Witajcie. Po podłączeniu Multiecuscan nie wyświetlają się kody wtryskiwaczy. Próbowałem je wpisać ale pojawia się komunikat że się nie udało... Może w tym modelu nie ma potrzeby wprowadzania kodów IMA? Próbowałem na dwóch różnych Elm327
ELM styknie, o ile to ELM327 lub klon na PIC'u. Najwyżej trzeba usunąć terminator z linii CAN w fejsie. Klony zrobione bezpośrednio na chipie BT nie nadają się. Przynajmniej ja nigdy takowego nie spotkałem. Do tego MultiEcuScan i jedziesz ;) A jak to działa to zależy od tego które BCM masz. W '03 mógł być albo starszy sprzed liftu, albo już nowszy poliftowy.
Problem rozwiązany. Okazało się, że wcześniej łączyłem się z Fordem przez ELMConfig gdzie ustawiłem prędkość 2000000. Myślałem, że prędkość jest ustawiona tylko w programie ELMConfig ale jak się okazało ten program ustawia zadaną prędkość w sterowniku interfejsu gdzie jest zapisana na stałe. Kiedy w ELMConfig ustawiłem na 38400 to MES bez problemu wykrywa...
Witam wszystkich, piszę w sprawie zasięgnięcia wiedzy w temacie poprawnej instalacji interfejsu diagnostycznego ELM327 (posiadam cała płytkę ze sterownikami). Interfejs jest mi potrzebny do poprawnej komunikacji / diagnostyki z Alfa Romeo 159. Do tego posiadam Multiecuscan (wcześniejszy Fiatecuscan) w wersji zarejestrowanej. Przeglądałem wszystkie możliwe...
Witam serdecznie pacjent Fiat Punto EVO 2010r. (1,4 8V) Jaki kabel diagnostyczny obsłuży w pełni diagnostykę , kodowania , oraz modyfikacje wsadu sterownika w tym mapy paliwa itd. (at)ElektrodaBot... 1. Krótka odpowiedź 1. Diagnostyka/kodowanie (MultiEcuScan, AlfaOBD): • ELM327 USB na układzie FTDI + mikrokontroler PIC18F25K80 (wersja 1.4/1.5) – nie...
(at)karaczan Teraz przyszedl mi elm327 bluetooth, a zamowilem tez orginalny multiecuscan interfejs (podejrzewam ze to tez Elm) jedzie z Włoch. Lizencja tez bedzie wykupiona, przejścia tez mam 4 różne kolory. Żona juz dawno sie smieje ze to co włożyłem w te auto to kupilbym sobie nowe. To mowisz co lepsze multiecuscan czy alfaobd?
Temat jest wykazem amatorskiego ale wyłącznie dedykowanego oprogramowania/interfejsów diagnostycznych (bez tzw. generic OBD-II/EOBD). Jako granicę cenową sprzętu amatorskiego przyjąłem 500€. Wpisy w formie "nazwa (link): interfejs, licencja, cena". Żadnych klonów, tylko oryginalny sprzęt i legalne oprogramowanie! Przed podjęciem ostatecznej decyzji...
Jeżeli masz elm327 to poszukaj programu Fiat multiecuscan i nim zrób diagnostykę.
Cześć. Jako że w swojej okolicy nie mam ogarniętego elektryka który pomógł by z moim problemem to zwracam się do was z moim problemem. Posiadam Alfe 147 1.6 i mam orginalny program Multiecuscan wraz z kablem elm327 przerobionym bezpośrednio przez sprzedawcę pod mes'a i problem polega na tym że nie mogę się połączyć z CAN. Po podłączeniu błędy mogę skasować...
ELM 327 jak najbardziej działa z tym sterownikiem (IAW 16F...) - program multiecuscan wersja zarejestrowana. Mam takowy interfejs i działa z fiatami (seicento Euro2 oraz Panda - Euro3) MultiEcuScan jako program działa, ale ELM327 - nie, na pewno nie z IAW-16F (EURO-2).
Witam mam pełną wersję multiecuscan i aby połączyć się z autami grupy fiata elm327 muszę mieć specjalną przejściówkę do fiata?
Temat jest bardzo szeroki. Generalnie wszystko opiera się o protokoły w odpowiednich standardach. Te, generalnie najtaniej ogarnia KKL i ELM327. Potem zostaje pytanie na których pinach w gnieździe masz informacje, i w jakim standardzie ;) A potem program który potrafi to ugryźć, korzystając z danego interfaceu diagnostycznego. Dobrym przykładem jest...
Jak się chce to można wszystko :) Zobacz co potrafi ELM z softem MultiEcuScan w grupie Fiata. To praktycznie VCDS dla Fiata.
Teraz to jest Multiecuscan a kabel dedykowany dostaniesz razem z programem.
Witam Kolegów. Ten temat był już wałkowany, ale mam pytanie? Otóż kupiłem ELM327 v2 na chipie STN1110 od Viakena z przejściówką na 1 do Fiata (Bravo 2 ). W Multiecuscan widzę tylko ECU, ABS i EPS i żadnych innych modułów. W Viakenie mnie spławiają, twierdzą, że ten zestaw zobaczy wszystkie sterowniki. Widzę, że problem mam nie tylko ja. Koledzy, czy...
