Zastosuj przekaźnik (stycznik) elektroniczny.
Elektroniczne sterowanie silnikiem - Electronic Diesel Control.
Ale w pierburgu jest pneumatyczny, ziko, może coś z Mitsubishi, np stary Colt, masz zwykły silniczek komutatorowy z potencjometrem? Drugie, nastawnik z pierburga ma dwa zawory-wzrostu i upustu podciśnienia, to też komplikuje sprawę. A może układ ISC ze starej Sierrry/Scorpio? ( Silnik rodziny N9 na gaźniku...)
Możesz jaśniej ? Możesz w końcu napisać jakie masz oznaczenie silnika lub podać numery ECU ? ...czy wszyscy mają zgadywać? Nie szukam gotowca (...) (...) proszę o konkretne info do którego, a nie tylko numer pinu, wolę wiedzieć co odcinam. Na przykładzie sterownika Bosch EDC17 C74, Np: A038 Czujnik rozrządu Halla – sygnał A057 Czujnik liczby...
Ale w takim trybie nie masz potencjometru, a regulowany opornik, i to chyba jeszcze z ograniczeniem napięć, przy jakich prawidłowo działa - przy większych ma większą oporność. Więc możesz albo kombinować, jak podłączyć do tego wzmacniacz operacyjny, żeby regulowaną oporność "przetłumaczył" na napięcie 0-10V, albo użyć jakiegoś DAC, który do takich zastosowań...
Przeniosłem z: Elementy Elektroniczne
Poczytaj o takim układzie jak "mostek H" Używa się go do elektronicznego sterowania silników w prawo-lewo. Może to będzie zbieżne z twoimi poszukiwaniami
Już nie na urlopie :P To jest zapewne jakieś sprzęgło, a czy to czego szukasz? Nie pytajcie, po co sprzęgło w modelu z silnikem elektrycznym
Lampka ta gaśnie dopiero po rozruchu silnika. Więc masz wszystko w porządku.
sprawdź jeszcze w jakim stanie są wtryskiwacze. ja bym przejrzał teraz sterowanie elektroniczne silnika. czy po zmianie bloku głowica była planowana, dokręcona jak trzeba, uszczelka ok, zawory sprawdzone ?
Generalnie w szmelcwagenach wentylator wysterowywany jest tak: 400Hz , 8V i wypełnienie zmienne. Pozdrawiam
Sterowana elektronicznie przez sterownik silnika
Z lewej strony masz : Bat+ i Bat- tu podłączasz akumulator 14V. Kan+ i Kan- to zasilanie odbiornika napięciem 5V, również zasili Ci serwo steru kierunku, Signal to impulsy z odbiornika do regulacji prędkości obrotowej silnika który łączysz do zacisków z prawej strony schematu. Ten regulator spełnia dwie funkcje, reguluje obroty silnika i dostarcza napięcia...
http://obrazki.elektroda.pl/5876169800_1... Jakiś czas temu prezentowałem układ sterowania do silnika pulsacyjnego z rozruchem samoczynnym, ostatnio wreszcie znalazło się trochę czasu by ten silnik uruchomić. Jego zasada działania była już szczegółowo opisywana na tym forum więc może nie będę się powtarzał, projekt opisany jest także...
Przeniosłem z: Elementy Elektroniczne
Ale mój zasilacz ma wydajność prądową 800mA, przecież nie wygeneruje więcej Moc tego tranzystora to tylko ok. 600mW. Wystarczy by przy tym prądzie spadek napięcia na złączu kolektor-emiter przekroczył 0,8V i po tranzystorze. Dlatego pytałem czy ma działać jako elektroniczny wyłącznik czy sterować obrotami silnika.
Wiesz co? Ja oglądałem już kilka takich silników i też nie wiem gdzie tam jest ten silniczek krokowy. Aaaaa już wiem. Nie istnieje przy silniku taki silniczek. Jest elektronicznie sterowana przepustnica.
Podałeś numer PNC więc lepiej oddać moduł do naprawy ponieważ cena nowego niska nie jest: https://czesciagd.pl/electrolux-elektron...
Post był raportowany. Przeniosłem z: Zasilanie układów elektronicznych
Co to w ogóle jest EDC EDC to skrót od Electronic Diesel Control....elektroniczne sterowanie silnikiem.
