Renault Visu.
Przypisanie tak samo jak bez HF Wyczyszczenie niemożliwe Nowa karta z HF za 320
Renault Espace radio zablokowane na wyświetlaczu error, brak możliwości wbicia kodu. Wystarcz włączyć radio i czekać aż pojawi się możliwość wpisywania kodu. Jeżeli chcesz modyfikować eeprom to masz plik z wyłączonym kodem. Kod jak sadzę znasz ale dla pewności podaję 0121.
Blokada kierownicy. Spróbuj zluzować regulację kierowcy i kilkukrotnie mocno szarpać w każdą stronę. Być może ruszy.
tu masz odp.na jedno pytanie a co do drugiego to należy poczysc wszystkie styki na zamkachurl=http://obrazki.elektroda.net/... http://obrazki.elektroda.net/4_123802014... Dodano po 1 zajżyj tu http://www.espacepl.org/forum/portal.htm
można tak zmodyfikować FLASH, żeby przy pierwszym podłączeniu został sparowany z systemem immobilizera pojazdu. wystarczy jednak przelut 29F… i też zagra. Z tego już nic nie urzeźbisz, szkoda czasu. Napisz skąd jesteś, będzie łatwiej.
Proszę bardzo.
Hasło dla Ciebie do poszukiwań: VISU SCHEMA
Odłącz aku przynajmniej na noc, następnie rano podłącz go, odpal silnik i nic innego nie włączaj, nie dotykaj pedału gazu - to ważne - silnik ma pracować do momentu gdy usłyszysz pracę wiatraków chłodnicy. Wtedy zgaś silnik, odpal ponownie i w drogę. ECU zczytał parametry pracy i powinno być OK (jesli czujnika masz dobre)
Za konsolą środkową w podłodze (między fotelami) jest klapka a pod nią złacze
Jest to kość umieszczona gdzieś w nadkolu możliwe że jest tam więcej przewodów niż tylko ABS, np: czujnik zużycia klocków lub jakaś większa kość łącząca wiązki.
Zadziała bez kodowania z innego Espasa, i Laguny2, nr VIN nie ma tu znaczenia w działaniu, nie zadziała tylko ze G-Scenika 2 choć wizualnie jest identyczny
A to napięcie to gdzie mierzone i czym? Masz cęgi DC?
Na przykład tak: http://www.espacepl.org/f/viewtopic.php?...
To jest chłodnica EGR, a wyciek jest gdzieś wyżej.
Pobierasz sobie z neta program ,, renault dialogys,, i masz dokumentacje nie tylko do espace,a
Koledze banmar gratuluję wiedzy. Proponuje poszukać w Google co to jest A82C250 bo na pewno nie jest to pamięć. Tam powinna być pamięć 95160 a jak nie to Motorola do przełożenia czyli ten największy układ.
Spróbuj przytrzymać przez kilka sekund przycisk MAP MAIN.
Zerknij proszę tu: 1183721 Rozdział: "Tylne fotele i regulacje"
Możesz zagiąć z jakiegoś twardego drutu. Będzie szybciej. Wewntualnie caly konektor np. BOSCH 1287013003
Krzyżak mógłby być do przejrzenia, ale nie ma standardowych objawów jak przy zapieczonym krzyżaku. Tylko to zdarza się w tym typie pojazdu
Popraw luty na tej dużej kostce wchodzącej do licznika. Godzina roboty przy kawie i po problemie 😉
Skontroluj czujnik ciśnienia oleju.
Na angielski na pewno, na nasz ojczysty chyba jeszcze nie w tym roczniku. Można bezinwazyjnie clipem to zrobić wchodząc w tablicę wskaźników. I nie czytaj już forum renaulta.
W załączniku serwisówka do silników M9R.
Moduł UCH - autopoprawka musiała mi zadziałać. By się do niego dostać należy zdjąć deskę rozdzielczą. Jest po lewej stronie, pod bezpiecznikami.
Zrób sobie układ pomiarowy z miernika i żarówki 12V 21W. Czasem pomiar napięcia bez obciążenia jest ok ale już pod obciążeniem siada. Wygląda na słaby styk lub przerwany przewód.