Witam. Potrzebuję dowiedzieć się, czy istnieje jakiś program do diagnostyki samochodu Opel Astra H. Posiadam kabel ELM327 v2 (Viaken). Aktualnie wykorzystuję go do diagnostyki samochodu Alfa Romeo 147 za pomocą programu MultiEcuScan 2.4. Poszukuję programu który będzie dobrze rozbudowany (tylko do samochodów marki Opel) i który będzie działał z moim...
W programie MULTIECUSCAN - mam wersję 1.7 (dawny FES) jest to auto w spisie (punto '03 1.2 8v). Z silnikiem się połączysz z abs i poduchami tez ale do podejrzenia wskaźników tudzież BCM, wspomagania i klimatyzacji musisz mieć wersję zarejestrowaną
Witam wszystkich, piszę w sprawie zasięgnięcia wiedzy w temacie poprawnej instalacji interfejsu diagnostycznego ELM327 (posiadam cała płytkę ze sterownikami). Interfejs jest mi potrzebny do poprawnej komunikacji / diagnostyki z Alfa Romeo 159. Do tego posiadam Multiecuscan (wcześniejszy Fiatecuscan) w wersji zarejestrowanej. Przeglądałem wszystkie możliwe...
(...) Alej jednak może ktoś doradzi mi konkretnie co kupić. Pozdrawiam i liczę na zrozumienie. Kupujesz sobie ELM327 na znanym portalu aukcyjnym za kilkadziesiąt złotych. Do tego licencje Multiecuscan'a za 50 euro. Potrzebne adaptery możesz zrobić sam (schematy są na stornie [url=http://www.multiecuscan.net]Multiec... lub też kupić. W cenie około...
Wystarczy do tego ELM327? Wystarczy... ale do niego MultiEcuScan.
Witam Kolego ja łączę się z suzuki sx4 programem "MaxiTest" i dzięki temu wykrywa mi błędy w sterowaniu silnika i można je kasować, a programem "MultiECUScan 2,2" jest możliwość sprawdzenia ABS, poduszek powietrznych oraz innych parametrów.
Przecież legalny soft kosztuje 50 Euro: https://www.multiecuscan.net/ Do tego przewód 189 zł: https://viaken.pl/pl/polski-elm327-v4-in... I za około 400 zł masz zestaw na lata. Ile weźmie serwis? Ile stracisz na to czasu? Warte to zachodu?
Spróbuj programem Multiecuscan, można znaleść w necie pełną wersję, ELM327 już masz.
Ja mam ELM327 1.4 i program full kupiony tutaj http://www.multiecuscan.net/
Witam, kupiłem ostatnio kabel ELM327 by połączyć się z samochodem lecz mam problem. Po zainstalowaniu sterowników, skonfigurowaniu portu COM wszystko jest w porządku. Windows niby widzi kabel, lecz gdy próbuje podłączyć się nim do samochodu wyskakuje mi komunikat "uplynal limit czasu operacji", używam programu MultiEcuScan. Gdy w ustawieniach programu...
Oryginał ELM327 na naszym rynku jest jak Yeti... niektóre podróbki mają nieprawidłowo zaterminowane linie CAN: http://forum.multiecuscan.net/viewtopic....
Pewnie o tym słyszałeś: http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.... ale to dotyczyło dużo starszej wersji PCB.
Do Punto II wystarczy Ci interface na bazie ELM327 v1.3 (lub nowszy) wraz z programem FiatEcuScan, który zmienił nazwę na MultiEcuScan. Do niektórych sterowników może być potrzebny KKL. Na stronie http://www.multiecuscan.net/ jest tabela jakie samochody obsługuje i jakie interface'y wymaga do poszczególnych sterowników.
Próbowałem wszystkich znanych mi sposobów. Znalezienie sterownika nie jest problemem, poprostu żaden nie chce współpracować z tym kablem. Do tego teraz też przestał działać w laptopie pod win 10. Sterownik jest, port com 3. W programie forscan ustawione wszystko ( wczoraj działał). Forscan zawiesza się przy próbie połączenia z portem com3. Program "odwiesza"...
STN1110 jest zgodny z ELM327, więc programy są te same. W większości przypadków tylko Generic EOBD, czyli nic nie warta zabawka. Wyjątkiem są FIATy (MultiECUScan), Fordy (ForScan) i ewentualnie Ople (VauxCheck). Do pełnej obsługi Fiatów i Fordów interfejs wymaga przejściówek lub zamontowania przełącznika linii CAN. Programy VCDS wymagają interfejsu...
Fiat Croma 1.9 JTD 120 KM bez ESP, rok prod. 2005 Przestało działać wspomaganie kierownicy i świeci się czerwona kierownica na desce. Co do tej pory zrobiłem: Napięcie przy pracującym silniku jest ok – 14 V. Sprawdziłem wiązkę zasilającą moduł (2 grube przewody) i nasuwka minusowa była przykorodowana, a wtyk nie zatrzaskiwał się w gnieździe. Napięcie...
