Wskaźniki paliwa w escortach z zasady mają funkcję informacji zgrubnej. Do dokładnych nie należą. Niemniej zmiany wskazań po podłączeniu/odłączeni pompy, to nadal problem ze stanem elektryki - wspomniane masy, zasilania. Cały czas to samo. Ja mam co najmniej dwa zestawy zegarów, ale do wersji VII, czyli z nowym środkiem, ty masz starszą VI. Więc nic...
no to może zawór odcinający paliwo robi zwarcie?
Membrana pompy wtryskowej od doładowania uszkodzona i paliwo idzie do kolektora ssacego.
przed filtrem paliwa
Jeśli to gaźnik to pewnie masz przełącznik trójpołożeniowy. Odpalasz na paliwie, jedziesz, przełączasz w środkowe położenie, jedziesz dalej i jak wypali się paliwo z komory pływakowej w gaźniku (wtedy silnik zacznie szarpać) przełączasz na gaz. Przy przełączaniu z powrotem na paliwo przełączasz od razu w położenie zasilania paliwem pomijając położenie...
Witam. Wyłącznik jak jest wciśnięty to łączy obwód pompy paliwowej.Wyłącznik powinien być na dole lewego słupka .Możesz sprawdzić i go nacisnąć,potem sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa.
Escortem zrobiłem 170 kkm i ten objaw, który opisujesz to jest normalne i prawidłowe zachowanie silnika. Tak komputer nim steruje. Jeżeli nie masz zerowej prędkości to silnik jest trzymany na podwyższonych obrotach, aby ułatwić zmianę biegów. Jeżdżenie na luzie to głupota. Jeżeli wydaje Ci się, że w ten sposób zaoszczędzisz paliwo to jesteś w wielkim...
zawór zwrotny możesz założyć.. jeśli paliwo schodzi to przyczyną trudniejszego odpalania jest to na pewno.. może jedyną a może jedna z przyczyn..
przez uszkodzony oring leci paliwo-normalka.
Żarówka zaświeci się dopiero po podaniu napięcia ok 6V na wejście... dioda Zenera ma być włączona tak, jak ją włączyłem, jak ją dasz odwrotnie to będzie działać jak zwykła dioda i żarówka zaświeci się już przy napięciu ok 1,2V. Może pomyliłeś kolejność wyprowadzeń w tranzystorach. Zdobądź się raz na wydatek i zatankuj do pełna, a potem tylko dolewaj...
Może cofa się paliwo? Nieszczelny układ zasilania paliwem?
Witam! Ten sam(?) temat w drugim miejscu.Czy sprawdzales ze pompa podaje paliwo do wtryskiwaczy? Pozdrawiam.Stefan.
Filtr jest nowy został przerobiony na filtr z golfa 2 bo oryginalna pompka sie rozleciała escort na założoną kaciałke paliwo jest odkręcałem śruby na wtryskach paliwo dochodzi . Zastanawia mnie ten EGR bo auto ma 22 lata i mam go 16 lat i nigdy EGR nie był czyszczony Dodano po 1 I czytałem i jeszcze mnie zastanawia zawór stop czy przypadkiem się nie...
Nakrętki na przewodach doprowadzających paliwo pod ciśnieniem do wtrysków. Na wtryskach . Luzujesz po kolei i kręcisz. Jak się pokaże paliwo zakręcasz. Chodzi o to, by usunąć powietrze z całego układu wtryskowego, czyli z pompy i przewodów.
Czy po zatrzymaniu sprawdzałeś iskrę na świecy i czy podaje paliwo?
Nieszczelność w przewodach, gdzieś powietrze łapie i paliwo opada.
Stary, szczerze? Ten grzmot będzie pracował nawet jak mu wyjmiesz PCM. On jest tam tylko do pracy zaworu EGR. Niejednokrotnie wywalałem tam wiązke silnika, na zawór odcinający paliwo ( po wymianie zaworu kodowego!) dawałem plus po stacyjce i wszystko działało jak dawniej.
Prawdopodobnie masz gdzieś lewe powietrze w układzie zasilania paliwem.
