Żaden, EGR ma siłownik elektryczny.
Sprawdź chłodnicę spalin EGR
Podmieniałem przepływomierz z auta kolegi i wykresy były identyczne, więc to raczej nie to. W takim razie czas zajrzeć do zaworu EGR.
Dzień dobry Przeszukałem już chyba wszystko i nie mogę znaleźć rozwiązania. Problem EGR peugeot 407 2.0hdi P0406 za wysokie napięcie , na wtyczce EGR jest 5 przewodów : zasilanie silnika i trzy do potencjometru, tylko, że na odpiętej wtyczce na pinie sygnałowym jest 5V i nie ma zwarcia w wiązce. Pytanie czy tak ma być i czy może być uwalone ECU?
Uszczelka pod głowicą lub chłodnica spalin EGR
Wymiana zaworu EGR rozwiązała problem. Diagnostyka nie wykazywała błędów EGR.
Zajmij się zaworem egr
EGR - zwiększona ilość powietrza w dolocie - zamknięty EGR.
Po pierwsze to sprawdź synchronizację rozrządu, po drugie, czy nie rozleciał się EGR
Egr ,egr a przepustnice posiada ten wóz? Jak tak to zobacz w ich okolice.
Witam - co do EGR jeżeli zatkano go całkowicie to może powodować częstym wypalaniem filtra (proponuję przewiercić otwór w tej zaporze do średnicy takiej przy której komputer nie będzie wyłapywał błędów od EGR)
Radzę sprawdzić (wyczyścić) zawór EGR
To przewód pokrótce - z turbiny do kolektora ssącego gdzie jest sprężone powietrze dostarczane do silnika. Po jego wymianie na sprawny auto powinno odzyskać moc. Nie ma wystarczającego ciśnienia doładowania.
Jedna jest od klapy a druga od EGR w sumie to razem współpracują. Tak było chyba w hdi 16v.
A może gdzieś pęknięta rurka łącząca EGR z wydechem?
Dorzucę do tematu "garść" obserwacji: 1) Udało mi się zobaczyć że podczas odpalania w przewodzie paliwowym "leci" dużo bąbelków powietrza bezpośrednio do pompy wysokiego ciśnienia. Mam wrażenie że jak są bąbelki to falują obroty (choć jeszcze poobserwuję temat, sprawdzając czy również będą przykładowo po odpaleniu ciepłego sinika po kilkunastu minutach...
Powiedz mechanikowi zeby odlaczyl rure od EGR od kolektora i zaslepil czyms, a potem sprawdzil jak zachowuje sie silnik. Jesli po tym przestanie dymic i szarpac to wymien zawor EGR. Pozdrawiam
Sprawdzić skład spalin analizatorem. To wcale nie musi oznaczać awarii katalizatora czy DPF. Problemem może być nawet nie domknięty egr czy uszkodzona lambda.
Zrobiłem wszystko co możliwe i dalej mam błąd 0611, pokazuje mi w Peugeot 407 2.0. Niedawno zrobiłem wtryski turbo EGR i dalej błąd 0611, przez co jak ruszam lekko szarpie.
Witaj. Uszlodzona byl dolot do turbiny. Ale przy okazji mechanik wyczyscil egr. Smiga jak szalony
Ostatecznie wycięto i przeprogramowano DPF. Po przejechaniu 900km pokazały się błędy check i DPF. Brak dalszej ingerencji, auto idzie na sprzedaż.
EGR do czyszczenia,filtry świeże??
Teoretycznie tak bo przepływka odczytuje wartości a one się na bank różnią ale jak by ci się to dalej powtarzało to ściągnij wtyczkę z EGR-a a będziesz wiedział więcej.
Już bardziej po chłopsku nie da się powiedzieć gdzie szukać - pedał przyspieszenia. Pedał posiada dwie ścieżki potencjometru i jedna z nich mogła ulec uszkodzeniu. Na początek sprawdź piny we wtyczce ,posmaruj jakimś kontaktem i spróbuj ponownie skasować błąd. Czasem to działa. Czy mogło mieć związek z EGR ? Raczej nie.
