Obawiam się ze sterownik absu umiera, częste w espace 4.
Renault Visu.
można tak zmodyfikować FLASH, żeby przy pierwszym podłączeniu został sparowany z systemem immobilizera pojazdu. wystarczy jednak przelut 29F… i też zagra. Z tego już nic nie urzeźbisz, szkoda czasu. Napisz skąd jesteś, będzie łatwiej.
Renault Espace radio zablokowane na wyświetlaczu error, brak możliwości wbicia kodu. Wystarcz włączyć radio i czekać aż pojawi się możliwość wpisywania kodu. Jeżeli chcesz modyfikować eeprom to masz plik z wyłączonym kodem. Kod jak sadzę znasz ale dla pewności podaję 0121.
Przypisanie tak samo jak bez HF Wyczyszczenie niemożliwe Nowa karta z HF za 320
Blokada kierownicy. Spróbuj zluzować regulację kierowcy i kilkukrotnie mocno szarpać w każdą stronę. Być może ruszy.
tu masz odp.na jedno pytanie a co do drugiego to należy poczysc wszystkie styki na zamkachurl=http://obrazki.elektroda.net/... http://obrazki.elektroda.net/4_123802014... Dodano po 1 zajżyj tu http://www.espacepl.org/forum/portal.htm
Pewnie zerwała się między jednym a drugim zamkiem, to espace III rozumiem?
Pobierasz sobie z neta program ,, renault dialogys,, i masz dokumentacje nie tylko do espace,a
Odłącz aku przynajmniej na noc, następnie rano podłącz go, odpal silnik i nic innego nie włączaj, nie dotykaj pedału gazu - to ważne - silnik ma pracować do momentu gdy usłyszysz pracę wiatraków chłodnicy. Wtedy zgaś silnik, odpal ponownie i w drogę. ECU zczytał parametry pracy i powinno być OK (jesli czujnika masz dobre)
Hasło dla Ciebie do poszukiwań: VISU SCHEMA
Proszę bardzo.
Jest to kość umieszczona gdzieś w nadkolu możliwe że jest tam więcej przewodów niż tylko ABS, np: czujnik zużycia klocków lub jakaś większa kość łącząca wiązki.
Za konsolą środkową w podłodze (między fotelami) jest klapka a pod nią złacze
Spróbuj przytrzymać przez kilka sekund przycisk MAP MAIN.
Na przykład tak: http://www.espacepl.org/f/viewtopic.php?...
A to napięcie to gdzie mierzone i czym? Masz cęgi DC?
Zadziała bez kodowania z innego Espasa, i Laguny2, nr VIN nie ma tu znaczenia w działaniu, nie zadziała tylko ze G-Scenika 2 choć wizualnie jest identyczny
Koledze banmar gratuluję wiedzy. Proponuje poszukać w Google co to jest A82C250 bo na pewno nie jest to pamięć. Tam powinna być pamięć 95160 a jak nie to Motorola do przełożenia czyli ten największy układ.
Mam nadzieję że pomoże. Pozdrawiam
To jest chłodnica EGR, a wyciek jest gdzieś wyżej.
gość na ul.Prusa na terenie PZm-ot naprawia uszkodzone przepustnice,koszt 150 zł i ok 2godz.
Skontroluj czujnik ciśnienia oleju.
Popraw luty na tej dużej kostce wchodzącej do licznika. Godzina roboty przy kawie i po problemie 😉
Pozostaje rozmontować i złożyć z prawidłowo nawiniętą taśmą(z odpowiednim luzem lewo/prawo)
Na początek wypada sprawdzić bezpieczniki.
A po co to mierzyć? Jak pogięło to kręci jak bez kompresji. Kręci tak?
Co mówi diagnostyka ?
Możesz zagiąć z jakiegoś twardego drutu. Będzie szybciej. Wewntualnie caly konektor np. BOSCH 1287013003
W załączniku serwisówka do silników M9R.
A co silnikowi brakuje, że nie pali?
Na angielski na pewno, na nasz ojczysty chyba jeszcze nie w tym roczniku. Można bezinwazyjnie clipem to zrobić wchodząc w tablicę wskaźników. I nie czytaj już forum renaulta.
Moduł UCH - autopoprawka musiała mi zadziałać. By się do niego dostać należy zdjąć deskę rozdzielczą. Jest po lewej stronie, pod bezpiecznikami.
nikt ci tego nie zagwarantuje ale jeśli wszystkie bezpieczniki są sprawne jest duża szansa że są uszkodzone
Zerknij proszę tu: 1183721 Rozdział: "Tylne fotele i regulacje"
Jeżeli jest błąd ..... 18D obwód czujnika prędkości wejściowej skrzyni ...... to dlaczego chcesz "czepiać się" wyjściowego ?
mam tylko to
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
W uszach alternatora są wciśnięte tuleje, podeprzyj uszy na czymś, np. na imadle i stuknij młotkiem żeby się przesunęły, będzie Ci łatwiej ustawić alternator i wkręcić śruby
Zrób sobie układ pomiarowy z miernika i żarówki 12V 21W. Czasem pomiar napięcia bez obciążenia jest ok ale już pod obciążeniem siada. Wygląda na słaby styk lub przerwany przewód.