Może być taśma, może być też moduł UCH jak też kostka przy klaksonie, kable. Jeśli masz jakiś dokładany alarm to też może być przyczyną. Taśmy jak i moduł nie są drogie z tym że moduł trzeba programować. Z dwojga złego lepiej jak tylko taśma :-)
Pozostaje rozmontować i złożyć z prawidłowo nawiniętą taśmą(z odpowiednim luzem lewo/prawo)
nikt ci tego nie zagwarantuje ale jeśli wszystkie bezpieczniki są sprawne jest duża szansa że są uszkodzone
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
A co silnikowi brakuje, że nie pali?
W uszach alternatora są wciśnięte tuleje, podeprzyj uszy na czymś, np. na imadle i stuknij młotkiem żeby się przesunęły, będzie Ci łatwiej ustawić alternator i wkręcić śruby
Jeżeli jest błąd ..... 18D obwód czujnika prędkości wejściowej skrzyni ...... to dlaczego chcesz "czepiać się" wyjściowego ?
A po co to mierzyć? Jak pogięło to kręci jak bez kompresji. Kręci tak?
Pewnie zerwała się między jednym a drugim zamkiem, to espace III rozumiem?
Na początek wypada sprawdzić bezpieczniki.
Tak. Robi się dokładnie tak samo jak normalne.
mam tylko to
Więc mówię na łączeniu skrzynia silnik na górze pod wymiennikiem ciepła.
Do naprawy?Tzn,do zmiany zawartości po wymianie procesora,czy do modyfikacji obszaru eeprom?Bo to dwie różne rzeczy i czym innym się to robi.
Co mówi diagnostyka ?
1. 30Nm 2. 30Nm 3. 300° +/-6° nowe śruby oczywiście.powodzenia
Obawiam się ze sterownik absu umiera, częste w espace 4.
Nie trzeba komputera do wymiany klocków
Mam nadzieję że pomoże. Pozdrawiam
W lagunie byl ktorys z duzych 40-60a pod maska. Ale przed kombinowaniem z bezpiecznikami sprawdz ptyczke od sterowania-u mnie pod kanapa. Czesto gubi styk
Polifta nie zrobisz generatorem pin, albo clip z dostępem do renault net albo inne urządzenie które ogarnie temat
Sprawdź czy na silniku dmuchawy ) przecież było wyrażnie napisane , że chodzi o sterowanie nawiewem a nie o dmuchawę
Jeśli masz klime to klima jeśli nie masz klimy to wspomaganie.
Przy złym podłączeniu nie zadziała. Gdzieś mam rozpiskę. Ale nie znajdę od ręki. Patrz na schemat podłączenia, nie na kolory. Masz +, - i sygnałowy. Weź miernik i sprawdź.
Witam słabo szukasz kolego. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Miełem podobny problem w Lagunie.na wolnych obrotach ciezej sie krecilo a czesem wogole nie bylo wspomagania.To byla pompa.Pozdrawiam
Kluczyk "odbija" z pozycji rozruch do pozycji zapłon ? , bo wszystko wskazuje na to, że pękła sprężyna w stacyjce i jechałeś z włączonym rozrusznikiem, czyli go zniszczyłeś
Witam ! Może to pomoże !
Włącznik ciśnieniowy wspomagania, siedzi nakręcony na rurce i uszczelniony oringiem olejoodpornym
Puki co odłącz kleme żeby nie poszedł z dymem .
Stosowałem anteny z kart od megane II i scenic II z funkcją HF. Są duzo mniejsze ale można podciągnąć ścieżkę. Działają idealnie. Jak nie masz takich kart to napisz. Mam kilka sztuk
Polutuj po prostu cały scalak, to raczej nie pęknięta ścieżka, tylko zimny lut na którejś nóżce
Pozostaje jeszcze kwestia instalacji, bo takiego falownika nie podłączysz do gniazda zapalniczki
kraftstoff einspritzung ausser betrieb to znaczy paliwo wtryskowe poza użyciem(zakresem) ,że ci to tak napisze. czyli nie spełnione warunki ciśnienia paliwa. prawdopodobnie zawór regulacji ciśnienia .Taki komunikat w każdym normalnym aucie odcina moce i po odpaleniu ponownym dalej jedziesz. Renault musisz skasować błąd. odłącz na piętnaście minut akumulator...
