Rozłączanie zera nie powinno mieć istotnego wpływu. Statecznik pewnie wyzionął ducha, mniej prawdopodobna opcja to uszkodzone świetlówki lub wypięty przewód, ale to już sam musisz sprawdzić.
Na ta chwile moge jedynie powiedziec ze jest to elektroniczny system wtryskowo-zaplonowy opracowany przez Weber Marelli. Ten sam lub podobny jest prawdopodobnie w Punto II.
to jest elektroniczny modul zaplonowy do rometa. http://obrazki.elektroda.net/23_11917607...
Wystarczy ze uklad zaplonowy jest sprawny.
pomiar , ktory chce kolega wykonac jest jednym z podstawowych pomiarow ktore powinny byc wykonywane w kazdym warsztacie elektromechaniki pojazdowej .jak zycie pokazuje 98% z nich niestety nie ma czym i... zgaduje czy cewka jest ok , czy nie. Przyrzad do tego celu skonstruowany powinien posiadac mozliwosc pomiaru conajmniej 4 cylindrow na raz . czy bedzie...
W motorku masz pewnie mala,motocyklowa cewke zaplonowa,zaloz samochodowa(wieksza) przez co zwiekszysz energie iskry. Jak to ci nie wystarczy to zostaje elektroniczny ukl. zaplonowy. Pamietaj ze cewki od przerywaczowego ukl. roznia sie od tych do elektronicznego ukl. zaplonowego(opornoscia). Jezeli motorek nie bedzie chcial palic na cewce od samochodu...
To forum elektroniczne... Strzelaj masz do wyboru: zaplonową, cewkę silnikową... Nie wiem jak cewka moze być bezindukcyjna...
To są te same silniki! Szukaj tylko w tym wypadku na gażniku. Jest tylko różnica w układach zapłonowych i rodzaju zastosowanego gażnika. W CC jest zapłon elektroniczny i gażnik Weber 32 TLF 32/250 a w Uno klasyczny układ zaplonowy lub w odmianie ES elektroniczny oraz gażnik Weber 32 ICEV 61/250 ,Weber 30/32 DTME10/12. Produkowany był do 93r. i ponownie...
http://www.powerdynamo.biz/eng/systems/7...
dokladnie, jednak wiaze sie to z malym rozkrecankiem bo trzeba zamienic kolo pasowe na wale a z tym jest troche roboty, ale za to masz praktycznie bezawaryjny uklad zaplonowy
Jestem posiadaczem jawy 350. Czy ten modulł zaplonowy mógł bym do niej założyż? Czy tylko jest przeznaczony do motocykli z jednym cylindrem?
Dzien dobry Jak w temacie - zlece projekt i wykonanie elektronicznego modulu zaplonowego do silnika jednocylindrowego. W razie zainteresowania prosze o kontakt souaveck(at)gmail.com Pozdrawiam Slawek
http://rezerwa126p.pl/warsztat/warsztat-...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/elektro... w tym temacie masz odnosniki do schematu GL133.
Ja zamierzam puscic zaplon przez elektroniczny modul zaplonowy, ktory wlasnie stabilizuje i zwieksza iskre. Jest on sprzedawany na allegro po okolo 40zl a koszt jego zrobienia wlasnorecznie zamyka sie w mniej niz 10zl wiec... :)
z tego co widzialem w podobnych ukladach tego typu zawsze byl jakis czujnik przekazujacy info o predkosci obrotowej i on tez musi byc na odpowiedniej wysokosci np kola pasowego z alternatora czy istnieje cos bez tego??? ciezko powiedziec nie znam nic co by dzialalo w inny sposob chcac dokonac pomiaru tego parametru ale kolega moze miec racje ze gdziec...
ale przerywacz jest bezstykowy, uklad zaplonowy elektroniczny indukcyjny z wirujacym rozdzielaczem. To nadal nie tlumaczy dlaczego ujemny a nie dodatni skok...
GL-100 A to nie jest żaden "wzmacniacz iskry" po prostu elektroniczny moduł zapłonowy, współpracuje z przerywaczem. Robi tyle dobrego że zmniejsza się prąd styków przerywacza wiec się nie wypalają, w układzie tranzystorowym na wyjściu nie ma kondensatora prąd cewki może szybciej zanikać, co może dać wyże napięcie, tyle że do elektronicznych układu zapłonowych...