Sterowanie elektroniczne, w silniku.
Po kilku miesiącach codziennego jeżdżenia sprawa wygląda następująco: wymieniony w sierpniu czujnik temperatury, we wrześniu - sondę lambda, wykasowano oba błędy, wskaźnik ESS na desce zgasł. Jeździłem ok. 4 tygodni - wskaźnik się nie świecił. Jednak po tym czasie zaświecił się ponownie, świecił się kilka dni. Komputer pokazał błąd czujnika temperatury,...
Sterowanie przez pc byloby wygodniejsze ale przez sterownik pewnie łatwiejsze do wykonania. Możecie mi podpowiedzieć jakich komponentów uzyć by stworzyć to od strony elektronicznej?
Pomysł jest taki: hebel sterowany elektrycznie odłącza instalację włącza defulsator W ciągniku mam elektroniczne sterowanie silnikiem, skrzynią biegów, ehr, radar...... jakby coś walnęło...... Nawet alternator ma zabezpieczenia które wytłumią impulsy
czy da sie walczac/wylaczac i kontrolowac obroty silnika spalinowego przezuklad elektroniczny?
Ale wracając do meritum tematu. W moim aucie jako tako nie ma silnika krokowego. Jest sterowanie elektroniczne. Jak inni będą to czytać...... Są Citroeny C2 z silnikiem 1.4 benzyna, które maja wymienne silniczki krokowe i są też takie jaki ja mam - gdzie jak coś będzie mu dolegać to trzeba wymienić cała przepustnice wraz ze sterowaniem. Dobrze mówię?...
Witam Po włączeniu zapłonu nie pokazuje mi kontrolki elektroniczne sterowanie silnika(check engine),mam pytanie czy ta kontrolka ma swój bezpiecznik bo oprócz tego wszystko jest.
Dla elektronika elektroniczne sterowanie wspornikiem wydaje się atrakcyjne (elektronicy wolą robić to na czym się znają, niż płacić mechanikom za obróbkę skrawaniem skomplikowanych elementów) Dla autora elektroniczne sterowanie może nie być łatwe.
Poszukuje wiadomości na temat silników krokowych oraz sterowania silnikami krokowymi (elektroniczne sterowanie). Jakichkolwiek wiadomości !!!!!!!
sterownik silnika z instalacją od kompletu z immo off. możesz założyć zwykłą pompę i wtedy plus po zapłonie na zaworek w pompie do odpalenia wystarczy,ale stracisz trochę mocy bez sterowanej elektronicznie pompy.
Wow! Cóż za szybka odpowiedź! Za co już z góry dziękuję! Sprawdziłem w jakimś słowniku: EEC - elektroniczne sterowanie silnikiem PATS - Passive Anti-Theft System Jak to w takim razie naprawić i gdzie lub kto mógłby to naprawić (jaki specjalista).
Da się , na pewno , instalacje są do siebie podobne / niektóre , jak BMW inne/ , sterowniki siników różne ,lecz działanie podobne. Radzę kupić "szrociaka" , Ty uszkadzasz lub wypinasz coś w instalacji , a młody szuka!!!! Radziłbym zakupić książkę na temat -elektroniczne sterowanie silników w samochodach osobowych!
to jest część instalacji elektrycznej z astry F a tamten silnik ma identyczną pompe wtryskową tylko sterowaną elektronicznie.
Witam. Temat jest dosyć szeroki. Ale głównie chodzi o to aby małymi mocami (układy elektroniczne) sterować duże moce (układy elektryczne) Najprsotrze sposoby sterowania to np mikroprocesor z klawiaturą który poprzez tranzystory będzie sterował np przekaźniki - te mogą sterować już dużymi obciążeniami. np silniki grzałki itp. to tak w skrócie. Pozdrawiam
Dobry wieczór, mam taką przypadłość jak przeciągnę samochód na biegach przy wyższych obrotach szarpnie dwa razy i gaśnie, kręci i nie odpala po czym po 10 minutach zaskoczy i można jechać dalej. Wywaliło błąd check engine (elektroniczne sterowanie silnikiem) usterka wyszła czujnik wałka rozrządu. Byłem u mechanika i wymienił owy czujnik, po czym sprawdziłem...
