroty spadły samoistnie do 2000 rpm, i ani jednego...
Witam, mam auto które zaczęło doprowadzać mnie do nerwicy. AUDI A4 (B7) 2006r. z silnikiem 2.0TDI o oznaczeniu BRE i mocy 103kW (140KM). W samochodzie zapalił się Check Engine, auto zaczęło tracić moc na autostradzie. Błędy P0403 i P0408. Szybka diagnoza i wymiana EGR'a. Stary miał wytarte koła zębate i nie poruszał w ogóle klapą EGR'a. Wstawiłem jakiś...
Witam ponownie. Ponieważ większość z was po pierwszym wpisie stwierdziła pewnie, że jestem typowym leszczem, któremu nie chce się poszukać w internecie odpowiedzi na 100 razy zadawane pytanie rozwinę temat. Szczególnie, że cały dzień spędziłem w garażu. Oto co zostało zrobione. 1. Sprawdziłem manometrem wartość globalną podciśnienia (-600 mbar) dla...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
nastawy podstawowe nastawy podstawowe klimatronika nastawy podstawowe klimy
charakterystyka wyłączników antena ogrzewanie tylnej szyby 25pt4423 dławik
tłumienie krytyczne zmiana hasła
Lewa rolka dociskowa zgina taśmę – przyczyny, naprawa, regulacja w magnetofonach LED 4202, CV9292H-A39 – brak napięcia na bramce MOSFET Q3, nie włącza 12V VCC panelu