Wiec tak uklad zasilany jest z zasilacza komputerowego przez stabilizator napiecia a dokladniej z tego kitu http://sklep.avt.com.pl/go/_info/?id=322... (ale tu problem nie tkwi raczej w zasilaczu). A co do zasilania samych swietlowek(jest ich 8 sztuk) to jest to elektroniczny uklad zaplonowy a zegar jest oddalony od nich o jakies 1,80m.
:mikstu2 - układów zapłonowych była cała seria. GL100 - elektroniczny zapłon tranzystorowy (do samochodów z zapłonem iskrowym) GL118 - układ zapłonowy bezstykowy GL200 - elektroniczny układ zapłonowy GL133 - elektroniczny zapłon tyrystorowy (motorower chart) GL134 - układ zapłonowy do samochodu Polski Fiat 126p Tak podaje katalog. Później firma OBREM...
Jaki masz starter (moduł zapłonowy), elektroniczny czy elektromagnetyczny - podaj jego nazwę i symbol - zaopatrz się w schematy elektryczne do Twojego modelu? Tutaj masz spory wybór modułów: https://gmoto.pl/moduly-zaplonowe,93/har...
Witam , pozdrawiam . Ten D50D5 mozesz zastapic jakims NPN tranzystorem sredniej mocy np: BD245 . Jesli chcesz "duza" iskre to mozesz zrobic sobie elektroniczny uklad zaplonowy do samochodu i do tego jakis generatorek przebiegu prostokatnego na LM555 o czestotliwosci okolo 300Hz . Dodatkowo bierzesz cewke zaplonowa z auta i zasilacz , ktory dysponuje...
jezeli ma być zastosowana docelowo cewka zaplonowa przystosowana do elektronicznych ukladów zaplonowych to uklad musi mieć stabilizacje-kontrole energii iskry. realizuje sie to na dwa sposoby : albo stabilizujemy prad plynący przez cewke poprzez umieszczenie szeregowo do masy z uzwojeniem pierwotnym cewki rezystora na którym mierzymy prad ( rozwiazanie...
Schematy masz po wpisaniu "electronic ballast schematic" w google. Prosty opis : [url=http://elektronikab2b.pl/biznes/290... układy stabilizacyjno-zapłonowe dla lamp fluorescencyjnych [url=http://ep.com.pl/files/2384.pdf]A tu produkty ST i opis w PDF
Witam nie jestem w temacie ale moze komus sie przyda uklad zaplonowy na AVR:-) a soft napisany w avr-gcc dodatkowo wykresy itp Pozdrawiam Irek
O, to cięzko to widzę. Cewkami steruje sterownik, ma w sobie trzy drivery (u ciebie jeden, u aparacie). Steruje nimi uC. Owszem, było by możliwe dobudowanie takiego układu aby wykorzystywał aktalnie istniejące czujniki w aparacie zapłonowym, ale jak pisałem-zadanie to trudne.
Proszę bardzo: http://www.nikomp.com.pl/zestawyN/N-104....
Elektroniczne uklady zaplonowe mają ograniczenie prądu cewki. Według harlejowieca przez cewke płynąłby prąd 15A, a to kończy się jej wybuchem lub spaleniem.
zalezy jakiego masz malucha jesli masz rozdzielacz zapolonu to nie w kazdym innym rodzaju instalacji zaplonowej w maluchu tak Moze przerwa na swiecach zla Ja takze polecal bym sie zajac zaplonem (wyprzedzenie 10 st OWK) i gaznikiem (np plywak moze byc utopiony, moze lapac powietrze do gaznika przez srobe reg wolnych obrotow tam jest oring na tej srobie...
Silnik na wtrysku, wielopunktowy. Nie ma pompy wtryskowej. Apart zaplonowy jest elektroniczny. Dodano po 2 Tak, podaje paliwo pompka.
ja mam taki sam problem. ztym ze ciezko pali, nie wkreca sie, gasnie :( co to moze byc?? wlasnie ten caly czujnik mnie zastanawia, nigdzie nie moge znalesc jaka powinna byc odlaglosc etc...
A ten układ z obrazka to nie jest elektroniczny układ zapłonowy bez przerywacza ? A to w kółku z napisem silnik to jest to co siedzi w aparacie zapłonowym silnika i zastępuje mechaniczny przerywacz zapłonu .