Szukam rozpiski bezpiecznikow espace 4 . 2.0 T. Konkretnie chodzi o bezpiecznik automatycznego hamulca postojowego.Dziekuje
Wyłączniki dobre, a może to być wina przekaźnika? Skąd wiesz że dobre :?: Podejrzewam że masz szybę bez automatu ponieważ zapinasz żarówkę H7 zamiast silnika a w wersji z modułem na silniku byłoby to ciężkie do wykonania więc śmiem twierdzić że żadnego przekaźnika związanego z działaniem szyby pasażera NIE MA :not:
W każdym aucie pod tapicerka przy wlewie jest taki uchwyt aby awaryjnie otworzyc
3.0?? Czy 2.8 Z7W?
Na pierwszych dwuch zdjęciach są wtyczki od zestawu głośnomówiącego ( chyba Parrot mki 9200) bez centralki to głosu nie będziesz miał gdyż sygnał z głośników powinien mieć przelot przez przekaźniki ... jeżeli ten zestaw jest nie kompletny to powróć do oryginału pospinaj oryginalne kable i dźwięk powinieneś już mieć ... Kod do do radia jest w tunerze,...
Fotki doszły i widzę, że masz to espace z radiem pod siedzeniem. I tu jest problem bo są tylko 2 modele co z tym chodzą i oba ciężko trafić. Panowie, albo rozmawiamy publicznie albo prywatnie, może ja też chciałbym coś zobaczyć ? <SławeK>
Nie serwis tylko ktoś z odpowiednim diagnoskopem.
PK6 005 wg VIN.
chlaśnij pomarańczowy (różowy) w wiązce czytnika karty
A poczytaj sobie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... To dość znany problem posiadaczy renaulta scenica i espasa... Znajdź tam u siebie dobrego elektronika lub znajdź ogłoszenie w internecie o naprawie wyświetlacza (pełno...) i ciesz się wskazaniami poziomu paliwa....
Z którego roku ten Espace ? Jeśli przepustnica była nowa to jest sprzedawana razem z płytą do reprogu.
Instrukcja_obslugi_Cerminat_8000_Pl.rar (Link) Instrukcja_spolszczenia_Carminat_8000.do... (Link)
Sprawdz pod akumulatorem.
uszkodzone uzwojenie altka
Czy jest możliwe aby i w Espasie, zamiennik nie zadziałał ze względu na jakiś kod ? Tak, takie są fakty. Czy jeśli mam dobrą część elektroniczną, to czy czy przełożenie jej do "nowej" blokady ze sprawną mechaniką, załatwia sprawę Tak.
Jeżeli jest to model z pilotem na podczerwień (czyli jednostka centralna pod fotelem pasażera) to nie ma kodu. Do jego obsługi wystarcza pilot przy kierownicy. A to że jest bardzo awaryjny to inna sprawa i po odłączeniu akumulatora potrafi się zepsuć.
to moze ksiązeczke wersji wlektronicznej ?? a jak nie to napisz schemat czego chcesz
Klapy nawiewu znajdują się w module mieszalnika powietrza pod samochodem ( ta duża plastikowa trumna przykręcona dookoła chyba 20 śrubkami i jedną lub dwoma obejmami metalowymi. Przy sciąganiu nic sie nie rozpada. Ale po mojemu nie będzie to wina mieszalnika tylko bardziej uszkodzenia w układzie chłodzenia( zatkane przewody, nagrzewnica, uszkodzona...
witam. ja mialem podobny problem i w momecie przytrzymania dłużej przycisku po slrodku zamykania dachu powinien sie przyłuczyć .
W zalaczniku,mam nadzieje ze dobre (nie podales typu auta/vinu)
Nie masz szans tego podłączyć. Zupełnie inny sposób transmisji.