Właśnie to jest najgorsze że nie dzieje się to podczas jazdy. Podczas jazdy wszystkie parametry turbo, ciśnienie paliwa, EGR są w porządku
wiadomo że tak czy inaczej pojade do warsztatu bo przecież sam FAPa nie usunę. Chciałbym mieć pewność i skonsultować się z Wami co by to mogło być no i mieć wiedzę żeby mi "Janusz" z warsztatu nie wcisnął że pół silnika muszę wymienić :) Dziękuję za odpowiedzi. Proszę jeśli jeszcze ma ktoś coś do dodania piszcie. Dodano po 1 czy dobrym pomysłem byłoby...
Wczoraj wyczyscilem zawór egr z pompka. Dziś rano pojawiło się gwizdanie pod maską czy jest to oznaka końca turbiny czy szukać przyczynę gdzieś indziej? Nieszczelność przy EGR ? Może coś źle zmontowałeś ?
P2084 sygnał temp. po stronie wylotowej katalizatora,zmiana temperatury Powinien temu towarzyszyć komunikat na wyświetlaczu ''Depollution system failed''. Jak nie wyświetla - ktoś już tam grzebał żeby nie wyświetlał. Auto zapewne kupione z ogłoszenia gdzieś a to co teraz obserwujesz (w autach z zachodu) występuję po przebiegu ok 240tyś km (taka mała...
Tzn czasem szarpie delikatnie np na 2 biegu na wolnych obrotach ale to rzadko i chyba bardziej moja wina. Zastanawia mnie dlaczego stracił moc. Tzn auto przyspiesza i wcale nie jest tak źle ale jednak to nie jest ta moc co powinna być. Może ten EGR źle pracuje?
nie, szarpanie spowodowane albo egr albo problemem z fapem
Spróbuj odłączyć całkowicie egr. No i przydałaby się konkretną diagnoza komputerowa bo jeśli teraz auto chodzi w trybie awaryjnym to musi być zapisany jakiś konkretny błąd w ecu. Zła praca egr objawia się czasem mocnym kopcenien
Sprawdź przepływomierz i EGR. Może być jakaś nieszczelność na dolocie.
Witam, u mnie problem był w źle skalibrowanej turbinie, temat juz opanowany. Po prostu przeładowywała i EGR szalał chcąc opanować ciśnienie w dolocie....
Wymiana zaworu na nowy rozwiązało problem.
Po wymianie EGR trzeba wykasować dane adaptacji i dokonać ponownej adaptacji egr. Koniecznie na ciepłym silniku co najmniej 70 °C. Komputer do adaptacji sam przeprowadzi na postoju lub podczas jazdy podając wytyczne dla kierowcy. Problem zniknął po takiej zabawie w 407 2.0. Mam pytanie: Jak wymontować i wyczyścić EGR w peugeocie 308 SW. Wg. mnie jest...
Świece na gazie to co 20 tyś raczej trzeba wymieniać. Sprawdź u mechanika z kompem czasy wtrysku na Pb i będzie wiadomo czy je ruszać. Sprawdza wskazania temperatury na komputerze jak widzi je sterownik silnika bo może dawka jest nieodpowiednia przez błędne wskazania czujnika temp. Na zimnym jak odepniesz przewód od czujnika temp to zmienia się odgłos...
Podaj konkretne parametry a nie że dobre. Wydech nie zabity drożny? Do tego EGR...... Filtr paliwa ori... Kiedy wymieniany?
Podaj kod motoru, bo albo maski nie otwierałeś, albo coś chyba na wyrost piszesz z tym egr I przepływką... generalnie te motory miały problemy z katalizatorami, przepustnicami i jak jakiś Baran zabrał się za rozrząd bez blokad.
sprawdzone zasilanie pedału gazu jest 5V
Błąd uszkodzenia tempomatu powodowany jest prawdopodobnie przez czujnik pod pedałem gazu, a jaki masz przebieg? kiedy wymieniałeś filtry? i jaki stan jest FAP- jeśli go masz. Jest jeszcze zawór EGR który zapchany może powodować szarpanie.