Chodziło mi o elektroniczny modol zaplonowy zamiast kopulki ja tak mam w moim oplu 93r czujnik hala jest wewnątrz kopulki można go sprawdzić omomierzem ale nie umiejętne sprawdzenie może go uszkodzic powinien mieć 3 końcówki i służy do wyzwalania zaplonu. Dodano po 2 A to ze nie ma mocy może być spowodowane ze zaplon jest opuzniany sterownik opuzniany...
Wręcz praca z dużymi prądami jest nawet wskazana dla większości przekaźników bo powoduje "przepalanie" się warstwy zanieczyszczeń i nawet zmniejszenie rezystancji styku Pamiętam, jak w elektronicznych układach zapłonowych przystosowanych do pracy z przerywaczem umieszczany był rezystor wymuszający przepływ prądu rzędu kilkuset miliamper, opisywany...
witam wlasnie zaczalem grzebac przy takim sprzecie i mam ten sam problem, na jednym cylindrze brak iskry, okazuje sie ze uszkodzony modul, ktos naprawia takie rzeczy? Dodano po 3 ewentualnie z czego mozna podstawic modul, aby zadzialalo? (wiem ze robia ludzie uniwersalne elektroniczne moduly zaplonowe), czy to zadziala?
http://obrazki.elektroda.pl/1675422700_1... Przedstawiam możliwości układu, schemat (przygotowany za pomocą programu Ballast Designer V4 i trochę zmodyfikowany) oraz własnoręczne zaprojektowaną płytkę. Ale na początek krótkie wprowadzenie. Przy wzrastających opłatach za energię elektryczną pojawia się chęć, aby wykorzystać ją jak najbardziej...
Można wstawić do tego zabytku każdy moduł tyrystorowy.Pobór prądu przez moduł to około 1.8A przy napięciu zasilania 12V Moduł tyrystorowy pracuje z orginalną cewką zapłonową która pracowała z zespołem młoteczek-kowadełko.Taki moduł wykonałem w roku 1983 do samochodu Fiat 125p i pracował bez problemu zaraz po zamontowaniu. Opisany był szczegółowo do...
Witanko! Chce zbudowac taki wlasnie modul jak w zalaczniku ale jest on podobno przeznaczony do cewek 3 Omowych, moja cewka w malaczu ma rezystencje 2 Omy i teraz pytanko do tych ktorzy zbudowali taki ukladzik i wiedza cos na temat uruchamiania go razem z cewką 2 omową ????
W tych lampach zapłonnik bimetaliczny wbudowany jest w świetlówkę przy jej nasadce, przez co nie będzie ona współpracowała z żadnym elektronicznym układem zapłonowym. Natomiast oryginalny statecznik (dławik) na postać zasilacza wtyczkowego o sporych rozmiarach lub pudełka na przewodzie zasilającym.
Niebieski przewód na 16 zacisk cewki biegnie on z stacyjki z pinu 15 stacyjki , na innych cewkach jest też B+ oznaczenie . są też cewki z oznakowaniem 15 i obok B+ to nowsze cewki stosowane z zapłonem elektronicznym .
Wielu zapewne znany jest schemat 'blokowy' elektronicznego ukladu zaplonowego czyli generator impulsow + modul + cewka. Moje pytanie jest takie. Czy istnieja jakies sprawdzone konstrukcje modulu elektronicznego ktore osiagaly by w efekcie wieksza energie iskry niz np ten modul spotykany juz w samochodzie dajmy na to polonez/125p (gaźnik) ??
No nie, ten kondensator to zwykły kondensator przewizakłóceniowy, ta toyota ma zapłon elektroniczny ( magnetoindukcyjny) widać wyraźnie reluktory. Ten kondensator nie ma nic do poszarpywań, należy sprawdzić górę układu zapłonowego, i czy nie przedziurawiona membrama. Coś mam problemy ze zdjęciami :cry: Skoro ma zapłon elektroniczny to jakąś elektronike...
Wszystko zależy od tego co chcesz uzyskać i jaki stopień komplikacji jest dla Ciebie zadawalający i w Twoim zasięgu możliwości. Trzeba określić co wiesz o elektronice, czy programujesz mikrokontrolery, czy projektujesz PCB. Trzeba też określić co Cię zadawala...czy bliżej układ zapłonowy z kosiarki czy raczej bliżej profesjonalnego ECU... wiadomo, że...