Sprawdź czy nie ma nieszczelności pomiędzy przpływomierzem a kolektorem ssącym. Lewe powietrze na tym odcinku jeżeli sie dostaje wywołuje takie objawy
Witam. Na przyszłość wszystkim użytkownikom mającym ten problem; usuwamy folder z karty SD "loopdir" -> dzięki temu problem bootloop zniknie ale i nasza historia i ulubione również i jest to jedyna opcja oprócz długotrwałego pobierania i instalowania na czystą kartę SD map przez program tomtomhome co i tak zakończy się brakiem historii i ulubionych....
Sprawdz zarówke i przełącznik pod kierownicą pozdrawiam
Bo ja myślę że masz tam kzf. Pytanie czy to SAGEM 2000 czy SAGEM 3000 - jeden nie ma , drugi ma. ( wg.dokumentacji) Jeśli nie ma kzf to warto sprawdzić czy wymienione uch jest właściwe i czy zostało dobrze zaprogramowane A co ma UCH do ECU w sprawie KFZ ? Aby coś się dowiedzieć podłączając diagnoskop to najlepiej jak by to był dedykowany do Espace...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
(-) Próbowałem wykręcić pompę ale po odkręceniu 4 śrub pompa nie chce wyjść. Pompa wysokiego ciśnienia w silniku 2,2 dci jest napędzana dość nietypowo, gdyż poprzez przekładnię zębatą, a nie pasek lub łańcuch rozrządu. Dlatego odkręcenie 4 śrub nie wystarczy, aby pompę uwolnić. Należy przedostać się do czoła pompy WC do nakrętki i śruby mocującej koło...
Spawdź czy cewka spręzarki klimatyzacji nie jest załączona.
Kolego - alarm w Espace III to wyższa szkoła jazdy - tylna klapa otwiera się tylko elektrycznie, steruje masą i ma specjalny sterownik w klapie ( obsługujący zamek, wycieraczkę i światła p/mgielne.) A jeszcze to pierwsze (poronione) dziecko magistrali CAN... Mimo sporego doświadczenia w systemach alarmowych w swoim E3 alarm zleciłem fachowcowi od tego...
Sprawdż poprawność działania korektora ciśnienia paliwa na szynie, jak ok to bym się bliżej przyglądnął temu MAP dla tego systemu podstawowy sensor w ustalaniu składu mieszanki. Miałem taki sam objaw w Nissanie k-11 były zimne luty w przepływce dla tego auta podstawowym sensorem jest przepływka.
ja Ci pomoge.piloty masz na podczerwien? sprawdzales czy nadaja?jesli tak to przesle Ci instrukcje jak wprowadzic kod.a moze chcesz sie pozbyc immo ze sterownika silnika?moge to zrobic.
Takie pomiary to rób zawsze żarówką.
Szukaj VISU np.: NT8416, choć tutaj mogą przydać się wcześniejsze schematy, bo ten jest zdaje się od 2007, ale zajrzeć można. edit: NT8264A są starsze, chyba z 2004, czyli przed liftem.
0,09A na wlaczonym alarmie to niejest za duzy pobor.zreszta 140mA dla akumlatora to nie tragedia.poprostu konczy sie akumlator.na wylaczonym alarmie ciagnie wiecej bo zasilany jest przekaznik.
Nic nie uszkodzisz, prosta robota....ale użyj dobrego klucza do tych nakrętek...
Sonda ma oscylować.Na wykresie ma być sinusoida.Jak stoi na 0.45 to raczej padnięta.A napięcie miałeś sprawdzić na wtyczce przy odpiętej sondzie bo sonda może być np ok a padnięte będzie połączenie lub ecu.Przecież błąd dotyczy obwodu sondy nie sygnału.Patrząc na ten śmieszny wykres gdy błąd nie występuje pojawia się jakaś oscylacja.
Możesz założyć PK 6018 ale skrzynia będzie krótsza
Wygląda że za duża odległość między czujnikiem a kołem , spróbuj zmierzyć , może ktoś przerabiał z dwumasy na sztywne.
Kod jest zły.
espace renault wyświetlacz renault espace czujnik renault espace
silnik piekarnika słuchawki superlux linux środowisko graficzny
rysunek techniczny maszynowy dobrzański ustawić kocioł defro
Luz zaworowy w skuterze Peugeot Satelis 125 Czy gramofony Lenco są dobre? Opinie i recenzje