Sprawdzałeś czy paliwo się nie cofa?
tak sprawdziłem iskra jest ,paliwo też
sprawdzić zasysacz w zbiorniku paliwa
Witam. Mam problem z ręczną pompką paliwa Ford Escort 1.8 TD 1996 rok. Puszcza paliwo z powrotem do baku i jak postał chwilę to ciężko palił. Znajomy powiedział, żebym założył zaworek zwrotny na zasilaniu pompy wtryskowej, między ręczną pompką a pompą wtryskową i tak zrobiłem. Paliwo się nie cofa i pali troszkę lepiej ale pojawił się inny problem, auto...
Skąd się wziął nadmiar oleju? Czy nadal go przybywa? Jaka jest tam pompka paliwa bo nie sięgam pamięcią, mechaniczna na silniku czy elektryczna? z oleju czuć paliwo??
Latem są wyższe temperatury a teraz zimą niższe. Ma to wpływ na opory pracy urządzeń. Sprawdź z jakim ciśnieniem jest podawane paliwo.
Dzisiaj sprawdzałam olej i nie zwieksza się jego ilość. Ale zaniepokoil mnie jego zapach bo było czuć paliwem!
Zepsuło się pewnie ... Co już sprawdziłeś ? Iskra , paliwo , rozrusznik ?
Witam Skoro jest iskra i paliwo to sprawdź rozrząd.
Pewnie znowu się zapowietrzył. jak jest reczna pompka to podpompuj aż będzie twarda i pomóż sobie plakiem. Jak nie poskutkuje to sprawdż zawór stop, podaj mu prad z akumulatora czy wyciąg z niego tłoczek. Immo chyba na pompie nie masz?
Może. Silnik nie widzi ilości dostarczanego powietrza i daje większą dawkę paliwa.
Witam.sprawdzić pompkę ,odłącz przewód przed gaznikiem,włącz zapłon powinno pokazać się paliwo w butelce.
Po pierwsze sprawdź iskre,po drugie paliwo czy dochodzi.
To jest silnik 1,4, pompa paliwa raczej chodzi, bo go zalewa, po wykręceniu świece są mokre i śmierdzą paliwem.
Filtr paliwa. Miałem to samo. Wyciągnij i zobacz jakie jest paliwo w nim
filtr paliwa?
Witam Mam problem z Fordem Escortem 93 rok 1.8 16V. Nie włącza się pompa paliwa w zbiorniku. Bezpieczniki sprawdzone i bezpośrednie zasilanie do pompy paliwa włącza ją i podaje paliwo. Po włączeniu zapłonu pompa nie podaje paliwa.
ok sprawdzę ale to raczej nie to bo gdy popuszczę nakrętki przy wtryskach to przy kręceniu nie pojawia się paliwo tak jak by pompa nie podawała... witam problemem było złe paliwo tak ze problem rozwiązany. dzięki
Witam. Koledzy mam taki problem ze moj fordzik nie chce palic w nizszej temperatrurze. Wyienilem juz filtr paliwa, swiece zarowe grzeja, zalozylem nowy akumulator i ciagle jest to samo ;/. Moze komus wpadnie do glowy co u moze byc? Jaki masz olej napędowy w zbiorniku? Pompa dobrze podaje paliwo?
Masz pare opcji: albo bezpiecznik od pompy paliwa, na gazie zimny silnik nie powinien ci odpalić a tym bardziej jeżeli tak długo stał. albo masz gdzieś wyłącznik wstrząsowy pompy u mnie jest koło przednich dźwi kierowcy na dole za ścianką przy podłodze. sprawdż trż czy masz paliwo.
Zainteresuj się czy i gdzie w tym samochodzie jest wyłącznik uderzeniowy odłączający pompę w czasie kolizji.
Może paliwo letnie i zablokowało filtr.
Gumiś, odpowietrz go.Przecież to zwykły klekot.
To jak ma ci tryskać paliwem jak wtryski nie mają zasilania.
Pompa jest mechaniczna. Ta ceweczka to zawór paliwa, który odcina dopływ paliwa do silnika po wyłączeniu stacyjki. Bo dla ciekawości zadaj sobie pytanie: jak wyłączyć silnik diesla skoro nie potrzebuje on zasilania układu zapłonowego i ma mechaniczną, napędzaną od silnika pomę dozującą paliwo?