Ssanie było w gaźnikach . I kropka. Jak jest sterowanie elektroniczne jest wzbogacanie mieszanki i regulacja biegu jałowego.
Jeśli chodzi o zamienniki to pasują od Lublina . Wersje uproszczone elektronicznie.
Kiedyś proste gaźnikowce robiły po 500tys przebiegu i więcej. Bardzo mało takich silników było. Elektroniczne sterowanie zapewnia silnikowi dużo lepsze warunki pracy, niż niedoskonały mechaniczny gaźnik i mechaniczne sterowanie kątem wyprzedzenia zapłonu. Silnikowi z ołowiu precyzyjne sterowanie czymkolwiek w niczym nie pomoże. Kolega nie orientuje...
w tej pralce silnikiem steruje układ elektroniczny
Witam - istotne są wymiary oraz napięcie zasilania silniczka . Każdy silniczek jest osobno sterowany regulatorem a całość żyroskopem elektronicznym .
Przede wszystkim zapoznaj się z dyrektywą maszynową. Ten żuraw jest elektryczny czy spalinowy? Posiada sterowanie elektroniczne, silniki komutatorowe?
Dzięki Może wszystkiego nie pisałem, ale większość rzeczy już sprawdziłem. Na razie nie miałem czasu, ale jutro sprawdzę metodą omomierza może i z komputerem sil. tylko nie wiem, czy starczy mi czasu. Po południu już mam czas zagospodarowany, ale dam znać do czego doszedłem oraz może mi uda się dokończyć diagnozować usterkę? Właśnie do tego bezpiecznika...
Witam Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość naprawy tego układu ponieważ pralka nie wiruje,a winne jest prawdopodobnie sterowanie. Z góry dziękuje.
Dziwne, nie spotkałem takiego rozwiązania z silnikami krokowymi. Danfos ma sterowanie elektroniczne w rozdzielaczach, ale tam nie ma silników krokowych, są cewki sterowane sygnałem PWM. U Ciebie rozdzielacz raczej mechaniczny - bezpośrednio przesuwasz dźwignią. Elektronika ma za zadanie włączyć pompę. Jeśli moduł dostanie sygnał na odpowiednim poziomie...
Tego typu silniki potrafią się rozpędzić nawet do ok 10 000 obr/min. Jednak na niskich obrotach mocą nie grzeszą. Tak czy siak silnik winien być sterowany układem z triakiem. Tacho jest potrzebne do elektronicznej kontroli prędkości. Przy kontroli mechanicznej, np potencjometr regulujący bramkę triaka, tacho jest zbędne.
Czy istotne jest żeby silnik był inwerterowy? Moim zdaniem nie, zużycie energii nie będzie sie różniło jakoś odczuwalnie, a taki silnik potrzebuje dodatkowy moduł elektroniczny który nim steruje. W bardziej podstawowych modelach jest silnik klatkowy z rozruchem z kondensatora i jedyne co może go dotknął po wielu latach eksploatacji to potrzeba wymiany...
napęd bezpośredni znaczy się że nie ma tradycyjnego silnika napędzającego po przez pasek talerz tylko talerz stanowi cześć obrotową silnika ma naklejone magnesy stałe a sterowanie jest po przez elektromagnesy sterowanie elektronicznie tak zwany silnik liniowy . na pewno da się podnieść obroty ale sprzęt jest dość rzadko spotykany dlatego nikt nie wie...
Z silniczka z CD Romu może być problem. Silniki mają troche skomplikowane sterowanie. Żeby silnik wogóle się kręcił (bo ma elektroniczny komutator) potrzebna jest kość która musi dostać informacje o położeniu magnesów z czujników halla itp. Druga sprawa - moment. Z takiego silnika nie wyciągniesz za dużo momentu. Nie wiem jakim samochodem chcesz skręcać,...
Tak jak pisałem spaliny wydostające się z tłumika mają czarny kolor auto jest mułowate i nie ładnie pracuje. Powiedz mi czy napięcie na sondzie powinno być ciągle 0,7V czy też oscylować wkoło 0,5V, bo przecież silnik chyba nie ustawia idealnego składu mieszanki, tylko bada co chwile skład spalin, koryguje czas wtrysku i raz ma mieszankę ubogą raz bogatą....
