https://obrazki.elektroda.pl/2461905500_...
Z vacuostatem odpada koszt wyniósł by "połowe" wartośći auta :D Za dużo elektroniki też nie chciałbym tu wpychać pamiętajmy że to auto bedzie jeździć także w terenie więc duże drgania itp. będą tu częste, nie chciałbym aby się np. coś przestawiło na potencjometrze czy coś w tym stylu... Znowu z drugiej strony aż tak nie siedzę w temacie aby pisać programy...
Witam Czy może wie ktoś w jakich konkretnie samochodach występowały elektryczne pompy vacum ? U mnie w oplu moja już troszkę nie domaga i chciałbym układ sterowania klapami, EGR i turbiną przepiąć na dodatkową elektryczną pompkę vacum. Starą pozostawić tylko jako pompa do wspomagania układu hamulcowego.
Na wydechu to jedynie katalizator może coś blokować przepływ spalin. Ja u siebie zastosowałem elektryczna pompę vacum 0,8bar. Jest trochę lepiej.
Witam pompą vacum steruje ECU silnika ,przy serwie jest czujnik podciśnienia i na podstawie sygnału z czujnika ECU uruchamia vacum pomp .
Płynu nie kazał wymieniać bo pobrał sobie stary i mówił że jest dość klarowny. Płynu nie sprawdza się na klarowność tylko na przewodnictwo elektryczne.
Palnik to mało-fachowcy robią to specjalną nagrzewarką elektryczna- (mniejsze widowisko i smród) Potrzebna jeszcze pompa vacum, wacumanometry, nowy filterek, czynnik i odrobine wiedzy, ile tego czynnika, trzeba to próbować plukać pod prąd- czasem nie da się odetkać, bo jest to w trzewiach obudowy. Technik określi szybko co jest powodem. Dzisiaj najlepiej...
W części samochodów pompa vacum jest elektryczna.
Witam już drugi raz padła mi pompa vacum elektryczna 59100-D3000. Pada w niej elektronika i miesza CAN w całym aucie. Czy mogę ją zastąpić inną nowszą np o nr 59200-J9000 jest z tego samego silnika. Będę ogromnie wdzięczny za szybką odpowiedź. Pozdrawiam Dodano po 9 Jednak wtyczki na samych pompach różnią się stara 5 a młodsza 6 pinów, nie wiem jak...
Chce żeby ten układ załączał mi przekaźnik 12v. Impuls sterującym będzie światło stop z samochodu więc czasami będzie trwał więcej a czasami mniej jak 5 sekund dlatego chce żeby niezależnie jak długo będzie trwał impuls sterujący, przekaźnik był załączony ok 5s. Próbuje zrobić jakiś układ sterujący elektrycznej pompy vacum ponieważ nigdzie nie mogę...
młody2066 witam . mam podobny problem ale powiedz mi gdzie znalazłeś tą pompę? bo z tego co mi wiadomo to pompa vacum wytwarza podciśnienie a pompy elektrycznej nie ma w schemacie , ale mogę się mylic . proszę o odpowiedz .pozdrawiam Dodano po 2 młody2066 a ten przewód zapewne jest tzw przelewem i nie możesz go odłączyć on powinien wracać do baku .
Jeśli na ciepłym długo kręci to siada pompa Która?Vacum czy elektryczna w zbiorniku?
Tak jak pisałem wcześniej chodziło o pompę wspomagania hamulców - vacum. Oczywiście pompa wspomagania kierownicy jest najczęściej hydrauliczna, więc z założenia się do wytwarzania próżni nie nadaje.
Czy można dostać vacum pompe na 12 v , albo z jakiego auta nabyć to, ma to wspomagać hamulce
Ale aż tak by uciekały te spaliny, nie sądzę. Jak w tej Twojej astrze sterowana jest turbina?? idzie do niej jakiś przewód podciśnieniowy od zaworku sterowanego elektrycznie a korzystającego podciśnienia z pompy vacum??? czy też masz turbinę na której jest z jednej części turbiny przewód (wężyk) idący do jej drugiej części?
