Objawy jak przy braku gazu, sprawdź filtr, parownik, wtryskiwacze, elektrozawory.
mam ke-jetronika a on jak będzie miał ciśnienie to będzie podawał paliwo w sumie z tego co wyszperałem na necie to nie da się chyba wyłączyć samego wtryskiwacza chyba że ma jakiś elektrozawór. no i co z tym przewodem tps skoro nie mam czujnika położenia przepustnicy może być podpięty pod przepływomierz powietrza. Z tego co znalazłem w necie to można...
Seat Toledo 1.6i 92r. jak odczytać kody błyskowe Luźny żółty kabelek ( w okolicy skrzynki bezpieczników) Żaróweczka 12V\1,2W do złącza i do plusa akumulatora. Zewrzeć złącze na 5 sekund do masy i puścić Odczyt: - Włączyć zapłon. - Wykonać 6 minutową jazdę próbną. Co najmniej 10 sekund powyżej 2 000 obr. na minutę. Do pełnej przepustnicy. - Pozwolić...
No chyba mam szczególny problem, z którym jeszcze się nikt nie spotkał... Ale idąc dalej, znaczy się drążąc temat. Zlokalizowałem czujnik ciśnienia klimy, 1H0 959 139B , czujnik ten ma cztery wyprowadzenia ponumerowane od 1 do 4 i tak zaciski 1 i 2 są zwarte, 3 i 4 nie - czy tak powinno być, tzn. czy taki stan oznacza ciśnienie w układzie OK? Czujnik...
Czy ten sposób odczytu jest dobry??? i te błędy??? ten wykaz mam z infotecha ale dla golfa 2 1.6 silnik PN i gdzie ewentualnie może się znajdować ta lampka co ma migać??? ( wiem że w oplu miga chech engine, a tu jako takiej nie ma ) Odczyt: - Włączyć zapłon. - Wykonać 6 minutową jazdę próbną. Co najmniej 10 sekund powyżej 2 000 obr. na minutę. Do pełnej...
Na benzynie chodzi obecnie normalnie, w momencie gdy przełączam na gaz nie zapala się zielona dioda informująca by auto na niej działało... na benzynie świeci standardowo czerwona. Co może być tego powodem? Kilka dni wcześniej poszedł aparat zapłonowy, nie wiedząc co to przekręciłem elektrozawór benzynowy licząc że może było wtedy coś z gazem.. lecz...
Jest taka możliwość, że gaz leci stale (ulatnia się mimo zamknięcia elektrozaworu) do dolotu i niestety potem co byś nie robił, to Ci nie zapali na benzynie. Co robić? na próbę zakręcić zawór w butli z tyłu. Wtedy odetniesz gaz mechanicznie, a tak elektrozawór może popuszczać i nie zapali.
Ja w moim Toledo miałem dwa elektrozawory. Jeden przy zbiorniku, a drugi przy parowniku. Jak w jednym padła cewka, to ten drugi też nie był otwierany. Sterownik myślał, że nie ma gazu.
Witam pacjent to seat toledo 2 1.9 alh 90km rok 99. Problem jest z niskim napięciem na elektrozaworze, ecu oddane do sprawdzenia nic nie wykryto auto po nagrzaniu gasimy i już nie można potem odpalić bo jest napięcie ok 5 v po 5-10 min auto normalnie pali i jest 12 v co może być przyczyną?
Nie wiem czy temat jest jeszcze aktualny.U mnie przy takich objawach był uszkodzony elektrozawór doładowania .Nie wymieniałem go tylko po wymontowaniu wlałem do środka WD , podłączyłem zasilacz 12v i "popstrykałem " nim .Po wylaniu WD zamontowałem go i sukces.
Mam pytanie. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem serwis. Chodzi mi o nazewnictwo. Podobno mam uszkodzony elektrozawór magnetyczny sterujący turbiną (mój problem jest taki czy dobrze zapamiętałem tą nazwę). Żeby go wymienic auto znowu postałoby do przyszłego tygodnia a ja na to nie mogę sobie pozwolic. Odbieram więc dziś auto i chcę kupić tą część i założyć...