Podgrzewacz pobiera znaczny prąd, i w pewnym stopniu podgrzewa paliwo przed wejściem do filtru paliwa. W zimie jest to istotne zwłaszcza przy gorszej jakości paliwach, chroni filtr przed zaklejeniem parafiną.
Sprawdź czy coś leci przelewem do zbiornika jeżeli nie to wina zbyt małej wydajności pompy, a jeżeli leci paliwo przelewem to wina leży po stronie regulatora ciśnienia
A diagnostyka i podgląd parametrów? Ciśnienie paliwa?
Witam . Po wymianie filtra paliwa w Fordzie Escorcie 1,8 td 95 r samochód słabo odpala . Wygląda na to jak by się zapowietrzał , albo paliwo schodziło . Wcześniej nie było tak , jak to możliwe .
Niby ma z 16000 przejechane silnik wymieniłem świece też nie wiem kiedy wymieniane były jak wtryski patrzyłem wszystkie grzały . Podgrzewacz mam wyrzucony jeden zaworek za pompą , drugi przed filtrem , bo wcześniej paliwo schodziło .
Jaką masz instalację gazową ?
Sprawdź olej morze walnięta uszczelka pod głowina i idzie paliwo do oleju, ustaw zawory.
Dla sprawdzenia wydajności i ciśnienia nie trzeba wymienać pompy , manometr na zasilanie paliwem i zobaczysz. Jescze może być filtr paliwa.
Kolego , Twoje pytania powinny być w dziale "POCZATKUJACY". Emulator to takie zmyślne urządzenie które , po przełączeniu na gaz , odcina zasilanie na wtryski , aby silnik nie pracował na dwóch paliwach. KPW?
Po wyjęciu EEC nie ma prawa się załączyć. Może spieczony przekaźnik, może zgnilizna w skrzynce, może jakieś zwarcie na instalacji
Ale dlaczego nie dochodzi paliwo? Jak już pisałem pompkę słychać. Zamarzło?
a może jest nieszczelność na przewodach i ciągnie powietrze . Spróbuj mu zapodać paliwo z jakiejś butelki umieszczonej bezpośrednio nad pompą żeby paliwo samo dopływało do pompy .
U mnie taki objaw występuje gdy jadę już na "oparach" czyli że do pompy dostaje się powietrze z paliwem. Sprawdź szczelność połączeń
Jak w wężyku podciśnieniowym jest paliwo, to pękła membrana regulatora ciśnienia, regulator do wymiany
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic67... zerknij jest trochę podpowiedzi do twojego problemu
Witam mam problem z moim escortem problem tkwi w tym ze jak chce odpalić auto to muszę pod pompować mu paliwo pompka ręczna wtedy odpali. Powiem ze mam założone wężyki przezroczyste i nie widać powietrza mam tez założony zaworek zwrotny przed pompa i dalej mam problem z odpalaniem co to może być ? Dodam ze jak na pompuje paliwo 4 razy odpali i tak mam...
Witam, wracając od rodziny [200km] padła pompa wtryskowa,lawetą dotarłem do domu.Kupiłem pompę używaną która w innym esim pracowała .Po założeniu ustawiłem wszystko na 3 bolce i na znaki .Wszystko odpowietrzyłem na przewodach wysokiego ciśnienia,paliwo jest na 4 wtryskach. Ale silnik nie odpala tylko z rury wydechowej wydobywa się para [mgiełka] .Na...
Ok;) w sumie masz rację, znów by jakieś brudy zaciągnęła, tankowałem ostatnio na stacji Poczty Polskiej Pb 95 podejrzewam że pompę miałem już zjechaną ale to suche paliwo ją dobiło, bo mając w baku 12l nie powinna się zatrzeć...
Witam. Zakupiłem właśnie Forda Escorta MK6 1.6 16v GHIA 1993. Nie działa w nim prędkościomierz. Co ciekawe zlicza on przejechane kilometry. Z tego co się dowiedziałem to linka łączy licznik z jakimś czujnikiem, tyle, że jeśli zlicza km to chyba i linka i czujnik jest w porządku? czy się mylę? Problem jest także ze wskaźnikiem paliwa. Pokazuje jak chce....