Nie wiem, jaki tam masz typ tego silnika 605 - bo generalnie jest ich kilka. Z tego, co pamiętam, to pompa ma sterowanie elektroniczne przy pomocy elektrycznego pedału gazu. Do zatrzymania silnika służy elektrohydrauliczny zawór sterowany z modułu silnika Y1/1 https://obrazki.elektroda.pl/8068066100_...
Na pompie wtryskowej są dwa siłowniki podciśnieniowe. Z tego co pamiętam, jeden odpowiada za zatrzymanie silnika, a drugi do podciśnieniowej regulacji obrotów. Jest jeszcze czujnik podciśnieniowy do tzw. podwyższonych obrotów biegu jałowego przy zimnym silniku. Do stacyjki są doprowadzone przewody podciśnieniowe, które po przekręceniu stacyjki w pozycję...
Napisz jaką masz instalację typ i rodzaj jeśli jest ze sterowaniem dawki gazu przez silnik krokowy może przyczyna leży w niewłaściwej pracy elektronicznego sterowania.
Jedynie na wtrysku pojedynczym,model 1,8 o kodzie silnika RP,i tylko mozliwość odczytu kodów migowych. Coś tam jeszcze mozna sprawdzić w modelu z gaźnikiem sterowanym elektronicznie,w modelu o kodzie silnika PN. Ale tylko w tych modelach kody migowe.PC w tym przypadku absolutnie nieprzydatny.
KM3505F (SMD p.20) nie jest sterownikiem silnika krokowego. Chodzi o silnik prądu stałego (quasi 3-fazowy) sterowany elektronicznie (z komutatorem elektronicznym). Sterownik umożliwia regulację prędkości obrotowej oraz regulację fazy osi silnika. Opis złącza: 1 - GND 2 - Control 3 - Vcc 12V 4 - Drum FG 5 - GND 6 - Drum PG Do uruchomienia silnika potrzebne...
EPC - jest to elektroniczne sterowanie pedału gazu ( bez linki). Zapalenie kontrolki oznacza, że masz usterkę w elektronice silnika. Musisz zrobić diagnostkę komuterową silnika. Pozdrawiam.
Właśnie chodzi o tę pomarańczową kontrolkę z chłodnicą i wentylatorkiem w środku. fachowo nazywa sie '' elektronicznie sterowane chłodzenie silnika'' Znajduje się nad kontrolką akumulatora.
Witam, Kolego :arrow: michal512 tylko co tu objaśniać? Jest to typowy układ do sterowania (wykonawczy) silnika krokowego bipolarnego (dwie dwukońcówkowe cewki), w odróżnieniu od silnika krokowego unipolarnego (dwie, lub w małych jedna, cewka z wyprowadzeniem środkowym - trzy końcówki). Jednak, aby dołączony do owego układu silnik wykonał choćby jeden...
Cewki dwubiegunowe do 126p z mechanicznym zapłonem były podłączane przez dodatkowy-specjalny przewód oporowy. Miał coś okołó 1,5 czy 1,7 Ω, tak by cały zestaw cewka + przewód miał około 3,5 - 4 Ω. Poszukaj lub zrób sobie zapłon elektroniczny sterowany przerywaczem, będziesz bardzo zadowolony. Dawno temu produkowane były do FSO 1500, 126p,...
mam identyczny problem z moją asterką. kiedy po paru sekundach gaśnie przy kręceniu silnika zapala się kontrolka elektronicznie sterowane chłodzenie silnika.
Na upartego i układ Leonarda można by tu wciągnąć ale idąc z duchem czasu na pewno będą to silniki różnego typu zasilane/sterowane wprost z układów elektronicznych/energoelektronicznych - tu np wspomniany silnik+falownik. Google co nieco pokazuje, np ideę a przykłady zastosowania możesz nawet w rowerach, samochodach, tramwajach czy pociągach (lokomotywach,...