Witam wszystkich serdecznie! Problem dotyczy Peugeota 407 SW 1.6HDI 110km (9HZ), samochód w trybie awaryjnym (check engine, 3000obrotów, turbina nie pracuje) po podłączeniu pod komputer 3 błędy: P0245 P1461 P2144 Wszystko było okej, podczas wymiany filtra paliwa zsunąłem ręką wężyk z zaworu turbiny ale odrazu założyłem od tego momentu zero jazdy, nie...
Dwie dobre rady: 1) sprzedaj to czym prędzej bo cię zrujnuje finansowo a i tak jeździł nie będzie 2) trzymaj się z daleka od używanych nowoczesnych diesli na CR Wracajac do twoich problemów: - wywal FAP - wyłącz go w programie - i można zacząć szukanie prawdziwej przyczyny bo to ustrojstwo w tym samochodzie jest przyczyną połowy problemów z silnikiem...
Sprawdź wężyki podciśnienia, i zaworek sterujący turbina oraz EGR, na początek, potem jakaś diagnoza i będzie o czym pogadać.
Błąd airbag np. pokaże bo jest to dość istotny układ. Fap, egr też pokaże bo to EKOlogia :) Błędu wentylatora (tym bardziej 1go biegu) nie pokaże. Oczywiście nie pokaże na zegarach bo w sterowniku silnika błąd będzie. PS: co do czujnika poziomu płynu to czujniki te padają czasami i pokazują właśnie że jest brak płynu podczas gdy fizycznie on jest, czujnik...
Peugeot 407 2.0HDi RHR Siemens brak mocy i pomysłów ;) Dolot szczelny, przepustnice ciepłe/zimne niepoobrywane, chodzą ok, EGR zaślepiony, wydech drożny (screen z pomiaru ciśnienia różnicowego), podciśnienie sprawdzone i szczelne, wartość wymagana i rzeczywista położenia sztangi pokrywa się niemal idealnie. Turbo późno wstaje (wykres), auto jest mułowate....
Nie mogłem się zalogować więc założyłem nowe konto żeby ci odpowiedzieć. Przekaźnik pompy wysokiego ciśnienia paliwa. Mój mechanik 2 tygodnie diagnozował aż znalazł. Sprawdzał wszystko od egr po regeneracje wtrysków i pomogła dopiero wymiana tego przekaźnika. Od wymiany minął już prawie rok i wszystko jest ok.
Okazało się że to EGR był całkowicie otwarty bo wyrwało klapę i turbina nie miała napędu.koszt wymiany na nowy oryginalny 1500zl.Teraz autko śmiga.
Witam problem rozwiązany częściowo świst ustał mianowicie nieszczelność zaworu EGR, ale czarny dym nie ustał i on właśnie nie daj mi spokoju zaznaczam że olej w porządku. Pozdrawiam
Właśnie nic nie słychać sprawdzałem wszystko ale żeby mieć pewność niedaleko mnie jest warsztat co naprawiaja tylko diesel miał urządzenie do sprawdzania szczelności coś tak jakby dymirka nie wiem jak to fachowo się nazywa ale nic nie pokazało jest jednak nadzieja jakas że morze być zacięty egr w pozycji otwartej i nie morze rozpędzić tyrbo nie wiem...
Pozostał EGR i zawór "czyszczenia" zbiornika paliwa. Tylko ciekawe ,że tester tego nie wykazuje! Masz możliwość podglądnięcia czasu wtrysku.
ten sam problem egr wymieniony objawy nie ustały ale odłączyłem wtyczkę od przepływomierza powietrza i auto idzie jak strzała, przepływomierz do wymiany :)
Kupiłem z wyprogramowanym DPF i EGR... Zaślepienie EGR też nie pomogło. Skoro EGR wyprogramowany to powinien być również zaślepiony - dobra praktyka. W Twoim przypadku ważne aby sprawdzić wartość podciśnienia na "zasilaniu" zaworu sterowania turbiną i czy jego wartość nie spada podczas jazdy. Mówiąc trywialnie, czy nie brakuje podciśnienia do prawidłowego...