Do naprawy?Tzn,do zmiany zawartości po wymianie procesora,czy do modyfikacji obszaru eeprom?Bo to dwie różne rzeczy i czym innym się to robi.
Nie trzeba komputera do wymiany klocków
Więc mówię na łączeniu skrzynia silnik na górze pod wymiennikiem ciepła.
Tak. Robi się dokładnie tak samo jak normalne.
1. 30Nm 2. 30Nm 3. 300° +/-6° nowe śruby oczywiście.powodzenia
Sprawdź czy na silniku dmuchawy ) przecież było wyrażnie napisane , że chodzi o sterowanie nawiewem a nie o dmuchawę
Świece wymieniane miesiąc temu na NGK, szczelina sklepana była na 0,9 mm. Tak jak sugerowali na forum Espace.
Z którego roku ten Espace ? Jeśli przepustnica była nowa to jest sprzedawana razem z płytą do reprogu.
Jeśli masz klime to klima jeśli nie masz klimy to wspomaganie.
Pytanie, prośba do znawców. Który bezpiecznik od powiada sterowaniu lusterkiem w Espace 4
Miełem podobny problem w Lagunie.na wolnych obrotach ciezej sie krecilo a czesem wogole nie bylo wspomagania.To byla pompa.Pozdrawiam
Szukam rozpiski bezpiecznikow espace 4 . 2.0 T. Konkretnie chodzi o bezpiecznik automatycznego hamulca postojowego.Dziekuje
3.0?? Czy 2.8 Z7W?
Nie serwis tylko ktoś z odpowiednim diagnoskopem.
Witam ! Może to pomoże !
Włącznik ciśnieniowy wspomagania, siedzi nakręcony na rurce i uszczelniony oringiem olejoodpornym
Witam słabo szukasz kolego. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Puki co odłącz kleme żeby nie poszedł z dymem .
W lagunie byl ktorys z duzych 40-60a pod maska. Ale przed kombinowaniem z bezpiecznikami sprawdz ptyczke od sterowania-u mnie pod kanapa. Czesto gubi styk
Nie liczyłbym na gotowe rozwiązanie, sprzęt swoje kosztuje a wiedza co i jak zrobić jest przez większość osób siedzących w kluczach zdobywana długim okresem czasu, a co do warunków domowych ... nie opłaca się kupić urządzenie za spore pieniądze by dorobić sobie 1 kartę.
Klapy nawiewu .
Sprawdz pod akumulatorem.
Kluczyk "odbija" z pozycji rozruch do pozycji zapłon ? , bo wszystko wskazuje na to, że pękła sprężyna w stacyjce i jechałeś z włączonym rozrusznikiem, czyli go zniszczyłeś
Przy złym podłączeniu nie zadziała. Gdzieś mam rozpiskę. Ale nie znajdę od ręki. Patrz na schemat podłączenia, nie na kolory. Masz +, - i sygnałowy. Weź miernik i sprawdź.
witam. ja mialem podobny problem i w momecie przytrzymania dłużej przycisku po slrodku zamykania dachu powinien sie przyłuczyć .
PK6 005 wg VIN.
Polutuj po prostu cały scalak, to raczej nie pęknięta ścieżka, tylko zimny lut na którejś nóżce
Pozostaje jeszcze kwestia instalacji, bo takiego falownika nie podłączysz do gniazda zapalniczki
Cześć , jaki adapter kupiłeś ? :)
Spawdź czy cewka spręzarki klimatyzacji nie jest załączona.
kraftstoff einspritzung ausser betrieb to znaczy paliwo wtryskowe poza użyciem(zakresem) ,że ci to tak napisze. czyli nie spełnione warunki ciśnienia paliwa. prawdopodobnie zawór regulacji ciśnienia .Taki komunikat w każdym normalnym aucie odcina moce i po odpaleniu ponownym dalej jedziesz. Renault musisz skasować błąd. odłącz na piętnaście minut akumulator...
uszkodzone uzwojenie altka
Na pierwszych dwuch zdjęciach są wtyczki od zestawu głośnomówiącego ( chyba Parrot mki 9200) bez centralki to głosu nie będziesz miał gdyż sygnał z głośników powinien mieć przelot przez przekaźniki ... jeżeli ten zestaw jest nie kompletny to powróć do oryginału pospinaj oryginalne kable i dźwięk powinieneś już mieć ... Kod do do radia jest w tunerze,...