Witam. Są takie układy.Narazie zapoznaj się z postem "sterowanie silników indukcyjnych i szeregowych".Napisałem co-nieco na ten temat.Podałem schemat elektronicznego regulatora do sterowania silnika indukcyjnego klatkowego RM130.
jak podłączyć ten silnik do prądu, Przez układ elektroniczny który steruje silnikami szczotkowymi. Generalnie mostkuje się szczotkę z jednym odczepem stojanu, do dwóch pozostałych podłącza się zasilanie, tacho się odrzuca. Opisywane wielokrotnie na forum. czy nadaje się on na szlifierkę. Średnio, zależy jeszcze jaką. Chiński motor, mocy wielkiej nie...
A sa ruchy rewesyjne silnika? :| chodzi o dwukierunkowe działanie silnika pralki? jeżeli tak , to są - kręci w obie strony Prawdopodobnie modol steruje programatorem albo wykrywa blad czyli uszkodzenie pralki albo jest zwarty triak zasilajacy silniczek programatora lub uszkodzony caly modol tak, moduł elektroniczny steruje silnikiem programatora: używa...
Podnośnik jest sterowany elektronicznie zapewne za pomocą silnika krokowego. Z jego strony raczej nie będziesz miał żadnych problemów ale sprawdzić można np w ten sposób że po uniesieniu maszyny i zgaszeniu ciągnika zobaczyć jak podnośnik zachowa się po odpaleniu. Jak podniesie maszynę do pozycji z przed opadnięcia to znaczy że krokowy się nie ruszył...
HW - hardware - część mechaniczna Zmierz sobie linijką ile to jest 30cm... Albo najlepiej utnij i zobacz ile będzie mógł taki robot ujechać. 4 silników krokowych na LPT nie obsłużysz bez rozbudowanej części elektronicznej.
Witam. Jeżeli jest to model Z i ma uklad elektroniczny sterowania silnikiem to na tej płytce prawdopodobnie będzie triak załączjący pompkę. W takim razie musi mieć on zwarcie i dlatego pompa pracuje cały czas. Zwarcie triak myślę,że bez problemu znajdziesz.
http://obrazki.elektroda.net/30_12460991... Evic to silnik spalinowy sterowany elektronicznie, w którym zastosowano bezkrzywkowy system zaworów sterowanych cewkami. Procesor ma kontrolę nad pracą zawora wlotowego i wylotowego oraz nad czasem zapłonu, co sprawia że konstrukcja jest bardzo wydajna. W sytuacji, gdy zwykły silnik spalinowy marnowałby...
Teraz znalazłem skad to wziolem zajzyj tu :lol: http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/artic... A nie wiem czy sie znasz dosc dobrze ale mam nadzieje ze wiesz ze jak chcesz sterowac silnikiem od wycieraczek to potrzebujesz juz sterowanie dosc ze przez układ to jeszcze potrzeba ci tranzystory. A powinienes to dostac w jakims sklepie elektronicznym...
Witam ponawiam temat odnośnie regulacji częstotliwości utrzymania jej niezależnie od obciążenia w agregacie 12kW diesel chodzi mi konkretnie czy jest niedrogi układ elektroniczny który sterowałby silnikiem z przekładnia śruby drobnozwojnej i dzwigni regulacji obrotów silnika by sam regulator sterował silnikiem , skoki obciażenia nie przewiduje drastycznie...
Komora impulsowa to ten kubek z 2 króćcami do którego link Ci dałem. Tak, moduł elektroniczny steruje tylko pracą silnika. Musisz sprawdzić szczelność wężyków i tej komory, która łączy się z wężem łączącym zbiornik z pompą a teraz już też musisz wymienić hydrostat. Mam orginalny ten filtr pompy gdybyś był zainteresowany.
Coraz bardziej mi się to podoba. A wszystkie klamoty towarzyszące elektronicznie sterowanemu silnikowi? Gdzie je wciśniecie? Jak je umocujecie, w sposób wykluczający natychmiastowe zniszczenie przez wodę, błoto itp?
...bo skończyły, ale z ulepszeń były przeciwwagi i elektronicznie sterowane pompy wtryskowe (np. VP-44).
Do wykorzystania jest silnik z przekładnią pozycjonowania głowic magnetycznych a nie napędu dyskietki gdzie jest zastosowany silnik tarczowy z komutacją elektroniczną.
Przecież ten układ to zwykły termostat bimetaliczny. Nie da się nim sterować obrotami silnika - do tego potrzebny jest układ elektroniczny.