Całkiem inna zasada działania jak w DTL, na upartego można przyrównać do zasady pracy zaw. egr w DTR Już wiem co jest-wystarczyło posiedzieć i pomyśleć, teraz trzeba posiedzieć i pokombinować jak to zrobić.
Zaślep na czas prób EGR.. Ostatnio robiłem 1.6 hdi z podobnymi objawami i winny był przepływomierz... Trza by zrobić logi dynamiczne
Troszkę małe to podciśnienie, ale silnik jeszcze nie rozgrzany. Powinno być 320-380 na wolnych przy 90 stopniach, przy zamkniętym EGR. Mniejsze wartości podciśnienia to np. nieszczelność w dolocie czy źle ustawiony rozrząd.
Sedan ma bardzo duży bagażnik - jak na sedana oczywiście inny próg załadunku niż kombi, silnik 2.0 hdi 136 KM bardzo dobry, sam użytkuje takiego większość w mieście 7-8 l, trasa od około 5 do 7 szybko. nigdy nie dolewałem oleju od wymiany do wymiany. W środku dużo miejsca , z tyłu żona z dzieckiem w foteliku - nigdy nie narzeka, porównując do c-maxa...
Jaka sztanga decybel? Ja na początek zrobił bym PPS->wymiana częsci->wymiana siłownika regulacji doładowania i wymiana przepustnicy EGR. Może wystarczy je tylko przyuczyć, jeżeli chodzi o kopiowanie. Ale wpierw zobaczył, czy nie zarośniete.
Peugeot 407 2.0HDI - filtr DPF wycięty, zawór EGR wymieniony, wtryskiwacze wymienione. Po dłuższej jeździe po mieście, po zatrzymaniu się np. przy sklepie i po powtórnym odpaleniu i nagrzaniu silnika, silnik nagle traci moc i nie może wejśc w obroty, ten stan trwa 5-15 sekund, czasem trzeba wyłączyć na moment silnik, i znowu jest OK. Ta awaria pojawia...
Witam. Posiadam Peugeota 407; 2.0 HDi; 136 km; 2004 r. Problem polega na tym że nie ma mocy. Sprawdzone zostało: Elektrozawory, przepustnica, przepływomierz, wężyki podciśnienia, turbina, filtr powietrza, EGR, pompa vacum. Skończyły mi się już pomysły co mam z nim zrobić. Macie jakieś pomysły, może ktoś się spotkał z czymś takim ? Pomocy.
System mam Delphi DCM 3.5. Mam opis że napięcie zasilania czujników 1 zasila czujnik pozycji turbo czujnik pozycji egr, czujnik ciśnienia doładowania pedał gazu, ale nie wiem czy na 100% jest zgodny z tym systemem.
Witam , poszukuję kogoś kto skutecznie usunie FAP ,EGR ze sterownika SID803A, Do tego Lekka modyfikacja mapy w celu zwiększenia mocy . Oczywiście plik z oryginalnym wsadem podeślę . Mechanicznie poradzę sobie sam. Re: Peugeot 407 2.0 HDI - ECU https://obrazki.elektroda.pl/5647581000_...
Miałem podobny przypadek. Rozpadła się zmienna geometria. Dostęp do turba fatalny (przynajmniej w 407). Z tego co pamiętam to darłem sanki. Sprawdź jeszcze jak chodzi gruszką i co pokazuje czujnik kopiowania turbo.
Wspólne zasilanie mają : EGR,przepływomierz i czujnik wysokiego ciśnienia na listwie CR.Może być uszkodzony jeden z tych elementów,zdejmij wtyczki poogladaj,może być też uszkodzona wiązka, po sprawdzeniu tych elementów pozostaje jeszcze uszkodzenie sterownika.