Witam Sprawdz sygnał na wtryskach jeżeli jest to sprawdz ciśnienie paliwa pozdrawiam
cos masz z paliwem pompa małe ciśnienie wtrysk itd!!! zaczyni od filtrów następnie sprawdź ciśnienie paliwa
gdzie szukać jakiejś usterki . w układzie paliwowym,zapłonowym ,wysokiego napiecia,elektrycznym zbyt dużo wymagasz,Czy cokolwiek sprawdzileś? (paliwo,iskra) od czegos trzeba zacząć.
Witam! nori67 czy znalazłeś usterkę w aucie, co było jej przyczyną, bo mam taki sam problem: pompa podaje paliwo, iskra jest i jest napięcie na wtryskach. Pozdrawiam!
Pompa sprawna była podpinana na krótko pod aku daje ciśnienie na listwę bo po chwili paliwo zaczyna lecieć z listwy powrotem.
Paliwo zawsze było w zbiorniku często zdarzało się tak że zamiast na gazie jeździłem na paliwie i do pewnego czasu wszystko było ok.
W samochodach z gazem często psują się pompy paliwa sprawdź ciśnienie w układzie paliwowym, sprawdź potencjometr przepustnicy. Ale jak sprawdzić to ciśnienie bo tak wizualnie jak odłaczylem wężyk za filtrem paliwa i podstawiłem naczynie to paliwo leci dużym strumieniem.
troche to trwalo ale udalo sie,paliwo do pelna najleprzy sposub,silnik rozgrzac az sie wlonczy wentylator i ja ustawilem na jakies 93 stopnie wskazuwke.temat zamkniety.pozdrawiam
odnośnie zamulenia i dziwnego zachowania na wyższych prędkościach-jeśli nie kopci(wtryski) to sprawdź zasilanie w paliwo tzn filtr oraz pompkę przetłaczającą.
paliwo podaje ? pewnie nie wiesz ! iskra jest ? pewnie nie wiesz !
Jeżeli jest iskra, dochodzi paliwo to mógł się urwać katalizator i zapchał wydech.
ostatnio mój kolega w escorcie 1,6 mial podobny problem ze nie chciał zapalić .Pompa pompowała ale jakos słabo dochodziło paliwo i okazało sie ze ma zapchany filtr paliwa który blokowal dopływ.Radze sprawdzic filtr paliwa i gazu.Pzdr
Wtriskiwaczy nie sprawdzałem filtr paliwa nowy miesiąc temu wymieniałem jak rownież wstawiłem zaworek zwrotny by paliwo się nie cofało i przewodypaliwowe nowe
Minęło sporo czasu i jest ok. Wnioskuję, że w moim przypadku stare paliwo utrudniało zapłon na zimnym silniku. Pozdrawiam.
Ford Escort 92r. 1,6 cabrio brak zasilania pompy paliwa.Witam.Potrzebuje schematu podłączenia przekażnika pompy paliwa .Pompa raz podaje paliwo raz nie.Dodam że jest to przekażnik którego nie znalazłem w opisach nigdzie na forum. http://obrazki.elektroda.pl/2927573200_1...
Witaj. -zawieszony pływak najlepszy sposób zatankować do pełna -popsuty pływak -popsuty wskaźnik paliwa -lub uszkodzony przewód instalacyjny.
Witam mam forda escorta z 1993r z silnikiem diesel 1,8. samochód stał jakies 2 tygodnie nieuzywany dzis chciałem odpalić i...... nic.... zdjełem przewody z filtra paliwa i co tam zastałem.... też nic suchutko.... jak to sie stało ze nagle cofneło sie paliwo??prawdopodobnie węzyki są całe bo nie ma wyciekłów itp. co tam może być odpowiedzialne za podtrzymanie...
Jak mu rozrząd "przeskoczy" to mu silnik odkupisz??? :D Najlepiej jakby postał trochę w ogrzewanym garażu.
Rurka, która wychodzi z regulatora ciśnienia, czyli tego czegoś zaznaczonego czerwonym "pisakiem" jest przelewem. Odkręć te rurkę, włącz zapłon i napisz skąd leci paliwo - z rurki czy z regulatora.
paliwo jest sprawdzałem , ja myslałem ze moze byc to wina aparatu zapłonowego ?
Nie sama benzyna Dodano po 3 Paliwa jest dostaję paliwo a może to być wina przepływomierza
coś na układzie paliwo-powietrznym , może pompka paliwa zasyfiona albo filtr paliwa zapchany lub lewe powietrze
Grube są od pompki, cienkie od czujnika poziomu i rezerwy paliwa.