01314 elektroniczny moduł sterowania silnika błąd stały P0321 czujnik obrotów silnika błąd stały Dodano po 9 witam czy obrotomierz mierzy obroty z czujnika obrotów czy z czujnika wałka rozrządu,dodam że jeżeli odepne czujnik obrotów wałka rozrządu to silnik natychmiast gaśnie,a jeżeli odepne czujnik obrotów to silnik dalej chodzi
Sprawdź czy na silniku dmuchawy jest elektroniczny moduł sterujący. Jeśli jest sprawdź napięcia zasilające i sterujące. Jeśli są to moduł do wymiany (kilkaset złotych) lub do naprawy (wymiana tranzystorów za kilkadziesiąt zł)
Przy pracującej suszarce między pinami zasil silnik a zerem wynik 50V każda faza. Chłopie co ty bredziesz? Dziś może podepnę go pod falownik w pracy zobaczymy co pokaże. Zostaw go w spokoju bo za chwilę naprawdę będzie do wymiany. Przepraszam że poźno odpisuje nocne zmiany. Na zdjęciu masz kostkę z trzema pniami - każdy z każdym ma mieć taką samą rezystancję!...
Jeśli na drodze do cylindrów nic nie jest zapchane i silnik nie zasysa to silnik do remontu. Nawet jak mu się odłączy całe sterowanie elektroniczne to silnik tak czy inaczej powinien zasysać solidnie, bo to leży po stronie mechanicznym. A dokładnie zamykanie i otwieranie się zaworów w odpowiednim momęcie i szczelna kompresja
Różnica jest w silniku tej pompy. Zwykła to silnik indukcyjny z kondensatorem i uzwojeniami typowo na 3 biegi. Tzw elektroniczna to silnik BLDC ze sterownikiem lub indukcyjny 3 fazowy z falownikiem. Czasem nawet ma zaawansowane funkcje jak pomiar ciśnienia różnicowego co pozwala określić przepływ czy sterować wg charakterystyki. Są jeszcze pompy elektroniczne...
Nie spotkałem się z elektronicznym sterowaniem. Pisałem, że niema możliwości sterownia obrotami, ustawiasz bieg zworkami więc do uruchomienia silnika potrzebujesz jeden przycisk. Myślę, że przy elektronicznym sterowaniu podłączysz silnik na przewody od starego silnika i tyle albo tak jak ja założysz czujnik temperatury, który (termostat pokojowy HONEYWELL...
nie zetnie jeśli jest dobrze koło przykręcone, używałem tak jakiś czas Briggsa (serii 550) którego zamontowałem w traktorku-kosiarce (tylko do jazdy, bez kosiska), tylko strasznie ciężko było go odpalić i miał strasznie mały moment, ale co ciekawe w staaaarych Briggsach (2.5, 3km) z poziomym wałem, takich jeszcze z przerywaczem jest żeliwne koło zamachowe,...
mam też ten problem i do tego pojawia się usterka Elektronicznie sterowane chłodzenie silnika
Mam komputer pokładowy zamontowany ale szukam teraz układ elektroniczny symulujacy prace silnika benzynowego sterowany za pomoca potecjometru
Silników 1.9 D były bodaj 3 rodzaje - jeden z elektronicznie sterowaną pompą i dwa mechanicznie. Który rodzaj masz?
Ta lampka żólta to po lampka usterki układu elektronicznego sterowania silnikiem a nie zadne spalanie. Możesz przy jej pomocy próbować odczytać kod usterki. Tu masz jak: http://www.astra.auto.pl/content/view/24... U ciebie jezlei zadziała to metoda na gaz i hamulec.
Hehe..tak się składa, że miałem pewien wkład w konstrukcję elektroniczną makiety z linku. Tam do podnoszenia 'wózka' windy zastosowany był silnik krokowy (sterowanie L298+L297) a do otwierania drzwi na piętrach malutkie silniczki DC 5V (sterowanie L293). Silnik który podałeś pobiera prąd max 2A (bez obciążenia 0,14A)!!! a więc tego silnika nie wysterujesz...