Witam Zrobiłem moduł do Simsona z zapłonem SLPZ wg poniższego schematu (tak wiem że jest przeznaczony do pojazdów w wewnętrzną cewką WN opis poniżej) : http://obrazki.elektroda.pl/2219235200_1... Z tym że : -Zasilanie CDI mam z cewki którą nawinąłem przy rozruchu daje 120-130V -Kondensator główny mam 1u 400V -Brak rezystora 2.2k 2W (wg...
Jakis czas temu na Allegro gosek mial takich kilka sprzedawal. Czasami sie pojawiaja, mozesz prawdzic. Ewentualnie zrob sobie modul sam - na elektrodzie byl podany gotowy schemat, na IRF840 bodajze (sam taki swego czasu zrobilem i dzialal). Wpisz w wyszukiwanie elektroniczny modul zaplonowy i znajdziesz. Dodano po 11 http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite...
na bemzynie to samo??? ale czy można jakoś sprawdzić te świece i kable???? W maluchu to sprawdzałem wyciagajac i kladac na silnik, potem ruszalem kolem pasowym i patrzylem na iskre. Jak byla niebiesko-fioletowa i przeskakiwala miedzy elektrodami to w porzadku, a jak po izolatorze to ma przebicie. Jak iskra pomaranczowo-czerwona to za niskie napiecie...
Witam zalaczam schemat z prawdopodobnymi wartosciami i podlaczenie modulu do instalacji. Powodzenia.
Zmierz napięcie na akumulatorze. Jeżeli wzrasta ponad miarę lepiej nie używaj skutera. Nadmierny wzrost napięcia może uszkodzić inne elementy elektryczne lub elektroniczne (moduł zapłonowy, cewkę zapłonową itp.) Jeżeli padł regulator napięcia to żadnym opornikiem albo diodą Zenera nie poradzisz na problem
Moze tak od kiedy modelarskie silniki posiadaja uklad zapłonowy ,dokladnie od momentu w ktorym zaczeto stosowac silniki benzynowe w modelarstwie :D dlaczego 6V dlatego ze wlasnie taki prad zasilana posiadaja takie uklady zaplonowe{sam posiadam takowy silnik } DL50 - http://www.arthobby.pl/index.php?page=5&... niestety takie motory sa drogie i...
problem polega na tym za zaplon jest sterowany elektronicznie bo niema ukladu zaplonowego tylko cekwa zaplonowa
Dziękuję.
Witam Polecam elektroniczny moduł zapłonowy. Z cewki świetlnej ładowanie aku przez mostek prostowniczy. Chodzi jak marzenie od 3 lat do zapłonu nie zaglądałem trzeba czasem aku podładować po dłuższej przerwie.
Multimetr przy zwarciu sond pokazuje 0.000 oma, czasem 0.001 oma, dlatego te ponad 1om to już jest coś spotykanego w klasycznych cewkach zaplonowych (cewki do zapłonu elektronicznego mają ponizej 1 oma). No i pytanie ile uzwojen może mieć ta cewka? Ja przypuszczam że trzy, dwa są od klasycznej cewki zaplonowej i jedno zasilające (charging) bo ma zastąpić...
Witam, Jesli cewka jest zasilana i nie ma na jej wyjsciu iskry, to najczestsza statystycznie przyczyna jest padniety modul elektroniczny na aparacie zaplonowym. Impulsator pada bardzo rzadko. Pozdrawiam, Georges
Rozumiem , trema, pierwszy post. Ale wyduś z siebie coś więcej. O jakiej cewce piszesz (zapłonowej) ? Do czego ci to potrzebne, czego oczekujesz? Jeśli jest tam układ zapłonowy elektroniczny , to możesz coś "odpalić".
Kiedyś w latach 80-tych robiłem dla siebie i znajomych zapłony tyrystorowe a następnie tranzystorowe i jednym z ostatnich, jakie zrobiłem był to układ według opisu z "radioelektronik 11/85" Jest to prosty układ tranzystorowy, ale w istotny sposób poprawiający tak start jak i pracę silnika Nie wiem czy dzisiaj nie byłoby lepiej (szybciej i taniej) za...