Po nocy prawie niemożliwe odpalić. Nierówna praca. Odcina przy 4k obrotów, Trochę łatwiej odpala na gazie Podmieniłem czujnik położenia wału. Skasowałem błędy. Próbowałem odpalić i zczytałem błędy prostym skanerem obd2: P0405 - Czujnik A recyrkulacji spalin (EGR) - niski sygnał wejściowy. P2143 - Regulacja wentylacji recyrkulacji spalin (EGR) - obieg...
Kiedyś ściągnąłem ibizę tdi 2002 z Francji Jeździł jak mół i kopcił na siwo-biało Po wszsytkich zabiegach podobnych do Twoich (typu turbo egr) Mechanior rozkręcił silnik i okazało się że jeden korbowót był lekko ugięty Niesamowite ale prawdziwe. Co mówi u Ciebie diagnostyka
Witam. Jestem posiadaczem Peugeota 407 benz + gaz -skrzynia automat.Walcze z nim już miesiąc i nie mam pojęcia co może mu dolegać. Problem objawia się tym,że samochód szarpie i gaśnie na wolnych obrotach,np po dojeżdżaniu do skrzyżowania.Robi mu się to przeważnie przy delikatnym hamowaniu a nie przy tzw "hamowaniu do dechy".Wymienione już były przepustnica,cewka,czujnik...
Kieruj się do N75, one się potwornie zacinały w tych autach, zwłaszcza, jeżeli miałeś jakąś delikatną nieszczelność (tak jak ja na EGR) i syfiło pod maską, to podciśnieniowy N75 zasysał to. Rozbierając go potem do mycia, sporo sadzy wyleciało i gąbeczka była zabita. Też łapałem notlaufy i zacinało się, lub nie wstawało wcale.
wyskoczył mi komunikat engine antypollution sysem failure oraz pali się kontrolka chec engine. Samochód nie wszedl w tryb serwisowy przyspiesza normalnie nie muli i nie gaśnie oraz odpala idealnie. Po podpięciu pod kompa wyskoczyły dwa błedy. Jakim diagnoskopem odczytywano pamięć komputera wtryskowego? Jeżeli "wielobranżowym" - może on nie łapać błędów...
Po drodze eliminacji co ciekawe , samochód zaczął się zachowywać normalnie po odłączeniu zaworu EGR, który jak później się okazało był uszkodzony. Komputer wysyłał parametry do zmiany położenia zaworu jedna ten miał uszkodzonego łożysko i się nie obracał. Po odłączeniu a następnie wyprogramowaniu zaworu samochód do dziś jeździ bez problemu. Wymienione...
Na kompie 3 błędy 1 przepływomierz 2 EGR te dwa to po odpieciach przeze mnie. 3 P0113 - wskazuje na czujnik temp powietrza w dolocie , ale po wykasowaniu postał ,znów silnik ostygł i objawy jak wyżej z tym ze po ponownym podpięciu brak jakichkolwiek błędów . Jakies pomysły ?
Czyli mam podmienić przekaźnik świec i EGR bo bez tego nie pójdzie kasowanie błędów i bez skasowania błędów nie pójdzie usprawnienie fap? Błędy powinno dać się wykasować i ewentualnie wrócą po odpaleniu silnika ale jeśli nie będę go odpalał tylko od razu przejdę do sterownika silnika w PPSie to jeśli pamięć błędów będzie czysta Fap pozwoli się "uzupełnić"...
Nadal poszukuję rozwiązania tego tematu.Co zrobiłem wymieniłem jedną świecę żarową .Sprawdziłem EGR i obydwa elektrozawory turbin.Sytuacja nadal jest ta sama.Nadal jest turbo dziura.Turbiny są sprawdzone dobre , na małej turbinie ciśnienie doładowania zamiast 0,8 jest tylko 0,5.Tak ogólnie na hamowni auto ma maksymalną moc 175KM moment 381,00 Nm.Ale...