Dziękuję za zainteresowanie tematem, jednak nadal nie mam pojęcia o co chodzi....... Czujnik temperatury nie mw winy, ponieważ również został wymieniony na nowy. Przekaźnik grzania świec raczej nie ma winy, ponieważ mimo iż został wymieniony na nowy, próbowałem również na innym zapożyczonym i identycznego samochodu..:( Świece co pewnym czasie przestają...
tak kluczykiem gasze normalnie,przecież jak zabiorę prąd z elektrozaworu to łaski nie robi i gaśnie.Nastawnik czysty.Aten regulator obr.to gdzie siedzi w pompie pod nastawnikiem?
Zacznij od podpięcia pod komputer i odczytania błędów (jeśli są), bo przyczyn może być bardzo dużo: przepływomierz, czujnik ciśnienia w kolektorze, turbina, elektrozawór sterowania turbiną, uszkodzone węże (podnieś auto, ściągnij płytę pod silnikiem i sprawdź węże przy intercoolerze - często spadają) Pozdrawiam
-komputer wyświetlił równierz że nie domyka się jakiś zawór przy turbo i włącza tryb awarii nie napisałeś jaki to silnik i nie wiemy czy turbina z wastegate czy też ze zmienną geometrią łopatek ale jeśli błąd dotyczy zaworu N75 sterowania turbiną to należy go albo rozebrać i wyczyścić albo wymienić na nowy, na forum www.vwgolf.pl lub passata jest fotoporada...
w jaki sposób sprawdzałeś N75 ? podmień go na próbę z elektrozaworem od EGR czyli N18 - są bliźniacze, mam też nadzieję, że turbinę wyjmowałeś i czyściłeś jej zmienną geometrię łopatek po rozebraniu jej gorącej części a nie zamoczyłeś tylko w nafcie.
hmm a jest sens jechac do elektronika czy lepiej samemu się tym zając ... gdzie znajduje sie ten elektrozawór? i jakie sa koszta z tym zwiazane ? pozdrawiam :)
To jest silnik 90 koni, nie ma vgt, tylko zawór upustowy, trzeba sprawdzić wężyki i elektrozawór
Witam wszystkich. Obawiam się, że znowu potrzebuję pomocy. Od jakiegoś czasu w seacie toledo II z 1999r czuć w środku zapach benzyny. Dzieje się to podczas postoju na światłach, parkingach, zatrzymywania się ( ogólnie w mieście nigdy w trasie). Zapach unosi się przez chwile do momentu ruszenia samochodem, dodam, że przeglądałem zbiornik i nie mam wycieków...
W pierwszej kolejności to sprawdź co to za element odpadł od elektrozaworu N239, który znajduje się z tyłu kolektora ssącego a steruje zamykaniem klapy gaszącej podczas gaszenia silnika - jeśli odpadł z niego króciec z wężykiem doprowadzający podciśnienie do tego elektrozaworu to będzie to skutkować ciągłym niedoładowaniem turbo. Następnie wykonaj logi...
W takim razie nie działa Ci klapa gasząca, że telepie silnikiem - albo nieszczelny wężyk podciśnieniowy idący do siłowniczka poruszającego dźwignią obrotu klapy gaszącej albo niesprawny elektrozawór N239, albo nieszczelna membrana siłowniczka lub złamana jego dźwigienka.
Nadal są 2 sekundy zwłoki więc przypatrz się dokładnie króćcom przy elektrozaworach oraz temu przy akumulatorze podciśnienia (czarna plastikowa kula) oraz sprawdź króciec metalowy przy pompie podciśnienia gdyż nadal musi gdzieś jeszcze to podciśnienie uciekać.
Kolejne głupoty Kolegi? Co do tematu, sprawdź go VAGiem, sprawdź elektrozawór, jak ma paliwo nie ma cudów by nie zapalił, no, chyba, że zatankowałeś benzyny, nie ma w ogóle już kompresji lub rozwalił się rozrząd...