Ja tez polecam lampe plazmowa.Mozesz sobie ulatwic zadanie i zamiast transformatora z telewizora zastosowac cewke zaplonowa z samochodu.Kiedys byl taki projekt w EdW. W numerze z kwietnia 2002.Niema przy ym duzo pracy,a efekt bardzo ciekawy.
Witam. Podejrzewam, że jet to wina cewki zasilającej (do której jest prawdopodobnie podłączony moduł), która po prostu słabnie (też miałem taki problem). Proponuję podłączyć pod cewkę świetlną a pod zasilanie cewki zapłonowej podłączyć kondensator.
Zwarta cewka?
Obrotomierz + woltomierz z termometrem + wakuometr, wszystko polska Mera. Obrotomierz okragly Lumel. Aha, jezeli to robi jakas roznice (a pewnie robi), mam zamiar zamontowac uklad zaplonowy z Eleganta, ten elektroniczny.
Jak już jest elektroniczny to nie ma czego tam poprawiać... można go najwyżej naprawić ;) Swoją drogą to elektronicznych układów zapłonowych też kilka różnych rodzajów - rozdzielaczowy, bezrozdzielaczowy z iskrą traconą (cewkami dwubiegunowymi), bezrozdzielaczowy z indywidualnymi cewkami. http://warsztaty.samochodowka.internetds...
tak, przełożone z działającej świetlówki też nie świecą. Na wyjściu na świetlówkę jest tylko szczątkowe napięcie a powinno być 280V. W załączniku fotka tego statecznika
Mysle że nie ma wiekszego problemu z zastosowaniem tranzystora MOSFET w stopniu końcowym modułu zapłonowego nalezy tylko zmienic sposób sterowania nalezy wziac pod uwage pojemnośc bramki (czas przelaczania) tronzystory z serii bu931z,941z itp. stosuje sie czesto z powodu wbudowania diody zenera (!baza-kolektor) która zabezpiecza tranzystor przed przekroczeniam...
A możesz zapodać jakis schemat bo ogar ma 2 cewki jedna zapłonową niskiego napięcia a drugą butelkową
szukam schematu elektronicznego układu zapłonowego do motocykla jesli ktos ma i mugłby mi go przesłac to bym był bardzo wdzieczny moj adres email przemek350(at)o2.pl Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Podłączając 12V (szybko, krótkotrwałe dotykanie plusem) powinno wyindukować WN na wyjściu. W podobny sposób działa moduł elektroniczny.
Można taki zamiennik podłączyć. Przewód ochronny powinien jak najbardziej być, jednak te elektroniczne układy zapłonowe czasami sypią się jak domki w Kosowie. Ja miałem taki w pokrywie w akwarium (też 2 X 18W), i byłem bardzo zadowolony, jednak miał dobre chłodzenie. Elektryk u mnie w zakładzie mówił mi kiedyś, że w oprawach hermetycznych szybko padają...
Żadne transformatory ani cewki nie działają przy napięciu stałym, w samochodzie napięcie jest stałe dlatego potrzebny jest jakiś przerywacz (w starych był mechaniczny przerywacz, we współczesnych elektroniczny moduł zapłonowy). W analizie układów elektronicznych, dla prądu stałego idealną cewkę traktuje się jako zwarcie, także trzeba uważać z DC, w...
Tak trzeba przerabiać w komorze silnika. Tutaj masz schemat od eleganta. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Tak wygląda moduł i instalacja (zdjęcia zaczerpnięte z internetu) https://obrazki.elektroda.pl/3528989000_... https://obrazki.elektroda.pl/4957605200_... i tutaj dokładniejszy opis http://rezerwa126p.pl/warsztat/warsztat-...
Termistor PTC 220R mozna kupic w elektronicznym ale nie wszystkie sklepy go maja. Montujesz go równolegle do kondesatora zaplonowego tak jak w schemacie swietlówki IKEA 7W kilka postów wyżej.
tyrystor C106d
Czesc. Jak odroznic cewke zaplonowa jak w temacie do zaplonu z modulem elektronicznym od stykowego(platynkowego).Dziekuje.
Witam ! Po analizie informacji na internecie mam jeszcze pewne watpliwosci. Potrzebuje lampy hps a co za tym idzie kompletnego układu zapłonowego.Zastanawia mnie fakt czy taniej kupić gotowa lampe czy skonstruować je z podzespołów kupionych osobno.Z tego co się dowiedziałem elektroniczny układ zapłonowy jest lepszy od magnetycznego ....Czy prawdą jest...