(at)KotBury2 dzięki Ci, a może to tylko pompa się zacina, ja na początku myślałem że to zawór EGR który był jakiś czas temu wymeniony bo zdarzyło mi się to samo auto niechciało odpalać a po odczekaniu kilku godziny paliło od strzała ale symptyczny mechnik nic mi nie mówił mi o pompie nawet jej nie sprawdził ale teraz mnie oświeciłeś jeszcze raz dzięki...
Mam dokładnie ten sam problem w Volvo v50 1.6d. Masz FAP ? Udało się rozwiązać ten problem ? W ramach walki z problemem zrobiłem: - nowy n75 - nowy EGR - wymiana przepływomierza na inny używany trochę młodszy (moje auto jest z 2010 a przepływomierz z 2012) - wymiana wszystkich opasek na dolocie na nowe - wymiana przepustnic w dolocie - czyszczenie chłodnicy...
Witam! Koledzy mam problem przy stalej predkosci 1800 - 2000 faluja mi obroty wymienilem EGR, przepustnice,czujnik, cisnienia doladowania, filtr paliwa, powietrza pomyslow dalej brak... dodam ze powyzej 2000 jest ok, tak samo na zimnym i na cieplym. Mial ktos juz taki przypadek? Obawiam sie ze to skrzynia ale chce sie upewnic bledow brak... Dziekuje...
Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. W moim przypadku pin 1 jest sygnałowym, 2 masa, 3 plus Po podpięciu wtyczki do czujnika przy włączonym zapłonie na pinie nr 1 daje 0,01V, a na uruchomionym silniku (bo odpala) ok. 0,04V (pomiar krótki bo rękę potraktowały gorące spaliny kierowane...
Witam. Jestem tu nowym użytkownikiem. Mam problem z moim Pugiem, otóż po wymianie rozrządu auto straciło moc tak jakby miało z 50 km. Działałem już z tym tak więc sprawdziłem - zawór EGR - rozrząd ustawiałem drugi raz czy oby na pewno nie przeskoczyło na ząbku czy coś - wszelkie rurki czy rury i kończą mi się pomysły co mógłbym dalej z nim zrobić. Auto...
Witam, gdy kupiłem peugeota 407 2.0 benzyna 2004r. pokazywał mi się błąd Engine fault-repair needed mimo to samochód nie wykazywał żadnych problemów podczas jazdy. Gdy założyłem gaz do mojego samochodu, mimo iż wyskakiwał ten sam błąd z samochodem nic się nie działo. Od pewnego czasu błąd pali się na stałe, uniemożliwiając jazdę samochodem. Auto gaśnie...
Nadal poszukuję rozwiązania tego tematu.Co zrobiłem wymieniłem jedną świecę żarową .Sprawdziłem EGR i obydwa elektrozawory turbin.Sytuacja nadal jest ta sama.Nadal jest turbo dziura.Turbiny są sprawdzone dobre , na małej turbinie ciśnienie doładowania zamiast 0,8 jest tylko 0,5.Tak ogólnie na hamowni auto ma maksymalną moc 175KM moment 381,00 Nm.Ale...
(at)sly_1978 Czytać nie umiesz? Chce rozkodować VIN. Charakterystyki pojazdu Model 407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10748 CJ 2 0111 Data Początku Gwarancji 23.01.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0297*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 407 TYP NADWOZIA HATCHBACK...
Auto ma przejechane 180 tys. komputer zgłasza błąd uszkodzenia przepustnicy egr a drugi ze jakiś problem jest z tym całym płynem eols czy coś takiego.... dodam że w tym aucie filtr fap jest jakoś tam pominięty a egr jest zaślepiony. Świece żarowe ok... oleju nie spala bo stan jest ok a wtryski jak by lały to by dymił cały czas... Zastanawia mnie sprawa...