Do elektrozaworu.
Może jest coś namieszane i załącza się elektrozawór od gazu. Sprawdź też przekaźniki pod deską, czy nie ma zimnych lutów.
minas89 , nie napisałeś jakie oznaczenie ma ten silnik - ALH czy AGR ale zanim podjedziesz na diagnostykę to samemu sprawdź w komorze silnika czy masz podłączoną wtyczkę do elektrozaworu regulującego ciśnienie doładowania N75 i/lub czujnika cisnienia doładowania G71. Jeśli od razu po rozruchu silnika i ruszeniu auto nie ma dynamiki to z pewnością jest...
Testu elementów wykonawczych nie robiłem, nie wiem jakim narzędziem tego dokonać (używam programu VAG-COM 409.1 EN) Drożność węża sprawdzałem na drodze od elektrozaworu do silnika i jest przepływ (po prostu zdjąłem go z elektrozaworu i przytkałem palcem- zasysało podczas pracy silnika)
Możesz podpytać też o taki zestaw: Elektrozawór BRC GPL ET98, Reduktor ciśnienia gazu BRC Genius, Wtryskiwacze: BRC IN03 My11, Sterownik systemu BRC Sq 32, Będziesz miał dobrą i żywotną instalację.
Można wyłączyć gaz i krótko przekręcić, aby oczyścić dolot paliwa. Kiedy zejdzie już gaz powinien odpalić na benzynie. Czasem elektrozawór gazu zawiedzie i pcha gaz razem z benzyną do cylindrów - niewłaściwa mieszanka!
Witam. Zabrałem się za regenerację sterownika pompy ABS+EDS w 2.0 16V ABF. Potrzebuję schemat do pompy ABS+EDS o numerze 10.0447-0745.3. Modulator na którym są elektrozawory ma numer 10.0501-7836.3. Potrzebuję wiedzieć Jak podłączyć elektrozawory do wtyczki od ABSu. Znalazłem schemat samoróbkę na ruskiej stronie ale do pompy 10pin (bez EDSu) a ja mam...
Witam! Dziś jadąc sobie moim Toledo 1,8 8v na gazie (instalacja pierwszej generacji Lovato) w pewnej chwili poprostu zgasł silnik. Szybko przełączyłem na benzynę, auto zapaliło i pracuje normalnie. Pomyślałem, że już się gaz skończył, ale to niemożliwe, żeby na 20 litrach zrobić niecałe 50km. Mimo wszystko zajechałem na stację i zatankowałem 10l gazu....
witam.przeczytałem wszystkie posty i nie wspomnę o problemie utracie mocy przy 120km/h,ale pojawia mi się problem z uruchomieniem auta.tydzień temu wymieniłem simmering na wałku od strony koła zębatego.po wymianie złożyłem wszystko na fabryczne znaki i od tej pory średnio co czwarty raz kontrolka świec żarowych nie pojawia się wcale po przekręceniu...
Witam serdecznie! Mój Seat Toledo 1Y jak jest zimny, to odpala dobrze, ale trzęsie się niemiłosiernie dopóki nie przestaną grzać świece żarowe (niskie obroty). Jak już się wyłączą jest OK. Za każdym odpaleniem muszę wyciągać dźwignię przyspieszenia kąta wtrysku nawet na ciepłym, wtedy lepiej pali (pompa już się wysłużyła) i teraz wpadłem aby zaczerpnąć...
Czy silnik ma przełączany kolektor dolotowy. Pod koniec życia mojego Toledo padł siłownik podciśnieniowy. A objawy: - jak zimny ok - jak ciepły musiałem jeździć jak emeryt na wakacjach Gdy mocniej dodawałem gazu, sterownik otwierał elektrozawór do słownika i podawał dawkę paliwa dla kolektora przełączonego. Uszkodzony siłownik nie przełączał, ilość...