Byłem u mechanika.... Wyciek oleju pochodzi z wiązki elektrycznej od pompowtryskow (oring do wymiany) oraz uszczelki od pompy vacum...dodatkowo będzie wymieniona usczelka pokrywy ze względu na jej demontaż by wymienić powyższe elementy. Zastanawiam się czy przy okazji nie zerknąć na rozrzad. Ostatnia wymiana (na komplet bosch tj. pasek, rolki, pompa...
klapy otwierają się elektrycznie, przy zębatkach są silniczki. Vacum pompa to pompa paliwa i podciśnienia. Ale co może być nie tak jeśli- jak u mnie- nie ma błędów, a wieje gdzie chce?? A wcześniej działało i nikt nic tam nie ruszał. Ot problem
Dziękuję za podpowiedź, liczę na kolejne. Mam jeszcze jedno pytanie czy taka pompka potrzebuje smarowania? Problem polega na tym że zmieniłem głowicę i tam nie ma miejsca na VACUM i muszę jakoś je dokomponować.
Witam..problem jest jak dla mnie bardzo ogromny, a mianowicie...Audi a4 B6 1.9 Tdi model silnika AVF 96 kw..Przebieg 266 124 km...mam je już 8 lat i nie było z nimi żadnych problemów. Odjakichś 4 miesięcy na poczatku zaczął lekko drgać silnik na postoju. Z czasem problem narastał. Jedyny błąd jaki byl to wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze.Nie...
jezus ludzie jak sie nie wie to sie nie wypowiada, puszka podciśnienia jest w komorze silnika które tworzy vacum pompa jak kolega wspominał nie ma żadnych pompek elektrycznych wężyki są doprowadzane do każdych z drzwi łącznie z klapą i wlewem paliwa w tych miejscach są siłowniki których często pękaja gumki często nazywane kapturki i trzeba je wymienic...
Wszędzie teraz pakują podobne a nawet po 2 skrzynie 4x4 (zsynchronizowane) W sumie w rolnictwie traktory , kombajny tez są wyposażone w hydrostaty , kosiarki przemysłowe też. ja tam jestem zadowolony jak się kiedyś rozsypie bedziem rozpoławiać i myśleć nad naprawą lub jakimś dawcą. Odpukać 4 sezon katuje swoją używkę z zachodniej granicy ściągnięta...
Atmosfera może być w postaci filtra na zaworku lub koło złącza elektrycznego taka okrągła czapka, i tamtędy zawór upuszcza podciśnienie z turbiny, kiedy to musi zmniejszyć ciśnienie doładowania, olej to na razie. Od pompy vacum musi być cienki przewód podciśnieniowy do akumulatora podciśnienia a z niego na zawór a z zaworu na aktuator w turbinie.
Nie ma pompki, podciśnienie idzie od silnika (benzyna) lub od Vacum-pompy (diesel) Jest to kabel chyba szary z paskiem o ile mnie pamięć nie myli. Zaworek pod siedzeniem zawiera prosty układ czasowy, że nawet po krótkim naciśnięciu przycisku zaworek przełącza na ok. 5-7 sek żeby nastąpiła prawidłowa reakcja pneumatyki. Sprawdź: Czy przewodem podciśnieniowym...
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
z pompowtryskami ma elektryczną pompę w baku? Ja mam silnik BKC i robię to tak że po zdjęciu wężyków paliwa z filtra paliwa w stronę silnika te co idą do pompy vacum, natomiast na filtrze paliwa zakładam na te wolne miejsca wężyk paliwowy, czyli paliwo wraca z powrotem do zbiornika paliwa. Silnik zasilam z butelki z paliwem, wężykami podaję na pompę...
Drugie pytanie czy zamiast pompy vacum jeżeli jest niesprawna to czy można podłączyć akumulator podciśnienia od innego auta ? Co ma jedno z drugim wspólnego? Jeżeli pompa podciśnienia jest niesprawna to trzeba ją wymienić. Akumulator podciśnienia jest elementem pomocniczym, co miałby akumulować, skoro pompa nie wytwarza podciśnienia. Wywala mi dwa...
Ciśnienie pompy vacum 11,5 bar. przy 4 tyś obrotu. Super. Ale auto ciągle nie pali tak jak trzeba. Jeden z konsultantów telefonicznych pracowni Milewczyka mówił coś o tym że pompowtryski mogą być uszkodzone elektrycznie (?) Że niby pompowtryski działają w dwóch fazach, rozruchu i pracy. Co o tym myślicie. Pompowtryski Siemens.
pozwole sobie zuwazyc że na "dupce" alternatora siedzi pompa vacum - wspomaganie do hamulców i montaz alternatora od sorento po pierwsze- inna pompa vacum i nie wiadomo jak to sie bedzie zachowywac poczas hamowania, po drugie sorento ma inny alternator, inne mocowania, na 100% nie bedzie pasowac, po i po 3 sorento ma inne koło pasowe - pasek wielorowkowy...