Witam. Pralka wykonuje wszystkie programy i funkcje z wyjątkiem wirowania. Po wybraniu tego programu jest tylko powolne obracanie się bębna. Odpływ wody jest normalny. Programator tej pralki jest mechaniczny z elektronicznym sterowaniem silnika. Moduł ten polutowałem aby wykluczyć zimne luty. Niestety, nic to nie zmieniło. Czyżby był uszkodzony ten...
W wózkach akumulatorowych bywało \ A Bartkowi pokićkały się pojęcia silnik szeregowy w wózkach z połączeniem silników szeregowo. Nic mi się nie pokićkało. Są takie rozwiązania. Zwróć uwagę że przy skręcie koło nie stoi w miejscu, co więcej jak silnik stoi to wcale nie odkłada sie na nim 0V ;> Rozróżniam silnik szeregowy od silników połączonych szeregowo....
Mam wrażenie, że opisałeś jakiegoś ... "dziwoląga", ale może innego zdania są koledzy z innego działu. Przenoszę z "Układy elektroniczne DIY pomysły, problemy".
A nie lepiej zastosować przełączniki do tego dedykowane. W każdym elektronicznym powinieneś dostać, koszt ok 10PLN
Ale zaraz... Silnik 90 KM wyposażono w soft-turbo bez sterowania elektronicznego. Tam nie ma elektrozaworu sterującego turbo i czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym. Były one stosowane w mocniejszych silnikach.
Zasilacz do kolejki piko z "24 proste układy elektroniczne do samodzielnego wykonania"
witam. przeczytałem z czym masz problem auto może nie zapalić jak nie będzie miało masy, może być zaśniedziały albo zerwany. mógłbyś sprawdzić rozrusznik mogły się szczotki zawiesić, a co do kontrolki układu elektronicznego sterowania silnikiem nie wiem dokładnie gdzie się znajduje to urządzenie pod maską, ale jeśli będzie uszkodzony to auta nie zapalisz
W pralce 1000- obrotowej silnik musi być sterowany modułem elektronicznym, ale sprawdzenie należy zacząć od silnika, tu jest sposób: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic57...
Przeniosłem z: Elementy Elektroniczne
Tam nie ma odśrodkowego regulatora obrotów. To jest agregat inwerterowy, gdzie regulator obrotów jest elektroniczny, w którym przepustnicą steruje silnik krokowy. Po pierwsze, ten gaźnik wygląda jak od dwusuwa. Po drugie, falowanie obrotów jest zazwyczaj spowodowane przypchaniem dyszy paliwa biegu jałowego, albo złą regulacją dyszy powietrza/mieszanki...
Niektóre z tych Favoritek miały już gaźnik sterowany elektronicznie. Taki okrojony gaźnik z Golfa o kodzie silnika RP. Okrojony,bo ma potencjometr,ma nastawnik przesłony wstępnej,a nie ma nastawnika przepustnicy.Sam się temu przyglądałem. Ten model można poznać po tym że lampka TEST jak silnik stoi się swieci,jak pracuje powinna gasnąć.
wstanie bez problemu, tylko z tego co pamietam dopiero po uruchomieniu silnika, powodzenia
Widzę, że sterownik jest już po regeneracji i to bardzo przyzwoitej. Kłaniam się w stronę firmy dokonującej regeneracji - świetna robota. Teraz pytania do właściciela: 1. Czy sterownik zgłasza się po wciśnięciu sprzęgła? ( włącza się kilka kontrolek? ). 2. Czy po uruchomieniu silnika załącza się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni ? 3. Czy sprawdzał...
Dzięki, ale bardziej niż o opis "gdzie i za ile kupić gotowy zestaw do złożenia" chodzi mi o poradnik typu "jakie płytki, mikrokontrolerki, itp. kupić w sklepie elektronicznym" :) Silniki kupię gotowe, ale sterowanie i kontrolowanie tych silników fajnie byłoby zbudować samemu... Pozdrawiam :)
silnik sterować elektroniczny elektroniczny moduł sterować schemat elektroniczny sterować
pioneer mikrofon ustawić wymiana samsung świetlówki airlive reset
RISCO GTI: Jak zablokować komunikat "linia 04 alarm"? Czarna kostka pod fotelem kierowcy w Land Roverze Freelanderze - funkcje i zastosowanie