Fajnie się rozwinął temat Peugeot 407 wiązka tylnej klapy częstym problemem może uszkodzić komputer. Jeżeli widać fajnie wzrosło postrzeganie i szukanie aut to może skusisz się na wersję z nawigacją naprawa wyświetlacza kabla już nie wliczam u średniego elektryka lub wysylkowo do naprawy lub wymiany gdzieś 1000 zl a pamiętaj klimy radia nie widzisz...
Witam. Jak narazie problem nie został zdiagnozowany, nie miałem zbytnio czasu zeby sie tym zajac, ale dowiedzialem sie ze najbardziej prawdopodobna przyczyną jest zawieszanie się EGR, niestety nie moge tego potwierdzić. co do moich objawów: strasznie dziwne jest dla mnie to że sytuacja zdarza się w stosunkowo równych odstepach. Ostatnio zdarzylo mi...
Witam.posiadam Peugeota 407 z silnikiem 2,0 hdi 136 km. Problem jest taki że nie ma tej mocy co powinien mieć a poza tym przyspieszając nie robi tego płynnie tylko jakby w lekko poszarpuje. Zauważyłem że inaczej przyspiesza jak auto jest zimne a gorzej jak się rozgrzeje. Błędów na komputerze nie ma, mechanik podkładał swój czujnik ciśnienia paliwa (...
Witam Wszystkich! Pojawił sie problem z odpalaniem w zimne dni, wydawało mi sie że akumulator słabnie więc go wymieniłem oprócz tego wymieniłem filtr paliwa, alternator, pływak w baku, egr. Nic nie pomogło, nadal na zimnym silniku sa problemy a nie mam komputera aby podłączyć. Co ciekawe widziałem filmiki z odpaleń tego samochodu na YT i deska podczas...
Witam wszystkich zainteresowanych. Posiadam 407 1.6 hdi. Jakis czas temu panewki siadly tak wiec kupilem nowy blok silnika wszystko pozamienialem i teraz nie moge dojsc do ladu z dymieniem. Dymi na szaro-niebiesko tak jakby olej bralo aczkolwiek oleju nie ubywa. Po odpaleniu wszystko jest ok tylko zaczyna dymic jak sie nagrzewa..minuta dwie Na szczescie...
Auto odpala i gasnie killa razy, po kilku razach przestaje sterowac wtryskami i wszystkie bledy wracaja, po usunieciu znowu odpala i gasnie. Mozliwe zeby otwarty egr zaduszal silnik ? Albo wariowal czujnik cisnienia na listwie? Dodano po 3 Wydaje mi sie ze jak by padlo immo to auto wcale by nie odpalilo. Zmienialem regulator cisnienia czy od tego moglo...
Witam. Auto jak w temacie. Rok 2004 silnik 1.6. Silnik łapie za wysoką temp.(pow. 90 stopni). Auto mojego znajomego. Stało to się mu gdzieś w trasie w jakimś mieście gdzie od razu podjechał na warsztat-diagnoza wentylator chłodnicy. Pojechał do domu bo nie mógł czekać a nie mieli na miejscu i po jakimś czasie na własną rękę wymienił czujnik temp.ale...
Witam mam taki problem że ciagle wywala mi check engine i depolution system faulty. Zawiozłem do mechanika okazało się że problem z egrem naprawil to i przy okazji podniósł moc. Po jakiś 30 km znow wywaliło błąd i auto zaczęło miec problemy z odpalaniem okazało się że problem z ciśnieniem paliwa. W piątek odebrałem auto i wczoraj znów wywaliło błąd....
Witam. Kupilem peugeota 407 1.6 hdi z 2004 roku jakies 3 miesiące temu z przebiegiem 163 tyś. Samochód był używany przez Pana 75lat. Auto posiadał nie od nowości ale od 7 miesiecznego bo był sprowadzony z francji z przebiegiem zaledwie 8 tyś i drobną kolizją ( uszkodzony zderzak tył podgięta klapa bagażnika- widziałem zdjęcia) Pan jeździł tylko i wyłącznie...