Turbina zaślepiona, egr jest elektryczny, a klapy gaszącej nie ma w tym modelu. Dalej bez zmian, po odpaleniu silnika hamulce są ok, a po przejechaniu około 15 kilometrów i zagrzaniu się auta pierwsze wciśnięcia hamulca jest w porządku, ale za drugim razem hamulec jest twardy.Wymienione dwie pompy vacum , układ szczelny, a nadal bez zmian.
Witam prosze o podpowiedz w rozwiązaniu mojego problemu. Bora z silnikiem 1,9 tdi AJM bez pompy paliwa w zbiorniku chodziła na wolnych obrotach w pewnym momencie zakopciła na rudo czarno śmierdząco ropą i zgasła. próby odpalenia spełzły na niczym czasami łapie. Komputer wykazał zero błędów sprawdzane autocomem. Jak sie kręci obroty wału czyta dawke...
Coś mnie męczy ten hamulec i przez to Was męczę. Niby ok ale nie wiem jak było wcześniej. Lubie mieć wszystko idealne ponieważ robię dużo kilometrów i nie chcę stracić hamulców gdzieś 1000km od domu. Po zgaszeniu auta i niedotykaniu hamulca, pedał robi się twardy jak skała po około 1h. Oczywiście jak odpalę motor to wszystko działa poprawnie, tzn. delikatnie...
Witam. Nie prowadzę działalności, samochód jeździł przez rok czasu po warsztatach - bezskutecznie. Pacjent: Opel Zafira 2000, 2.0 DI 60kW, brak widocznych przeróbek instalacji elektrycznej (anglik, czy dzwon) Pierwsze objawy: Samochód miał "muła" z uwagi na pracę w trybie awaryjnym, słabe wspomaganie hamulców, kontrolka MIL włączona, stosunkowo nieduże...
Witam. Jeśli było już taki temat to proszę o przeniesienia. Mam dziwny problem z Oplem Zafirą 2,0DTI 2005r ( wg Op-com 2004). Silnik Y20DTH. Świeci się kochana kontrolka, odczyt błędów wykazał P0105 - za niskie ciśnienie. Problem występuje już od włączenia zapłonu i nie można go skasować ( nie trzeba odpalać bo problem występuje ciągle). Sprawdzone:...
a więc masa jest też dana dodatkowa, więc to odpada. Jak go mam podłączonego? W tej chwili alternator siedzi w aucie ale pracuje niezależnie od instalacji pojazdu, dokładnie rzecz biorąc kostka elektryczna z instalacji samochodu, w której jest przewód wzbudzeniowy (kontrolka) jest wypięty, B+ instalacji auta jest od alternatora odłączony. Do alternatora...
FILMIK http://www.youtube.com/watch?v=KpQsevsFC... Usterka pojawiła się w któryś tam poniedziałek 2 dni wcześniej w piątek odebrałem auto po: -wymianie gumek na pompowtryskach (przyczyna wymiany-> rano 2-3 obroty więcej przy odpalaniu) -wymianie sprzęgła (LUK)komplet -wymianie oleju castrol 5w40 -filtra paliwa, oleju, powietrza, przeciwpyłkowego...
Pewne używane bo z pewnego źródła czy jest szansa ocenić jakoś stan używek? (np. na podstawie wycierania się obudowy pompowtrysku) I jeśli to nie tajemnica to jaki był koszt takich pewnych pompowtrysków? A ma ktoś doświadczenie z regeneracja pompowtrysków? (ewentualnie może polecić jakąś firmę z okolic Wawy?) 1300 pompki 200 tandem pompa. Dodano po...
Witam. Sprawa dotyczy Skody Octavii II 1.9 TDI 2006r. 1Z5 combi, silnik BXE,przebieg 145000km. Pewnego dnia podczas jazdy zapaliła mi się żółta kontrolka silnika,pojechałem do mechanika ,który podpiął się komputerem i stwierdził ,że do wymiany mam zawór EGR.Zdiagnozował to nie tylko komputerem ,zdemontował ten zawór,przeczyścił,sprawdził podciśnieniem...
pompa elektryczna vacum pompa vacum vacum pompa
przelotka naprawa prowadnica piła stołowy bezpieczniki octavia
regulator napięcia prądnicy regulator napięcia prądnicy
Różnice między stabilizatorami LT i LM Hyster – wózek widłowy nie jeździ i nie podnosi, akumulatory sprawne