Cewka ma jakiś maksymalny prąd jaki nie spowoduje nasycenia lub przegrzania. Archaiczne cewki do układów z przerywaczem miały prąd ustalony rezystancją uzwojenia, na włączonej stacyjce ale zgaszonym silniku cewka mogła się grzać i musiała to wytrzymać. Współczesne cewki pracują z elektronicznymi układami zapłonowymi, mają małą rezystancję uzwojenia...
Jak już platynkowym można określić układ zapłonowy stosowany w Simsonie, a nie Simsona ;) - Bardziej kojarzy się z jego kolorem;P Układ zapłonowy z przerywaczem platynkowym nie potrzebuje modułu. Tylko wersja z zapłonem "elektronicznym/tyrystorowym" potrzebował modułu. W simsonie silnika z układem zapłonowym na platynkach powinny wychodzić 4 przewody,...
Teodor76 ,pompe elerktryczna mam w mojim smochodzie (Opel 3.3l z gaznikiem),mechaniczna zostala uszkodzona bo jezdzilem ponad rok tylko na gazie bez benzyny . Mam dwa systemy zaplonowe Elektroniczny (orginalny) do benzyny i Mechaniczny z przyspieszeniem 38 stopni do gazu.
Witam! To może się przyda http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic80...
Proszę dopisać w temacie [Sprzedam...].
Podpowiedzcie mi czy elektronicznie dałoby się zmienić nastawy zaplonu wpinajac między hala A moduł zaplonowy moduł STAG TAP-02 czy są jakieś przeciwwskazania. Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/9517366700_...
Witam. Posiadam Fiata 126p EL z elektronicznym modulem zaplonowym nanoplex. Znajomy mechanik powiedzial mi ze moje przewody maja przebicie i dal mi jakies swoje. Moje byly zolte a on zalozyl niebieskie. Dziwnie to wyglada z kolorami (jak blondynka :D ) ale cos mi sie kojazy ze kolory oznaczaja model przewodu i opornosc. Niebieskie maja 10kΩ a zolte...
Temat był poruszany na forum przy okazji zapłonu do kosiarki Przycisk "szukaj" Kiedyś , przed laty miałem taką SHL....
Należy tu też dodać że obowiązuje nowa norma unijna mówiąca że wszystkie nowe oprawy świetlówkowe powinny być wyposzrzone w elektroniczny układ zapłonowy. W praktyce nikt tym sie z bytnio nie przejmuje.A jeśli klijent chce elektroniczny układ zapłonowy to musi dopłacić. Jeszcze jedną i dla niektórych najważniejszą zaletą układów elektronicznych zapłonowych...
ale moze na poczatek poczytaj troche o zasadzie dzialania zaplonu elektronicznego bo jesli uwazasz ze cos ciezkiego jest montowane na wale to sie mylisz bo to jest okragla blacha z nacieciami. ich ilosc zalezy miedzy innymi od tego jaki jest czujnik i ktorej generacji jest uklad.jesli zastosujesz czujnik halla to moze byc nawet z tworzywa sztucznego....
Stateczniki, bądź układy elektroniczno-zapłonowe, stosujemy te same, które są dedykowane do klasycznych świetlówek o odpowiednich mocach. Do każdej świetlówki zalecam zastosowanie oddzielnego układu. Na dowód (prąd lampy, moc) załącznik:
Witam , pozdrawiam . Nie wiem czy moge ... ale dodam "moje 5 groszy" . Zbudowalem kilka lat temu ukladzik bazujacy na elektronicznym ukladzie zaplonowym do samochodu ( z tranzystorem FET ) + generatorek 300Hz ( symulowal obroty okolo 1800/minute ) i podpielem do tego trzy rodzaje cewek zaplonowych . Najlepszy efekt zostal osiagniety na cewce z mercedesa...
a skąd pewność że to tylko na 3 cylindrze?? nic nie piszesz w jakich okolicznościach się to stalo w aparacie zaplonowym jest także modul elektroniczny może to on szwankuje?
liczą 2 procesory jednocześnie, a trzeci sprawdza wyniki To nie prom kosmiczny.