FiatEcuScan (obecnie MultiEcuScan) nie obsługuje Lancii Phedry, a aplikacje "generic OBD" nie obsługują niczego poza sterownikiem silnika (i to w ograniczonym zakresie). Niemniej na ABS jest nadzieja, jeśli masz sterownik ABS obsługiwany przez FES to powinien się z nim połączyć po zastosowaniu właściwej przejściówki.
Tu jest odpowiedź na wszystkie Twoje pytania: https://www.multiecuscan.net/SupportedVe... W 159 po KKL połączysz się tylko z silnikiem, ksenonami, ABS/ESP i TPMS. Parktronic jest dostępny tylko po CAN, bez przejściówek/przełączników. Klonów ELM327 nie polecam, ze względu na jakość wykonania i często nieprawidłową terminację magistrali. O...
Czujnik spalania stukowego, jego błąd w połączeniu z błędem MAP to bardzo prawdopodobne przestawienie rozrządu lub inna mechaniczna usterka silnika. Z drugiej strony duża liczba błędów pozornie nie związanych ze sobą komponentów często oznacza uszkodzenie jakiejś wiązki elektrycznej. Szkoda, że nie jesteś w stanie podać chociaż kodów tych błędów, to...
Po prostu wiem jak to działa... i tak widziałem/mam MultiEcuScan, ForScan, ELMConfig, VauxCheck. Cała komunikacja to wysłanie odpowiedniej ramki z żądaniem i odebranie odpowiedzi. Całą resztę robi soft. Tylko w "markowych" skanerach część softu jest zaszyta w samej "głowicy diagnostycznej" ale tylko po to aby trudniej to było skopiować. Jeśli mamy sterownik...
ForScan i ScanXL z modułem do Forda ma rozszerzoną bazę PIDów i czyta (a przynajmniej powinien) również błędy i parametry "specyficzne". Sam ELM to tylko "pośrednik", ważne jest co potrafi soft na PeCecie, bo to on wysyła zapytania i musi umieć odczytać odpowiedzi, ELM dostarcza tylko interfejsu i protokołów. W kompetencje diagnostów-fejsiarzy nie wnikam......
Witam Potrzebuję pomocy w zakresie kodowania klucza do stilo - pilota do zamykania samochodu. Po wymianie baterii w kluczyku samochód odpala ale nie otwiera drzwi. Szukałem procedury kluczykowej ale nie znalazłem. Samochód to fiat stilo HB 2004 1,9JTD 80KM. Mam dostęp do programu Fiata na elm327 ale nie mam card code. Za wszelkie odpowiedzi dziękuję....
Trochę się na wkurzałem. Włożyłem BCM który "na stole" działał bez zarzutu. W aucie było mniej ciekawie. Na początku nie chciał się połączyć ELM327 z komputerem po BT - w ogóle go nie widział mimo że dioda POWER się świeciła. Jak w końcu zagadał to też było dziwnie. Mimo że wszystkie 3 moduły widział (licznik, ecu i bcm) to nie udało się przeprowadzić...
Te przepustnice często da się jeszcze ożywić. Odkręć całe serwo z niej a najpewniej ujrzysz cudowny świat korozji pod spodem... Jak i tanim kosztem zdiagnozujesz to ECU głupim ELM327 i MultiEcuScanem. Jako Ducato 250 przed liftem ;) https://obrazki.elektroda.pl/8268503800_...
w miesiącu kilka, głównie fiaty.... ale jak sprzęt jest uniwersalny to może coś trafi się z grupy vw/opel.... Dodano po 10 oprocz typowo brandowych urzadzen ( fiat examiner ? ; opel tech 2 ) fajnie miec do zabaw z danym modelem dwa narzedzia. np ktos dzwoni i pyta o korekte licznika, sprawdzasz ze Twoj chinski wynalazek ma to na liscie wiec ustawiasz...
(at)11111olo ty masz tam CAN! Więc kablem KKL nic nie zdziałasz. Potrzebujesz ELM327 i dowolny tzw SnifferCAN, oba wpięte jednocześnie. Wtedy ELMem za pomocą MultiEcuScana wysyłasz sobie że np chcesz zapalić kontrolkę ABS, a Snifferem podglądasz jak wygląda ramka z daną komendą... Generalnie kupa roboty przed tobą :P Fiatowy CAN nie jest rozgryziony...
Witam. Zamówiłem w znanym serwisie aukcyjnym kabelek VAGKKL, bo chcę sprawdzić dlaczego świeci mi kontrolka airbag (Punto 2 FL 1.2 8V). Kabelek taki: http://obrazki.elektroda.pl/7731887200_1... A tak wygląda w środku: http://obrazki.elektroda.pl/8434393700_1... http://obrazki.elektroda.pl/4545304700_1...
elm327 airbag elm327 błąd elm327 toyota
first flash domofon otwierać furtka instalacja elektryczny volvo
płyta indukcyjna samsung whirlpool suszarka
Szuflada nie wysuwa się w Yamaha BD-S1067 - przyczyny i rozwiązania Jak zainstalować BusyBox v1.30.1 - poradnik