To już tylko złodziej
Wyłączniki dobre, a może to być wina przekaźnika? Skąd wiesz że dobre :?: Podejrzewam że masz szybę bez automatu ponieważ zapinasz żarówkę H7 zamiast silnika a w wersji z modułem na silniku byłoby to ciężkie do wykonania więc śmiem twierdzić że żadnego przekaźnika związanego z działaniem szyby pasażera NIE MA :not:
przecież to automat
Stosowałem anteny z kart od megane II i scenic II z funkcją HF. Są duzo mniejsze ale można podciągnąć ścieżkę. Działają idealnie. Jak nie masz takich kart to napisz. Mam kilka sztuk
Takie pomiary to rób zawsze żarówką.
W każdym aucie pod tapicerka przy wlewie jest taki uchwyt aby awaryjnie otworzyc
chlaśnij pomarańczowy (różowy) w wiązce czytnika karty
Fotki doszły i widzę, że masz to espace z radiem pod siedzeniem. I tu jest problem bo są tylko 2 modele co z tym chodzą i oba ciężko trafić. Panowie, albo rozmawiamy publicznie albo prywatnie, może ja też chciałbym coś zobaczyć ? <SławeK>
Instrukcja_obslugi_Cerminat_8000_Pl.rar (Link) Instrukcja_spolszczenia_Carminat_8000.do... (Link)
Kod jest zły.
Nie masz szans tego podłączyć. Zupełnie inny sposób transmisji.
Sprawdz zarówke i przełącznik pod kierownicą pozdrawiam
Czy jest możliwe aby i w Espasie, zamiennik nie zadziałał ze względu na jakiś kod ? Tak, takie są fakty. Czy jeśli mam dobrą część elektroniczną, to czy czy przełożenie jej do "nowej" blokady ze sprawną mechaniką, załatwia sprawę Tak.
Nic nie uszkodzisz, prosta robota....ale użyj dobrego klucza do tych nakrętek...
Jeżeli jest to model z pilotem na podczerwień (czyli jednostka centralna pod fotelem pasażera) to nie ma kodu. Do jego obsługi wystarcza pilot przy kierownicy. A to że jest bardzo awaryjny to inna sprawa i po odłączeniu akumulatora potrafi się zepsuć.
to moze ksiązeczke wersji wlektronicznej ?? a jak nie to napisz schemat czego chcesz
Następny. Człowieku,któe espace z tych lat miało przepływomierz? Tam jest system Renix,z MAP-sensorem. Echhhh....
Czy RADIO RENAULT ESPACE IV można jakoś zamontować do CLIO 2 2003 r.? Dodano po 8 Mam fabryczne radio w Renault Clio 2 lift z 2003 r. Zakupiłem RADIO RENAULT ESPACE IV, czy można je zamontować w moim samochodzie?
A poczytaj sobie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... To dość znany problem posiadaczy renaulta scenica i espasa... Znajdź tam u siebie dobrego elektronika lub znajdź ogłoszenie w internecie o naprawie wyświetlacza (pełno...) i ciesz się wskazaniami poziomu paliwa....
W zalaczniku,mam nadzieje ze dobre (nie podales typu auta/vinu)
Odległość od koła zamachowego 1mm
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Otwórz i zobacz scalaka.
Bo ja myślę że masz tam kzf. Pytanie czy to SAGEM 2000 czy SAGEM 3000 - jeden nie ma , drugi ma. ( wg.dokumentacji) Jeśli nie ma kzf to warto sprawdzić czy wymienione uch jest właściwe i czy zostało dobrze zaprogramowane A co ma UCH do ECU w sprawie KFZ ? Aby coś się dowiedzieć podłączając diagnoskop to najlepiej jak by to był dedykowany do Espace...
Witam. Na przyszłość wszystkim użytkownikom mającym ten problem; usuwamy folder z karty SD "loopdir" -> dzięki temu problem bootloop zniknie ale i nasza historia i ulubione również i jest to jedyna opcja oprócz długotrwałego pobierania i instalowania na czystą kartę SD map przez program tomtomhome co i tak zakończy się brakiem historii i ulubionych....
(-) Próbowałem wykręcić pompę ale po odkręceniu 4 śrub pompa nie chce wyjść. Pompa wysokiego ciśnienia w silniku 2,2 dci jest napędzana dość nietypowo, gdyż poprzez przekładnię zębatą, a nie pasek lub łańcuch rozrządu. Dlatego odkręcenie 4 śrub nie wystarczy, aby pompę uwolnić. Należy przedostać się do czoła pompy WC do nakrętki i śruby mocującej koło...
Cudujesz z olejami obracanie sie panewek w dci to norma. I nie olej jest winny...
renault espace wyświetlacz renault espace bezpiecznik renault espace
peszel ziemia prąd zgrzewarka fibaro czujniki
kss210a zamiennik resetowanie delonghi
Junak 126 - lokalizacja filtra powietrza Problem z uruchomieniem kosiarki - trudności po nagrzaniu