Zobacz cy pompka i filtr paliwa nie są przypadkiem zapchane bo jak kończyło Ci sie paliwo to pompka mogła zassać jakiegoś syfu
Witam skoro był przecinany przewód paliwowy to sprawdz czy nie zasysa powietrza razem z paliwem (jeżeli masz przezroczyste przewody to zaobserwujesz pęcherzyki powietrza)
Samochód straci dużo na dynamice, będzie słabszy od klasycznego 1.8D, za to może zużywać więcej paliwa. Prawdopodobnie masz pompę Lucas, one się różnią w wersji D i TD, inaczej też dawkują paliwo i to wymaga korekty. Samo wycięcie turbiny nie jest dużym problemem, natomiast jeżeli chcesz, żeby samochód jeździł na poziomie fabrycznie wolnossącego, to...
Nie chcę nikogo obrazić ale jeśli byłby odłączony kabelek od elektro magnetycznego zaworka pompy wtryskowej to samochód wcale by nie odpalił ponieważ prąd jest potrzebny by dociągło tłoczek do siebie i dostał paliwo a po odłączeniu opada i przerywa dopływ ropy morze to bez sensu ale taka jest prawda i chciałbym się podpiąć bo mam taki sam problem ale...
Witam!Kolega miał podobny problem ze swoim escortem ten sam model diagnostyka nic nie wykazała a winna była ugnita masa do komputera tam są zaprasowane końcówki a w środku była jedna śniedź.Piszę o końcówce przy aku.Pozdrawiam!Po prostu komp stale chodził w trybie awaryjnym auto żarło paliwo i nie miało mocy.
Trabant ma gaźnik opadowy jak w motorze tam nie ma powrotu paliwa bo nie ma pompy paliwa - bak jest nad silnikiem. Taki przepływomierz okropnie by oszukiwał w silniku z innym typem zasilania w paliwo.
Sparwdzić czy jest napiecie na gaszaku, czy z rurek strzyka paliwo, to prosty diesel i nie trzeba zaprzęgac do niego pomocy forum.
Od razu pali bez problemu tylko też od razu gaśnie. Dodano po 6 To zobacz co ginie, iskra czy paliwo. Jak sprawdzić co ginie?
a może spada paliwo z pompy proponuje założenie zaworka zwrotnego na węzu koszt 20 zł
Zacznie działać jak zacznie pracować silnik. Gdyby miała pracować czały czas, pracowałaby w 90% niepotrzebnie, filtrując cały czas paliwo i pchając go na przelew. Uruchom silnik i dobiero sprawdz. Pozdrawiam.
Może cofać się paliwo z pompy. Kup zaworek zwrotny, wpina się go w przewód paliwowy, miedzy pompę a filtr paliwa, może pomuc, nie zaszkodzi i gumowe przewody na wtryskach odprowadzajace nadmiar paliwa.
Prawdopodobnie Drut oporowy na smoku jest przetarty lub brak masy nie pamiętam czy? jest lampka rezerwy .druga usterka to stopki wskaźnika źle kontaktują z taśmą miedzianą mogły zaśniedzieć i prąd płynie przez inną kontrolkę.
Masz prawdopodobnie uszkodzony regulator ciśnienia paliwa. Ja tez to miałem. Zdejmij z niego gumowy wężyk i jak leci paliwo z regulatora to znaczy że miałem rację.
Wymieniłem pasek rozrządu ustawiłem na znaki samochód jeździ ale nie pracuje równo. Z tłumika zdaje się leci paliwo, sprawdziłem świece wszystko sprawne. proszę o rade.
Psiknij trochę plaka w dolot, a druga osoba niech spróbuje odpalić. Jeśli załapie, to problem jest z paliwem, jeśli nie, to rozrząd, zawory itd.
paliwo escort wtrysk paliwo escort escort pompa paliwo
skoda przewody zapłonowe wymiana pierścień tłokowy gwarancja tabliczka znamionowy
aparaty słuchowe aparaty słuchowe
Opel Astra - Problemy z rozruchem ciepłego silnika Wolna elekcja w XVII wieku a kryzys Rzeczpospolitej