orginalny schemat http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Wymieniono cewke zaplonową, ona jednak byla sprawna, lecz po wymianie auto na jakis krótki czas odpaliło. Potem sie okazalo, ze wystarczylo dla odpalenia poruszyc wtyczke z trzema przewodami, która idzie do jakiegos czujnika w okolice rozdzielacza zaplonu. Jednakze to tez nie pomoglo na dlugo. Przemyto i przeczyszczono styki na tej wtyczce z trzema...
mam eskorta z tym samym silnikiem tez mialem dokladnie taki sam problem,gdy silnik sie rozgrzal wszystko wrocalo do normy, pierwsze wymienilem przewody wysokiego napiecia, swiece, filtry ale nic nie pomoglo w koncu okazalo sie ze pekniety byl kolektor i ciagnal lewe powietrze. ale objawy moga byc podobne przy uszkodzeniu sondy lambda lub elektronicznego...
Witam. Ja mam ogara 205 w kturym przerobiłem elektryke na mniej wiecej o tom co Ci chodzi dołozylem jeszcze elektroniczny modul zaplonowy zeby styki przerywacza sie nie przepalalyi mam akumulator 6V 4.5AH. Jesli chcesz zaoszczedzic troche energi elektrycznej to na tylniej lampie daj Diody czerwone z opornikiem.Nie wiem tylko po co stosowac 3 mostki...
Witam Nie samochód a motocykl. Problem z układem zaplonowym a dokładniej z impulsatorem. Zapłon elektroniczny typu A. Po przejechaniu kilku kilometrów mz traci obroty i nie wchodzi na obroty. Po wyłączeniu i włączeniu na chwile wraca do normy. Wymiana świecy pomaga na dluzej. Czy i w jaki sposob mozna naprawić / zregenerować impulsator? Chodzi o ta...
Podłączyłem nową cewkę zapłonową taką jak na zdjęciu i nic nie dało. http://www.motocykl.kqs.pl/galerie/c/cew...
Być może trzeba będzie wymienić moduł zapłonowy - taka płytkę elektroniczną wetkniętą w płytę główną. Jej koszt to 246 zł netto.
Nie jestem pewien czy podejdzie ten temat Tobie, ale zaryzykuje. Zobacz dowiedz sie jak dziala modol zaplonowy od malucha. lub poloneza. Oczywiscie elektroniczny. Coprawda maja 4 lub 2 wyjscia na swiece, ale tu bardziej chodzi o zasade wyzwalania wysokiego napiecia. Jezeli potrzebny jest tylko impuls na wyzwolenie iskry to masz problem rozwiazany. Twoim...
A cewka zaplonowa w 223 nie ma przypadkiem 6v
a jesli masz zaplon elektroniczny to do aparatu zaplonowego idzie taki zielony kabel z 2 stalowymi zylami..i czesto wlasnie w nim zyly sa przerwane i wtedy rozne rzeczy sie z zaplonem dzieja..kup nowy kabel (ok.10zl) i sprawdz.
Jeśli naprawdę chodzi o to że nie ma iskry i wszystko już sprawdzone jak koledzy opisywali powyżej to moduł elektroniczny zapłonowy do wymiany.Jeśli natomiast po prostu nie odpala a nie wiadomo czy jest iskra- bo nie było to sprawdzone -to uszczelka pod głowicą do wymiany.
Witam. Czy mógłby mi ktoś polecić jakiś sprawdzony układ zapłonowy elektroniczny do lampy metalohalogenkowej(70W) wraz z informacją gdzie mógłbym go kupić w necie? Za informacje z góry dziękuję. Pozdrawiam Jacek
Witam. Autko jest z 1966 roku. Posiadam je od trzech lat. W czasie jego "zycia" ktos zalozyl alternator i elektroniczny modul zaplonowy. Ja kilka dni temu musialem zalozyc elektroniczny regulator napiecia. Stary mechaniczby, niestety sie zuzyl. Problem z odpalaniem pojawil sie jakis miesiac temu. Gdy silnik jest zimny zapala bez problemu nawet bez ssania....
elektroniczny uklad zaplonowy elektroniczny moduł zaplonowy transformator zaplonowy
powiadomienie dzwonienia turbo diesla benzyny wyciek passat
Napięcia na kostce EGT Fiat Ducato 1.6 JTD 2007 Montaż kół zębatych w zegarku kwarcowym zasilanym AAA