Ciekawi mnie jeszcze czy EGR się nie wiesza i przy odpalaniu zamula auto, można by zajrzeć czy chodzi luźno.
Witam, jestem tu nowy, dużo czytałem ale nigdy nie pisałem jednak teraz awarie mojego Peugeota mnie przerosly. W sumie nie tylko mnie bo mechaników również. A zaczęło się całkiem niewinnie: W grudniu zauważyłem ze auto Peugeot 407 1.6 hdi przebieg podobno 140 tys ale może i być z 300, delikatnie faluje na wolnych obrotach, np gdy stawałem na swiatlach....
Autko trafiło do mnie z błędem w postaci kontrolki na desce oraz komunikatem o uszkodzeniu systemu oczyszczania spalin . Po podpięciu komputera błąd o niskim ciśnieniu na szynie . Decyzja wymiana regulatora ciśnienia . Zakup całej pompy z regulatorem i czujnikiem temperatury . Po wymianie autko zapal z wielkim bólem i chodzi dobrze Po kilku min gaszę...
Witam.dalej walczę ze swoją 2.0 Hdi 136KM. Na wysokim biegu i wciśnięciu gazu gwałtownie pokazuje błąd. Wymieniłem zawór cisnienia na pompie, (mam wrażenie że pracuje lepiej tzn równiej) ale błąd nadal się pokazuje. Wywaliłem filtr paliwa był filtron... Ostatnio zauważyłem ze przy puszczaniu gazu. Zaczyna dziwnie pracować i nim "kolebotac " jakby obroty...
Po wgraniu wsadu, nadal błąd esp U1208 + błąd pozycji egr.
Panowie dołączam się pod tym postem, u mnie problem podobny do Waszych perypetii, mam 407mke od lata tego roku, ogólnie super autko, wygodne,żwawe i cud miód. No ale nadeszla zima i dupa, problemy zaczely sie jak temp spadla do 4 stC. Autko trzeba bylo pokrecic by zapalic, no ale potem zaczał wyskakiwać mi bład ze pojawiła się woda w oleju. Wiec wymieniłem...
Zaślepiłem egr i po trudnym początku zaczął grać dobrze z dużo mocą, ale gdy go zgasilem po 10km znów nie chce odpalic :(. Ja już nie wiem o co mu chodzi, mam nowy czujnik, wtyczkę polutowalem, żeby pojedzic po warsztatach, może to dalej wina okablowania. Przy próbie odpalania obroty zerowe. Ja nie wiem kompletnie co to może być, tracę siły.
Nissan no tak 10 lat vw gdzie wszystko przewidywalne - kupisz nissana i po roku będziesz chciał za wszelką cenę czytaj nawet na zamianę wrócić do VW po tej wersji nissana. Sharan 1.8 t plus lpg, Audi a4 b6 1.8 t, renault LAGUNA 2.0 lub 2.0 t każde nadaje się pod lpg, Opel vectra c 1.8 122km - brak zaworu egr, uwaga na tylne zawieszenie lub 140km regulowany...
Dla mnie ta strona nie działa. Z Service Box Peugeot: 407 HATCHBACK 4DRZW 2.0 HDi 138 FAP BVM 6 Charakterystyki pojazdu Model407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11301 CJ 2 0361 Data Początku Gwarancji31.03.2008 NRE(homologacja)e2*2001/116*0297*07 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA...
Poszukuję informacji jak te : Model 407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10748 CJ 2 0111 Data Początku Gwarancji 23.01.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0297*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 407 TYP NADWOZIA HATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIE AA SILNIK DIESEL...
peugeot sygnał peugeot peugeot wzmacniacz peugeot peugeot obwód elektryczny peugeot
podłączenie stałe elektryczne super stereo schemat pilot uniwersalny silvercrest
rezystancja poduszki powietrznej lodówka gorenje
Klawisz z dwoma kółeczkami w BMW E39 - funkcja AUC Zmiana kondensatorów w wzmacniaczu WS432: 6800µF i 1000µF